Reg. datum: 19 mei 2009
PhenomII X4 955BE 9800GTX+ 4Gb 3TB iiyama 22"
Google vertelt mij dat de voorste fan pas gaat draaien als de PSU echt warm wordt....quote:dewinter6 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 16:51:
Ik heb voeding ANTEC sp-350P, het probleem is als volgt. Aan de achterkant zit een fan die draait en aan voorkant zit ook een, maar die draait niet. Mijn voeding wordt tamelijk warm echter. Mijn vraag is, slaat de voorste fan aan op de temperatuur of is deze kapot?
@hieronder
You can read my mind?
Tomfish wijzigde dit bericht 19-05-2009 17:07 (30%)
Maar wat ik eruit kan halen is dit:
Dat is wat ik er ongeveer uit kan opmakenquote:Ik heb een Antec SP-350P voeding met aan de achterkant en voorkant een fan.
De achterste draait en de voorste niet.
Volgens mij heeft hij de voorste fan getest met een batterij en deze draaide.
En of de voorste fan dan dient als extra cooling als hij echt te heet is en wat hij moet doen.
Edit: mijn boven buurman zegt dat de voorste pas aangaat als de voeding echt te heet word.
Xzelicon wijzigde dit bericht 19-05-2009 17:06 (10%)
Als ik het goed begrijp werkt je voorste casefan niet
Staat hij aan in de bios?
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits.
Edit... Sorry
JapyDooge wijzigde dit bericht 19-05-2009 17:06 (57%)
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits.
ma ik ga nu vrijdag na vriend die heeft pc winkel moet wa onderdeel heb zal hem is mee pak.
quote:oke dacht ale ma wist nie zeker nu aleen mijn pc nog wa voort bouw klaar
Typ je expres als een blind jongetje zonder vingers?quote:sorry
ma ik ga nu vrijdag na vriend die heeft pc winkel moet wa onderdeel heb zal hem is mee pak.
Reg. datum: 27 oktober 2008
Maar zo slecht! Pfoe, maak je zinnen aub wat fatsoenlijker zodat het beter te begrijpen is, en mensen je beter kunnen helpen
Dat is limburgs dialect proberen te vertalen naar geschreven taalquote:plankton123 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 18:49:
[...]
[...]
Typ je expres als een blind jongetje zonder vingers?
1337 Prutz0r Spec's 20172 3DMarks :D | Toekomstmuziek in het heden klik hier niet
Reg. datum: 14 februari 2009
quote:dewinter6 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 17:23:
sorry
Ontopic: De koeler gaat inderdaad alleen draaien als de voeding te warm wordt.
1337 Prutz0r Spec's 20172 3DMarks :D | Toekomstmuziek in het heden klik hier niet
Verder lijkt het me inderdaad dat die 2e fan gewoon gaat draaien op basis van de temperatuur. Maar dat kun je inderdaad gewoon via google of de handleiding uitvinden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
Forum » Tweaking » Cooling » cooling voeding