Het interesseert me allemaal geen R.A.I.D. ! | www.floris-k.nl
Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 61
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicT809
Het interesseert me allemaal geen R.A.I.D. ! | www.floris-k.nl
Vrij matige bijkomstigheid is daarbij dat ik automatisch ook elke keer uit de partychat ga
Heb mijn cache al gecleared een tijdje geleden, en dat hielp in het begin wel goed.
Maar op dit nou elke maand te doen lijkt me niet echt ideaal. Komt dit iemand bekend voor en is er een oplossing voor ?
Done!quote:Floris-K schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:15:
Verwachte Games
- Resident Evil 5 ( 13 Maart 2009 )
- Fallout 3 - The Pitt ( Maart 2009 )
- The Godfather 2 ( April 2009 )
- Ninja Blade ( April 2009 )
- Star Ocean 4 ( 2009 )
- Call of Duty: Modern Warfare 2 ( 10-11-2009 )
- Lost Planet 2 ( TBA )
- Colin McRae DIRT 2 ( 25-09-2009 )
- Halo 3 ODST ( 22-09-2009 )
- Alan Wake ( Q2 2010 )
- Max Payne 3 ( 2009 )
- Battlefield 1943 (Q4 2009)
- Final Fantasy XIII ( 04-2010 )
ook de data aangepast
Batman: Arkham Asylum (25-08-2009)
Forza Motorsport 3 (22-10-2009)
Bioshock 2 (03-11-2009)
Assassin's Creed 2 (17-11-2009)
Army of Two: The 40th Day (Dec 2009)
GTA IV - The Ballad of Gay Tony (eind 2009?)
Mafia 2 (eind 2009?)
"Ik denk dat God, toen hij de mens schiep, zijn bekwaamheid enigszins overschatte"
Nogmaals: heeft iemand star ocean uberhaupt al in de winkels gespot?quote:Floris-K schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:15:
Verwachte Games
- Resident Evil 5 ( 13 Maart 2009 )
- Fallout 3 - The Pitt ( Maart 2009 )
- The Godfather 2 ( April 2009 )
- Ninja Blade ( April 2009 )
- Star Ocean 4 ( 2009 )
Done!quote:Kheldar schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:50:
Nog een paar verwachte games:
Batman: Arkham Asylum (25-08-2009)
Forza Motorsport 3 (22-10-2009)
Bioshock 2 (03-11-2009)
Assassin's Creed 2 (17-11-2009)
Army of Two: The 40th Day (Dec 2009)
GTA IV - The Ballad of Gay Tony (eind 2009?)
Mafia 2 (eind 2009?)
De beide uitbreidingen komen ook in de winkel te liggen als fysieke game. Dus dan zou je eventueel TLAD nu kunnen laten voor wat het is en de rest van je lijstje te kopen.quote:Hoedje schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 10:14:
[...]
Er komt nog een uitbreiding op GTA IV, dus dan heb je daarvoor ook alvast de punten.
SNES | SNES mini | PSX | Nintendo 64 | Dreamcast | Gamecube | PS2 | Wii | PS3 | Xbox 360 | GB | GBA | GBA SP | GB Micro | DS | PSP
een vriend van mij heeft hem gisteren al gekocht in haarlem.quote:Boeboe schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:56:
[...]
Nogmaals: heeft iemand star ocean uberhaupt al in de winkels gespot?
wii code: 5928-4580-2770-4050
Ook bekend op XBL als buggienuk
Wat voor soort game is het ? Beetje als Lost Odyssey ?quote:buggienuk schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 18:29:
Ik heb star ocean net bij Mediamarkt Arena gehaald, er stonden er nog redelijk wat. Vanavond gaat ik eens lekker spelen
De cijfers zijn wel redelijk goed: http://www.gamerankings.c...e-last-hope/articles.html
Ook bekend op XBL als buggienuk
Ikzelf was enthousiast voor Star Ocean omdat ik het deel op de PS2 gespeeld heb en dat enorm goed vond. Vechtsysteem is inderdaad een beetje zoals de "tales of" reeks, maar dan net ietsje moeilijker.
Reg. datum: 13 november 2005
MS laat nu toch wel zien welke richting ze uit willen.quote:KoffieNT schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 13:45:
[...]
Ik denk ook dat de Wii hard achteruit aan het gaan is, de ideeen met de controller zijn een beetje op ofzo en de games die er nu zijn vind ik echt niet geweldig. Alleen Wii sports met een paar vrienden blijft wel grappig om te doen.
Nu dat de 360 met hun Natal uitkomt weet ik niet hoeveel er van Nintendo over blijft.
Ik ben ook blij dat ik niet voor een PS3 ben gegaan, puur vanwege de games. Qua hardware (mogelijkheden) wint de PS3 hands down van de Xbox, maar toch blijven de beste games uitkomen op de 360. (Geen fan-war intended hiero)
De 360 is zich echt steeds meer aan het ontwikkelen als all-round entertainmentcentre.
Ik denk ook niet dat je Natal puur als een conroller zoals de Wii moet moet zien. Met de demo met face recognition en soort beeldtelefoon laten ze duidelijk een heel andere mogelijkheid zien.
Neem daarbij de dat ze steeds meer bestaande online services zijn aan het integreren (MSN Messenger, Facebook, Twitter) dan zie je duidelijk dat ze het idee van een pure gameconsole los zijn aan het laten.
De Wii zal zeker nog wel even blijven doorgaan, maar ze kunnen niet lang blijven doordraaien op deze verouderde hardware. Op een gegeven moment is het innovatieve van de Wiimote er wel af en willen mensen ook weer grafisch wat prestaties zien.
Sony valt weer terug in vertrouwde zaken (een typisch Japanse eigenschap). Ze hebben getracht innovatief te zijn, maar met het floppen van Home (grote afwezige op de E3) is dat er een beetje van af. En ze grijpen weer terug naar de basis en de focus gaat weer naar games. Weer een nieuwe GT, GOW, FF en MGS.
Dit jaar staat Sony er goed voor, maar als MS "Natal" echt van de grond krijgt dan hebben ze in 2010 een winnaar te pakken.
Zelf denk ik dat je Natal op de 360 moet vergelijken met Live! op de xbox1. Nu wordt de basis gelegd, en met de volgende generatie van de Xbox komt Natal echt los.
Dat ligt er een beetje aan voor wanneer de volgende generatie Xbox geplanned staat.quote:yzf1kr schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 21:57:
Zelf denk ik dat je Natal op de 360 moet vergelijken met Live! op de xbox1. Nu wordt de basis gelegd, en met de volgende generatie van de Xbox komt Natal echt los.
☻/ Elwood: What kind of music do you usually have here?
/▌ Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Is dat zo? Geldt voor de casual gamers een stuk minder, is niet zo gek ook aangezien al die webbased spellen lopen als een gek...quote:yzf1kr schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 21:57:
[...]
Op een gegeven moment is het innovatieve van de Wiimote er wel af en willen mensen ook weer grafisch wat prestaties zien.
Verder ben ik het met je eens dat Microsoft zich duidelijk focussed op de brede inzetbaarheid en het community deel van de 360 (Live, marketplace, twitter, facebook etc)
2015. (of dat is iig een mogelijke end date voor huidige generatie, volgende generatie komt iig niet super snel op dit moment)quote:Marzman schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 23:14:
[...]
Dat ligt er een beetje aan voor wanneer de volgende generatie Xbox geplanned staat.
Interview Shane Kim (Microsoft Game Division)
quote:We firmly believe that the Xbox 360 has a life cycle through 2015 (10 years after the launch). Project Natal is a great innovation. It will work with every Xbox 360 sold. It’s not about pushing more pixels on the screen. It’s about how to break down barriers that stop people from playing games
philipnorth wijzigde dit bericht 05-06-2009 23:41 (24%)
Dat had ik ook gelezen, maar dat wil niet zeggen dat er niet eerder een nieuwe generatie kan komen. De Playstation 2 wordt ook nog steeds volledig ondersteund door Sony en hier komen ook nog spellen voor uit.quote:philipnorth schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 23:39:
[...]
2015. (of dat is iig een mogelijke end date voor huidige generatie, volgende generatie komt iig niet super snel op dit moment)
Interview Shane Kim (Microsoft Game Division)
☻/ Elwood: What kind of music do you usually have here?
/▌ Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Klopt, maar Microsoft heeft bij de launch van de 360 vrijwel meteen de stekker uit de vorige generatie getrokken..En de voornaamste reden dat er voor de PS2 nog spellen uitkomen is de installed base van dat ding. (en t is het enige winstgevende wat SCE heeft op dit moment volgens mij, maar dat is een ander verhaal)quote:Marzman schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 23:40:
[...]
Dat had ik ook gelezen, maar dat wil niet zeggen dat er niet eerder een nieuwe generatie kan komen. De Playstation 2 wordt ook nog steeds volledig ondersteund door Sony en hier komen ook nog spellen voor uit.
Reg. datum: 13 november 2005
De eerste xbox verkocht best goed, maar het verlies was groter dan dat ze met games etc goed konden maken.
Het zal echt niet tot 2015 duren tot de volgende 360 er is, op zijn laatst 2012 staat de volgende al in de winkel, ik gok zelfs op 2011. Maar de 360 zal net zoals de PS2 gewoon nog een tijd blijven doorlopen.
The chase is better than the catch - Scooter
http://www.ronaldgoedemondt.nl
Als jij die lulkoek gelooft dat MS een XBox 360 console met winst verkoopt wil ik jou wel wat zeer lucratieve landbouwgrond in de sahara verkopen.quote:philipnorth schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 23:43:
[...]
Klopt, maar Microsoft heeft bij de launch van de 360 vrijwel meteen de stekker uit de vorige generatie getrokken..En de voornaamste reden dat er voor de PS2 nog spellen uitkomen is de installed base van dat ding. (en t is het enige winstgevende wat SCE heeft op dit moment volgens mij, maar dat is een ander verhaal)
Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe. XBL ID: OtisInf
Als je kijkt hoe snel de productiekosten zijn gedaald (tenminste de manufacturing costs van de divisie), dan zou het me niets verbazen voor bijv. de Elite. Maar het maakt in principe niet uit. De divisie waartoe de Xbox 360 behoort, heeft in FY2008 een mooie winst gemaakt en die zal naar verwachting alleen maar veel groter worden in FY2009 (loopt af per eind juni).quote:EfBe schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 10:56:
[...]
Als jij die lulkoek gelooft dat MS een XBox 360 console met winst verkoopt wil ik jou wel wat zeer lucratieve landbouwgrond in de sahara verkopen.
Give me a look so cold... It gives me chills. I'll try to look through the gray skies in your eyes.
Cross your fingers, and pray for winter. I'll be there, painting the town your favorite color.
Love is not a sprint, it's a marathon. A relentless pursuit that only ends when she falls into your arms. Or hits you with the pepper spray.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.