Reg. datum: 19 september 2001
Reg. datum: 19 september 2001
Ja wat ik je aanraad is dan te bellen met de helpdesk, even voor nood het meegeleverde online modem aansluiten een zaak laten aamaken voor de technische dienst.quote:loewie-643- schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 20:31:
[...]
Beste MGear, ik deel je mening maar zoals ik eerder te kennen heb gegeven ben ik niet in het bezit van een isra punt. Ik woon in een complex met 16 afzonderlijke telefonie aansluitingen die middels een telefoonkabel op een telefoonwandcontactdoos zijn aangesloten. Vanaf deze wandcontactdoos heb ik op de schroefjes waar het juiste aderpaar op zit aangesloten een cat5 kabel aangesloten. Deze kabel is 15 meter lang en gezien het feit dat deze twisted is kan ik me niet voorstellen dat deze dusdanig aan interferentie onderhevig is, dat dit invloed zou kunnen uitoefenen op mijn verbinding. De kabel ligt weggewerkt achter de plint en moet de ruimte delen met een coax kabel, nog een cat5 kabel, een hdmi kabel en een rca-jack kabel.
Het feit dat ik mijn modem rechtstreeks aangesloten heb op de aansluiting die zich binnen mijn appartement bevindt ontkracht denk ik daarmee ook jou suggestie dat de kabel verrot zou zijn. Het gebruik van eigen spul als laatste zou een factor kunnen zijn, maar mijn Linksys WAG200G heeft me vanaf dag 1 nooit in de steek gelaten en een laatste firmware update heeft ook geen verbetering gebracht, alhoewel ik de indruk heb dat de lijn nu wel constanter is als eerst.