Reg. datum: 21 januari 2007
Wel zorgen dat je hem opnieuw paired met je computer, dus resetten en unpairen met je telefoon.
Wiethoofds meuk en 'overige'
17-10 Betere GoT navigatie | 25-2 Borsten maken.. | 27-1 Doucherituelen | 2-10 Randomer headerkleurtjes
Dus heb ik net ook even die Blue Soleil gedownload maar die vind hem ook niet.
Ligt het misschien aan die bluetooth 1.2 van de usbstick want er zijn ook 2.0 versies toch?
Op internet staat: For devices supporting Bluetooth V2.0 and higher, and supporting HFP/HSP/A2DP/AVRCP profiles.
Dus: moet ik een 2.0 bluetoothstick kopen of ligt het daar niet aan?
QuiCk01 wijzigde dit bericht 23-05-2009 19:41 (9%)
Voor zover ik weet kan Bluetooth 1.2 toch ook geen stereo aan? A2DP...quote:QuiCk01 schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 19:40:
Heb ik gedaan maar hij vind hem gewoon niet.
Dus heb ik net ook even die Blue Soleil gedownload maar die vind hem ook niet.
Ligt het misschien aan die bluetooth 1.2 van de usbstick want er zijn ook 2.0 versies toch?
Op internet staat: For devices supporting Bluetooth V2.0 and higher, and supporting HFP/HSP/A2DP/AVRCP profiles.
Dus: moet ik een 2.0 bluetoothstick kopen of ligt het daar niet aan?
Ik ga maar gewoon een bluetooth 2.0 stick bestellen en dan zie ik het wel.
Volgens mij gaat dat niet lukken.
Je hebt USB geluidskaarten die van USB signalen geluidssignalen maken, en je hebt deze koptelefoon die geluidssignalen over BT krijgt van een telefoon.
Resistor wijzigde dit bericht 24-05-2009 22:26 (6%)
Je hebt maar 4 dingen _@/' nodig in je gereedschapskist: Als het vast zit, maar moet _@/' bewegen: WD40; Als het beweegt, maar vast moet zitten: Duct-Tape _@/' ; Met een hamer past alles _@/', en zo niet: grotere hamer.
Reg. datum: 09 juli 2000
Volgens mij snap jij het niet helemaal...quote:Resistor schreef op zondag 24 mei 2009 @ 21:28:
Dus er moet iets van USB signalen geluidssignalen maken? En dat over Bluetooth?
Volgens mij gaat dat niet lukken.
Je hebt USB geluidskaarten die van USB signalen geluidssignalen maken, en je hebt deze koptelefoon die geluidssignalen over BT krijgt van een telefoon.
Op mijn laptop met Ubuntu werkt de nekband-versie van de headset (BH-503) perfect. Ideaal trouwens. Vertraging is duidelijk minder dan via de telefoon en als je wordt gebeld kan je gewoon nog opnemen (twee pairings tegelijk!).
gertvdijk wijzigde dit bericht 24-05-2009 21:33 (31%)
You should try free software. Not just free like in costless, but free in more ways.
GnuPG/OpenPGP key ID: 0x88EF2026
FOUT:quote:gertvdijk schreef op zondag 24 mei 2009 @ 21:31:
Die Nokia headset is gewoon A2DP + AVRCP. Voor Linux is dat allemaal standaard ingebouwd enzo, maar de Microsoft BT stack heeft die profielen niet aan boord. Zie ook het A2DP topic.
Op mijn laptop met Ubuntu werkt de nekband-versie van de headset (BH-503) perfect. Ideaal trouwens. Vertraging is duidelijk minder dan via de telefoon en als je wordt gebeld kan je gewoon nog opnemen (twee pairings tegelijk!).
Wikipedia: A2DP
W7 en Vista (sinds update) ondersteunen gewoon A2DP. Hij heeft gewoon een nieuwe Dongle nodig, een die 2.0> ondersteunt.
Deze post bestaat 100% uit gerecyclede elektronen.
Maar ik werk nog met Windows XP prof.
Desondanks gewoon een 2.0 dongle kopen?
Hier ook met XP Pro en een 2.0 dongle met de Blue Soleil software/driver werkend gekregen, zonder die software lukt het inderdaad niet op XPquote:QuiCk01 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 22:21:
Maar ik werk nog met Windows XP prof.
Desondanks gewoon een 2.0 dongle kopen?
Wiethoofds meuk en 'overige'
17-10 Betere GoT navigatie | 25-2 Borsten maken.. | 27-1 Doucherituelen | 2-10 Randomer headerkleurtjes
bedankt allen en deze mag close.
Pagina: 1