Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

Nieuw moederbord, met name voor overclocken, advies?

Pagina: 1

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 01 oktober 2008
Matched: p45

Hallo iedereen,

Ik zoek een nieuw moederbord. Dit zal waarschijnlijk een P45 Chipset worden gezien de X48's me iets te duur zijn. Ik heb voorheen altijd Gigabyte's gehad maar gezien ik erg veel tevredenheid hoor over Asus ben ik daar wel erg tempted door. Ik zoek een moederbord rond de 130-140 euro. Bord moet goed kunnen clocken, en ook alle betreffende uitgebreide voltage instellingen kunnen veranderen zoals GTL Ref's en van dat soort dingen(gezien dat tegewoordig belangrijk is voor finetunen van OC's 7(8)7 ). Heb zelf natuurlijk ook al wat research gedaan. Mijn conclusie was dat ik een beetje rond de P5Q / P5E serie zal komen (Als we naar Asus kijken).
Nog enige andere aanradingen? En als er eentje uit deze serie word aangeraden welke van de xxxx moederborden in die serie? :/

Alvast bedankt d:)b !

msmeenge

Luiaard
Reg. datum: 19 februari 2001

Je kunt toch gewoon kijken welk asus P45 bord tussen de 130 en 140 euro kost? Als je dan nog verschillende keuzes hebt kijk je welk bord de meeste features heeft die voor jou van toepassing zijn, lees een paar reviews en koop het :P
Reg. datum: 26 juni 2008

ik wil zelf nog altijd een DFI LANPARTY DK P45-T2RS PLUS

http://www.clunk.org.uk/f...sb-record-air-693mhz.html

Ali_van_G wijzigde dit bericht 20-11-2008 09:59 (47%)

In case of fire, use stairs!
Reg. datum: 18 november 2005
Geen matches

Well een P35 maar voor overclocken is het gewoon super! Zelfs een dedicated Overclock BIOS: http://www.foxconnchannel...view.aspx?ID=en-us0000338

Ging eerst door het tweakerleven als Jasper91 -- All science is either physics or stamp collecting

Reg. datum: 01 oktober 2008

Het is een Gigabyte GA-EP45-UD3P geworden :) toch bedankt voor alle reacties

Pagina: 1

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011