Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

[Browser] Ogame

Pagina: 1 2 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 18 september 2003

Tijdje terug heb ik m'n uni 35 account gedumpt. Het had 33 miljoen punten, 870 rips en 18.000 battlecruisers. Maar het continue moeten fleetsaven was ergerlijk. Het redesign was de druppel. Hoe ik het ook probeerde, hoe lang het ook duurde, ik kon er niet aan wennen. Ik vind het echt helemaal niets. Het fleetsaven werd een dagtaak, voornamelijk ook omdat uni 35 een 5 speed uni is. Nee, voor mij die zut niet meer.

Ik heb nu enkel nog accounts in uni 60 (.de) waar ik 100% miner ben (23 miljoen punten bij rang 52) en in uni 40 (.org) waar ik samen met een kameraad turtler ben.

Maar het redesign heeft het hele spel verneukt. :-(

Eurodance Stream - Hardstyle Stream - uut Veendam City

Reg. datum: 01 september 2009

Het redesign is erg langzaam. Als ik naar het melkweg overzicht ga dan duurt dat altijd zo lang voordat ik het overzicht zie. Dat maakt het spel een stuk minder leuk. De andere aanpassingen ben ik nu wel aan gewend.

Ook ik ben nu actief in Andromeda. Leuk spel om af en toe even een paar zetten te doen.

Nu ben ik nog vooral bezig met het opbouwen van resources (ben pas 4 dagen actief) maar het eerste onderzoekje is alweer achter de rug en ik heb net mijn eerste kleine vrachtschip gebouwd. Kan iik met dat kleine vrachtscheepje al wat doen of is het nu alleen nog maar leuk voor 'te heb'?

Do the kirby!
Reg. datum: 14 oktober 2002

quote:
denheer schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:25:
Ook ik ben nu actief in Andromeda. Leuk spel om af en toe even een paar zetten te doen.

Nu ben ik nog vooral bezig met het opbouwen van resources (ben pas 4 dagen actief) maar het eerste onderzoekje is alweer achter de rug en ik heb net mijn eerste kleine vrachtschip gebouwd. Kan iik met dat kleine vrachtscheepje al wat doen of is het nu alleen nog maar leuk voor 'te heb'?
je kan planeten zonder verdediging raiden of je kan vervoeren tussen je eigen planeten. Daar houdt het voorlopig wel bij op :P

quote:
aapelite schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:02:
[...]

je kan planeten zonder verdediging raiden of je kan vervoeren tussen je eigen planeten. Daar houdt het voorlopig wel bij op :P
Ok, thanx. Dan ga ik nog maar even de resource gathering kant op. Erg leuk spel om zo af en toe te spelen tijdens het werk, bv als je weer eens aan het compileren bent.

Fundamentalist
Reg. datum: 22 januari 2000

Ik ben weer aktief in UNI-2. Mochten er nog meer zijn dan hoor ik het graag...
Het sterft wel uit in uni 2, ik denk nog max 250 aktieve spelers.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Reg. datum: 05 april 2004

quote:
denheer schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:25:

Waarom niet in Barym? Is nog maar net begonnen, dan is je kans om hoger te komen in de ranglijst groter :p

Mo Chuisneoir
Reg. datum: 17 juni 2003

quote:
Lordy79 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:44:
Ik ben weer aktief in UNI-2. Mochten er nog meer zijn dan hoor ik het graag...
Het sterft wel uit in uni 2, ik denk nog max 250 aktieve spelers.
Lol, bestaat uni2 nog steeds? Nog spelers gezien uit de S5 tijd, nou ja veteranen tijd in jouw geval toch?

Fundamentalist

quote:
JoetjeF schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:54:
[...]

Lol, bestaat uni2 nog steeds? Nog spelers gezien uit de S5 tijd, nou ja veteranen tijd in jouw geval toch?
Ja, bestaat nog steeds en ik heb geen enkele GoT'er gezien laat staan S5 leden.
Ik sta alweer in de top 200. Met een beetje cheaten kom je een heel eind.

quote:
croontje schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:48:
[...]

Waarom niet in Barym? Is nog maar net begonnen, dan is je kans om hoger te komen in de ranglijst groter :p
Dit omdat ik zag dat GoT nog actief was in Andromeda. Moet het toch nog een beetje leren. Misschien ook maar tegelijk in Barym spelen. :P

PVP-Auchindoun

Nou ik heb het voor elkaar hoor,genadeloos aan de schandpaal genageld :S

mijn broetje speeld het ook maar dan wat langer en die voorzag mij zo nu en dan voor een berg grondstoffen zodat ik wat sneller vooruit kon..

nu ben ik gebanned voor multi acount en illigale vlootbewegingen (heb dat laatste gegoogled en vond niks relevants) ik gelijk maar even zo'n gamemaster gemailed om te kijken of ie wat kan doen voor ons..

we wonen in hetzelfde huis en hebben een laptop en een pc en tja daar zitten we allebij wel eens op,totaal niet bij nagedacht dat die stiekemerds je IP adress opslaan en dat je daardoor in de problemen zou kunnen komen :S maar eens kijken wat die gaat doen..

The Fallen Shall Be Forever Remembered as King Varian's Finest!

Reg. datum: 12 januari 2001

quote:
Vivaladen schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:56:
Nou ik heb het voor elkaar hoor,genadeloos aan de schandpaal genageld :S

mijn broetje speeld het ook maar dan wat langer en die voorzag mij zo nu en dan voor een berg grondstoffen zodat ik wat sneller vooruit kon..

nu ben ik gebanned voor multi acount en illigale vlootbewegingen (heb dat laatste gegoogled en vond niks relevants) ik gelijk maar even zo'n gamemaster gemailed om te kijken of ie wat kan doen voor ons..

we wonen in hetzelfde huis en hebben een laptop en een pc en tja daar zitten we allebij wel eens op,totaal niet bij nagedacht dat die stiekemerds je IP adress opslaan en dat je daardoor in de problemen zou kunnen komen :S maar eens kijken wat die gaat doen..
Ai, das vervelend. Maar ik denk niet dat men daar iets aan gaat doen. Ik weet van bijvoorbeeld Omerta dat je best met 2 accounts op hetzelfde IP mag zitten, maar je mag geen resources delen, samen aanvallen, etc. Dit alleen als je bij het begin het aangeeft bij de gamemasters.

* MuddyMagical is begonnen in Uni42 nadat de game die via GoT op 50x loopt toch echt niet bij te houden was...
Fundamentalist

Vivaladen:

Tip: probeer met iemand te regelen dat je mag inloggen via RDP en 'vanuit' een ander IP-adres speelt. Dan heb je dit probleem niet.

PVP-Auchindoun

hey mensen sorry voor de late reactie maar het is gelukt hoor,zelfde dag heeft die gast alles weer opgeheven
maar geloofde dat in andromedia een nieuwe game master aan de slag was gegaan en die heeft een hele hoop mensen zitten bannen om foute namen en foute alliantie namen :S mijn alliantie moest er ook bijna aan geloven (FUBAR)

inmiddels gaat het een stukje beter met deze ogame noob :D heb nu mijn hoofdplaneet aardig Gefortificeert en volgegooid met verdediging die gebruik ik nu als opslag voor mijn GS ,pendel netjes van mn kolonies alles naar die hoofdplaneet..

maar WTF zijn die gasten aan het doen?? nu kan je zelfs planeten verschuiven naar een andere locatie tegen betaling?? straks ook een maan kopen? en ruimtescheepjes?? begint me een beetje commercieel te worden

Reg. datum: 29 juli 2009

Ik speel al een tijdje met een paar vrienden in het universum Barym onder de naam Silkdeath. Pm me en dan starten we een GoT Alliantie!=D

Reg. datum: 10 september 2010

Ik zit in B bij Badboys, iemand nog die in u12 of 13 speelt?

Good news everyone

meld maar weer eens...
geckoo in u17 (afgelopen week 2 top 10's gemaakt)
en Dudeson in u102 (barym)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

* Snowwie speelt nergens Ogame meer.

Snowwie wijzigde dit bericht 24-12-2010 17:11 (8%)

Reg. datum: 07 september 2006

Ik heb mijzelf aangemeld op Universum 17. Ben te vinden op 1:226:4 met gebruikersnaam Jenglejack.
Heb in het verleden ook Ogame.org gespeeld (uni2 en uni20) waarbij m'n account honderduizenden punten had. Helaas door gebrek aan tijd mijn complete vloot vernietigd. Daarna eigenlijk nooit meer naar om gekeken.
Ik ben benieuwd hoe het niveau op de nederlandse universums is.

Reg. datum: 30 oktober 2010

Ik ga me zo ook even aanmelden op universum 17, was al een poosje op zoek naar een leuk browserspel.

Mijn gebruikersnaam is: BombaAriba.

Eens even kijken hoe alles werkt en de tips uit dit topic doorlezen.

BombaAriba wijzigde dit bericht 02-01-2011 18:44 (35%)
Reden: extra info

Reg. datum: 01 augustus 2010

ik speel ook maar ben niet zo heel fanatiek. spelersnaam williewonka 1:302:10 in barym. zit op rang 1024. zit er misschien iemand in de buurt? kunnen we een keer een hofje doen.

Reg. datum: 08 maart 2010

Ik ben vandaag ook begonnen. Zit in universum 17 met nickname: Nozomi. Ben dringend opzoek naar een alliantie

Happy as a pig in shit
Reg. datum: 01 juli 2001

Waarom Uni17? Is dat nog het oude design? Uiteindelijk wordt dat toch ook redesign? Ik zou persoonlijk niet meer in een oud design uni willen spelen.

Zit nog in Andromeda.nl, ook in een GoT alliantie, maar geloof dat ik de enige GoT'r ben daar :)

Intel i5-2500K, GA-Z68XP-UD3, HD6970, 2x 4GB DDR3 1600, SB X-Fi XA, Samsung 830 Series 128GB, Samsung 24" TFT, Windows 7 64b | --> 406 Coupe kopen? <--

Google?
Reg. datum: 07 januari 2011

Ogame.. das lang geleden.. Maar ook ik begin niet meer aan zulke onzin :P

IntelŽ Core™ i5-2500, 4096 MB DDR3, NVIDIA GeForce GTS 450.

quote:
ik dus schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 10:46:
Ik zit in B bij Badboys, iemand nog die in u12 of 13 speelt?
badboys, daar heb ik voordurend ruzie mee. laatst heeft die irritante gast coen mijn hele vloot gepakt. 1 sec nadat mijn vloot terug kwam. phalanx hit dus. kon ik niets aan doen.
quote:
jerr0 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 17:16:
Ogame.. das lang geleden.. Maar ook ik begin niet meer aan zulke onzin :P
hoezo onzin? ieder spel is eigenlijk onzin. >:)

williewonka03 wijzigde dit bericht 14-01-2011 20:25 (24%)

Reg. datum: 05 januari 2011

2 weekjes geleden met dit spel begonnen, tot nu toe merk ik niet heel veel er van dat het zo'n oud spel is (Capella)
Zijn er nog andere GoTers actief op Ogame?

Jazeker, meerde uni's ben in Draco begonnen nu maar speel ook in 12 en 13.

Good news everyone

:W
u17 barym draco :Y [/addict]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Reg. datum: 18 mei 2006

Ik ben net begonnen in universe 17, 1:6:12, Mile5.

Zijn er nog gotters actief in dit universum?

Edit, na de wiki gelezen te hebben ook begonnen op barym.

Mile5 wijzigde dit bericht 20-05-2011 01:10 (23%)

Reg. datum: 11 juli 2011

Avé GoTters!

http://miniunis.com/game//?idgame=12009

Een versnelde Ogame variant.

Net begonnen. Check it out ;)

Opgezet door Praetorian Guard. [.P.G.]
de oude rivaal van GoT.

Uni2 ruled. :)

Groet,

-:-Praeox-:-
old Founder of the Praetorian Guard Uni2 (1999)

Heb inmiddels mijn 10e planeet in u12, nano4 staat er dus ik kan mijnen spammen :+

Reg. datum: 13 november 2010

Na 4 jaar niet meer gespeeld te hebben vandaag maar eens opnieuw begonnen in uni17

Rav3n
1:376:10

Reg. datum: 23 februari 2009

Ook ik heb een account aangemaakt. Heb geen idee of ik het wat vind maar ga het gewoon proberen. Was op zoek naar een leuke game die ook via de tablet te spelen is. Veel leuks gehoord over Ogame dus ga maar eens kijken of het een beetje aan slaat :)

Sony Ericsson Xperia Neo | Kobo Touch | Konica Minolta Dynax 7D
Core i5 750, MSI GTX460 hawk, 4GB RAM
Steam ID: _silvin_
XboxLive: SilvinNLD

quote:
Naevious schreef op maandag 11 juli 2011 @ 18:35:
old Founder of the Praetorian Guard Uni2 (1999)
Hoezo 1999? Uni 2 bestond pas ergens 2005 en de meeste gotters zijn toen in oktober 2005 er mee begonnen :)

Livestrong
Reg. datum: 23 september 2007

Zo, ik ben ook alweer een weekje bezig met mijn terugkeer in Ogame ( na overigens in 2005-2009 al begonnen te zijn ) .

Ik heb gewoon een nieuw account aangemaakt in uni 10. Fijne uni zonder al teveel verdediging ( dat loont niet echt met verdediging naar puin ;) ) . Moet zeggen dat het al aardig vlot gaat, en de eerste tientallen slagschepen rollen al van de band. We hebben er weer zin in :)

Eventus stultorum magister

Is er per toeval iemand in Draco bezig?

quote:
tuinīnen schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 23:40:
Zo, ik ben ook alweer een weekje bezig met mijn terugkeer in Ogame ( na overigens in 2005-2009 al begonnen te zijn ) .

Ik heb gewoon een nieuw account aangemaakt in uni 10. Fijne uni zonder al teveel verdediging ( dat loont niet echt met verdediging naar puin ;) ) . Moet zeggen dat het al aardig vlot gaat, en de eerste tientallen slagschepen rollen al van de band. We hebben er weer zin in :)
Def2Puin 8)7 Ik had net een acc kunnen overnemen in uni 10 lol
Wist ik dus niet, en ik maar def bouwen

}:O

Fundamentalist

LOL @ croontje

Momenteel is er in Uni2 niet veel meer aan. Het is wachten op de merge...

Ondertussen zoek ik wat schildpadden waarbij ik met 150 raketten een aardige bres in hun verdediging kan schieten onder het motto: als ik geen verlies maak en zij wel, maak ik toch een soort van winst :P

Reg. datum: 26 januari 2008

hier ook net begonnen in uni 10 na een paar jaar afwezig te zijn,
kijken of het wat is

Reg. datum: 27 september 2011

Tijd om dit topic iets naar boven te schoppen zodat er misschien weer een paar meer gaan spelen:)

bij voorkeur u7 natuurlijk ^^

PVP-Auchindoun

Ik zit nog steeds op Andromeda, Vivaladen hoofdplaneet 1:33:12

Reg. datum: 18 november 2003

Iemand actief op Electra? Zoek wat GoT'ers om mee samen te werken. (Casual)

Reg. datum: 21 juli 2007

Ogame.. lol! Ook toen de tijd zoveel gespeelde toen ik op school zat. Zat toen de tijd ook in een uni10 ofzo.. zat in de top 25.. had een enorme floot, een keer niet optijd kunnen saven en mijn floot was compleet weg! Ach, speelde toch al niet meer zoveel, maar in het begin was het erg verslavend :P hahaha..

Reg. datum: 21 juli 2001

Índien iemand op ogame nog actief speelt van GoT:

Ik heb een account met 800.000 punten in het nieuwe gemergde Uni20. Mijn fleet is net gecrashed doordat ik na de merge was vergeten in V mode te gaan (stond al 2 jaar in V mode) maar goed. Het is dus 800K punten aan puur mijnen en research. Lekkere start account of account voor in een nieuw uni . Laat maar weten (wel serieuze spelers graag

Reg. datum: 08 december 2009

Ik was benieuwd of er hier nog tweakers zijn die spelen. Ik ben van plan om binnekort te gaan beginnen iemand met een leuke clan server?

quote:
Hayertjez schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:11:
Ik was benieuwd of er hier nog tweakers zijn die spelen. Ik ben van plan om binnekort te gaan beginnen iemand met een leuke clan server?
nou ik zit in electra met een leuke alli. maar die accepten geen mensen met lager dan 10k punten of zoiets.

Reg. datum: 08 december 2009

Oké dat gaat even duren. Ik ben ingestapt in Fornax en ik zit nu al op 7 keiharde punten lol. Ik ben benieuwd hoe lang ik het uit ga houden want in hetzelfde stelsel zitten er gasten van 10K en 30K aan punten. Ach ja. We zien wel.

Het is trouwens wel iets anders als vroeger. Complete redesign van de interface en ook merk ik dat energy en opslag een stuk is veranderd. Is het nu beter gebalanceerd?

Hayertjez wijzigde dit bericht 03-05-2012 12:05 (27%)
Reden: redesign

Reg. datum: 20 januari 2008

Gisteren weer een nieuw accountje gemaakt in uni 17 na een aantal jaar niet te hebben gespeeld. Begon 'vroeger' in uni 2 toen Ogame.nl slechts nog slechts 3 uni's had. Ben benieuwd of het me weer zo lang kan boeien als toen.

Username is overigens Galileo15 :)
Livestrong

Maandag wordt er een nieuwe uni geopend die 4x speed is Chrisjuh. Lijkt wel redelijk populair te worden aangezien het een 'speciale' uni is. Maar van 4x speed moet je wel houden natuurlijk :)

quote:
tuinīnen schreef op zondag 13 mei 2012 @ 02:03:
Maandag wordt er een nieuwe uni geopend die 4x speed is Chrisjuh. Lijkt wel redelijk populair te worden aangezien het een 'speciale' uni is. Maar van 4x speed moet je wel houden natuurlijk :)
Op de Nederlandse server?

Livestrong

Ja, Ogame.nl

Van de site:
quote:
4x speed uni: Gemini
De termijn waarop het bekend wordt gemaakt is wat kort, maar volgens de planning van Gameforge zal aanstaande maandag uni Gemini geopend worden.
Deze uni zal een AGS-uni zijn met een normale samenstelling.
Toch zijn er 2 bijzonderheden:
Iedere speler die zijn account activeert krijgt 8000 DM gratis als bonus
De uni zal 4x speed zijn

Reg. datum: 08 mei 2006

Hehe Ogame.. Destijds in UNI 1 gezeten. Er stond ooit eens een keer een advertentie in de Veronica gids.

Uiteindelijk tot rang 80 gekomen todat alles plop ging door de nr. 5 ofzo.

-Edit

Ha ik sta zelfs nog in de Hall Of Fame. De betreffende klap:

Klik

Davetc wijzigde dit bericht 13-05-2012 10:33 (44%)

Fractal Design ARC Mini || Asus Maximus IV Gene-Z || Intel Xeon E3-1230 || Corsair XMS3 8GB DDR3 || OCZ Agility 3 || Logitech Z-2300 || LG W2261V 22" Wide

quote:
tuinīnen schreef op zondag 13 mei 2012 @ 02:03:
Hmm, misschien ook wel een leuke inderdaad :)

Is het misschien een idee om voor deze uni een nieuw topic te openen? Zodat we met z'n allen daar morgen kunnen beginnen?

Acties:

Grrrrrene
Moderator Consumentenelektronica / VV
Reg. datum: 19 mei 2000

Een 4x speed uni is nog erger dan het normale Ogame. Waar je vroeger je vloot gewoon de hele nacht op fleetsave kon sturen naar een maan o.i.d. gaat je dat met een 4x uni amper lukken. Bedenk je ook 's hoe snel ze bij je kunnen zijn binnen je eigen stelsel :o Als ik het me goed herinner kon dat vroeger al ruim binnen een uur, op 4x speed is dat dus een kwartier. Je vloot even thuis parkeren is er dus niet bij.

Ogame is een erg leuk en verslavend spel, maar je kunt maar beter werkloos zijn of student met goede discipline, anders gaat dit veel teveel tijd kosten. * Grrrrrene denkt terug aan zijn avonturen in uni2 en uni4 :X Met een speciale website hielden we alle melkwegen automatisch in de gaten en konden we spy reports delen onderling. Niemand kon zich verbergen voor ons, tot grote frustratie van onze tegenspelers die zulke tools niet hadden.

Als ik er ooit nog weer aan zou beginnen, zou ik gaan turtelen in uni1 ofzo.

Grrrrrene wijzigde dit bericht 13-05-2012 17:01 (18%)

Imitation is the sincerest form of flattery

Reg. datum: 16 juni 2005

Lees ik het nu goed dat Uni1&2, en de uni's 3 t/m 9 samengevoegd zijn? :o

Dit baseer ik helemaal nergens op.

Reg. datum: 10 oktober 2011

Ik zit op Uni 17 > 1:129:8

Voor de fun aan het proberen.

LOL EUW: Kainda

Mo Chuisneoir
Reg. datum: 17 juni 2003

Het leeft nog steeds :o

Iemand heeft zelfs het lef gehad om S5 weer nieuw leven in the blazen: Alliantie Introductie Section.5 Groet Barym. In de HoF zie ik ze trouwens alleen maar aan de verliezende kant staan, nep S5 :P

Reg. datum: 03 augustus 2005

Ook met 2 vrienden weer is begonnen op U17. Oud speler van Uni2 en uni4!

Mensen in Uni 17, misschien is het leuk om een alliantie met GoTters op te zetten? :)

Ik had nog wel een speciaal topic aangemaakt voor de Gemini 4 speed uni,

[MMORPG] - OGame.nl - 4speed uni Gemini - Vandaag geopend.

zien mensen het topic niet, of is er simpelweg geen animo meer voor?

Of er zijn gewoon te veel uni's, waardoor iedereen overal en nergens zit, er geen eenheid meer bestaat. Bij uni 2 had je toen die tijd weinig keus. Het was uni 2 of uni 1.

Snowwie wijzigde dit bericht 16-05-2012 00:27 (27%)

Pagina: 1 2 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011