Last.fm | GW & CoH: Defenders of the Blackblade [DotB] | My TF2 sprays
Het Grote Guild Wars Topic deel 15
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last
Reageer Nieuw TopicNog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Reg. datum: 17 februari 2008
The choices available for Paragons, Assassin, Ritualists, and Dervishes are limited to the ones already found upon creation because they don't have foreign counterparts.
You can preview new looks without purchasing makeover credits.
Ben nu aan het spelen met farm met een wa/derv en smite heromonk (strength of honor, holy wrath), gaat an sich erg lekker alleen die interupts moet ik nog wat tegen doen en hard mode wil nog absoluut niet gaan. Mischien toch weer een wa/mes proberen nu illusionary weaponry nog maar 5 energy kost in combinatie met flurry maar werkt niet met strength of honor dus dan maar prot gaan. Andere optie is nog de wa/necro, mark of pain en hundred swords, aanvulling met whirwind en sun and moonslash, kan je flinke aoe losbranden.
SinergyX wijzigde dit bericht 15-06-2009 10:28 (4%)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Reg. datum: 08 april 2007
Heb het nu dus weer opgepakt om samen met een maat ook eens de PvE te checken. Wel raar eigenlijk, want heb het spel te veel gespeeld, maar nooit 1 van de 4 delen uitgespeeld op PvE gebied (alle missies gehaald).
Ik vind zelf eigenlijk ook dat de mensen die nooit aan een goed georganiseerde GvG mee hebben gedaan Guild Wars eigenlijk niet kennen. Natuurlijk die PvE is leuk, maar die GvG...had ik toen der tijd iig geen woorden voor
Maar zoals eigenlijk iedereen hier heb ik GW weer opgepakt, omdat ik niet goed kan wachten op deeltje 2
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Increased energy cost.. Bah.. Doe mij maar gewoon skills van 5-10 energy cost, niet meer! En recharge time ook lekker kort houdenquote:
Reg. datum: 16 april 2008
Reg. datum: 07 oktober 2006
Teveel om in een zin te zetten.
Bor de Wollef wijzigde dit bericht 21-06-2009 21:19 (5%)
Ok, AoE tegen je is jammer, maar overal kan je echt enorme leuke dingen doen met die spirits. Ze doen an sich enorme damage, krijg je een aoe kan je met een snelle teleport alles naar ander plekje sturen. Nu eindeiljk Heltzer gehaald, skill erbij en werkt echt leuk. Voor een groep mobs alles casten, gevecht aan gaan en de spirits teleporten.
Gelijktijdig begin gemaakt aan Nightfall en EotN om ook daar m'n lol te hebben (die arena matches zouden imho geen probleem meer zijn met 9 spirits
In het kort: i'm hooked again
Inmiddels die tournament bereikt, wat is die doodsimpel met een spiritspammer. 1 tegenstander is wat pittig, die ele Arak ofzo, gebruikt zo'n obsidian flesh build. Maar op tijd de spirits in actie laten komen en het is te doen. (menlho met z'n 55 was 2 hit kill
Gister begonnen met die zaishen quests, had het gelezen maar nooit gedaan. Hunt en quest opgepikt, hunt was frostworm nogwat in EotN (die 5 layer dungeon) en quest is arbonstone in factions. Schijnt nagenoeg iedereen dit enkel op HM te doen, lfp in en had voor frostworm al direct party. Met een discord setje, een wa/ele tanker en ele op maar naar dat ding. Goeie 2 uur later succesvol, wat zijn die spirits toch handig
Beide zones waren echt goed gevuld, je had makkelijk party en je krijgt aardig wat zaishen coins. Ben nu aan het sparen voor die nieuwe bag, als 5de bag waar je armor en wapens kwijt kunt. (in dungeon ben je zo door je inventory space heen).
Het is nog lekker druk, zeker die zaishen missies, en als spiritspam heb je al vrij snel party. (desnoods kan ik nu met een healset werken).
Reg. datum: 09 februari 2000
Gisteren GW compleet gekocht. Ik ben toch wel heel benieuwd.
Ben meestal van de single player rpg games en ik begrijp overal uit dat dit wel een leuk compromis is
Hop,hop,hop!
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
1 ding is duidelijk, ritualist met spirit spam (9 actieve spirits, helaas signet of spirits beetje bugged) is belachelijk sterk in PvE en dan echt belachelijk sterk. Aangezien alle spirits armor-ignoring damage doen samen met die hex die daar nog 18 bij gooit gaan zelfs in hardmode diverse mobs zo enorm snel plat, niet normaal
Uiteindelijk met 6 man het nog gehaald, wel met een kleine 'exploit' maar we moesten het halen natuurlijk
Ook later GOLEM gedaan, normal mode, ik stond links met A/R en 2 heroes, andere kant stond een sabway hero set warrior. Warrior ging niet goed dus sin erbij en ik de rest van de waves solo gedaan. Ritualist is mijn favo op het moment
Hoe lang zal dat duren? Vroeg of laat komt er een nerf.quote:SinergyX schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:36:
Zo, gister weer een erg leuke zaishen quest gedaan, de TRP-golem in Oola's lab op hard mode.
1 ding is duidelijk, ritualist met spirit spam (9 actieve spirits, helaas signet of spirits beetje bugged) is belachelijk sterk in PvE en dan echt belachelijk sterk.
Zelfs die ursan blessings zijn nu gewoon vrij te gebruiken (60sec) en hebben afaik die energy drain/gain on hit niet meer. Bijna alle hardmodes worden gedaan icm met pve-only skills, met name die dwarf/norn/asura, maar ook die kurzick/sunspear is nog steeds erg hot.
Tegen een beetje AoE group leg je het enorm snel af met spirits, zeker in HM kan je rekenen op lvl28/30 mobs. Gister nog Raven's point gedaan in HM (seal of destruction bounty) met gaandeweg 2 uitvallers en het uiteindelijk bizar genoeg nog gehaald. Het laatste stuk krijg je nonstop ambushes van Destroyers, 3-4 lvl30s. Helaas whipe, dus uiteindelijk stonden er zo'n 30 mobs op ons te wachten en met rustig pullen en terugrennen uiteindelijk toch gehaald.
Reg. datum: 17 februari 2008
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Wat gebeurt er dan meestal? Krijgen we dan een draak als pet?quote:
Hier staat wat meer:
http://wiki.guildwars.com/wiki/Dragon_Festival_2009
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last