quote:
utbone schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:54:
[...]
Zet er dan een router van bv Sitecom naast. Dus eerst Thomson en daarna de Sitecom. Op de sitecom sluit je dus alles aan (thomson in de wanport). Ben een paar tientjes verder maar werkt het wel. De sitecom dient dus als router. (waar je UPNP op kan aanzettten)
Is niet meer nodig.
Had vorige week vrijdag al gebeld met de KPN om het probleem aan te geven.
Persoon die ik aan de lijn had reageerde begripvol en wist van de situatie af.
Ook kon hij me vertellen dat in december de nieuwe router ( 789 ) beschikbaar zou komen voor nalevering aan bestaande aboo's.
Echter als hij op dat moment een order in zou geven zou ik weer de 787 krijgen.
Zijn advies was om na een weekje nog eens te bellen, wellicht dat er dan ook meer info was.
Dus ik heb vanmiddag gebeld met de KPN, en na even wat uitzoek wekr van degene die ik aan de lijn had, kwam het verlossende woord : wij hebben een 789 voor u besteld, de oude mag retour.
Ik wil er ook even bij zeggen dat ik uiterst vriendelijk en kundig en vooral EERLIJK geholpen ben door de mensen die ik aan de lijn kreeg. ( hierbij hielp het waarschijnlijk ook wel dat ik rustig en beleefd ben gebleven, en dat ik liet merken dat ik geen onnozelaar was )
Ook vandaag weer een prettig, bijna geanimeerd gesprek met de medewerker van de KPN gehad.
Na wat negatieve ervaringen met het belpanel van KPN mag deze positieve ook wel gemeld worden.
( zou KPN zijn leven aan het beteren zijn ?? )