Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

SplashDamage en Bethesda werken aan BRINK

Pagina: 1
Acties:

• Florisjuh
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 16-07-2013
Op de dag dat Wolfenstein: Enemy Territory zes jaar oud is komt W:ET ontwikkelaar Splash Damage met het nieuws naar buiten dat het bedrijf samenwerkt met Bethesda Softworks aan een nieuwe titel: BRINK. Sinds het laatste spel van Splash Damage, Enemy Territory: QUAKE Wars, heeft deze Britse ontwikkel studio een enorme groei doorgemaakt, terwijl ze jaren geleden begonnen als modding team bestaat de studio nu uit ruim 60 man, waaronder bekende namen zoals Neil Alphonso (Killzone 2) en Richard Ham (Fable II).

Vandaag is ook de teaser trailer uitgekomen voor dit nieuwe spel: http://www.gametrailers.com/video/e3-09-brink/49785

Helaas is er voor de rest nog weinig bekend over het spel, behalve dan dat Sean Brennan, managing director van Bethesda Europa, in een interview met gamesindustry.biz heeft laten doorschemeren dat het spel een first person shooter is, en hij zelf het spel beschrijft als een genre-breker en een "killer app".

• Eonfge
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18-10-2012
Reeds behaalde prestaties zijn geen garantie voor de toekomst. Wolfenstein:ET is immers verantwoordelijk voor het afzichtelijke ET: Quake Wars. Bijna alle grote francises kunnen dit bewijzen, Call of Duty, Medal of Honor, Need for Speed, Mario, Zelda etc.

Ik zal pas een spel beoordelen op het moment dat ik het Gold-product speel. Op dit moment ben ik dan ook niet erg benieuwd naar spellen die er in de toekomst komen.

• Florisjuh
Een explosie van informatie is zojuist uitgekomen in de vorm van screenshots en tekst.

De officieele website is uitgebreid met een "Art" sectie, waarin de eerste vier publiekelijk uitgebrachte screenshots van het spel te vinden zijn.

Naar de BRINK Art sectie

Daarnaast heeft BRINK developer Splash Damage een pagina over BRINK toegevoegt op haar website, met een scala aan details.

Naar de Splash Damage - BRINK pagina

Aangezien BRINK publisher Bethesda Softworks aanwezig is op E3 is de kans groot dat er nog meer informatie uitkomt deze week.

Update: Zojuist heeft 1UP een preview van BRINK geplaatst, link: http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3174549&p=1

Florisjuh wijzigde deze reactie 03-06-2009 00:12 (8%)
Reden: Link toegevoegt

• Docho
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 30-10 09:59
quote:
Eonfge schreef op zondag 31 mei 2009 @ 13:47:
Reeds behaalde prestaties zijn geen garantie voor de toekomst. Wolfenstein:ET is immers verantwoordelijk voor het afzichtelijke ET: Quake Wars. Bijna alle grote francises kunnen dit bewijzen, Call of Duty, Medal of Honor, Need for Speed, Mario, Zelda etc.
Naar mijn weten is dat gewoon een mening. Hoewel bijvoorbeeld ETQW niet zo populair is als ET ooit geweest is, wil dat nog niet zeggen dat dat een slecht spel is...
Ik zelf smaak ETQW best wel ;)

• Florisjuh
Nu E3 afgelopen is zijn er diverse BRINK rapportages en interviews geplaatst op het Internet:

Verzameling van de E3 rapportages:

http://splashdamage.com/content/brink-e3-2009-previews-day-1
http://splashdamage.com/content/brink-e3-2009-previews-day-2
http://splashdamage.com/content/brink-e3-2009-previews-day-3

Video interview met creative director van Splash Damage Richard Ham:
http://www.giantbomb.com/e3-2009-interview-brink/17-826/

Samenvatting vanuit het oogpunt van de Wolfenstein: Enemy Territory en Enemy Territory: QUAKE Wars gemeenschappen:
http://www.crossfire.nu/?x=column&mode=item&id=456

• Florisjuh
Gameplay trailers <o/

Playing Smart: Freedom of Movement Preview
Objective Perspective Preview Part 1
Objective Perspective Preview Part 2
Objective Perspective Preview Part 3

De kwaliteit van die links is redelijk, maar heb je echt de smaak de pakken dan raad ik je aan de 780p HD versie van de filmpjes te downloaden, dat kan hier

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 30-10 22:40

Koeitje

Back-up tiems now?

quote:
Florisjuh schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 21:30:
Gameplay trailers <o/

Playing Smart: Freedom of Movement Preview
Objective Perspective Preview Part 1
Objective Perspective Preview Part 2
Objective Perspective Preview Part 3

De kwaliteit van die links is redelijk, maar heb je echt de smaak de pakken dan raad ik je aan de 780p HD versie van de filmpjes te downloaden, dat kan hier
Dat gehobbel word ik helemaal gek van.

• Bulls
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 30-10 22:34

Bulls

Chump has no hands

Tijd voor een schopje, en eigenlijk een eigen topic?

Ik vroeg me af of dit niet teveel op team fortress lijkt, ik snap dat er wel verhaal is maar de locaties waar je dus tegen andere mensen op internet de missie moet voltooien lijkt me dan echt een bunnyhop mayhem te gaan worden. Net als menig multiplayer games.

Ik moet me nog meer verdiepen in dit spel maar ik vraag me af of het wel echt zo eluk en origineel gaat worden,

• Brutal1ty
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 18:12
BRINK kan geniaal worden. En nee het lijkt niet teveel op TF2... Dat word bij elk spel gezegd dat ook maar enigsinds een cartoony of cell-shaded look heeft en wapens gebruikt.
Als WoW meer 'moderne' wapens had zou er nog gebruld worden dat het op TF2 leek 8)7

Ik vind dat we nog te weinig over dit spel weten. Het ziet er iig veelbelovend uit! Alleen al het fantastische SMART systeem (Smooth Movement Across Random Terrain) ziet er fantastisch uit! Lijkt wel Mirrors Edge (SMART) meets TF2 (Team aspect & gestyleerde graphics) meets nog aardig wat andere spellen... (ja ook ik noem tf2, maar het lijkt er niet op, toont alleen hele lichte gelijkenisen)

Bovendien heeft deze studio zich in het verleden in ieder geval 1x fantastisch bewezen, dus ik hoop dat ze het dit keer weer doen!

• JT888
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 11:07
Deze game ziet er interessant uit ik kwam het toevallig tegen toen ik naar een ander filmpje aan het kijken was hier op tweakers en verder gezocht op youtube ben benieuwd naar deze game wanneer deze uit is :).

• Simon Verhoeven
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 27-10-2013

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Bulls, ik vind persoonlijk van niet. Brink is objective driven, bij TF2 is het gewoon control point/catch the flag/...
Wat ik wel spijtig vind is dat het spel terug uitgesteld is.
Pagina: 1

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013