Hoofdcategorieën
Topicacties

Goeie oude (retro) consoles deel 8

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 57 58 59 60 last

Nieuw Topic
7,24 pond voor de kabel, 1,95 pond voor losse verzending.

editor
Reg. datum: 29 september 2002

quote:
Philip J. Dijkstra schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 10:16:
Ik heb een paar weken geleden bij onderstaande shop een aantal kabels besteld waaronder 3 SNES Scartkabels.

http://stores.ebay.nl/Retro-Accessories

Uitstekende kabels, goede prijs en snelle levering. Je klanten zijn je beste reclame zullen we maar zeggen :)

Ik heb bij hem ook een Neo Geo Aes SCART kabel met stereo geluid gekocht (de stereo-versie zijn moeilijk te vinden). Hij is momenteel met vakantie dus is z'n shop even 'gesloten' maar zeker de moeite waard om naar te kijken zodra hij weer terug is.

@Sander-SP:

[...]

Die heb ik dus liggen, geen idee hoe hij heet. Ik had het al eerder gepost maar geen reactie gehad.
Bedankt voor de kabel tip, wat vroeg hij ervoor? Ik had hem zelf ook hier gevonden, zou dat dezelfde zijn? Niet al te duur ook.

http://cgi.ebay.nl/SNES-S...|301%3A1|293%3A1|294%3A50

Ik heb je gemaild over die gameboy case.

Persona non grata

quote:
Philip J. Dijkstra schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:05:
7,24 pond voor de kabel, 1,95 pond voor losse verzending.
Netjes :) Dat is zeker een schappelijke prijs, moet ik zeggen

PSN: Bellerophon-

quote:
Richard schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:13:
[...]

Wat is er zo bijzonder aan? En 3 stuks?
Er is niet zo heel veel bijzonders aan... Ik verzamel alles van Mortal Kombat en deze ontbrak nog.

offtopic:
Dus mocht iemand nog iets hebben liggen, aub PM me.

Kuru Kuru Kururin
Reg. datum: 22 augustus 2000

quote:
l0c4lh0st schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:36:
[...]

Er is niet zo heel veel bijzonders aan... Ik verzamel alles van Mortal Kombat en deze ontbrak nog.

offtopic:
Dus mocht iemand nog iets hebben liggen, aub PM me.
Oh OK; maar ik dacht dat het wellicht een vette speciale release of iets dergelijks zou zijn vandaar mijn vraag :)

Woehoe!

M'n pakje uit de US is zopas gearriveerd, inhoud:
- Game Boy Pocket, compleet en quasi mint in een mooi display doosje
- Virtual Boy, eveneens compleet en ook quasi mint, verpakking heeft wat "corner wear" maar ziet er voor de rest zeer goed uit, de inhoud is perfect, zelfs nog allemaal in de plastiek zakjes incl. origineel bijgeleverde game!

De foto's waren zeer vaag/onscherp, ik wist dus niet goed wat te verwachten maar deze staat had ik nooit durven hopen :D Foto's volgen uiteraard ;-)

Mijn dag is weer goed!

Een splinternieuwe JAP Virtual Boy had ik al en nu dus de US versie ook. Nu nog een cheap los exemplaar ergens op de kop tikken om effectief mee te spelen, en los is dan nog relatief, ik heb namelijk zo een originele Virtual Boy hardcase liggen waar deze mooi in opgeborgen kan worden :-)

Morgen ga ik trouwens even naar Den Haag, weet er iemand daar retro-shops zijn, enzo ja, kun je mij de adressen even doorgeven aub?

Krueger F wijzigde dit bericht 15-05-2009 18:11 (7%)

Reg. datum: 01 februari 2004

Ik heb zelf nu ook via Ebay zo'n SNES RGB kabel besteld, ik ben benieuwd naar de kwaliteit. Verkoper heeft wel 99,9% positieve feedback.

Reg. datum: 22 september 2006

Fijn, ik ben nu ook in het bezit van een Hori controller voor de N64. 24 Euro, best een aardig prijsje als je de prijzen op het net ziet.

Vandaag ben ik ook eens langs de Game Over in Amsterdam geweest. Die heeft echt heel veel moois, maar wat een idiote prijzen zeg. 78 Euro voor Mario Party 3 boxed en 68 euro voor alleen de cartridge 8)7 Zo zot verzinnen de handelaren op Marktplaats het niet eens.

Spellen die op dit moment prioriteit hebben in mijn zoektocht voor de N64 zijn Banjo Kazooie, Donkey Kong 64, Diddy Kong Racing en Duke Nukem 64. Banjo Tooie heb ik vandaag gevonden, boxed, voor een redelijke prijs. Nu alleen de voorloper nog :P

Kirby 64 wil ik ook graag hebben, maar ook daar worden van die idiote prijzen voor gerekend.

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

Klopt GameOver is super duur :), maar ja ik ken geen een retrowinkel die níet duur is.

Waar heb je die Hori's vandaan? GameOver?

Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen

quote:
MsG schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 21:00:
Klopt GameOver is super duur :), maar ja ik ken geen een retrowinkel die níet duur is.

Waar heb je die Hori's vandaan? GameOver?
Yup. Was ook meteen het enige koopje dat ik er tegen ben gekomen. Maar eerlijk is eerlijk. Zoals gezegd hadden ze ook heel veel moois dat ik nog niet eerder had gezien, of zelden heb gezien. Wat dat betreft was het dus een leuk uitstapje voor wat eye-candy.

Ik kwam onder meer de big-box versie van Super Metroid en van Lufia tegen. Die zagen er erg sexy uit. Bijna heb ik nog de speciale editie van Zelda: Ocarina of Time met goudkleurige cassette gekocht.

Reg. datum: 15 mei 2009

Goede avond, ik lees al een tijdje mee zonder te registeren en nu doe ik dat dus wel vanwege berichten van DannyvS

Ik ben ook vaak bij Gameover geweest en dat is echt genieten...ook is het heel vaak duur...ik vraag me af waar ze die prijzen op baseren

Zelf heb ik jaren geleden Mario Party 1,2,3 compleet gekocht voor een prikkie

Maar het is wel zo dat ze bijna niet meer te verkrijgen zijn..

Gelukkig heb ik ze al, en heb ik Mario Party 3 compleet zelfs dubbel maar eentje is duitse versie en ik heb nog ook Mario Party 2 catridge only extra...

Mijn vriendin vond het eerst rotzooi toen ze mijn collectie zag en nam ik haar mee naar Gameover en toen wist ze dat ik geen rotzooi hebt...

Mijn broer is ook een retro verzamelaar maar veel te laat begonnen, nu is hij jaloers op mijn vele complete spellen omdat hij nu pas inziet dat ze moeilijk verkrijgbaar zijn en zo..

Ben al 10 jaar bezig met verzamelen maar gewoon in mate...

Wat hoog op mijn lijstje staat is Adventure Island 3 en 4 (die alleen in Amerika uitgebracht zijn vermoed ik)
Adventure ISland 1 en 2 heb ik al compleet...

Console's die ik hebt

NES
SNES
N64
Gamecube
Wii
DSlite
Gameboy
Gameboy color
Gameboy Advence
Sega Master II
MegaDrive

Maar ik ben meer een verzamelaar van complete spellen.

Hopelijk dat ik hier mijn steentje kan bijdragen

Groet

Forumzwerver

quote:
DannyvS schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 21:13:
[...]

Yup. Was ook meteen het enige koopje dat ik er tegen ben gekomen. Maar eerlijk is eerlijk. Zoals gezegd hadden ze ook heel veel moois dat ik nog niet eerder had gezien, of zelden heb gezien. Wat dat betreft was het dus een leuk uitstapje voor wat eye-candy.

Ik kwam onder meer de big-box versie van Super Metroid en van Lufia tegen. Die zagen er erg sexy uit. Bijna heb ik nog de speciale editie van Zelda: Ocarina of Time met goudkleurige cassette gekocht.
Hoe duur waren die daar? Ik heb nog een mint big box van Lufia dubbel. Ook maar eens foto's maken van binnenkort.

Reg. datum: 20 juli 2006

quote:
MsG schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 22:20:
[...]

Hoe duur waren die daar? Ik heb nog een mint big box van Lufia dubbel. Ook maar eens foto's maken van binnenkort.
Ja, en hoeveel kostte die Zelda. Die moet ik eigenlijk ook nog hebben. Ik heb nu bijna alle Zelda spellen, behalve Four Swords (bagger) en de Nes spellen (duur). De CDI spellen heb ik ook niet, maar ik vind niet dat je dat als Zelda hoeft te beschouwen. Ik had volgens mij wel Zelda's Adventure Sealed voor 60 euro op Ebay gezien. Koopje. Maar ik heb geen CDI en ik heb het er ook niet voor over.

@Beloki: ik ben ook pas laat begonnnen met verzamlen en heb het Nes en Snes tijdperk niet meegemaakt. Nes was wel mijn eerste console, maar die had ik van mijn neef gekocht. Later ook weer verkocht.. Mijn tweede console was de N64 en die had ik nieuw gekocht. Ik ben blij dat ik daar de doos van heb bewaard en van veel spellen ook de doosjes. Dat scheelt me weer een hoop geld in ze nu compleet maken. Van de domste spellen had ik trouwens ook de doosjes bewaard, maar natuurlijk weer niet van Zelda Oot en MM. Donkey Kong heb ik denk ik ook het doosje van weggegooid (big box). Best zonde eigenlijk, maar als je 8 bent denk je daar niet zo over. Maar het kutste is wel dat ik van sommige grote titels dan weer niet het doosje heb bewaard en van slechte niet.

danielkraak wijzigde dit bericht 15-05-2009 22:31 (37%)

quote:
MsG schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 22:20:
[...]

quote:
danielkraak schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 22:25:
[...]

Ja, en hoeveel kostte die Zelda. Die moet ik eigenlijk ook nog hebben. Ik heb nu bijna alle Zelda spellen, behalve Four Swords (bagger) en de Nes spellen (duur). De CDI spellen heb ik ook niet, maar ik vind niet dat je dat als Zelda hoeft te beschouwen. Ik had volgens mij wel Zelda's Adventure Sealed voor 60 euro op Ebay gezien. Koopje. Maar ik heb geen CDI en ik heb het er ook niet voor over.

[knip]
Het prijslabel van Lufia kon ik niet zien. Ook niet naar gevraagd, omdat ik er niet naar op zoek was. Super Metroid big-box was 80 euro en Zelda was 48 euro als ik het me goed herinner. Needless to say: als je interesse hebt zou ik voor de zekerheid effe bellen, dan weet je ook of ze hem nog hebben natuurlijk ;)

DannyvS wijzigde dit bericht 15-05-2009 23:06 (6%)

Reg. datum: 20 juli 2006

quote:
DannyvS schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 23:04:
[...]

[...]

Het prijslabel van Lufia kon ik niet zien. Ook niet naar gevraagd, omdat ik er niet naar op zoek was. Super Metroid big-box was 80 euro en Zelda was 48 euro als ik het me goed herinner. Needless to say: als je interesse hebt zou ik voor de zekerheid effe bellen, dan weet je ook of ze hem nog hebben natuurlijk ;)
Volgens mij was die gouden Zelda op de beurs in Schiedam 90 euro, maar die was wel in goede staat. Maar 48 euro lijkt me zeker een goede prijs.

Forumzwerver

quote:
DannyvS schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 23:04:
[...]

[...]

Meer gewoon benieuwd :), ik koop nooit van niet-particulier. Veel te duur :).

quote:
DannyvS schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 20:48:
Fijn, ik ben nu ook in het bezit van een Hori controller voor de N64. 24 Euro, best een aardig prijsje als je de prijzen op het net ziet.

Vandaag ben ik ook eens langs de Game Over in Amsterdam geweest. Die heeft echt heel veel moois, maar wat een idiote prijzen zeg. 78 Euro voor Mario Party 3 boxed en 68 euro voor alleen de cartridge 8)7 Zo zot verzinnen de handelaren op Marktplaats het niet eens.

Spellen die op dit moment prioriteit hebben in mijn zoektocht voor de N64 zijn Banjo Kazooie, Donkey Kong 64, Diddy Kong Racing en Duke Nukem 64. Banjo Tooie heb ik vandaag gevonden, boxed, voor een redelijke prijs. Nu alleen de voorloper nog :P

Kirby 64 wil ik ook graag hebben, maar ook daar worden van die idiote prijzen voor gerekend.
Je PM staat niet open...

Weer wat dingen uit de verzameling...
PowerPak CompactFlash System
Item

GB Smart Card 32M
Product

GB Transferer 2
ProductParallel CableUSB Cable

Wat NES spul...
Four Score
FrontContentsBack

Four Score (Incl. Game)
FrontBack

Game Genie
FrontBackContents

Game Key
FrontBack + Contents

Sega spul...
Multiplayer
FrontBackContents

Arcade Power Stick
FrontBackContents
Contents (2)

Fighter Stick MD-6
FrontBackContents

Rhino Pad
FrontBack

quote:
l0c4lh0st schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 00:31:
[...]

Je PM staat niet open...

[knip]
Die zou nu moeten werken. Anders, mijn e-mail: dannyvans@hotmail.com

Reg. datum: 15 mei 2009

Welke prijzen worden er dan gevraagd voor Kirby 64???

quote:
Beloki schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 02:08:
Welke prijzen worden er dan gevraagd voor Kirby 64???
Bij gameshops en online verkopers die enigszins in de buurt zitten ben ik Kirby 64 tot nu toe alleen tegengekomen voor 40 euro en meer. Dat heb ik er niet voor over, vooral omdat Kirby 64 echt geen topper was. Uiteraard is alleen de losse cartridge veel goedkoper, maar daar heb ik geen interesse in.

Ik heb 'em twee keer gezien voor zo'n 20 euro op veilingsites (compleet) maar die waren al weg, bij wijze van spreken, voordat de advertentie online stond. Gisteren kreeg ik de mogelijkheid om hem te kopen voor 30 euro, maar ook dat vond ik te veel, vooral omdat het doosje licht beschadigd was.

Ik heb geen haast met m'n verzameling, dus ik wacht gewoon de echt leuke prijsjes af... ;) Met een heel klein beetje zoeken zijn er nog steeds regelmatig koopjes te vinden, ook van gewilde spellen.

EDIT: Combinatie-piccie van de recente aankopen:

http://img199.imageshack.us/img199/303/combi1.jpg

Daikatana (mint) was 5 euro, dus die heb ik ook maar meegenomen. Bij Banjo Tooie bleek bij thuiskomst een kleine beschadiging onder de prijssticker te zitten. Jammer maar helaas. Top Gear is nu ook compleet. De verkoper van Daikatana had nog een los boekje liggen zonder spel erbij. Mocht ik gratis meenemen.

DannyvS wijzigde dit bericht 16-05-2009 12:38 (23%)

Ik heb iemands verzameling overgenomen met voornamelijke losse N64 spellen maar ook een paar N64 boxed spellen. Qua losse cartridges kan ik de prijzen aardig inschatten maar vor boxed heb ik geen idee.
Wat zouden reeele prijzen zijn voor Banjo-Tooie, Bomberman Hero & Super Mario 64 (die 3 zijn namelijk boxed). Ik heb er niet zoveel zin in om (weer) in de eerste 3 minuten een paar spellen te verkopen op de retrobeurs om er vervolgens achter te komen dat het ook een standhouder is die ze doodleuk voor een tientje meer in zijn stand neerlegd.

Back in NL. T_T
Reg. datum: 27 maart 2001

Respectievelijk 40, 10, 15 euro oid?

En wat betreft de vraag waarop gamewinkels hun prijzen baseren: op wat de gek er voor geeft in combinatie met de zeldzaamheid/schaarsheid. Blijkbaar zijn er toch mensen die het er voor over hebben. Ik ga af en toe als ik in de buurt ben wel eens naar een retrowinkeltje, maar dan meer gewoon om even rond te kijken. Ik koop er echt zelden. Laatste koop was Kirby voor de Gameboy compleet voor 10 euro. Dat was dan wel weer netjes. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

heb gisteren nog een pokémon stadium boxed met transferkit 100% inorde echt mooi 10euro :D

gamegear met games etc voor 25euro (ook de converter voor SEGA games erin te steken)
heb wel de powerconnector moeten repareren maar 't was een easy fix en zeker waard!

Heeft iemand enig idee wat gesealde en nieuwe Game Boy spellen nog waard zijn?

Spellen als Battletoads, Mario Land 2, Kirby, etc.
quote:
Icekiller2k6 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 13:25:
heb gisteren nog een pokémon stadium boxed met transferkit 100% inorde echt mooi 10euro :D
Kan je daar eens foto's van posten? Die zoek ik namelijk ook, maar.. ik weet niet hoe die er uit ziet 100% compleet.

l0c4lh0st wijzigde dit bericht 16-05-2009 14:03 (55%)

Back in NL. T_T
Reg. datum: 27 maart 2001

Net als voor de gamewinkels geldt: het is zoveel waard als mensen er voor willen geven. Gewoon even op Ebay kijken wat de gemiddelde verkoopprijs is en voilŕ! ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 57 58 59 60 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: