quote:
Only.Holoris schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 23:22:
[...]
Ik ga m proberen te refunden. Die widget vertraagt heel je homescreens. Ik blijf Quick Calendar nog wel even gebruiken. Die toont ook je opkomende afspraken. In die widget van jou kun niet eens de tekstgrootte aanpassen van de info, het is nu veel te klein allemaal én niet goed overzichtelijk.
/edit: zo heb m'n geld weer terug. Die widget is duidelijk nog beta. Ik probeer 'm over een paar maanden wel. Heerlijk die 24h-refund optie in Android.
[...]
Vindt hem zelf stukken beter dan Quick Calendar, kan nu een compleet scherm voor mijn afspraken gebruiken en vindt het lettertype niet echt een probleem eigenlijk.. Maar goed, smaken verschillen en het refunden gaat dus gelukkig vrij makkelijk begrijp ik hieruit?
Mijn vraag blijft dan nog wel: Waarom kan ik hem niet downloaden via de Android Market en anderen wel? Zag op het forum mensen met een Hero en een Samsung (Die ik dus ook heb) die hem niet konden vinden, zitten er soms policies op bepaalde devices waardoor je software wel of niet kan downloaden?
Commentaar van de maker van Pure Calendar:
This application is protected against copy (android market option)…
Because of this, I think dev phones or phones with dev ROMs can’t see it (I read it in multiple articles).
I can’t see it myself !
Google really sucks on this point.
Maar ik heb geen Dev Phone of denkt Google dat omdat hij niet zo lang uit is?
-={Fred_Perry}=- wijzigde deze reactie 14-08-2009 00:01 (14%)