Eeeeeeeeeeindelijk!!

De nieuwe startpost, deze keer met extra zoete zomerse kleurtjes
Zoals ik al had uitgelegd in het vorige topic duurde het deze keer erg lang omdat ik eerst
even het evangelie moest herschrijven nog een hoop andere ontwerpen had gemaakt. Deze werden helaas stuk voor stuk afgekeurd omdat een forum niet genoeg mogelijkheden biedt om alles wat ik wilde doen voor elkaar te krijgen. Gelukkig wint de aanhouder, want na drie volledig (!) herschreven startposts zijn we dan eindelijk aangekomen bij nummer vier, die je hierboven kunt zien.
Jammer genoeg werd ik ook steeds luier, dus alles is nog niet helemaal netjes uitgelijnd en het laatste deel kan nog wat beter worden opgemaakt (voor zover dat mogelijk is), de ruimtes moeten eigenlijk wat duidelijker verdeeld worden, maar blah... Hij staat er in ieder geval!
De bezem is flink door de links heen gegaan. De prijzen zijn nu weg om plaats te maken voor een extra korte maar (hopelijk) duidelijke items voor ieder programma (maar, indien gewenst kunnen ze nog terugkeren), tutorials die allemaal naar dezelfde sites verwezen zijn ingekort tot een link naar de indexpagina op de site met de betreffende tutorial, enz. Als een link nu niet werkt, dan is het een fout die ik over het hoofd heb gezien. Hetzelfde geldt voor alle afbeeldingen en ander spul.
Bepaalde links naar de portfolio's van sommige Tweakers zijn helaas ook gewiped omdat de sites dood waren of naar heel andere dingen verwezen. Wil jij ook een roze sterretje? Dat kan! Maak een portfolio met daarin wat je allemaal kunt op 3d gebied en stuur me een DM of post het hier even
* Stukfruit gooit de champagnefles weer tegen het topic en wenst iedereen veel plezier met dit nieuwe topic!!
ps. Mocht je nu denken: "man, is DIT nu waar je zo lang aan hebt gewerkt?". Ehm.. Ja: 48.757 bytes aan RML en 234.038 bytes aan afbeeldingen. Die afbeeldingen zijn er zoveel doordat ik alleen RML kon gebruiken en geen PNG's. Hopelijk is het niet te zwaar!