Eurodance Stream - Hardstyle Stream - uut Veendam City
Reg. datum: 01 september 2009
Reg. datum: 25 oktober 2004
Nu ben ik nog vooral bezig met het opbouwen van resources (ben pas 4 dagen actief) maar het eerste onderzoekje is alweer achter de rug en ik heb net mijn eerste kleine vrachtschip gebouwd. Kan iik met dat kleine vrachtscheepje al wat doen of is het nu alleen nog maar leuk voor 'te heb'?
je kan planeten zonder verdediging raiden of je kan vervoeren tussen je eigen planeten. Daar houdt het voorlopig wel bij opquote:denheer schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:25:
Ook ik ben nu actief in Andromeda. Leuk spel om af en toe even een paar zetten te doen.
Nu ben ik nog vooral bezig met het opbouwen van resources (ben pas 4 dagen actief) maar het eerste onderzoekje is alweer achter de rug en ik heb net mijn eerste kleine vrachtschip gebouwd. Kan iik met dat kleine vrachtscheepje al wat doen of is het nu alleen nog maar leuk voor 'te heb'?
Ok, thanx. Dan ga ik nog maar even de resource gathering kant op. Erg leuk spel om zo af en toe te spelen tijdens het werk, bv als je weer eens aan het compileren bent.quote:aapelite schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:02:
[...]
je kan planeten zonder verdediging raiden of je kan vervoeren tussen je eigen planeten. Daar houdt het voorlopig wel bij op
Het sterft wel uit in uni 2, ik denk nog max 250 aktieve spelers.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Reg. datum: 05 april 2004
Waarom niet in Barym? Is nog maar net begonnen, dan is je kans om hoger te komen in de ranglijst groterquote:denheer schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:25:
Ook ik ben nu actief in Andromeda. Leuk spel om af en toe even een paar zetten te doen.
Lol, bestaat uni2 nog steeds? Nog spelers gezien uit de S5 tijd, nou ja veteranen tijd in jouw geval toch?quote:Lordy79 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:44:
Ik ben weer aktief in UNI-2. Mochten er nog meer zijn dan hoor ik het graag...
Het sterft wel uit in uni 2, ik denk nog max 250 aktieve spelers.
Ja, bestaat nog steeds en ik heb geen enkele GoT'er gezien laat staan S5 leden.quote:JoetjeF schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:54:
[...]
Lol, bestaat uni2 nog steeds? Nog spelers gezien uit de S5 tijd, nou ja veteranen tijd in jouw geval toch?
Ik sta alweer in de top 200. Met een beetje cheaten kom je een heel eind.
Dit omdat ik zag dat GoT nog actief was in Andromeda. Moet het toch nog een beetje leren. Misschien ook maar tegelijk in Barym spelen.quote:croontje schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:48:
[...]
Waarom niet in Barym? Is nog maar net begonnen, dan is je kans om hoger te komen in de ranglijst groter
mijn broetje speeld het ook maar dan wat langer en die voorzag mij zo nu en dan voor een berg grondstoffen zodat ik wat sneller vooruit kon..
nu ben ik gebanned voor multi acount en illigale vlootbewegingen (heb dat laatste gegoogled en vond niks relevants) ik gelijk maar even zo'n gamemaster gemailed om te kijken of ie wat kan doen voor ons..
we wonen in hetzelfde huis en hebben een laptop en een pc en tja daar zitten we allebij wel eens op,totaal niet bij nagedacht dat die stiekemerds je IP adress opslaan en dat je daardoor in de problemen zou kunnen komen
The Fallen Shall Be Forever Remembered as King Varian's Finest!
Ai, das vervelend. Maar ik denk niet dat men daar iets aan gaat doen. Ik weet van bijvoorbeeld Omerta dat je best met 2 accounts op hetzelfde IP mag zitten, maar je mag geen resources delen, samen aanvallen, etc. Dit alleen als je bij het begin het aangeeft bij de gamemasters.quote:Vivaladen schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:56:
Nou ik heb het voor elkaar hoor,genadeloos aan de schandpaal genageld
mijn broetje speeld het ook maar dan wat langer en die voorzag mij zo nu en dan voor een berg grondstoffen zodat ik wat sneller vooruit kon..
nu ben ik gebanned voor multi acount en illigale vlootbewegingen (heb dat laatste gegoogled en vond niks relevants) ik gelijk maar even zo'n gamemaster gemailed om te kijken of ie wat kan doen voor ons..
we wonen in hetzelfde huis en hebben een laptop en een pc en tja daar zitten we allebij wel eens op,totaal niet bij nagedacht dat die stiekemerds je IP adress opslaan en dat je daardoor in de problemen zou kunnen komenmaar eens kijken wat die gaat doen..
* MuddyMagical is begonnen in Uni42 nadat de game die via GoT op 50x loopt toch echt niet bij te houden was...
Tip: probeer met iemand te regelen dat je mag inloggen via RDP en 'vanuit' een ander IP-adres speelt. Dan heb je dit probleem niet.
maar geloofde dat in andromedia een nieuwe game master aan de slag was gegaan en die heeft een hele hoop mensen zitten bannen om foute namen en foute alliantie namen
inmiddels gaat het een stukje beter met deze ogame noob
maar WTF zijn die gasten aan het doen?? nu kan je zelfs planeten verschuiven naar een andere locatie tegen betaling?? straks ook een maan kopen? en ruimtescheepjes?? begint me een beetje commercieel te worden
Reg. datum: 10 september 2010
geckoo in u17 (afgelopen week 2 top 10's gemaakt)
en Dudeson in u102 (barym)
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Snowwie wijzigde dit bericht 24-12-2010 17:11 (8%)
Reg. datum: 07 september 2006
Heb in het verleden ook Ogame.org gespeeld (uni2 en uni20) waarbij m'n account honderduizenden punten had. Helaas door gebrek aan tijd mijn complete vloot vernietigd. Daarna eigenlijk nooit meer naar om gekeken.
Ik ben benieuwd hoe het niveau op de nederlandse universums is.
Reg. datum: 30 oktober 2010
Mijn gebruikersnaam is: BombaAriba.
Eens even kijken hoe alles werkt en de tips uit dit topic doorlezen.
BombaAriba wijzigde dit bericht 02-01-2011 18:44 (35%)
Reden: extra info
Reg. datum: 01 augustus 2010
Reg. datum: 08 maart 2010
Zit nog in Andromeda.nl, ook in een GoT alliantie, maar geloof dat ik de enige GoT'r ben daar
Intel i5-2500K, GA-Z68XP-UD3, HD6970, 2x 4GB DDR3 1600, SB X-Fi XA, Samsung 830 Series 128GB, Samsung 24" TFT, Windows 7 64b | --> 406 Coupe kopen? <--
IntelŽ Core™ i5-2500, 4096 MB DDR3, NVIDIA GeForce GTS 450.
badboys, daar heb ik voordurend ruzie mee. laatst heeft die irritante gast coen mijn hele vloot gepakt. 1 sec nadat mijn vloot terug kwam. phalanx hit dus. kon ik niets aan doen.quote:ik dus schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 10:46:
Ik zit in B bij Badboys, iemand nog die in u12 of 13 speelt?
hoezo onzin? ieder spel is eigenlijk onzin.quote:jerr0 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 17:16:
Ogame.. das lang geleden.. Maar ook ik begin niet meer aan zulke onzin
williewonka03 wijzigde dit bericht 14-01-2011 20:25 (24%)
Reg. datum: 05 januari 2011
Zijn er nog andere GoTers actief op Ogame?
u17 barym draco
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Reg. datum: 18 mei 2006
Zijn er nog gotters actief in dit universum?
Edit, na de wiki gelezen te hebben ook begonnen op barym.
Mile5 wijzigde dit bericht 20-05-2011 01:10 (23%)
Reg. datum: 11 juli 2011
http://miniunis.com/game//?idgame=12009
Een versnelde Ogame variant.
Net begonnen. Check it out
Opgezet door Praetorian Guard. [.P.G.]
de oude rivaal van GoT.
Uni2 ruled.
Groet,
-:-Praeox-:-
old Founder of the Praetorian Guard Uni2 (1999)
Rav3n
1:376:10
Sony Ericsson Xperia Neo | Kobo Touch | Konica Minolta Dynax 7D
Core i5 750, MSI GTX460 hawk, 4GB RAM
Steam ID: _silvin_
XboxLive: SilvinNLD
Hoezo 1999? Uni 2 bestond pas ergens 2005 en de meeste gotters zijn toen in oktober 2005 er mee begonnenquote:Naevious schreef op maandag 11 juli 2011 @ 18:35:
old Founder of the Praetorian Guard Uni2 (1999)
Ik heb gewoon een nieuw account aangemaakt in uni 10. Fijne uni zonder al teveel verdediging ( dat loont niet echt met verdediging naar puin
Eventus stultorum magister
Reg. datum: 05 april 2004
Def2Puinquote:tuinīnen schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 23:40:
Zo, ik ben ook alweer een weekje bezig met mijn terugkeer in Ogame ( na overigens in 2005-2009 al begonnen te zijn ) .
Ik heb gewoon een nieuw account aangemaakt in uni 10. Fijne uni zonder al teveel verdediging ( dat loont niet echt met verdediging naar puin) . Moet zeggen dat het al aardig vlot gaat, en de eerste tientallen slagschepen rollen al van de band. We hebben er weer zin in
Wist ik dus niet, en ik maar def bouwen
Momenteel is er in Uni2 niet veel meer aan. Het is wachten op de merge...
Ondertussen zoek ik wat schildpadden waarbij ik met 150 raketten een aardige bres in hun verdediging kan schieten onder het motto: als ik geen verlies maak en zij wel, maak ik toch een soort van winst
kijken of het wat is
Reg. datum: 27 september 2011
bij voorkeur u7 natuurlijk ^^
Reg. datum: 18 november 2003
Reg. datum: 21 juli 2007
Reg. datum: 21 juli 2001
Ik heb een account met 800.000 punten in het nieuwe gemergde Uni20. Mijn fleet is net gecrashed doordat ik na de merge was vergeten in V mode te gaan (stond al 2 jaar in V mode) maar goed. Het is dus 800K punten aan puur mijnen en research. Lekkere start account of account voor in een nieuw uni . Laat maar weten (wel serieuze spelers graag
Reg. datum: 08 december 2009
nou ik zit in electra met een leuke alli. maar die accepten geen mensen met lager dan 10k punten of zoiets.quote:Hayertjez schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:11:
Ik was benieuwd of er hier nog tweakers zijn die spelen. Ik ben van plan om binnekort te gaan beginnen iemand met een leuke clan server?
Reg. datum: 08 december 2009
Het is trouwens wel iets anders als vroeger. Complete redesign van de interface en ook merk ik dat energy en opslag een stuk is veranderd. Is het nu beter gebalanceerd?
Hayertjez wijzigde dit bericht 03-05-2012 12:05 (27%)
Reden: redesign
Reg. datum: 20 januari 2008
Username is overigens Galileo15
Op de Nederlandse server?quote:tuinīnen schreef op zondag 13 mei 2012 @ 02:03:
Maandag wordt er een nieuwe uni geopend die 4x speed is Chrisjuh. Lijkt wel redelijk populair te worden aangezien het een 'speciale' uni is. Maar van 4x speed moet je wel houden natuurlijk
Van de site:
quote:4x speed uni: Gemini
De termijn waarop het bekend wordt gemaakt is wat kort, maar volgens de planning van Gameforge zal aanstaande maandag uni Gemini geopend worden.
Deze uni zal een AGS-uni zijn met een normale samenstelling.
Toch zijn er 2 bijzonderheden:
Iedere speler die zijn account activeert krijgt 8000 DM gratis als bonus
De uni zal 4x speed zijn
Uiteindelijk tot rang 80 gekomen todat alles plop ging door de nr. 5 ofzo.
-Edit
Ha ik sta zelfs nog in de Hall Of Fame. De betreffende klap:
Klik
Davetc wijzigde dit bericht 13-05-2012 10:33 (44%)
Fractal Design ARC Mini || Asus Maximus IV Gene-Z || Intel Xeon E3-1230 || Corsair XMS3 8GB DDR3 || OCZ Agility 3 || Logitech Z-2300 || LG W2261V 22" Wide
Hmm, misschien ook wel een leuke inderdaadquote:tuinīnen schreef op zondag 13 mei 2012 @ 02:03:
Maandag wordt er een nieuwe uni geopend die 4x speed is Chrisjuh. Lijkt wel redelijk populair te worden aangezien het een 'speciale' uni is. Maar van 4x speed moet je wel houden natuurlijk
Ogame is een erg leuk en verslavend spel, maar je kunt maar beter werkloos zijn of student met goede discipline, anders gaat dit veel teveel tijd kosten. * Grrrrrene denkt terug aan zijn avonturen in uni2 en uni4
Als ik er ooit nog weer aan zou beginnen, zou ik gaan turtelen in uni1 ofzo.
Grrrrrene wijzigde dit bericht 13-05-2012 17:01 (18%)
Imitation is the sincerest form of flattery
Dit baseer ik helemaal nergens op.
Reg. datum: 10 oktober 2011
Voor de fun aan het proberen.
LOL EUW: Kainda
Iemand heeft zelfs het lef gehad om S5 weer nieuw leven in the blazen: Alliantie Introductie Section.5 Groet Barym. In de HoF zie ik ze trouwens alleen maar aan de verliezende kant staan, nep S5
Reg. datum: 03 augustus 2005
[MMORPG] - OGame.nl - 4speed uni Gemini - Vandaag geopend.
zien mensen het topic niet, of is er simpelweg geen animo meer voor?
Of er zijn gewoon te veel uni's, waardoor iedereen overal en nergens zit, er geen eenheid meer bestaat. Bij uni 2 had je toen die tijd weinig keus. Het was uni 2 of uni 1.
Snowwie wijzigde dit bericht 16-05-2012 00:27 (27%)