Reg. datum: 15 december 2006
Het Sony Ericsson W995 topic
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 15 december 2006
Reg. datum: 25 november 2003
Ja, absoluut. Super goed geluid.quote:tellybelly schreef op zondag 21 juni 2009 @ 10:17:
Gaat het geluid uit de speakers overigens wel hard? Harder dan een gemiddelde telefoon van sony ericsson? of een ander merk.?
Reg. datum: 31 juli 2007
Is het een kwestie van opslaan of eenmalig kijken???
Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!
Als ik google naar het toestel zie ik die rood/grijs/zwarte bewegende achtergrond voor het default thema, ook in het menu is het grijs met zwart. Ik heb echter hetzelfde alleen dan is het rood vervangen door lelijk geel. Hoort dit zo (dit is het default thema, het andere thema is lichtblauw-achtig).
Inmiddels gevonden, het schijnt dat meer mensen het 'gele thema' hebben.
nnk wijzigde dit bericht 22-06-2009 22:08 (10%)
"Hoe is NNK ontstaan? Wat zat daar achter? Waar komen de leden vandaan? Kan ik me bij hen aansluiten? De antwoorden op deze vragen vindt u via deze pagina: nnk.nl"
mmh je bdoelt immers standaart default thema, geen last van hier.quote:nnk schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:37:
Ik heb voor mijn werk een W995 en ik heb een vraagje voor de mensen die hem ook hebben.
Als ik google naar het toestel zie ik die rood/grijs/zwarte bewegende achtergrond voor het default thema, ook in het menu is het grijs met zwart. Ik heb echter hetzelfde alleen dan is het rood vervangen door lelijk geel. Hoort dit zo (dit is het default thema, het andere thema is lichtblauw-achtig).
Wat ik wel jammer vind is dat het bescherm hulsje wat tevens ook voor stabiliteit geeft aan de spieker vrij fragiel vind.
Vette wat ik heb geprobeerd is dat je met 2 personen de zelfde muziek kunt beluisteren.
dmv 1 persoon bijgeleeverde headset en de ander met gewone headset(3.5 jack).
zou zelfs met 2 man met verloopje op de jack aansluiten.
Geluid is heel goed te noemen en hoort de bass zeer goed. Daarin tegen speakers minder maar dan zet je hem maar minder hard.
AnimeAdicted
http://www.playnow-arena.com/movies/quote:davystam schreef op zondag 21 juni 2009 @ 18:30:
Iemand al met die gratis films kunnen werken?
Is het een kwestie van opslaan of eenmalig kijken???
Voor meer info klik op Help en Juridisch;)
Offens1490 zou jij dit ook niet ff voor mij willen testen bij jou toestel?quote:TranceDJ schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 20:19:
[...]
Als ik hem dicht bij m'n oor hou merk ik een klein verschil. Het volume heb ik staan op het hardst en ik test met het nummer Let me be the one dat standaard op de geheugenkaart in de muziekmap staat.
TranceDJ wijzigde dit bericht 03-07-2009 13:28 (23%)
Reg. datum: 07 maart 2007
getest met ander nr eye of the tyger.quote:TranceDJ schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:23:
[...]
Offens1490 zou jij dit ook niet ff voor mij willen testen bij jou toestel?
bij mij hoor ik ook duidelijk verschil met de ander kant maar ik maak me er niet zo druk over.
Aan de ene kant moet je ook denken dat 2 kleine speakers boven niet op kunne tegen de hele lange onderin.
3.5 jack tussen demt oook denk ik.
offens1490 gebruikt als iedereen muziek wilt horen de speakers van se of Xmini max .
edit @Sybolt
standaard meegeleverd.
Offens1490 wijzigde dit bericht 22-06-2009 21:37 (3%)
AnimeAdicted
Wordt standaard bijgeleverd, ook als je het toestel los koopt en dus niet bij bepaalde providers.quote:Sybolt schreef op maandag 22 juni 2009 @ 21:28:
krijg je altijd het pakket met speakerset en geheugenkaart, dus ook als je het toestel los koopt, of is dit alleen bij bepaalde profiders?
TranceDJ wijzigde dit bericht 23-06-2009 22:56 (10%)
Okee, thnx.quote:Offens1490 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 21:36:
[...]
bij mij hoor ik ook duidelijk verschil met de ander kant maar ik maak me er niet zo druk over.
Aan de ene kant moet je ook denken dat 2 kleine speakers boven niet op kunne tegen de hele lange onderin.
3.5 jack tussen demt oook denk ik.
TranceDJ wijzigde dit bericht 03-07-2009 13:29 (95%)
Weet iemand btw waar je een changelog van een SE firmware update kunt vinden?quote:TranceDJ schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 01:15:
Er is overigens al een nieuwe update voor het toestel beschikbaar via het programma SE Update Service op je PC.
Reg. datum: 15 december 2006
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=186179quote:TranceDJ schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 23:11:
[...]
Weet iemand btw waar je een changelog van een SE firmware update kunt vinden?
Reg. datum: 18 juni 2006
Ik heb geen internet via mijn provider. Toch zou ik graag kunnen internetten via wifi. Dit werkt als ik de internetopties van t-mobile delete. Dan werkt de standaardbrowser en kan ik op internet. Maar als ik bijvoorbeeld google maps wil gebruiken blijft hij vragen om een internetinstelling
Zou dit te maken kunnen hebben met t-mobile custom firmware ?
EDIT: Ik heb nu de normale firmware van SE zelf er op. Nog steeds zie ik geen optie: Connect to wifi only. :(:(
Heeft iemand het zelfde probleem op een non-branded w995 ?
Over een week volledige review
zero_cool89 wijzigde dit bericht 28-06-2009 21:18 (9%)
How did the scarecrow know he didn't have a brain?
Reg. datum: 24 januari 2008
Reg. datum: 29 juni 2009
Bij mij als je een Wifi verbinding hebt dan gebruikt die eerst die verbinding voor internet pas als dat niet werkt gaat tie verbinden via T mobile. hetzelfde voor G maps. Heb je bij internet en stream instellingen "locale verbinding toegestaan" aanstaan??quote:zero_cool89 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:52:
Dit is mijn probleem:
Ik heb geen internet via mijn provider. Toch zou ik graag kunnen internetten via wifi. Dit werkt als ik de internetopties van t-mobile delete. Dan werkt de standaardbrowser en kan ik op internet. Maar als ik bijvoorbeeld google maps wil gebruiken blijft hij vragen om een internetinstelling. Terwijl ik daar niet kan instellen: "use only wifi".
Zou dit te maken kunnen hebben met t-mobile custom firmware ?
EDIT: Ik heb nu de normale firmware van SE zelf er op. Nog steeds zie ik geen optie: Connect to wifi only. :(:(
Heeft iemand het zelfde probleem op een non-branded w995 ?
Over een week volledige review
hoe heb je de normale firmware eropgekregen? en zijn daarin de ringtones van Tmobile eruitgehaald? en waar kun je use Wifi Only instellen?
Reg. datum: 01 juli 2009
Reg. datum: 29 juni 2009
Yup, met daarbij tmobile software op je telefoon en de ringtones die elke keer in je playlist komen...quote:Junske schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:36:
Ik heb een vraag, de SE W995 Moviepack bij KPN krijg je 60 films, 8GB MS en een Stereospeaker MS 410 bijgeleverd. Geld dat hetzelfde voor T-Mobile?
Reg. datum: 01 juli 2009
geld dat ook voor kpn? ik neem aan dat die van tmobile simlock is en van kpn unlocked.quote:Tomahawk. schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 14:21:
[...]
Yup, met daarbij tmobile software op je telefoon en de ringtones die elke keer in je playlist komen...
Reg. datum: 04 november 2007
Reg. datum: 10 januari 2005
Ik zit er namelijk over te twijfelen dit toestel aan te schaffen, maar ik vind mobiel internet wel erg handig (en smartphones eigenlijk te groot met een te korte accuduur).
|| Division Brabant || Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker. || Specs ||
Is je startpagina een pagina van je provider? Zo ja, heb je al eens geprobeerd naar een andere website te surfen? Mobiele websites van providers zijn vaak enkel bereikbaar binnen hun eigen (3G of wat dan ook) netwerk en dus niet via wi-fi.quote:Zookwick schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:37:
Ik heb sinds vandaag ook een W995 en het is een prachtding. Ik kom echter uit één ding niet, namelijk internet via wi-fi. Het duurt nog even voor mijn Eindeloos Online van Hi gaat werken, dus ik wil de komende dagen via het draadloze modem thuis internetten. Echter, als ik wi-fi heb opgestart (succesvol, het modem wordt gewoon gevonden) en ik probeer internet op te starten, krijg ik een 'communicatiefout'. Ik heb hier op google niks over kunnen vinden, zou iemand hier weten wat ik kan doen?
Reg. datum: 04 november 2007
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last