Reg. datum: 26 juni 2007
Ja en Sony en MS die doen het voor de gamers en niet voor winst.......quote:Jasp0r schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 16:08:
[...]
Nintendo stelt winst boven gameplay boven graphics. De gameplay van de gemiddelde wii-game is net zo belabberd als de graphics.
Sentry23 wijzigde dit bericht 21-05-2009 19:13 (3%)
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
quote:Playable Content
* inFamous demo (free)
* Marvel Vs Capcom 2 demo (free)
* Red Faction: Guerrilla multiplayer demo (free)
* Tiger Woods PGA Tour 10 demo (free)
* Killzone 2 Behind The Bullet interactive advert (free)
* Creatures 3: Raised in Space PS1 game (£3.99)
Add-on Content
* Chronicles of Riddick Premium Multiplayer pack (£7.99)
* LittleBigPlanet DLC (continued)
* FEAR 2 Armored Front map pack (£3.99)
* HAWX Russian Falcons pack (£3.99)
* MotorStorm Pacific Rift Patriot Signature Livery pack (free)
* PAIN The Ded Baron character (£0.79)
* Guitar Hero World Tour DLC (continued)
* Rock Band DLC (continued)
LittleBigPlanet DLC
* Monsters Level Kit (£3.19)
* Monsters Costume Kit (£2.39)
* Bride of Sackula costume (£0.79)
* Sackula costume (£0.79)
* Werewolf costume (£0.79)
* Zombie costume (£0.79)
Rock Band DLC
Alice Cooper 6-pack (£4.99)
* "Billion Dollar Babies (Live)" (£0.99)
* "I'm Eighteen (Live)" (£0.99)
* "School's Out (Live)" (£0.99)
* "Under My Wheels (Live)" (£0.99)
* "Poison" (£0.99)
* "Vengeance Is Mine" (£0.99)
Taking Back Sunday 3-pack (£2.49)
* "Liar (It Takes One To Know One)" (£0.99)
* "MakeDamnSure" (£0.99)
* "What's It Feel Like To Be A Ghost?" (£0.99)
Guitar Hero World Tour DLC
European track pack 5 (£4.39)
* "Disconnected" -- In Flames (£1.59)
* "Look Good In Leather" -- Cody Chesnutt (£1.59)
* "Oh Yeah!" -- Housse de Rocket (£1.59)
Videos
* inFamous Open World Power Trip trailer
* Uncharted 2 Multiplayer trailer
* Fat Princess Drop Of A Hat trailer
* Resistance Retribution The Dream Team behind the scenes video
* Resistance Retribution Mode Makers behind the scenes video
* Resistance Retribution From Vision To Reality behind the scenes video
PSP Content
* Fading Shadows full game (£11.99)
Krijg de hele tijd een DNS fout.
PS3 ID: stef-on. Xfire: fireball91
Reg. datum: 02 maart 2009
gamertags: xbox 360: xspock - PS3: xpock
Reg. datum: 04 maart 2004
Ja, dat klopt. Wij maken nu ook gebruik van een aantal seperate threads om performance op multi-core processors te versnellen. We hebben ook een xna port op de XBox draaien, maar onder XNA valt de processor van de XBox toch iets tegen, met name in 32-bit floating point berekeningen (voornamelijk physics). (In mijn ervaring lijkt de XBox al meer op de PC dan de PS3, dat is wat ik bedoelde!)quote:EfBe schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 13:15:
De xbox wijkt ook af van een normale PC want hij heeft een andere memory structuur en 6 hardware threads op 3 cores en dus ook snellere mogelijkheden dan bv een core2-duo. Die threads zijn echter niet zo rap vergeleken bij een SPE omdat de SPE dma heeft naar zn eigen memory block en dat kost 0.0 tijd tijdens processing dus hij kan blijven doorpompen zonder op een bus te wachten.
Ik zal het in gedachten houdenquote:M.a.w.: als jij op een punt komt dat iets echt niet lijkt te kunnen maar zij het wel voor elkaar kregen, het wellicht ook niet kan maar met een truukje het wel zo te maken is alsof het lijkt dat het kan
Zen Pinball (¤7,99)
It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -
"One nation under Sony"
PSN store is wel vaker down jammer genoeg als er een populaire demo komt. Ben benieuwd hoe vaak inFamous nu al gedownload is.quote:pateen75 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 20:07:
Yep, hier ook problemen met inloggen. Dacht dat het aan m'n eigen connectie lag, maar niet dus. Zal wel erg druk zijn op dit moment.......iedereen infamous aan het downloaden denk ik.
SpeeDRaZoR3 wijzigde dit bericht 21-05-2009 23:12 (0%)
Reden: spatie vergeten
| Philips | Playstation 3 | Nintendo DS + R4DS | iPhone 4 16gb | HTC Touch HD 8gb |
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | "Security is just a state of mind"
Cinema 4D! | MacBook Pro! | Canon eos 500d | Iphone 3GS 32Gb
Als dat nieuw voor je is dan zijn er nog heel wat games waarin je hetzelfde kan doenquote:scorpie schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 23:25:
Maar het is gewoon echt tof om gewoon een beetje door zo'n stad te lopen en alles en iedereen om te kunnen leggen
Maar zonder gekheid: dat vrij rondlopen in de demo ging hier niet echt.
Ik moest bij die tram blijven, want anders werd de demo beëindigd.
Tweede missie is wel zwaar tof als je dus even de "evil" kant wordt.
Dat kostuum en je bliksem is dan echt veel wreder.
Dus wordt de eerste keer even flink de klootzak uithangen.
Is over het algemeen toch makkelijker als je dan "per ongeluk" een keer iemand neer shocked
PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Erg leuk, vraag me alleen wel af wat de grote verhaallijn is en of het na wat langer spelen niet allemaal hetzelfde is. (oftewel, zit er een groot experience / upgrading / leveling systeem in of niet? Ik heb wel gezien dat je bepaalde skills kunt unlocken, maar heb niet echt een idee hoe groot dat precies is)
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | "Security is just a state of mind"

http://www.konami.jp/kojima_pro/next/
Dit is dan toch duidelijk een "E"... De E van E3? Dus nu hebben we 5E of SE...
PSN id: SolidSteve
Reg. datum: 13 mei 2004
We hebben ook een 3:quote:Sqall schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 09:25:
Hmm...
[afbeelding]
http://pspupdates.qj.net/...new-game/pg/49/aid/131557
en Lastig ook...zit de hele tijd met die controller te wabbelen terwijl het soms niet nodig is....
Burp
Ik denk (of hoop) Zone of the Enders 3quote:Sqall schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 09:25:
Hmm...
[afbeelding]
Voor een nieuwe MGS is het veel te vroeg. O
PSN: Shiver23 //
Net alsof je naar een oude VHS zit te kijken. Iemand hier ook problemen mee gehad, en misschien een oplossing? Ik heb ook een mailtje naar Sony gestuurd.
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
5@E3
Dus toch...?
Dat weet ik nog zo net niet helemaal, de META tags:quote:Shiver23 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 10:04:
[...]
Ik denk (of hoop) Zone of the Enders 3
Voor een nieuwe MGS is het veel te vroeg. O
code:
1
| <meta name="keywords" content="Hideo Kojima, MGS,METAL GEAR, NEXT, game, konami, kojima game, KJP, Kojima Production "> |
Twitter || There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Er wijzen dus best veel dingen naar een MGS5, hoewel ik persoonlijk toch niet kan voorstellen dat men al zo snel met een opvolger komt. Het is net geen jaar geweest sinds MGS4 uit kwam...
Hier trouwens nog wat nieuwe beelden van Heavy Rain @ GT TV:
http://www.gametrailers.c...p?ep=60&ch=1&sd=0
Sqall wijzigde dit bericht 22-05-2009 10:46 (31%)
PSN id: SolidSteve
Reg. datum: 11 april 2009
Is dat alleen online of kan je ook gewoon een vestiging binnenlopen?quote:frankK800i schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 16:21:
Vandaag PS3 40 GB voor ¤ 274,99 bij de Free Record Shop!
"zo snel"quote:Sqall schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 10:45:
Ah, ik heb dan zeker niet lang genoeg gekeken naar de flash animatie
Er wijzen dus best veel dingen naar een MGS5, hoewel ik persoonlijk toch niet kan voorstellen dat men al zo snel met een opvolger komt. Het is net geen jaar geweest sinds MGS4 uit kwam...
Hier trouwens nog wat nieuwe beelden van Heavy Rain @ GT TV:
http://www.gametrailers.c...p?ep=60&ch=1&sd=0
Als ik het mij goed kan herinneren werd MGS4 geïntroduceerd op de E3 van 2005 en deze kwam pas 3 jaar later uit. Dus MGS5 in 2011 / 2012?
Twitter || There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Ik denk dat we meer van zijn andere project gaan zien, namelijk de fps van hem.
Ik ga de demo ook nog wel eens helemaal doorspelen denk ik, maar ik vraag me ook af hoe ze de gameplay afwisselend gaan houden.quote:scorpie schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 00:39:
Ja true, ik heb gta4 natuurlijk ook. Na dat level dat je infamous bent krijg je er nog eentje trouwens en dan ben je hero, de andere kant dus
Erg leuk, vraag me alleen wel af wat de grote verhaallijn is en of het na wat langer spelen niet allemaal hetzelfde is. (oftewel, zit er een groot experience / upgrading / leveling systeem in of niet? Ik heb wel gezien dat je bepaalde skills kunt unlocken, maar heb niet echt een idee hoe groot dat precies is)
PSN id: NL_SToRM
£36.49 kost hij trouwens inclusief verzenden bij Shopto.net, laagste prijs die ik heb gevonden waarbij je (vrijwel) zeker Uncharted 2 beta key krijgt.
Kayenta - (freelance) Flash & Webdevelopment
Technische realisatie (Hyves) Campagnesites / Facebook Applicaties / Games / Widgets / Online apps
Nevermind, ik heb hem al besteldquote:newroz schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 10:46:
[...]
Is dat alleen online of kan je ook gewoon een vestiging binnenlopen?
Specs | PSN: Snippertje1989 | Gamertag: Snippertje
Het was een dagaanbieding voor 21 mei (gisteren). Dus blijkbaar een bewuste één dag durende actie.quote:Snippertje schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 14:59:
Hij staat ondertussen alweer op 335. Vreemde zaak dat FRS zo vaak verkeerde prijzen heeft kennelijk.
StarWarsTOR.nl | De Nederlandstalige Community van Star Wars: The Old Republic
Huh ik heb hem net nog besteldquote:CaptainCharisma schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 15:04:
[...]
Het was een dagaanbieding voor 21 mei (gisteren). Dus blijkbaar een bewuste één dag durende actie.
Apart.. neem aan dat je hem gewoon geleverd krijgt, maar gisteren zag ik er duidelijk bij staan dat het een aanbieding was voor vandaag, er stond ook letterlijk "vandaag 21 mei" bij.quote:newroz schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 16:57:
[...]
Huh ik heb hem net nog besteldhet bedrag is ook van mijn rekening afgehaald dus ik neem aan dat het wel goed gegaan is.
StarWarsTOR.nl | De Nederlandstalige Community van Star Wars: The Old Republic
Hoeveel zitten er normaal gesproken in?quote:roellos schreef op maandag 11 mei 2009 @ 01:14:
Tip van de dag bestel geen real triggers bij bol.com... Kreeg t van de week had net weer eens tijd over
open verpakking zit er maar één trigger in...![]()
heb nu maar eens contact met bol.cum klantenservice
2quote:
Lefty en Righty
Asus A6VA | Q6600 2.4 @ 3.0 | Asus P5KC | 2 x 1Gb + 2 x 2Gb Corsair DDR2 PC6400 | XFX 8800GTS 320 | Logitech Z-5300 | Logitech Cordless MX + MX 518 | Samsung 206BW | NDS | PS3 | Nikon D80 | HTC Legend, Diamond | Madcatz TE Stick
Dat voor 7 euro? Dan kijk ik mijn vader wel even lief aan voor een creditcardquote:
Als je dan toch een CC gaat regelen, bestel dan bij play.com daar kosten ze 4.50 per set.quote:Snippertje schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 19:29:
[...]
Dat voor 7 euro? Dan kijk ik mijn vader wel even lief aan voor een creditcard
Triggers rules, zo had de PS3 controller van fabriek af moeten zijn.
Asus A6VA | Q6600 2.4 @ 3.0 | Asus P5KC | 2 x 1Gb + 2 x 2Gb Corsair DDR2 PC6400 | XFX 8800GTS 320 | Logitech Z-5300 | Logitech Cordless MX + MX 518 | Samsung 206BW | NDS | PS3 | Nikon D80 | HTC Legend, Diamond | Madcatz TE Stick
Beetje een brawler level inderdaad hoop dat er meer in de volledige game zit. Maar het ziet er aardig uit en tja interresant..quote:SToRM666 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 11:52:
[...]
Ik ga de demo ook nog wel eens helemaal doorspelen denk ik, maar ik vraag me ook af hoe ze de gameplay afwisselend gaan houden.
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
Het kan nog goedkoper: 1 pond (plus 1 pond verzendkosten).quote:Nohead schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 20:18:
[...]
Als je dan toch een CC gaat regelen, bestel dan bij play.com daar kosten ze 4.50 per set.
Triggers rules, zo had de PS3 controller van fabriek af moeten zijn.
Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...
"One nation under Sony"
Die had ik ook in gedachten iddquote:ymmv schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 20:40:
[...]
Het kan nog goedkoper: 1 pond (plus 1 pond verzendkosten).
En besteld. Wel 3 pond verzendkosten
Snippertje wijzigde dit bericht 22-05-2009 20:56 (7%)
Thnx for the tip!
Ik denk persoonlijk:
- veel Maffia 2,
- beetje LA Noir
- beetje Red Dead Redemption
- en een aankondiging van de volgende DLC voor GTA4.
Nog iets anders wellicht?
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Nouja, meer iets dat ik hoop:quote:JeepXJ89 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 21:03:
Wat kunnen we verwachten van Rockstar op de E3?
Ik denk persoonlijk:
- veel Maffia 2,
- beetje LA Noir
GTA4 VC
Demon's Souls, wát een fantastische game!quote:ymmv schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 05:05:
[...]
Dan heb je hem maanden eerder dan de US-release:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Join the Resistance!
kickuhhhh!!!!!!
atm alleen aangesloten via de bijgeleverde kabel op m'n 40" hd tv... me bestelling met kabels is nog niet binnen...
Maar ff 1 ding, als ik de ps3 start, dan begint hij in dit geval gelijk met killzone 2 op te starten, kan ik hem ook zo instellen dat hij gewoon in het algemene ps3 menu start ? misschien dat ik het gemist heb in de settings maar vraag me dat toch af...
PSN id: Fatalmind --||-- Xbox 360 id: Fatalmindtim
Ja dat kan, *knip* help iemand op een normale manier of nietquote:Fatal Mind schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 21:52:
Sinds vandaag ook een PS3 icm Killzone 2 en ik moet zeggen
kickuhhhh!!!!!!
atm alleen aangesloten via de bijgeleverde kabel op m'n 40" hd tv... me bestelling met kabels is nog niet binnen...
Maar ff 1 ding, als ik de ps3 start, dan begint hij in dit geval gelijk met killzone 2 op te starten, kan ik hem ook zo instellen dat hij gewoon in het algemene ps3 menu start ? misschien dat ik het gemist heb in de settings maar vraag me dat toch af...
Edit: Zie dus http://manuals.playstatio...60/settings/discboot.html (eerste link met zoeken bij google naar 'auto start disc ps3')
PromoX wijzigde dit bericht 22-05-2009 23:47 (12%)
Reden: omdat LMGTFY linkjes niet gewaardeerd worden
Reg. datum: 30 mei 2006
Nice, ben ik het helemaal mee eens! Ik heb vandaag voor het eerst eens de tijd gehad om er fatsoenlijk voor te gaan zitten. Ik ben op het moment een "level" 35 Royal. Ben nu een beetje aan het rond huppelen in 2-2 (mines nog iets), schijnt dat die blacksmith een aardige upgrade kan realiseren voor m'n boogquote:Vinneh schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 21:47:
[...]
Demon's Souls, wát een fantastische game!Level 61 inmiddels. Dit spel is verslavend tot en met
![]()
Ik moet zeggen dat als je net begint je echt iets hebt van OK en wat nu? Het spel begint eigenlijk pas echt nadat je 1-1 voorbij bent.
Lukin wijzigde dit bericht 22-05-2009 22:26 (6%)
http://ps3.kombo.com/article.php?artid=10045
http://www.gamingbolt.com...-s-secret-game-more-hints-
http://ps3.kombo.com/article.php?artid=10049
Trailer van Lord of the Shadows
http://kotaku.com/5039372/the-first-lords-of-shadow-trailer
Ja in de us iig. Maar hij is al vanaf februari al te importeren vanuit Azie. Want dat versie is volledig in het engels inclusief subs en dubs.quote:technoaddict schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 22:31:
Demon's souls? Die game komt toch pas in 3e kwartaal uit?
Mojo666 wijzigde dit bericht 23-05-2009 10:21 (33%)
Reg. datum: 30 mei 2006
Hij is nu al te importeren, om de een of andere reden is er een Aziatische editie uitgebracht die volledig in het engels is, menu's, taal etc.quote:technoaddict schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 22:31:
Demon's souls? Die game komt toch pas in 3e kwartaal uit?
Rockstar staat niet op de E3.quote:JeepXJ89 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 21:03:
Wat kunnen we verwachten van Rockstar op de E3?
Ik denk persoonlijk:
- veel Maffia 2,
- beetje LA Noir
Reg. datum: 23 september 2003
soms op ebay goedkoop te krijgen waar je dan met paypal kunt betalen mocht men geen CC hebben.quote:Snippertje schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 20:47:
[...]
Die had ik ook in gedachten idd
En besteld. Wel 3 pond verzendkosten
heb zelf een tijd geleden bij een gamingclan op ebay 2 paar voor 4 pond gekregen incl verz.
Dingen zijn echt van goed materiaal gemaakt en je merkt het verschil.
Reg. datum: 02 augustus 1999
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Bedankt ! dan ga ik even in die regio zoeken.!quote:JeepXJ89 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 22:04:
Staat in de settings, het heet auto-start als ik het mij juist herinner.
Edit: gevonden ! thx
Fatal Mind wijzigde dit bericht 23-05-2009 09:23 (4%)
Geen idee. Ik heb vorig jaar een Sony STR-DG720 versterker bij mijn Sony TV en PS3 gekocht en het bevalt me prima. De PS3 doet bij BluRay al het converteer werk van Dolby TrueHD en DTS-MA naar LPCM. Inderdaard alleen nog geen Bravia link. Ik denk ook dat dit komt, doordat de afstandsbediening van de TV en versterker op infrarood zitten en de PS3 op Bluetooth (veschillende interfaces), natuurlijk zouden ze wel kunnen maken dat als je je PS3 aanzet je versterker wel aangaat via een signaal in de kabel, de versterker zou dan weer een signaal naar de TV kunnen zenden.quote:Spam schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 05:06:
Vraagje over de PS3. Ik sta op het punt een Sony versterker te kopen en ik heb een KDL46W5500. Nu las ik op verschillende fora dat de PS3 nog geen "Bravia Sync"/"One Touch Play"/HDMI CEC ondersteunt terwijl technisch het wel in de plug zit. Heeft iemand enig idee wanneer sony dit aan gaat zetten ?
Jumpman wijzigde dit bericht 23-05-2009 10:25 (5%)
ASUS P5W DH Deluxe, Intel C2D E6600 @ 3,6 GHz, Arctic Cooling Freezer 7 Pro, Kingston KHX6400D2LLK2/2G 4096MB DDR2, Sparkle Nvidia GeForce 8800GTS 512 MB (G92)
Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog | Twitter
Ownedquote:
Hoop dat het hetzelfde wordt als met Uncharted:
Demo kon me niet echt bekoren. Dit terwijl anderen er laaiend enthousiast over waren en alle (p)reviews zeer positief waren. Uiteindelijk bleek het ook nog echt een toffe game te zijn en de demo stond niet voor wat de gehele versie was.
Weet alleen niet of ik nu die Uncharted Beta-key erbij heb zitten.
Maar aangezien dat toch alleen voor de multi-player is kan ik daar niet wakker van liggen...
Swampsterquote:swampy schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 20:29:
[...]Beetje een brawler level inderdaad hoop dat er meer in de volledige game zit. Maar het ziet er aardig uit en tja interresant..
En eindelijk heeft hij het goede topic weer gevonden...
Dus dat is dan omgerekend zo'n ¤4,50.quote:
Dan haal ik ze wel bij Bol.com en dan zonder verzendkosten met die code.
Want de verhalen dat er maar één trigger wordt verstuurd in plaats van twee zijn er toch wel veel. Al gaat dat in negen van de tien gevallen wel over Bol
Maar op Bol staat een negatieve review van die triggers. Ze schijnen bij nogal intense actie los te klikken. Dus als je wat meer kracht zet dan heb je er niets aan. Mensen die dit kunnen beamen of kunnen weerleggen? Want als het niet waar is ga ik ze maandag maar eens bestellen.
Oh well met Infamous, Uncharted 2...de zomer ziet er tenminste beter uit.
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
Dat zou ik ook wel willen weten voordat ik 4 triggers koop. Iemand?quote:FeaR1986 schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 11:19:
Maar op Bol staat een negatieve review van die triggers. Ze schijnen bij nogal intense actie los te klikken. Dus als je wat meer kracht zet dan heb je er niets aan. Mensen die dit kunnen beamen of kunnen weerleggen? Want als het niet waar is ga ik ze maandag maar eens bestellen.
AMD Phenom II X4 810 / Gigabyte GA-MA790XT-UD4P / 4GB Corsair XMS3 1333 DDR3 / Sapphire Radeon HD6770 / Crucal M4 128GB SSD / 2x Samsung Spinpoint 1TB F1@ RAID0 / Western Digital Caviar GreenPower WD20EARS 2TB
Reg. datum: 23 mei 2009
Reg. datum: 29 juni 2006
Demon's Souls is uitverkocht op play-asia n yes-asia. Vriend van me heeft m via ebay voor 55 nclusief verzendkosten. binnen 1 week ontvangen. een zekere aanrader, wel is het een moeilijk spel maar juist uitdagender. Ik raad je dus aan om via ebay te kopen.quote:technoaddict schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 12:23:
ik wacht ook op Fuel. Lijkt me leuke racegame. Na GRID is er geen leuke racegame meer gekomen. Ben ook aan het twijfelen of ik Demon's Souls zal orderen vanuit Asia. Lijkt me ook een zeer vette game.
Reg. datum: 04 februari 2009
Ik heb net mijn eerste negatieve ervaring gehad met de PS3, ik heb vandaag The Orange Box gekocht. Stopte hem in de PS3, bleef het scherm eerst zwart, ik op een paar toetsen van de controller drukken. Komt er een update scherm, leek mij logisch de game is al een tijd uit. Na het installeren van de update bleef het scherm zwart, wanneer ik op de controller klik hoor ik wel dat de PS3 de cd leest maar er gebeurd niets. Ik kan zelfs niet naar het afsluitscherm toe door de PS knop ingedrukt te houden. Ik moet hem via de standby knop op het apparaat uit en aanzetten.
Iemand hier ook ervaringen mee?
Ik heb de helpdesk van EA geprobeerd en die stuurt mij zonder extra vragen terug naar de winkel.
Alvast bedankt,
Ik denk dat ik het gevonden heb. Ik had AES als WPA subencryptie ingesteld op de router (kun je ook zien bij 'network settings' op de PS3 -> 1e optie, dat overzicht) en dan is het echt baggertraag (0.8Mb/s), maak ik er TKip van, dan is het wel rap (5,2Mb/sec). Bizar, dat de PS3 kennelijk zoveel moeite heeft met die encryptie setting. Wel jammer want TKip is minder veilig (onlangs aangetoond dat het 'gekraakt' kan worden (althans, het heeft iig 1 vulnerability, tov AES), maar goed... )quote:-RazieL- schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 11:18:
Die van mij is ook draadloos en met een WPA-key, maar bij mij gaat ie zoals 't hoort. Max is iets van 360kb/s en dat haalt ie ook wel.
EfBe wijzigde dit bericht 23-05-2009 12:55 (3%)
My .NET Blog | Twitter
Verwijder de update en probeer het opnieuw.quote:karsw84 schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 12:39:
Hallo,
Ik heb net mijn eerste negatieve ervaring gehad met de PS3, ik heb vandaag The Orange Box gekocht. Stopte hem in de PS3, bleef het scherm eerst zwart, ik op een paar toetsen van de controller drukken. Komt er een update scherm, leek mij logisch de game is al een tijd uit. Na het installeren van de update bleef het scherm zwart, wanneer ik op de controller klik hoor ik wel dat de PS3 de cd leest maar er gebeurd niets. Ik kan zelfs niet naar het afsluitscherm toe door de PS knop ingedrukt te houden. Ik moet hem via de standby knop op het apparaat uit en aanzetten.
Iemand hier ook ervaringen mee?
Ik heb de helpdesk van EA geprobeerd en die stuurt mij zonder extra vragen terug naar de winkel.
Alvast bedankt,
Ik heb de triggers nu een week. Als je erg lomp bent dan kan krijg je ze wel los tijdens het spelen. Maar dat is eerder uit frustratie, dan dat het per ongeluk gebeurt. Als je helemaal onderaan veel kracht zet laten ze boven los. Heb dat zelf nog niet echt als nadeel ervaren.quote:Dj-sannieboy schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 12:11:
[...]
Dat zou ik ook wel willen weten voordat ik 4 triggers koop. Iemand?
Bedankt voor de reactie, ik had dat al geprobeerd, ook zonder internet verbinding. Ik kwam net ergens achter, wanneer het spel in de "Game modus" is dan wordt er door het spel geen beeld en geluid door gestuurd via hdmi. Daardoor kon ik wel het update download en installatie scherm zien (dat zit in de ps3 kant van de software). Ik kreeg een ingeving en heb hem nu "old school" via de 3 tulp stekkers aangesloten en krijg nu wel beeld. Nu moet ik alleen nog uitzoeken hoe ik hem via hdmi aan de praat kan krijgen.quote:
Eigenlijk is het best wel vreemd want BF Bad Company werkt op dezelfde resolutie en dat werkt zonder problemen.
quote:karsw84 schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 13:35:
[...]
Bedankt voor de reactie, ik had dat al geprobeerd, ook zonder internet verbinding. Ik kwam net ergens achter, wanneer het spel in de "Game modus" is dan wordt er door het spel geen beeld en geluid door gestuurd via hdmi. Daardoor kon ik wel het update download en installatie scherm zien (dat zit in de ps3 kant van de software). Ik kreeg een ingeving en heb hem nu "old school" via de 3 tulp stekkers aangesloten en krijg nu wel beeld. Nu moet ik alleen nog uitzoeken hoe ik hem via hdmi aan de praat kan krijgen.
Vreemd. Ik heb net The Orange Box voor het eerst in tijden in mijn PS3 gestopt en kreeg ook de 1.10-update. Die werd keurig gedownload, daarna werd er tijdens het starten van het spel het een en ander geinstalleerd en daarna deed het spel het gewoon. Ik heb mijn PS3 ook via HDMI aangesloten.
Heb je misschien resoluties uitgevinkt bij de HDMI-settings?
Ik zie dat je je probleem al hebt opgelost. Overigens heb ik alle mogelijke resoluties hier aangevinkt: 675p 720p 1080i 1080p. Geen probleem met The Orange Box-update.
ymmv wijzigde dit bericht 23-05-2009 15:18 (8%)
Reg. datum: 29 april 2009
Echter superslechte klantenservice.. Alléén maar van die standaard mailtjes. Zeer triest is dat het ook een hele dag duurde voordat ik een reply kreeg van die ()'"#$()'"#.
Maar goed. Ik ga ze wel ergens anders scoren.
Een dag... serieus, een hele dag... Waar maak je je druk over. Schrijf eens een e-mail naar een willekeurige klantenservice van ziggo of upc, dan ben je 2 weken verder voordat je antwoord krijgt. Ik snap je frustratie dat je maar 1 trigger kreeg, maar binnen 1 dag antwoord verwachten is wel euhm, tsja, gek.quote:roellos schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 17:09:
Echter superslechte klantenservice.. Alléén maar van die standaard mailtjes. Zeer triest is dat het ook een hele dag duurde voordat ik een reply kreeg van die ()'"#$()'"#.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
En als de kabel te kort is, neem je een laptop. Portable accu at your service!
Als ie uitstaat heb je 'm toch ook niet nodig?quote:Fatal Mind schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 19:12:
Hmmm, vind het persoonlijk tikkie apart dat ik de controller niet kan opladen als de ps3 uitstaat, ben hem nu maar aan het opladen via de pc omdat die atm toch aanstaat en de ps3 ff niet, maar toch vaag of ben ik hier de enige in ( tis een 80 gb versie )
PSN: u4gReservoirDogs <+> http://www.finalfantasyradio.net/ <+> http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Nee, maar dan moet je verplicht gaan gamen / dvd besturen met draadquote:OPSLAGHOND schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 19:18:
[...]
Als ie uitstaat heb je 'm toch ook niet nodig?
Reg. datum: 29 april 2009
Mja ik vind een dag gewoon lang. Vooral aangezien het feit dat wanneer ik op send email klik dat de andere partij hem al binnen heeft. Het is niet alsof ik een brief gestuurd heb. Ben misschien verwend en eis misschien te veel maar ik koop nooit meer iets bij bol.com dat mag duidelijk zijn.quote:Sandyman538 schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 18:48:
[...]
Een dag... serieus, een hele dag... Waar maak je je druk over. Schrijf eens een e-mail naar een willekeurige klantenservice van ziggo of upc, dan ben je 2 weken verder voordat je antwoord krijgt. Ik snap je frustratie dat je maar 1 trigger kreeg, maar binnen 1 dag antwoord verwachten is wel euhm, tsja, gek.
True, gewoon aan pc gehangen probleem opgelostquote:AvanCade schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 19:17:
Nee daar ben je niet de enige in (60gb release versie). Dit vind ik serieus een groot gemis! Maar ja, een gemiddelde tweaker heeft een server of htpc staan en hangen de controller daar gewoon aan.
En als de kabel te kort is, neem je een laptop. Portable accu at your service!
Whehe, very true maar toch handig als ie op te laden is als ie niet wordt gebruikt he.quote:OPSLAGHOND schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 19:18:
[...]
Als ie uitstaat heb je 'm toch ook niet nodig?
En dat gaat niet als ik in me bed zit / lig / aanwezig benquote:Dwars schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 19:21:
[...]
Nee, maar dan moet je verplicht gaan gamen / dvd besturen met draad
Maar oke, goed om te weten dat het niet weer een foutje van mijn kant is ( setting ofzo
Ik laad de mijne altijd op aan de usb-ingang van de tv, werkt ook goed.quote:Fatal Mind schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 19:12:
Hmmm, vind het persoonlijk tikkie apart dat ik de controller niet kan opladen als de ps3 uitstaat.
TV herkent de controller eerst als opslag, maar verder laadt hij gewoon goed op.
PS3 controller opladen via de XBox 360 als je daarop aan het gamen bent werkt ook gewoon trouwens
Edit:
Mijn triggers ook besteld bij Bol.com overigens.
¤6,99 en dan geen verzendkosten door de code.
Is inderdaad duurder dan importeren, maar ik ben niet het type om lang te wachten.
Heb er wel een comment bij gedaan dat ik graag twee triggers wil en niet maar eentje in een doosjes
FeaR wijzigde dit bericht 23-05-2009 21:11 (24%)
Kan ik eindelijk weer meepraten over het genot dat full HD heet.
Reg. datum: 11 juni 2008
Ik weet niet wat men moet verstaan onder intense actie, maar bij mij is dit nog nooit voorgekomenquote:Dj-sannieboy schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 12:11:
[...]
Dat zou ik ook wel willen weten voordat ik 4 triggers koop. Iemand?
gr,
Silverscope
PSN ID: Kunstenaar
Demon's Souls ziet er te goed uit! Online co-op en pvp in een RPG voor de consolesquote:Mojo666 schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 12:35:
[...]
Demon's Souls is uitverkocht op play-asia n yes-asia. Vriend van me heeft m via ebay voor 55 nclusief verzendkosten. binnen 1 week ontvangen. een zekere aanrader, wel is het een moeilijk spel maar juist uitdagender. Ik raad je dus aan om via ebay te kopen.
Ik ga nog proberen hem ergens te scoren, en anders wacht ik wel tot na de zomer (misschien niet zo'n slecht idee).
Ondertussen 1 van men 3 controllers stuk (de oudste), waarschijnlijk met zen allen teveel zitten knoppen rammen tijdens Beijing 08
Nu wel dus, die vermaledijde olympische spelen!quote:Silverscope schreef op zondag 24 mei 2009 @ 11:03:
[...]
Ik weet niet wat men moet verstaan onder intense actie
PS3: Aliens vs Predator - FIFA 10 - MAG - L: 'Im talking about a little place called.. Aspen!' - H: 'I don't know Lloyd, the French are assholes.'
Wat een slechte review toch weer van GameKings. Kan ik me enorm aan irriteren als ze het spel maar half kennen en enkel een beetje slap lullen en niet uit hun woorden komen. Ze kraken het spel niet af hoor ze raden hem zeer zeker aan maar het slaat soms echt kant noch wal.
Bv: dé vergelijking van de week: "Prototype is echt van de brute actie en inFAMOUS is meer van de cartoon network"
What..the..fuck?
Nee ik houd 't op Greg Miller van IGN, altijd top reviews.
No offense, maar die kunnen zo slap lullen zeg, net wat nudie zegt !
Ik erger me er dood aan, richt je op het spel, en niet zo zeer op die slappe stellingen en stomme reacties op elkaar .
Maargoed ieder zijn ding
Bowers & Wilkins Freak
Volgens mij is deze review verkocht. Het zal wel geen toeval zijn dat er nu toevallig ook een actie is van Power Unlimited waarbij je 42,50 betaalt voor een jaarabonnement plus de game Prototype. (Oftewel Prototype voor een koopje en een nutteloos blad gratis).quote:nudie schreef op zondag 24 mei 2009 @ 11:35:
inFAMOUS review van GameKings.
Wat een slechte review toch weer van GameKings. Kan ik me enorm aan irriteren als ze het spel maar half kennen en enkel een beetje slap lullen en niet uit hun woorden komen. Ze kraken het spel niet af hoor ze raden hem zeer zeker aan maar het slaat soms echt kant noch wal.
Bv: dé vergelijking van de week: "Prototype is echt van de brute actie en inFAMOUS is meer van de cartoon network"
What..the..fuck?
Nee ik houd 't op Greg Miller van IGN, altijd top reviews.
Ik hou het trouwens op Gametrailer-recensies. Eerlijk en informatief. De review van inFamous was dermate goed dat ik het spel ook ga aanschaffen.
ymmv wijzigde dit bericht 24-05-2009 11:56 (6%)
Ah well, TMF
Maar goed, het kan altijd tegen of meevallen. Dat hebben GTA4 en Assassin's Creed wel geleerd
Gamekings kijk ik ook al een hele tijd niet meer, dat super-popiejopie geleuter... als 35+er daar bijna ieder woord ver-engelsen, dan heb ik echt zoiets van... je loopt niet meer op schoolpleinen rond (althans, dat hoop ik niet voor ze) dus doe dan ook niet net alsof je dat wel doet.
EfBe wijzigde dit bericht 24-05-2009 12:15 (20%)
My .NET Blog | Twitter
Send my body out to work, but leave my senses in orbit.
Maar dat is wel de doelgroep waarop Gamekings en de PU zich op richten, dus ze zullen volgens mij wel moeten.quote:EfBe schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:14:
Ik vind gametrailers ook niet altijd correct, zeker bij PS3 games niet. Reviewers hebben altijd voorkeuren en het is een enkele mening. Kijk liever bij metacritic en kijk dan naar hoeveel slechte cijfers een game heeft. Als een game bv gemiddeld een 8.5 scoort waarbij de helft echt heel goed maar ook een groot aantal beneden de 7, pas dan op, het kan tegenvallen. Geeft bijna iedereeen een 7/8 en maar een enkeling een laag cijfer, dan zit je meestal wel goed bij een game.
Maar goed, het kan altijd tegen of meevallen. Dat hebben GTA4 en Assassin's Creed wel geleerd
Gamekings kijk ik ook al een hele tijd niet meer, dat super-popiejopie geleuter... als 35+er daar bijna ieder woord ver-engelsen, dan heb ik echt zoiets van... je loopt niet meer op schoolpleinen rond (althans, dat hoop ik niet voor ze) dus doe dan ook niet net alsof je dat wel doet.
Ik heb gisteravond de demo van inFamous geprobeerd, en echt... wat een saai spel. Het is even leuk maar binnen 10 minuten slaat de verveling al genadeloos toe. Steeds dezelfde handelingen verrichten met het enige verschil dat het op een andere locatie is.
Weet iemand trouwens of Fallout 3 ergens goedkoop te krijgen is?
PSN: Bellerophon-
UK Webshops of je moet wachten tot Oktober dan kanj de GOTY editie halen met alle DLC's. (5 stuks)quote:Bellerophon schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:36:
[...]
Hoezo? Als ik game-recensies van IGN, Gamespot of Gametrailers bekijk, zijn die prima in orde en die hebben precies dezelfde doelgroep als Gamekings - alleen krijg ik bij Gamekings regelmatig last van gekromde tenen en plaatsvervangende schaamte. Ik snap niet dat het hier in NL zo vanzelfsprekend is dat je alleen kunt scoren als je programma's vooral plat en dom zijn - en het liefst nog met zo'n gruwelijk randstad-dialect.quote:Bellerophon schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:36:
[...]
Maar dat is wel de doelgroep waarop Gamekings en de PU zich op richten, dus ze zullen volgens mij wel moeten.
www.budgetgaming.nl ....quote:Bellerophon schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:36:
ymmv wijzigde dit bericht 24-05-2009 12:54 (13%)
Reg. datum: 23 augustus 2007
Gamekings is niet voor hetzelfde doelgroep als IGN, Gamespot etc. Gamekings is namelijk voor pubers bestemd dus zeg maar de 12 - 17 leeftijdsgroep.quote:ymmv schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:53:
[...]
Hoezo? Als ik game-recensies van IGN, Gamespot of Gametrailers bekijk, zijn die prima in orde en die hebben precies dezelfde doelgroep als Gamekings - alleen krijg ik bij Gamekings regelmatig last van gekromde tenen en plaatsvervangende schaamte. Ik snap niet dat het hier in NL zo vanzelfsprekend is dat je alleen kunt scoren als je programma's vooral plat en dom zijn - en het liefst nog met zo'n gruwelijk randstad-dialect.
In hun belevingswereld geldt nog steeds "wow kk gewelddadig!! bloed is vet volwassen!!"
Om die reden is voor hen prototype beter, dat het spel misschien minder diepgang kent, niet uitdagend is of geen voldoening geeft doet daar niets aan af.
"haha bloed is gewoon kk bruut! Cool rock en roll gaming lol! hardrock is vet gaaf zeg!"
Veel mensen hebben zo een fase gehad, maar op een gegeven moment raak je uit de puberteit.
"One nation under Sony"
Ik kijk trouwens wel erg uit naar de E3 om te zien watvoor exclusives we nog mogen verwachten. Is er nog geen E3 topic trouwens?
SToRM666 wijzigde dit bericht 24-05-2009 14:36 (35%)
PSN id: NL_SToRM
Doorgaans vind ik de stijl van gamekings en Power Unlimited erg vermakelijk. Het blad is top alleen jammer dat ze een stiekeme voorkeur voor de 360 hebben. En dan vooral J.J. In ieder nummer vind je wel weer een stukje Sony BS nieuws uitgemeten. Multiplatform games die betere GFX hebben op de 360 krijgen er extra punten voor en andersom is het ineens niet belangrijk.quote:Faust schreef op zondag 24 mei 2009 @ 13:04:
Gamekings is zeker vermakelijk, maar het zijn gewoon pubers.
Kijk naar het item over de C&C die volgens PU scherper en kleurrijker is op de PS3 dan op de 360 plus extra maps maar er worden geen extra punten verdeeld.
Ook ontbreekt in deze laatste PU een review van InFamous (terwijl die wel op hun internet is verschenen) en krijgt de game een 8,6. Een AAA release voor een van de meeste verkochte consoles in nederland en dan geen review?
Meerdere gamessecties in nederlandse bladen lijken te vergeten dat van de twee hardcore consoles de PS3 in nederland een voorsprong heeft op 360 op het gebied van software verkoop en dat dit verschil steeds groter zal worden doordat de illegale piraterij op de 360 in NL grote vormen aanneemt en de PS3 met enorm goede lineup steeds meer consoles zal verkopen. Kijk naar www.dutchcharts en zie dat bijna alle multiplatform games op de PS3 beter verkopen dan op de 360 en de afgelopen paar weken de 360 al helemaal niet meer in de top 10 voorkomt.
Goed, ik denk dat ik misschien wat overdreven reageer maar het is me inmiddels wel duidelijk dat er niet meer zoiets bestaat al: geheel onafhankelijke gamesbladen of sites. De PU krijgt heus wel extra centjes om een special te maken over HALO wars en zoals in dit laatste nummer Brutal legend. De PU trekt mij nog steeds doordat ze eigenlijk alle systemen behandelen en ik (naar tevredenheid) meerdere systemen heb.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik weet het zelf ook nog niet goed. Inmiddel heb ik GTA4 weer opgepakt en wil ik Resident Evil ook naog gaan spelen. Ik sla em denk ik nog heel even over.quote:SToRM666 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 13:24:
Ik ga InFamous maar even laten liggen denk ik. Ik vond m ook niet echt overtuigend en ik heb nog genoeg andere spellen om te spelen.
God Of War 3quote:Ik kijk trouwens wel erg uit naar de E3 om te zien wat voor exclusives we nog mogen verwachten.
Heavy Rain
Jak and Daxter??
team Trico project
MAG
FF13 versus
Demons Soul
Gran Turismo 5
Uncharted 2
Pixeljunk 1-4
Quantum theory
Just add water aankondiging??
Fat Princess
Ninja Gaiden 2: Sigma
Heb je er nog meer nodig??
En heel belangrijk: Sony's PS3 gaat 3D beelden krijgen met behulp van een brilletje en zals het er nu uitziet gaan Burnout paradise en WipeOut HD demonstraties geven... Echt helemaal te gek!!
http://www.youtube.com/watch?v=f0MP95OCtdg
check uit dit stukje "teaser" van ghet 3d gebeuren in burnout: youtube (check het stukje tussen 5min05 en 5min25 voor bewijs)
Nee zeg, laten we al dat nieuws niet weer opsplitsen zeg. Straks mag je hier weer niks posten over wat er op de E3 is gebeurd.quote:Is er nog geen E3 topic trouwens?
swopdark wijzigde dit bericht 24-05-2009 20:24 (6%)
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Dit topic is gesloten.