Reg. datum: 08-06-2007
"Sommige fabrikanten willen hun netbooks nog wel eens te klein of goedkoop aanvoelend toetsenbord meegeven"
"Sommige fabrikanten willen hun netbooks nog wel eens een te klein of goedkoop aanvoelend toetsenbord meegeven
quote:Activision Blizzard betaalde vervolgens echter niet het volledige bedrag, maar hield ruim 424 duizen dollar in omdat dit in het verleden al te veel zou zijn uitbetaald.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Reg. datum: 09-01-2002
moten -> moetenquote:Valve zegt dan ook nog royalty's te moten ontvangen van Activision Blizzard. Begin april
BramBo wijzigde deze reactie 01-05-2009 09:52 (4%)
Deze zin loopt niet lekker. Aan jullie de keuze of hij wordt veranderd.quote:De opvolger van de nieuwe Palm Pre zou een 2,6"-touchscreen hebben en niet meer 10,6mm dik zijn.
// users are losers //Kimmo.biz // systeemspecs //
Reg. datum: 24-07-2000
Too late -> BramBo in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..."quote:grizzlybeer schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 10:56:
Valve zegt dan ook nog royalty's te moten ontvangen
reviews: Hands-on: Philips Cinema 21:9 ultrabreedbeeld
- het woordje "maar" geeft een tegenstelling aan, maar hier wordt het juist bevestigd? Ik zou het weglaten.quote:Verder viel de zeer snelle reactietijd van het scherm direct op. Philips claimt zelfs een bloedsnelle responstijd van 3ms, maar van enige motion blur was in ieder geval niets te bespeuren.
Reg. datum: 17-11-2001
'van' moet tussen 'maken' en 'illegale', anders klopt de zin niet.Nintendo kreeg de boete wegens het maken van illegale prijsafspraken.
Specs: 1337 bak // HP EliteBook 8560w
"Anything that can go wrong, will go wrong" -Murphy's Law
Reg. datum: 12-06-2007
halverwege de pagina:
Met zijn NC10 maakt Samsung deze fout niet, en bij de nieuwe netbooks evenmin
moet zijn:
Met zijn NC10 maakte Samsung deze fout niet, en bij de nieuwe netbooks evenmin
Reg. datum: 09-01-2002
Onderaan staat een tabel met een overzicht van de deze maand samengestelde systemen.
De link naar de energiezuinige thuisserver klopt niet, deze komt uit bij de workstation.
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2009 ipv reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2009
[edit]
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2009
Bij de bespreking van geheugen wordt "3454MN" genoemd, moet MB zijn
BramBo wijzigde deze reactie 01-05-2009 13:48 (14%)
Reg. datum: 03-11-2002
Laatste paragraaf:
Verder blijft het standby-verbruik beperkt tot 0,19W en gaat de televisie vanzelf uit als er geen ingangssignaal is er geen activiteit van de gebruiker wordt gesignaleerd.
De 'er' vervangen door 'en' (of ervoor plaatsen) ?
craio wijzigde deze reactie 01-05-2009 13:53 (4%)
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjesquote:BramBo schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:47:
Onderaan staat een tabel met een overzicht van de deze maand samengestelde systemen.
De link naar de energiezuinige thuisserver klopt niet, deze komt uit bij de workstation.
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2009 ipv reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2009
[edit]
Bij de bespreking van geheugen wordt "3454MN" genoemd, moet MB zijn
Dit is al gemeld in een apart topic.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
De voeding wordt meegeleverd met de Chenbro-behyuizing.
De y moet weg dus =)
quote:De Nederlandse ontwikkelaar Triumph Studios heeft voor dit tweede deel alle versie zelf ontwikkeld.
Ik neem aan dat versie naar versies moet worden veranderd.quote:Bij voorganger Overlord, dat in 2007 verscheen, werden alleen de versie voor pc en Xbox 360 in Delft gemaakt.
Electrowolf wijzigde deze reactie 01-05-2009 15:26 (21%)
Reden: Nog een zin
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
"De 2,5"-naar-2,5"-converter is klein van omvang en vormt geen aanslag op het budget"
zou moeten zijn
"De 2,5"-naar-3,5"-converter is klein van omvang en vormt geen aanslag op het budget"
->quote:Hardware-fabrikant Asus heeft een speciale versie geintroduceerd
quote:Hardware-fabrikant Asus heeft een speciale versie geïntroduceerd
Ik breng toch PcDealer in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..." wederom even onder de aandacht.quote:blackTIE schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 11:19:
En alles is weer gefixed en verbeterd! 'Als het ware' is overigens een correcte uitdrukking...
Daar mag een a minder lijkt mequote:Call of Pripyat bevat volgens de ontwikkelaaar minsten twee nieuwe monsters :
Maranello wijzigde deze reactie 01-05-2009 16:00 (6%)
Reg. datum: 12-01-2006
Best Buy Guide - Mei 2009 - Special: energiezuinige thuisserver - pagina 6
Onderaan het deel "Harde schijf Samsung Spinpoint M5 HM160HC"
"Alternatief: Transcend IDE Flash Module TS2GDOM40V 2GB"
Deze link geeft een 404 terug
marking wijzigde deze reactie 01-05-2009 16:09 (4%)
Reg. datum: 05-04-2003
Moet natuurlijk het 'leven lieten' zijn.quote:waaronder de 38-jarige dader - het lieven lieten
Reg. datum: 27-11-2007
"Politie ontvang bijna 150 multimediatips over Koninginnedag-drama"
Een t-tje vergeten bij "ontvangt".
Fout:
Moet zijn:quote:We zijn chter uiteindelijk toch voor een eenvoudige, maar goed uitbreidbare Cooler Master Elite 334 gegaan.
quote:We zijn echter uiteindelijk toch voor een eenvoudige, maar goed uitbreidbare Cooler Master Elite 334 gegaan.
Ja echtquote:PcDealer schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:53:
[...]
Ik breng toch PcDealer in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..." wederom even onder de aandacht.
Wilbert de Vries wijzigde deze reactie 01-05-2009 19:49 (87%)
In de tabel (inhoudsopgave) onderaan verwijst de link van de special naar http://tweakers.net/1226/6 in plaats van http://tweakers.net/riviews/1226/6
Bezoek eens een willekeurige pagina
Voor alle duidelijkheid, het moet dus reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2009 zijn.quote:EdwinG schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 19:59:
In de tabel (inhoudsopgave) onderaan verwijst de link van de special naar http://tweakers.net/1226/6 in plaats van http://tweakers.net/riviews/1226/6
Artikel: nieuws: Maker BeBook-e-reader toont eerste foto 5"-variant
Fout:
Moet zijn:quote:De huidige e-reader van Endless Ideas wordt geproduceerd door het Chines Tianjin Jinke Electronics.
quote:De huidige e-reader van Endless Ideas wordt geproduceerd door het Chinese Tianjin Jinke Electronics.
SChief wijzigde deze reactie 01-05-2009 20:33 (27%)
Dat moet natuurlijk "houdt" zijnquote:De boxed koeler houd de Sempron koel en dankzij het lage energieverbruik zal deze ook niet hard hoeven draaien
Of eventueel 'een' toevoegen zou het ook corrigeren volgens mijquote:Hoewel HTC geen oorzaak noemt voor de dalende verkoop, lijkt het erop dat de verkopen in mineur zijn door gebrek aan aansprekende toestellen: alleen de Touch Cruise 09 kwam uit in het eerste kwartaal.
Op de 1e pagina in de tabel (systeem / budget) staat:
Werkende link:
Workstation: 3d-systeem --> http://tweakers.net/reviews/1226/5
Dode link:
Special: energiezuinige thuisserver --> http://tweakers.net/1226/6
Ik bedoel hiermee niet dezelfde link als EdwinG.
alsquote:Canada staat hier al enige Westerse land op naast notoire 'piraten-naties' zoals China en Rusland.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
moet zijnquote:Hij bekende schuld aan meer dan 30 gevallen van auteursrechtschending en werd hiervoor veroordeeld tot negen maanden cel, de hoogste straf die ooit on Australië voor dit feit is opgelegd.
Hij bekende schuld aan meer dan 30 gevallen van auteursrechtschending en werd hiervoor veroordeeld tot negen maanden cel, de hoogste straf die ooit in Australië voor dit feit is opgelegd.
running: intel Q6600 @ 3.2Ghz (400*8), 2x Ati 3870TOP in Crossfire, 4Gb 800Mhz (FSB:RAM = 1:1) DDR2 geheugen
Reg. datum: 25-02-2009
Nieuws: Microsoft bouwt veilige XP versie voor Amerikaanse luchtmacht
Quote:
Omdat alle Windows-configuraties gelijk waren gebracht, is er nu nog maar 72 uur nodig om patches te testen en te verspreiden, iets wat nu vanuit Microsoft gebeurd.
Iets wat nu vanuit Microsoft gebeurT.
- gelijk ge-wat?quote:Omdat alle Windows-configuraties gelijk waren gebracht, [...]
Dit viel mij ook op. Ik hoop dat 't een typo is. Zo niet, dus als de gramatica kennis van de geliefde Dimitri niet in orde is, dan is dat jammer (nooit eerder gezien bij Dimitri, dus ik neem aan dat 't een typo is). Op fora, okay, maar door een redactie als van tweakers vind ik dit soort fouten heel jammer.quote:Games.Bond schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 15:35:
nieuws: Microsoft bouwt 'veilige' XP-versie voor Amerikaanse luchtmacht
Nieuws: Microsoft bouwt veilige XP versie voor Amerikaanse luchtmacht
Quote:
Omdat alle Windows-configuraties gelijk waren gebracht, is er nu nog maar 72 uur nodig om patches te testen en te verspreiden, iets wat nu vanuit Microsoft gebeurd.
Iets wat nu vanuit Microsoft gebeurT.
"I came here to chew gum and kick ass... and I'm all out of gum." -- They Live
Reg. datum: 26-09-2007
om gezamenlijk en extra beveiligde versie --> een
, iets wat nu vanuit Microsoft gebeurd. --> gebeurt.
volgens mij is het Koninginnedagdrama, er is naar mijn weten geen reden om een streepje tussen Koninginnedagdrama te zetten. Extra controle van meerdere dagbladen zijn het wat dat betreft met mij eens
Piraterijlijst is één woord zonder koppelteken.quote:piraterij-lijst
hun -> henquote:De Verenigde Staten heeft Canada op een lijst geplaatst van landen die volgens hun veel te weinig doen aan de bescherming van intellectueel eigendom.
En er mag nog een komma voor "omdat".quote:De International Intellectual Property Alliance vond het echter terecht dat Canada op de lijst was geplaatst omdat
sanderr wijzigde deze reactie 02-05-2009 17:22 (17%)
Reden: Nog een foutje.
-> eenquote:De partijen besloten om gezamenlijk en extra beveiligde versie van XP te gaan ontwikkelen.
/edit: Bij nader inzien spuit 11.
Upquark wijzigde deze reactie 02-05-2009 17:27 (14%)
De Verenigde Staten zijn meervoud, dus ze hebben Canada op een lijst geplaatst. Wat ook blijkt uit hun, waarover sanderr hierboven al terecht opmerkte dat dat hen moet zijn.quote:De Verenigde Staten heeft Canada op een lijst geplaatst van landen die volgens hun veel te weinig doen aan de bescherming van intellectueel eigendom.
Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2012: 23,24 juni in Biddinghuizen (Flevonice)
@Arathorn8: ter geruststelling: het was een ordinaire (en nare) typo
Abort Retry Fail?
Reg. datum: 06-08-2008
Lijkt me niet helemaal op z'n plaats, zie link.quote:De reden dat Canada op deze illustere plaats terecht is gekomen
Ik heb er 'berucht' van gemaakt..
De release van het bedrijf in zin 2, en het product in zin 1?quote:Serverfabrikant Sun zou Solaris 11 halverwege 2010 op de markt willen brengen. De release van het door Oracle overgenomen bedrijf zal daarmee niet samenvallen met die van Rock, de 16-core UltraSparc-serverprocessor van de fabrikant.
Lijkt me niet te kloppen.
nieuws: 'Solaris 11 arriveert halverwege 2010'
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_
Ik neem aan dat de auteur herhalingen wilde voorkomen, niet echt fout, niet gefixed...
'Van' vergeten.quote:Zij gebruiken hiertoe de elektronische sensor die werd ontwikkeld om de luchtkwaliteit aan boord van de spaceshuttle Endeavour en het International Space Station te meten.
Move along folks, nothing interesting to see here.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Reg. datum: 01-12-2007
Haha, ging net hetzelfde plaatsen. Copywrite
Na Januari moet ik uit mijn tijdelijke kamer in Utrecht wie heeft iets voor me voor daarna? ~ Mijn progblog! ~ @royTries
Perkouw wijzigde deze reactie 04-05-2009 15:04 (92%)
't Is misschien geen spelfout, maar daar staat:
Er valt niet veel te decoderen aan CD audio / wav files, ik neem aan dat hier encoderen bedoeld wordt ?quote:Het rippen en decoderen neemt de dBpoweramp-applicatie voor zijn rekening
Verder staat er:
moet MusicBrainz zijn, er staat een n teveel achter.quote:terwijl extra informatie over albums en tracks via de databases van AMG, GD3, MusicBrainzn en freedb wordt binnengehengeld.
eigenlijk kwam ik alleen melden dat er een t mist achter stop ....
u_nix_we_all wijzigde deze reactie 04-05-2009 15:12 (6%)
Wie terrabyte zegt, is een neptweaker. Of zeg je ook megga- , gigga- en killo-bytes ?
Nog een foutje in hetzelfde artikel:quote:u_nix_we_all schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:11:
nieuws: RipNAS stop ssd's in cd-rippende nas
't Is misschien geen spelfout, maar daar staat:
[...]
Er valt niet veel te decoderen aan CD audio / wav files, ik neem aan dat hier encoderen bedoeld wordt ?
Verder staat er:
[...]
moet MusicBrainz zijn, er staat een n teveel achter.
eigenlijk kwam ik alleen melden dat er een t mist achter stop ....
SDD zal waarschijnlijk SSD moeten zijn. Even verderop in het artikel klopt de naam wel weerquote:RipNAS heeft twee nas-systemen met Atom-cpu's aan zijn productportfolio toegevoegd. Het gaat om de Statement HDD en om de Statement SDD, die over twee ssd's van 250GB beschikt .
quote:De ssd's in de Statement SSD moeten onder andere voor een lager geluidsniveau zorgen.
- - Inventaris - - - - - Wenslijst - - - - 50 Euro aan transactiekosten gratis bij Binck voor nieuwe klanten? PM mij. :)
Reg. datum: 09-05-2008
die titel klopt niet echt... 'van Windows Marketplace maken' zou beter zijn denk ik.
Salomon aka TahKingKong
Idd, dit viel me ook net op. Waarschijnlijk wilde de redactie van juist weglaten, en dat kan ook wel door de woordvolgorde aan te passen: Providers mogen eigen versie Windows Marketplace maken leest al tien keer beter dan de huidige headline.quote:Salomon schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:03:
Providers mogen eigen versie maken Windows Marketplace
die titel klopt niet echt... 'van Windows Marketplace maken' zou beter zijn denk ik.
Soultaker wijzigde deze reactie 04-05-2009 18:26 (36%)
quote:Met nog kleinere bestanden, van 512B, nemen de random lees en read-iops toe naar respectievelijk 200.000 en 300.000.
Hooglander1 wijzigde deze reactie 04-05-2009 18:28 (5%)
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
200.000 write, 300.000 readquote:Hooglander1 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 18:28:
nieuws: DDRdrive claimt dat ssd 300.000 iops haalt
[...]
read en write-iops zullen we daar maar van maken
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Reg. datum: 01-12-2007
-> Sony zou van plan zijnquote:Sony is van plan zijn om een nieuwe Alpha-dslr met het typenummer A330
of
-> Sony is van plan zijn
Ok, bedankt g0tanks.
Soultaker wijzigde deze reactie 05-05-2009 10:41 (10%)
Reg. datum: 01-10-2008
quote:Maanrdag is de final release
64bit-editie.Deze versie van Windows 7 is hier in een 32bit- en 64it-editie te downloaden en kan tot 1 maart 2010 zonder beperkingen gedraaid worden.
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Reg. datum: 27-08-2008
Moet volgens mij zijn:quote:Evenmin is het ongebruikelijk dat oudere modellen veel verkocht worden
quote:Evenmin is het niet ongebruikelijk dat oudere modellen veel verkocht worden
Je hebt in nieuws: Quake Live krijgt private matches en servers toch nog één practise gemist.quote:
Nee, de huidige tekst is goed. Evenmin betekent al (ook) niet dus moet er niet nog een extra negatie aan de zin toegevoegd worden. Jouw versie raakt kant noch wal; dat zou dan eerder iets als bovendien is het niet ongebruikelijk dat... worden, maar dan is de huidige versie mooier i.m.o.quote:Softmore schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:46:
in 'Blackberry Curve beter verkocht dan iPhone':
Evenmin is het ongebruikelijk dat oudere modellen veel verkocht worden
Moet volgens mij zijn:
Evenmin is het niet ongebruikelijk dat oudere modellen veel verkocht worden
Soultaker wijzigde deze reactie 05-05-2009 15:12 (10%)
Reg. datum: 27-08-2008
bestaat niet; er zal wel autorun bedoeld worden?de zogenaamde 'autrun-wormen'
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik zou het 5e en 6e woord stiekem uit de zin schrappen...quote:De chip moet China op de onafhankelijk maken van buitenlandse chipbakkers als AMD en Intel.
The whole secret of arguing is not to listen to what the other person is saying - Terry Pratchett
Daarnaast ook in nieuws: Europese Commissie wil regelgeving thuiskopie voor hele EUquote:Inmiddels meldt het Zuid-Koreaanse persbureau Yonhap dat zijn noorderburen al een speciale eenheid heeft die zich volledig richt op cyberspionage en het aanvallen van Amerikaanse en Zuid-Koreaanse defensienetwerken.
Dat is waarschijnlijk 'kopiëren' of 'kopieën'.quote:Aan deze 'fragmentatie van wetgeving op het gebied van kopieëren voor privégebruik' wil de Europese Commissie nu een einde maken.
Diocletianus wijzigde deze reactie 05-05-2009 21:32 (32%)
Reden: Nieuwe melding toegevoegd
“I can go from zero to studying in less than 60 seconds”
– Diocletianus wanneer hij weer iemand te pas en te onpas citeert
3.0quote:, zodra versie 3.o van de firmware voor de mobiele telefoon van Apple dit mogelijk maakt.
o_0
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
->quote:de komende maanden te integeren
+r dusquote:de komende maanden te integreren
Nieuwe dus.NIeuwe pci-e-ssd Photofast levert doorvoersnelheid van bijna 1GBps
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Hier mist 'is'Een stylus of ander pennetje vanwege het capacitieve scherm niet te gebruiken
En zo is het maar net.
Bekijk ook eens Marc van Glabbeek's Omzwervingen
The whole secret of arguing is not to listen to what the other person is saying - Terry Pratchett
quote:De in januari aangekondigde ontslagronde van vijfduizend weknemers moet een jaarlijkse besparing van 1,5 miljard dollar opleveren.
Boven de vlaggen:
quote:[...] deskundigen stellen dat de EU-regelgeving voor meerdere interpretaties vatbaar zijn is.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Moet 3TB zijn neem ik aanquote:De 2TB-versie van de Big Disk Network-nas kost 379,99 dollar, terwijl de 3GB-versie 499,99 dollar
KABOEM!!! Dyslectisch (ofzow)
http://europe.nokia.com/f.../nokia-e52/specificationsquote:De E52 ondersteunt echter geen wifi.
quote:Data network
* GPRS class A, multislot class 32
* EGSM class A, multislot class 32
* WCDMA 900/2100 (Nokia E52-1)
* WCDMA 850/2100 (Nokia E52-2)
* HSDPA maximum speed: up to 10.2 Mbps
* HSUPA maximum speed: up to 2 Mbps
* WLAN 802.11 b/g
* TCP/IP support
* Capability to serve as data modem
orbit_ph wijzigde deze reactie 06-05-2009 15:57 (3%)
Ymmv.
Rataplan wijzigde deze reactie 06-05-2009 17:04 (18%)
Reg. datum: 12-09-2005
De laatste zin van de intro paragraaf stopt abrupt...quote:De site lijkt daarmee
Er staat in de inleiding als laatste: De site lijkt daarmee
Niet helemaal juist.
MADG0BLIN wijzigde deze reactie 06-05-2009 17:55 (0%)
Reden: Met ^^
quote:Auteursrechtelijk beschermde bestanden zouden worden verwijderd. De site lijkt daarmee
Waarschijnlijk is het echter vooral van belang dat de beheerders van Mininova op 20 mei in de rechtszaal tegenover Stichting Brein zullen staan.
Misschien "vooral van belang voor het feit dat" ?
quote:EA Mobile heeft de eerste versie van Need for Speed Underground voor de iPhone
Gaat om Need for Speed: Undercover, niet Underground (die is alweer van 2003)quote:De iPhone-versie van Need for Speed Underground
moet toch echt waterstof zijn... anders wordt het wat te rosekleurig.quote:Het gefaseerd overstappen van de gebruikelijke bovenleidingen die treinen van elektriciteit voorzien naar een systeem waarin brandstofcellen elektriciteit uit water opwekken, zou niet alleen het milieu sparen, maar ook minder onderhoud vergen.
running: intel Q6600 @ 3.2Ghz (400*8), 2x Ati 3870TOP in Crossfire, 4Gb 800Mhz (FSB:RAM = 1:1) DDR2 geheugen
quote:DJT88 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 20:43:
nieuws: 'Einde defecte bovenleidingen NS-treinen dankzij waterstof'
[...]
moet toch echt waterstof zijn... anders wordt het wat te rosekleurig.
- treinenquote:[...], maar brandstofcellen de benodigde elektriciteit voor de treien van de NS leveren, [...]
Zal waarschijnlijk qwerty zijn?quote:Het apparaat beschikt over navigatieknoppen aan de zijkant en querty-toetsen onderaan, en heeft zoals de eerdere versie een ingebouwde voorleesfunctie.
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Reg. datum: 10-10-2008
En nu ik die zin hier zie staan vraag ik me opeens af hoeveel l-en er in gescrold/gescrolld horen te staan, het ziet er allebei raar uit.Amazon stelt dat er met de Kindle DX kan worden gelezen zonder dat er moet worden gezoomd of gescrold.
Reg. datum: 18-04-2000
De van oorsprong Duitse provider wijt dat aan de fusie met Orange.
Moet zijn
De van oorsprong Duitse provider wijdt dat aan de fusie met Orange
In de tweede Alinea staat
Accuut moet acuut zijn, ook volgens de Dikke Van Dale: http://www.vandale.nl/van...denboek/?zoekwoord=accuutquote:Daarnaast zouden de deels blootgelegde stroomkabels afbreken, gaan vonken en zelfs zo heet kunnen worden dat er accuut brandgevaar ontstaat.
Spellcheck?
dat bepalen wij wel
->quote:telecomunicatiediensten
&"e:telecommunicatiediensten
->quote:geinteresseerd
quote:geïnteresseerd
quote:
kommaatje tussen ip-adres en e-mailadres vergetenquote:Bevoegde overheidsdiensten kunnen vervolgens gegevens als naam, adres, woonplaats, ip-adres e-mailadres en telefoonnummer
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Winterbanden kopen?
reviews: Preview: Fuelquote:(hier hoort nog wat)is heel anders opgezet dan Race Driver Grid of Colin McRae Dirt. Waar je in die games steeds menu's gebruikt om andere races te selecteren, krijg je in Fuel een geheel open wereld voorgeschoteld. Deze wereld bestaat uit een samenraapsel van verschillende Noord-Amerikaanse landmarks. Zo rijd je langs de kust, terwijl een kilometer of tachtig verderop de Grand Canyon op je ligt te wachten. Dat lijkt in een game vlakbij te zijn, maar in Fuel is tachtig kilometer ook echt 'tachtig kilometer'. Het valt niet direct op, maar als je de kaart even inspecteert, een stukje rijdt en dan kijkt hoeveel je bent opgeschoten, begint te dagen dat de wereld van Fuel echt groot is. We hebben het hier over een spelwereld van meer dan 14.000 vierkante kilometer.
Pagina: vorige 1 ... 8 9 10 11 volgende laatste
Dit topic is gesloten.