Reg. datum: 05 januari 2008
Reg. datum: 05 januari 2008
Dit is om ervaringen te delen, niet iemand anders de grond in te werken en duidelijk te maken wat er allemaal schort aan de Wii.quote:t_o_c schreef op zondag 30 november 2008 @ 00:28:
[...]
Daar heb ik het ook niet over (al hadden ze die mensen ook in het snes tijdperk). Ik heb het gewoon over de ''echte'' games, dus niet meuk als wii music.
[...]
Ten eerste vraag ik niet persee om een nieuwe franchise. Ik zou net zo graag, zo niet liever bv weer een echte goede donkey kong game zien.
Ten tweede zijn games als marioparty (wat bij nintendo al jaaaren een rehash is) en wii sports geen games waar een grote hoeveelheid aan mankracht heen moet. Zeker met de huidige staat van nintendo's bankrekening kan je mij niet vertellen dat ze niet de mogelijkheid hebben om hun output te vergroten (of gelijk houden, want ze brengen dan wel een hoop uit, maar een hoop daarvan is crap. In 2 jaar hebben ze maar 2 echt grote wii projecten uitgebracht en dat is SMG en SSBB).
Ten derde wat is er zo vreemd aan online functies? No offense, maar anno 2000 werkte dat al perfect op de pc. Je kan mij niet vertellen dat het voor nintendo opeens onmogelijk is om een fatsoenlijk online systeem te maken anno 2008. Mjah, als we het resultaat zien is dat dus wel het geval. Maar dat is gewoon een stomiteit van nintendo en heeft er niks mee te maken dat Online opeens iets ubermoeilijks is.
[...]
Inderdaad. En het is wel duidelijk dat die keuzes naar meuk als wii music gaan en niet naar fatsoenlijke games. Het is onderhand al 9 maanden geleden dat Nintendo eens een goede game heeft uitgebracht (SSBB).
[...]
Breakneck speed? sorry hoor, maar ik noem 2 goede echt voor de wii gemaakte games in 2 jaar tijd nou niet bepaald break neck speed. Hell, zelfs sony first party released onderhand sneller meer goede games en sony heeft ik weet niet hoelang vooral op 3rd party geleund. Zegt wel genoeg over hoe Nintendo bezig is...
[...]
Ja, en als enigzins respecterende gamer ben jij het daarmee mee eens? GH? goed. CoD? De game is zeker niet super, CoD1 ziet er nog beter uit, speelt ook beter als je de reviews moet geleven, 8 man online? (CS ging 8 jaar terug al met 16 man) en NFS? daar kom ik later nog even op terug.
[...]
Ik ben absoluut geen 24/7 gamer, verre van zelfs. Hooguit een paar uur per week. Kan je nagaan, Okami is de laatste wii game die ik heb gekocht. Geeft wel aan hoe weinig er wel niet is voor de wii wat de moeite waard is om je 60 euro aan uit te geven.
[...]
Gebaseerd op wat? Behalve sin and punishment en Fragile, is er al wat bekend van wat we hier krijgen?
[...]
Het is een beetje zoals neergeschoten of neergestoken worden. Allebei wil je niet. En zo is het ook met NFS tegenwoordig. Die game zuigt gewoon nogsteeds zwaar, alleen wat minder erg dan eerst. Zullen we de IGN scores er even bij pakken, gewoon om even te zien wat volgens Nintendo (en jouw) ons moet kunnen behagen:
6.5 Presentation
The story is disjointed and overly produced, but otherwise everything works as expected, even if it's mundane.
3.5 Graphics
Pretty bad all around. It's hard to see the track in the distance, cars pop into view when they get close to you and it just looks janky. (Vooral deze is leuk om te vergelijken met wat jij zegt)
7.0 Sound
The soundtrack is solid, but the sound effects are a little muffled.
5.0 Gameplay
The driving mechanics are uninspired, the open world aspect is lost during many events and it just isn't all that exciting.
5.0 Lasting Appeal
There's a decent number of events and overall content, but the package isn't good enough to warrant many road trips.
4.8
Poor OVERALL
(out of 10 / not an average)
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is waar ik in '99 met mijn pentium 2, 32mb ram en 8mb videokaartje naar mocht kijken.
[afbeelding]
En dit is wat de good 'ol dreamcast al kon.
Nee, maar NFS, daar hebben ze echt geprobeerd om iets goeds van te maken. Ik ren maandag meteen naar de winkel om daar mijn 60 euri aan uit te geven. Hier ga ik vast nog 9 maanden lol van hebben totdat nintendo eindelijk weer eens wat uitbrengt.