Reg. datum: 01 februari 2004
Goeie oude (retro) consoles deel 8
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 57 58 59 60 last
Nieuw TopicReg. datum: 01 februari 2004
Zet- en drukfouten voorbehouden.
Reg. datum: 11 juli 2006
Ik heb daar eens een originele Dreamcast controller, verlengsnoer en VMU besteld. Allemaal nieuw in doos. Binnen een paar dagen had ik het en het werkte allemaal prima. Ik heb dus positieve ervaringen met deze winkel.quote:Michael Knight schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 01:06:
Daarstraks maar ff wat nieuwe controllers besteld bij die Yagoda (vorige pagina)... ben benieuwd; Godeneye is echt niet meer te spelen met die oude dingen van me. Dat wordt multiplayer-madness
Een nieuwe controller speelt overigens zoveel fijner dan een oude versleten.
Thorgrem wijzigde dit bericht 14-05-2009 09:32 (10%)
Wat vinden jullie eigenlijk de mooiste consoles? Ik vind zelf de Nintendo 64 erg mooi vormgegeven en de Xbox 1quote:NinteX schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 23:31:
Het jammere van de Mega Drive clones e.d. vind ik het ontwerp.
De Mega Drive I en Dreamcast behoren tot de mooiste consoles ooit gemaakt vind ik en de Saturn was ook best sjiek. Nintendo had een zeer strakke SNES, GameCube en nu Wii, maar de Xbox/Xbox 360 en Playstation(behalve Playstation 2) kunnen gewoon niet opboksen tegen de stijlvolle SEGA machines en ik vind looks bij consoles altijd heel belangrijk.
Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen
Nintendo 64 en de Dreamcast, zien er beide geweldig uitquote:MsG schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:23:
[...]
Wat vinden jullie eigenlijk de mooiste consoles? Ik vind zelf de Nintendo 64 erg mooi vormgegeven en de Xbox 1, ja echt.
En de Xbox 1 mooi?
PSN: Bellerophon-
Ik vind de Mega Drive II wel mooi, en al helemaal in combinatie met de Mega CD II.quote:MsG schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:23:
[...]
Wat vinden jullie eigenlijk de mooiste consoles? Ik vind zelf de Nintendo 64 erg mooi vormgegeven en de Xbox 1, ja echt.
De Gamecube vind ik overigens ook wel een mooi ontwerp hebben (enkel de paarse kleur vind ik jammer). OF wat te denken van de Wii, maar goed dat is niet retro.
bah.. en bahquote:MsG schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:23:
[...]

VOOR DE Wiiiiiiiiiiiii !!!!

Snutchz wijzigde dit bericht 14-05-2009 10:56 (12%)
We're almost there..
De Megadrive II heeft een beetje zo'n stealthjet achtig, eind-vorige-eeuw-futuristisch ontwerp.quote:Thorgrem schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:40:
[...]
Ik vind de Mega Drive II wel mooi, en al helemaal in combinatie met de Mega CD II.
De Gamecube vind ik overigens ook wel een mooi ontwerp hebben (enkel de paarse kleur vind ik jammer). OF wat te denken van de Wii, maar goed dat is niet retro.
Prachting ding imho
Met een MegaCD II en een 32X issie helemaal geweldig om te zien.
Btw, de Gamecube is er ook in het zwart hoor
Angel in my pocket, Devil by my side.
[CGCiP] Stealth Jet V
de 32x doet dan juist een beetje afbreuk aan een dergelijke set-up... vind ik danquote:McKaamos schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:59:
[...]
De Megadrive II heeft een beetje zo'n stealthjet achtig, eind-vorige-eeuw-futuristisch ontwerp.
Prachting ding imho
Btw, de Gamecube is er ook in het zwart hoorhet is wel een leuk ding. Lief klein kubusje.
Reg. datum: 30 oktober 2008
Ja ik vind het bij Microsoft tof gedaan hoe die X echt onderdeel uitmaakt van het geheel. Het is niet zomaar een stickertje die je kan veranderen zodat de console anders heet. Het ding is gewoon een X. In combinatie met dat groene vind ik het een mooi ding, ook al is hij wat log.quote:Bellerophon schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:30:
[...]
Nintendo 64 en de Dreamcast, zien er beide geweldig uit
En de Xbox 1 mooi?
Mwoah geef mij deze maar:quote:Snutchz schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:54:
[...]
bah.. en bah..de Neo Geo vind ik wel tof... maar dan vooral de stick
![]()
[afbeelding]
VOOR DE Wiiiiiiiiiiiii !!!!![]()
[afbeelding]

Deze vind ik ook wel vet:

oder..quote:McKaamos schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:59:
[...]
De Megadrive II heeft een beetje zo'n stealthjet achtig, eind-vorige-eeuw-futuristisch ontwerp.
Prachting ding imho

btw.. knappe jongen die hier aan kan komen

We're almost there..
geen ruimte voor..quote:MsG schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:48
Mwoah geef mij deze maar:
We're almost there..
We're almost there..
http://img134.imageshack.us/img134/1962/img4283fj8.jpg
http://img91.imageshack.us/img91/9808/img4284kd2.jpg
SNK Neo-Geo Arcade kast niet vergelijkbaar met zo'n dedicated rode
MsG wijzigde dit bericht 14-05-2009 14:35 (43%)
Dat is ook zo, maar toch vind ik hem wel heel erg log. En dat doet dan net te veel afbreuk voor mijquote:MsG schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:48:
[...]
Ja ik vind het bij Microsoft tof gedaan hoe die X echt onderdeel uitmaakt van het geheel. Het is niet zomaar een stickertje die je kan veranderen zodat de console anders heet. Het ding is gewoon een X. In combinatie met dat groene vind ik het een mooi ding, ook al is hij wat log.
[...]
Mwoah geef mij deze maar: [afbeelding]
Deze vind ik ook wel vet: [afbeelding]
Ook leuk zeker voor de echte retro liefhebber.quote:
Maar ik vind deze er toch beter uitzien, wat moderner.

Ik heb die mega cd maar dan met de Megadrive Iquote:Thorgrem schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 14:23:
[...]
Ook leuk zeker voor de echte retro liefhebber.
Maar ik vind deze er toch beter uitzien, wat moderner.
[afbeelding]
Ik speel nu vooral The lost vikings enzo
http://wiki.bsmfh.eu/ - Mijn zolderopruiming koopjes: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/61340 - EVE Online: NoxiousPluK/NoxiousPlug (WSIT)
Is niet zo heel makkelijk aan te komen en er zijn maar heel weinig echt tijdloze spellen voor. Als je geen verzamelaar bent kan je beter dat geld investeren in leuke sega games.quote:JapyDooge schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 14:26:
Ik heb een Mega Drive II maar geen 32 bit extension, zijn die duur? Een beetje goed te krijgen? Zijn er leuke games voor?
Ja, of niet dan? PSN-ID: Naimed1983
Duur en zijn echt weinig leuke games voor, ik zou hem niet aanradenquote:JapyDooge schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 14:26:
Ik heb een Mega Drive II maar geen 32 bit extension, zijn die duur? Een beetje goed te krijgen? Zijn er leuke games voor?
Reg. datum: 20 juli 2006
Ik heb geruchten gehoord dat dat ding bijna net zo krachtig is als de Saturn en dat het prototype zelfs krachtiger was. Erg jammer dat geen enkel spel de kracht van het ding volledig benutte.quote:Bellerophon schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:04:
[...]
Duur en zijn echt weinig leuke games voor, ik zou hem niet aanraden
Op Youtube staat ook een filmpje van een demonstratie van wat hij kon. Ik zal hem zo eens zoeken.
danielkraak wijzigde dit bericht 14-05-2009 15:17 (11%)
Doom wint het in ieder geval van de saturn versiequote:danielkraak schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:17:
[...]
Ik heb geruchten gehoord dat dat ding bijna net zo krachtig is als de Saturn en dat het prototype zelfs krachtiger was. Erg jammer dat geen enkel spel de kracht van het ding volledig benutte.
Op Youtube staat ook een filmpje van een demonstratie van wat hij kon. Ik zal hem zo eens zoeken.
http://www.sega-16.com/fe...de%20by%20Side:%20Doom%20(32X%20vs.%20Saturn)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 57 58 59 60 last
Dit topic is gesloten.