Hoofdcategorieën
Topicacties

[OGR-26] hitparade van week 47

Pagina: 1 2 3 4 5 6 last

Reageer Nieuw Topic
A.K.A. RHarmsen

quote:
Fwnk schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:04:
[...]

Anders flush je op onze proxy... dan doen we een massive megaflush 8)
We kunnen misschien wel weer een oudjaars flush doen met z'n alle!?

PS:
Overigens heeft ook de voortgang een schopje gekregen: einddatum: 14-Apr-2009

Robinski wijzigde dit bericht 18-11-2008 09:59 (15%)

Ik ben er best wel voor in om ook mijn stubjes in een sparende proxy te dumpen. Het is wel niet zo heel veel (ongeveer 5T per dag), maar alle beetjes helpen.
Het lijkt me wel wat om met DPC op 1 januari 2009 en verpletterende indruk te maken bij OGR :9~ .

Anyone who uses the phrase "easy as taking candy from a baby" has never tried taking candy from a baby --- Robin Hood

Fryslân MP Grazer

quote:
Robinski schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:55:
[...]

We kunnen misschien wel weer een oudjaars flush doen met z'n alle!?

PS:
Overigens heeft ook de voortgang een schopje gekregen: einddatum: 14-Apr-2009
I'm in :)

Beter 1 koei in de melkput, dan 10 paarden in een onderlopende kwelder. Negers Main Proxy OGR Stats

A.K.A. RHarmsen

Laten we dan op 31 December alle sluizen open zetten, zodat we op 1 Januari hoog in de stats staan!
Less = more

quote:
Robinski schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:25:
Laten we dan op 31 December alle sluizen open zetten, zodat we op 1 Januari hoog in de stats staan!
Jij gooit bij deze de sluizen dicht? >:)

Less = more

quote:
Jamal schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:36:
[...]

Misschien dat we dit voor RC5 ook kunnen organiseren?

Anyone who uses the phrase "easy as taking candy from a baby" has never tried taking candy from a baby --- Robin Hood

A.K.A. RHarmsen

quote:
Jamal schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:36:
[...]

Tja, moet eigenlijk even overleggen met de rest op de proxy!?
Ik gooit even een mailtje de deur uit, maar ik verwacht dat ik hem wel dicht zet
A.K.A. RHarmsen

quote:
EZ-Cow schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:57:
[...]

Misschien dat we dit voor RC5 ook kunnen organiseren?
Als ik iets dicht zet, zet ik alles direct dicht ;)
Tweet - Tweet - Tweet

Yeah! 1P paal, #1 Megaflush, 5e plaats DPC én 21e plaats overall Participants!

Alle 4 de doelen gehaald =)

Maareh, sparen tot een Megaflush lijkt me wel leuk, enige punt is, moeten we daar een nieuwe proxy voor opzetten, ik wil namelijk niet de stats bij de Aggressive Cows proxy verprutsen, de perproxy van robinski heeft ook non-dpc leden dus dan kunnen we het beste een nieuwe DPC - spaar - proxy bouwen =).

Maar we zullen wel mee doen, toch Fwnk :+
-Kuffy-
Reg. datum: 16 mei 2007

is er dan een proxy waar ik op kan flushen, want op 31 december ben ik niet in het land.

Reg. datum: 26 augustus 2003

Ik kan zo een extra virtuele machine maken met een proxy erop (dan wel op een niet standaard poort)?
A.K.A. RHarmsen

quote:
X-G schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:06:
Yeah! 1P paal, #1 Megaflush, 5e plaats DPC én 21e plaats overall Participants!

Alle 4 de doelen gehaald =)

Maareh, sparen tot een Megaflush lijkt me wel leuk, enige punt is, moeten we daar een nieuwe proxy voor opzetten, ik wil namelijk niet de stats bij de Aggressive Cows proxy verprutsen, de perproxy van robinski heeft ook non-dpc leden dus dan kunnen we het beste een nieuwe DPC - spaar - proxy bouwen =).

Maar we zullen wel mee doen, toch Fwnk :+
Ik gaat eens even kijken wat die flushers er van vinden... een nieuw proxy opzetten is ook weer zo wat.
Als we op deze schaal gaan sparen op RC5 en OGR, moeten we dnet dan niet even waarschuwen? Vroeger hebben we als DPC al eens problemen veroorzaakt door massaal te flushen...

quote:
Robinski schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:11:
[...]

Ik gaat eens even kijken wat die flushers er van vinden... een nieuw proxy opzetten is ook weer zo wat.
Proxy is het punt niet... ik kan de proxy van AC ook in de spaarstand zetten zodat we daar op gaan sparen... ofzo
Waarom is er nooit een algemene proxy voor DPC opgezet. Eentje waar iedereen van DPC naartoe flusht. Dan is een spaar actie snel gemaakt en hebben we ook onze eigen (realtime) stats. Individuele teams zijn dan nog steeds in staat om hun eigen proxy te maken, die naar de algemene DPC proxy flusht.

Tweet - Tweet - Tweet

quote:
EZ-Cow schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:30:
Waarom is er nooit een algemene proxy voor DPC opgezet. Eentje waar iedereen van DPC naartoe flusht. Dan is een spaar actie snel gemaakt en hebben we ook onze eigen (realtime) stats. Individuele teams zijn dan nog steeds in staat om hun eigen proxy te maken, die naar de algemene DPC proxy flusht.
Daarom, dat is zeker een plan waar ik het persoonlijk wel mee eens ben, een spaaractie is binnen 2 tellen opgezet en veel output kan dan meteen worden gesaved.
2 the resQ
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Dat is eigenlijk precies 1 van de dingen die ik altijd jammer heb gevonden aan RC5 en OGR. Het ontbreken van een eigen realtime stats pagina. Precies 1 van de charmes van veel andere projecten, waar je over het verloop van de dag de punten ziet groeien bij de teams en losse members.

PC Specs | Nikon D60 18-55 VR kit | Nikon AF 50mm f/1.8D | Sigma 50-200mm F4-5.6 DC OS HSM | nog wat voorzetglas
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #3

quote:
Bubbles schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:43:
[...]

Dat is eigenlijk precies 1 van de dingen die ik altijd jammer heb gevonden aan RC5 en OGR. Het ontbreken van een eigen realtime stats pagina. Precies 1 van de charmes van veel andere projecten, waar je over het verloop van de dag de punten ziet groeien bij de teams en losse members.
Is er iemand die de mogelijkheid (hardware en inet connectie) heeft om zo'n " }:O DPC" proxy op te zetten en te onderhouden? In het kader van de plannen voor een spaar actie zouden we dit ook groter kunnen trekken.
Ik zelf heb wel een inet connectie, maar de hardware die ik gebruik voor mijn personal proxy is ongeveer 10 jaar oud.

ik heb nu een E8400 / 4 GB / 250 GB waar VMware met een perproxy op draait... geen probleem maar ik ga binnenkort verhuizen dus als GoT erop flushed in de downtime is dat ehh... zonde :P
Reg. datum: 07 augustus 2001

quote:
Een paar opmerkingen:
  • DPC kennende zal deelname op vrijwillige basis zijn
  • De proxy zal 168 uur per week beschikbaar moeten zijn
  • Geen spaarproxy zonder dagelijkse backups
Ik weet niet hoeveel netwerkcapaciteit zo'n proxy nodig heeft, maar voel niet de behoefte om mijn ADSL lijntje ermee te belasten.

MathFox wil meer flushende members in de (RC5) top 30

Ik ben best bereid om die een DPC proxy op te zetten, maar kan met zo'n oude machine de uptime niet garanderen :| ... Is dus beter als ik dat niet doe...

A.K.A. RHarmsen

proxy die ik zelf gebruik is ook een oud beestje, maar werkt prima.
Uiteraard gaan er dan elke x uur een backup van de buffer naar een andere disk (zelfs naar andere locatie)
Meestal gewoon blij!

Dit is meer een kwestie van de wil dan van iets anders. Alle techniek is er al en sommige sub-teams hebben alles wat hier genoemt wordt, het moet nu alleen grootschalig geimplementeerd worden én alle deelnemers moeten overschakelen op de nieuwe proxy!

Het is dus een kwestie van iedereen hiertoe bereid vinden, dan is de rest snel geregeld!

Gefeliciteerd aan de megaflushers trouwens!

<pcmadman> Dan moet je naar de bios gaan, daar kun je dat zien!
<noob> Wat heeft de bios met mijn computer te maken?
http://www.bit-byters.net

2 the resQ
Reg. datum: 01 juni 2001

Over hoeveel bandbreedte praten we dan?
* Bubbles heeft er overigens de ballen verstand van (ik doe niets met dnet). Heb hier eventueel wel een pc staan die 100% stabiel is, alleen heel soms even moet rebooten vanwege windowsupdate, maar dat is hooguit 1 keer in de maand. Verder een 20/1Mbit ADSL lijntje en nog een tweede pc waar backups naartoe gestuurd zouden kunnen worden.

PC Specs | Nikon D60 18-55 VR kit | Nikon AF 50mm f/1.8D | Sigma 50-200mm F4-5.6 DC OS HSM | nog wat voorzetglas
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: