Reg. datum: 25 juni 2004
Reg. datum: 25 juni 2004
![]() | ||||||||||||
Navigatie | ||||||||||||
| Wat is L4D? | ||||||||||||
| ||||||||||||
| Survivors | ||||||||||||
| ||||||||||||
| Infected | ||||||||||||
| ||||||||||||
| Weapons | ||||||||||||
| ||||||||||||
| Links | ||||||||||||
| FAQ | ||||||||||||
|
I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!
Forum » Spielerij » Shooters » [Multi] Left 4 Dead - Deel 2
![]() | ||||||||||||
Navigatie | ||||||||||||
| Wat is L4D? | ||||||||||||
| ||||||||||||
| Survivors | ||||||||||||
| ||||||||||||
| Infected | ||||||||||||
| ||||||||||||
| Weapons | ||||||||||||
| ||||||||||||
| Links | ||||||||||||
| FAQ | ||||||||||||
|
I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
ben de start post wat aan het aanpassen.quote:Postius schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:10:
Wordt het niet is tijd om de tekst van de start post te actualiseren?
Every lady's crazy when her daddy's not around..
Gotta reach for the top, stay on that mountainnn..
dunh-nuh-NAH-nuh-NAH-nha!
Specs | Steam Profile
Internet Argument: "It's easier to be an asshole to words than to people."
Nee, en daarom is iemand dan ook bezig de TS te verbeterenquote:Cabo schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:19:
In de topicstart staat: " De Hunter kan compleet onzichtbaar worden als hij onbewegelijk tegen een muur staat. Hij verliest zijn cover zodra hij beweegt of aanvalt."
Is dit wel zo?
Nee, maar zoals de TS al zei is hij bezig met het actualiseren van de startpost, dus gun hem die tijd ookquote:Cabo schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:19:
In de topicstart staat: " De Hunter kan compleet onzichtbaar worden als hij onbewegelijk tegen een muur staat. Hij verliest zijn cover zodra hij beweegt of aanvalt."
Is dit wel zo?
Stefan_D wijzigde dit bericht 03-12-2008 16:24 (4%)
Canon EOS 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Herpderp.
Pipebomb moet wel lukken, maar ik heb liever niet dat de AI met molotovs gaat gooien... gaan ze vast in kleine ruimtes doenquote:Gizz schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:31:
Waarom is dit, is het te moeilijk om een AI te programmeren die een item kan gooien?
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Dat boeit me eigenlijk niet zo. De AI proberen een medpack te laten pakken als je al uit de saferoom bent = onmogelijk. De AI in een hoekje krijgen om melee te doen = onmogelijk. De AI voor een tank laten wegrennen = onmogelijk.quote:Gizz schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:31:
Laten AI survivors altijd molotovs en pipebombs liggen, of doen ze dit alleen op lage niveaus? Ik ben nu alle maps op normal aan het spelen zodat ik de layout ken voordat ik online ga, maar ik irriteer me nogal aan de overlevingsdrang (of het gebrek daaraan) van mijn mede survivors.
Liggen er 3 pipebombsen een molotov op tafel, pak ik er eentje op en gaan de AI's er een beetje droog naast staan. Waarom is dat? Mij helpen ze er niet mee want ik kan er toch maar één bij me hebben. Pillen een medikits pakken ze soms ook niet op, maar bij pipes en molotovs doen ze het gewoon echt nooit. Zelfde geldt natuurlijk ook voor jerrycans en gasflessen, maar dat is al wat minder irritant.
Waarom is dit, is het te moeilijk om een AI te programmeren die een item kan gooien?
Hallo met Tim
Jimmie wijzigde dit bericht 03-12-2008 18:39 (26%)
Pain is weakness leaving the body.
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Kun je net zo goed op de steam community kijken..quote:ixl85 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:08:
Misschien een userlist er bij?
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Mh ja eigenlijk wel hequote:RoadKill21 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:53:
[...]
Kun je net zo goed op de steam community kijken..![]()
Maar inderdaad, andere achtergrond kleur zou wel prettig zijn in de TS, lastig te lezen, zwart op grijs.
Het blijft een leuk spel, kijk ook uit naar de nieuwe maps met de kerst
Timing is essentieel plus het is ook vaak schieten, paar weg slaan, schieten, paar weg slaan, enz.quote:OxiMoron schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:52:
ehhm.. ingedrukt houden?
Pain is weakness leaving the body.

Android Treintijden applicatie: Android Treintijden
= Medion Akoya E1210 (met 1.09 MSI WIND BIOS) = member of Het Aeglos Genootschap
GoT TF2 server: 93.190.140.205:27015
meppen tegen een auto werkt voor mij.quote:LUH-3417 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:30:
Hoe gooit een tank nou een auto? Is dat met de mep-knop of met de gooi-knop? Allebei lijken niet te werken bij mij.
TheS4ndm4n. SWTOR server: Scepter of Ragnos, nick: Reynolds
ROFL geniaal!!!quote:Wiebbe schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:02:
Ik denk dat ik teveel L4D heb gespeeld. Heb vandaag maar de Zombie Emergency Chart gemaakt. (ja had niks beters te doen ;P)
Ik heb hem uitgeprint en opgehangen in de gang![]()
[afbeelding]
i7 950 @ Corsair H70 | Asus Rampage III Gene | Sapphire HD 7950 OC | Corsair Vengeance 12GB 1600C9 | OCZ Vertex 2 180GB | Corsair 500R Black
Dat is zo alleen gebruikt niet iedereen de zelfde naam in game en op het forum. Ik gebruik bijvoorbeeld op steam de naam [GoT] Toet3rquote:RoadKill21 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:53:
[...]
Kun je net zo goed op de steam community kijken..![]()
Maar inderdaad, andere achtergrond kleur zou wel prettig zijn in de TS, lastig te lezen, zwart op grijs.
Het blijft een leuk spel, kijk ook uit naar de nieuwe maps met de kerst
Every lady's crazy when her daddy's not around..
Gotta reach for the top, stay on that mountainnn..
dunh-nuh-NAH-nuh-NAH-nha!
Specs | Steam Profile
Meppen, alleen sommige auto's staan vast.quote:LUH-3417 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:30:
Hoe gooit een tank nou een auto? Is dat met de mep-knop of met de gooi-knop? Allebei lijken niet te werken bij mij.
Ik raad je dit boek aan:quote:Wiebbe schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:02:
Ik denk dat ik teveel L4D heb gespeeld. Heb vandaag maar de Zombie Emergency Chart gemaakt. (ja had niks beters te doen ;P)
[afbeelding]

Vrijdag wijzigde dit bericht 04-12-2008 07:35 (15%)
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6
Hoi Toet3r, soepriem hierquote:maaarten schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:39:
[...]
Dat is zo alleen gebruikt niet iedereen de zelfde naam in game en op het forum. Ik gebruik bijvoorbeeld op steam de naam [GoT] Toet3r
je moet er tegenaan meppen, lukt alleen maar met standaard auto's (het alarmtype).quote:LUH-3417 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:30:
Lees je post nog een keer en zet de zin: "DAT DIT KAN IN NEDERLAND, WILDERS DOE ER WAT AAN" hierachter, en kijk hoe dit klinkt.
Volgens mij niet perse het alarm type, in No Mercy level 1, zijn er 2 auto's die je om kan slaan, terwijl er maar 1 een alarm heeft.quote:kKaltUu schreef op donderdag 04 december 2008 @ 09:46:
[...]
je moet er tegenaan meppen, lukt alleen maar met standaard auto's (het alarmtype).
Containers kunnen ook vliegen als je dat nog niet wist.
hehe nice, kheb m ook hangen nu op kantoorquote:Wiebbe schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:02:
[afbeelding]
http://wollan.nl/
Last.fm | Guild Wars: [DotB] | My TF2 sprays | GoT3@etf2l

Last.fm | Guild Wars: [DotB] | My TF2 sprays | GoT3@etf2l
Meh eigk vind ik de normale wel leuk maar die zwart wit versie nietquote:
Vast wel iemand hier die dat weetquote:Timlog schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:26:
Hoe kan je nou als hunter over de muren bewegen? Het lukt me maar niet..
Hallo met Tim
Christianity: The belief that a cosmic Jewish zombie who was his own father can make you live forever if you symbolically eat his flesh and telepathically tell him you accept him as father, so he removes evil from your soul... yeah, makes perfect sense!
Hallo met Tim
Dat is mega-buggy. Na een paar keer proberen en Steam herstarten is het me gelukt. Probeer maar wat, er zijn geen reqs om te joinen afaikquote:Timlog schreef op donderdag 04 december 2008 @ 20:43:
Moet ik nog iets bijzonders doen om de got group te joinen? Ik klik de hele tijd op join this group, maar niets gebeurt. what happen?
Christianity: The belief that a cosmic Jewish zombie who was his own father can make you live forever if you symbolically eat his flesh and telepathically tell him you accept him as father, so he removes evil from your soul... yeah, makes perfect sense!
Hij staat dan waarschijnlijk op normal, dan moet je iets in tikken als callvote Hard of Impossible dan wordt het wat moeilijkerquote:OxiMoron schreef op donderdag 04 december 2008 @ 21:57:
Staat de got versus server op tankloos ofzo.. niet echt veel aan imho.. maakt het wel erg makkelijk
quote:A required update for Left 4 Dead is now available. Please run hldsupdatetool to receive this update. The specific changes include:
- Finding a dedicated server when starting the game from a lobby is now faster and more reliable
- Versus mode is now locked to Normal difficulty
- Difficulty on a server is now locked to the one set by the lobby reservation
- Fixed lagouts/spikes after level transition
- Fixed directory issue with spray logs in some cases
- Fixed video settings not saving after closing video options dialog
- Corrected a boomer suicide exploit
- Several minor localization fixes
- Fixed a error were disabling cheats would incorrectly reset data
Jason
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Neeeeeeeeee!quote:
Nou, die discussie is dus ook weer voorbij.quote:- Corrected a boomer suicide exploit
Dat wordt voortaan van flatgebouwen naar beneden springenquote:LUH-3417 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 07:37:
[...]
Nou, die discussie is dus ook weer voorbij.
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6
Dat overleef je gewoon helaasquote:TroonStaal schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 08:16:
[...]
Dat wordt voortaan van flatgebouwen naar beneden springen
Supreme wijzigde dit bericht 05-12-2008 09:20 (81%)
Hallo met Tim
Nee hoor. Op No Mercy map 1 kan je al gewoon springen en instant ontploffen. Maar dat hoort erbij vind ikquote:Supreme schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:19:
Witch bug niet gefixed ?
[...]
Dat overleef je gewoon helaas
Systeem: Asrock 870 Extreme 3 - X6 1075T - 16GB Kingston PC-12800 - Asus HD6950 - Samsung F1 Spinpoint 1GB - Creative X-FI Extreme Music - Sennheiser HD595 - Corsair 850W - P2450H - G15 & G5; Xfire: Liptones16
Mwah normal is voor de meeste spelers te moeilijk in vs. Het is echt ongeloofelijk wat voor dom volk er rond loopt in L4Dquote:Lipton16 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:53:
Zonde dat men de Versus naar Normal gaat, want ik vind het voor survivors soms al enigsinds gemakkelijk.
De game crashed voor mij regelmatig wanneer ik Voip gebruik in de lobby.
Voor de rest is dit echt een ge-wel-dig spel!
lol die moet ik onthoudenquote:Koeitje schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:41:
[...]
Mwah normal is voor de meeste spelers te moeilijk in vs. Het is echt ongeloofelijk wat voor dom volk er rond loopt in L4D.Heb vandaag 3 man in 1 keer opgeblazen bij het tankstation, door gewoon als smoker er iemand naar toe te trekken. Gingen ze rennen en schieten
Djankie wijzigde dit bericht 05-12-2008 16:08 (5%)
ligt aan het niveau van de survivorsquote:Djankie schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 16:00:
iedereen praat over normaal versus mode, ik kwam toevallig een keer ope een expert versus mode, nou dat was totaal niet leuk, beetje rond rennen en de survivors zijn dood voor je het weet
Je zit middenin een zombie apocalypse en je gaat even uit je neus eten terwijl de zombies op je inhacken.quote:sander1988 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 21:22:
Toch jammer dat zoveel mensen gewoon zo snel mogelijk doorrennen in versus mode. Verpest toch het spel een beetje vind ik
Ah jij bent zo'n persoon waarvoor ik een halve map terug moet lopen omdat een smoker je weer eens pakte. Echt zo'n hekel aan dat slome gedoe. Er is genoeg actie als je gewoon door blijft lopen. Ga in godsnaam gewoon coop spelen als je niet wilt winnenquote:sander1988 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 21:22:
Toch jammer dat zoveel mensen gewoon zo snel mogelijk doorrennen in versus mode. Verpest toch het spel een beetje vind ik
Koeitje wijzigde dit bericht 05-12-2008 22:31 (14%)
ga single player spelen als je toch niet samenwerktquote:Koeitje schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 22:30:
[...]
Ah jij bent zo'n persoon waarvoor ik een halve map terug moet lopen omdat een smoker je weer eens pakte. Echt zo'n hekel aan dat slome gedoe. Er is genoeg actie als je gewoon door blijft lopen. Ga in godsnaam gewoon coop spelen als je niet wilt winnen.
En ja, ik ben degene die vooraan loopt en iedereen afknalt met m'n autoshotgun
De situatie waarin sander zich verkeerde was met 4 spelers, waaronder ik, en 2 vrienden van mij. We hebben redelijk veel gespeeld nu en rushen dus vaak met zijn allen door, en de gene die er dan bij zit kan best bij blijven, en zal ook geholpen worden. Maar als er regelmatig gezegd is via VOice/chat Ren nou mee, en meneer wordt weer gepakt door een smoker 2 kilometer terug, dan mag die van mij sterven.quote:RocketKoen schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 23:11:
[...]
ga single player spelen als je toch niet samenwerkt
als een smoker 1 iemand van je team pakt, ga je ze helpen. niet doorrennen en in de saferoom zeuren dat de rest dood is.
Twitter Feel free to follow. | Tweakers.net Gallery
De Witch exploit is er dus ook uit.quote:[-]December 5, 2008 - Left 4 Dead Update Released
Updates to Left 4 Dead have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:
Left 4 Dead
Fixed Infected Players melee pushing large objects to block the survivors path
Fixed +lobby exploit
Fixed exploit of "hugging" the Witch from behind where she can't hit you
Fixed players not being kicked from a vote by changing their name before it succeeds
Disabled difficulty change votes from the console in versus mode
Tja, je begint een map en jullie beginnen gelijk te rennen zonder ook maar iets te zeggen. Als ik vervolgens mijn mening geeft over die tactiek, waarmee ik verder niets bedoel, en vervolgens door een smoker word gepakt, gaan jullie stom met zijn 3'en op een meter afstand zitten kijken hoe ik damage krijg. Ja, dat vind ik behoorlijk spelverpestend.quote:Supreme schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 00:36:
[...]
De situatie waarin sander zich verkeerde was met 4 spelers, waaronder ik, en 2 vrienden van mij. We hebben redelijk veel gespeeld nu en rushen dus vaak met zijn allen door, en de gene die er dan bij zit kan best bij blijven, en zal ook geholpen worden. Maar als er regelmatig gezegd is via VOice/chat Ren nou mee, en meneer wordt weer gepakt door een smoker 2 kilometer terug, dan mag die van mij sterven.
Yup, heb er 1 ingeruild voor een versus. Lijstje in de OP kan denk ik als volgt worden:quote:Supreme schreef op donderdag 04 december 2008 @ 20:27:
Kan 1 van die Campain servers misschien veranderd worden naar Versus? Er is nu maar 1 versus server, en dat wordt toch wel het meest gespeeld
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Adres Naam 84.244.189.237:27031 [GoT] Left 4 Dead 84.244.189.237:27032 [GoT] Left 4 Dead 84.244.189.237:27033 [GoT] Left 4 Dead 84.244.189.237:27040 [GoT] Left 4 Dead Versus 84.244.189.237:27041 [GoT] Left 4 Dead Versus 93.190.140.193:27015 [NL] www.elite-team.nl | L4D 93.190.140.194:27015 [NL] www.elite-team.nl | L4D #2 93.190.140.190:27015 [NL] www.elite-team.nl | L4D #3 |
signature here
Het probleem waarbij je na een save room in een compleet andere campaign spawnt als spectator is blijkbaar nog niet opgelost. Erg irritant. Of je komt opeens in een versus mode server terecht waarbij je in de save room opgesloten zit.quote:
Workaholic wijzigde dit bericht 06-12-2008 14:31 (40%)
signature here
we liepen nog erg veel te kloten hoor, vooral bij de puntne waar je de "horde alerted" krijgt, was het gewoon klikken en shcieten, dat kan veel beter met meer tactiekquote:Tcd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 14:37:
Het was inderdaad leuk en gezellig zonet.Advanced mode vergt toch veel meer teamplay. Ben de laatste paar dagen pas meer gaan focusen op advanced mode. Toch jammer dat hier geen speciale achievements te behalen valt (alleen weer vanaf expert)
Het ligt er ook aan waar je bent. Bijvoorbeeld: in No Mercy, level 3 heb je dat stuk dat je een hoogwerker omhoog moet laten gaan (wat de horde alarmeert), bij de benzinepomp. Dit stuk moet je rushen (zelfs op normal), omdat je anders daar zo overrompelt wordt door de zombies. Helaas zijn er veel spelers die het juist leuk vinden om daar te blijven treuzelen. Ren daar met zijn vieren tegelijk het dak op en blijf doorlopen totdat je op een plek bent waar een Smoker jou niet het gehele eind weer terug naar beneden kan trekken.quote:sander1988 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 09:05:
[...]
Ik heb er niets op tegen om met een beetje vaart door een map te gaan, maar de manier waarop jullie er doorheen rende kon ik geen fun mee beleven.
The Zep Man wijzigde dit bericht 06-12-2008 16:46 (15%)
Het is maar net hoe je het bekijkt, ik (en mijn mede co-opers) vinden het juist fijn om bij die hoogwerker te blijven staan en eerst alle hordes af te slachten voordat we verder gaan.quote:The Zep Man schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 16:43:
[...]
Het ligt er ook aan waar je bent. Bijvoorbeeld: in No Mercy, level 3 heb je dat stuk dat je een hoogwerker omhoog moet laten gaan (wat de horde alarmeert), bij de benzinepomp. Dit stuk moet je rushen (zelfs op normal), omdat je anders daar zo overrompelt wordt door de zombies. Helaas zijn er veel spelers die het juist leuk vinden om daar te blijven treuzelen. Ren daar met zijn vieren tegelijk het dak op en blijf doorlopen totdat je op een plek bent waar een Smoker jou niet het gehele eind weer terug naar beneden kan trekken.
Had ook wel eens gezien hoe een Hunter op een Survivor was gesprongen bij de benzinepomp. Toen vonden mijn medespelers het leuk om op de benzinepomp te schieten in plaats van op de Hunter. OK, toegegeven... de Hunter is dood, maar de Survivor ook. Blijf daar dan ook uit de buurt.
Je leest verkeerd. Ik ga niet teruglopen als ik met 2 teammates gewoon doorloop en er 1 iemand een halve map achterloopt. Die moet gewoon meelopen. Als ze meegelopen waren hadden ze in de buurt gezeten, en hadden we ze zo gered.quote:RocketKoen schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 23:11:
[...]
ga single player spelen als je toch niet samenwerkt
als een smoker 1 iemand van je team pakt, ga je ze helpen. niet doorrennen en in de saferoom zeuren dat de rest dood is.
Ik vind het altijd wel een kick om terug te gaan als iemand wat achter hangt en lastig word gevallen.quote:Koeitje schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 17:32:
[...]
Je leest verkeerd. Ik ga niet teruglopen als ik met 2 teammates gewoon doorloop en er 1 iemand een halve map achterloopt. Die moet gewoon meelopen. Als ze meegelopen waren hadden ze in de buurt gezeten, en hadden we ze zo gered.
Meestal heb ik die persoon al 10 keer laten weten dat hij moet doorlopen, als hij dat niet doet: helaas Pindakaas.quote:ixl85 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 18:47:
[...]
Ik vind het altijd wel een kick om terug te gaan als iemand wat achter hangt en lastig word gevallen.
Zou je in het echt ook wel doen neem ik aan...
Juist dat: zomg we zijn er bijna, we moeten het halen aspect is zo leuk..
4play wijzigde dit bericht 07-12-2008 09:26 (2%)
Reden: nog een toffe modpack gevonden
= Medion Akoya E1210 (met 1.09 MSI WIND BIOS) = member of Het Aeglos Genootschap
Lekker smikkelen!
Je kan het downloaden van sounds gewoon blokkeren. Tevens hosten goede public servers hun maps op een aparte 100mbit server.quote:4play schreef op zondag 07 december 2008 @ 09:25:
Ik ga wel meer en meer uitzien naar nieuwe maps, die mall missie die eraan zit te komen lijkt me geniaal. Ook de Shawn Of the Dead mod lijkt me leuk. En ook andere missie packs zie ik met mveel vertrouwen tegemoet. Ben alleen wel bang hoe dat straks gaat, als ik nu een CS map join die ik niet heb kan ik het nog wel afwachten maar als ik een hele map pack moet gaan downloaden van een paar haonderd MB dan is de grap er voor mij echt wel af. Net als bijvoorbeeld in CS of Team Fortress 2 als je eerst op een server een hele soundpack moet downloaden dat is zo irritant. Ik speel niet heel vaak die spellen en bijna altijd op andere servers dus moet ik ALTIJD 2 tot 5 minuten wachten voor de soundpack is gedownload.
Ik hoop dat ze daar voor L4D wel een toffe oplossing voor bedenken met Steam Missie packs ofzo...
Dat is voor mij het voordeel op de Xbox 360 versie dat de PC veel custom content gaat krijgen maar de verdeeldheid in die content is ook de zwakke plek van het de PC versie... Toch blijft het me verbazen hoe goed het loopt op mijn oude AGP systeem
Supreme wijzigde dit bericht 07-12-2008 18:07 (31%)
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
bFunk wijzigde dit bericht 07-12-2008 21:59 (10%)
. .. ...
Eerst toeslaan met een boomer en dan tank erin. Dat werkt een STUK beterquote:bFunk schreef op zondag 07 december 2008 @ 21:58:
Voor degenen met hickups, als je een nvidia kaart hebt, gebruik dan geen 180.xx drivers. Deze staan op dit moment bekend als trouble makers met L4D.
Ik ben trouwens niet te spreken over de totale gimp mode die versus nu is geworden. Een tank op normal is zo neer, dus welke infected wil er nou nog tank worden, behalve rooftop no mercy. Valve stelt hiermee wel teleur. Zelfs geen keuze meer aan de server admins.
quote:Soepster schreef op zondag 07 december 2008 @ 21:25:
Brainstorm: is dat een ratje in je avatar? Leuk diertje iig!
Anyway, ik vroeg me af of de tank gevoeliger is voor headshots dan voor body shots, weet iemand dit?
Bij een tank maakt het niet uit.quote:Soepster schreef op zondag 07 december 2008 @ 21:25:
Anyway, ik vroeg me af of de tank gevoeliger is voor headshots dan voor body shots, weet iemand dit?
CapTVK wijzigde dit bericht 08-12-2008 00:10 (3%)
TF2 GoT server 93.190.140.205:27015 Tradeforum http://www.teamfortress.be/forum/
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: