http://wiki.bsmfh.eu/ - Mijn zolderopruiming koopjes: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/61340 - EVE Online: NoxiousPluK/NoxiousPlug (WSIT)
Goeie oude (retro) consoles deel 8
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 57 58 59 60 last
Nieuw TopicReg. datum: 11 juli 2006
Asociaal duur zeg.quote:JapyDooge schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:41:
Hmm mja ik vind het leuk om consoles te 'verzamelen' maar eigenlijk ook alleen maar om er op te spelen
Edit: kwam net deze tegen, misschien zit er nog wat leuks tussen voor mensen hier:
http://www.speurders.nl/o...4076.html?q=megadrive+32x (goedkoop is anders)
Maar zowel een MegaCD II als een Saturn zou ik nog dolgraag willen hebben. Ze zijn enkel wat moeilijk te vinden voor een leuk prijsje.
Leuke games voor de 32X waren volgens mij toch vooral virtual fighter, virtual racer en Star Wars.
Thorgrem wijzigde dit bericht 14-05-2009 16:49 (7%)
Reg. datum: 20 juli 2006
Ik heb net een Saturn binnengekregen voor 21,50 euro van Ebay. Er zit alleen geen videokabel bij, maar die zijn niet zo duur. Lijkt me geen slechte prijs.quote:Thorgrem schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:47:
[...]
Asociaal duur zeg.
Maar zowel een MegaCD II als een Saturn zou ik nog dolgraag willen hebben. Ze zijn enkel wat moeilijk te vinden voor een leuk prijsje.
Leuke games voor de 32X waren volgens mij toch vooral virtual fighter, virtual racer en Star Wars.

De Wondermega II is helaas een stuk minder, maar toch ook niet slecht:
PSN ID: DCFreak
Reg. datum: 11 juli 2006
Dat zijn nog is mooie prijzen. Ik zie ze enkel voor 60 (zonder game met controller) en hoger liggen. In de gameshops zie ik ze overigens helemaal niet liggen.quote:danielkraak schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:58:
[...]
Ik heb net een Saturn binnengekregen voor 21,50 euro van Ebay. Er zit alleen geen videokabel bij, maar die zijn niet zo duur. Lijkt me geen slechte prijs.
Reg. datum: 19 januari 2008
Nu alleen nog spellen vinden
Deze is anders ook niet makkelijk te vinden:

We're almost there..
Wat gewoon heel erg mooi is bij consoles is dat het gewoon het design van de tijd heeft waar het ding in geproduceerd werd. Een NES is dan wel een vierkante schoenendoos; maar tja het is wel zoals een apparaat toen was. Ok; Atari gooide het over een andere boeg met een houten voorkantjes (eind jaren '70) maar dat is dan ook echt zoals de tijd was. Pas echt "mooie rondingen" vond ik de bij N64 toen die uitkwam; echt een momentje dat ik aan het design van de console zelf dacht.quote:Speedlink schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 17:15:
En qua design...mja...das lastig...qua design is er niet iets wat er nou echt uit springt....ik vond vroegah de Philips CD-I apparaten altijd wel wat hebben...maar ook de Megadrive en de Saturn vind ik wel wat hebben.....dat zwarte verkies k toch wel boven t witte van Nintendo
De Wii --> Glossy
PS3 --> Glossy
Iphone --> Glossy
iMac --> Glossy
Bovenstaande 4 zegt ook weer iets over het momen waar we nu in leven.
das een Megadrive I met MegaCD Iquote:Snutchz schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:48:
[...]
oder..
[afbeelding]
btw.. knappe jongen die hier aan kan komen![]()
[afbeelding]
edit:
Dit is een Megadrive II met MegaCD II en een 32X

Ok, ok, USA uitvoering, dus Genesis II met SegaCD II en een 32X
En hier in Genesis I + SegaCD I + 32X, ookwel liefkozend de "Tower of Power" genoemd:
_%2B_Sega_CD_(US_NTSC)_%2B_32X.jpg)
Ik vind het juist wel wat uitstraling hebben. Beetje jammer dat er zo weinig is uitgebracht. Zeker voor de combi, MegaCD32X (ja die games zijn er ook!).quote:Bellerophon schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:01:
[...]
de 32x doet dan juist een beetje afbreuk aan een dergelijke set-up... vind ik dan
McKaamos wijzigde dit bericht 14-05-2009 18:59 (51%)
Angel in my pocket, Devil by my side.
[CGCiP] Stealth Jet V
yes.. I'm aware of that... yesquote:McKaamos schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 18:48:
das een Megadrive I met MegaCD Igeen II uitvoering
We're almost there..

Poging tot het fotograferen van de seal.
Ik had er 3 besteld. Kreeg vandaag een pakketje met 2 stuks. Ben benieuwd waar nummer #3 blijft.
l0c4lh0st wijzigde dit bericht 14-05-2009 19:39 (20%)
Reg. datum: 11 juli 2006
Mijn oude iMac G5, die was glossy. Van mijn huidige iMac kan dat nog nauwelijks gezegd worden. Eigenlijk is enkel de glasplaat voor het scherm glossy.quote:Richard schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 18:45:
iMac --> Glossy

PSN ID: DCFreak
Reg. datum: 27 februari 2009

DaBeast.net wijzigde dit bericht 14-05-2009 22:48 (5%)
Nu heb ik in eerdere topics gelezen dat je een aantal weerstandjes weg kan knippen uit de kabel en je hem zo wel kan gebruiken. Nu is mijn vraag, is het beeld dan beter dan wanneer je de gewone composietkabel zou gebruiken of maak je er dan eigenlijk een composiet kabel van door die weerstandjes weg te knippen en heb je er eigenlijk niks aan?
Als dat zo is laat ik hem toch maar heel voor als ik nog eens een gamecube op de kop kan tikken...
Reg. datum: 20 juli 2006
Check eens http://www.mmmonkey.co.uk/console/nintendo/pal-snes-rgb.htm. Je moet de adapter modden om hem op de Snes te laten werken.quote:sander-sp schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 22:50:
Ik heb vandaag mijn Gamecube RGB scart kabel binnen gekregen. Ik dacht deze te gaan gebruiken voor de Snes, maar dat blijkt achteraf niet te kunnen omdat de Snes niet standaard RGB ondersteund (toch?) Ik had me dus even iets beter in moeten lezen, maar omdat er op ebay duidelijk bijstond dat hij ook voor de Snes was heb ik dat niet gedaan.
Nu heb ik in eerdere topics gelezen dat je een aantal weerstandjes weg kan knippen uit de kabel en je hem zo wel kan gebruiken. Nu is mijn vraag, is het beeld dan beter dan wanneer je de gewone composietkabel zou gebruiken of maak je er dan eigenlijk een composiet kabel van door die weerstandjes weg te knippen en heb je er eigenlijk niks aan?
Als dat zo is laat ik hem toch maar heel voor als ik nog eens een gamecube op de kop kan tikken...
Je moet capacitators verwijderen. Maar als ik het zo zie, dan denk ik dat je wel beter beeld krijgt. Anders zou die mod ook nutteloos zijn. Die capacitators doen ook niet heel veel.
danielkraak wijzigde dit bericht 14-05-2009 22:58 (9%)
edit: Mijn kabel heeft 4 capacitators... Wat nu?
Edit 2: Mislukt... Ik vond ergens op internet een forum post met iemand die ook vier capacitators verwijderd had dus ik heb het er maar op gewaagd. Eerste keer proberen kreeg ik nog wel wat beeld, maar dat was eigenlijk niks (wat verschuivende gekleurde vlakken etc) Na nog een keer solderen was het helemaal niks meer. Helaas dus, dan maar een echte pal snes rgb kabel kopen... Zou dit wat zijn:
http://cgi.ebay.nl/SNES-S...|301%3A1|293%3A1|294%3A50
SaN wijzigde dit bericht 15-05-2009 01:34 (63%)
Die komt regelrecht uit de nieuwe StarTrek filmquote:DCFreak schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 22:43:
Wat ik nog graag in mijn collectie zou willen hebben is een Sega/MegaCD development unit, in mijn ogen echt een vreselijk (mooi) monster![]()
[afbeelding]
En die Speurders knakker vraagt wel ontzettend hoge bedragen moet ik zeggen
PSN: Bellerophon-
Hey thanks, Ik heb hetzelfde probleem met 2 scarts die ik heb aangeschaft via ebay. Het beeld verschijnt voor een sec goed, daarna gaat ie tollen. Ik zal het proberen vandaag uit te voeren en te checken of het werkt.quote:danielkraak schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 22:56:
[...]
Check eens http://www.mmmonkey.co.uk/console/nintendo/pal-snes-rgb.htm. Je moet de adapter modden om hem op de Snes te laten werken.
Je moet capacitators verwijderen. Maar als ik het zo zie, dan denk ik dat je wel beter beeld krijgt. Anders zou die mod ook nutteloos zijn. Die capacitators doen ook niet heel veel.
Ja, of niet dan? PSN-ID: Naimed1983
Reg. datum: 19 januari 2008
quote:DaBeast.net schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 22:48:
Ikzelf ben dan weer verzot op de Sega Katana (Dreamcast Dev box). Al kosten deze heel wat van je spaarcentjes.
[afbeelding]
Wat is er zo bijzonder aan? En 3 stuks?quote:l0c4lh0st schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 19:38:
Vandaag gearriveerd.
[afbeelding]
[afbeelding]
Poging tot het fotograferen van de seal.Nogal lastig...
Ik had er 3 besteld. Kreeg vandaag een pakketje met 2 stuks. Ben benieuwd waar nummer #3 blijft.
http://wiki.bsmfh.eu/ - Mijn zolderopruiming koopjes: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/61340 - EVE Online: NoxiousPluK/NoxiousPlug (WSIT)
Reg. datum: 01 februari 2000
http://stores.ebay.nl/Retro-Accessories
Uitstekende kabels, goede prijs en snelle levering. Je klanten zijn je beste reclame zullen we maar zeggen
Ik heb bij hem ook een Neo Geo Aes SCART kabel met stereo geluid gekocht (de stereo-versie zijn moeilijk te vinden). Hij is momenteel met vakantie dus is z'n shop even 'gesloten' maar zeker de moeite waard om naar te kijken zodra hij weer terug is.
@Sander-SP:
Die heb ik dus liggen, geen idee hoe hij heet. Ik had het al eerder gepost maar geen reactie gehad.quote:Ik ben trouwens opzoek naar een plastic "houder" voor de gameboy classic. Die heb ik vroeger gehad, het was gewoon hard en doorzichtig plastic met het nintendo logo erop. Ik geloof dat er ook nog wat plek was voor een paar games.
Philip J. Dijkstra wijzigde dit bericht 15-05-2009 10:24 (40%)
Bedankt voor de tip, wat was de prijs voor de SNES kabel die je daar had gekocht?quote:Philip J. Dijkstra schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 10:16:
Ik heb een paar weken geleden bij onderstaande shop een aantal kabels besteld waaronder 3 SNES Scartkabels.
http://stores.ebay.nl/Retro-Accessories
Uitstekende kabels, goede prijs en snelle levering. Je klanten zijn je beste reclame zullen we maar zeggen
Ik heb bij hem ook een Neo Geo Aes SCART kabel met stereo geluid gekocht (de stereo-versie zijn moeilijk te vinden). Hij is momenteel met vakantie dus is z'n shop even 'gesloten' maar zeker de moeite waard om naar te kijken zodra hij weer terug is.
@Sander-SP:
[...]
Die heb ik dus liggen, geen idee hoe hij heet. Ik had het al eerder gepost maar geen reactie gehad.
PSN: Bellerophon-
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 57 58 59 60 last
Dit topic is gesloten.