Reg. datum: 14 januari 2000
Reg. datum: 14 januari 2000
Je kunt dit wellicht oplossen door een floating invoerved te maken dat altijd in beeld is...quote:PhilipsFan schreef op zondag 07 februari 2010 @ 12:11:
[...]
Ik heb het nu een beetje opgelost door een tekstinvoerveld toe te voegen aan de pagina, welke na het laden meteen gefocust wordt en die reageert zodra een toets aangeraakt wordt. Dit werkt, maar is natuurlijk lang zo handig niet. Als je bv eerst een stuk naar beneden scrollt om vervolgens te besluiten dat je toch liever een andere letter wilt, dan moet je eerst weer naar boven om dat tekstveld te activeren.
Die ervaring heb ik nog niet gehad. Is dit wat je ziet bij jouw webapp?quote:Tevens vond ik nog een stevige bug in de S60 browser: Als form-autocompletion aanstaat dan struikelt hij over deze constructie. Je typt een letter, hij probeert aan te vullen (met wat je evt de vorige keer hebt getypt), vervolgens wordt (gek genoeg) de nieuwe pagina geladen en dondert de browser om. Als ik autocmpletion uitzet gaat het wel goed, dus het ligt aan de browser.