©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Het Grote Guild Wars Topic deel 15
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last
Reageer Nieuw TopicNee, je kan inderdaad met elke "soort" overal komenquote:SpoTs schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:21:
[...]
Ah dat is wel fijn om te weten.. ik dacht namelijk eerst omdat ik alleen de character kon kiezen @ Factions.. dat ik ook alleen factions kon spelen ermee.. en voor bv Nightfall dan een Dervish moest kiezen
Alleen bij het maken van een char ben je soms gebonden aan de etniciteit. Factions heeft Ritualist en Assassin en Nightfall heeft Dervish en Paragon. In de basic GW kan je ook alleen kiezen uit de basischars.
Crap, Sander was me al voor
TroonStaal wijzigde dit bericht 23-09-2009 11:32 (8%)
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Natuurlijk had ik Backfire al gecast, daar gaat je HPquote:TroonStaal schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:29:
*cast Deep Freeze op Sander zodat ie voortaan niet meer te snel af is*
Ha, Can't touch this!quote:sanderev66 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:36:
[...]
Natuurlijk had ik Backfire al gecast, daar gaat je HP
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Specs - Q9550 @ 3.33 Ghz, Kingston HyperX 4gb, Asus ENGTX295.
Nou ja, sommige missie outposts zijn nogal verlaten, maar je kan gewoon heroes en henchmen gebruiken om het spel uit te spelen.
En ik kan vrijwel altijd wel een team voor een missie vinden.
sanderev66 wijzigde dit bericht 23-09-2009 11:53 (15%)
Mij boeit het eigenlijk nauwelijks of er mensen in een outpost lopen, ik ga maar zelden met een PUG (pick up group) mee, met guildies is veel gezelliger, zeker als je dan ook samen op TeamSpeak zit
En als je nog eenguild zoekt, in de startpost staan er geloof ik wel een paar.... (waaronder het GoT Guild
Ah das wel gezellig, zijn jullie nog actief dan? zal binnenkort ff kijken ( dit weekend o.i.d. ) beetje druk de komende paar dagen.quote:The_Fly schreef op donderdag 24 september 2009 @ 08:25:
Tja, en als je eenmaal in een guild zit heb je toch guildies die je helpen??
Mij boeit het eigenlijk nauwelijks of er mensen in een outpost lopen, ik ga maar zelden met een PUG (pick up group) mee, met guildies is veel gezelliger, zeker als je dan ook samen op TeamSpeak zit
En als je nog eenguild zoekt, in de startpost staan er geloof ik wel een paar.... (waaronder het GoT Guild)
Specs - Q9550 @ 3.33 Ghz, Kingston HyperX 4gb, Asus ENGTX295.
Reg. datum: 19 juli 2005
En om nu nog een andere mmorpg in te stappen, zie ik ook niet zo zitten:)
Reg. datum: 28 november 2007
Same Problem, ik heb een hekel aan titles grinden dus daar doe ik niet echt aan, maar ik speel nu ook al vanaf het begin en het begint me nu onderhand wel te vervelen, ik ga denk ik ook maar eff wachten op Diablo 3 en Guild Wars 2, for now, back to Diablo 2quote:ninc schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 21:19:
Zo, ben nu echt uitgekeken op GW. Mag ook wel na 4 jaar gespeeld te hebben. Heb alles al gedaan en gezien, ook titels halen is niet meer fun. Maar ik kijk des te meer uit naar gw2:D
't probleem is dat 90% van de spelers niet snapt dat pvp de endgame is.quote:ninc schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 21:19:
Zo, ben nu echt uitgekeken op GW. Mag ook wel na 4 jaar gespeeld te hebben. Heb alles al gedaan en gezien, ook titels halen is niet meer fun. Maar ik kijk des te meer uit naar gw2:D
Dat er mensen zijn die serieus zichzelf bezig kunen houden met 4 jaar PvE snap ik echt niet.
Heb nog steeds veel lol in PvP, voornamelijk GvG.
Zit in een guild waar we "bring your own build" spelen, en dan op een niveau waar je champion punten scoort.
Als je ooit Byob gespeeld hebt wil je niet meer anders.
Speel je totaal Bring Your Own of zijn er toch regels als min 2 monks etc?quote:unfor schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 04:04:
[...]
't probleem is dat 90% van de spelers niet snapt dat pvp de endgame is.
Dat er mensen zijn die serieus zichzelf bezig kunen houden met 4 jaar PvE snap ik echt niet.
Zit in een guild waar we "bring your own build" spelen, en dan op een niveau waar je champion punten scoort.
Hoe iemand zich met 4 jaar lang PvE kan vermaken snap ik ook niet maar ik moet zeggen dat PvP op een gegeven moment ook wel gaat vervelen. Door het gebrek aan nieuwe content en veel lame meta builds haken nu om mij heen erg veel mensen af. Voor veel mensen is de tijd tot GW2 te lang om deze nog te overbruggen met het doorspelen in GW1.
Bor de Wollef wijzigde dit bericht 26-09-2009 10:52 (22%)
Het probleem met pvp als zogenaamde 'end-game' is dat je er al vanaf het begin bij moet zijn, en dat je er continue bij moet blijven om mee te kunnen doen. Als je als pve-er nu nog de pvp wereld in wilt, is dat haast niet te doen. al je zorgvuldig uitgedachte builds werken niet meer, je zal sowieso al een hele nieuwe manier van spelen en buildsmaken moeten aanleren, en het feit dat de pvp-er (heel begrijpelijk) ook niet altijd zin hebben om een nieuw iemand alles wijs te maken, zorgt ervoor dat het overstappen geen stap is maar een trip naar de andere kant van de wereldbol.
wat mij betreft zijn pve en pvp 2 hele verschillende dingen, en geen van beiden mag op zichzelf als endgame worden gezien. In pvp heb je uiteraard het winnen van de HoH en de maandelijkse toernooien, in pve heb je doa, slaver exile en meer van dat soort dingen, maar voor mij is de endgame iets waar je naartoe werkt tijdens de rest van het spel, terwijl je in pve helemaal niets over pvp leert.
"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"
Enige regel is 1 mo/a.quote:Bor de Wollef schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:48:
[...]
Speel je totaal Bring Your Own of zijn er toch regels als min 2 monks etc?
Maar dat is nooit echt een probleem.
In de 3 desert missions word je zonder dat je het door hebt de 3 basics van heroes ascent geleerd:quote:Viper_Smallwood schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 12:37:
terwijl je in pve helemaal niets over pvp leert.
priest/res shrines clearen, ghosltly hero altar capture, en relic run.
maar verder heb je gelijk ja
unfor wijzigde dit bericht 26-09-2009 15:05 (41%)
Reg. datum: 19 juli 2005
PvE is leuk, zolang je het met andere doet en niet met heroes/henchies. Met de gw delen en uitbreiding kun je makkelijk 4 jaar pve spelen. Pvp is ook leuk, maar mijn probleem is dat ik het concept gw nu toch lang genoeg heb gespeeld.quote:unfor schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 04:04:
[...]
't probleem is dat 90% van de spelers niet snapt dat pvp de endgame is.
Er zijn mensen die alleen pve spelen, anderen die alleen pvp spelen en de rest zit er tussenin. Dus om te zeggen dat mensen een beetje gek zijn als ze alleen maar pve spelen is een beetje kort door de bocht.
Daarom ben ik ook benieuwd wat gw2 te bieden heeft.
Ik ben het er overigens helemaal mee eens dat de stap van PvE naar PvP te groot is. Zelf zou ik graag PvPen maar je kan er gewoon echt niet inkomen omdat niemand de tijd neemt om PvE'ers dingen te leren. Ben zelf bijna rank 3 met fame, maar daar red je het dus net niet mee.
Coolermaster Centurion 5 - M2N-SLI Deluxe - AMD Athlon 64 X2 6000+ - 4GB G.E.I.L. 800Mhz - MSI NX8800GT - 500W iGreen CoolerMaster. || Sony Ericsson K800i - Apple iPod Classic 80GB - Nintendo DS Lite Black - Casio Exlim EX-Z1050 - Samsung LCD TV 32"
Dat is dan een beetje tussen pve en pvp in. De Luxon en kurzick title al een aardige tijd geleden op r12 gehaald, desondanks bijf ik dat leuk vinden
Uiteindelijk dan op 31 titles op mijn monk, ben dan ook redelijk uitgekeken op PvE dingen. Af en toe FoW, UW, CoF of Shards of Orr HM kan nog wel vrolijk zijn.
Anet's uitvinding van Nicholas de Traveler is ook nog wel leuk om te doen. (voor mensen voor wie dit nog niet bekend in de oren klinkt --> http://guildwars.wikia.com/wiki/Nicholas_the_Traveler)
Elke week toch weer gratis items
31 maxed titles op monk, Clan Nexus [CneX], AB verslaafde
Het doet zich niet alleen voor op Euro servers.
Alter your reality.... forever.
Keeping Unreal 1 alive
http://hyper.dnsalias.net
unreal://hyper.dnsalias.net.
Meer details op mijn Tweaker Gallery homepage.
Valt mee. Speel het nu al ruim een jaar niet. Maar heb vooral GvG gedaan. Guild heb je zo gevonden, kijk een beetje observer en oefen in random arena's. Ga voor de ietwat moeilijkere builds en je leert ontzettend snel.quote:DavidKamp schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 20:54:
Ik vind het iets te kort door bocht om te zeggen dat het niet te doen is, of niet leuk is met heroes/hench. Ik speel zelf nu 4 jaar, met net 1 jaar break achter de rug en vermaak me prima met vanquishen discordway (met heroes/hench dus) Ik praat gewoon veel op guildchannel en ga af en toe eens langs naar DoA of doe een missie op HM.
Ik ben het er overigens helemaal mee eens dat de stap van PvE naar PvP te groot is. Zelf zou ik graag PvPen maar je kan er gewoon echt niet inkomen omdat niemand de tijd neemt om PvE'ers dingen te leren. Ben zelf bijna rank 3 met fame, maar daar red je het dus net niet mee.
Na 2 maanden moeite speelde ik elke dag wel GvG op redelijk leuk niveau. Moet dan wel zeggen dat we met onze guild goed bevriend waren met een rank20 guild, hielp wel met guesting ..
Wordt er nog wel GW gespeeld in europa, amerikaanse districten zijn veel voller, ook de handel gaat daar beter.
Vandaag nog een paar keer Mad King Thorn spelen, en mijn masks ophalen.
ouwe gamer
/edit: Hij is NU in EU dis1 LA
TroonStaal wijzigde dit bericht 31-10-2009 11:02 (10%)
Heb het gemist, omdat ik moest leren voor tentamens
Heb de laatste tijd alleen weinig tijd voor GW, vanwege studie enzo
Kan trouwens echt niet wachten op GW2, vind de trailer al vet, en alle nieuwe functies, zoals zwemmen en springen, en nieuwe races, lijkt me echt zooo vet worden!
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last