Het lijkt me wel wat om met DPC op 1 januari 2009 en verpletterende indruk te maken bij OGR
Anyone who uses the phrase "easy as taking candy from a baby" has never tried taking candy from a baby --- Robin Hood
I'm inquote:Robinski schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:55:
[...]
We kunnen misschien wel weer een oudjaars flush doen met z'n alle!?
PS:
Overigens heeft ook de voortgang een schopje gekregen: einddatum: 14-Apr-2009
Beter 1 koei in de melkput, dan 10 paarden in een onderlopende kwelder. Negers Main Proxy OGR Stats
Jij gooit bij deze de sluizen dicht?quote:Robinski schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:25:
Laten we dan op 31 December alle sluizen open zetten, zodat we op 1 Januari hoog in de stats staan!
Less = more
Misschien dat we dit voor RC5 ook kunnen organiseren?quote:
Anyone who uses the phrase "easy as taking candy from a baby" has never tried taking candy from a baby --- Robin Hood
Tja, moet eigenlijk even overleggen met de rest op de proxy!?quote:
Ik gooit even een mailtje de deur uit, maar ik verwacht dat ik hem wel dicht zet
Als ik iets dicht zet, zet ik alles direct dichtquote:EZ-Cow schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:57:
[...]
Misschien dat we dit voor RC5 ook kunnen organiseren?
Alle 4 de doelen gehaald =)
Maareh, sparen tot een Megaflush lijkt me wel leuk, enige punt is, moeten we daar een nieuwe proxy voor opzetten, ik wil namelijk niet de stats bij de Aggressive Cows proxy verprutsen, de perproxy van robinski heeft ook non-dpc leden dus dan kunnen we het beste een nieuwe DPC - spaar - proxy bouwen =).
Maar we zullen wel mee doen, toch Fwnk
Ik gaat eens even kijken wat die flushers er van vinden... een nieuw proxy opzetten is ook weer zo wat.quote:X-G schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:06:
Yeah! 1P paal, #1 Megaflush, 5e plaats DPC én 21e plaats overall Participants!
Alle 4 de doelen gehaald =)
Maareh, sparen tot een Megaflush lijkt me wel leuk, enige punt is, moeten we daar een nieuwe proxy voor opzetten, ik wil namelijk niet de stats bij de Aggressive Cows proxy verprutsen, de perproxy van robinski heeft ook non-dpc leden dus dan kunnen we het beste een nieuwe DPC - spaar - proxy bouwen =).
Maar we zullen wel mee doen, toch Fwnk
Proxy is het punt niet... ik kan de proxy van AC ook in de spaarstand zetten zodat we daar op gaan sparen... ofzoquote:Robinski schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:11:
[...]
Ik gaat eens even kijken wat die flushers er van vinden... een nieuw proxy opzetten is ook weer zo wat.
Daarom, dat is zeker een plan waar ik het persoonlijk wel mee eens ben, een spaaractie is binnen 2 tellen opgezet en veel output kan dan meteen worden gesaved.quote:EZ-Cow schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:30:
Waarom is er nooit een algemene proxy voor DPC opgezet. Eentje waar iedereen van DPC naartoe flusht. Dan is een spaar actie snel gemaakt en hebben we ook onze eigen (realtime) stats. Individuele teams zijn dan nog steeds in staat om hun eigen proxy te maken, die naar de algemene DPC proxy flusht.
Dat is eigenlijk precies 1 van de dingen die ik altijd jammer heb gevonden aan RC5 en OGR. Het ontbreken van een eigen realtime stats pagina. Precies 1 van de charmes van veel andere projecten, waar je over het verloop van de dag de punten ziet groeien bij de teams en losse members.quote:EZ-Cow schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:30:
Waarom is er nooit een algemene proxy voor DPC opgezet. Eentje waar iedereen van DPC naartoe flusht. Dan is een spaar actie snel gemaakt en hebben we ook onze eigen (realtime) stats. Individuele teams zijn dan nog steeds in staat om hun eigen proxy te maken, die naar de algemene DPC proxy flusht.
PC Specs | Nikon D60 18-55 VR kit | Nikon AF 50mm f/1.8D | Sigma 50-200mm F4-5.6 DC OS HSM | nog wat voorzetglas
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #3
Is er iemand die de mogelijkheid (hardware en inet connectie) heeft om zo'n "quote:Bubbles schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:43:
[...]
Dat is eigenlijk precies 1 van de dingen die ik altijd jammer heb gevonden aan RC5 en OGR. Het ontbreken van een eigen realtime stats pagina. Precies 1 van de charmes van veel andere projecten, waar je over het verloop van de dag de punten ziet groeien bij de teams en losse members.
Ik zelf heb wel een inet connectie, maar de hardware die ik gebruik voor mijn personal proxy is ongeveer 10 jaar oud.
Reg. datum: 07 augustus 2001
Een paar opmerkingen:quote:EZ-Cow schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:30:
- DPC kennende zal deelname op vrijwillige basis zijn
- De proxy zal 168 uur per week beschikbaar moeten zijn
- Geen spaarproxy zonder dagelijkse backups
MathFox wil meer flushende members in de (RC5) top 30
Uiteraard gaan er dan elke x uur een backup van de buffer naar een andere disk (zelfs naar andere locatie)
Het is dus een kwestie van iedereen hiertoe bereid vinden, dan is de rest snel geregeld!
Gefeliciteerd aan de megaflushers trouwens!
<pcmadman> Dan moet je naar de bios gaan, daar kun je dat zien!
<noob> Wat heeft de bios met mijn computer te maken?
http://www.bit-byters.net
* Bubbles heeft er overigens de ballen verstand van (ik doe niets met dnet). Heb hier eventueel wel een pc staan die 100% stabiel is, alleen heel soms even moet rebooten vanwege windowsupdate, maar dat is hooguit 1 keer in de maand. Verder een 20/1Mbit ADSL lijntje en nog een tweede pc waar backups naartoe gestuurd zouden kunnen worden.
PC Specs | Nikon D60 18-55 VR kit | Nikon AF 50mm f/1.8D | Sigma 50-200mm F4-5.6 DC OS HSM | nog wat voorzetglas
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #3