Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator VV Tweakers abonnementen
90% van de posts in het CoD topic is inderdaad klagen over van alles en nog wat. Wat dat betreft mogen we ons gelukkig prijzen dat dat hier niet het geval is. Sowieso wordt Halo echt meer gespeeld dan CoD op de Xbox, maar CoD is natuurlijk wel multiplatform :)

Gisteravond even 1100XP gehaald met 11 headshots in Swat. Prima challenge.

Nu, met zonder ondertitel

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
(overleden)
quote:
PWM schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:44:
90% van de posts in het CoD topic is inderdaad klagen over van alles en nog wat. Wat dat betreft mogen we ons gelukkig prijzen dat dat hier niet het geval is. Sowieso wordt Halo echt meer gespeeld dan CoD op de Xbox, maar CoD is natuurlijk wel multiplatform :)

Gisteravond even 1100XP gehaald met 11 headshots in Swat. Prima challenge.
Daar ga ik weer :P

Maar die 1100 Cr voor 11 headshots staat toch niet in verhouding met 2000 Cr voor een missie voltooien op normal met de thunderstorm skull aan. Alsof het daardoor moelijker wordt. In de eerste missie hoef je maar 2-3 vijanden in de allerlaatste (een zwaard-elite en een fuelgun-elite geloof ik) te slopen en daardoor is het op Legendary niet eens moeilijk zonder uberhaupt dood te gaan (en de hele missie duurt ook maar 15 min ofzo).

Xbox360 gamerprofile

• PWM
  • Niet online

PWM

quote:
gnimmeL_kraD schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:55:
[...]

Daar ga ik weer :P

Maar die 1100 Cr voor 11 headshots staat toch niet in verhouding met 2000 Cr voor een missie voltooien op normal met de thunderstorm skull aan. Alsof het daardoor moelijker wordt. In de eerste missie hoef je maar 2-3 vijanden in de allerlaatste (een zwaard-elite en een fuelgun-elite geloof ik) te slopen en daardoor is het op Legendary niet eens moeilijk zonder uberhaupt dood te gaan (en de hele missie duurt ook maar 15 min ofzo).
Die 11 headshots had ik ook gewoon in 1 potje, dus ongeveer 10 minuten. Nu moet je 77 kils halen voor 750Cr, dat kost je inderdaad meer tijd. Het zal er ook wel een beetje voor bedoeld zijn om mensen met meer gamemodus in aanraking te laten komen.

Vandaag met 2 potjes Score Attack 3 Challenges gehaad, 4500 5100punten :9

• PWM
  • Niet online

PWM

Bijna klaar met campaign, alleen mission 10 nog. Wat een episch goede campaign heeft Reach zeg, ongeloofelijk, wat enorn goed d:)b

Van de Halo games, is dit voor mij de beste.

Ohja, dat was een vruchtbare middag :P

http://tweakers.net/ext/f/KxiiK7i0vxOSBzomY6slyaQj/full.jpg

• thobe
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 20-10 11:00
quote:
PWM schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:02:
Bijna klaar met campaign, alleen mission 10 nog. Wat een episch goede campaign heeft Reach zeg, ongeloofelijk, wat enorn goed d:)b

Van de Halo games, is dit voor mij de beste.

Ohja, dat was een vruchtbare middag :P

[afbeelding]
Netjes! Heb weinig tijd ivm school nu, dus heb nu 2 dagen geen halo gespeeld :( ziet er naar uit dat ik vanavond ook niet aan toe kom, jammer, want deze challenges had ik wel allemaal kunnen halen zo te zien.

en je hebt gelijk, de campaing vind ik ook erg goed, veel afwisseling, maar moet eerlijk zeggen dat ik de campaing van Halo altijd wel goed vond (geen ervaring met Halo 3: odst).

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 00:40

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

quote:
PWM schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:02:
[afbeelding]
Ik vond hem ook zeker wel goed en heb er ook echt van genoten, maar miste je niet wat epische gevechten, zoals in halo 3 met die gigantische robotspin oid :P Ik zag ze namelijk in de game wel voorbij komen, dus ik zat er alweer op te wachten om een dergelijk gevecht aan te gaan, maar het kwam niet :)

360Gamertag.....PSN ID

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:05
Die challenges zijn een top manier om door de rangen te stappen. Begon gisteren op het einde van Warrant officer grade 3. Vanavond ben ik captain grade 2. (zo dadelijk als ik in een paar potjes 77 MM kills heb.) Alleen challenges gedaan. Kreeg ook nog wat commendation upgrade dingetjes geloof ik. Sowieso is het allemaal fijner na warrant officer. Geloof dat grade 3 66k credits is. Terwijl een captain upgrade maar 23k is. Snap niet waarom dit zo is, prettig is het wel. :P

Ben grunts afknallen wel spuugzat. Weliswaar maar 2 potjes vandaag voor die challenges, maar toch. Wat uitdaging is af en toe leuk. :)

Xbox Live GT: exactor it

• ArgantosNL
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16-10 14:28
quote:
Collaborator schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:55:
Ik heb gister de hele avond zitten klooien om de achievement "If They Came To Hear Me Beg". Ofwel spring van een rots af en land met een stealth kill bovenop een Elite. De dichtste bij wat ik kwam was hem een flinke fatale pets op zijn achterhoofd verkopen, maar zon mooie kill zoals bedoeld lukt helemaal niet :'(
ja leuke challange is dat, beetje buggie ik heb ook 5 keer het goed moeten doen voordat ik hem kreeg. en 25 dood vallen minimaal :P.

kijk op youtube daar staat wel een filmpje hoe je dat moet doen.

• PWM
  • Niet online

PWM

Kom net bij een vriend thuis, meldt die dat hij Reach heeft gekocht:

- Heb wel de limited Edition meegenomen, was maar 49,- bij de Bart Smit

Ik denk nog, leuke deal.

- Kijk, mooi beeldje he

Ik: WTF :?

Komt die met een Legendary editie binnenlopen. 8)7 49,- de rukker. Het Bart Smit meisje had naar een collega geroepen (iets van): Neem jij even voor de man een Halo: Reach mee, zo'n speciale versie.

Kreeg die dus Legendary in zijn handen gedrukt. :+ Hij had het zelf niet eens in de gaten. Nu kijken of ik voor 10,- het beeldje kan overnemen :P
quote:
exactor it schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:52:
Die challenges zijn een top manier om door de rangen te stappen. Begon gisteren op het einde van Warrant officer grade 3. Vanavond ben ik captain grade 2. (zo dadelijk als ik in een paar potjes 77 MM kills heb.) Alleen challenges gedaan. Kreeg ook nog wat commendation upgrade dingetjes geloof ik. Sowieso is het allemaal fijner na warrant officer. Geloof dat grade 3 66k credits is. Terwijl een captain upgrade maar 23k is. Snap niet waarom dit zo is, prettig is het wel. :P

Ben grunts afknallen wel spuugzat. Weliswaar maar 2 potjes vandaag voor die challenges, maar toch. Wat uitdaging is af en toe leuk. :)
Ik ben nu inderdaad Warrent Officer Grade 3.... Pff, dat duurt lang :z

Nog 20K, en ik ben eindelijk door die ellendige Warrent Officer heen :)

PWM wijzigde deze reactie 15-10-2010 15:11 (24%)

• PWM
  • Niet online

PWM

Iedereen de Master Chief al gespot in Reach :P

http://tweakers.net/ext/f/BVNsLh0LFzT9YnirokCOM4ln/full.jpg

• citruspers
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:39
Yep, al gespot. Zal niet spoilen waar.

I'm a photographer, not a terrorist

• PWM
  • Niet online

PWM

quote:
citruspers schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:38:
Yep, al gespot. Zal niet spoilen waar.
Hoezo niet spoilen? Is gewoon op het schip waar blijkt dat Noble 6 eigenlijk the Master Chief is, en Cortona zijn zus blijkt te zijn.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

quote:
PWM schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:44:
[...]

Hoezo niet spoilen? Is gewoon op het schip waar blijkt dat Noble 6 eigenlijk the Master Chief is, en Cortona zijn zus blijkt te zijn.
Als je het zo stelt klinkt het heel GTST-achtig :P

360Gamertag.....PSN ID

• exactor it
Heeft iemand tips voor de achievement voor Invasion? Of ik ben slecht of ik heb pech met mijn teammates of het is bizar lastig om de aanvallers bij de eerste fase af te houden. Alle ervaringsdeskundigheid hiermee is welkom. :D

• painkill
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 00:13

painkill

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Pain(k)(ill)

quote:
exactor it schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:31:
Heeft iemand tips voor de achievement voor Invasion? Of ik ben slecht of ik heb pech met mijn teammates of het is bizar lastig om de aanvallers bij de eerste fase af te houden. Alle ervaringsdeskundigheid hiermee is welkom. :D
Beetje geluk hebben met team, maar 50% van de achievement ligt aan jou. Als je zelf slecht ben dan heeft je team als het ware 1 persoon minder, en dat kan veel uitmaken. Ikzelf had hem de 1ste dag dat ik speelde al :P

Mijn SNES verzameling!

• citruspers
quote:
PWM schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:44:
[...]

Je vergat dat Dr. Halsey de moeder is van de Chief..... :F

Wat betreft invasion: Veel spelen, en tegenstanders zoveel mogelijk weg proberen te houden. Hou een soort midden tussen de 2 takeover points zodat je snel uit kan vallen naar beide richtingen (de meeste teammaten staan bij een van de 2).

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 21:58

Angeloonie

Diablo III Addict

quote:
citruspers schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:40:
[...]

Je vergat dat Dr. Halsey de moeder is van de Chief..... :F
Daar zit je niet eens zo ver naast :P

Battletag: <SG>Angeloonie#2758 - Armory - Diabloprogress

• PWM
  • Niet online

PWM

quote:
Angeloonie schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:41:
[...]

Daar zit je niet eens zo ver naast :P
Zijn die Halo boeken een beetje makkelijk te lezen? Het Halo verhaal is best ingewikkeld, en ik ben (buiten Halo en Star Wars) niet echt een SF man. Toch lijkt het me wel leuk om die boeken eens te bekijken. Is het zware SF kost, of kan een SF leek er zo doorheen?

EDIT: mmm, ook alleen in Engels te krijgen.

PWM wijzigde deze reactie 16-10-2010 19:15 (5%)

• citruspers
Je komt er redelijk makkelijk doorheen, ik ben net weer begonnen. Het engels is niet al te moeilijk, en het is redelijk vlot geschreven. (Heb de 1e 3 in een box)

• PWM
  • Niet online

PWM

De eerste in de serie, is dat: Contact Harvest?

• Angeloonie

Angeloonie

Diablo III Addict

Nope, die "hoort" niet bij die reeks.

The Fall of Reach, The Flood, First Strike is die box.

• PWM
  • Niet online

PWM

Ok :) Dan ga ik eens de fall of reach maar eens bestellen :)

• citruspers
Let er wel op dat The Fall of Reach niet echt lijkt op het verhaal van de game. Halo: the flood is wel een 1:1 kloon van Halo 1.

• Angeloonie

Angeloonie

Diablo III Addict

quote:
citruspers schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:43:
Let er wel op dat The Fall of Reach niet echt lijkt op het verhaal van de game. Halo: the flood is wel een 1:1 kloon van Halo 1.
Klopt idd :)

The Flood was erg leuk om te lezen, omdat je in heel veel situaties je precies het beeld er bij kon bedenken, omdat het allemaal op het verhaal van John-117 gebaseerd is, net als de game.

• citruspers
Inderdaad. Sommige dialoog van Cortana was letterlijk uit de game gehaald (stukje op die covenant ijsbrug onder andere)

• Rav
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
De boeken zijn inderdaad erg leuk. Heb er hier ook 6 staan.
Ik heb ze zelf gelezen in volgorde van uitgave. Als je ermee wil beginnen is The Fall of Reach inderdaad de beste om mee te beginnen en misschien ook wel het beste boek. Ik stond er eigenlijk van te kijken dat de kwaliteit van schrijven erg goed is, al ben ik niet thuis in de science-fiction wereld (op zombie boeken na :)).

Ben op het moment veel MP aan het spelen, ik vind de free for all varianten niet zo heel leuk, maar aangezien er zo ontzettend veel teambased varianten zijn kan ik mijn lol zeker op! Jammer dat de toekomstige map pack maar uit 3 maps bestaat, er hadden van mij nog wel wat extra Invasion maps bij gemogen.

...

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 20-10 17:53
quote:
Rav schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:43:
De boeken zijn inderdaad erg leuk. Heb er hier ook 6 staan.
Ik heb ze zelf gelezen in volgorde van uitgave. Als je ermee wil beginnen is The Fall of Reach inderdaad de beste om mee te beginnen en misschien ook wel het beste boek. Ik stond er eigenlijk van te kijken dat de kwaliteit van schrijven erg goed is, al ben ik niet thuis in de science-fiction wereld (op zombie boeken na :)).

Ben op het moment veel MP aan het spelen, ik vind de free for all varianten niet zo heel leuk, maar aangezien er zo ontzettend veel teambased varianten zijn kan ik mijn lol zeker op! Jammer dat de toekomstige map pack maar uit 3 maps bestaat, er hadden van mij nog wel wat extra Invasion maps bij gemogen.
Er komen nog meer maps in de matchmaking. Een paar maps die door users zijn gemaakt in Forge worden geport naar de matchmaking :)

• Angeloonie

Angeloonie

Diablo III Addict

Pffff wordt helemaal gek van Warrant Officer Grade 3 :/

Ben nu echt al een week bezig met Challenges en Commendations om maar punten te halen, lijkt wel een bodemloze put :/ Zit nu bijna op 40K van de 66K..

Zijn alle ranks daarboven ook zo lang?

• exactor it
quote:
Angeloonie schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:30:
Pffff wordt helemaal gek van Warrant Officer Grade 3 :/

Ben nu echt al een week bezig met Challenges en Commendations om maar punten te halen, lijkt wel een bodemloze put :/ Zit nu bijna op 40K van de 66K..

Zijn alle ranks daarboven ook zo lang?
Nee. Ze worden een stuk korter. De captain grades zijn maar 23k credits per keer. Op de een of andere manier geeft dat meer voldoening. Twee dagen op rij alle challenges halen en je bent er. Leuke progressie.

Baal een beetje van de challenges vandaag. Ga denk ik niet twee keer dezelfde missie lopen doen. Vind het sowieso irritant om campaign missie te moeten doen hiervoor eigenlijk. En hoe zit het voor mensendie de campagne (nog) niet helemaal op legendary hebben gedaan. Kunnen zij wel een willekeurige missie in legendary opstarten? Anders is het well irritant om al die credits te missen.

• Angeloonie

Angeloonie

Diablo III Addict

Je kunt geen missie starten die je nog niet hebt gespeeld (welke moeilijkheidsgraad dan ook).

• PWM
  • Niet online

PWM

Dinsdag een uitgebreide playlist update. Verder wordt friendly fire uitgezet in Firefight, en krijgen we 2 nieuwe maps :)

http://www.bungie.net/New...ype=topnews&cid=29272

Vet hoor:

PWM wijzigde deze reactie 18-10-2010 00:16 (19%)

• painkill
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 00:13

painkill

Pain(k)(ill)

quote:
PWM schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 00:13:
Dinsdag een uitgebreide playlist update. Verder wordt friendly fire uitgezet in Firefight, en krijgen we 2 nieuwe maps :)

http://www.bungie.net/New...ype=topnews&cid=29272

Vet hoor:

[video]
En we krijgen Team Snipers en Infection als playlist.
Maar die betrayal booting is inderdaad ook wel mooi :)

Mijn SNES verzameling!

• citruspers
Infection! En geen team snipers meer in team slayer. Nice!

• PWM
  • Niet online

PWM

Iemand een idee waarom bij veel mensen hun player model niet wordt geupdate op bungie.net?

Ik ben eindelijk Captain PWM (en wens derhalve ook zo aangesproken te worden), maar mijn stoere poppetje, die zie ik niet.

• veincode
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 17-10 11:57
Ik ben daar ook erg benieuwd naar! Ik dacht dat het wel bijgewerkt zou zijn na afgelopen weekend gamen, maar neen.

En een beetje off-topic: heeft matchmaking echt te lijden onder NAT-type=strict? Ik heb aardig wat porten geforward, maar hij staat nog steeds op strict.
Ook load de game de map regelmatig niet (zowel bij matchmaking als campaign). Ik moet dan de game herstarten en dan is het vaak binnen een paar tellen gebeurd.

En los daarvan ben ik helemaal down omdat ik vorige week zo graag de weekly challenge wilde halen (haal alle daily challenges). Helaas kon ik een paar dagen niet, en afgelopen vrijdag/zaterdag lukte me de 6 assists in 1 game niet. Alas, genoeg whinen.

Wat ik me nog afvroeg: heeft het armor trouwens enige functie buiten het esthetische?

Verder vermaak ik me nog prima, moet er nog aardig wat uurtjes in investeren om de campaign op heroic uit te spelen, legendary is echt een stap te hoog.

flickr <-- comments are welcome! :) || Canon 450d || 18-55 IS || 50/f1.4

• InZane
  • Nu online

InZane

Papa van Ruben en Amber!

quote:
PWM schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:44:
Iemand een idee waarom bij veel mensen hun player model niet wordt geupdate op bungie.net?

Ik ben eindelijk Captain PWM (en wens derhalve ook zo aangesproken te worden), maar mijn stoere poppetje, die zie ik niet.
Zelfde probleem hier. Mijn player model is nog nooit aangepast op de Bungie website.

Denon | B&W | Cabletalk | Ixos | Oehlbach | Monster Cable | PSN: InZaneNL

• Megaflix
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 18-10 10:45

Megaflix

Ducati Monster S2R 1000

Ik ben net terug van vakantie, ik heb alle nickname requests in de TS opgenomen. Ik verwerk deze week ook de playlist update met de nieuwe maps van de dlc van november nog. Ik ga hem eerst even uitpluizen om te zien wat er gaat wijzigen.
quote:
Achronos | Bungie.net Overlord
The front page has notice on this - some low priority systems on bungie.net go off and on to deal with incredible load due to the launch traffic. One of these is the Player Avatar updating.
09.16.2010 12:13 PM PDT
Het updaten van player models pleegt een dusdanige aanslag op de server, dat ze het een groot deel van de tijd uit hebben staan.
quote:
veincode schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:51:
Wat ik me nog afvroeg: heeft het armor trouwens enige functie buiten het esthetische?
Nee, is puur esthetisch. Zelfs de uitstekende delen op je helm hebben geen enkele invloed op de hoeveelheid bodymass die geraakt kan worden.

Megaflix wijzigde deze reactie 19-10-2010 16:54 (63%)

Uitvinder van de Red Bull Pancake (bedankt Korakal en momania) en professioneel schutting-stoker

• Angeloonie

Angeloonie

Diablo III Addict

Woah! Firefight is nu een volledige set geworden :o

Is op zich wel leuk, maar misschien net weer te lang.. Kost nu bijna een half uur, terwijl je voorheen even snel 10 minuten kon spelen.

Ben in ieder geval ook in volledige sets veel beter dan mijn teamgenoten :') Nu in ongeveer 70% van de games #1 geŽindigd :)

49K vs 18K voor #2, 143 kills:
http://www.bungie.net/Sta...4&player=AngeloonieNL

42K vs 28K voor #2, 160 kills:
http://www.bungie.net/Sta...5&player=AngeloonieNL

Voor het eerste deze gescoord:
InvincibleTripleAssist

Angeloonie wijzigde deze reactie 19-10-2010 22:14 (30%)

• citruspers
quote:
Megaflix schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:39:
Het updaten van player models pleegt een dusdanige aanslag op de server, dat ze het een groot deel van de tijd uit hebben staan.
Volgens mij wordt hier bedoeld dat de player model update server bij hoge load ingezet wordt als additionele game server (omdat matchmaking nou eenmaal belangrijker is dan een modelletje op een website)

• Megaflix

Megaflix

Ducati Monster S2R 1000

quote:
citruspers schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:52:
Volgens mij wordt hier bedoeld dat de player model update server bij hoge load ingezet wordt als additionele game server (omdat matchmaking nou eenmaal belangrijker is dan een modelletje op een website)
Zoiets zal het inderdaad wel zijn ja, maar dat kon ik er niet specifiek uithalen.

Uitvinder van de Red Bull Pancake (bedankt Korakal en momania) en professioneel schutting-stoker

• Shin_Alu
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 20-10 15:30

Shin_Alu

Ranger/Ninja

quote:
citruspers schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:52:
[...]

Dat betwijfel ik eerlijk gezegd, omdat dat gewoon via Xbox Live zal gaan, maar wat wel zo is, is dat er een gigantische lading gegevens per potje verwerkt wordt. Alle informatie zoals de heatmaps, medals, challenges, die ook nog eens vaak bekeken worden (in mijn geval vaak zo'n beetje tussen elk potje door ;) ), moet ook verwerkt worden.

Taru tossing moet een olympische sport worden

• citruspers
Als alles via xbox live gaat, waarom krijg ik dan soms de melding dat er niet verbonden kan worden met de Bungie servers, en ik geen matchmaking kan spelen? Bij mijn weten is de trueskill ranking bijvoorbeeld gehost door bungie, een redelijk fundamenteel onderdeel in de matchmaking uitloting.

• Ophidian
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21:56
Ik heb vandaag ook Halo Reach besteld. Hij is nu tijdelijk 40 euro bij de Free Record Shop en had nog 10 euro cadeaubon liggen, dus maar 30 euro bij hoeven leggen. Dat vind ik dan wel een leuk prijsje voor een nieuw spel :)

Wat mij alleen irriteert is dat de X en LB zijn omgedraaid. Dat is heel erg wennen aan het begin. Zag niet zo snel een controller layout die dat weer omdraaide of heb ik erover heen gekeken?

iMac i5 | Macbook Pro Retina i5 | iPad Air | iPad mini | iPhone 5

• PWM
  • Niet online

PWM

quote:
Ophidian schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:22:
Wat mij alleen irriteert is dat de X en LB zijn omgedraaid. Dat is heel erg wennen aan het begin. Zag niet zo snel een controller layout die dat weer omdraaide of heb ik erover heen gekeken?
Daar heb je inderdaad overheen gekeken ;) Dat is ook het eerste wat ik heb veranderd. Het "normale" controller scheme zoals je wss wil hebben heet "Recon". Staat onder controller settings.

• Ophidian
quote:
PWM schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:51:
[...]

Daar heb je inderdaad overheen gekeken ;) Dat is ook het eerste wat ik heb veranderd. Het "normale" controller scheme zoals je wss wil hebben heet "Recon". Staat onder controller settings.
Aah top! Kon er toch al moeilijk aan wennen, kan ik dit meteen terugzetten. Bedankt.

• ArgantosNL
quote:
PWM schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:51:
[...]

Ik vind de nieuwe controller scheme toch fijner spelen dan de oude. nu kun je teminste richten en slaan of armor abilitie gebruiken tegelijk. Ik vind dat er niks mis is met de nieuwe controller scheme past beter bij de huidige gameplay wijzigingen.

• citruspers
Ik vind de nieuwe layout een verbetering, maar ik gebruik hem zelf niet. Ik ben sinds Halo 3 helemaal gewend aan bumper jumper (springen met de linkerbumper, slaan met de rechter). In Halo 3 was dit echt een groot voordeel in melee battles, in Reach heeft het iets minder voordeel, met als grootste nadeel dat de jetpack niet echt praktisch meer is.

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff, nog even en ik ben klaar het Halo online. De reden..... Armor Lock.

Hoe meer ik speel, hoe meer ik ze tegen kom, de Armor Lock spelers. Het lijkt inmiddels wel een wijvenspel. Zodra je begint te schieten, hup Armor Lock. Sta je 10 seconden te wachten, tot zo'n mietje eindelijk weer durft. Als je pech hebt, loopt er net een Rocket de hoek om.

Onbegrijpelijk dat ze zo'n verschrikkelijk defensieve optie erin hebben gestopt. Helemaal klaar mee. Halo moet gaan over snelle actie, niet dit soort onzin.

PWM wijzigde deze reactie 22-10-2010 18:15 (5%)

• Rav
  • Niet online
quote:
PWM schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:12:

Hoe meer ik speel, hoe meer ik ze tegen kom, de Armor Lock spelers. Het lijkt inmiddels wel een wijvenspel. Zodra je begint te schieten, hup Armor Lock. Sta je 10 seconden te wachten, tot zo'n mietje eindelijk weer durft. Als je pech hebt, loopt er net een Rocket de hoek om.

Onbegrijpelijk dat ze zo'n verschrikkelijk defensieve optie erin hebben gestopt. Helemaal klaar mee. Halo moet gaan over snelle actie, niet dit soort onzin.
Klinkt alsof je net flink hebt verloren :P.
Ik vind het juist een leuke ability, ook al speel ik er zelf veel te weinig mee. Vooral bij close quarter combat is het een goede. Dan kun je als er te veel tegenstanders zijn ze afleiden en kan je team het afmaken.

...

• citruspers
quote:

Op zich is het een handige ability, maar wel ontzettend cheap soms. Vooral de lockers die na 1 schot in lock gaan zodat je je 2e en 3e schot mist, dan heel even er uit komen en je schild leeg knallen, weer in armor lock gaan zodra je schiet, en er dan weer uit komen om je af te maken. Erg vervelend.

Zelf gebruik ik vooral/alleen armor lock bij elite gametypes (zoals iedereen). Lekker needelen en sticky's pleuren, en af en toe armor locken om de grote explosies te vermijden. Dat maakt het spel leuk. Armor lock in slayer DMRs is, inderdaad, ontzettend vervelend.

Om toch nog even door te ranten: Infection:

Geniale gametype, eentje die ik al sinds Halo 2 (op XBConnect, gentleman's rules) speel, alleen helemaal waardeloos als je Asylum speelt. Alle survivors gaan dan op een of andere onbereikbare cliffrand staan en halen makkelijk 30 kills in een potje. Lame lame lame.
Gewoon lekker beneden blijven, in mijn fileshare (Citruspers) staat een filmpje hoe ik een Hell's Jerome (15 zombie kills) haal terwijl ik gewoon een beetje rond ren in de basissen beneden. Het voelde echt ontzettend goed om meer kills te halen dan die laffe glitchende campers.....

• exactor it
Net zo irritant als sprint double melee-ers? Of energy sword invisible campers?

Ik heb geen moeite met die armor lockers. Als ze slecht zijn, zijn ze toch alleen en gebruiken ze armor lock omdat ze bijna dood zijn. Na 1 seconde pleur je een nade bij hun voeten en gaan ze alsnog dood als ze eruit komen.

Als ze goed zijn dan gaan ze in de lock en komen hun 3 team maten de hoek om en ben jij dood en hij niet. Lijkt me prima tactisch verantwoord toch?

Ben het wel met je eens dat erin en eruit sneaken irritant is. Anderzijds heb je terwijl hij in zijn animatie zit even de tijd om op hem te knallen.

Maar goed ik heb al een week niet meer gespeeld dus mijn irritatieniveau over andere spelers is momenteel laag. :D (De irritatieniveau op halo 3 is hoog. Damn wat is die voorlaatste floodmissie slecht zeg.)

• citruspers
Haha de Cortana missie beschouw ik als een van de vervelendste in Halo 3. Heb hem nota bene 3x met vrienden op legendary moeten uitspelen.....

Vanavond ging het wel lekker. Eindelijk de killtacular in matchmaking gehaald, en ook meteen "The fourth horseman" challenge. Niet dat ik er nu wat aan heb, want de level cap zit er nog op, maar toch...

• Angeloonie

Angeloonie

Diablo III Addict

Vandaag ein-de-lijk Captain geworden, sjees wat duurde dat lang zeg. De easy challenge van 4000cr gaf het laatste duwtje. Half uurtje later ben ik alweer op 1/3 van Captain Grade 1 zonder moeite te doen.. Lekker verdeeld maar niet heus.

• citruspers
De Warrant Officer rank duurt inderdaad gigantisch lang, 3x 60.000 dacht ik?

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

quote:

Heb het al een tijdje niet meer gespeeld, maar toen ik in het begin nog speelde was het nog niet zo erg, echter zodra ik het toen tegenkwam vond ik het ook al ontzettend misplaatst in een spel zoals Halo.

360Gamertag.....PSN ID

• Angeloonie

Angeloonie

Diablo III Addict

quote:
citruspers schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:01:
De Warrant Officer rank duurt inderdaad gigantisch lang, 3x 60.000 dacht ik?
2x 33.000, 1x 66.000, totaal 132.000

Van Captain naar Major is 3x 23.000, 1x 46.000, totaal 115.000.

Sterker nog, de Warrant Officer Grade 3 naar Captain is de langste van alle promotions.

Angeloonie wijzigde deze reactie 23-10-2010 20:16 (13%)

• PWM
  • Niet online

PWM

Tot nu toe ja, daarna, dan gaat het pas echt lang duren :) De laatste zijn 3.500.000 per stuk, daarvoor een 1.000.000+

Even voor de zekerheid: Ik heb nu op Normal gespeeld. Ik kan nu toch in elke volgorde de levels op Legendary spelen voor de achievement?

PWM wijzigde deze reactie 23-10-2010 20:35 (37%)

• Angeloonie

Angeloonie

Diablo III Addict

quote:
PWM schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:18:
Tot nu toe ja, daarna, dan gaat het pas echt lang duren :) De laatste zijn 3.500.000 per stuk, daarvoor een 1.000.000+
Hmm zat op een incomplete lijst met Halo Reach ranks te kijken, die ging maar tot Lt. Colonel :P
quote:
Even voor de zekerheid: Ik heb nu op Normal gespeeld. Ik kan nu toch in elke volgorde de levels op Legendary spelen voor de achievement?
Yup :)

• citruspers
quote:
PWM schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:18:

Dat kan, MAAR als je save and quit doet, en het spel later weer laad telt dat niet mee voor de achievement (bij mij niet in ieder geval in co-op)

• Angeloonie

Angeloonie

Diablo III Addict

quote:
citruspers schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:55:
[...]

Dat kan, MAAR als je save and quit doet, en het spel later weer laad telt dat niet mee voor de achievement (bij mij niet in ieder geval in co-op)
Wel in solo iig.

• Ophidian
Ik ben bezig met de challenges, en wil de 30 kills in 1 matchmaking game doen. Maar wat is een goede mode om die te krijgen?

Gister ook nog een firefight voor de miljoen gedaan. Binnen 50 minuten hadden we hem met zijn tweeen. Was wel tof met rocketfight. Hij is alleen wel erg makkelijk.

Shit, was ik net klaar met de laatste daily challenge. Zijn de nieuwe er opeens :( Daar gaat me achievement, bah...

Ophidian wijzigde deze reactie 24-10-2010 12:39 (16%)

• citruspers
De beste gametype voor 30 kills is denk ik iets van big team battle one flag CTF, of Invasion. Maar in beiden heb ik hem nog niet gehaald. 30 Kills is gewoon ontzettend veel.

• Ophidian
quote:
citruspers schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 15:57:
De beste gametype voor 30 kills is denk ik iets van big team battle one flag CTF, of Invasion. Maar in beiden heb ik hem nog niet gehaald. 30 Kills is gewoon ontzettend veel.
Mja idd, het is mij ook nog niet gelukt. Mijn hoogste haalde ik bij big team battle, 23 kills en toen was het potje klaar :(

• Angeloonie

Angeloonie

Diablo III Addict

Is er geen langere vorm van Team Deathmatch dan? Ik heb in 2 potjes Team Deathmatch respectievelijk 21 en 23 kills gehaald. Als de game langer zou duren is het makkelijk te halen toch?

• citruspers
quote:
Ophidian schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 16:32:
[...]

Mja idd, het is mij ook nog niet gelukt. Mijn hoogste haalde ik bij big team battle, 23 kills en toen was het potje klaar :(
Ik 29 kills in een invasion potje, how's that for bad luck. :p
Er is een langere variant van team slayer, big team battle (gaat tot de 75 of 100 kills), maar dta speel je met meer man, dus dat helpt ook niet.

• Ophidian
quote:
Angeloonie schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 16:34:
Is er geen langere vorm van Team Deathmatch dan? Ik heb in 2 potjes Team Deathmatch respectievelijk 21 en 23 kills gehaald. Als de game langer zou duren is het makkelijk te halen toch?
Dat klopt, maar dan moet het ook wel langer duren :P
quote:
citruspers schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 16:47:
[...]

Ik 29 kills in een invasion potje, how's that for bad luck. :p
Er is een langere variant van team slayer, big team battle (gaat tot de 75 of 100 kills), maar dta speel je met meer man, dus dat helpt ook niet.
Ah das inderdaad balen. Een mode die ook een half uur duurt zoals Firefight zou best leuk zijn :D

• RonaldW88
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 19-12-2010
Die 30 kills zijn wel te doen bij een king of the hill als iedereen toch als een blinde naar de hill rent. Kan je van een afstand mooi wat afknallen hoor!

:O

• exactor it
quote:
RonaldW88 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 00:03:
Die 30 kills zijn wel te doen bij een king of the hill als iedereen toch als een blinde naar de hill rent. Kan je van een afstand mooi wat afknallen hoor!
En multi team battle. In ieder geval die met 2vs2vs2vs2. Ook in Arena doubles (wat een leuke gamemode is als je vaak met je broertje speelt.) Dag te laat maar toch. :D

• Rav
  • Niet online
Hebben jullie ook problemen met Live en Reach? Vanochtend na de update van het dashboard prima online kunnen spelen. Maar nu kan ik alleen op het dashboard online zijn en zodra ik Reach opstart wordt de verbinding verbroken en komt er een melding dat er geen verbinding met Live mogelijk is.

...

• PWM
  • Niet online

PWM

Net nog zitten spelen, zonder problemen :)

• citruspers
Iedereen even zijn gamertag linken op Bungie.net en een potje spelen, 3000 credits ;)
Kan nog tot Dinsdag 12 uur 'smorgens :)

• thobe
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 20-10 11:00
quote:
citruspers schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 00:51:
Iedereen even zijn gamertag linken op Bungie.net en een potje spelen, 3000 credits ;)
Kan nog tot Dinsdag 12 uur 'smorgens :)
Sterker nog je hoeft alleen maar op start matchmaking te drukken en naar spelers te zoeken. Dat is al genoeg om deze challange binnen te halen.

• Haijo
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 11-10 19:56
Yup, en er is nu weer een simple, een local file uploaden naar je fileshare.

Gisteren eindelijk Lt. Colonel behaald en de achievement behaald. Nu alleen nog een Invasion winnen in de eerste ronde, dan heb ik alle achievements.

• Ophidian
quote:
Haijo schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:04:
Yup, en er is nu weer een simple, een local file uploaden naar je fileshare.

Gisteren eindelijk Lt. Colonel behaald en de achievement behaald. Nu alleen nog een Invasion winnen in de eerste ronde, dan heb ik alle achievements.
Dat is een redelijk makkelijke achievements. 3 potje Invasion kreeg ik hem al! Je moet puur geluk hebben en een beetje een goed team ;) Weet niet of je hem in Invasion slayer kunt halen, ik had hem in de normale Invasion.

• Haijo
Hoe werkt Invasion eigenlijk? Het is gewoon een soort Territories ofzo? En als je alle territories in de eerste ronde in 1 keer weet te pakken dan heb je gewonnen?

• citruspers
Niet precies. Het idee is dat je checkpoints over neemt, waarna je verder kan in de map. De eerste 2 delen bestaan uit het veroveren van territories, en het laatste deel bestaat uit het brengen van de Core naar het moederschip. Gedurende het spel worden meerdeere loadouts en voertuigen beschikbaar.

• Haijo
Wat zijn ronden dan? Als er nieuwe loadouts beschikbaar komen dan is er toch al een nieuwe ronde geweest? Of moet je zorgen dat je in 1 keer de Core naar het moederschip brengt?

• citruspers
Er zijn eigenlijk 2 ronden, na de eerste ronde worden de rollen omgedraaid.

• Ophidian
Deze weekly challenge is wel heel makkelijk zeg! Net half uurtje bezig geweest en ik had hem. Je moet 70 sniper headshots halen op Nightfall on Heroic. Als je net bij dat gebouw komt en ze hebben je nog niet gezien, dan zie je of links of rechts op het gebouw vier elites staan. Knal er 3 van de 4 af en maak jezelf dood. Ze spawnen steeds op hetzelfde gebouw, het kost even tijd maar je hebt hem zo!

• Haijo
quote:
Ophidian schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:48:
Deze weekly challenge is wel heel makkelijk zeg! Net half uurtje bezig geweest en ik had hem. Je moet 70 sniper headshots halen op Nightfall on Heroic. Als je net bij dat gebouw komt en ze hebben je nog niet gezien, dan zie je of links of rechts op het gebouw vier elites staan. Knal er 3 van de 4 af en maak jezelf dood. Ze spawnen steeds op hetzelfde gebouw, het kost even tijd maar je hebt hem zo!
Yuk. Dan liever geen weekly, dit is net zoiets als met die truuk op Sword Base en de Target Designator.

• veincode
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 17-10 11:57
quote:
Haijo schreef op donderdag 11 november 2010 @ 18:05:
[...]
Yuk. Dan liever geen weekly, dit is net zoiets als met die truuk op Sword Base en de Target Designator.
Ik snap dit sentiment, maar voor mij persoonlijk was het een erg nuttige oefening. Ik speel weinig shooters, en bij Reach zitten de hoofdjes van de vijanden niet altijd op de standaard plaats. Vůůr deze challenge maaide ik altijd van hun middel naar boven, maar na het finishen van deze challenge vind ik het een leuke uitdaging om headshots te maken. Mijn gameplay is ervan verbeterd iig.
Toevallig speel ik al op heroic, maar ik kan me voorstellen dat bij andere mensen dat ook nog een uitdaging kan zijn bij het behalen van de challenge.

flickr <-- comments are welcome! :) || Canon 450d || 18-55 IS || 50/f1.4

• dreamwalker
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 01:14
Ik dacht misschien vinden jullie dit ook leuk, Halo Reach met real-life acteurs:
http://vimeo.com/17402387

• Rav
  • Niet online
quote:
dreamwalker schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:04:
Ik dacht misschien vinden jullie dit ook leuk, Halo Reach met real-life acteurs:
http://vimeo.com/17402387
Die had ik nog niet gezien idd, heel gaaf gedaan.
Iemand al een mening over de nieuwe map pack?
Moet hem zelf nog kopen, maar ga het wel zeker doen. Al is het maar om eindelijk een nieuwe invasion te kunnen spelen.

...

• citruspers
Ik heb hem gespeeld bij een vriend, het zijn wel leuke maps, maar eigenlijk hadden ze al in het spel moeten zitten. Het beginaanbod vond ik gewoon karig...

• Rav
  • Niet online
quote:
citruspers schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:51:
Ik heb hem gespeeld bij een vriend, het zijn wel leuke maps, maar eigenlijk hadden ze al in het spel moeten zitten. Het beginaanbod vond ik gewoon karig...
Heb ze vanmiddag gekocht en gespeeld, het zijn inderdaad leuke maps. Vind het eigenlijk wel een beetje duur voor slechts 3 maps maar gelukkig zijn ze goed ingericht voor meerdere spelmodi.
Ik vind het beginaanbod prima, enige klacht die ik zou hebben is dat de DLC iets goedkoper had gemoeten, 600 punten bijvoorbeeld.

...

• Megaflix

Megaflix

Ducati Monster S2R 1000

quote:
Megaflix schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:39:
Ik verwerk deze week ook de playlist update met de nieuwe maps van de dlc van november nog. Ik ga hem eerst even uitpluizen om te zien wat er gaat wijzigen.
Ja, dat wordt dus deze week :X Iets met geheugen en zeef en zo.

• degged
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16-07-2012
denk dat ik deze game toch ook maar ga halen. veel goede reviews. speel nu veel battlefield online. das toch wat minder hectisch. wel leuk als afwisseling wat meer futuristisch en hectisch

pissing yourself in black pants.... warm feeling but nobody notices

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 20-10 18:43
Is die mappack verplicht om online te gaan? Ik vind ze namelijk veel te duur maar ik heb gisteren zowat een half uur gewacht maar kon maar geen potjes vinden. Zonder filters en diverse filters geprobeerd.

En ik zit al tijden vast op Nightfall. Speel het op Legendary (cheevos :9 ) maar ik krijg het maar niet voor elkaar om de Covenant om te leggen. Van de voorkant word ik bestookt door een onzichtbare sniper die me in twee schoten dood heeft en van links en rechts komen twee goudkleurige elites met een zooi grunts die blijkbaar een joekel van shields hebben en maar granaten blijven gooien.

Gisteren was ik eindelijk zover dat ik de twee omcirkelende groepen had verslagen en ik ging daarna van gebouw tot gebouw, staat die onzichtbare sniper ineens voor mijn neus terwijl ik dacht die al neergeschoten te hebben. >BLAM<, dood. Waar is daar een checkpoint? Want mijn checkpoint is nu dat er net een Covenant schip versterking heeft gedropt.

Iemand tips of moet ik niet zeuren en de moeilijkheidsgraad verlagen?

• SimonTacx
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21-11-2012
Je moet zoiezo niet zeuren en al helemaal de moeilijkheidsgraad niet verlagen!!! je gaat het hoe dan ook halen!
Legendary is het mooiste wat er is! Het zit hem meestal in geduld, moment kiezen en en plek hebben om een beetje te schuilen! Legendary vergt volledige toewijding, maar aan het eind mag je jezelf in de selecte club van moeilijke koningen wanen. Of je kan het gewoon niet! ;)

succes :)

• exactor it
Halo: Reach op Legendary uitspelen geeft veel voldoening. Er zitten stukken in die onmogelijk lijken maar dat zijn ze niet. Het kan de moeite lonen om naar video walkthroughs te zoeken. Minder voor hoe doe ik het exact, meer voor hoe spel je slim op Legendary.

Korte tips: heb altijd cover in de buurt, gebruik veelvuldig de grunt pistol om shields in 1 keer weg te blazen, gebruik als main een headshot wapen als de DMR/Needle rifle om direct nadat je de shields hebt verwijderd de elite af te knallen en ook om ammo te besparen tegen grunts en andere mindere tegenstanders. Leg je controller even weg als je 10 keer op hetzelfde stukje bent afgegaan. Een kop koffie/thee/grenadine limonade doet wonderen voor je frustratie en geeft misschien een andere kijk op de onmogelijkheid van het stukje.

Succes en plezier toegewenst bij het spelen van 1 van de topgames van 2010. :)

• joellsoares
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 12-02-2011
mooi spel. sniper is nu stukje makkelijker en dat bevalt me wel,

• tasqa1004
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20-10 16:43
Als iemand nog speelt en deze topic bekijkt..
Ik zoek luitjes om mee te spelen, hoe meer zielen hoe meer vreugd ofnietdan?
Gamertag=Tasqa en vermeld effe dat je van T.net komt ;-)

• Laidback Luc
  • Laatst online: 20-10 14:53

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Niet veel Reach players? :o

Blijf toch leuk om online te spelen. Erg goede support met weekly/daily challenges, game modes enz.
Levelen duurt alleen eeuwig :+ Hoop ooit inclement weather te bemachtigen maar dan moet ik nog wel effe.

Ben nu captain grade 2. Als iemand nog een teammate zoekt voeg me maar toe GamerTag: Laidback Luc
Zeg wel even dat je van t.net bent.

@tasqa, zie net je post, speel je nog? :P

Laidback Luc wijzigde deze reactie 01-07-2011 09:11 (5%)

• Jasper 99
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 19-10 14:07
hey kan je nou gewoon mappen downloaden voor halo reach zonder xbox live silver/gold ?
Of wat is de gratis xbox live? Ik wil namelijk gewoon nieuwe mappen hebben hoef niet perse maandelijks te lappen om soms eens een potje te spelen online.

• Haijo
quote:
Jasper 99 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:35:
hey kan je nou gewoon mappen downloaden voor halo reach zonder xbox live silver/gold ?
Of wat is de gratis xbox live? Ik wil namelijk gewoon nieuwe mappen hebben hoef niet perse maandelijks te lappen om soms eens een potje te spelen online.
Sommige mappacks zijn gratis voor Silver(de gratis Xbox live variant). Om online kunnen te spelen heb je sowieso Gold nodig.

• Laidback Luc
  • Laatst online: 20-10 14:53

Laidback Luc

Ondertitel.srt

quote:
Jasper 99 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:35:
Voor online multiplayer heb je XBL Gold nodig en voor de mappacks die uitgekomen zijn heb ik gewoon voor moeten betalen.

Halo O+

• ArgantosNL
quote:
ReFresh F5 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:10:
Niet veel Reach players? :o

Blijf toch leuk om online te spelen. Erg goede support met weekly/daily challenges, game modes enz.
Levelen duurt alleen eeuwig :+ Hoop ooit inclement weather te bemachtigen maar dan moet ik nog wel effe.

Ben nu captain grade 2. Als iemand nog een teammate zoekt voeg me maar toe GamerTag: Laidback Luc
Zeg wel even dat je van t.net bent.

@tasqa, zie net je post, speel je nog? :P
ik voeg je vanavond wel toe.
ben net colonel grade 3

• boe.i
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 21:18
Ben laatste tijd weer begonnen met Halo. Wat ik echt niet kan uitstaan is dat mijn teammates soms zo ultiem slecht zijn... Je kan beter met een groep gaan matchmaken.
Qua skill fluctueer ik echt enorm de laatste tijd... KD is nog wel 1.4 gelukkig. Iedereen die zin heeft in een potje, voeg me maar toe op Live: RIMKINGS

• joepiesaus
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18-10 02:30
Hallo, heeft er iemand zin om Halo op legendary te spelen in co-op? Ik zie dat het niet mogelijk is met onbekende lui :| mijn account: Kaaarls

• megadoom
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20-10 17:05
hmm, kijk net op de website van xbox, en blijkbaar kun je al halo 4 bestellen :D
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Assassin's Creed UnityFIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBDesktops

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013