Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• SkyR
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 16:58
quote:
UtrinqueParatus schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:27:
[...]
Ga dan naar Instellingen -> Geluid en Weergave -> Meldingsgeluid.

Krijg nu een lijst met standaardgeluiden...
Als je de map 'notifications' gemaakt hebt op je SD-kaart, en daarin de MP3's hebt gezet, zou je de titel van de MP3's nu in de lijst met standaardgeluiden moeten zien voor het Meldingsgeluid. Het zou kunnen dat je je telefoon een keer uit en weer aan moet zetten, maar bij mij werkte het direct nadat de USB-kabel losgekoppeld was.

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Moderator Mobile / PowerMod / Nieuwsposter
Modbreak:
Het instellen van een ringtone heeft niets met softwarediscussie te maken. Ontopic dus aub.

Mijn razend interessante wetenschapsweblog!

• JdJtA
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23-04 21:46
quote:
UtrinqueParatus schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:27:
[...]

Wat o wat doe ik verkeerd |:( 8)7

Ik download Rings Extend.. gaat goed.

Ga dan naar Instellingen -> Geluid en Weergave -> Meldingsgeluid.

Krijg nu een lijst met standaardgeluiden...
Maar waar selecteer ik nu Rings Extend, zodat ik een mp3 kan selecteren als Meldingsgeluid..

Aaaarrghhh.. zoiets simpels.. om gek van te worden.
Als ik 'beltoon voor meldingen' selecteer in het menu instellingen dan vraagt hij met welk programma ik de actie wil voltooien, android-systeem of rings extended 8)7.

• -={Fred_Perry}=-
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 17:54

-={Fred_Perry}=-

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Er is een nieuwe Calendar Widget uit ( http://www.androidplanet....enda-widget-voor-android/ ) en ik kan hem dus niet vinden op de normale Android Market, in het artikel van Androidplanet zijn er meer mensen die het niet kunnen vinden. Wil hem wel graag hebben :'(

Hoe kan dit? Komt het omdat ik een Samsung Galaxy heb en geen G1 ofzo?

BF4 Battlelog Harm Veenstra aka GiveMeThoseTags *klik*

• martje22
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 02-11-2013
quote:
-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:05:
Er is een nieuwe Calendar Widget uit ( http://www.androidplanet....enda-widget-voor-android/ ) en ik kan hem dus niet vinden op de normale Android Market, in het artikel van Androidplanet zijn er meer mensen die het niet kunnen vinden. Wil hem wel graag hebben :'(

Ik heb hem vanochtend via de barcode scanner wel kunnen vinden.

• -={Fred_Perry}=-

-={Fred_Perry}=-

quote:
martje22 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:12:
[...]

Ik heb hem vanochtend via de barcode scanner wel kunnen vinden.
Barcodescan deed hij bij mij ook wel, maar Android Market kon het niet vinden. Handmatig zoeken dus ook niet en met mij zijn er meer mensen waarbij ze de applicatie niet kunnen vinden in de Android Market. Zit er soms een filter op het type/model?

• J-P
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 22:50

J-P

Syntax erro....

quote:
-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:05:

Yes, dit is dus precies wat ik zocht!!!!!!!!

HP PPC - HTC TC - HTC Diamond - HTC Legend - Galaxy Nexus - Nexus 5

• -={Fred_Perry}=-

-={Fred_Perry}=-

quote:
Bogey Dope schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 22:49:
[...]

Yes, dit is dus precies wat ik zocht!!!!!!!!
Geen dank, jij hebt hem dus blijkbaar wel kunnen downloaden via de Android Market. Heb zelf ondertussen wat verder gezocht en ik gebruik nu een beta versie die in het topic van de maker op xda-developers stond. Geweldige applicatie, heb nu een compleet scherm voor bijna een week aan afspraken en heb nu weer het overzicht wat ik nodig heb :)

• bobwarley
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
quote:
-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 23:05:
[...]

Geen dank, jij hebt hem dus blijkbaar wel kunnen downloaden via de Android Market. Heb zelf ondertussen wat verder gezocht en ik gebruik nu een beta versie die in het topic van de maker op xda-developers stond. Geweldige applicatie, heb nu een compleet scherm voor bijna een week aan afspraken en heb nu weer het overzicht wat ik nodig heb :)
Ik ga m proberen te refunden. Die widget vertraagt heel je homescreens. Ik blijf Quick Calendar nog wel even gebruiken. Die toont ook je opkomende afspraken. In die widget van jou kun niet eens de tekstgrootte aanpassen van de info, het is nu veel te klein allemaal én niet goed overzichtelijk.

/edit: zo heb m'n geld weer terug. Die widget is duidelijk nog beta. Ik probeer 'm over een paar maanden wel. Heerlijk die 24h-refund optie in Android.
quote:
Comments from -:"Refund requested from phone."
Shipping Status Qty Item Price
Cancelled Items 1 Pure Calendar widget (agenda) - Calendar / agenda informations in widget Lot of options. Skinnable Current layout: 4x1, 4x2, 4x3, 4x4 Next features to com... ¤0.99
Total : ¤0.99
Order cancelled - Your card was not charged
Btw laatst ontdekt: Statusnote
Een echt goed uitgewerkte app waarmee je zelf je eigen notificaties kunt maken in de notification pulldown. Met HQ icons en alles. Erg handig om bv een belangrijke todo cq reminder zelf in de notificationsarea te kunnen zetten.

bobwarley wijzigde deze reactie 13-08-2009 23:58 (50%)

Op WP7 kun je niet eens eigen mp3s als ringtone instellen, how smart is that??

• -={Fred_Perry}=-

-={Fred_Perry}=-

quote:
Only.Holoris schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 23:22:
[...]

Ik ga m proberen te refunden. Die widget vertraagt heel je homescreens. Ik blijf Quick Calendar nog wel even gebruiken. Die toont ook je opkomende afspraken. In die widget van jou kun niet eens de tekstgrootte aanpassen van de info, het is nu veel te klein allemaal én niet goed overzichtelijk.

/edit: zo heb m'n geld weer terug. Die widget is duidelijk nog beta. Ik probeer 'm over een paar maanden wel. Heerlijk die 24h-refund optie in Android.

[...]
Vindt hem zelf stukken beter dan Quick Calendar, kan nu een compleet scherm voor mijn afspraken gebruiken en vindt het lettertype niet echt een probleem eigenlijk.. Maar goed, smaken verschillen en het refunden gaat dus gelukkig vrij makkelijk begrijp ik hieruit?

Mijn vraag blijft dan nog wel: Waarom kan ik hem niet downloaden via de Android Market en anderen wel? Zag op het forum mensen met een Hero en een Samsung (Die ik dus ook heb) die hem niet konden vinden, zitten er soms policies op bepaalde devices waardoor je software wel of niet kan downloaden?

Commentaar van de maker van Pure Calendar:

This application is protected against copy (android market option)…
Because of this, I think dev phones or phones with dev ROMs can’t see it (I read it in multiple articles).
I can’t see it myself !
Google really sucks on this point.

Maar ik heb geen Dev Phone of denkt Google dat omdat hij niet zo lang uit is?

-={Fred_Perry}=- wijzigde deze reactie 14-08-2009 00:01 (14%)

• bobwarley
  • Niet online

• -={Fred_Perry}=-

-={Fred_Perry}=-

quote:
Duidelijk, het is dus wachten tot Hi in Nederland er klaar voor is op Copy-Protected apps toe te laten waarbij ze dus zelfs kunnen kiezen welke wel/niet... Zal dus wel goed komen denk ik en tot die tijd gebruik ik de beta versies wel...

• bobwarley
  • Niet online
quote:
-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:34:
[...]

Duidelijk, het is dus wachten tot Hi in Nederland er klaar voor is op Copy-Protected apps toe te laten waarbij ze dus zelfs kunnen kiezen welke wel/niet... Zal dus wel goed komen denk ik en tot die tijd gebruik ik de beta versies wel...
Ik bedoel hou die thread in de gaten, misschien komen er nog duidelijkere antwoorden. Het is bij veel mensen een probleem. Btw,
quote:
However, developer phones like the ADP1 allow for unrestricted access to the device's contents, making it impossible to enforce copy protection. As a result, the Market application on such devices is not able to access copy protected apps, whether they are free or paid. If you choose to add copy protection when you upload your application to the Android Market, then you won't be able to test it on the ADP1's Android Market client. Your application will always be accessible to users who have standard configurations though, and if your application (whether it is free or paid) is not copy-protected it will appear on all devices, including developer configurations.
Het kan er misschien ook mee te maken hebben dat jouw telefoon niet de nieuwste software/firmware update draait? Of misschien heb je hem geroot?

Hier nog een boel info:

http://www.google.com/sup...isibile+market+more:forum

Het heeft iig met je toestel of met je telco te maken. Het betreft bijna altijd copy-protected apps (die je niet naar SD mag kopieeren enz).

Spelletjes

Het verbaast me dat er nog niet veel over gaming op Android wordt gesproken. Voelt iemand zich geroepen om een losse topic te maken voor games onder android: ervaringen en discussies? De Android Market heeft wel een aantal leuke gratis spelletjes namelijk. Zoals Space War, RoboDefense en Phitdroid.

bobwarley wijzigde deze reactie 14-08-2009 09:07 (75%)

• Knud
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 10:42

Knud

Sandvich

Weet niet 100% zeker of dit de juiste thread is, maar probeer het toch.

Is er een app die kan instellen welke programma's / apps worden opstart nadat je je android phone (HTC Hero) hebt aangezet? Ik heb er nog geen kunnen vinden en ook hier op GoT lijkt niemand dit te noemen.

Alvast bedankt.

Intel I7-980X | EVGA Classified X58 | Kingston HyperX 12GB | EVGA GTX660Ti FTW Sig2 SLI | Intel Postville 80GB | ATCS 840 | CM Real Power M850 || Audio set: Denon PMA-510AE + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers || Nog nodig: degelijk audio kaart

• -={Fred_Perry}=-

-={Fred_Perry}=-

quote:
Only.Holoris schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 08:44:
Het kan er misschien ook mee te maken hebben dat jouw telefoon niet de nieuwste software/firmware update draait? Of misschien heb je hem geroot?
Heb hem inderdaad geroot, maar kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt (Er zijn een hoop mensen die wel de apps zien en hun toestel ook geroot hebben voor zover ik kan zien/lezen)

• am2
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
Ik zoek al een tijdje naar een mogelijkheid om te filteren op apps die geen keyboard nodig hebben (htc hero). Ik heb nog niks gevonden waarmee ik dit zou kunnen doen, dat dat uberhaupt? Nu er meer android toestellen komen en gaan komen met verschillende specs wordt het er allemaal niet duidelijker op wat nu wel en niet te gebruiken is.

• cctl01
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 19:08
quote:
am2 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:55:
Ik zoek al een tijdje naar een mogelijkheid om te filteren op apps die geen keyboard nodig hebben (htc hero). Ik heb nog niks gevonden waarmee ik dit zou kunnen doen, dat dat uberhaupt? Nu er meer android toestellen komen en gaan komen met verschillende specs wordt het er allemaal niet duidelijker op wat nu wel en niet te gebruiken is.
Omdat *officieel* alle apps die werken op 1.5 en hoger, softkeyboard moeten ondersteunen. Op dit moment is dit het enige waar dus door devvers rekening mee moet worden gehouden, in de toekomst met verschillende resoluties word het nog interresnanter.

• fub
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 11:43
quote:
-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:31:
Heb hem inderdaad geroot, maar kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt (Er zijn een hoop mensen die wel de apps zien en hun toestel ook geroot hebben voor zover ik kan zien/lezen)
Ik heb ook zo'n probleem -- ik kan Astrid niet vinden in de Market, en dat is dan nog wel een open source applicatie! Misschien moet ik eens kijken of ik 'em zelf kan builden, maar da's ook wel gedoe met ontwikkelomgevingen installeren enzo. :(

• Deem
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18:02

Deem

Ontcijfer mij!

quote:
fub schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:41:
[...]

Ik heb ook zo'n probleem -- ik kan Astrid niet vinden in de Market, en dat is dan nog wel een open source applicatie! Misschien moet ik eens kijken of ik 'em zelf kan builden, maar da's ook wel gedoe met ontwikkelomgevingen installeren enzo. :(
Aah dat zou wel jammer zijn want Astrid is een hele goede en handige app.

"Dit escaleert uit de hand!" *PSN-ID: Naimed1983 *Twitter: @Naimed1983 *Website: www.grensschutters.com

• bobwarley
  • Niet online
Ik heb een leuk nieuw spelletje ontdekt: AirAttack / Air Attack. Een combinatie van Worms met Paratrooper. Je moet met een poppetje op een heuvel aanvallen uit de lucht voorkomen met je bazooka.
quote:
fub schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:41:
[...]

Is jouw telefoon ook geroot? Mss. tijd voor een apart topic om deze problemen te bespreken en te analyseren...je leest het best wel vaak.

bobwarley wijzigde deze reactie 14-08-2009 21:01 (115%)

• bobwarley
  • Niet online
-foutje-

bobwarley wijzigde deze reactie 14-08-2009 21:01 (109%)

• fub
  • Laatst online: 11:43
quote:
Only.Holoris schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:49:Is jouw telefoon ook geroot? Mss. tijd voor een apart topic om deze problemen te bespreken en te analyseren...je leest het best wel vaak.
Niet dat ik weet -- ik heb er nog niets aan getweaked, hij komt zo uit de (T-Mobile) doos. |:(

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

Jack + Pot = JackPot

Dit heeft niets met softwarediscussie te maken.

RoD wijzigde deze reactie 15-08-2009 03:04 (98%)

█▀ RootGamer.com ☆ WIN LINUX GAMES
▀ $Profile
Steam Desura Origin
WANTED 3D Modeler

• Snoop
  • Niet online
quote:
am2 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:55:
Heb ik een paar dagen geleden ook al gevraagd, maar niemand heeft nog gereageerd (omdat het waarschijnlijk niet bestaat??)
quote:
Snoop schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:46:
Ik ben op zoek naar een programmaatje waarmee je kunt bepalen welke applicaties er allemaal worden opgestart bij het aanzetten van de telefoon. Er worden een aantal programma's gestart waarbij ik liever niet heb dat ze opgestart wordenn.

• bobwarley
  • Niet online
Nimbuzz is nu ook uit op Android.

http://www.androidplanet....tapplicatie-voor-android/

NIMBUZZ FOR ANDROID LAUNCHES
quote:
Skype IM, intelligent buddy list, time sensitive UI, home-screen notifications, local social networks, clickable URLs
11th August 2009 – London – Today, Nimbuzz announces the launch of its multi community mobile social messenger application for Android handsets. Unique for Android users, Nimbuzz introduces a revolutionary buddy list layout, Skype IM, a time-sensitive user interface, home-screen notifications, auto-reconnect, clickable URLs, and local social network support to make Nimbuzz the most sophisticated IM application for Android handsets.
Nimbuzz takes full advantage of the benefits of the Android platform technologies. Alongside home-screen notifications that alert the user on the home screen of activities such as incoming chats while the application runs in the background, Nimbuzz also added a time-sensitive user interface option that detects how long the user presses on a contact in the buddy list. A fast-click instantly opens the contacts profile; a long-click opens a live chat window.
These updates work alongside the auto-reconnect feature guaranteeing seamless connectivity, by instantly reconnecting whenever a connection is lost. The smart buddy list displays information in an intelligent way, combining avatar and presence information in one, with community icon and resource information, if the person is online on the mobile or PC, in the same line.
Integrating Skype IM is unique to Nimbuzz, which already supports multiple communities including Facebook, Google Talk, Yahoo! Messenger, Windows Live Messenger, ICQ and many more. Clickable URLs that make for a multi media chat experience, and the additional support for local social networks such as StudiVZ, HYVES, Gadu Gadu, and Giovani, add to the extensive feature list making Nimbuzz Android the most comprehensive mobile social messaging application available for Android handsets.
Evert-Jaap Lugt, founder and CEO of Nimbuzz said: “Mobiles are no longer just about hardware but software. Nimbuzz increases the value of the handset and enriches the user experience. Our Android version is a perfect example of what we do best, integrating Nimbuzz’s award winning service to bring the best out of each operating system and handset.”
Nimbuzz welcomes Android users to its community that grows at nearly 1 million new users per month and has recently been recognized as “Best Mobile Startup” by Techcrunch Europe, and Top Global 250 tech company by AlwaysOn Stanford Summit.
The free app is available to download from the Android Marketplace.

bobwarley wijzigde deze reactie 15-08-2009 10:18 (91%)

• spaceboy
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16:09

spaceboy

emoties zijn voor mietjes

quote:
Hmmkay... ligt het aan mij of kan ik niet aan het concept van IM op mobieltjes wennen? IK vind het niet fijn genoeg typen. Ik type met 10 vingers bijna zo snel als ik praat (nou ja... praten kan sneller) :) maar voordat je op je mobiel een zin hebt getypt... kweenie... als je dit combineert met voice-recognition (en die dus gesproken tekst omzet naar geschreven tekst) kan ik me er iets bij voorstellen. Tot het zover is, zie ik geen heil in MSN'en via m'n HTC Magic.

nu met een signature waar ik géén officiele waarschuwing voor krijg! :-)

• -={Fred_Perry}=-

-={Fred_Perry}=-

quote:
-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:31:
[...]

Lees net het volgende over de laatste Samsung Firware update (http://www.theunwired.net...topic.php?id=8324&p=2)

***** Update not recommended!!! *****

The update will

1. Kill your modem functionality
2. Make the device unstable (a couple of spontaneous reboots a day)
3. Make some apps on the market unavailable (allegedly those with copy protection enabled)
4. Not bring *any* obvious improvements

Vooral punt 3 verklaart mijn problemen :(

• k7of9
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21-04 00:25
Ik gebruikte altijd een podcast client, simpelweg genaamd "Podcasts", erg fijne app. Nu is deze echter plotseling niet meer te vinden in de market en ik heb helaas geen backup gemaakt.

Is er toevallig iemand die hier de .apk van heeft voor mij?

! Dit is geen warez-request, het was een gratis app.

XBMC Mediacenter Live For Speed

• Morphix
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 23-04 18:12
Bij deze wil ik het volgende probleem even onder de aandacht brengen.
Klik dus vooral niet op het "forgot pattern" knopje na het 5maal invoeren van het verkeerde patroon. Je kunt niet terug en de enige oplossing is een hard reset.

..waardoor ik nu dus met een onbruikbare telefoon zit :/

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

quote:
raevo schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 13:19:
Bij deze wil ik het volgende probleem even onder de aandacht brengen.
Klik dus vooral niet op het "forgot pattern" knopje na het 5maal invoeren van het verkeerde patroon. Je kunt niet terug en de enige oplossing is een hard reset.

..waardoor ik nu dus met een onbruikbare telefoon zit :/
Ik heb dit 1 keer gedaan en dat ging gewoon hardstikke goed. Na het invullen van mijn google account en password kon ik mijn telefoon weer gebruiken. Geen probleem hier.

"Dit escaleert uit de hand!" *PSN-ID: Naimed1983 *Twitter: @Naimed1983 *Website: www.grensschutters.com

• Morphix
  • Laatst online: 23-04 18:12
Wat raar. Ik ging ervan uit dat het een fout in de android software is, aangezien blijkbaar meer mensen er last van hebben, maar dit is dus iets specifieks. Welk toestel gebruik je?

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:
Deze bug heeft weinig met Android-software te maken. Bespreken kan, maar doe dat dan even in het Android Donut-discussietopic.

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

*knip*, zie hierboven.

RoD wijzigde deze reactie 16-08-2009 17:25 (89%)

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 15:29
quote:
-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 23:56:
Mijn vraag blijft dan nog wel: Waarom kan ik hem niet downloaden via de Android Market en anderen wel? Zag op het forum mensen met een Hero en een Samsung (Die ik dus ook heb) die hem niet konden vinden, zitten er soms policies op bepaalde devices waardoor je software wel of niet kan downloaden?
En als je Market Enabler installeert, vind je dan alsnog die applicaties niet?

Nickname does not reflect reality

• Sjoerd001
  • Laatst online: 21-04 20:48
Sinds kort heb ik de HTC Hero... Alles bevalt zeer goed en ben uiterst tevreden. 1 minpunt echter... Bij mijn vorige HTC (de Touch) was het mogelijk om mijn hotmail account op de telefoon te syncen met hoe hij webbased bijgehouden werd (op de PC dus). Ik had op mijn telefoon dezelfde mapstructuur als op de server, ik had dezelfde emails overal, etc.

Met de Hero is dat alleen niet mogelijk voor zover ik kan zien. Wat ik kan doen is mails ophalen, en dat zo instellen dat ie dat elke 15 minuten doen. Dan komen de mails dus netjes binnen en krijg ik daar netjes een melding van. De mail blijft echter gewoon als 'nieuw' op de server staan (je kan hem wel zo instellen dat die verwijdert wordt). Ook als ik iets verwijder, verwijder ik dat alleen van de telefoon en niet van de server. Ook heb ik op mijn telefoon niet dezelfde mappenstructuur als op de server.

Al met al wordt mijn mail dus niet gesynced en moet ik in principe alles 2x doen (1x als ik niet thuis ben en ik lees mn mail op de telefoon en 1x als ik thuis ben, dan staat diezelfde mail er weer als nieuw en kan ik hem pas archiveren). Dit is dus dubbelop. Ik zou dus graag zien dat mijn mail niet alleen wordt binnengehaald maar dat mijn mailbox wordt gesynchroniseerd.

Ik ben alleen bang dat dat niet kan omdat het Android based is en niet Windows based. Maar op een Symbian S60 toestel kan het bv. weer wel... Ook zag ik nog een optie voor een Exchange server, maarja aangezien ik daar niets mee doe is dat geen optie voor mij denk ik...? Lijkt me meer iets voor een bedrijf met een email server.

Heeft iemand een idee om dit toch te doen? Bestaat hier bv. een 'Live' applicatie voor oid?

• jamesbond007uk
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22-04 07:09

jamesbond007uk

Android/Smartphone specialist

Wie heeft wifi tether for root users al op de Samsung I7500 draaien?

Jamesbond007uk

• smeerbartje
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 08:29
quote:
spaceboy schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:24:
[...]

Hmmkay... ligt het aan mij of kan ik niet aan het concept van IM op mobieltjes wennen? IK vind het niet fijn genoeg typen. Ik type met 10 vingers bijna zo snel als ik praat (nou ja... praten kan sneller) :) maar voordat je op je mobiel een zin hebt getypt... kweenie... als je dit combineert met voice-recognition (en die dus gesproken tekst omzet naar geschreven tekst) kan ik me er iets bij voorstellen. Tot het zover is, zie ik geen heil in MSN'en via m'n HTC Magic.
Aan jouw manier van typen zie ik dat je het ook belangrijk vindt dat je interpunctie in orde is _/-\o_ . Veel mensen hechten hier echt geen waarde aan en kunnen dus prima een 'gesprek' voeren met weinig woorden/leestekens.

"ik niet is kut" <-- mooi voorbeeld van mensen die chatten via mobiel :)

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

quote:
Sjoerd001 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 18:23:
Sinds kort heb ik de HTC Hero... Alles bevalt zeer goed en ben uiterst tevreden. 1 minpunt echter... Bij mijn vorige HTC (de Touch) was het mogelijk om mijn hotmail account op de telefoon te syncen met hoe hij webbased bijgehouden werd (op de PC dus). Ik had op mijn telefoon dezelfde mapstructuur als op de server, ik had dezelfde emails overal, etc.

Met de Hero is dat alleen niet mogelijk voor zover ik kan zien. Wat ik kan doen is mails ophalen, en dat zo instellen dat ie dat elke 15 minuten doen. Dan komen de mails dus netjes binnen en krijg ik daar netjes een melding van. De mail blijft echter gewoon als 'nieuw' op de server staan (je kan hem wel zo instellen dat die verwijdert wordt). Ook als ik iets verwijder, verwijder ik dat alleen van de telefoon en niet van de server. Ook heb ik op mijn telefoon niet dezelfde mappenstructuur als op de server.

Al met al wordt mijn mail dus niet gesynced en moet ik in principe alles 2x doen (1x als ik niet thuis ben en ik lees mn mail op de telefoon en 1x als ik thuis ben, dan staat diezelfde mail er weer als nieuw en kan ik hem pas archiveren). Dit is dus dubbelop. Ik zou dus graag zien dat mijn mail niet alleen wordt binnengehaald maar dat mijn mailbox wordt gesynchroniseerd.

Ik ben alleen bang dat dat niet kan omdat het Android based is en niet Windows based. Maar op een Symbian S60 toestel kan het bv. weer wel... Ook zag ik nog een optie voor een Exchange server, maarja aangezien ik daar niets mee doe is dat geen optie voor mij denk ik...? Lijkt me meer iets voor een bedrijf met een email server.

Heeft iemand een idee om dit toch te doen? Bestaat hier bv. een 'Live' applicatie voor oid?
Zoals jij het wilt gaat niet. Je kan wel altijd de hotmail mobile website benaderen op je telefoon. Dit is niet zozeer een probleem van android maar eender van hotmail. Dit omdat hotmail geen Imap4 ondersteunt en de pop3 best slecht is in combinatie met servermappen.

Een optie is om over te stappen naar gmail en je mail te migreren en te laten forwarden naar je gmail account. Dit heb ik ook zonder problemen (inc mappenstructuur en adresboek) gedaan en ben er nu heel blij mee.

• mawi
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 18-04 15:48
weet iemand hoe je outlook contacts kunt syncen met een Android phone? Is hier een app voor??

• -={Fred_Perry}=-

-={Fred_Perry}=-

quote:
gertitombo schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 18:33:
Wie heeft wifi tether for root users al op de Samsung I7500 draaien?
Getest, maar werkt niet en dat komt waarschijnlijk door de firmware update die Samsung heeft uitgebracht. Door die update zou het interne modem niet goed meer werken en tethering ook niet, check http://www.theunwired.net...topic.php?id=8324&p=2 maar eens

-={Fred_Perry}=- wijzigde deze reactie 16-08-2009 22:12 (8%)

• -={Fred_Perry}=-

-={Fred_Perry}=-

quote:
Brad Pitt schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 17:21:
[...]

En als je Market Enabler installeert, vind je dan alsnog die applicaties niet?
Had ik ook geprobeerd, geen verschil. Het komt dus waarschijnlijk door de firmware update die Samsung heeft uitgebracht :(

• job
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19:46
quote:
mawi schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 21:39:
weet iemand hoe je outlook contacts kunt syncen met een Android phone? Is hier een app voor??
Je phone synct met gmail.
Als je in google (of de tweakers search) intikt hoe je outlook synct met gmail kom je al een stuk verder.

• Snake
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19:45

Snake

Programeerder

Ik vind het ook verruit idioot dat ik geen Paid Apps kan zien / aanschaffen in de market.

Ik heb gewoon mijn G1 gekocht in de States, en as far as Google concerns heb ik na 3 maanden mijn unlock key aangevraagd en nu kan ik die hier in BE gebruiken.

Wat is hier illegaal aan? Ik wil graag genoeg geld investeren in apps, en Google verdient er alleen maar mee als ik apps koop.

Beetje een gemiste kans.

US = the promised land. One day... One day!
.oisyn: [..] Ik kan me geen slechtere zoekterm voorstellen dan "C++ panel". Afgezien van "naveltruitje" oid. [...]

• -={Fred_Perry}=-

-={Fred_Perry}=-

quote:
job schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 22:12:
[...]

Je phone synct met gmail.
Als je in google (of de tweakers search) intikt hoe je outlook synct met gmail kom je al een stuk verder.
http://www.androidplanet....n-van-outlook-naar-gmail/

• Sjoerd001
quote:
Deem schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 18:38:
[...]

Zoals jij het wilt gaat niet. Je kan wel altijd de hotmail mobile website benaderen op je telefoon. Dit is niet zozeer een probleem van android maar eender van hotmail. Dit omdat hotmail geen Imap4 ondersteunt en de pop3 best slecht is in combinatie met servermappen.

Een optie is om over te stappen naar gmail en je mail te migreren en te laten forwarden naar je gmail account. Dit heb ik ook zonder problemen (inc mappenstructuur en adresboek) gedaan en ben er nu heel blij mee.
Sja ik heb heel mn leven al dit Hotmail account, ik heb alles via dat account lopen. Ook al kan ik het laten forwarden enzo, ik wil gewoon niet over naar Gmail vanwege enkel een telefoon. Omdat het wel kon op mn HTC Touch mag ik toch aannemen dat er een programmatje gaat komen wat het gaat ondersteunen?

• Galoptic
  • Laatst online: 03-04 01:05
quote:
Sjoerd001 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 00:12:
[...]
Sja ik heb heel mn leven al dit Hotmail account, ik heb alles via dat account lopen. Ook al kan ik het laten forwarden enzo, ik wil gewoon niet over naar Gmail vanwege enkel een telefoon. Omdat het wel kon op mn HTC Touch mag ik toch aannemen dat er een programmatje gaat komen wat het gaat ondersteunen?
Vrij geldig punt van Sjoerd001, ikzelf heb ook geen zin om naast m'n al jaren in gebruik zijnde hotmailadres een gmailadres aan te maken om belangrijke functionaliteit van android te ontsluiten. Daar lijkt 't echter wel op neer te komen: uiteindelijk stal je al je informatie (e-mail, docs, etc. etc.) op de servers van Google... Not my cup of tea.

• spaceboy

spaceboy

quote:
Galoptic schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 00:34:
[...]

Vrij geldig punt van Sjoerd001, ikzelf heb ook geen zin om naast m'n al jaren in gebruik zijnde hotmailadres een gmailadres aan te maken om belangrijke functionaliteit van android te ontsluiten. Daar lijkt 't echter wel op neer te komen: uiteindelijk stal je al je informatie (e-mail, docs, etc. etc.) op de servers van Google... Not my cup of tea.
Het is inderdaad een keuze. Ik heb voor m'n Gmail-account iets van 8 jaar een GMX-account gehad. Beviel altijd su-per. Werkelijk onovertroffen. Ik heb de move naar Google wel gemaakt en nog geen seconde spijt van gehad. Maar ik heb wel begrip voor je gevoel. Het is 'n stukje "vertrouwen".

• RunaR
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 24-03 16:25
Je kan gmail zo instellen dat via pop de mail wordt binnen gehaald van een ander account (bijvoorbeeld je hotmail). Met een andere instelling kan je het 'sent from' email adres instellen. Daar zet je je hotmail adres neer. Niemand die het ooit merkt dat jij stiekum bij gmail zit. En je hebt wel alle functionaliteit voor je telefoon.

ISS Detector voor Android

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

quote:
RunaR schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 07:59:
Je kan gmail zo instellen dat via pop de mail wordt binnen gehaald van een ander account (bijvoorbeeld je hotmail). Met een andere instelling kan je het 'sent from' email adres instellen. Daar zet je je hotmail adres neer. Niemand die het ooit merkt dat jij stiekum bij gmail zit. En je hebt wel alle functionaliteit voor je telefoon.
Presies, Je hoef uiteindelijk gmail niet daadwerkelijk ook te gebruiken. Je blijft gewoon bij hotmail maar je laat gewoon je mail ophalen door gmail zodat die op je telefoon verschijnt. In gmail stel je in dat het retour adres je hotmail account is. Je gebruikt dan alleen je gmail account als doorgeef luik naar je telefoon.

• Velvet
  • Niet online

Velvet

Smooth and soft...

Je kunt ook met POP3 gewoon je hotmail ophalen, hoor. Zie daarvoor deze link. Niet helemaal zo uitgebreid als wanneer je met Gmail synct (geen contacten en calendar), maar in ieder geval wel je mail. Hopelijk kunnen jullie er iets mee. Bij mij werkt het in ieder geval prima.

Eén... twee.... BOEJA!!!!
Sigs zijn om te patsen ;-)

• ViNcE
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

quote:
Velvet schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 08:32:
Je kunt ook met POP3 gewoon je hotmail ophalen, hoor. Zie daarvoor deze link. Niet helemaal zo uitgebreid als wanneer je met Gmail synct (geen contacten en calendar), maar in ieder geval wel je mail. Hopelijk kunnen jullie er iets mee. Bij mij werkt het in ieder geval prima.
Het nadeel van hotmail is natuurlijk dat het pop3 is. Mailtjes gelezen op je telefoon staan ongelezen in je mailbox en v.v.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Sjoerd001
Maar hoe kan het dan dat het op mn HTC Touch wel werkte? Door de live applicatie lijkt mij toch? Dan moet het toch ook gewoon op Android (de Hero dus) kunnen?

• luminus
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-11-2009
quote:
Snake schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 22:32:
Ik vind het ook verruit idioot dat ik geen Paid Apps kan zien / aanschaffen in de market.

Ik heb gewoon mijn G1 gekocht in de States, en as far as Google concerns heb ik na 3 maanden mijn unlock key aangevraagd en nu kan ik die hier in BE gebruiken.

Wat is hier illegaal aan? Ik wil graag genoeg geld investeren in apps, en Google verdient er alleen maar mee als ik apps koop.

Beetje een gemiste kans.
Dit heeft niets met illegaal te maken. Mijn Hero laat het ook niet toe om payed apps te gebruiken en of zoeken.
Dit is gewoon omdat we in BE wonen en gebruik maken van een belgische gsm provider.
Blijkbaar heeft google nog geen deal gesloten met BE.

• bobwarley
  • Niet online
Of je hebt het free/paid filter in de market app verkeerd ingesteld?

• Bananenspin
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 19-04 23:10

Bananenspin

Omdat het kan

@ snake

Zoals het er nu uit ziet ligt het aan je provider wanneer je bepaalde apps niet kan zien, maar niemand kan nog de "echte" reden geven.

HOI.

• Subslider
  • Laatst online: 12:36
quote:
Dennizzz33 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:18:
@ snake

Zoals het er nu uit ziet ligt het aan je provider wanneer je bepaalde apps niet kan zien, maar niemand kan nog de "echte" reden geven.
Hoezo zou dit moeten liggen aan je provider? Via WiFi (geheel los van provider) heb je deze wel dan ofzo?

Voor mensen die nog Wekker problemen hebben, hard reset heeft het voor mij opgelost.. Stond gelukkig nog niet veel op.

Subslider wijzigde deze reactie 17-08-2009 18:38 (14%)

• Velvet
  • Niet online

Velvet

Smooth and soft...

@Snake: Heb je het al eens geprobeerd met Market Enabler?

Eén... twee.... BOEJA!!!!
Sigs zijn om te patsen ;-)

• Sjoerd001
Heeft er trouwens al iemand een goede mediaplayer gevonden? Ik zoek iets waardoor ik mn iAudio M3L niet meer mee hoef te slepen. Mijn probleem is alleen dat ik nogal van muziek hou en dus ook de kwaliteit ervan. Als ik het nu afspeel via de normale muziekplayer (of Tunewiki) is het geluid redelijk. Zodra ik mn Sennheisers weer in mn M3L plug wordt het verschil me direct duidelijk, veel mooier geluid, diepere bass, helderder geluid, etc.

Ik zoek dus een muziekplayer die er niet iPod achtig uitziet (met covers in beeld, lyrics en andere onzin). Geen tralalalala dingetjes voor meisjes van 14, gewoon 1 die eruitziet als bv. Winamp; enorm veel instelmogelijkheden en duidelijke interface en daarnaast dus een goede equalizer...

• efeltee
  • Laatst online: 25-03 17:16
Vandaag even Copilot 8.0.0.327 getest en moet zeggen dat werkt ERG goed hoor!

Alleen de stemmen zijn niet schitterend en de aanwijzing aan de afslag zelf is wat raar "binnenkort linksaf" terwijl het in minder dan 50m is. Maar verder toppie! d:)b

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

quote:
Subslider schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:37:
[...]

Hoezo zou dit moeten liggen aan je provider? Via WiFi (geheel los van provider) heb je deze wel dan ofzo?

Voor mensen die nog Wekker problemen hebben, hard reset heeft het voor mij opgelost.. Stond gelukkig nog niet veel op.
Nee.. je provider kan nog herkent worden door sim kaart denk ik zo. Maar dat zijn de eerste geluiden.. in belgië zien ze nog geen paid apps.. die wij hier wel zien..

HOI.

• erreen
  • Laatst online: 03-03 10:49
Ik heb net Album Art Grabber gedownload van de Market. Een van de beters apps!
In een klik kun je een album cover voor je albums selecteren.

• spaceboy

spaceboy

quote:
efeltee schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 21:03:
Vandaag even Copilot 8.0.0.327 getest en moet zeggen dat werkt ERG goed hoor!

Alleen de stemmen zijn niet schitterend en de aanwijzing aan de afslag zelf is wat raar "binnenkort linksaf" terwijl het in minder dan 50m is. Maar verder toppie! d:)b
Ja? Hmm... ik heb 'm ook geinstalleerd staan, maar ik vind het (in vergelijking met de standalone TomTom die ik heb) echt 10x ruk. Het is zo ontzettend onlogisch hoe dat menu in elkaar zit. En het is traag. Maar misschien doe ik iets verkeerd... Bijvoorbeeld: hoe doe jij een hele simpele eenvoudige enkelvoudige "NAVIGEER NAAR"?? Als ik DAT al fout kan doen... dan ben OF ik heel dom, OF is die software kut. :) (of een combi)

• bastv
  • Laatst online: 23-04 21:36
je bent een domme kut ? :)
menu -> bestemming -> adres ?

• Subslider
  • Laatst online: 12:36
Na k had van de week ook even Copilot getest, alleen maar problemen..

als ik bijvoorbeeld alleen als copilot afsloot liep de gehele interface vast, kon alleen maar batterij eruit halen.
Copilot zelf kwam aanzetten met crashes (bijv tijdens het aanzetten van GPS)
Pakket zelf reageert me eigenlijk ook te traag.

Helaas is er op het moment geen beter navigatie hiervoor te vinden, iig heb ik nog over geen andere app positieve reacties gehad..

Hopelijk komt die Symbian en de TomTom navigatie snel

• bobwarley
  • Niet online
quote:
Subslider schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 23:39:
Na k had van de week ook even Copilot getest, alleen maar problemen..

als ik bijvoorbeeld alleen als copilot afsloot liep de gehele interface vast, kon alleen maar batterij eruit halen.
Copilot zelf kwam aanzetten met crashes (bijv tijdens het aanzetten van GPS)
Pakket zelf reageert me eigenlijk ook te traag.

Helaas is er op het moment geen beter navigatie hiervoor te vinden, iig heb ik nog over geen andere app positieve reacties gehad..

Hopelijk komt die Symbian en de TomTom navigatie snel
Zie ook: Android: Turn by Turn Navigation

• murdock_nl_
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 16-04 12:12
quote:
Subslider schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:37:
[...]

Wat is precies het wekker probleem, bij mij was het namelijk zo maandag ging die niet en lag toen in de oplader. dinsdag ging die wel en lag niet in de oplader.

http://tweakers.net/gallery/286530/sys

• nielsvv
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 08:51
Ik gebruik mijn wekker op mijn magic dagelijks, soms ook aan de lader en heb nog nooit een probleem hiermee gehad.

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Iemand nog een tip hoe ik makkelijk mijn GPRS/HSDPA verbinding uit kan zetten met een tool?
Ga 2 weken naar Spanje, en heb geen zin dat ik terugkom met een rekening van 300 euro aan data :P

Deyron Is het al bijna vrijdag?

• izziewizzie
  • Laatst online: 05-03-2012
Ik heb gewoon mijn internet instelling gewist aangezien ik nog geen 3g heb :( volgende week:)

Iemand een goede app om video filmpjes te weergeven en is er een radio app o.i.d.? Geen internet radio, maar oldschool radio:)

Carpe Noctem

• Laudor
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 07:13
quote:
DennusB schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:10:
Iemand nog een tip hoe ik makkelijk mijn GPRS/HSDPA verbinding uit kan zetten met een tool?
Ga 2 weken naar Spanje, en heb geen zin dat ik terugkom met een rekening van 300 euro aan data :P
Met APNdroid.

• luminus
  • Laatst online: 24-11-2009
quote:
DennusB schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:10:
Op m'n hero staat een widget ( deze widget komt van htc zelf en stond erop) wanneer je erop klikt wordt mobile data uigeschakeld.
Weet dus niet of elke android phone deze widget heeft. ik gebruik het om s'nachts data uit te zetten.

• bastv
  • Laatst online: 23-04 21:36
quote:
persoonlijk vind ik toggledata beter
review: http://simbot.wordpress.c...pn3ggprsedge-kill-switch/

• CLB
  • Niet online

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• vanardenne
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Weet iemand of er een App bestaat - of mischien zelfs native in de HTC Hero - waarmee je een screenshot kan maken van je scherm. Via google via ik alleen zeer omslachtige oplossingen.

Canon EOS 550D | GoPro Hero3 Black | Macbook Pro Retina

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

quote:
vanardenne schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 10:15:
Weet iemand of er een App bestaat - of mischien zelfs native in de HTC Hero - waarmee je een screenshot kan maken van je scherm. Via google via ik alleen zeer omslachtige oplossingen.
Er is een app genaamd Screenshot maar daarvoor moet je toestel geroot zijn.
Wellicht werkt deze methode voor de G1 voor jou? Ik durf het niet zeker te zeggen.

HOI.

• Snake

Snake

Programeerder

quote:
Velvet schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 19:45:
@Snake: Heb je het al eens geprobeerd met Market Enabler?
Die app werkt niet. Moet je ervoor root hebben?

Heeft iemand misschien een degelijke tutorial om root te krijgen met die 1clickroot?

.oisyn: [..] Ik kan me geen slechtere zoekterm voorstellen dan "C++ panel". Afgezien van "naveltruitje" oid. [...]

• z0bin
  • Laatst online: 21-04 16:15
quote:
Snake schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:00:
[...]

Die app werkt niet. Moet je ervoor root hebben?

Heeft iemand misschien een degelijke tutorial om root te krijgen met die 1clickroot?
How to : root in de zogenaamde 1 klik

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

*#*#INFO#*#* in de dialer "bellen" en dan krijg je een mooi info menu met goede statistics van het toestel.

• Snake

Snake

Programeerder

quote:
z0bin schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:21:
[...]

How to : root in de zogenaamde 1 klik
Hij blijft wel heel lang hangen op mijn G1 opstartscherm. :)

• z0bin
  • Laatst online: 21-04 16:15
quote:
Snake schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:47:
[...]

Hij blijft wel heel lang hangen op mijn G1 opstartscherm. :)
als hij niet doorstart, haal dan de batterij eruit en kies in het menu voor wipe reboot hem dan weer en dan moet hij het doen anders een andere rom proberen

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 15:29
Sommige Rom's duren een "eeuwigheid" om voor de eerste keer op te starten. Heb ook wel eens 15 minuten zwetend zitten kijken naar het schermpie. En opeens floep, alles okay. Als het uren duurt, okay, da's anders ;)

Nickname does not reflect reality

• MetalManic
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 12-03 20:01
Is dit ook het geval bij themes? Het lukt me niet om een leuke theme te flashen... had het Buuf-theme maar die bleef zo lang steken op een zwart scherm... Kan het zijn omdat de theme niet speciaal gemaakt was voor CM 4.0.1??

Brad, al een goeie tip voor een coole theme????

Snoep verstandig, verslind een Apple!

• Snake

Snake

Programeerder

quote:
z0bin schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:53:
[...]

als hij niet doorstart, haal dan de batterij eruit en kies in het menu voor wipe reboot hem dan weer en dan moet hij het doen anders een andere rom proberen
Thanks dat werkt goed. Heb nu even mijn backup teruggezet (zit op werk :$ ).

Anyway: dat boot menu is dus niet permanent? Hoe krijg ik dat permanent?

• CLB
  • Niet online
quote:
MHTC06 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:01:
Is dit ook het geval bij themes? Het lukt me niet om een leuke theme te flashen... had het Buuf-theme maar die bleef zo lang steken op een zwart scherm... Kan het zijn omdat de theme niet speciaal gemaakt was voor CM 4.0.1??

Brad, al een goeie tip voor een coole theme????
Buuf Theme voor Android.. Dat zou geil zijn.. Die kent CLB namelijk nog van z'n iPhone..

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• MetalManic
quote:
check dit forum... ze zijn dus al bezig over de versie voor 4.0.1

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=4354337

• vanardenne
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
Dennizzz33 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 10:50:
[...]

Er is een app genaamd Screenshot maar daarvoor moet je toestel geroot zijn.
Wellicht werkt deze methode voor de G1 voor jou? Ik durf het niet zeker te zeggen.
Dankjewel voor je reactie. Dat is inderdaad 1 van de mogelijkheden die ik tegenkwam die ik wat te omslachtig vind.

Canon EOS 550D | GoPro Hero3 Black | Macbook Pro Retina

• MetalManic
XDA over BUUF werkend op 4.0.1.:

I got it working on 4.0.1, however the first time I got stuck in a boot loop. Wiped, formatted ext part, reflashed rom, rebooted, then flashed theme and I was good to go, except dxtop refuses to work with this theme installed. It was acting funny on this rom without a theme anyway, but Buuf trumps dxtop.

• -Cyril-
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 24-08-2011
Is er ook een soortgelijke app als te zien in onderstaand filmpje, de "iGun"?
http://www.dumpert.nl/med...voor_tijdens_de_file.html

Sympathy for the devil!

• Alternativ
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 25-03 13:46

Alternativ

4 8 15 16 23 42

quote:
-Cyril- schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:19:
Is er ook een soortgelijke app als te zien in onderstaand filmpje, de "iGun"?
http://www.dumpert.nl/med...voor_tijdens_de_file.html
Zoek op gun/pistol/shotgun/smg in the market en je komt genoeg tegen!

alternativ

• nielsvv
Ik zou graag als ik een afspraak maak/verwijder in mijn agenda op mijn android dat deze automatisch syncroniseert met google agenda op de computer. Iemand een idee of dit mogelijk is?
Ook zou ik graag alle contacten (en dus ook telefoonnummers) willen syncroniseren met mijn gmail acount. Maar krijg dit niet voor elkaar. Als ik nu bv een nummer toevoeg moet ik deze nadien nog eens toevoegen op de computer.

• Len
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22-04 17:09

Len

Leeg

Log je op je computer in met je gmail naam die je op je telefoon ook heb gebruikt?
Mijn telefoon synct wel met de google servers.Heb je een custom rom?

Free Tibet

• nielsvv
Ik heb de originele rom, en gebruik hetzelfde gmail account, maar als ik op mijn pc naar google agenda ga, kan ik niets van mijn afspraken terug vinden.

• smeerbartje
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 08:29
quote:
nielsvv schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:50:
Ik zou graag als ik een afspraak maak/verwijder in mijn agenda op mijn android dat deze automatisch syncroniseert met google agenda op de computer. Iemand een idee of dit mogelijk is?
Ook zou ik graag alle contacten (en dus ook telefoonnummers) willen syncroniseren met mijn gmail acount. Maar krijg dit niet voor elkaar. Als ik nu bv een nummer toevoeg moet ik deze nadien nog eens toevoegen op de computer.
Dat is nou EXACT de reden dat ik voor een Android toestel ben gegaan :). Ergens gaat hier iets mis. Heeft je computer een goede internetverbinding? En je telefoon? Misschien staan in de instellingen van je telefoon 'auto-sync' uit?

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:
Dit topic is voor discussie over software, niet voor troubleshooting. Als je een probleem hebt, maak dan een eigen topic aan.

• The_Worst
  • Laatst online: 20:19
Of ik lees de modbreak. :O

The_Worst wijzigde deze reactie 19-08-2009 22:56 (93%)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. PSN + Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin: The_Worst_NL

• -Cyril-
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 24-08-2011
Het was inderdaad makkelijk te vinden, ze zijn alleen niet zo mooi als de app op de Iphone. De shotgun is wel serieus vet.

Nu vroeg ik me af of er iemand in staat was een app te maken zoals iSnort op de iPhone want voor zover ik kon vinden is die er nog niet. En die app is echt GENIAAL! Iemand?

Sympathy for the devil!

• Zedonite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:32

Zedonite

PSN: Zedonite

Gisteren een groot aantal mp3-bestanden (Albums) opnieuw geript naar ogg en deze vervangen op de SD-card. Geeft nog wel wat gedoe .. bij ogg wordt de albumcover niet uit het bestand gelezen, maar moet je apart een 'AlbumArt.jpg' in de map plaatsen.

Nu gaat die refresh van de library erg langzaam, bij het ene album de cover er wel en bij een ander album weer niet (Wel als je de file zelf opent) en er stonden nog oude items bij die handmatig verwijderd moesten worden.
'Albumart' map op de SD-card was hernoemd na het vervangen en telefoon is al een keer uit- en aangezet.

Iemand hier ervaring mee? Is er een manier om een refresh te forcen? (Telefoon is geroot. ROM is Cyanogen 4.01, muziek-app heeft sinds gisteravond aangestaan)

• mindcre8r
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 14:02

mindcre8r

The Baka Crow..

is er software die mij op een homescreen (1 van de 7 op mn hero) full screen een gedeelte van een website kan laten zien?

ik wil graag de info van flitsers.mobi op een homescreen, je kan raden waarom :) als er een RSS reader is die een feed op je homescreen full screen kan laten zien is het ook cool.

Tameguchi kitten ja ney o

• RoD
  • Niet online

RoD

Heeft iemand hier wel eens RockOn geprobeerd? Een musicplayer waarmee je kunt browsen op album-art. Vind het zelf helemaal niks, maar schijnt een populaire feature te zijn. Wat wel erg leuk is, is dat je van je artiesten kunt zien waar ze optreden.
http://abrantix.org/images/rockon-screenshots/device-concert-search-1100.png

Ook kan de applicatie de album-arts voor je opzoeken (wel handig, als je ermee navigeert).

De zoekfunctie ziet er ook wel goed uit:
http://abrantix.org/images/rockon-screenshots/device-search-ingrid.png

• Hollbaum
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
quote:
mindcre8r schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:29:
is er software die mij op een homescreen (1 van de 7 op mn hero) full screen een gedeelte van een website kan laten zien?

ik wil graag de info van flitsers.mobi op een homescreen, je kan raden waarom :) als er een RSS reader is die een feed op je homescreen full screen kan laten zien is het ook cool.
Full screen gaat niet lukken op je homescreen. Er zijn echter wel genoeg RSS reader widgets beschikbaar.
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld om software (applicaties) voor Android te bespreken. Problemen met software, de Market of andere probleemgevallen horen hier niet thuis. Open daarvoor een eigen topic.