Huub Huub Barbatruc!
Reg. datum: 01-08-2005
Als je een goede crack hebt gebeurd dit nietquote:Vash_Stampede schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:25:
[...]
Geweldige actie moet ik zelf zeggen. Je kan het dan nog best testen, maar wil je het normaal spelen moet je het gewoon kopen. (wat je eigenlijk sowieso moet doen, online is gewoon super)
Je begrijpt het niet. De 8800 serie is ruim voldoende snel genoeg om alles weer te geven en i.c.m. een quadcore en 2GB geheugen is de snelheid perfect.quote:alvi schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:48:
bladibla...
Je kan zeggen dat een 8800 serie gpu (4800 bij ati) de game er ongeveer laat uitzien als op de consoles. En laat nu net daar het grootste aandeel pc gamers mee te maken hebben. Dan presenteer ik u 'de o zo geweldige pc versie van gta voor 90% van de gamers'. Dus het merendeel van alle schreeuwers die luid op hun borst klopten over hoeveel beter hun pc versie er zou uitzien dan die van hun collega consolegamers of dat zij nu eindelijk wel eens de 'echte gta ervaring' zouden kunnen spelen, zitten nu met exact dezelfde (of slechtere graphics) indentiek dezelfde game te spelen. Precies wat ik verwacht had eigenlijk, maar als ik dat een maand geleden had proberen te suggereren, zou niemand me geloven...
En dit is dan de blockbuster high profile AAA eindejaars PC game waar alle pc gamers met smart naar uitkeken? Nou, gefeliciteerd dan
Het probleem is dat Rockstar blijkbaar niet voldoende inzicht (meer) heeft in het ontwikkelen van games, omdat ze AA en AF vergeten zijn. Bovendien zijn ze ook nog eens zo kansloos om op een of andere manier de driverinstellingen te omzeilen, zodat je het niet zelf kan instellen via je ForceWare. Verder heeft een of ander iemand bedacht dat er een corrupte autorun op de DVD moet komen, zodat je zelf op onderzoek uit moet om de setup te vinden. Ook hebben ze besloten om DirectX game controllers te boycotten en kan je alleen maar de xbox 360 controller gebruiken.
Daarnaast hebben ze besloten dat het beter is om alles gewoon met 40 fps weer te geven en ongeacht je instellingen gewoon random textures weg te laten in plaats van alles te laden en dan een kansloos lage snelheid te draaien. Met alle instellingen op z'n hoogst en de resoluties op 1920x1200 loopt het vloeiend, alleen jammer dat er vrijwel geen textures geladen worden.
DAT is het probleem.
En dit zijn alleen de problemen die ik ervaren heb, niet eens de problemen met SecROM, Rockstar Social Club, geheugen dat niet herkend wordt en noem maar op waar andere mensen allemaal problemen mee hebben.
Nikon D200 | Nikon F301 | Nikon F601 | Tamron 17-50 2.8 | Nikkord 28 2.8 | Nikkor 50 1.8 | Nikkor 70-210 4.0-5.6
Het spel draait uitstekend bij mij thuis op 1920x1200 met High detail. Draw distance heb ik iets teruggeschroefd naar 34, die andere balkjes helemaal open. Ik kan hier bevestigen dat het bij bijna alke configuratie die hier gepost is dat de processor de bottleneck is. Ik heb zelf een E8500 dualcore op 3,16 GHz en daarmee haal ik ingame ongeveer 37 fps met uitschieters naar 60 (max) en 15 (min). Het spel is goed speelbaar op deze settings, maar je voelt wel telkens hele kleine schokjes, de framerate is verder goed.quote:DNA_Saint schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:09:
wtf, rockstar heeft met intentie de game gemaakt voor high-high performance systemen die niet eens uit zijn?
oftewel, gewoon een smoes dat het slecht is geprogrammeerd! En dus dat ze er niks aan zullen doen. Oftewel, iedereen zal het op low en med moeten gaan spelen.
[...]
(klik op bron voor de links)
Als ik de processor vervolgens naar 4,10 GHz overklok dan worden deze schokjes veel minder (maar gaan niet volledig weg) en gaat de gemiddelde fps naar ongeveer 45 toe.
Tips voor het instellen van je systeem: de draw distance moet je onder je maximale beschikbare videogeheugen houden, de andere drie balkjes kun je prima voluit zetten. In het menu kun je ook die clip recording uitzetten, dit scheelt ook aanmerkelijk in de performance. Mijn videokaart (een HD4870 X2) trekt het spel met gemak, want op de stukken waar minder beweging is (wat vooral werk is voor de processor) loopt ie minstens zo vloeiend als Far Cry 2 of Call of Duty 5.
Ik denk dat dit echt een spel is waarvoor je een quadcore of triplecore nodig gaat hebben. Ik kan hem nu wel goed draaien op zich, maar ik zie in taakbeheer wel steeds de 1e core op 100% en de tweede core op 95% draaien (bij 4,10 GHz). Van mijn 4GB intern geheugen gebruikt ie tijdens het spelen ook ongeveer 3,5GB dus dat loopt wel lekker vol.
4GB intern geheugen is die eerste upgrade die ik zou doen voor dit spel, want dit is niet zo kostbaar en het geeft ook profijt in andere games en programmas. Als je een snelle videokaart hebt is een quadcore ook aan te raden.
Goud is geen geld
Xbox Live: FiXeR999
Reg. datum: 20-07-2006
Hier komt GTAIV niet boven mijn 2GB, zelfs na 2 uur spelen.quote:frankknopers schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:35:
[...]
Het spel draait uitstekend bij mij thuis op 1920x1200 met High detail. Draw distance heb ik iets teruggeschroefd naar 34, die andere balkjes helemaal open. Ik kan hier bevestigen dat het bij bijna alke configuratie die hier gepost is dat de processor de bottleneck is. Ik heb zelf een E8500 dualcore op 3,16 GHz en daarmee haal ik ingame ongeveer 37 fps met uitschieters naar 60 (max) en 15 (min). Het spel is goed speelbaar op deze settings, maar je voelt wel telkens hele kleine schokjes, de framerate is verder goed.
Als ik de processor vervolgens naar 4,10 GHz overklok dan worden deze schokjes veel minder (maar gaan niet volledig weg) en gaat de gemiddelde fps naar ongeveer 45 toe.
Tips voor het instellen van je systeem: de draw distance moet je onder je maximale beschikbare videogeheugen houden, de andere drie balkjes kun je prima voluit zetten. In het menu kun je ook die clip recording uitzetten, dit scheelt ook aanmerkelijk in de performance. Mijn videokaart (een HD4870 X2) trekt het spel met gemak, want op de stukken waar minder beweging is (wat vooral werk is voor de processor) loopt ie minstens zo vloeiend als Far Cry 2 of Call of Duty 5.
Ik denk dat dit echt een spel is waarvoor je een quadcore of triplecore nodig gaat hebben. Ik kan hem nu wel goed draaien op zich, maar ik zie in taakbeheer wel steeds de 1e core op 100% en de tweede core op 95% draaien (bij 4,10 GHz). Van mijn 4GB intern geheugen gebruikt ie tijdens het spelen ook ongeveer 3,5GB dus dat loopt wel lekker vol.
4GB intern geheugen is die eerste upgrade die ik zou doen voor dit spel, want dit is niet zo kostbaar en het geeft ook profijt in andere games en programmas. Als je een snelle videokaart hebt is een quadcore ook aan te raden.
zoals de draw distance verminderen, het proces hoger zetten... etc.
Huub Huub Barbatruc!
Reg. datum: 31-10-2002
Ja ik heb het getest, en ik kreeg ook een swingende cameraquote:Th1x4nG schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:13:
Mmmmmmmmh, zijn er hier mensen die het spel aan het 'testen' zijn die ook last hebben van een swingende camera? Dit zou er door Rockstar ingestoken zijn, als extraatje voor de piraten
toen ik het kocht (herinstall) was het weg.
World Citizen wijzigde deze reactie 04-12-2008 13:45 (34%)
Wat een onzin zeg.quote:Rockstar weet daarop te melden dat ‘hogere settings geleverd zullen worden voor toekomstige pc’s met hogere specificaties dan degene die momenteel algemeen verkrijgbaar zijn.’ De ontwikkelaar werkt ondertussen hard om zo veel mogelijk problemen op te lossen.
Er zijn computers die spellen als Crysis met gemak op high draaien, en die moeite hebben om op medium GTA IV te kunnen bijbenen. En het ziet er nog geen eens zo ongelooflijk mooi uit. Dit is gewoon een kwestie van brakke poort.
Niet alleen is de code slecht geoptimaliseerd maar ook zijn er talloze consumenten die nog geen eens het spel aan de praat krijgen. En dit op zeer verschillende systemen met ruim voldoende hardware, juiste versie OS en de nieuwste drivers. Zo veel dat mij dit geen toeval meer lijkt.
En dan spreek ik nog geen eens over de uitermate irritante extra's die er bij gestopt zijn. Dingen zoals Games for Windows Live en Rockstar Social Club waar niemand op zit te wachten. Ik denk dat menig consument liever had gehad dat rockstar zijn geld en tijd had gestopt in het werkend maken van het spel dan dit soort ongein.
Ik vraag me af of ze uberhaupt dit spel grondig hebben getest voor de release. Want naar mijn inziens is dit een geval van snel de game releasen voor de kerst, en daarna pleisters op de wonden plakken d.m.v. een aantal patches, waarvan nog de vraag is of deze echt de problemen oplossen.
Zeer treurige release.
En ook ik vind dat AA en AF gewoon in te stellen moet zijn via de drivers..
Ik vind zelfs dat dit spel voluit moet kunnen draaien op 40-50fps met 4xAA en 16xAF op mijn systeem.
Forza 4 & Horizon Car club leader: DGoT || PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || pc e7300@3.33, HD4850, 4GB, 2x 500GB
Ik kan het nog niet eens testen of het voluit draait. Want ik mag mijn settings niet op zijn hoogst zetten.quote:GAIAjohan schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:51:
Jij hebt een corrupte autorun. Ik heb die niet. Ik heb ook geen last van niet-ladende textures. Ik heb wel weinig fps ~30.. @ max settings
Ik vind zelfs dat dit spel voluit moet kunnen draaien op 40-50fps met 4xAA en 16xAF op mijn systeem.
Ik heb de -norestriction tip gedaan, maar helaas.
Als ik 1900x1200 wil selecteren, dan mag ik hooguit de Low Textures.
Ik kan begrijpen dat het spel in de toekomst is gebouwd.. qua specs... met de hoop dat er veel gratis add ons komen.. waardoor je in de toekomst dit spel ook nog speelt. Maar ik wil eigenlijk wel zelf bepalen wat ik instel. Dat vind ik wel jammer.
Bij jouw misschien, maar als ik op mijn 22 inch games op minder dan 1680x1050 ga spelen word het een blurry bende. Tis algemeen bekend dat TFT schermen nou niet bepaald geweldig scalen over het algemeen. Daarbij is het gewoon onzin dat ik maar genoegen moet nemen met zo een lage resolutie terwijl ieder ander spel wel gewoon goed speelbaar is op die reso. Dat zou nog geeneens zo erg zijn als de gfx ook geweldig zouden zijn maar dat is toch wel een stuk onder wat je al op je pc kan spelen. Het is gewoon enorm on geoptimaliseert en ik zie niet in waarom ik daar genoegen mee zou nemen. Je betaalt geld voor dat spel dus het lijkt mij normaal dat je dan ook wel een beetje fatsoenlijk programmeer werk mag verwachten.quote:alvi schreef op donderdag 04 december 2008 @ 01:55:
1280*720 maakt echt geen drol uit voor uw spelbeleving op zo een klein pc scherm (22"). Big ass resoluties zijn enkel een pimpfactor. Véél liever 1280*720 met 2 a 4x AA (8x is ook onzin) dan 1920*1080 en dan maar compromissen maken...
Wat ga je doen als ze ooit schermen verkopen met 19200000*12000000 resolutie? Op die resolutie spelen omdat het zoveel duidelijker wordt dan 1920*1080?
Die kopieerbeveiliging die ik in dat overzicht lees, is pure humorVraag me af hoe ze dat technisch doen. Ik wil de gezichten wel eens zien van die paupere leechers die denken de game te kunnen spelen, maar dan geconfronteerd worden met rokende en zwalpende auto's
Artiest voorheen bekend als b3n666
Ik geloof dat je het verschil pas ziet als je het spel opnieuw start.quote:rgras schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:57:
Het viel me net op dat ik geen verschil in FPS had toen ik de render quality omhoog gooide van low naar highest, terwijl het er nu stukken beter uit ziet.
https://mbbu.wordpress.com | Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Dat heb ik ook gedaan.quote:H3llSiNG schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:04:
[...]
Ik geloof dat je het verschil pas ziet als je het spel opnieuw start.
Ik had XP SP3 eerst, ook last van een corrupte autorun. Nou toch geinstalleerd enzo. Vervolgens opgestart. Ik kon niet eens de maximale resolutie. Dus ik dacht, ff Vista erop gooien. Gedaan, dit keer geen corrupte autorun, installeren, maar toch de settings moesten laag blijven. Ik ga straks de parameters achter de snelkoppeling zetten en kijken of hij het wel aankan op de hoogste resolutie.quote:GAIAjohan schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:51:
Jij hebt een corrupte autorun. Ik heb die niet. Ik heb ook geen last van niet-ladende textures. Ik heb wel weinig fps ~30.. @ max settings
Lijkt me wel, E6750 @ 3.2ghz, DDR2-800, 8800gt xxx 512mb
Steam ID: Joost1608 // PSN / Live: Toastjuh // Xfire: joost91 // BF3 PC: Toastjuh // Beheerder van FIFA Benelux
Dat dachten meer mensen te kunnen met een betere systeem als jij.quote:Joost1991 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:18:
[...]
Ik had XP SP3 eerst, ook last van een corrupte autorun. Nou toch geinstalleerd enzo. Vervolgens opgestart. Ik kon niet eens de maximale resolutie. Dus ik dacht, ff Vista erop gooien. Gedaan, dit keer geen corrupte autorun, installeren, maar toch de settings moesten laag blijven. Ik ga straks de parameters achter de snelkoppeling zetten en kijken of hij het wel aankan op de hoogste resolutie.
Lijkt me wel, E6750 @ 3.2ghz, DDR2-800, 8800gt xxx 512mb
https://mbbu.wordpress.com | Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Reg. datum: 13-05-2008
Golivier,quote:Golivier schreef op donderdag 04 december 2008 @ 01:39:
[...]
Mazzelaar met je Fallout 3! Sommige mensen met een 4870 ervaren geen enkel probleem bij Fallout 3, anderen daarentegen wel (het lijkt wel prijsschieten). Ik hoop dat de door mij aangegeven oplossing werkt voor GTA IV.
Heel veel succes en ik hoor,
Golivier
Ik heb een post aangemaakt in het andere GTA IV topic, waar ze jouw eerste post ook hebben gequote (youtube filmpje).
Heb jij misschien nog tips voor mij die je daar zou kunnen posten?
ben nog wel tevreden... kzou zeggen, ksteek een 4850 bij, maar dat zou niets uitmaken want dan heb ik nog steeds maar 512 MB geheugen beschikbaar
http://i36.tinypic.com/2niqjog.jpg
edit: op de screenshot ziet het spel er wel serieus belabberd uit, maar dat ligt aan de jpeg compressie
edit 2: misschien iets te vroeg gesproken, shadow doet pcies toch wel afbraak aan mijn fps (+- 25 fps, dus beetje schokkerig met settings van screenshot)
Heb 3 of 4 missies kunnen doen zonder camera bug, nu heb ik het terug zitten... Aaaaaai aaaai aaaaaai
Weleens van resizen gehoord?
Een moderator wijzigde deze reactie 04-12-2008 15:49 (42%)
RAZR XT910 on CyanogenMod 10.1
Reg. datum: 13-02-2003
Heb 10 minuten op 800*600 gespeeld en toen was ik het zat. Spel mag ook niet geruild worden dus heb 45,00 uitgegeven voor 10 minuten ergernis.
Specs:
Q6600
8 GB ram
8800 GT (256 mb ram)
Wat een afknapper
Wacht dan even op de update...quote:DutchTSE schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:37:
Heel fijn..
Heb 10 minuten op 800*600 gespeeld en toen was ik het zat. Spel mag ook niet geruild worden dus heb 45,00 uitgegeven voor 10 minuten ergernis.
Specs:
Q6600
8 GB ram
8800 GT (256 mb ram)
Wat een afknapper
Dubbeldrank in "[GTA IV] GTA wil niet starten"
It takes one to know one...
Een videokaart met 256MB Ram is ook wel ERG krap voor moderne spellenquote:DutchTSE schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:37:
Heel fijn..
Specs:
Q6600
8 GB ram
8800 GT (256 mb ram)
Wat een afknapper
Intel Core 2 Quad Q9450 | ASUS P5B-E | 4GB Kingston PC6400 | ASUS GF275GTX | X-Fi XtremeMusic | OCZ Vertex 2 120GB | 2 x Samsung F3 500GB (RAID0) | 2 x 320GB Barracuda 7200.10 (RAID1) | Cooler Master Mystique 631 | Scythe Infinity
Heb jij, of iemand anders, al ervaringen met deze Macbook en GTA IV?quote:hansje28 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:22:
check de readme eens, kan me herineren ergens hebben gelezen dat daarin een lijst stond met welke videokaarten problemen konden zijn.
nu heb ik een macbook
(2.0GHz Intel Core 2 Duo-processor, 2 GB DDR3 Geheugen, NVIDIA GeForce 9400M grafische processor)
en heb op can i run it gezien dat ik um wel kon draaien maar nu ik dit zo lees begin ik te twijfelen, iemand met soortgelijke speceficaties die mij kan vertellen hoe het loopt, het maakt me eigenlijk niet uit hoe het er grafisch uitziet als de view distance en de verkeersdrukte maar wat hoog kan staan
De specs zijn dus:
- 2.0GHz Intel Core 2 Duo-processor
- 2 GB DDR3 Geheugen
- NVIDIA GeForce 9400M grafische processor, 256MB
@ max 1280x800
Of is er iemand die een grove inschatting durft te maken?
'T lijkt me wel een lollige game, maar wil er niet uren in steken als het toch geen zin heeft.
Datafeest wijzigde deze reactie 04-12-2008 14:50 (8%)
Reg. datum: 12-09-2007
Ik heb een stel mp3-tjes in die folder gesmeten maar ingame is het nog steeds enkel reclame & nieuws op independence radio.
How To Use GTA IV Graphical Settings.docquote:DNA_Saint schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:41:
is er trouwens een tweak-guide beschikbaar?
zoals de draw distance verminderen, het proces hoger zetten... etc.
Het gekke is, ik kon hem alleen spelen op 800x600, en ik kon NIETS aan de settings veranderen. Is er ergens een conifgje die ik moet instellen alvorens het spel te starten ofzo?quote:Luuk1983 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:47:
[...]
Een videokaart met 256MB Ram is ook wel ERG krap voor moderne spellenJe hebt dan waarschijnlijk niet genoeg ruimte om de textures kwijt te kunnen. De drawdistance verlagen of texture kwaliteit terugschroeven is dan het devies.
Ik heb gewoon een HD3850 256 mb maar dat is ruim boven de minimum requirements
Waarschijnlijk moet je even handmatig een rescan doen in het options menu.quote:Shaggey88 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:04:
Heeft iemand al een eigen radio zender gemaakt, met je eigen nummers etc.
Ik heb een stel mp3-tjes in die folder gesmeten maar ingame is het nog steeds enkel reclame & nieuws op independence radio.
Tenminste, dat was bij GTA SA vrijwel altijd de oplossing.
Edit: In de readme.txt las ik gisteren trouwens dat je nu ook shortcuts naar je mp3's kan plaatsen. DAT scheelt een boel schijfruimte.
Hachy wijzigde deze reactie 04-12-2008 15:12 (13%)
Reg. datum: 09-09-2005
Heeft het eigenlijk zin om te compenseren voor tekort aan videogeheugen met extra intern geheugen bijv. van 4 naar 6GB? Al die budget en on-boardkaartjes (vooral vroeger in desktops en de notebook kaartjes van tegenwoordig) hebben immers shared-videogeheugen, maar werkt dat ook met een normale gamerskaart?quote:Luuk1983 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:47:
[...]
Een videokaart met 256MB Ram is ook wel ERG krap voor moderne spellenJe hebt dan waarschijnlijk niet genoeg ruimte om de textures kwijt te kunnen. De drawdistance verlagen of texture kwaliteit terugschroeven is dan het devies.
Btw, ik zie hier (vrijwel?) nog niemand ervaringen posten met de GTX260/280, alleen 8xxx en 9xxx series. Nu zijn dat ook niet zo'n goeie prijs/performance kaarten dus zijn wat dunner gezaaid, maar toch.
Reg. datum: 18-11-2004
Waar staan die dan? Aangezien er nog niets over staat op de driver site van ATi.quote:Deagle schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:07:
De beta 8.12 drivers doen het ook erg lekker moet ik zeggen voor ati. Kreeg een behoorlijke boost.
Met wat voor specs draai je? wat voor een verschil in de benchmark kwa fps had je?quote:Deagle schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:07:
De beta 8.12 drivers doen het ook erg lekker moet ik zeggen voor ati. Kreeg een behoorlijke boost.
vragen vragen!
//EDIT
8.12 is toch niet eerder beschikbaar dan 10dec?
thijszor wijzigde deze reactie 04-12-2008 15:16 (9%)
Alfa Romeo 147 1.9JTD Distinctive '04
Reg. datum: 02-02-2008
Graphics settings are limited by system resources by default. 256MB video cards force minimum settings by default. If a user bypasses these safety measures using command line arguments and exceeds their system resources, the users gaming experience may be compromised.quote:dawauz schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:05:
[...]
Het gekke is, ik kon hem alleen spelen op 800x600, en ik kon NIETS aan de settings veranderen. Is er ergens een conifgje die ik moet instellen alvorens het spel te starten ofzo?
Ik heb gewoon een HD3850 256 mb maar dat is ruim boven de minimum requirements
(niet echt ruim)
Bij de FRS hadden ze er nog 1 dus straks maar ff ophalen.
Once you plop, you can`t stop!
Op E drukken om te fluiten en dan?
En hebben meer mensen dit?

Dit krijg ik als ik omdraai. Dan moet hij even alles bijwerken.
Daywalk3r wijzigde deze reactie 04-12-2008 15:29 (55%)
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
quote:Tha Render schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:11:
[...]
Waar staan die dan? Aangezien er nog niets over staat op de driver site van ATi.
Doh, hij schrijft toch ook dat het gaat om een betaquote:thijszor schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:13:
[...]
//EDIT
Als je dat gewoon even door google haalt vindt je het echt wel hoor...
Tada: http://www.ngohq.com/home...;go=cat&dwn_cat_id=18
En de changelog: http://www.ngohq.com/news/15062-ati-catalyst-8-12-rc3.html
Als er een taxi stopt er naar toe lopen en op F drukken. Simpeler kan nietquote:Daywalk3r schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:23:
Hoe ga ik met de taxi?
Op E drukken om te fluiten en dan?
INTEL 8086 4.77 Mhz @ 12Mhz watercooled, 640kb main mem(neeeh neeh, neh neeh neeeh), 20mb Seagate, Noname amber monochroom 14", Hercules monochroom video plankie, Star NL-10 Matrix printer
Reg. datum: 04-09-2005
Shortcuts kon ook al in de vorige GTAquote:Hachy schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:05:
[...]
Waarschijnlijk moet je even handmatig een rescan doen in het options menu.
Tenminste, dat was bij GTA SA vrijwel altijd de oplossing.
Edit: In de readme.txt las ik gisteren trouwens dat je nu ook shortcuts naar je mp3's kan plaatsen. DAT scheelt een boel schijfruimte.
Damn, net online wat TDM gedaan (had het eerst niet door en schoot op me eigen ventjes
@hierboven voor taxi, F ingedrukt houden
Vash_Stampede wijzigde deze reactie 04-12-2008 15:28 (3%)
E8400 | 4GB RAM | HD4850 - War. War never changes. | GTA IV PC Live ID: Krshnik01
quote:[...]
[...]
Doh, hij schrijft toch ook dat het gaat om een beta![]()
Als je dat gewoon even door google haalt vindt je het echt wel hoor...
Tada: http://www.ngohq.com/home...;go=cat&dwn_cat_id=18
En de changelog: http://www.ngohq.com/news/15062-ati-catalyst-8-12-rc3.html
Sorry hoor, hoop dat je me het ooit kan vergeven....
Ik ga het thuis proberen, iig bedankt Avalaxy.
thijszor wijzigde deze reactie 04-12-2008 15:30 (36%)
Alfa Romeo 147 1.9JTD Distinctive '04
Ik jatte al steeds die taxi.
Reg. datum: 22-11-2007
Specs: Tijdelijke 3800 x2 @ 2800mhz, 3gb ram, HD4870 512mb.quote:thijszor schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:13:
[...]
Met wat voor specs draai je? wat voor een verschil in de benchmark kwa fps had je?
vragen vragen!
//EDIT
Het is idd de beta. Heb niet gelet op hoeveel fps maar het ging behoorlijk omhoog. Ik draaide eerst met 8.11 drivers en deze waren echt ruk. Toen 8.12 beta geinstalleerd en tada het draaide soepel op 1280x720 medium/high.
Reg. datum: 26-05-2004
Ik heb de 8800GTS, hij stelt hem automatisch in op low texture quality, en medium render quality. Daar kan ik weinig aan veranderen. Draw distance en resolutie kan ik wel aanpassen, en de resolutie heb ik op 1024 x 768 gezet. Opzich prima speelbaar, maar de lage hoeveelheid geheugen op de videokaart houdt wel veel tegen heb ik het idee. Ik heb een Core2Quad 2.4Ghz, 2GB mem, Win XP SP3.quote:MetaFrame schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:22:
Vraag me af hoe het gaat met een 8800GTS 320MB
Bij de FRS hadden ze er nog 1 dus straks maar ff ophalen.
Het spel zelf ziet er prima uit, alleen de schaduwen vind ik wat minder. Maar genoeg over de performance, ik vind het een goed spel. Heel veel droge humor, en je kan eindeloos blijven spelen, en steeds weer nieuwe details ontdekken. Ik heb zelf geen ervaring met de Ps3 of XB360 versies, dus het spel is 'nieuw' voor mij
Pm anders even als je wilt weten wat hij in de benchmark doet.
Reg. datum: 26-04-2003
Een RWD auto spint lekker alle kanten op en kan driftend door de bocht
Reg. datum: 19-12-2001
Ik kan die computers niet gebruiken, net zoals ik niet kan bowlen, werkt gewoon niet wat ik ook probeer
Edit: oh ik moet hier vaker m'n profiel updaten aan m'n sig te zien
Nieroth wijzigde deze reactie 04-12-2008 15:45 (15%)

Iemand weet hoe dat kan?
Zie de topicwarning, technische problemen/vragen horen in SPV thuisquote:
Right.... even een paar GB opschonen straks danquote:Vash_Stampede schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:27:
[...]
Shortcuts kon ook al in de vorige GTA
Ja sorry, daar komt normaal haast nooit iemand maar nu met de gta release natuurlijk constant welquote:TheZeroorez schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:49:
[...]
[mbr]Zie de topicwarning, technische problemen/vragen horen in SPV thuis ;)[/mbr]
Al gepraat met het balie meisje? Denk dat je dat eerst moet doen voordat je een PC kan gebruiken.quote:Denzo schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:42:
Ik heb dus een missie dat ik naar het internet café moet maar er gebeurt niks als ik op E druk bij een terminal. Hoe kan ik hier langs?
E8400 | 4GB RAM | HD4850 - War. War never changes. | GTA IV PC Live ID: Krshnik01
Reg. datum: 05-06-2002
Alle problemen niet meegerekent, is het zeker een vermakelijk spel.
De video editor is echt heel erg gaaf. Gisteren een potje free mode online gespeeld, en ik heb zelden zoveel lol gehad (en slaaptekort, maar dat is een ander verhaal
Aangezien ik dezelfde "error" heb: Ja, ga er gewoon heen vanaf Roman, dan naar binnen, praten met die vrouw die zegt dat ze een pc voor je heeft.quote:Vash_Stampede schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:56:
[...]
Al gepraat met het balie meisje? Denk dat je dat eerst moet doen voordat je een PC kan gebruiken.
Dan moet je een pc kiezen en op E drukken, maar dan gebeurd er niks.
Heb ook geprobeerd om use op een andere key te binden, maar blijft hetzelfde helaas.
Average FPS: 20.01
Duration: 37.82 sec
CPU Usage: 96%
System memory usage: 59%
Video memory usage: 75%
Graphics Settings
Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz)
Texture Quality: Medium
Render Quality: High
View Distance: 51
Detail Distance: 100
Hardware
Microsoft® Windows Vista" Ultimate
Service Pack 1
Video Adapter: ATI Radeon HD 4800 Series
Video Driver version: 7.14.10.630
Audio Adapter: Luidsprekers (Realtek High Definition Audio)
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+
File ID: Benchmark.cli
Dit haal ik nu. Aardig hoog voor een x2. Alleen nu crashed de game als ik een auto in stap.
PSN id iCynl \\ LOL id iCynl
pm-men lukt niet? staat die wel aan bij jou? heb dezelfde videokaart en wil graag voordat ik hem aanschaf weten wat je benchmark is...quote:KLK schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:41:
[...]
Ik heb de 8800GTS, hij stelt hem automatisch in op low texture quality, en medium render quality. Daar kan ik weinig aan veranderen. Draw distance en resolutie kan ik wel aanpassen, en de resolutie heb ik op 1024 x 768 gezet. Opzich prima speelbaar, maar de lage hoeveelheid geheugen op de videokaart houdt wel veel tegen heb ik het idee. Ik heb een Core2Quad 2.4Ghz, 2GB mem, Win XP SP3.
Het spel zelf ziet er prima uit, alleen de schaduwen vind ik wat minder. Maar genoeg over de performance, ik vind het een goed spel. Heel veel droge humor, en je kan eindeloos blijven spelen, en steeds weer nieuwe details ontdekken. Ik heb zelf geen ervaring met de Ps3 of XB360 versies, dus het spel is 'nieuw' voor mij
Pm anders even als je wilt weten wat hij in de benchmark doet.
Q6600 3 ghz / 4gb / xfx 6870 1 gb
Ik heb precies hetzelfde systeem! Bij mij loopt het net zo en het ziet er nog redelijk uit ook. Ook toevallig de A8N-E?quote:Deagle schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:03:
Statistics
Average FPS: 20.01
Duration: 37.82 sec
CPU Usage: 96%
Graphics Settings
View Distance: 51
Hardware
Service Pack 1
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+
Dit haal ik nu. Aardig hoog voor een x2. Alleen nu crashed de game als ik een auto in stap.
Average FPS: 40.09
Duration: 37.16 sec
CPU Usage: 87%
System memory usage: 43%
Video memory usage: 94%
Graphics Settings
Video Mode: 1920 x 1200 (60 Hz)
Texture Quality: High
Render Quality: Highest
View Distance: 46
Hardware
Microsoft® Windows Vista" Home Premium
Service Pack 2, v.113
Video Adapter: ATI Radeon HD 4870 X2
Video Driver version: 7.14.10.621
Audio Adapter: SPDIF Interface (SoundMAX Integrated Digital HD Audio)
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8600 @ 4.60GHz
hehe, nee dat niet. Heb een 790GP-DS4H van Gigabyte en een HD4870. AM2+ dus.quote:H3llSiNG schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:16:
[...]
Ik heb precies hetzelfde systeem! Bij mij loopt het net zo en het ziet er nog redelijk uit ook. Ook toevallig de A8N-E?
Dat heb ik ook geprobeerd, maar las op gtaforums dat ik daar ook niet de enige mee benquote:Denzo schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:07:
Bowlen kan ik trouwens wel, je moet gewoon verrekte snel zijn met die muisbeweging.
Nou kon je die date nog gewoon stoppen zonder 1 worp gelukkig.
Komt vanzelf. Gewoon de verhaallijn volgen.quote:Denzo schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:26:
Ja en hoe we de computers in het Tw@ cafe in godsnaam kunnen gebruiken.
Heb je niet toevallig nog een savegame van 1 of 2 missie daarna?quote:Gunner schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:28:
[...]
Komt vanzelf. Gewoon de verhaallijn volgen.
Aangezien die missie van het tw@ cafe niet werkt bij ons (zie posts hierboven)
Average FPS: 34.21
Duration: 37.27 sec
CPU Usage: 87%
System memory usage: 68%
Video memory usage: 57%
Graphics Settings
Video Mode: 1024 x 768 (75 Hz)
Render Quality: Highest
View Distance: 77
Hardware
Microsoft Windows XP Professional
Service Pack 3
Video Adapter: ATI Radeon HD 3870
Video Driver version: 6.14.10.6879
Audio Adapter: SB Live! 24-bit
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
@hieronder: ga het dan ook nog ff lekker quoten
Vash_Stampede wijzigde deze reactie 04-12-2008 16:59 (10%)
PSN id iCynl \\ LOL id iCynl
Verder idd niet relevant.
Reg. datum: 05-06-2002
Average FPS: 37.67
Duration: 37.19 sec
CPU Usage: 89%
Graphics Settings
View Distance: 25
Detail Distance: 37
Hardware
Service Pack 1
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz
Heb de 8.12 betà geinstalleerd, en dat scheelt wel wat geloof ik. Alleen alle schaduw en mistongein blijft. Maarja, t draait wel acceptabel
Mag niet he ;-)quote:mennuz schreef op donderdag 04 december 2008 @ 17:21:
stapeltje benchmarks
Spielerij - Problemen & Vragen kan je alles in kwijt.
Kunnen mensen even aangeven wat de voordelen zijn op de pc versie ten opzichte van de Xdoos360 versie? Ik vind het spel namelijk erg vetjes om ook mogelijk op de pc aan te schaffen, alleen moeten er dan wel een hoop voordelen aankleven.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Reg. datum: 07-12-2004
Qua gameplay (want op normale pc's ontlopen de graphics elkaar niet veel, wat de pc fanboy's ook mogen beweren) zouden voor mij de voornaamste punten zijn:quote:SpoTs schreef op donderdag 04 december 2008 @ 17:28:
[...]
Mag niet he ;-)
Spielerij - Problemen & Vragen kan je alles in kwijt.
Kunnen mensen even aangeven wat de voordelen zijn op de pc versie ten opzichte van de Xdoos360 versie? Ik vind het spel namelijk erg vetjes om ook mogelijk op de pc aan te schaffen, alleen moeten er dan wel een hoop voordelen aankleven.
• Slider om meer verkeer in te stellen. (maar dan heb je ook wel een goede pc nodig) Anderzijds, ik had vroeger nog een spel waar dan kon (driver 4) en daar heb ik het toch terug naar beneden gezet omdat het alle plezier eruit haalt wat speelbaarheid betreft. (je kan nergens nog snel wegvluchten en botst overal tegenaan) Wel realistischer en 'drukker' natuurlijk.
• Meer mensen tegelijk online (was het nu 32?) Ook hier weer: ook op de pc versie schijnt het met een paar mensen al dikke fun te zijn, dus of meer spelers online nu zoveel meerwaarde heeft is ook maar de vraag
• Extra online game modes.
Wil je gemak, heb je nog geen pc waarop je een beetje normaal zonder kopzorgen en veel gedoe kan genieten? Koop dan een 360 voor 150 euro en GTA IV er bij. Goedkoper dan een gpu moeten kopen en veel tijd verprutsen met allerhande 'features'. De ervaring zal uiteindelijk nauwelijks anders zijn, tenzij je echt geilt op technische detailletjes...
http://www.xbmcfreak.nl/
Moet zeggen nu dat ik het spel op volle glorie bewonder op de PC met een boven full hd reso het toch echt wel een meerwaarde heeft hoor. En dat is geen PC fanboyism, dat is een feit. Het ziet er veel scherper uit en minder blurry. En idd de traffic slider op 100 zetten maakt de stad nog levender imo.
Ben het met je eens, voor mensen die een medium PC hebben heeft het weinig tot geen meerwaarde. Als je eenmaal een goede of high end PC hebt, is dit spel echt wel de moeite waard.
quote:Erhnam schreef op donderdag 04 december 2008 @ 17:36:
Misschien een rare vraag; maar ik zit de pc game te spelen en ik moet iets oppakken om door een ruit te gooien. Hoe doe je dat?
Forza 4 & Horizon Car club leader: DGoT || PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || pc e7300@3.33, HD4850, 4GB, 2x 500GB
Reg. datum: 07-12-2004
Volledig akkoord, maar daar wringt het schoentje.quote:peakaboo schreef op donderdag 04 december 2008 @ 17:39:
Ben het met je eens, voor mensen die een medium PC hebben heeft het weinig tot geen meerwaarde. Als je eenmaal een goede of high end PC hebt, is dit spel echt wel de moeite waard.
Ik ben redelijk thuis in hardware, maar heb ook wel voelig met de real life consumentenwereld. Enkel de tweakers die hier komen hebben dergelijke killer pc's staan. (en dan zelfs hier nog niet allemaal als ik het zo lees) De gewone bart smit knul die denkt: 'stoer, gta, even meenemen' om later op z'n medion pc te spelen, heeft een probleem. Die had beter gewoon een console gekocht voor het 'geen gezeik, gewoon spelen' aspect.
Als ik soms sommige conversaties opvang wanneer ik in de game-shop sta, dan zit in de gemiddelde pc echt geen 8800/9800GT(x/s), dus ik vrees het ergste. GTA IV PC wordt natuurlijk duizenden keren verkocht, hoeveel van die mensen zullen een mindere goede ervaring hebben dan op de console? Ik zal het vast ook nog wel eens voor de pc halen, maar het is voor mij echt niet dringend. Als ik over 6-8 maanden die game zou halen om perfect op m'n mid-end kaartje van dat moment te spelen, is dat voor mij net zo goed...
Maar goed, ik ben het verder wel met je eens. Als je echter al 60 euro betaald hebt voor de ps3 versie en het verhaal al kent heeft het imo weinig zin om het nog eens te spelen, enkel voor wat minieme grafische updates. (een game is dan voor mij dan ook vooral de ervaring, niet de technische engine)
Maar verder wel eens met wat je zegt.
alvi wijzigde deze reactie 04-12-2008 17:53 (7%)
Al geprobeerd een oudere savegame te laden? Ben er zelf al een tijdje voorbij.quote:Denzo schreef op donderdag 04 december 2008 @ 17:54:
Is IEMAND al voorbij de missie "Logging On" gekomen op de PC, ik wordt er gek van!
Vraagje over Mikhail, dikke spoiler:
Tenminste, voor de consoleversie:quote:Vash_Stampede schreef op donderdag 04 december 2008 @ 17:59:
[...]
Al geprobeerd een oudere savegame te laden? Ben er zelf al een tijdje voorbij.
Vraagje over Mikhail, dikke spoiler:
spoiler:Ik klikte wat snel toen je achter hem aan moest, maar krijg je nog de keuze om hem koud te maken of niet? Ik schoot hem gewoon meteen neer.
EDIT: Lees even het bericht van LoneRanger, hij zegt iets anders.
Voor vragen over een bepaalde missie is het trouwens altijd handig om hier te kijken (zitten wel spoilers in mocht je de missie nog niet gespeeld hebben!): http://nl.wikigta.org/wiki/Missies_%28GTA_IV%29
Zit zelf nu bij de laatste missie. Alleen heb ik in de tussentijd geen geld verdiend, en zit ik dus nu nogal krap.
SChief wijzigde deze reactie 04-12-2008 18:14 (32%)
Idd, ik zit daar ook nog steeds vast.quote:Denzo schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:04:
Ik heb geen oudere savegame. Probleem is dat die PC's gewoon niet werken als ik de E knop indruk. Er gebeurt gewoon niks.
Zou heel graag verder willen met missies maar geen idee hoe, heeft echt niemand een savegame van na die missie ? (liefst niet al te lang erna, maar zelfs al mis ik een paar missies, alles beter dan gewoon vast zitten zoals nu ;/ )
Screens:
http://img22.imagevenue.c..._dsdasdadad_122_695lo.jpg
http://img139.imagevenue....540/09742_1_122_540lo.jpg
Ik kan nu ook veel hoger gaan met alle settings. Behalve dan de view distance die blijft erg laag waardoor gebouwen erg laat worden geladen en ze zien er nou niet bepaald gedetailleerd uit.
EDIT:
Vaag nu start ik GTA 4 weer opnieuw en kan ik weer zoals gewoonlijk de settings niet hoger zetten dan medium, daarnet dus wel en het liep gewoon prima.
EDIT2: Ik heb hem door, als je het spel start via de spelverkenner in Windows Vista dan kan je wel de settings veel hoger zetten. Als je hem start via dit menu:
http://img258.imagevenue....0512_sdfgdh_122_506lo.jpg
Dan kan je dus de settings niet hoger zetten dan medium maar al start je hem op deze manier:
http://img234.imagevenue....510_sdafsgh_122_202lo.jpg
dan dus wel.
EDIT:
Om spelverkenner te benaderen doe het volgende:
rechtermuisknop op start, alle gebruikers verkennen, programma's, ontspanning --> spelverkenner
NeoX17 wijzigde deze reactie 04-12-2008 18:35 (15%)
MSI P67A-GD65, MSI GTX580 SLI, i7 2600k @ 4.2 Ghz H70 cooling, 2 x 4GB DDR3 Corsair, 2 x OCZ Vertex 2 Raid-0
Geen idee welke console versie jij had maar op de PS3 heb/had je de keus wel.quote:SChief schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:07:
[...]
Tenminste, voor de consoleversie:
spoiler:Had je niet de mogelijkheid om hem te laten leven.
Voor vragen over een bepaalde missie is het trouwens altijd handig om hier te kijken (zitten wel spoilers in mocht je de missie nog niet gespeeld hebben!): http://nl.wikigta.org/wiki/Missies_%28GTA_IV%29
Zit zelf nu bij de laatste missie. Alleen heb ik in de tussentijd geen geld verdiend, en zit ik dus nu nogal krap.Naja, ik weet zeker dat ik het spel nog een keer ga spelen (al is het alleen maar voor de trophies).
Only fools are enslaved by time and space.
Vast een domme vraag, maar waar vind ik die "Ontspanning" in Vista? (heb hem in het engels), zou mooi zijn als het werktquote:NeoX17 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:11:
IEDIT:
Vaag nu start ik GTA 4 weer opnieuw en kan ik weer zoals gewoonlijk de settings niet hoger zetten dan medium, daarnet dus wel en het liep gewoon prima.
EDIT2: Ik heb hem door, als je het spel start via de spelverkenner in Windows Vista dan kan je wel de settings veel hoger zetten. Als je hem start via dit menu:
Dan kan je dus de settings niet hoger zetten dan medium maar al start je hem op deze manier:
dan dus wel.
Oh dat is mooi, alleen heb ik ook geen idee waar die savegames staan, zal ook eens gaan zoeken.quote:Daywalk3r schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:19:
Ik heb een save van vlak erna.. Maar waar vind ik die save? Dan upload ik 'm wel
Nieroth wijzigde deze reactie 04-12-2008 18:24 (34%)
Nu ik jou point of view bekijk, heb je groot gelijk. Maar aan de andere kant denk ik daardoor nu weer, wacht eens even. Bart smit? Dit spel is vanaf 18 jaar... (nu gaat iedereen lachen natuurlijk). Zij 'mogen' dat spel helemaal niet kopen eigenlijk. (luister goed, ik begrijp je punt)quote:alvi schreef op donderdag 04 december 2008 @ 17:51:
[...]
Volledig akkoord, maar daar wringt het schoentje.
Ik ben redelijk thuis in hardware, maar heb ook wel voelig met de real life consumentenwereld. Enkel de tweakers die hier komen hebben dergelijke killer pc's staan. (en dan zelfs hier nog niet allemaal als ik het zo lees) De gewone bart smit knul die denkt: 'stoer, gta, even meenemen' om later op z'n medion pc te spelen, heeft een probleem. Die had beter gewoon een console gekocht voor het 'geen gezeik, gewoon spelen' aspect.
Als ik soms sommige conversaties opvang wanneer ik in de game-shop sta, dan zit in de gemiddelde pc echt geen 8800/9800GT(x/s), dus ik vrees het ergste. GTA IV PC wordt natuurlijk duizenden keren verkocht, hoeveel van die mensen zullen een mindere goede ervaring hebben dan op de console? Ik zal het vast ook nog wel eens voor de pc halen, maar het is voor mij echt niet dringend. Als ik over 6-8 maanden die game zou halen om perfect op m'n mid-end kaartje van dat moment te spelen, is dat voor mij net zo goed...
Maar goed, ik ben het verder wel met je eens. Als je echter al 60 euro betaald hebt voor de ps3 versie en het verhaal al kent heeft het imo weinig zin om het nog eens te spelen, enkel voor wat minieme grafische updates. (een game is dan voor mij dan ook vooral de ervaring, niet de technische engine)
Maar verder wel eens met wat je zegt.
Maar laten we even de patch afwachten, fixes en driver updates en dan nog eens kijken hoe het draait. En dan met name kijkend naar demedium PC's. Wellicht draait het dan wel naar behoren op een acceptable quality setting.
Er stond een aantal posts terug een mooi stukje van iemand, die zei waarom denkt/wilt iedereen dit spel full max draaien? GTA heeft het eigenlijk nooit PUUR gehad van graphics, eigenlijk alleen maar de gameplay + grapjes, comments, advertenties, radio, etc etc, je weet wel, rockstars eigen. Dan zou het toch ook voldoende moeten zijn en moet je genoeg nemen met iets mindere graphics?
En dan, ja dan wel, dan is het verstandiger om een xd00s te halen met GTA4, dan ben je goedkoper uit en haal je miss nog wel wat betere graphics en performance dan een medium PC'tje...
C:\Users\xxxx\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\quote:Daywalk3r schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:19:
Ik heb een save van vlak erna.. Maar waar vind ik die save? Dan upload ik 'm wel
Gevonden
Nieroth wijzigde deze reactie 04-12-2008 18:30 (3%)
rechtermuisknop op start, alle gebruikers verkennen, programma's, ontspanning --> spelverkennerquote:Nieroth schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:21:
[...]
Vast een domme vraag, maar waar vind ik die "Ontspanning" in Vista? (heb hem in het engels), zou mooi zijn als het werkt
[...]
Oh dat is mooi, alleen heb ik ook geen idee waar die savegames staan, zal ook eens gaan zoeken.
NeoX17 wijzigde deze reactie 04-12-2008 18:34 (13%)
MSI P67A-GD65, MSI GTX580 SLI, i7 2600k @ 4.2 Ghz H70 cooling, 2 x 4GB DDR3 Corsair, 2 x OCZ Vertex 2 Raid-0
C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames
http://www.megaupload.com/?d=WGRP9BS6
Heb 2 savegames dus je moet even kijken welke van de 2 het is.
Jij had 't dus ook gevondenquote:Nieroth schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:29:
[...]
C:\Users\xxxx\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\
Gevonden
Daywalk3r wijzigde deze reactie 04-12-2008 18:39 (32%)
Tnx, ga ze proberen, zal dit bericht zo editten of ze het doen.quote:Daywalk3r schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:38:
Volgens mij heb ik het gevonden.
C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames
http://www.megaupload.com/?d=WGRP9BS6
Heb 2 savegames dus je moet even kijken welke van de 2 het is.
Iig alvast bedankt voor de moeite
Vóórdat je de missie doet, moet je naar de tw@ gaan en de computer een keer gebruiken. Dan werkt het. Dan pak je de missie, en dan werkt de computer wel.
Oh mooi, dan ga ik dat proberen, want die savegames krijg ik niet aan de praat helaas, zal wel door Live komen.quote:Denzo schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:42:
Ik heb al een oplossing gevonden.
Vóórdat je de missie doet, moet je naar de tw@ gaan en de computer een keer gebruiken. Dan werkt het. Dan pak je de missie, en dan werkt de computer wel.
Maar als dat werkt is het helemaal mooi
Reg. datum: 01-12-2006
PSN= ThroNN-
Weet niet hoe het komt.
Hm vreemd, als ik naar de Tw@ ga voor die missie kan ik de computers ook niet gebruikenquote:Daywalk3r schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:52:
Ik heb er geen last van gehad. Ging met die meid praten. Achter de pc en internetten maar.
Weet niet hoe het komt.
Pagina: vorige 1 ... 8 9 10 11 volgende laatste
Dit topic is gesloten.