Reg. datum: 09 november 2007
Reg. datum: 19 september 2005
quote:SithWarrior schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 20:53:
Of dit nou legaal is om die links hier te posten geen idee.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Iemand enig idee of dit echt zo is? Kan hem echt niet vindenquote:Haaglander schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:00:
De Nederlandse versie van Vista SP2 is vanaf donderdag 28 mei beschikbaar.
http://www.zdnet.nl/news/...ervice-pack-2-komt-eraan/
Nou ja ik denk het niet, maar goed in de meuktracker staat ook gewoon link naar waar je hem kan downloaden. Plus dat het natuurlijk gratis update pakket is. Ik weet eerlijk gezegd niet goed hoe je dat moet zien.quote:
Ik deel gratis snoepjes uit, eerst in beperkte kring, iemand uit die beperkte kring geeft ze weer door aan de rest van de wereld. Dat is niet netjes, maar ja een paar dagen later deel je ze zelf al uit aan de rest van de wereld.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
@SithWarrior: wat een slechte metafoor zeg
Xbox 360 Gamertag - Sp33dFr34k85 || PSN - Sp33dFr34k27
Zelfde hier ik kan hem ook niet vonden bij MSquote:TCP_IP schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:49:
[...]
Iemand enig idee of dit echt zo is? Kan hem echt niet vinden
http://technet.microsoft.com/en-us/windows/dd262148.aspx
even in de gaten blijven houden. Doorgaans duurt het ongeveer een maand totdat de all-language (dus ook NL) versie uitkomt na de wave1 met de 5 ondersteunde talen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Reg. datum: 05 januari 2009
Running Windows 7 Professional x64
De reden is dat developers SP2 alvast kunnen binnenhalen om hun eigen producten te testen en evt. hotfixes te maken. Dan kunnen ze hun producten 'klaarmaken' voordat iedereen SP2 gaat installeren.
Reg. datum: 05 januari 2009
quote:alt-92 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 11:40:
Doorgaans duurt het ongeveer een maand totdat de all-language (dus ook NL) versie uitkomt na de wave1 met de 5 ondersteunde talen.
Reg. datum: 21 december 2005
Ben benieuwd namelijk.
Dit kom ik nog niet tegen in deze discussie.
Sta op het punt het te installeren, maar gaat om de bedrijfsserver, dus moet wel goed werken.
In ieder geval zitten wel alle HyperV updates en patches (ook diegene die je niet via WU ophaalt) in SP2 verwerkt.
http://blogs.technet.com/...008-SP2-Hyper_2D00_V.aspx
Reg. datum: 29 september 2004
Ik had met de gelekte versie heel veel BSOD 's die overigens zijn gebleven na deinstallatie.
ik hoop dus dat de echte beter geeft. Ijdele hoop?
Reg. datum: 03 maart 2004
Hoop het ook dat die officieel snel uit komt. Althans de nl versie. Waarom moet dat zo lang duren.quote:jipjo schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 08:33:
Volgens mij is er nog geen officiele versie. Dinsdag update dag is ook al voorbij.
Ik had met de gelekte versie heel veel BSOD 's die overigens zijn gebleven na deinstallatie.
ik hoop dus dat de echte beter geeft. Ijdele hoop?
/flauw.
Nee hoor.
Het is gewoon geen belangrijke taal (ouch) en dus zit NL altijd achter de feiten aan te hobbelen.
maar aangezien de All_language versie inmiddels voor Technet abonnees beschikbaar is zal het ook niet al te lang meer duren (week of twee hooguit).
Reg. datum: 15 januari 2003
- komt wel als mn computer normaal werkt..
Dell XPS 1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 200 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | Bluetooth | 1440x900 LG | 9 Cells
Reg. datum: 19 januari 2008
Reg. datum: 15 januari 2003
Kiek hier maar ffquote:Speedlink schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 22:51:
ik zoek nog een language pack voor engels ===> Nederlands van SP2 maar dat kan ook nog wel fff duren dan?
- komt wel als mn computer normaal werkt..
megatronics wijzigde dit bericht 01-07-2009 08:12 (4%)
Running Windows 7 Professional x64
Ah dat is dus inderdaad sinds gister. Mn vader keek verbazingwekkend op toen hij Windows Vista Service Pack 2 in zn update lijst kreeg te zien.quote:Terror schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:32:
VISTA SP2 NL is nu via windowsupdate beschikbaar!
Wat nog meer verbazend was, was dat het hele pakket wat hij moest downloaden "maar" 89,1 Mb groot was. Ik dacht in het nieuwsbericht op de FP te hebben gelezen dat hij voor een 32 bit Vista 348 mb was?!? Of komt dat omdat de laptop ook al compleet geupdate was? Dan hoefde hij niet alle andere updates nogmaals binnen halen...
Ik dacht eerst al dat het een foute download was, maar alles ging prima. Het service pack gaf aan dat het wel een uur kon duren, maar na dik een half uur was het alweer klaar. 1x opnieuw opstarten en voila: SP2 geïnstalleerd. Tot zover geen veranderingen gemerkt, maar ik geloof ook niet dat SP2 zulkse grote wijzigingen had...