Hoofdcategorieën
Topicacties

Het LG Viewty Smart (GC900) topic

Pagina: 1 2 3 last

Reageer Nieuw Topic
http://www.gadgetfacts.nl/wp-content/uploads/2009/04/lg-gc900-viewty-smart.jpg

Ik zag nog geen topic voor deze opvolger van de LG Viewty

Specificaties:

- 3.0 inches TFT touchscreen display (800 x 480)
- S-Class Touch UI
- Quad band GSM connectivity (850 / 900 / 1800 / 1900 MHz)
- 8 Megapixel camera- HSDPA 2100 connectivity
- A-GPS, geotagging
- Wi-Fi
- Bluetooth 2.0 met A2DP
- MP3 speler
- DivX/XviD/MPEG4 speler
- 1.5GB intern geheugen
- MicroSDHC card support, up to 32 GB
- Afmetingen 100.8 x 55.8 x 12.4 millimeter

De LG Viewty Smart zal vanaf mei in Europa op de markt komen.

Video:

Links:
Persbericht LG
LG GC900 Viewty Smart

Foto's:

http://www.gadgetfacts.nl/wp-content/uploads/2009/04/lg-smart-gc900.jpg
http://www.gadgetfacts.nl/wp-content/uploads/2009/04/lg-smart-gc900-f01.jpg
http://www.gadgetfacts.nl/wp-content/uploads/2009/04/lg-smart-gc900-f03.jpg
Levering zou volgende week zijn.

VAO-CLAN Member
Reg. datum: 15 december 2000

Demo telefoon vandaag in mijn handen gehad, erg mooi ding.
Slank, niet te groot en afgeronde hoeken.

In de telefoon zit ook een GPS ontvanger, zodat je met Google maps kan zien waar je bent.
Weet iemand of je dit kan gebruiken als routeplanner voor in je auto? Dus een adres opgeven zodat je telefoon vertelt waar je heen moet rijden?

Ook vraag ik mij af of er support is voor Exchange, of dat je met IMAP of POP aan de gang moet.

In de demo film zie je tijdens het browsen dat er een qwerty toetsenbord getoond wordt wanneer je het toestel landscape houdt. Geldt dit ook bij het maken van een SMS?

IBM Netvista 2284-70G | AMD Athlon 1000@1001 MHZ | 640 MB SDRAM | IBM 45 GB | SB Live Value (WDM) | LG CD-RW | Poineer DVD-ROM | IBM E74

Werkt ook bij een SMS ja landscape modus. Routeplanner kan met aparte software (java) www.we-travel.co.cc

Exchange support zit er niet op, dan moet je een Samsung Jét hebben. Overigens ondersteund die niet alle exchange certificaten, dus dat is een volgend probleem.

Reg. datum: 05 augustus 2008

Sinds vandaag deze gsm in bezit en ik moet zeggen dat hij mijn verwachting tot nu toe overtreft.
Alleen is het jammer dat ik tot op heden erg weinig appz en games heb kunnen vinden.

Misschien iemand een idee?

Het enig wat me wel tegenvalt is dat hij vaak terugvalt naar GPRS ipv UMTS (met auto instelling)..maar dit kan ook komen door T-mobile omdat deze slecht bereik heeft binnen met UMTS en GPRS gewoon volledig bereik heeft.

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Dat er weinig apps voor zijn komt vast omdat het ding op een proprietary OS draait.

In ieder geval lijkt dit ding erg goed voor het afspelen van media. Native een aardige codecsupport, een goede resolutie scherm (kunnen andere fabrikanten nog wat van leren). En die S-class-interface is erg leuk, imo :) Was er op de Arena ook al fan van. Hopelijk heeft het ding stabiele software. Heeft iemand daar al persoonlijke ervaringen mee?

Wat ik nog mis is AMOLED.. maargoed.

Reg. datum: 03 juli 2009

Heb hem ook sinds 2 dagen. Leuk dingetje moet ik zeggen :) ...alleen de browser is wel erg klein. Je moet erg goed "mikken" om iets te selecteren.
Heb trouwens nog foto's op mijn simkaart gezet, maar kan deze niet terugvinden op men gc900 :?

Ik heb sinds twee weken deze telefoon.
Het eerste exemplaar ging bij bellen en gebeld worden op zwart en was er niks anders te doen dan ophangen met de enige knop die erop zit, en dan terugbellen. Toen ik deze terug bracht naar de Belcompany, bleken zij een zelfde te hebben met hetzelfde euvel. Een ander filiaal had wel een werkende. Althans... Als ik gebeld wordt gaat ie heel even op zwart, geeft dan aan dat hij doorschakelt en is dan pas beschikbaar om op te gebruiken. (zie ook bellen.com)

Hoort dat wel zo? :|

Datzelfde euvel had ik bij mij op de zaak met een LG Arena. Het probleem zit hem in de proximity sensor die op zwart gaat als hij normaal tegen je wang zit. In verband met het per ongeluk drukken op toetsen tijdens het bellen. Die sensor heeft dan een verkeerde waarde gekregen (een boolean dus) en dan is het scherm zwart.

Enigste optie is omruilen tegen een werkend toestel.

De Piraat
Reg. datum: 13 januari 2001

quote:
Exchange support zit er niet op, dan moet je een Samsung Jét hebben. Overigens ondersteund die niet alle exchange certificaten, dus dat is een volgend probleem.
Exchange zit er wel op en werkt perfect.

Een moderator wijzigde dit bericht 08-07-2009 14:02 (37%)

Net zo active en diep ondersteund als in de Jét ?

De Piraat
Reg. datum: 13 januari 2001

quote:
W00fer schreef op zondag 05 juli 2009 @ 02:34:
Net zo active en diep ondersteund als in de Jét ?
Geen idee, hij synced email, contact en afspraken zonder problemen en kan ook gewoon mailen. Meer heb ik niet nodig.

Een moderator wijzigde dit bericht 08-07-2009 14:03 (43%)

Reg. datum: 21 april 2009

Ik heb dit toetsel sinds gisteren en ik moet zeggen tot nu toe bevalt hij mij prima,

Alleen het browsen via browser vind ik hier heel makkelijk gaan(misschien ligt dat aan mij) een link aanklikken wil niet altijd goed gaan en het scrollen over een pagina.

Meer mensen hier last van?

Reg. datum: 05 augustus 2008

quote:
killerbeast schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:45:
Ik heb dit toetsel sinds gisteren en ik moet zeggen tot nu toe bevalt hij mij prima,

Alleen het browsen via browser vind ik hier heel makkelijk gaan(misschien ligt dat aan mij) een link aanklikken wil niet altijd goed gaan en het scrollen over een pagina.

Meer mensen hier last van?
Ik moet zeggen dat het inderdaad een slechte browser is..maar je weet dat je door middel van het schuiven met twee vingers uit elkaar op het scherm kan uitzoomen.
Hierdoor worden de links ook wat groter.
Maar misschien kan je beter de java versie van opera mini installeren..deze is echt tien keer beter dan de ingebouwde.

Zijn er trouwens nog mensen met andere apps of games voor deze foon.
Tot nu toe erg weinig..maarja foon is pas uit..dus hoop dat het allemaal nog komt.

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Het ding loopt op een proprietary OS van LG, dus je moet er niet teveel van verwachten. Wellicht als LG met een applicatie-store komt, maar dan nog...

quote:
D-fend2k schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 21:57:
[...]

Ik moet zeggen dat het inderdaad een slechte browser is..maar je weet dat je door middel van het schuiven met twee vingers uit elkaar op het scherm kan uitzoomen.
Hierdoor worden de links ook wat groter.
Maar misschien kan je beter de java versie van opera mini installeren..deze is echt tien keer beter dan de ingebouwde.

Zijn er trouwens nog mensen met andere apps of games voor deze foon.
Tot nu toe erg weinig..maarja foon is pas uit..dus hoop dat het allemaal nog komt.
Check dit lijstje even voor games die ik zelf getest heb, staan ook enkele webbrowsers bij, die wellicht leuk zijn om te proberen:

http://is.gd/11bRr

Reg. datum: 01 september 2007

Ik krijg deze telefoon eind deze week thuisbezorgd. ( tis nu al zaterdag avond en is er nog steeds niet... )

Zat te twijfelen tussen de Samsung Jet en de Viewty Smart, uiteindelijk heeft het design van LG de doorslag gegeven.
Had al enkele foto tests bekeken en moet zeggen dat de Jet met 5mp betere foto's maakte dan de Viewty Smart met 8mp.
Ook is het scherm van de Jet ( AMOLED ) beter als de Viewty Smart ondanks dat ze beide 16miljoen kleuren hebben.

Enigste wat ik wel op beide miste was een Xenon flits ipv zon LED ding.

Had alleen nog een vraag, zit er bij deze telefoon zon pennetje bijgeleverd om makkelijk dingen aan te tikken op het touchscreen? Zat namelijk wel bij de Viewty toen die tijd.

Bobfakkel wijzigde dit bericht 18-07-2009 20:52 (4%)

Reg. datum: 09 januari 2008

Heeft er iemand anders toevallig ook problemen met het veranderen van de profielen?
ik kan alleen het profiel 'normaal' aanpassen :(
quote:
Had alleen nog een vraag, zit er bij deze telefoon zon pennetje bijgeleverd om makkelijk dingen aan te tikken op het touchscreen? Zat namelijk wel bij de Viewty toen die tijd.
nee helaas niet

Nou, vandaag voor de eerste keer de foto's maar eens op de pc gezet. Maar echt goed kan ik het niet noemen.
Ik durf bijna te zeggen dat mijn K800i met 3.2 MP nog betere foto's maakte.
Het beeld is erg vaag...niet bepaald scherp te noemen.

kevinboos wijzigde dit bericht 16-07-2009 21:57 (13%)

En je hebt het toestel goed stilgehouden en goed gefocust ?

Uiteraard. Heb ook alle instellingen nagelopen en getest maar het beeld blijft best vaag voor een "8 megapixel" cameratelefoon :(

Reg. datum: 21 juli 2009

Heb het idee dat dit toestel het lang niet zo goed gaat doen als de LG Viewty. Ik denk persoonlijk dat dat ligt aan het feit dat de Viewty toen heel nieuw en vooruitstrevend was, en dat de Viewty Smart gewoon één van de velen in zijn categorie is.

Vannochtend de telefoon thuis bezorgd gekregen. ( na bijna 2 weken )

Eerste wat me opviel is dat het nog best wel lastig is om te werken met een touchscreen, had hiervoor een samsung u700 met touch toetsen en dat was ook een gepruts int begin :P
Zal wel wennen zijn want nu na 2 uur begin ik het een beetje onder de knie te krijgen :)

Had hem besteld bij vodafone dus hoopte een x geen branded toestel te krijgen omdat er een os van LG opzat.
En ik heb geluk :D geen troep van vodafone :D heb gewoon de normale voor de nederlandse markt.
Las op de mobile site dat er 2 versies waren de NLD GC 900 en de GC 900 Vodafone, ik heb dus de 1e :D

Over het uiterlijk vallen me ook een paar dingen op, het ziet er breeder uit dan de internet foto's :S maar ook weer platter :)
Maar over het algemeen ziet ie er op de i-net plaatjes een stuk gelikter uit dan irl.

Functies werken iig naar behoren, maar zoals er al meer zeiden de camera is nou niet bepaald geweldig als ik hem vergelijk met me ouwe 3.2 mp van de u700.

Voor een 8mp en een 2 jaar nieuwere telefoon had ik zeker meer verwacht.
Maar ben er blij mee en kan weer 2 jaar vooruit :P

Nog ff 1 vraag, iemand een idee hoe je kan handschrijven op deze telefoon.
Zag zon filmpje op internet met iemand die dat deed op de GC 900.

Had zelf al geprobeerd op memo maar deed het niet :(

En heb beschermplastic eraf gehaald, zit er ook nog 1 op de lens? voelt wel zo maar krijg niks eraf.
Die ronde op het metaal rond de lens heb ik wel verwijderd.

Bobfakkel wijzigde dit bericht 24-07-2009 14:00 (5%)

Heb vandaag ook maar meteen de firmware geupdate.
Standaard versie ( telefoon instellingen > toestel ) gaf hij aan v10b en heb nu v10e.

Instellingen en bestanden blijven bewaard wat een voordeel is.

Zie echter weinig verschil alleen bij M-toy spelletjes is er nu een dart,vis en honkbalspel erbij gekomen.

Update kan via de site lgmobile.com ff europe kiezen en dan nederlands. daarna product > handleiding en software.

Hier kan je de lg mobile support tool downloaden en de firmware upgraden.

Duurde wel lang voordat ik het aan de praat kreeg, kan ook zijn omdat ik windows 7 heb.

Upgraden zelf duurt ongeveer 20minuten ofzo.

quote:
D-fend2k schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:55:
Sinds vandaag deze gsm in bezit en ik moet zeggen dat hij mijn verwachting tot nu toe overtreft.
Alleen is het jammer dat ik tot op heden erg weinig appz en games heb kunnen vinden.

Misschien iemand een idee?
Wachten tot eind van dit jaar, dan zal de LG application store ook in europa van start gaan.
Is momenteel alleen beschikbaar voor australie en azie.
Ze starten die site met 1800 apps en momenteel zitten ze op 2000.
Meesten zijn betaald maar waren 100 gratis te downloaden las ik.

Ze zijn er dus wel mee bezig, alleen ff geduld hebben :)

Pagina: 1 2 3 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: