Hoofdcategorieën
MEDIC!

quote:
SinergyX schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:36:
[...]

Stond al in de Q1 reports van NCsoft, ze maken nu enorm veel geld met Aion, uitbrengen van GW2 zouden ze enkel zichzelf mee hebben. Nu maar hopen dat ze Going Rogue niet uitstellen van CoH :(
Dat lijkt me echt zo bagger :(. Anyway: het is een hele andere studio voor CoH (Paragon Studio ipv A-Net), dus CoH zal geen effect hebben op Aion en GW2, NCSoft is alleen maar de uitgever.
____(>^^(>0o)>____

Zijn we weer, NC support is vaag :P Ik wil dus zo'n change pack kopen (5 tokens), maar wilde dus weten of ik dus een dervish/paragon ook de looks van een Factions/Proph kan krijgen (dus zegmaar de 'blanke en aziatische'). Eerste reply krijg wat er in de store ook staat, skin kleur bla bla, 2de poging werd ik verwezen naar de FAQ (daar staat niets in over race), uiteindelijk moest ik dan maar die duurdere versie kopen (waar ook gender change in zit) voor de zekerheid.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Reg. datum: 17 februari 2008

http://wiki.guildwars.com/wiki/Anatomical_Engineer_Llye

The choices available for Paragons, Assassin, Ritualists, and Dervishes are limited to the ones already found upon creation because they don't have foreign counterparts.

You can preview new looks without purchasing makeover credits.

____(>^^(>0o)>____

Bedankt, vermoeden is bevestigd :/ Maargoed dat ik die pack nog niet gekocht had dan :P

Ben nu aan het spelen met farm met een wa/derv en smite heromonk (strength of honor, holy wrath), gaat an sich erg lekker alleen die interupts moet ik nog wat tegen doen en hard mode wil nog absoluut niet gaan. Mischien toch weer een wa/mes proberen nu illusionary weaponry nog maar 5 energy kost in combinatie met flurry maar werkt niet met strength of honor dus dan maar prot gaan. Andere optie is nog de wa/necro, mark of pain en hundred swords, aanvulling met whirwind en sun and moonslash, kan je flinke aoe losbranden.

SinergyX wijzigde dit bericht 15-06-2009 10:28 (4%)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Reg. datum: 08 april 2007

Heb laatst ook weer eens GW opgepakt. Heb het echt te veel gespeeld vroeger. Eigenlijk alleen maar op PvP gebied en dan eigenlijk alleen maar GvG. Hoogste rank die wij hebben gehaald is volgensmij iets van 20. Was zeer leuk. Eigenlijk de eerste game die ik op (vrij) hoog niveau gespeeld heb.

Heb het nu dus weer opgepakt om samen met een maat ook eens de PvE te checken. Wel raar eigenlijk, want heb het spel te veel gespeeld, maar nooit 1 van de 4 delen uitgespeeld op PvE gebied (alle missies gehaald).

Ik vind zelf eigenlijk ook dat de mensen die nooit aan een goed georganiseerde GvG mee hebben gedaan Guild Wars eigenlijk niet kennen. Natuurlijk die PvE is leuk, maar die GvG...had ik toen der tijd iig geen woorden voor :p

Maar zoals eigenlijk iedereen hier heb ik GW weer opgepakt, omdat ik niet goed kan wachten op deeltje 2 :P laat maar komen! :9~
Trotse oom x2
Reg. datum: 13 januari 2005

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Aapinnetje
Reg. datum: 08 december 2008

quote:
Increased energy cost.. Bah.. Doe mij maar gewoon skills van 5-10 energy cost, niet meer! En recharge time ook lekker kort houden :P

Reg. datum: 04 mei 2007

Weer PvE update... of dat al niet makkelijk genoeg was. Nu al meer dan drie maanden alleen maar nerfs voor PvP, de variatie begint flink af te nemen. :O

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

Er was uberhaubt al weinig variatie op PvP vlak helaas. De laatste tijd nog erger dan bv een jaar geleden :( Je ziet echt de ene meta user naar de andere.
Reg. datum: 16 april 2008

Ze geven guildwars steeds minder aandacht, ik herinner me nog in 2006/2007 dat guild wars veel vaker werdt geupdate en drukker was. Guild Wars vind ik nu een saaie plek, er zijn heel weinig mensen in de steden, altijd maar 1 of in de Hoofdsteden 2

Ik ervaar het toch anders, ben weliswaar een laatkomer maar dan nog..

Teveel om in een zin te zetten.

Inderdaad was GW een aantal jaren drukker tot stukken drukker. Veel mensen die ik ken die van het eerste uur speelden zijn een tijd geleden al gestopt. Er is gewoon te weinig vernieuwing en eigenlijk geen nieuwe echte content om echt bezig te blijven nadat je alle delen meerdere malen hebt uitgespeeld. Jammer want het blijft een top game!

Bor de Wollef wijzigde dit bericht 21-06-2009 21:19 (5%)

____(>^^(>0o)>____

Na de skillchanges toch maar weer mijn ritualist opgepakt, nu nagenoeg alle spirits een 3/4 casttime hebben. Samen met die elite Signet of Spirit (cast 3 spirits) kan ik nu 9 spirits actief gebruiken. Maar gezien mijn ritualist nog helemaal aan het begin van factions zat (eerste missie van vasteland) flink aan de slag gegaan om house zu heltzer te halen voor die spirit teleport.

Ok, AoE tegen je is jammer, maar overal kan je echt enorme leuke dingen doen met die spirits. Ze doen an sich enorme damage, krijg je een aoe kan je met een snelle teleport alles naar ander plekje sturen. Nu eindeiljk Heltzer gehaald, skill erbij en werkt echt leuk. Voor een groep mobs alles casten, gevecht aan gaan en de spirits teleporten.

Gelijktijdig begin gemaakt aan Nightfall en EotN om ook daar m'n lol te hebben (die arena matches zouden imho geen probleem meer zijn met 9 spirits :P) en moet nog opzoek naar alternatieve build mocht er al een spirit spammer zijn.

In het kort: i'm hooked again :+

/is jealous

____(>^^(>0o)>____

Zo, weer even update.

Inmiddels die tournament bereikt, wat is die doodsimpel met een spiritspammer. 1 tegenstander is wat pittig, die ele Arak ofzo, gebruikt zo'n obsidian flesh build. Maar op tijd de spirits in actie laten komen en het is te doen. (menlho met z'n 55 was 2 hit kill :D).

Gister begonnen met die zaishen quests, had het gelezen maar nooit gedaan. Hunt en quest opgepikt, hunt was frostworm nogwat in EotN (die 5 layer dungeon) en quest is arbonstone in factions. Schijnt nagenoeg iedereen dit enkel op HM te doen, lfp in en had voor frostworm al direct party. Met een discord setje, een wa/ele tanker en ele op maar naar dat ding. Goeie 2 uur later succesvol, wat zijn die spirits toch handig :D Daarna arborstone gedaan, wederom hardmode, ging ook aardig goed.

Beide zones waren echt goed gevuld, je had makkelijk party en je krijgt aardig wat zaishen coins. Ben nu aan het sparen voor die nieuwe bag, als 5de bag waar je armor en wapens kwijt kunt. (in dungeon ben je zo door je inventory space heen).

Het is nog lekker druk, zeker die zaishen missies, en als spiritspam heb je al vrij snel party. (desnoods kan ik nu met een healset werken).

Reg. datum: 09 februari 2000

* Meld zich als noob.

Gisteren GW compleet gekocht. Ik ben toch wel heel benieuwd.

Ben meestal van de single player rpg games en ik begrijp overal uit dat dit wel een leuk compromis is :)

Hop,hop,hop!

Leef om te leven

Met heroes/henchmen KAN je heel goed singleplayer spelen. ;) Alleen is dat stukken minder leuk ;)

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

____(>^^(>0o)>____

Zo, gister weer een erg leuke zaishen quest gedaan, de TRP-golem in Oola's lab op hard mode.

1 ding is duidelijk, ritualist met spirit spam (9 actieve spirits, helaas signet of spirits beetje bugged) is belachelijk sterk in PvE en dan echt belachelijk sterk. Aangezien alle spirits armor-ignoring damage doen samen met die hex die daar nog 18 bij gooit gaan zelfs in hardmode diverse mobs zo enorm snel plat, niet normaal :P Zolang de tank (meestal W/E) z'n werk doet gaat het heerlijk.

Uiteindelijk met 6 man het nog gehaald, wel met een kleine 'exploit' maar we moesten het halen natuurlijk :P

Ook later GOLEM gedaan, normal mode, ik stond links met A/R en 2 heroes, andere kant stond een sabway hero set warrior. Warrior ging niet goed dus sin erbij en ik de rest van de waves solo gedaan. Ritualist is mijn favo op het moment :P

quote:
SinergyX schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:36:
Zo, gister weer een erg leuke zaishen quest gedaan, de TRP-golem in Oola's lab op hard mode.

1 ding is duidelijk, ritualist met spirit spam (9 actieve spirits, helaas signet of spirits beetje bugged) is belachelijk sterk in PvE en dan echt belachelijk sterk.
Hoe lang zal dat duren? Vroeg of laat komt er een nerf.
____(>^^(>0o)>____

Persoonlijk, hoop het niet. PvP zijn ze nog steeds weinig goeds (casttime van 2 tot 4 sec) en in PvE ben je wel enorm afhankelijk van je party of je spirits echt mee willen werken. (de AI van targeting is soms echt een ramp). Maar logische wijs verwacht ik dat de casttimes weer omhoog gaan (1 tot 2 sec). Toch zie ik ze amper, Ray of Justice monks zijn er veel meer, de nieuwe necro (aura of de lich is leuk nu), dus an sich blijft het denk nog even veilig voor mij :P

Zelfs die ursan blessings zijn nu gewoon vrij te gebruiken (60sec) en hebben afaik die energy drain/gain on hit niet meer. Bijna alle hardmodes worden gedaan icm met pve-only skills, met name die dwarf/norn/asura, maar ook die kurzick/sunspear is nog steeds erg hot.

Tegen een beetje AoE group leg je het enorm snel af met spirits, zeker in HM kan je rekenen op lvl28/30 mobs. Gister nog Raven's point gedaan in HM (seal of destruction bounty) met gaandeweg 2 uitvallers en het uiteindelijk bizar genoeg nog gehaald. Het laatste stuk krijg je nonstop ambushes van Destroyers, 3-4 lvl30s. Helaas whipe, dus uiteindelijk stonden er zo'n 30 mobs op ons te wachten en met rustig pullen en terugrennen uiteindelijk toch gehaald.

Reg. datum: 17 februari 2008

Volgend weekend Dragon Fest, begint donderdag avond geloof ik.

Leef om te leven

Dat is altijd een leuk event :D * Cant wait * ;)

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Reg. datum: 15 februari 2003

quote:
sanderev66 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:15:
Dat is altijd een leuk event :D * Cant wait * ;)
Wat gebeurt er dan meestal? Krijgen we dan een draak als pet?

____(>^^(>0o)>____

Dat zijn allemaal minigames, in het kader van een bepaald feest (winter, anniversery), dit feest is dacht ik Factions feest omdat Shiro verslagen is. Minigames zoals speciale pvp-arena's, beetleruns etc. Tokens die je wint kan je weer inleveren voor buffs en leuke goodies.

Hier staat wat meer:
http://wiki.guildwars.com/wiki/Dragon_Festival_2009

YeeeY Feest !

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: