Hoofdcategorieën
Topicacties

[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 11

Gerelateerde producten

Toon alle producten (45)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic

Aangezien er veel info in de startpost staat lijkt het mij de hoogste tijd voor een inhoudsopgave :+

Disclaimer
Introductie
Windows 7 RTM info en de download datums
Hoe krijg ik een geldige/legale key?
Hoe download ik de Release Candidate?
Wanneer is Windows 7 te koop?
Waarin verschillen de verschillende Windows 7 versies?
Wat kosten de verschillende Windows 7 versies?
Hoe download ik XPM en Windows Virtual PC?
Wat is hot in Windows 7?
Hoe installeer ik Windows 7 op de niet standaard manier?
Hoe installeer ik Windows 7 op mijn EEE PC
Applicaties & Drivers die (nog) niet goed werken
Applicaties & Drivers die met een aanpassing wel werken
Hoe fix ik mijn issue met Windows 7?
Waar vind ik nog meer info over Windows 7?
Send Feedback...kan ik dat ook doen?
Patches & Updates
Vorige delen van dit topic
En hoe zit het met Windows Server 2008 R2?

Het is natuurlijk niet toegestaan om te vragen om keys, illegale varianten van de beta's etc.

Let ook even op de volgende tekst :
quote:
The RC will expire June 1, 2010, and the bi-hourly shutdowns will begin on March 1, 2010. In both cases, you’ll need to rebuild your test PC to replace the OS and reinstall all your programs and data.
In normaal Nederlands :
quote:
De RC verloopt op 1 juni 2010, vanaf 1 maart 2010 zal een RC systeem zich na 2 uur automatisch afsluiten. In beide gevallen zul je je testpc opnieuw moeten installeren.

Sinds vrijdag 9 januari 2009 is het mogelijk om gratis de nieuwste versie van Windows uit te proberen. Let op : het installeren gebeurt op eigen risico aangezien het gaat om een niet-productie versie. (ik kan het niet vaak genoeg zeggen!)

Om maar met de deur in huis te vallen : Windows 7 is RTM gegaan op woensdag 22 juli 2009.
Natuurlijk wil iedereen graag weten wanneer hij/zij Windows 7 kan downloaden. Een dag eerder werden de datums waarop je Windows 7 kunt downloaden al bekend gemaakt:

DoelgroepWanneer?Download locatie
Partners & OEMS6 augustus (alleen Engels)MS Connect & MSDN
IT Pro’s6 augustus (alleen Engels)TechNet
Ontwikkelaars6 augustus (alleen Engels)MSDN
Zakelijke klanten
(Volume License + SA)
7 augustus (alleen Engels)Volume License Service Center (VLSC)
Partner Program Gold / Certified Members16 augustus (alleen Engels)Microsoft Partner Network (MPN) Portal
Action Pack Subscribers23 augustus (alleen Engels)?
Partners & OEMs1 oktober (alle overige talen)MS Connect & MSDN
IT Pro’s1 oktober (alle overige talen)TechNet
Ontwikkelaars1 oktober (alle overige talen)MSDN
Zakelijke klanten
(Volume License + SA)
7 augustus + een paar weken
(alle overige talen)
Volume License Service Center (VLSC)
Partner Program Gold / Certified Members1 oktober (alle overige talen)Microsoft Partner Network (MPN) Portal
Action Pack Subscribers1 oktober (alle overige talen)?
Consumenten22 oktober (alle overige talen)Online / Offline shops :-)

Voor het verkrijgen van een geldige en volledig legale product key voor Windows 7 bezoek je gewoon even de Windows 7 Customer Experience pagina op de website van Microsoft.

Je kunt Windows 7 RC vanaf nu downloaden via deze link.

Hieronder een paar feiten over de Windows 7:

• Voorgaand aan de versie die in de winkel ligt zijn er twee publieke releases die gratis te downloaden zijn : Windows 7 Beta en Windows 7 RC. Er komt dus geen Windows 7 RC2 of Windows 7 RC3. Dit is ook de reden dat de Release Candidate van Windows 7 eenvoudig Windows 7 RC genoemd wordt en geen Windows 7 RC1
• Windows 7 Beta is officieel niet te upgraden naar Windows 7 RC!
• Windows 7 RC verloopt op 1 juni 2010 (je kunt de RC dus zowat 13 maanden gebruiken), maar al vanaf 1 maart 2010 zal je computer automatisch elke 2 uur herstarten.
• Winows 7 RC is vanaf de Microsoft website te downloaden t/m 15 augustus 2009

Op dinsdag 2 juni heeft Microsoft bekend gemaakt (Bron : Reuters) dat Windows 7 officieel te koop zal zijn vanaf 22 oktober 2009.

Nu een nieuwe computer kopen en vanaf 22 oktober "gratis" Windows 7?
De grote fabrikanten van computers en laptops hebben bijna allemaal een upgrade programma om te zorgen dat de verkoop niet inzakt. Kijk even op deze Microsoft website welke fabrikanten allemaal een Upgrade programma hebben.

Let op: Sommige fabrikanten kunnen verzendkosten in rekening brengen.

Afgezien van de verschillende versies voor Europa en de rest van de wereld komen er 6 verschillende versies van Windows 7 op de markt waarvan er maar 3 in de winkel verkrijgbaar zullen zijn. De Starter versie zal alleen als OEM versie beschikbaar komen en de Home Basic versie zal alleen in opkomende markten beschikbaar komen. De Enterprise versie zal alleen via het Volume Licensing programma beschikbaar komen. De versies die overblijven : Home Premium, Professional en Ultimate zullen dus ook in Europa (hetzij als E versie, dus zonder Internet Explorer) beschikbaar komen.

Hieronder zie je een tabel waarin per versie is aangegeven welke onderdelen wel/niet beschikbaar zullen zijn.

Features / Ability
Starter
Home Basic
Home Premium
Professional
Enterprise
Ultimate
OEM Licensing Only
Emerging Markets Only
Retail & OEM Licensing
Volume Licensing
Limited Retail & OEM Licensing
Concurrent Applications
3
Unlimited
Unlimited
Unlimited
Unlimited
Unlimited
32-bit Maximum RAM
4GB
4GB
4GB
4GB
4GB
4GB
64-bit Maximum RAM
N/A
8GB
16GB
192GB
192GB
192GB
32-bit and 64-bit mode support
32-bit only
Yes
Yes
Yes
Yes
Yes
Home Group (Create & Join)
Join only
Join only
Yes
Yes
Yes
Yes
Windows Internet Explorer 8
Yes
Yes
Yes
Yes
Yes
Yes
Windows Media Player 12
Yes
Yes
Yes
Yes
Yes
Yes
Desktop Window Manager
No
Yes
Yes
Yes
Yes
Yes
Windows Mobility Center
No
Yes
Yes
Yes
Yes
Yes
Windows Aero
No
Partial
Yes
Yes
Yes
Yes
Multi-Touch
No
No
Yes
Yes
Yes
Yes
Premium Games
No
No
Yes
Yes
Yes
Yes
Windows Media Center
No
No
Yes
Yes
Yes
Yes
Encrypting File System
No
No
No
Yes
Yes
Yes
Location Aware Printing
No
No
No
Yes
Yes
Yes
Remote Desktop Host
No
No
No
Yes
Yes
Yes
Presentation Mode
No
No
No
Yes
Yes
Yes
Windows Server domain
No
No
No
Yes
Yes
Yes
Windows XP Mode
No
No
No
Yes
Yes
Yes
AppLocker
No
No
No
No
Yes
Yes
BitLocker Drive Encryption
No
No
No
No
Yes
Yes
BranchCache Distributed Cache
No
No
No
No
Yes
Yes
DirectAccess
No
No
No
No
Yes
Yes
Subsystem for Unix-based Applications
No
No
No
No
Yes
Yes
MUI Pack
No
No
No
No
Yes
Yes
VHD booting
No
No
No
No
Yes
Yes

Bedankt Snake voor het maken van de tabel!

Under Construction

Je kunt Windows XP Mode downloaden vanaf deze pagina bij Microsoft.com.
Als je eerst meer informatie wilt over Windows XP Mode en Windows Virtual PC, kijk dan even op deze pagina.

Hier vindt je een aantal nieuwe en handige features die terug te vinden zijn in Windows (al dan niet in combinatie met andere hardware/software). Aangezien de verschillende features natuurlijk voorzien zijn van afbeeldingen en ik de TS niet onnodig lang wil maken plaats ik ze in de vorm van links :

Play To i.c.m. Xbox 360 Media Center Extender Speel muziek op je laptop af via je DLNA 1.5 compliant device (Xbox 360, PS3, JVC Receiver)
Homegroup (eenvoudig documenten, video, afbeeldingen en printers delen)
Hoe kan ik Aero gebruiken binnen een virtuele Windows 7?
Benader de media op je Windows 7 PC via het internet

Je kunt Windows 7 natuurlijk gewoon 'standaard' installeren vanaf een dvd op een fysieke hardeschijf, maar de echte Tweaker wil natuurlijk meer en installeert Windows 7 vanaf een USB stick (of harddisk) en dan niet op een fysieke schijf, maar op een VHD (die weer als file op een fysieke harddisk staat). Hoe doe je dit? Hieronder even een step-by-step handleiding.

Installeren vanaf een USB Stick
Om Windows 7 goed op een EEE PC te kunnen installeren kun je Windows natuurlijk het beste installeren vanaf een USB stick. Aangezien er met regelmaat nieuwe builds uitkomen is het installeren zowieso een goed alternatief voor het branden van dvd's.
Let op : Je hebt wel een stick van minimaal 4 GB nodig!

• Kopieer de Windows 7 source van de dvd (of uitgepakte iso) naar de USB stick
• Open Command Prompt als Administrator (Start -> type in cmd -> rechtermuisklik op cmd.exe en dan Run as Administrator.
• Run nu [drive:]\boot\bootsect /nt60 [drive:] (Waarbij drive: de driveletter van de USB stick is)
• Start nu de computer opnieuw op en wijzig in de BIOS eventueel nog de opstartvolgorde zodat er wordt opgestart vanaf je USB stick.

Installeer Windows 7 in een VHD (in plaats van op een fysieke harddisk)
Het kan natuurlijk zijn dat je computer maar beschikt over 1 partitie en dat je dit niet kunt (of wilt) aanpassen, maar toch Windows 7 wilt uitproberen. Vanaf Windows 7 (en Windows Server 2008 R2) is het mogelijk om Windows te installeren in een virtuele harddisk. Hierdoor is je hele partitie waar je Windows 7 op installeert niets anders dan 1 fysiek bestand op je harddisk waarbij dus je installatie van Windows Vista (of XP) niet verloren gaat en je geen extra partitie hoeft aan te maken.
LET OP : Zorg ten allen tijde dat je een backup hebt van je bestanden!

• Start de installatie vanaf een USB stick (zie hierboven), of gewoon van de installatie DVD
• Bij het eerste installatiescherm druk je op <Shift>+<F10> waarbij je een Command Prompt scherm krijgt.

Voordat we Diskpart starten maken we eerst een map aan op de C schijf waarin we de VHD gaan maken
• md c:\vhd
• Open nu Diskpart (gewoon Diskpart typen gevolgd door enter)

Aangezien we de oude partitie niet willen verwijderen maken we nu alleen een vhd aan waarbinnen we straks Windows 7 gaan installeren.

Om nu een vhd te maken en te mounten voeren we onderstaande commando's uit:
• Create vdisk file="C:\VHD\Win7.vhd" maximum=30000 type=expandable
• Select vdisk file=C:\VHD\Win7.vhd
• Attach vdisk
We hebben nu een vhd gemaakt met een maximum omvang van 30 GB, je kunt hem natuurlijk naar wens groter of kleiner maken. Hierna hebben we de disk geselecteer en hem gemount.

Sluit dit Command Prompt venster en ga gewoon verder met de setup. In het venster waar je moet selecteren op welke partitie je Windows 7 wilt installeren selecteer je de eerder aangemaakte partitie (waarschijnlijk de enige disk in de lijst met maar 1 partitie, check eventueel de omvang met de omvang van de eerder aangemaakte vhd).

Negeer de eventuele foutmelding waar staat dat de computer misschien niet vanaf deze partitie kan opstarten als de BIOS het niet ondersteund.

Als je Windows 7 nu geinstalleerd hebt zul je zien dat je binnen Windows 7 ineens een 'extra' partitie hebt van (in dit geval) 30 Gb en dat op je 'oude' C schijf in de vhd map een Win7.vhd staat. Wil je de installatie verwijderen omdat je bv. een nieuwe Windows 7 build installeert dan kun je deze vanuit bv. je oude OS gewoon verwijderen. Let er op dat je dan ook even de bootentry moet verwijderen met de daarvoor geschikte tools.

Nu draait Windows 7 het lekkerst op 'Vista Certified' hardware natuurlijk, maar er zijn mensen die Windows 7 ook 'lekker' aan de praat hebben op bijvoorbeeld een Pentium 3, of misschien zelfs wel op een Netbook. Het is natuurlijk leuk om zelf te proberen, vandaar dat hieronder een overzichtje staat met How-To's (Hulde voor de mensen die de tijd hebben dit uit te zoeken/testen!)

Windows 7 op een Asus EEE PC 901

Applicaties waarvan bekend is dat ze niet (goed) werken onder Windows 7 Beta vind je hier! Het is onmogelijk om hier een compleet overzicht te geven, heb je een applicatie (incl. versie) DM me dan even dan zet ik hem erbij.

• Agnitums Outpost Firewall Pro 2009 6.5.2509.366.0663 (BSOD bij installatie)
• Super Antispyware
• Webroot Spysweeper
• TrendMicro Internet Security 2008
• TrendMicro Internet Security 2009
• Need For Speed Undecover
• Raxco perfect disk 2008 9.00 Build 76

Applicaties waarvan een 'fix' bekend is staan hier genoemd!

Google Chrome met Windows 7 Beta 64-bit
Hoe minimaliseer ik Live Messenger (2009) op de Vista / XP manier?
PunkBuster draaien in Vista Compatibiliteitsmodus (wordt oa. gebruikt bij MultiPlayer CoD4 en BF2, zie hieronder)
• Call Of Duty 4 (Zie oplossing voor Punkbuster)
• Battlefield 2 (Zie oplossing voor Punkbuster)
Ultramon 3.0.4
Creative X-Fi of Auzentech X-Fi Soundcard
Cisco VPN Client

Voor alle overige bekende issues staan in de berichten hieronder de fixes!

Hoe fix ik het desktop.ini/notepad auto-start probleem in Build 7057?

Natuurlijk is dit topic je belangrijkste bron voor Windows 7 ervaringen :+, maar natuurlijk zijn er ook andere zeer interesante bronnen waar je info over Windows 7 kunt vinden.

Official Windows 7 Homepage
Microsoft TechNet Windows 7 Beta Forums
Alles over Windows 7 op het Microsoft IT Pro Community Blog
Microsoft's Engineering Windows 7 Blog
Sevenbits (Nederlandstalige Windows 7 Website)
Springboard Series Homepage
Springboard Series Blog op TechNET
Windows 7 @ Microsoft Partner Portal (Alleen beschikbaar voor Microsoft Partners)

Zoals je misschien wel hebt gemerkt zit er (zowat) bovenin ieder scherm een link met 'Send Feedback'. Je kunt via deze link feedback geven op Windows 7. Nu kun je standaard maar weinig zinnigs melden, maar als je nu beschikt over een TechNET abonnement (Thnx PWM) dan kun je pas echt feedback geven en dus reageren op de feedback van anderen.

http://got.hznet.nl/windows7_topic/got_windows7_technet_feedback.png

Om e.e.a. te 'koppelen' moet je even inloggen op TechNet Plus (met een geldig Windows Live ID natuurlijk) en dan vervolgens even de instructies lezen op deze pagina

http://got.hznet.nl/windows7_topic/got_windows7_technet_feedback2.png

Bij de nieuwere builds van Windows 7 (ik weet overigens niet of ondestaand ook nog werkt bij de Release Candidate) is de Send Feedback link bovenin elk venster verdwenen. Als je onderstaande stappen volgt kun je weer feedback versturen.

Stap 1 : Klik op Start en type : Run gevolgd door enter.
http://got.hznet.nl/windows7_topic/got_windows7_feedback_run.png

Stap 2 : Vul nu onderstaand commando in gevolgd door enter:
rundll32.exe FeedbackTool.dll, ShowWizard

Stap 3 : Als het goed is wordt de Feedback tool nu geladen, het is nu een kwestie van inloggen met je Windows Live ID

http://got.hznet.nl/windows7_topic/got_windows7_feedback_run_feedbacktool.png

De meeste patches worden gewoon via Windows update verspreidt, maar sommige patches kun je beter direct installeren. Hieronder een overzicht (disclaimer : verantwoordelijkheid van het patchen van je systeem ligt natuurlijk ten allen tijde bij jezelf!).

MP3 Fix (32-bit) (Alleen installeren als je Build 7000 installeert!)
MP3 Fix (64-bit) (Alleen installeren als je Build 7000 installeert!)
KB961367 - An update is available for WMCenter and WMPlayer in Windows 7 Beta

De vorige delen waren:

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

Dit topic is bedoeld om ervaringen te delen met betrekking to Windows 7 zolang deze in beta is. Windows 7 biedt een heel aantal veelbelovende features in combinatie met Windows Server 2008 R2, maar voor pure Windows Server 2008 R2 vragen kun je hier terecht:

[Windows Server 2008 R2] Ervaringen en discussies

Created by TheVMaster

Aanvullingen alsmede complete vervanging van teksten zijn altijd welkom, svp via DM of e-mail!

TheVMaster wijzigde dit bericht 23-07-2009 09:09 (34%)

Reg. datum: 09 januari 2002

Alweer het 11e Windows 7 Topic, vergeleken met vorige Windows release lijken mensen veel meer intresse te hebben in de voorfase, ook Microsoft PR't daar nu natuurlijk aan mee maar toch.

ASUS P5W DH Deluxe, Intel C2D E6600 @ 3,6 GHz, Arctic Cooling Freezer 7 Pro, Kingston KHX6400D2LLK2/2G 4096MB DDR2, Sparkle Nvidia GeForce 8800GTS 512 MB (G92)

Self declared hotkey pro!

quote:
Jumpman schreef op zondag 05 juli 2009 @ 15:02:
Alweer het 11e Windows 7 Topic, vergeleken met vorige Windows release lijken mensen veel meer intresse te hebben in de voorfase, ook Microsoft PR't daar nu natuurlijk aan mee maar toch.
Jazeker, ook de constante toevloed van geleakte beta's en RC's doet MS zeker goed deze keer :)

http://windows7news.com/wp-content/uploads/2009/04/windows_7_editions.jpg dit misschien handig voor TS bij verschillende edities? :)

Niet meer in de USA :(.
Het is aanmelden, en to log on. Niet aanloggen!

quote:
Snake schreef op zondag 05 juli 2009 @ 15:17:
[...]

Jazeker, ook de constante toevloed van geleakte beta's en RC's doet MS zeker goed deze keer :)

[afbeelding] dit misschien handig voor TS bij verschillende edities? :)
:+ Ja dankje...'k wilde eigen een gewone tabel maken aangezien dat beter past op de 600 px die ik tot mijn beschikking heb ;)
Nette startpost. Maar wel even een opmerking: AVG werkt ewoon op windows 7 (beta en RC), maatr dan moet je wel 8.5 i.p.v. 8 hebben.

De laatste nieuwe Symantec draait wel goed op Windows 7, maar gebruikt de oude manier om zijn status te reporten aan het security center :) Maar Windows 7 detecteerd 'm wel geowon hoor :)

quote:
TheVMaster schreef op zondag 05 juli 2009 @ 15:27:
[...]

:+ Ja dankje...'k wilde eigen een gewone tabel maken aangezien dat beter past op de 600 px die ik tot mijn beschikking heb ;)
Ik zal dat even voor mijn rekening nemen :+

quote:
Snake schreef op zondag 05 juli 2009 @ 15:46:
[...]

Ik zal dat even voor mijn rekening nemen :+

Thnx! Ik heb er alvast ff een afbeelding neergezet. Als jij je tabel klaar hebt dan eh....moet je hem maar ff sturen via een DM ofzo, of post hem ff in een bericht dan neem ik hem wel over in de TS.

De tabel staat in de TS :+ Thnx!

TheVMaster wijzigde dit bericht 05-07-2009 21:53 (5%)

Misschien voor de Topicstart.

Nu een nieuwe computer kopen en dalijk toch "gratis" windows 7?
De grote fabrikanten van computers en laptops hebben bijna allemaal een upgrade programma om te zorgen dat de verkoop niet inzakt. Hier kan je vinden welke fabrikanten mee doen en hoe je de windows 7 upgrade kan regelen. Let wel op dat sommige fabrikanten verzendkosten rekenen.

Terror wijzigde dit bericht 05-07-2009 19:41 (98%)

Dell XPS 1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 200 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | Bluetooth | 1440x900 LG | 9 Cells

Ginkeltjes

Nog een programma die (nog) niet werkt is Norman.... Dit is de mail die ik van Norman heb gehad paar dagen terug
quote:
Het is de bedoeling dat de nieuwe versie van Norman Security Suite (7.3) zal gaan samenwerken met Windows 7, echter is er niet bekend hoelang vóór de officiële release dit zal zijn.
De planning is dat in ieder geval met de oficiële release van Windows 7, Norman Security Suite 7.3 werkt op het systeem.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

www.pt2mmo.com (Pristontale 2 Informatie site)

Reg. datum: 07 november 2006

Zelfde geldt voor Tune-up utilities 2009.
quote:
Hartelijk dank voor uw bericht. De recent beschikbare Windows 7 Release
candidate is een nog niet compleet gerijpte voorafversie, waarbij technische
conflicten tijdens het gebruik van TuneUp Utilities 2009 niet kunnen worden
uitgesloten. Om onze hoge qualiteitsniveau ook verder te kunnen ontspreken,
werken wij er daarom met nadruk aan, de compatibiliteit van de komende
navolgversie van TuneUp Utilities 2009 met Windows 7 te garanderen.
2008 versie werkt wel, omdat deze nog geen versiecheck doet.

quote:
Terror schreef op zondag 05 juli 2009 @ 19:27:
Misschien voor de Topicstart.

Nu een nieuwe computer kopen en dalijk toch "gratis" windows 7?
De grote fabrikanten van computers en laptops hebben bijna allemaal een upgrade programma om te zorgen dat de verkoop niet inzakt. Hier kan je vinden welke fabrikanten mee doen en hoe je de windows 7 upgrade kan regelen. Let wel op dat sommige fabrikanten verzendkosten rekenen.
Thnx...ik heb de info toegevoegd!
Reg. datum: 18 september 2003

quote:
bartju schreef op zondag 05 juli 2009 @ 21:30:
Zelfde geldt voor Tune-up utilities 2009.

[...]

2008 versie werkt wel, omdat deze nog geen versiecheck doet.
Ik vind het ook jammer dat TUU 2009 niet wil installeren onder Win7. Het zou toch uiteindelijk de verantwoordelijkheid van de PC gebruiker moeten zijn of deze het wel of niet wil gebruiken/testen op een beta OS.

En daarbij, ze missen nu wel feedback van de TUU-onderdelen die het dus niet onder Win7 doen.

Drome!

Volgens Hartware.de (http://www.hartware.net/news_47185.html) RTM op 13 juli, waarna MSDN en Technet abonnees de RTM vrijwel meteen kunnen downloaden die dag ...

Mijn fotoblog | Xbox Live: Arfman77 | DRoME LAN Gaming is back! | Nikon D80 met glas

quote:
Arfman schreef op maandag 06 juli 2009 @ 07:33:
Volgens Hartware.de (http://www.hartware.net/news_47185.html) RTM op 13 juli, waarna MSDN en Technet abonnees de RTM vrijwel meteen kunnen downloaden die dag ...
Ik ben dan op vakantie :-( Afzeggen? Iemand die in mijn plaats naar Oostenrijk wilt gaan? :+

Reg. datum: 13 december 2007

Kan er iemand nakijken of SuperAntiSpyware en Punkbuster uit de topic start niet reeds werken? Deze werken namelijk zonder iets op te lossen bij mij. (Windows 7 RC x64)
quote:
Ackermans1973 schreef op zondag 05 juli 2009 @ 23:36:
[...]

Ik vind het ook jammer dat TUU 2009 niet wil installeren onder Win7. Het zou toch uiteindelijk de verantwoordelijkheid van de PC gebruiker moeten zijn of deze het wel of niet wil gebruiken/testen op een beta OS.

En daarbij, ze missen nu wel feedback van de TUU-onderdelen die het dus niet onder Win7 doen.
Spijtig dat dit nog reeds niet werkt, zelfs al zet je het in incompabiliteitsmodus raak je wel voor bij de installer maar draaien de services uiteindelijk niet. Er werkt toch nog wel redelijk veel en aangezien Windows 7 op Windows Vista gebaseerd is kunnen deze dingen niet zoveel kwaad.

TomWij wijzigde dit bericht 06-07-2009 12:08 (8%)

Reg. datum: 30 juli 2000

Nee, ik ga al naar NZ, Brazilie en Mexico.... O-) 8)7
Reg. datum: 02 september 2008

Ik ben écht weg van Windows 7. Op dag 1 was het voor me vooral even wennen aan de verschillen met Vista/XP maar daarna vond ik dat zo'n beetje alles wat ik deed op z'n minst 33% sneller ging vergeleken met vista(Navigeren+Snelheid). Verder vind ik Windows 7 een stuk stabieler. Ik heb nog wel is applicaties die nog wel is spontaan het systeem laten crashen op Vista. Ik heb daar geen tot amper last van op Windows 7. Behalve een paar keer een system freeze maarja het is een RC. In mijn ervaring werkt het gewoon stabieler.

Verder heb ik nog wel is gehad dat applicaties zoals de disks opnieuw indelen(inkorten, groter maken etc.) nog wel is vast liepen.

Ik ben van plan om rond de release een Ultimate editie van 7 aan te schaffen :-) Ik ben echt weg van het OS.

Reg. datum: 15 januari 2003

Artikeltje op WZOR:

(Dit is vertaald van Russisch naar engels)
quote:
and so, with the seventh July we are now entering the final stages of the Assembly and the selection of candidates in the final RTM releases Windows 7 and Windows Server 2008 R2.
You ask, and why it is with the seventh and not with the sixth June, with 4 - 7 June, in the US holidays, Microsoft does not work, the Assembly rests:) to the tenth July upon the candidates in kubka and closed from all vote leading 200 engineers Microsoft, to determine which of the recent win7_rtm assemblies will be the final RTM release, this procedure will begin with a 13 - 14 July and will only be completed on 24 July accommodation RTM release on connect ' e. On our data already 10th July will be harvested candidate in kubka and the Assembly may receive тапы.

Suppose that such a candidate in the final will be the Assembly 7268 or 7270 of twigs assemblies win7_rtm (7270 has not collected, as in other still not been collected and 7269 ñáîðêà), and suppose that it will be signing (sign - off), immediately after this will have this Assembly in the final RTM release, but already in another branch assemblies, suppose this will build 7300, and only after that we can confidently say that appeared the final release.
But, even after that you can have the final RTM release repeated, but necessarily will be saved to the final Assembly, how many number would not have had the compile a new.
Here is briefly the what we all wait in the coming weeks.
Dit is van gister.

- komt wel als mn computer normaal werkt..

]HuT[ Pepperana
Reg. datum: 19 oktober 2005

Ik ben van een nvidia naar een ati kaart gegaan. De drivers met drivercleaner verwijdert.
Geen nieuwe install, dat is toch weer een hoop werk en nu werkt het ook perfect.

Alleen mijn windows 7 zegt dat mijn versie niet genuine is. Bij het opstarten krijg ik de melding. Dan druk ik op activeer now en dan is het weer okay maar bij de volgende boot herhaalt zich het proces weer.

Who am I to blow against the wind.

Als mensen op zoek zijn naar een Belkin F5D5055 USB2.0 Gigabit driver voor 64-bits seven, ik heb er net een gebakken die werkt aangezien Belkin te lui is dat te doen:
http://www.megaupload.com/?d=MF1LX85C

http://wiki.bsmfh.eu/ - Mijn zolderopruiming koopjes: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/61340 - EVE Online: NoxiousPluK/NoxiousPlug (WSIT)

is build 7264 de rtm build? Of weet er iemand welke build de rtm wordt?

quote:
Pepperana schreef op maandag 06 juli 2009 @ 12:14:

Alleen mijn windows 7 zegt dat mijn versie niet genuine is. Bij het opstarten krijg ik de melding. Dan druk ik op activeer now en dan is het weer okay maar bij de volgende boot herhaalt zich het proces weer.
Watermerk van je bureaublad verwijdert?
Ik had het zelfde..

quote:
kokorico schreef op maandag 06 juli 2009 @ 13:13:
is build 7264 de rtm build? Of weet er iemand welke build de rtm wordt?
Ik denk de 7300 :)
ik ben wel zeer tevreden over win7, het enige probleem tot dusver heb ik dat met opstarten hij af en toe reboot als tie het welkoms scherm gaat laden...
in de event logs staat er dit:
The system was shut down due to a critical thermal event.
Shutdown Time = ‎2009‎-‎06‎-‎29T12:50:11.328125000Z
ACPI Thermal Zone = ACPI\ThermalZone\THRM
_CRT = 348K

HWMonitor geeft aan dat de ACPI temp 98C is :?

Weet iemand waar dit gemeten wordt en wat ik er tegen kan doen?
Ik heb hier geen last van op XP.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: