Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• littleredbird
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 16-06 17:39
quote:
michelannet schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:53:
[...]

Op de voorkant, linksboven, zit een sensor die 'ziet' of je je toestel tegen je oor houdt. Dan gaat de 'toetsen blokkering' erop en het display op zwart. Als je de phone weer weghaalt van je oor, licht het display weer op. Gebeurt dat ?
Zo nee, dan zou het nog kunnen dat je de sensor hebt afgedekt met een screenprotector oid ? Ergens in dit topic wordt dit al wel vaker gemeld.... suc6 ermee. :)
Serieus? Kan het ook zijn dat dit niet zo is ingesteld? Ik kan het niet echt vinden.
Bij mij gaat hij meteen op zwart met bellen, wil ik het toetsenbord te voorschijn halen dan moet ik veeeel geduld hebben..

• pmanders
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13-04-2011

pmanders

alvast bedankt

quote:
michelannet schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:50:
[...]

De sensor zit linksboven op het display, ongeveer links naast LG logo. Rechstboven ( in de behuizing, naast de speaker, zeg maar ) zit de camera ( tbv videobellen ). Maar goed, dit TI. :)
Oke, dat wist ik niet, alweer een gaatje in mijn telefoonmapje gemaakt.

Bedankt voor het antwoord...

piet manders

• jellever
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 18-12 09:50
eindelijk vind lg pc suite hem de v10g :) die klote v10e kan je geen afspeellijstn maken en dit kan nu ook weer met de 10g :*)

• Bakie
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19-12 13:19
Ik krijg nu de volgende melding als ik een foto wil maken;

niet genoeg systeemgeheugen voor opname

Weet iemand hoe je dit oplost? Ik heb al foto's en emails weggegooid maar dat helpt niet.

• michelannet
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 01-11 10:59
quote:
Bakie schreef op zondag 20 december 2009 @ 17:06:
Ik krijg nu de volgende melding als ik een foto wil maken;

niet genoeg systeemgeheugen voor opname

Weet iemand hoe je dit oplost? Ik heb al foto's en emails weggegooid maar dat helpt niet.
Ik denk dat een keertje uit en aanzetten het wel oplost. En wellicht de firmware updaten, dacht dat deze issue inmiddels is opgelost in de laatste firmware revisie. suc6

• Bakie
quote:
michelannet schreef op zondag 20 december 2009 @ 21:50:
[...]

Ik denk dat een keertje uit en aanzetten het wel oplost. En wellicht de firmware updaten, dacht dat deze issue inmiddels is opgelost in de laatste firmware revisie. suc6
Thanks, het probleem is met een herstart van de telefoon verholpen. :-D

• frahes
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 19-12 09:14
Waarom kan ik alleen de verbinding van Mobiel Internet of WiFi instellen bij een POP3 account en bij Exchange niet? Ik gebruik Exchange voor mn werk en zou het wel fijn vinden als ik thuis via WiFi mijn mail kan checken, nu kan dat alleen maar met mn POP mail...

En wat is trouwens jullie gemiddelde van de batterij? Ik red er net 2 dagen mee, dan is het over..beetje jammer!

~whatever~

• michelannet
Iemand al eens iets gedaan met de "serversynchronisatie" ?
Steeds meer telecom aanbieders bieden aan om contactpersoon info online op te slaan. Tijdje terug gelezen op een forum dat er nog problemen zijn met de Arena om te synchroniseren, alleen nummers werden verstuurd, of iets dergelijks. Iemand ervaring ? Ik heb KPN.
Thnx voor de input.

• pmanders

pmanders

alvast bedankt

Ik ben me aan het oriŽnteren over telefoonbescherming van mijn LG900?

Wat kan ik het beste nemen om in ieder geval het glas te beschermen en in 2e instantie de telefoon?

Een screenprotector of een mapje??
En welk type dan?

Alvast bedankt.
Piet Manders

piet manders

• michelannet
quote:
pmanders schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 12:30:
Ik ben me aan het oriŽnteren over telefoonbescherming van mijn LG900?

Wat kan ik het beste nemen om in ieder geval het glas te beschermen en in 2e instantie de telefoon?

Een screenprotector of een mapje??
En welk type dan?

Alvast bedankt.
Piet Manders
Aannemende dat met LG900 de LG KM900 ( Arena ) bedoelt..... ;)
Ik kan alleen uit eigen ervaring praten, maar ik heb een hoesje. Bewust voor een hoesje gekozen, want ik heb de phone in mijn broekzak en wilde bescherming tegen stof. Dan werkt een hoesje beter dan een screenprotector. Ik heb de Arena nu sinds mei dit jaar en hij ziet er nog uit als nieuw en heeft geen krasje !!
Dit hoesje heb ik:
http://link.marktplaats.nl/282457451
Kost weinig en past perfect. Met een 'koortje' om hem eruit te kunnen halen.

Suc6 met je keuze.

• mafloder
  • Laatst online: 06-01-2010
hoi,
ik ben nieuw en een volledige leek wat dit toestel betreft.
ik heb er een gekocht voor mijn echtgenoote maar krijg dat niet ingesteld zodat ze haar emails via wifi kan binnenhalen op deze gsm.
kan me iemand uitleggen hoe ik dat moet instellen of waar ik dat terug kan vinden.
Mvg en prettige feesten
Marc

• jelmervos
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Is het al mogelijk een firmware update uit te voeren vanuit Windows 7 x64? Iemand hier ervaring mee?

Nu KM900AT_V10t (T-Mobile) in gebruik, is het zinvol een firmware update uit te voeren?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Gene
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 12-12 22:29
Dat vraag ik mij ook af. Ook op andere sites heb ik daar geen duidelijk antwoord op kunnen vinden. Vooralsnog werkt de T(mobile) versie bij mij wel zoals het moet. Maar..... misschien dat iemand op dit forum ons duidelijkheid kan verschaffen.

• pmanders

pmanders

alvast bedankt

Ik heb deze gekocht met screenprotector, totale kosten 13.40 euro.

http://www.marktplaats.nl...tasje-lg-arena-nieuw.html

pmanders wijzigde deze reactie 08-01-2010 20:43 (47%)

piet manders

• Jurgenvz
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 12-02-2010
Welke manieren gebruiken jullie om je muziek en de daarbij behorende playlisten te beheren?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

quote:
Jurgenvz schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 16:16:
Welke manieren gebruiken jullie om je muziek en de daarbij behorende playlisten te beheren?
Geen, de speler werkt zo slecht dat ik hem maar niet meer gebruikt. Luister nu alleen nog naar de radio.

• heitsme77
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 06-08-2010
kan ik opera mini ook als standaars browser instaleren.

zo ja hoe doe ik dat?

wat is de laatse firmware voor de km900 van hi/kpn

• Joop557
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 11-11 23:44
quote:
heitsme77 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 20:57:
kan ik opera mini ook als standaars browser instaleren.

zo ja hoe doe ik dat?

wat is de laatse firmware voor de km900 van hi/kpn
Nee de standaard browser blijft altijd die van de telefoon zelf. 10g is de laatste firmware van hi volgens mij.

• kwakmannie
  • Laatst online: 18-12 19:59
Heb sinds gisteren deze telefoon, vind dat hij er erg mooi uitziet.
Maar toen ik via WI-FI m.youtube.com bezocht, kon ik de filmpjes niet afspelen.
Er stond er "service niet ondersteund wifi", is hier een oplossing voor, zodat ik filmpjes via youtube kan kijken.

Ik lees ook allemaal dingen over updates enz., maar is het nodig om te updaten en zo ja welke en waar kan ik die update downloaden en hoe moet ik hem vervolgens installeren. Mijn provider is Telfort.

Vanmiddag heb ik er ook wat apps opgezet, werkt prima.
Ben nu nog zeer tevreden.

kwakmannie wijzigde deze reactie 21-01-2010 14:53 (3%)

• heesmeng
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 23-10 18:09
quote:
jellever schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 22:25:
eindelijk vind lg pc suite hem de v10g :) die klote v10e kan je geen afspeellijstn maken en dit kan nu ook weer met de 10g :*)
Ook ik had dit zelfde probleem, maar ik dacht in eerste instantie dat er iets fout was gegaan met het updaten van de phone zelf, blijkbaar zijn er dus meer mensen met hetzelfde probleem, gelukkig is dit nu ook voor mij opgelost.

• fabriccion
  • Laatst online: 24-01-2010
hallo allemaal.

ik heb dus nu een maandje of 2 een LG arena en ik vind het eigenlijk een ontzettend langzame telefoon. en ik heb sinds gisteravond een probleempje met muziek. ik had er wat nieuwe liedjes op gezet waarvan ik weet dat ze het allemaal doen. maar nu wil m'n muziek map niet meer openen. hij blijft dus gewoon een uur lang op dat schermpje met even geduld alstublieft! toen heb ik alle muziek er afgehaald en nog steeds doet m'n muziek het niet. weet iemand hier een mogelijke oplossing voor?
groeten
ruben

muziek er afgehaald en later op een andere manier er op gezet !!!gefixt dus!!!

fabriccion wijzigde deze reactie 24-01-2010 23:43 (7%)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Is het al mogelijk een firmware upgrade te doen via die lg suite onder Windows 7x64???

• siteslammer
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 16-07 13:21
een kennis heeft een probleem met het inloggen op website via de telefoon op de browser.
Elke als die username/passwd invult en dan op inloggen drukt springt de browser terug op het login scherm.
Ik kan zelf niks vinden en het legen van cache/cookies etc heeft geen effect.
Ik kan ook geen instellingen vinden waar ik iets kan aanpassen.

Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen

www.bigclan.co.uk

• Seli
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 09-02-2010
@Siteslammer:
Dat probleem had ik ook. Heb er een nieuwe browser op gezet, Opera Mini. Die doet het wel goed...

• F0nz0
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 19-12 15:55
Heb 'm nu een aantal dagen in bezit, 100 euri op eBay. Upgraden van firmware heb ik gedaan via UpTestEX, dit werkt onder W7 x64:

http://www.mylgarena.com/index.php?topic=2529.0

Heb de V10g T-mobile branded firmware eerst vervangen door V10f_00 (Open Eruope). Hierop kreeg ik geen gps-fix en schermen waren T-Mobile roze/grijs. Vervolgens naar V10g_00 NL met rommel van ene AvB. Trekbuddy, KPN Op Weg, amAze en We Travel hebben nu een fix binnen een minuut, GMaps heeft een gps-radius van 500m. Alleen kan ik de Java-permissies van unsigned applicaties niet wijzigen naar "altijd toestaan en geen jad-files installeren. Er is een methode om deze permissies te wijzigen maar die is nogal bewerkelijk. Weet iemand een andere methode, anders dan een nieuwe firmware? Ook is de navigatie van deze fw nogal traag, vooral bij openen muziek. Voor de rest een prima apparoat!

• raoul1989
  • Laatst online: 11-03 22:14
Is het niet mogelijk om met Mobiel Internet je e-mails te beheren bij je outlook en hotmail?
Er wordt altijd automatisch geschakeld naar WiFi.

Hierdoor probeert hij nu ook elke minuut een e-mail te verzenden maar omdat ik geen WiFi verbinding hebt lukt dit natuurlijk keer op keer niet.

• michelannet
quote:
raoul1989 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:44:
Is het niet mogelijk om met Mobiel Internet je e-mails te beheren bij je outlook en hotmail?
Er wordt altijd automatisch geschakeld naar WiFi.

Hierdoor probeert hij nu ook elke minuut een e-mail te verzenden maar omdat ik geen WiFi verbinding hebt lukt dit natuurlijk keer op keer niet.
Dat is mogelijk; Kies onder instellingen <bericht instellingen>, <E-mail>, <E-mailaccounts>, kies je account en kies "Bewerk". Dan onder "toegangspunt" kun je 'Mobiel Internet' selecteren. Waarschijnlijk staat daar nu WiFi ?!

Dat zou moeten werken. Suc6.

• raoul1989
quote:
michelannet schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 23:06:
[...]

Dat is mogelijk; Kies onder instellingen <bericht instellingen>, <E-mail>, <E-mailaccounts>, kies je account en kies "Bewerk". Dan onder "toegangspunt" kun je 'Mobiel Internet' selecteren. Waarschijnlijk staat daar nu WiFi ?!

Dat zou moeten werken. Suc6.
Super thanks.

Ik heb nu alleen het probleem dat als ik mijn e-mails wil ophalen ( via hotmail ) ik de melding krijg 'ongeldige instellingen'.

Ik heb ze nagekeken maar zou niet weten wat er niet klopt.

• frisotjuuuhh
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19-02-2010
Ik ben er vandaag achter gekomen dat mijn Arena geen smsjes meer verzend. In de bovenste balk bij het blauwe menu staat een berichtje met een uitroepteken erin, maar zodra ik het dropdown menu zie staat er dat er geen melding is. Als ik een sms verzend doet ie gewoon hetzelfde als normaal alleen komt ie niet in verzonden en komt de sms ook niet bij de ontvanger aan. Ik heb het nummer van de telefooncentrale al nagekeken, maar deze klopt gewoon.

Iemand enig idee?

EDIT: ik heb het verholpen. voor mensen die willen weten hoe, verwijder ook je outbox berichten, bij mij hielden die op een of andere manier de nieuwe berichten tegen?

frisotjuuuhh wijzigde deze reactie 19-02-2010 07:30 (15%)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

quote:
F0nz0 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:54:
Heb 'm nu een aantal dagen in bezit, 100 euri op eBay. Upgraden van firmware heb ik gedaan via UpTestEX, dit werkt onder W7 x64:

Ik wil dit ook proberen onder Windows 7 x64. Maar welke firmware moet ik dan kiezen en waar kan ik die vinden? Momenteel heb ik nog een standaard T-mobile firmware. Op zich vind ik het prima als er een niet T-mobile firmware in gaat, zodat hij debranded is.

• F0nz0
quote:
jelmervos schreef op zondag 21 februari 2010 @ 11:48:
[...]

Ik wil dit ook proberen onder Windows 7 x64. Maar welke firmware moet ik dan kiezen en waar kan ik die vinden? Momenteel heb ik nog een standaard T-mobile firmware. Op zich vind ik het prima als er een niet T-mobile firmware in gaat, zodat hij debranded is.
Momenteel gebruik ik V10f_00 Open Europe. GPS werkt in Trekbuddy, Mobile GMaps, Amaze en We Travel, je hebt Youtube over wifi, etcetera. Toegang tot geheugen is soms wat traag (wordt denk ik veroorzaakt door Mobile GMaps) maar verder een prima firmware.

De Arena heeft een woud aan firmwares. De onderlinge verschillen zijn niet altijd duidelijk. Ik raad je aan om www.mylgarena.com te bezoeken. Daar vind je een overzicht van voor- en nadelen van firmwares, de UpTestEX methode om de firmware te upgraden buiten de eigen tools van LG om en daarnaast vind je topics om je firmware te modden. Een uitdaging voor de echte Tweakert. :)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik ken die website en heb de tools voor de firmware update daar vandaan gehaald. Maar nu alleen nog de firmware bepalen. Waar ik wat van baal is dat er niet 1 perfecte firmware is. Ik snap LG ook niet, waarom maken ze steeds firmwares die weer oude fouten bevatten.

Wat zijn jou negatieve ervaringen met die V10f_00 Open Europe firmware?

• F0nz0
@jelmervos: de enige negatieve ervaring met V10f_00 tot nu toe is de wat trage toegang tot interne en externe geheugen bij het openen. Iets van 10 seconden. Las ergens dat dit wellicht wordt veroorzaakt door Mobile GMaps en diens offline kaarten. Voorheen had ik V10g T-Mobile branded en V10g_00 Netherlands (AvB edition). Voor de rest werkt volgens mij alles, maar heb nog niet alles gebruikt. GPS werkt in alle programma's, dat was voor mij het belangrijkste.

• raoul1989
Kan de LG arena niet worden aangesloten op een macbook?

• F0nz0
quote:
raoul1989 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:14:
Kan de LG arena niet worden aangesloten op een macbook?
Geen idee. Probeer dit eens:

http://www.mylgarena.com/index.php?topic=248.0

• JBS
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Mijn vriendin heeft de LG GD900 maar dat topic is zo goed als helemaal stil. Het antwoord op mijn vraag zal voor de Arena wellicht hetzelfde zijn als voor de Crystal (GD900).
Is het mogelijk om een account toe te voegen waarmee ik de Google Calendar kan syncen? Zelf doe ik dit op mijn Windows Mobile telefoon met NuevaSync wat erg goed werkt. Vroeg me af of dit op een LG toestel ook mogelijk is. Ik heb het hele menu van de telefoon doorgelopen maar ben niets tegen gekomen.

- That's the way the cookie crumbles -

• mitsie15
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 10-03-2013
hoe kan ik mijn prullenbak legen zodat ik nieuwe e-mails kan ontvangen, en welke browser is het beste? want degene waar hij standaard mee werkt vind ik niet werken

• henkiskaal
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 14-12 22:15
quote:
JBS schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:44:
Mijn vriendin heeft de LG GD900 maar dat topic is zo goed als helemaal stil. Het antwoord op mijn vraag zal voor de Arena wellicht hetzelfde zijn als voor de Crystal (GD900).
Is het mogelijk om een account toe te voegen waarmee ik de Google Calendar kan syncen? Zelf doe ik dit op mijn Windows Mobile telefoon met NuevaSync wat erg goed werkt. Vroeg me af of dit op een LG toestel ook mogelijk is. Ik heb het hele menu van de telefoon doorgelopen maar ben niets tegen gekomen.
Dat is zeker mogelijk, heb het zelf werkend gekregen met de volgende methode:
http://www.google.com/sup...4195004209d5bcc&hl=en

:)

Let er wel op dat je dus geen 2 exchange accounts kan setuppen, maar 1tje, en dat is de Google Agenda.

• Neo.Alive
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 06-03-2010
Ik heb een LG Arena KM900AT firmware V10b van Hi. Van Buuren versie.

Na alles te hebben gelezen ben ik het spoor bijster. Welke firmware kan ik er nu inzetten?

En waar kan ik die firmware downloaden?
Via rapidshare vertrouw ik niks. Kun je dat niet gewoon bij HI downloaden ?

Ik heb windows 7. Moet ik nu een XP Machine opzoeken om te kunnen upgraden?

Neo.Alive wijzigde deze reactie 06-03-2010 15:55 (24%)

• F0nz0
Kijk eens op www.mylgarena.com. Hier vind je een overzicht van firmwares en hoe je deze op je Arena kan installleren. Ik had voorheen de V10f_00 Open Europe en nu de modded firmware V10g_00 Arenew V1.1b.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

quote:
F0nz0 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 20:20:
... en nu de modded firmware V10g_00 Arenew V1.1b.
Hoe bevalt die firmware? Wat zijn je bevindingen?

Ik ben nog steeds opzoek naar de perfect firmware.

jelmervos wijzigde deze reactie 09-03-2010 10:59 (11%)

• F0nz0
Deze bevalt perfect en ziet er mooi uit. Alleen heb ik wat twijfels over de GPS. Op zich werkt het, maar ik heb de indruk dat ik met V10f_00 een snellere GPS-fix had dan in deze versie. In V10g_00 Arenew V1.1b. werkt de notificatie op het Unlock Screen nog niet m.b.t. gemiste oproepen en dergelijke. Men is daar nu mee bezig, dus er zal binnenkort een update komen. Verder heeft deze modded firmware een Java-fix m.b.t. permissies.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Oke bedankt. Ik wacht dan nog even op die update.

• takayna
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16-04-2010
ik heb een vraagje.
telkens als ik op internet wil komt er te staan 'intern geheugen vol' terwijl ik nog genoeg geheugen over heb...
ik betaal ook 10 euro p/maand voor internet dus ik wil wel dat het werkt.
iemand enig idee hoe je dit kan oplossen?

• Bakie
quote:
takayna schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:48:
ik heb een vraagje.
telkens als ik op internet wil komt er te staan 'intern geheugen vol' terwijl ik nog genoeg geheugen over heb...
Je telefoon even helemaal aan/uitzetten. ik heb zoiets met mijn camera gehad, had genoeg geheugen maar de Arena zei dat mijn interne geheugen vol zat, na het aan-uitzetten telefoon was die melding weg. Dus ik hoop voor je dat het hier ook bij werkt.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Iemand hier ervaringen met de Win7 custom firmware?

• littleredbird
  • Laatst online: 16-06 17:39
quote:
takayna schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:48:
ik heb een vraagje.
een andere telefoon kopen.. Het is zonde om van je internetabbo zo weinig gebruik te kunnen maken + de browser van LG is heel erg slecht/traag.

• ontevredenklant
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 24-04-2010
Ik had 2 week geleden een KM900 gekocht in de fnak. Man man slechts gms tot nu toe. Dit toestel blijft vaak happeren en de batterij gaat maar 12 uur mee standby, nochtans in de winkel stond duidelijk 300uur standby. Toen ik hem wou binnendoen voor herstelling zei de persoon van de waarborg/hersteldienst dat dit normaal is (dus 12 ipv 300 uur standby) en dat ik maar niet alles moet geloven wat in de winkelrekken uitgelegd staan. Ik was woedend van te horen, dit is puur bedrog en diefstal. Ik klaag zowel fnac als LG aan. Nooit raak ik nog een LG aan.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

quote:
Wanneer is de rechtszaak?

jelmervos wijzigde deze reactie 23-04-2010 19:00 (44%)

• F0nz0
quote:
ontevredenklant schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:44:
Dit toestel blijft vaak happeren en de batterij gaat maar 12 uur mee standby, nochtans in de winkel stond duidelijk 300uur standby.
Toegegeven, de Arena is niet erg zuinig met de accu, maar 12 uur standby is wel erg weinig. 300 uur is dan weer overdreven veel. Volgens mij geeft zelfs LG zelf dat niet op. Die van mij heeft iets van 3 ŗ 4 dagen standby tijd en dat is voldoende. Bij intensief gebruik van Wifi, Bluetooth en vooral GPS tegelijkertijd kan de accu binnen een middag leeg zijn. Dat _lijkt_ me normaal.

Je zou nog kunnen proberen om er een nieuwe accu erin te laten zetten. Aanspraak maken op de garantie en een nieuwe accu eisen dus.

Wat betreft de haperingen: installeer zelf een nieuwe firmware. Op www.mylgarena.com kun je vinden hoe dit moet. Vooral de modded firmwares zoals Arenew en Irena werken erg goed. Men is ook bezig om Android te porten op de Arena. Zie hiervoor www.arenoid.com.

• raoul1989
Ik heb nu een jaar lang de LG arena. Moet helaas nog een jaar met m'n huidige abbo.

De telefoon blijft best vaak hangen terwijl ik 1% van de 8 gb geheugen gebruik.

Daarnaast raakt hij geregeld in de war, zijn opeens mijn smsjes kwijt, of reset hij de profielen opeens waardoor mijn telefoon opeens afgaat in de klas terwijl ik hem op stil heb staan.

Daarnaast is de telefoon traag en werkt het internet langzaam.

• Ginz
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 01:31

Ginz

Trek 6500 powered

Heb je al een software update gedaan? Dit klinkt namelijk als softwarematige problemen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later."

• raoul1989
quote:
Ginz schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:17:
Heb je al een software update gedaan? Dit klinkt namelijk als softwarematige problemen.
Waar kan ik die vinden?

• YoupS
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 17-12 23:45
Drie reply's hierboven staat het:
quote:
F0nz0 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 20:22:
[...]
Wat betreft de haperingen: installeer zelf een nieuwe firmware. Op www.mylgarena.com kun je vinden hoe dit moet. Vooral de modded firmwares zoals Arenew en Irena werken erg goed. Men is ook bezig om Android te porten op de Arena. Zie hiervoor www.arenoid.com.
ik heb zelf de Windows 7 theme/skin erop, onderliggende firmware is dacht ik v10P_00, open European firmware. Ziet er imho een stuk beter uit, maar onderhuids is ie nog steeds hetzelfde, dus regelmatig vastlopers (al is het vroeger wel eens erger geweest)

YoupS wijzigde deze reactie 28-04-2010 12:21 (49%)

Specs

• F0nz0
Het arenoid.com forum is sinds een aantal dagen uit de lucht vanwege MySQL problemen. Het project loopt echter nog steeds.

• oscarbuitenhuis
  • Laatst online: 17-10-2011
hallo, een vraag ik heb nu een jaar mijn telefoon en heb 2 keer er de nieuwe update op gedaan nu heb ik een nieuwe computer met windows 7 en nu lijkt het mij niet meer het volgende doe ik: start lg mobile update op, download de usb driver, en volg de aan wijzing op het scherm : De USB driver is nu ge-installeerd op uw PC. Volg nu de onderstaande procudure voor software update;1) Koppel eventuele aangesloten USB kabel los van uw telefoon. 2)Zet nu uw telefoon uit en verwijder nu de batterij. 3)Sluit nu uw USB kabel aan zonder batterij in de telefoon. en daarna gaat die alleen baterij opladen zegt die wat doe ik verkeerd

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Het is mij ook nog nooit gelukt een firmware update te doen in Windows 7 (x64) via de LG software.

• F0nz0
@oscarbuitenhuis

LG Mobile Update heb ik nog nooit gebruikt in W7. Ik gebruik de UpTestEX methode, zoals hier beschreven:

Een overzicht van te installeren firmwares vind je hier:
http://www.mylgarena.com/index.php?topic=335.0

F0nz0 wijzigde deze reactie 28-04-2010 21:33 (23%)

• michelannet
quote:
raoul1989 schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:37:
Ik heb nu een jaar lang de LG arena. Moet helaas nog een jaar met m'n huidige abbo.

De telefoon blijft best vaak hangen terwijl ik 1% van de 8 gb geheugen gebruik.

Daarnaast raakt hij geregeld in de war, zijn opeens mijn smsjes kwijt, of reset hij de profielen opeens waardoor mijn telefoon opeens afgaat in de klas terwijl ik hem op stil heb staan.

Daarnaast is de telefoon traag en werkt het internet langzaam.
Een softwareupdate doet wonderen denk ik idd. Ik heb de Arena zelf ook een jaar nu. Na 3 updates draai ik nu V10G ( gewoon geupdate via de PC Suite van LG ). Met deze versie heb ik absoluut geen vastlopers meer ( naja, 1 spontane reboot in 7 maand ofzo ). Profielen werken helemaal goed. GPS keurig een fix ( buiten in zo'n 2 minuten ) etc.
Ja, ok, de internet browser is traag, maar ik red me ermee. Vooralsnog geen reden voor mij om een nieuwe phone aan te schaffen. Nog een klein jaar met huidige abo en dan kies ik wel iets anders leuks uit. Maar tot die tijd red ik me prima met mijn Arena.
Offtopic; Ik heb laatst ff gespeeld met de HTC Desire....pfff das wel een toppertje hoor !! Maar voor het geld stick ik nog wel ff bij m'n Arena......;)

Hoewel Android op de Arena me als interesting in de oren klinkt......

• raoul1989
quote:
michelannet schreef op woensdag 28 april 2010 @ 22:21:
[...]

Een softwareupdate doet wonderen denk ik idd. Ik heb de Arena zelf ook een jaar nu. Na 3 updates draai ik nu V10G ( gewoon geupdate via de PC Suite van LG ). Met deze versie heb ik absoluut geen vastlopers meer ( naja, 1 spontane reboot in 7 maand ofzo ). Profielen werken helemaal goed. GPS keurig een fix ( buiten in zo'n 2 minuten ) etc.
Ja, ok, de internet browser is traag, maar ik red me ermee. Vooralsnog geen reden voor mij om een nieuwe phone aan te schaffen. Nog een klein jaar met huidige abo en dan kies ik wel iets anders leuks uit. Maar tot die tijd red ik me prima met mijn Arena.
Offtopic; Ik heb laatst ff gespeeld met de HTC Desire....pfff das wel een toppertje hoor !! Maar voor het geld stick ik nog wel ff bij m'n Arena......;)

Hoewel Android op de Arena me als interesting in de oren klinkt......
PC Suite kan ik niet gebruiken, ik heb een MacBook, ik doe alles via bluetooth maar updaten gaat niet.

En op mylgarena.com moet je je eerst aanmelden voor je iets kan bekijken. Leuke is echter dat dit niet lukt omdat ik altijd de melding krijg dat de letters die ik invoer niet overeenkomen ( die letters die je moet invullen om te bewijzen dat je geen bot bent )

• oscarbuitenhuis
hallo ff een vraag off topic hoe kan ik mijn krasjes weg krijgen van mijn beeldscherm iemand enig idee

• F0nz0
quote:
oscarbuitenhuis schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:51:
hallo ff een vraag off topic hoe kan ik mijn krasjes weg krijgen van mijn beeldscherm iemand enig idee
Probeer het eens met een een pluizige doek met een licht polijstmiddel. "Brasso" koperpoets bijvoorbeeld, of een klein beetje tandpasta wil ook weleens helpen.

• oscarbuitenhuis
okee dank je.

iemand al ervaring mee met dit soort menu's : http://www.youtube.com/watch?v=RqjBOs3tGew

lijkt me erg gaaf :D

• raoul1989
Mijn Arena valt opeens heel vaak uit, ondanks dat de accu helemaal is opgeladen!

Kent iemand dit probleem?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Gister V10P_00 via UpTestEx geflashed op een LG onder Windows 7 x64. Flashen ging allemaal prima, al is het wel een geknutsel zeg. Deze firmware lijkt water beter te zijn, Youtube over wifi werkt iig goed. Alleen GPS werkt nog steeds niet, heel soms heeft ie een fix. Heb al wat zitten krassen op het klepje en wat aluminiumfolie toegevoegd, maar lijkt allemaal niet te helpen. Jammer.

Het blijft behelpen.

• F0nz0
Ja, de Arena is een echt knutsel apparaat... :) Firmware modden, da's pas priegelwerk.

Heb nu V10P_00 Simpsons firmware versie (je moet er van houden). In deze fw is ook aan de processor settings gesleuteld volgens de maker. Ding is nu een idd stukje sneller, accurater en acceleratormeter werkt beter. GPS werkt nog steeds. Cold fix binnen 30 sec, hapert soms. Het blijft een Arena, dus behelpen.

Probeer GPSView eens om te kijken of je Łberhaupt een GPS fix krijgt (om GPS sw als WeTravel en Trekbuddy uit te sluiten::

http://handheld.softpedia.com/get/GPS/GPSViewer-33618.shtml

En altijd Arena opstarten aangesloten op de lader en in het stopcoantct, dit verdubbelt bijna de snelheid.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik had je tips al gelezen op een engels forum, toch bedankt!

Overigens zijn die firmware mods niets meer dan wat grafische aanpassingen, toch? Ze zijn allemaal gebaseerd op brakke LG firmware.

• F0nz0
In principe wel ja. Toch heeft de Simpsons mod aanpassingen aan de proc settings, wat 'm op de een of andere manier sneller heeft gemaakt.

• Kingofthemall
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 18-12 21:33
Wat een slechte telefoon is dit zeg! Mijn vriendin had de keuze uit een iPhone of een LG Arena. Ikzelf heb de iPhone gekozen, zij de Arena. Wat een spijt heeft ze ervan!

De Arena valt geregeld uit, is erg traag, loopt vast, vriendinlief kan niet opnemen als ik bel, de wekkerfunctie doet het niet, hij unlockt vanzelf in de broekzak, en ga zo maar door. Miskoop van het jaar!

Zo meteen toch maar weer de software proberen die erbij zit: ook dat is een drama, maar misschien lukt het ons wat te verbeteren aan die telefoon :)

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Als je dit topic had doorgelezen voordat je de LG Arena had gekocht had je kunnen lezen dat het een slechte telefoon is.

Maar verkopen ze dat ding nog steeds dan?

jelmervos wijzigde deze reactie 08-06-2010 15:43 (15%)

• Kingofthemall
quote:
jelmervos schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:42:
Als je dit topic had doorgelezen voordat je de LG Arena had gekocht had je kunnen lezen dat het een slechte telefoon is.

Maar verkopen ze dat ding nog steeds dan?
Het is al een tijdje terug dat we het ding kochten (een jaar terug alweer).

Ik ben nu een backup aan het doen van de telefoon, omdat me dat werd aangeraden door de update software. Duurt nu al bijna drie kwartier!
http://web11.twitpic.com/img/112607392-6b4705084030c96bc321aeca6d696e2a.4c0e53e8-full.jpg

Deze Arena draait versie 'km900at_v10b'. Iemand ervaringen met een latere versie? Zijn de bugs verdwenen of verdoe ik mijn tijd met het updaten van dit stuk rommel?

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

• Ginz
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 01:31

Ginz

Trek 6500 powered

Een firmware update zorgt voor een stuk stabielere telefoon. Verwacht niet dat het het opeens een top-telefoon gaat worden, maar de verbeteringen zijn wel duidelijk merkbaar.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later."

• Kingofthemall
quote:
Ginz schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:46:
Een firmware update zorgt voor een stuk stabielere telefoon. Verwacht niet dat het het opeens een top-telefoon gaat worden, maar de verbeteringen zijn wel duidelijk merkbaar.
Ik hoop dat je gelijk hebt! Hij's nog steeds bezig namelijk haha :)

Snap niet waarom het zolang duurt: heb een aantal maanden terug een nieuwe computer gekocht, en deze computer duurt nooit lang over iets eigenlijk.. Naja, als het het waard is gaan we ervoor 8)

• Tuureluur79
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 11-12-2012
Ik had Mini Opera 5 op de Arena draaien maar per ongeluk gewist :/ . Nou geen probleem denk je, dan instaleer je t toch opnieuw? Niet dus. krijg telkens de melding manifest ongeldig of iets met MIDlet-name..

Iemand hier die daar een oplossing voor weet?

• nietbelangrijk2
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2011
ik heb de arena ook al weer een lange tijd in bezit en wordt er gestoord van.
onlangs een update gedaan wat geen *** heeft uitgehaald! wat alleen beetj maf is, is dat er nu opeens weer filmpjes op staan die ik weken terug al heb verwijderd! enig idee hoe dit kan? en staan deze filmpjes nu ook weer op mn pc ofzo aangezien hij voor het updaten aangesloten is geweest

• pmanders

pmanders

alvast bedankt

Ik heb de LG KM900 ook alweer enige tijd.

Als iemand belt dan valt bij mij het beeldscherm uit, ik moet dan even de aan/uit knop aanraken en dan hopen dat de groene knop niet geblokkeerd is zodat ik de telefoon kan aanpakken en een gesprek kan aangaan.

Ik weet dat er linksboven een sensor zit maar die is niet bedekt.

Hoe kan ik het voor elkaar krijgen om op een normale manier de telefoon kan opnemen zonder eerst de aan/uit knop te hoeven aanraken en zonder dat de telefoon op zwart gaat??
Dit ergert me behoorlijk.

Alvast bedankt
Piet Manders

piet manders

• Madame Jeanette
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23-08-2012
sinds een week plots hetzelfde probleem, oplossing een htc desire gekocht; de arena smijt ik kapot zodra mn desire arriveert

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Mijn LG Arena liep vandaag vast bij het verwijderen van een foto. Ik dacht, nouja, de watchdog-timer zal wel ingrijpen. Maar na twee uur zat ie nog vast en ongelooflijk warm. Accu er ff uit, is de accu gewoon half leeg gelopen.

• marcel23456
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22-09 00:09
Weet iemand waar je widgets kunt downloaden voor deze km900? meest ben ik op zoek naar de youtube widget. Alvast bedankt.

• Creater
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 25-12-2011
Mijn mobiel zijn lcd display was laatst gebroken, die heb ik dus laten vervangen door een vriend. En sindsdien start hij overnieuw op als ik nieuwe contacten wil toevoegen. Ook zijn al mijn contacten leeg, het aantal is wel goed maar de details kan ik niet zien. Het rare is dat als ik een contact wil zoeken ik wel de goede aantallen krijg, maar de details staan er niet bij. Daarnaast als ik wil bellen en ik vul in '06' dan krijg ik ook suggesties met de namen van de contacten die ik heb. Ik ben terug gegaan naar mijn vriend en gevraagd of hij wou checken of alles er goed inzit, dit heeft hij gedaan en alles zat er goed in. Maar ik heb nog steeds dit probleem. Ik wou hem vandaag updaten, maar ik heb al de nieuwste versie (KM900AT_V10t). Wat moet ik nu doen?

• marcel23456
quote:
marcel23456 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 23:54:
Weet iemand waar je widgets kunt downloaden voor deze km900? meest ben ik op zoek naar de youtube widget. Alvast bedankt.
Bumpertje :)

Niemand? software? of is er nergens iets te vinden zoals msn voor dit toestel :'(

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

quote:
marcel23456 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:36:
[...]

Bumpertje :)

Niemand? software? of is er nergens iets te vinden zoals msn voor dit toestel :'(
Wat bedoel je precies met widget?
Ik heb een Youtube koppeling er op staan die verwijst alleen naar de mobiele website van Youtube. Werkt prima.

• Creater
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 25-12-2011
quote:
Creater schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:32:
Mijn mobiel zijn lcd display was laatst gebroken, die heb ik dus laten vervangen door een vriend. En sindsdien start hij overnieuw op als ik nieuwe contacten wil toevoegen. Ook zijn al mijn contacten leeg, het aantal is wel goed maar de details kan ik niet zien. Het rare is dat als ik een contact wil zoeken ik wel de goede aantallen krijg, maar de details staan er niet bij. Daarnaast als ik wil bellen en ik vul in '06' dan krijg ik ook suggesties met de namen van de contacten die ik heb. Ik ben terug gegaan naar mijn vriend en gevraagd of hij wou checken of alles er goed inzit, dit heeft hij gedaan en alles zat er goed in. Maar ik heb nog steeds dit probleem. Ik wou hem vandaag updaten, maar ik heb al de nieuwste versie (KM900AT_V10t). Wat moet ik nu doen?
Bump. Niemand?

• marcel23456
quote:
jelmervos schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 06:57:
[...]

Wat bedoel je precies met widget?
Ik heb een Youtube koppeling er op staan die verwijst alleen naar de mobiele website van Youtube. Werkt prima.
Deze youtube koppeling heb ik inmiddels ook. wat ik zoek is een goedwerkende windows messenger mobile. Deze kan je natuurlijk vinden voor een windows mobile toestel, ook voor nokia, maar voor lg? e-buddy is wel mogelijk, maar haalt het lange na niet bij de "echte messenger mobile.. Ook is een bijpassende navigatie vrijwel niet te vinden. De standaard geinstalleerde wisepilot is gewoon puin en buiten dat, veel te duur.

Dus iemad idee'en waar je zulk apps kunt vinden?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

quote:
marcel23456 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:01:
[...]
Kijk eens op getjar.com.

• musicer
  • Laatst online: 20-12 15:25

musicer

Press any key to continue....

quote:
marcel23456 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:01:
[...]

Deze youtube koppeling heb ik inmiddels ook. wat ik zoek is een goedwerkende windows messenger mobile. Deze kan je natuurlijk vinden voor een windows mobile toestel, ook voor nokia, maar voor lg? e-buddy is wel mogelijk, maar haalt het lange na niet bij de "echte messenger mobile.. Ook is een bijpassende navigatie vrijwel niet te vinden. De standaard geinstalleerde wisepilot is gewoon puin en buiten dat, veel te duur.

een msn app beter dan e-buddy bestaat geloof ik niet, maar voor de navigatie kun je wetravel gebruiken. die vind ik zelf erg prettig werken.

Samsung Galaxy s2 White, HP Elitebook 8640w, (Microsoft Surface RT)

• Jurgenvz
  • Laatst online: 12-02-2010
Sinds een aantal weken doet mijn camera het niet meer. Wanneer ik de (video)camera wil opstarten krijg ik slechts even het grijze schermpje te zien (zoals gebruikelijk) maar vervolgens keert hij terug naar het hoofdmenu. Mijn vraag is of meer mensen hier last van hebben en of dit een software- of hardwareprobleem is?
softwareversie: KM900AT_V10g

• marcel23456
De modellen van lg zijn mooi, en zoals ik had, de bl40 erg mooi beeld, maar de software is bijna niet te vinden en werkt vaak crappy.

Deze lg vd week gauw op marktplaats gezet en weer verkocht (niks verloren, eigen geld weer terug) en heel vlug weer terug te stappen op htc touch hd met het vertrouwede wm 6.5. Ook niet altijd alles, maar zeker 90% beter dan lg.

• PureShadow
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 11-12 22:26
Geloof me, de LG arena ziet er leuk uit, en in het begin is ie misschien nog wel goed te gebruiken. maar op ten duur gaat dat ding tog wel kapot.

21 juni 2009 1tje gehaald met abbo, kon nog geen half jaar later terug omdat het apparaat volledig vastliep en niet meer te gebruiken was.
Terug van reparatie gehad, blijkt ie na een tijdje weer vaak niet te kunnen opnemen, of ophangen met bellen.
nog een keer terug van reparatie, is het beeldscherm soms niet goed, afijn een tijdje aangezien en toen weer teruggegaan.
Weer teruggehad van reparatie, blijkt gewoon niks aan te zijn gedaan en vertoont nog steeds hetzelfde probleem.
Terruggegaan en aangeduid dat ik een ander wou, LG niet mee akkoord :O afijn, akkoordje gegooid met winkel dat ie nog 1 keer terugging en daarna zou ie omgeruild worden via de winkel.
teruggehad, vorige probleem verholepn, maar nou liep ie weer soms vast met internette (beeld)
Uiteindelijk 2 weken geleden eindelijk kunnen omruilen voor een andere telefoon.

Heb nu een samsung wave genomen, en ondanks dat dit de eerste foon is met het Bada OS, werkt ie een stuk fijner/stabieler/sneller dan die LG.

De winkel zelf heeft al aangegeven dat ik beter geen LG meer kon nemen omdat ze nog steeds veel problemen hebben, alleen de nieuwere (iets) minder.
Het is jammer, maar de LG arena wordt nog steeds verkocht, ondanks dat er nog steeds best veel problemen mee zijn.

• jasonv
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 05-12 10:21
ik vroeg me af of er nog iets geweten is van de android op de arena?

google er vandaag wat achter en vond een hoop links die het niet meer doen.. en hier op het forum is er ook al een jaartje niet meer over gesproken...

nog enige hoop?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

quote:
jasonv schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:02:
ik vroeg me af of er nog iets geweten is van de android op de arena?

google er vandaag wat achter en vond een hoop links die het niet meer doen.. en hier op het forum is er ook al een jaartje niet meer over gesproken...

nog enige hoop?
De LG Arena is net zo dood als al die linkjes.
Reken nergens op, dit is een dood product!

Overigens komt het wel door de LG Arena dat ik nooit een LG telefoon zal kopen of adviseren. Ook voor andere LG producten ben ik huiverig geworden, slecht he?!

• Enthroned
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 07-12 17:30
quote:
Overigens komt het wel door de LG Arena dat ik nooit een LG telefoon zal kopen of adviseren. Ook voor andere LG producten ben ik huiverig geworden, slecht he?!
Dit was ook mijn mening voor lange tijd dat ik de arena gebruikte, uiteindelijk toch weer de gok genomen met de LG Optimus 2x speed en nog geen moment spijt gehad :)
Ze kunnen toch wel leuke telefoons maken ben ik nu achter.

Updating..............

Pagina: 1 ... 12 13 14 Laatste

Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBWebsites en communities

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True