Hoofdcategorieën
Reg. datum: 18 juni 2006

Ik heb m vandaag ook besteld. Zal binnenkort review plaatsen:)

Reg. datum: 03 januari 2008

Ben ook helemaal gek van het toestel. Zijn er al leuke apps bekend voor het toestel? zoals weer oid?

eclipsejos wijzigde dit bericht 03-06-2009 20:46 (78%)

Reg. datum: 31 juli 2007

Enig idee hoe de kwaliteit zal zijn van het kijken naar films? Worden niet voor niets 60 gratis films meegegeven bij het afsluiten van een abbo...?

Reg. datum: 03 januari 2008

Ik snap niet waarom dit topic zo dood blijft?
Ben ik dan 1 van de weinigen die er zo gek van is?

Voordat de HTC diamond uit kwam waren er al 4 topics over vol gepraat...

Maargoed, volgende week ligt hij dus in de winkels HOERA!

Is deze site hier al bekend?

http://sony-ericsson-w995.nl/

Staan foto's gemaakt door de W995 op, video's en meer

http://sony-ericsson-w995...et-de-sony-ericsson-w995/
2e filmpje....
Op het einde zie je een film op de W995. Wel zeer goed beeld zo op het eerste gezicht zeg. Weet iemand al meer over dat 60 films idee????

Edit: ZIe op die top site dat je 60 films gratis kan downloaden via Play Arena. Dat is dus het idee er achter.
Kan niet wachten tot Hi mij een bericht geeft van dat ik een nieuwe abbo mag afsluiten!

davystam wijzigde dit bericht 08-06-2009 19:49 (28%)

"All this is nice but the kickstand on the back and the bigger screen seem to promise great video viewing. However, in this respect the W995 fails to deliver, since there's no support for DivX and even better XviD, or any other advanced video codec. A shame really, given the provided 8GB memory card can store hours of high quality video."

Zou wel heel jammer zijn als dit waar zou zijn. Want wat support ie dan wel met betrekking tot het kijken van films?

Reg. datum: 21 mei 2003

quote:
davystam schreef op zondag 07 juni 2009 @ 16:59:
Enig idee hoe de kwaliteit zal zijn van het kijken naar films? Worden niet voor niets 60 gratis films meegegeven bij het afsluiten van een abbo...?
volgens deze review bekijkt krijg je nog meer.
quote:
[Ons testtoestel was een internationaal pakket. Maar de Nederlandse consument krijgt nog veel meer bij aanschaf van de Sony Ericsson W995. Er zit namelijk een gratis speakerset bij, waar niet alleen De Sony Ericsson W995 in geklikt kan worden, maar ook nog andere Sony Ericssons! Ook kan je met het toestel 60 volledige films downloaden voor op de Sony Ericsson W995 (er zijn er nu 15 beschikbaar in de PlayNow Arena), na 90 dagen verloopt deze licentie, wees dus snel met kijken want daarna kan je de films niet meer bekijken. Maar het is wel een erg compleet pakket dus!
http://www.gsmhelpdesk.nl/read-rss.php?id=4062

btw heb al maand geleden besteld bij hi shop hopelijk dinsdag er al is _/-\o_

AnimeAdicted

Hier kan ik dus uit opmaken dat het een soort Ondemand is van UPC????Kijken en dat is het? Je kan ze dus niet opslaan zodat je later nog is kan kijken????
Datz ou wel jammer zijn maar dan mogen ze in ieder geval opschieten met het uitbreiden van deze 30 films :)

quote:
davystam schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 09:30:
Hier kan ik dus uit opmaken dat het een soort Ondemand is van UPC????Kijken en dat is het? Je kan ze dus niet opslaan zodat je later nog is kan kijken????
Datz ou wel jammer zijn maar dan mogen ze in ieder geval opschieten met het uitbreiden van deze 30 films :)
Daar ga ik wel van uit.
Neem aan dat telkens als je de film start even een een verefficatie wordt gestuurd via i-net.
Hopelijk kan je ook instellen dat je alleen i-net doet via wifi.

Mocht ik hem dinsdag hebben zet ik hier foto's neer.

AnimeAdicted

quote:
Offens1490 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 07:36:
[...]

Daar ga ik wel van uit.
Neem aan dat telkens als je de film start even een een verefficatie wordt gestuurd via i-net.
Hopelijk kan je ook instellen dat je alleen i-net doet via wifi.

Mocht ik hem dinsdag hebben zet ik hier foto's neer.
Aha, naja ik hoopte dat je ze naar je mobiel moet downloaden en dat je ze dan ook even van je kaartje naar je computer kan overzetten zodat je gewoon die 60 films standaard heb. Maar ja ander halve maand gratis kijken is ook leuk natuurlijk. Ben vooral erg benieuwd naar hoe het nou zit met die films. Lees in sommige reviews dat je geen wide screen kan kijken ofzo terwijl dat wel in die filmpjes blijkt op die ene w995 site. En ook benieuwd naar of hij dan bepaalde type films dan wel aankan.....Laat maar snel horen ja;) Dan ga ik hem ook bestellen!

Reg. datum: 16 oktober 2006

Nét toen ik zeker was dat de W995 mijn nieuwe telefoon zou worden, komt sony weer met een nieuwe, nog mooiere telefoon.. De Sony Ericsson Aino.
Dat flikken ze nou altijd he! :P
Denk dat ik me nu eens NIET ga laten verleiden, en gewoon voor de W995 ga. Heb me al eens laten verleiden door de G900 en die is ontzettend tegen gevallen. Ik had toen gewoon voor de W902 moeten gaan ipv voor dat 'hippe' touchscreen..

quote:
Juan del Campo schreef op zondag 14 juni 2009 @ 19:59:
Nét toen ik zeker was dat de W995 mijn nieuwe telefoon zou worden, komt sony weer met een nieuwe, nog mooiere telefoon.. De Sony Ericsson Aino.
Denk dat ik me nu eens NIET ga laten verleiden, en gewoon voor de W995 ga. Heb me al eens laten verleiden door de G900 en die is ontzettend tegen gevallen. Ik had toen gewoon voor de W902 moeten gaan ipv voor dat 'hippe' touchscreen..
Mocht je de reacties lezen van de review van tweakers.
Veel mensen hebben kritiek dat er geen 3.5 jack in zit en nog andere issues.

Voor mij de reden dat deze voor mij meer geschikt is omdat deze mobiel ook mijn mp3 gaat vervangen op den duur.(geen zin 2 dingen mee te nemen)

AnimeAdicted

Proud owner of a 15" MBP!
Reg. datum: 20 augustus 2004

quote:
Juan del Campo schreef op zondag 14 juni 2009 @ 19:59:
Damn! Die Aino is nice! :9~
Jij gaat je misschien niet laten verleiden maar ik wel (hopelijk voor de laatste keer nu :P).

* fanatic_david gaat wat meer info opzoeken over de Aino

quote:
Offens1490 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 22:33:
[...]

Mocht je de reacties lezen van de review van tweakers.
Veel mensen hebben kritiek dat er geen 3.5 jack in zit en nog andere issues.

Voor mij de reden dat deze voor mij meer geschikt is omdat deze mobiel ook mijn mp3 gaat vervangen op den duur.(geen zin 2 dingen mee te nemen)
Die review heb ik niet gezien, kan 'm ook niet vinden. Heb je een linkje?
quote:
fanatic_david schreef op maandag 15 juni 2009 @ 01:09:
[...]

Damn! Die Aino is nice! :9~
Jij gaat je misschien niet laten verleiden maar ik wel (hopelijk voor de laatste keer nu :P).

* fanatic_david gaat wat meer info opzoeken over de Aino
fanatic_david, Hier is een fotogallerij met zowel de W995 als de Aino: http://www.se-community.com/album.php?album_id=683
Op die foto waar ze beiden geopend zijn, is goed te zien dat het zwaartepunt van de Aino veel hoger ligt dan de W995. Volgens mij ligt de W995 dan ook veel beter in de hand met smsen enzo.

quote:
Juan del Campo schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:57:
[...]
Die review heb ik niet gezien, kan 'm ook niet vinden. Heb je een linkje?
[...]
Ja hoor, hier

Is van 2 juni kan zijn dat je er toen niet was op tweakers.

Voordeel tenopzichte van deze is wel dat hij tot 32 gig klik
ondersteund en van microsd en niet de afhankelijke M2 van sony.

Offens1490 wijzigde dit bericht 15-06-2009 21:43 (5%)

AnimeAdicted

@Offens1490,
Dat is de Idou, later omgedoopt tot Satio. Dat vind ik zowiezo geen concurrent voor de W995, omdat dat een smartphone is en op Symbian draait. Iets wat ik echt niet meer wil. De Aino (wel tegelijk gepresenteerd met de Satio) is ook een touchscreen maar dan gewoon met het eigen SE besturingssyteem. Dat is nou juist waarom ik 'm overweeg, omdat het geen symbian is en dus (waarschijnlijk) ook niet zo traag. Het heeft dezelfde formfactor als de W995, ook hier zit een uitgebreide mediaplayer op en qua afmetingen liggen ze vrij dicht bij elkaar in de buurt. een 3,5mm uitgang vind ik niet zo belangrijk omdat ik de oordopjes van sony erg goed vind. En deze zijn ook nog eens standaard draadloos bijgeleverd volgens mij:
http://mobile.hdblog.it/wp-content/gallery/sonyericsson-aino/se-aino-sm-010.jpg
Grootste vraag blijft voor mij dus hoe de software gaat werken. Dit is naar mijn weten de eerste SE touchscreen die niet op Symbian draait..

Hier is nog een leuk youtube-promotiefilmpje van de W995: http://www.youtube.com/watch?v=AqITICg3XrU :*)

quote:
Juan del Campo schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:59:
@Offens1490,
Dat is de Idou, later omgedoopt tot Satio. Dat vind ik zowiezo geen concurrent voor de W995, omdat dat een smartphone is en op Symbian draait. Iets wat ik echt niet meer wil. De Aino (wel tegelijk gepresenteerd met de Satio) is ook een touchscreen maar dan gewoon met het eigen SE besturingssyteem. Dat is nou juist waarom ik 'm overweeg, omdat het geen symbian is en dus (waarschijnlijk) ook niet zo traag. Het heeft dezelfde formfactor als de W995, ook hier zit een uitgebreide mediaplayer op en qua afmetingen liggen ze vrij dicht bij elkaar in de buurt. een 3,5mm uitgang vind ik niet zo belangrijk omdat ik de oordopjes van sony erg goed vind. En deze zijn ook nog eens standaard draadloos bijgeleverd volgens mij:
[afbeelding]
Grootste vraag blijft voor mij dus hoe de software gaat werken. Dit is naar mijn weten de eerste SE touchscreen die niet op Symbian draait..

Hier is nog een leuk youtube-promotiefilmpje van de W995: http://www.youtube.com/watch?v=AqITICg3XrU :*)
mijn fout |:(

Tevens update voor degene die hem bij hi heeft besteld.

Hi wijzigt zijn leverdatum op de site omdat de leverancier ze nog niet geleverd hebben
einde van de week nog eens bellen mocht er niks veranderen.

AnimeAdicted

Reg. datum: 25 november 2003

Heb hem gister besteld bij Belcompany en krijg hem vanmiddag in het zwart :)

Mooi! Zou je hier wat foto's en je eerste impressies kunnen posten? :9

Reg. datum: 18 juni 2006

Ik heb hem net binnen ( heb hem vorige week besteld bij t-mobile)

Eerste indruk: Super solide :D, toetsen voelen super aan. Muziek kwaliteit is super (beter dan K850i, met Clear Bass).
Uitklappen werkt lekker. (beter dan mijn W850i) Scherm ziet er groot en helder uit. Komt met 8gb m2, en sterio speakers. Kortom: Superding.

Zal binnenkort uitgebreidere review plaatsen met wat fotos.

Reg. datum: 22 februari 2008

We wachten volspanning op de review:)

Dell XPS 1530 Tuxedo Black T9300, 4GB, 1440x900, 200GB 7200rpm, 9-cell

Uitgebreide reviews zijn hier te vinden:
http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_w995-review-329.php
http://www.gsmhelpdesk.nl/read-rss.php?id=4062

Er is overigens al een nieuwe update voor het toestel beschikbaar via het programma SE Update Service op je PC.

TranceDJ wijzigde dit bericht 20-06-2009 14:37 (48%)

Voor de mensen die hem al hebben, merken jullie ook dat uit de speaker aan de onderkant van het toestel iets harder geluid komt als uit de speaker aan de bovenkant van het toestel?

TranceDJ wijzigde dit bericht 03-07-2009 13:26 (84%)

The Mammoth
Reg. datum: 20 juli 2004

De mijne heeft het niet, ik vermoed dat het een defect aan je toestel is.

How did the scarecrow know he didn't have a brain?

quote:
Skerekrow schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 18:20:
De mijne heeft het niet, ik vermoed dat het een defect aan je toestel is.
Als ik hem dicht bij m'n oor hou merk ik een klein verschil. Het volume heb ik staan op het hardst en ik test met het nummer Let me be the one dat standaard op de geheugenkaart in de muziekmap staat.

TranceDJ wijzigde dit bericht 03-07-2009 13:27 (31%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: