Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia E72

Pagina: 1 2 3 4 ... 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 14 januari 2000

quote:
PhilipsFan schreef op zondag 07 februari 2010 @ 12:11:
[...]

Ik heb het nu een beetje opgelost door een tekstinvoerveld toe te voegen aan de pagina, welke na het laden meteen gefocust wordt en die reageert zodra een toets aangeraakt wordt. Dit werkt, maar is natuurlijk lang zo handig niet. Als je bv eerst een stuk naar beneden scrollt om vervolgens te besluiten dat je toch liever een andere letter wilt, dan moet je eerst weer naar boven om dat tekstveld te activeren.
Je kunt dit wellicht oplossen door een floating invoerved te maken dat altijd in beeld is... ;) (Maar goed, dat is teveel off topic ::P )
quote:
Tevens vond ik nog een stevige bug in de S60 browser: Als form-autocompletion aanstaat dan struikelt hij over deze constructie. Je typt een letter, hij probeert aan te vullen (met wat je evt de vorige keer hebt getypt), vervolgens wordt (gek genoeg) de nieuwe pagina geladen en dondert de browser om. Als ik autocmpletion uitzet gaat het wel goed, dus het ligt aan de browser.
Die ervaring heb ik nog niet gehad. Is dit wat je ziet bij jouw webapp?

Reg. datum: 19 oktober 2003

quote:
Helsie schreef op zondag 07 februari 2010 @ 12:18:
[...]
Je kunt dit wellicht oplossen door een floating invoerved te maken dat altijd in beeld is... ;) (Maar goed, dat is teveel off topic ::P )

[...]
Die ervaring heb ik nog niet gehad. Is dit wat je ziet bij jouw webapp?
Ja, Maar die hele schijtbrowser zit vol bugs, kom ik zo langzaamaan achter. Tot compleet onbruikbaar toe. Als je bijvoorbeeld bij Hyves je WieWatWaar wilt invullen:

1. Je krijgt de cursor niet meer uit het veld (pijltjestoetsen verplaatsen alleen de tekstcursor binnen het veld, maar ik wil eruit en het pijltje weer terug krijgen). Workaround is eerst in het menu naar settings en dan weer terug, je hebt dan weer een gewone cursor.
2. Je kunt geen letters typen met de cijfertoetsen, het worden altijd cijfers. Hoofdletters wil wel met shift, maar kleine letters krijg je niet. Dit treedt niet altijd op. Als het optreedt kun je wachten op de automatische toetsblokkering (als je die gebruikt) en dan weer ontgrendelen, dan is het weer goed.

Ik begin dit toestel heel langzaamaan te haten. Enige pluspunt is de camera, maar ik overweer langzaamaan om gewoon weer terug te gaan naar de E71.

Waar ik ook een beetje moe van wordt is dat je helemaal geen aanspreekpunt hebt bij Nokia. Ik wil deze bugd graag melden, maar heb geen idee waar? Als je de klantenservice mailt dan krijg je een standaard antwoord en hoor je er niks meer van... Ze horen toch gewoon een toestel te leveren dat goed werkt? Daar moet je ze toch op kunnen aanspreken?

PhilipsFan wijzigde dit bericht 07-02-2010 13:39 (12%)

Master of Science
Reg. datum: 18 april 2004

quote:
PhilipsFan schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:37:
[...]

Ja, Maar die hele schijtbrowser zit vol bugs, kom ik zo langzaamaan achter. Tot compleet onbruikbaar toe. Als je bijvoorbeeld bij Hyves je WieWatWaar wilt invullen:

1. Je krijgt de cursor niet meer uit het veld (pijltjestoetsen verplaatsen alleen de tekstcursor binnen het veld, maar ik wil eruit en het pijltje weer terug krijgen). Workaround is eerst in het menu naar settings en dan weer terug, je hebt dan weer een gewone cursor.
2. Je kunt geen letters typen met de cijfertoetsen, het worden altijd cijfers. Hoofdletters wil wel met shift, maar kleine letters krijg je niet. Dit treedt niet altijd op. Als het optreedt kun je wachten op de automatische toetsblokkering (als je die gebruikt) en dan weer ontgrendelen, dan is het weer goed.

Ik begin dit toestel heel langzaamaan te haten. Enige pluspunt is de camera, maar ik overweer langzaamaan om gewoon weer terug te gaan naar de E71.

Waar ik ook een beetje moe van wordt is dat je helemaal geen aanspreekpunt hebt bij Nokia. Ik wil deze bugd graag melden, maar heb geen idee waar? Als je de klantenservice mailt dan krijg je een standaard antwoord en hoor je er niks meer van... Ze horen toch gewoon een toestel te leveren dat goed werkt? Daar moet je ze toch op kunnen aanspreken?
1. De cursor zie je niet inderdaad, maar door veelvuldig naar links, onder of boven te gaan met de selectieknop komt ie er echt vanzelf weer uit.

2. Dat heb ik ook wel eens, dan schakelt de toetsen op numerieke stand en geen letters. Oplossing is veel makkelijker: rechter selectie toets indrukken, dan krijg je het overzicht van de pagina's, en dan er meteen weer opdrukken, dan annuleer je die actie. Kwestie van nog geen halve seconde, en tis weer klaar. Vreemd is dit wel natuurlijk, maar goed, niet echt reden om te haten IMHO O-)

Reg. datum: 24 september 2006

Wat voor screenprotectors gebruiken jullie op het toestel?

Reg. datum: 13 juni 2003

quote:
VijayJ schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:12:
invisible shield van zagg

Reg. datum: 24 september 2006

quote:
Ah aan die zat ik ook te denken, bevalt hij goed op de e72?
Waar ik het bangst voor ben is dat de screenprotector "uitsteekt".

Reg. datum: 04 mei 2004

Klinkt het stom als ik zeg dat ik gewoon de beschermfolie er op heb laten zitten? O-)

quote:
VijayJ schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:08:
[...]

Ah aan die zat ik ook te denken, bevalt hij goed op de e72?
Waar ik het bangst voor ben is dat de screenprotector "uitsteekt".
die bevalt goed. natuurlijk zit er altijd een randje, maar hij zit 'muur'vast. je moet echt je best doen je wil m eraf halen.

Reg. datum: 01 februari 2010

quote:
MistaDevine schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:30:
Klinkt het stom als ik zeg dat ik gewoon de beschermfolie er op heb laten zitten? O-)
Nee ik heb hem er ook nog mooi om! ;p

Reg. datum: 10 januari 2010

Gebruiken jullie btw windows messenger of e-buddy als msn?
Ik gebruik momenteel windows messenger, maar dat verloopt ook niet zo soepel. Er staat zovaak dat de draadloze verbinding niet goed is en dat er opnieuw verbinding gemaakt moet worden. En dan gesprekken 9 van de 10x niet aankomen.
Hebben jullie dit probleem ook?

Ik vind die opera mini ook niet echt prettig. Als ik een smsje wil sturen of wat dan ook, dan druk ik automatisch dat ''ophang'' knopje, zodat ik bij mn menu terecht kom. Bij de standaard browser blijft die page bestaan, maar als ik opera weer open, moet die weer helemaal opnieuw starten en begint die weer bij de startpagina.

Umut1989 wijzigde dit bericht 07-02-2010 21:48 (34%)

Reg. datum: 04 mei 2004

quote:
Umut1989 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:19:
Ik vind die opera mini ook niet echt prettig. Als ik een smsje wil sturen of wat dan ook, dan druk ik automatisch dat ''ophang'' knopje, zodat ik bij mn menu terecht kom. Bij de standaard browser blijft die page bestaan, maar als ik opera weer open, moet die weer helemaal opnieuw starten en begint die weer bij de startpagina.
Kun je beter de home toets gebruiken (huis icoontje). Ik gok dat het dan wel werkt zoals je wilt.

Reg. datum: 19 oktober 2003

quote:
Umut1989 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:19:
Gebruiken jullie btw windows messenger of e-buddy als msn?
Ik gebruik momenteel windows messenger, maar dat verloopt ook niet zo soepel. Er staat zovaak dat de draadloze verbinding niet goed is en dat er opnieuw verbinding gemaakt moet worden. En dan gesprekken 9 van de 10x niet aankomen.
Hebben jullie dit probleem ook?
Ik gebruik voornamelijk IM+, die doet het prima. Krijg 'm alleen niet met Hyves aan de gang. Heb ook Slick gebruikt, dat ging ook wel maar ik vind IM+ prettiger.
quote:
Ik heb Opera Mini maar weer geinstalleerd ivm bovengenoemde browserperikelen en ik moet zeggen, hij bevalt nog niet eens slecht. Gebruikt wel een beetje veel geheugen. Bij mij wordt ie niet gekilled als ik de 'rode' knop indruk, hij blijft gewoon aanwezig en ik kan er via taskmanager weer naar terug. De E72 blinkt niet echt uit in veel RAM ofzo, ik had vanmiddag Opera Mini open laten staan (was ik vergeten), SportsTracker, IM+, Y-Browser en Can't Stop Solitaires (don't ask) open staan en dat werd kennelijk een beetje te gortig want toen ik thuis kwam was m'n SportsTracker de nek omgedraaid. Volgende keer toch maar afsluiten wat ik niet ndoig heb...

Master of Science
Reg. datum: 18 april 2004

quote:
quote:
MistaDevine schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:30:
+2 nope, ik heb hem na een maand nog steeds lekker op zitten. Wanneer deze loslaat halen we wel eentje...

Cybpraetorian wijzigde dit bericht 08-02-2010 08:52 (21%)

Reg. datum: 10 december 2009

quote:
Ik heb haarlak op het scherm gespoten. Alleen nu bewegen de toetsen heel zwaar. Met aceton geprobeerd schoon te maken maar nu ben ik een aantal letters en cijfers kwijt. Hoop dat het onder de garantie valt maar ik denk dat ze moeilijk gaan doen. Balen.

Reg. datum: 19 december 2007

quote:
lodewyck schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:13:
[...]

Ik heb haarlak op het scherm gespoten. Alleen nu bewegen de toetsen heel zwaar. Met aceton geprobeerd schoon te maken maar nu ben ik een aantal letters en cijfers kwijt. Hoop dat het onder de garantie valt maar ik denk dat ze moeilijk gaan doen. Balen.
WTF? Ik neem aan dat je een grapje maakt en ik ontzettend hap.

Maar: Jij vond het een goed idee om haarlak als beschermlaag aan te brengen? En vervolgens gebruik je een oplosmiddel om het schoon te maken? En nu wil je garantie claimen? er zijn nu zoveel leuke smiley's te gebruiken, ik kan gewoon niet kiezen

OT: ik ga maar zo'n Zagg bestellen, schijnt toch het beste te zijn wat er bestaat. Hoe ging het aanbrengen ervan? Ben vooral benieuwd naar die onderste rand (onder de spatie).

mrpink83 wijzigde dit bericht 08-02-2010 14:25 (11%)

quote:
mrpink83 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:24:
[...]

OT: ik ga maar zo'n Zagg bestellen, schijnt toch het beste te zijn wat er bestaat. Hoe ging het aanbrengen ervan? Ben vooral benieuwd naar die onderste rand (onder de spatie).
Ik heb het een paar keer opnieuw moeten doen, met als gevolg wat stofdeeltjes eronder. Je krijgt er wel een sponsje, speciale vloeistof en een bankpas-achtig kaartje bij om de protector aan te brengen.
Ik heb alleen de screen coverage, dus niet full body.

Reg. datum: 10 december 2003

quote:
mrpink83 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:24:
[...]

Het aanbrengen ging best goed in mijn geval (ik had een volledige bescherming gekocht). Ik moet wel zeggen dat het soms een beetje een gepriegel is maar het valt al met al best mee. Bij mij zat het in ieder geval binnen een 10 tot 15 minuutjes er op.

Het is alleen zo dat de chrome rand niet beschermt wordt. Wat ik ook wel jammer vind is dat het 'uitstekende' deel op de achterkant niet beschermt is. Goed, er zit wel een camera en ik kan begrijpen dat een protector daar overheen invloed heeft op de kwaliteit van de foto's maar naar mijn inzien was er genoeg plaats om over de rest van dat gedeelte een stukje protector te plaatsen.

Reg. datum: 20 september 2008

ik heb een klein vraagje. Volgende week ga ik op vakantie en wil eigenlijk niet dat dan automatisch verbinding gemakt wordt met het internet voor imap of exchange.
Hoe kan ik deze mogelijkheden uitschakelen zonder alle instellingen te wissen?

Is het ook mogelijk om mijn telefoon alleen via wlan te laten syncen met google? Ik maak voor de rest eigenlijk niet veel gebruik van mobiel internet en ik bevind me toch meestal op plekken waar een wlan beschikbaar is. Dus als dit mogelijk is scheelt mij dat 9.95 per maand.

Sum wijzigde dit bericht 08-02-2010 16:57 (5%)

Om files te verminderen zijn vrachtwagenchauffeurs vanaf heden verplicht om te carpoolen

Desperados!
Reg. datum: 17 december 2001

Je kan bij synchroniseren opgeven wanneer dat mag gebeuren. Sync tijdens roamen moet dan uit staan.

Quod licet lovi, non licet bovi

quote:
MrDry schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:00:
Je kan bij synchroniseren opgeven wanneer dat mag gebeuren. Sync tijdens roamen moet dan uit staan.
ok bedankt, dit werkt inderdaad zo bij exchange voor mijn contacten en mijn agenda. Bij mijn imap account kan ik dit echter niet op deze manier aangeven. Hoe werkt dit dan?
Overigens vraagt hij bij de imap synchronisatie instellingen wel of ik alleen via thuisnetwerk wil syncen. Dit stond al aangevinkt maar mijn telefoon synchroniseert eigenlijk overal, via het tmobile web n walk. Hoe kan ik dit wel goed instellen?

Om files te verminderen zijn vrachtwagenchauffeurs vanaf heden verplicht om te carpoolen

[ No-Life ]

quote:
Sum schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:10:
[...]

ok bedankt, dit werkt inderdaad zo bij exchange voor mijn contacten en mijn agenda. Bij mijn imap account kan ik dit echter niet op deze manier aangeven. Hoe werkt dit dan?
Overigens vraagt hij bij de imap synchronisatie instellingen wel of ik alleen via thuisnetwerk wil syncen. Dit stond al aangevinkt maar mijn telefoon synchroniseert eigenlijk overal, via het tmobile web n walk. Hoe kan ik dit wel goed instellen?
T-mobile is dus je thuisnetwerk. Ga je naar het buitenland, ben je uit je thuisnetwerk en doet ie (als het goed is) niks.

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

quote:
KabalA! schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:07:
[...]

T-mobile is dus je thuisnetwerk. Ga je naar het buitenland, ben je uit je thuisnetwerk en doet ie (als het goed is) niks.
oh ok, ik dacht dat thuisnetwerk een slechte vertaling van lokaal wlan was.

weet iemand misschien of ik het zo kan instellen dat mijn telefoon alleen voor syncen over wlan kiest?

Reg. datum: 26 mei 2008

quote:
Sum schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 01:44:
[...]

oh ok, ik dacht dat thuisnetwerk een slechte vertaling van lokaal wlan was.

weet iemand misschien of ik het zo kan instellen dat mijn telefoon alleen voor syncen over wlan kiest?
Wat je zou kunnen doen is alle verbindingen op "altijd vragen" zetten, dan kun je ervoor kiezen om alleen sync toe te staan in je Wlan netwerk, of je haalt alle toegangspunten uit je telefoon behalve je eigen Wlan. Maar als je Web'n Walk hebt, wat maakt het dan uit?

Reg. datum: 24 november 2009

quote:
Relief2009 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:42:
Dan heb ik dat over het hoofd gezien, maar zoals ik al zei. Het feit dat een telefoon gerepareerd is maakt hem niet opeens gebruikt of oud.

Telefoon is nog steeds gloednieuw en ik ben van mening dat ik er niemand mee heb misleid. Er staat boven duidelijk dat ik hem al sinds 14 december heb en mensen kunnen in het forum de geschiedenis lezen.

Het ging jou puur om het stukje over dat gekraak en dat gloednieuw doet er helemaal niet toe. En het is idd beter om het hierbij te laten. Beetje anderen lopen beschuldigen, slaat nergens op. :)

En ja ik doe hem weg, omdat Nokia blijkbaar het principe van een goede app store nog steeds niet snapt. En het feit dat ontwikkelaars bergen met geld vragen voor een simpele app is voor mij een reden om over te stappen op een OS dat wel een goede app store heeft.
Istore bv? mooi man 700 euro voor een toestel neertellen en per applicatie/itune ook nog een paar euro. Wel mooie icoontjes op je beeldscherm en een peppie interface.

Reg. datum: 24 november 2009

quote:
Kroontje schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:17:
Werkt dat niet gewoon via je IMEI?

Politie stuurt toch ook sms-bommen naar gestolen telefoons waarvan de IMEI is aangegeven bij de politie? Althans, in het verleden in ieder geval..
Yep, IMEI nummers van de verkochte toestellen worden geactiveerd.Daarom is het handig om je IMEI ergens anders op te slaan en door te geven bij diefstal. (alleen staat diefstal opsporing niet meer zo hoog op de prioriteitenlijst geloof ik)

Pagina: 1 2 3 4 ... 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009