“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/
In 3i is de titel en het randje in de header de kleur rood, terwijl in alle andere fora in de categorie Mobile is deze de kleur Aqua. Zou dat hier niet ook moeten?
.::. ActionRadio .::.
Reg. datum: 02 maart 2008
Deadalus, graag zie je reactie spoedig tegemoet.
Mocht ik vandaag geen reactie ontvangen, dan post ik hetzelfde bericht opnieuw, omdat deze in mijn optiek op geen enkele wijze in strijd is met de policy. .
Dus om niet in strijd met dit topic te zijn is de algemene richting van mijn vraag als volg:
Als er in een topic een legitieme vraag gesteld wordt, die door een andere lezer onjuist geïnterpreteerd wordt, en daar vervolgens in zijn reactie op afstemd, is het dan fair dat een topic gesloten wordt door een moderator?
Moderen op GoT is vrijwillgers werk, wat we met veel liefde doen. Velen van ons werken overdag en hebben een sociaal leven. Derhalve kun je niet verwachten dat er binnen 24 uur een reactie op een e-mail komt. Het is prima dat je een e-mail stuurt met het verzoek tot uitleg, maar wacht een paar dagen voordat je verdere actie onderneemt. Je gesloten topic opnieuw openen is daarbij niet een goede actie. Mocht je er niet uitkomen, dan kun altijd contact opnemen met de hoofdgroepadmin, wat in dit geval Oscar the Grouch is.quote:Bijltje666 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:20:
Aangezien gister een post van mij verwijderd is op basis van tegenstrijdigheid met de policy, zou ik graag een reactie ontvangen op de mail die ik naar de moderator heb gestuurd.
Deadalus, graag zie je reactie spoedig tegemoet.
Mocht ik vandaag geen reactie ontvangen, dan post ik hetzelfde bericht opnieuw, omdat deze in mijn optiek op geen enkele wijze in strijd is met de policy. .
Als er een topic met legitieme vraag wordt geopend, dan blijft deze ook open afgezien van de reactie van anderen. Alleen als een topic uit de hand loopt of als de vraag in strijd is met het beleid, gaat deze op slot.quote:Dus om niet in strijd met dit topic te zijn is de algemene richting van mijn vraag als volg:
Als er in een topic een legitieme vraag gesteld wordt, die door een andere lezer onjuist geïnterpreteerd wordt, en daar vervolgens in zijn reactie op afstemd, is het dan fair dat een topic gesloten wordt door een moderator?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/
Hiermee wordt dan een scheiding gemaakt tussen de mobiele devices (iPod/iTouch/iPhone/iPad) en een dienst/software als iTunes.
Staat hiervoor al iets op stapel?
GS2K1 wijzigde dit bericht 11-02-2010 09:34 (4%)
Voor wat betreft iTunes in 3i: dat is met opzet gedaan. Alhoewel iTunes Appe software is (en dus in ASD zou passen), is iTunes onlosmakelijk verbonden met de iPod's en de iPhone's. Om alle relevante topics bij elkaar te houden staan iTunes-topics daarom in 3i.
宇多田ヒカル \o/
Ik snap dat niet het he. In Telecom wordt je als poster direct keihard afgestraft als je over de goedkoopste aanbiedingen/leveranciers/levertijden praat in een ervaringen topic. En hier is het schijnbaar weer de normaalste zaak van de wereld. Het modje in de thread wijst 2x zelfs dat het niet wenselijk is, maar vervolgens gaat het vrolijk weer verder - zonder afstraffing (bij Telecom worden je posts gewoon verwijderd)...Dit maakt het voor buitenstaanders allemaal niet echt logisch dit soort totaal tegenstrijdige beleidshandhavingen. Wat in het een wel mag, mag keihard niet in het ander. En andersom. Dit komt de toegankelijkheid voor buitenstaanders niet bepaald ten goede.
Het lijkt me toch vrij logisch om ' ervaringen & discussie ' te scheiden, van (slowchat) ' shopping ' threads ?
bobwarley wijzigde dit bericht 12-03-2010 17:28 (10%)
Op WP7 kun je niet eens eigen mp3s als ringtone instellen, how smart is that??
bobwarley wijzigde dit bericht 13-03-2010 11:42 (25%)
Op WP7 kun je niet eens eigen mp3s als ringtone instellen, how smart is that??
Niet dat ik jullie wil overreden ofzo, maar ben gewoon nieuwsgierig
Heb met interesse het topic gelezen. Zelf vond ik het behoorlijk goed gaan. Heb je concrete voorbeelden wat jij niet goed vond en was het niet beter om gewoon normaal die reacties te modereren i.p.v op z'n vreemde wijze de discussie te beëindigen, want een beetje abrupt is het wel. Je hebt het niet eens de kans gegeven?quote:Hoedje schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:26:
Sorry mensen, maar er volgen alweer kortzichtige reacties en flames. Het is jammer dat er op GoT, niet op een normale manier over het verschijnsel kan worden gediscussieerd. Een slotje dus maar
Nederlands Arsenal Forum - Arsenalforum.nl
Dan is het wel weer mooi geweest...
Lekker kort.
quote:
Oh, spuit11quote:
Twylight wijzigde dit bericht 06-04-2010 20:16 (65%)
Daar vallen dan weer niet alle ipods onder,quote:Twylight schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:50:
[iTouch devices]?
Beter lijkt me om iTunes te schoppen naar Apple Software & Diensten en het hier 3i te houden met een titelfix.
Lekker kort.
Gewoon iPods, iDevices & iTunes doen, niet te moeilijk willen
Wiethoofds meuk en 'overige'
17-10 Betere GoT navigatie | 25-2 Borsten maken.. | 27-1 Doucherituelen | 2-10 Randomer headerkleurtjes
De vraag was om [iPhone, iPod touch & iPad] een andere naam te geven, dat ging om een topic niet om het forumquote:Hoite schreef op donderdag 08 april 2010 @ 02:56:
[...]
Daar vallen dan weer niet alle ipods onder,
Beter lijkt me om iTunes te schoppen naar Apple Software & Diensten en het hier 3i te houden met een titelfix.
3i => 4i => iPads, iPods, iPhones & iTunes \o/
Wat dus ook resulteert in het titelfix van dit topic
Wiethoofd wijzigde dit bericht 09-04-2010 12:11 (26%)
17-10 Betere GoT navigatie | 25-2 Borsten maken.. | 27-1 Doucherituelen | 2-10 Randomer headerkleurtjes
Fixoredquote:Wiethoofd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:11:
Even voor wie het nog niet gezien had:
3i => 4i => iPads, iPods, iPhones & iTunes \o/
Wat dus ook resulteert in het titelfix van dit topic
Reg. datum: 26 maart 2005
Fear is in the eye of the beholder. Let it be you!
De inhoud idd even tweaken, de titels kloppenquote:
Workstation: i5-2410m - GT540M - 8GB - 128GB | 0900 alternatief | Muziek, Videos in andere talen
iPad mini valt onder iPad, de iPod reeks is uit te breiden, maar valt dan nog gewoon onder iPods en de iPhone HD is gewoon een iPhone. En het lijkt me niet dat iTunes afgeschaft of vervangen gaat wordenquote:chronoz schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:47:
Kunnen we er niet meteen 10i van maken, want ik heb nog wel het gevoel dat er een paar bij gaan komen.
Curry zegt:
[21:40:35] Curry: vieze koorbal dat je bent
[21:40:36] zeef: knor
Curry zegt: strakke timing
Als ik er niet zeker van ben dan laat ik me nog horen.
Booster in "[iPhone & iPod touch] App Store Ervaring..."
Lekker kort.
Reg. datum: 29 december 2007
Zat ik ook naar te kijken. Ben ik opzich niet zo blij mee, want iTunes, die hoort ook bij de iPad's.quote:Hoite schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:11:
4i word nu weer 3i zoals vanouds?
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
Studeren in the States: My Destiny
Pagina: 1