Hoofdcategorieën
Topicacties

[TFT] Samsung Nieuws & Discussie Topic - Deel 8

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Reageer Nieuw Topic
Redheads :9~

quote:
Tuxedo-Devito schreef op zondag 02 november 2008 @ 15:51:
(geen idee welk paneel, niet traceerbaar op mijn exemplaar)
De volgende post even doornemen: Welk Samsung 226BW type heb ik Ik ben er zo achter gekomen dat ik 2x een C-panel heb, al is de tweede een ouder type en kan ik niet 2x hetzelfde kleurprofiel per monitor gebruiken.

Tevens staat er in de topic start een link naar het programma van Samsung: MagicTune waarmee je nog beter kunt callibreren dan via die website. (heeft ook OS X support)

Wiethoofd wijzigde dit bericht 02-11-2008 16:11 (28%)

Reg. datum: 09 maart 2000

Ik ben van plan om speciaal voor de Xbox 360 een T260 of een 2693HM te gaan halen, maar de monitor heeft geen 1:1 pixel mapping en dus wordt het beeld opgerekt.

Maar... wordt dit probleem dan echt door de nieuwe november update verholpen?
update: xbox-360 update zorgt voor 1610 beeld

Met andere woorden: er is dan geen nadeel meer te noemen over deze monitoren qua resolutie?

Reg. datum: 27 september 2007

Ik heb vandaag bij de BCC toch maar gekozen voor de Syncmaster T220.

Voor 14euro uiteindelijk, daar wilde ik toch die 2'' meer, aangezien zo groot echt mooi is.

Ik heb ergens gelezen dat je met ATi wel gewoon 1:1 kan doen, met center nog iets, als je hem met DVI hebt aangesloten.
Ik zal tegen de tijd dat ik het scherm binnen heb wel even laten weten.

Uiteraard had de BCC het scherm niet in voorraad. Ze zeiden zelfs dat het scherm ZO nieuw was, dat het nog net 1 dag in hun systeem stond. Kan me niet voorstellen,

Specs!! met foto's Abundat dulcibus vitiis

Reg. datum: 14 mei 2005

quote:
RayMan schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:00:
Ik ben van plan om speciaal voor de Xbox 360 een T260 of een 2693HM te gaan halen, maar de monitor heeft geen 1:1 pixel mapping en dus wordt het beeld opgerekt.

Maar... wordt dit probleem dan echt door de nieuwe november update verholpen?
update: xbox-360 update zorgt voor 1610 beeld

Met andere woorden: er is dan geen nadeel meer te noemen over deze monitoren qua resolutie?
Ik ben precies hetzelfde van plan! :) De 'fall-update' gaat inderdaad de 16:10 resolutie ondersteunen en dan is pixelmapping dus niet meer nodig...

Ik twijfel zelf overigens tussen de T260, 2693HM en de Acer AL2623W (deze laatste kan ik voor dezelfde prijs als de samsungs krijgen)

ondertitel ?
Reg. datum: 01 september 2005

quote:
yohanman schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 23:35:
[...]

De monitor is idd in een computerwinkel gekocht en volgens mij is het beleid dat je voor een x bedrag pixelgarantie bij moet kopen.

[...]

Bedankt voor de tip, ik ga het morgen gelijk proberen.
Helaas, het heeft niet geholpen. De dode pixel is nog steeds aanwezig.

Zo ... eindelijk dan toch de stap naar GoT gemaakt

quote:
Wiethoofd schreef op zondag 02 november 2008 @ 16:09:
[...]

De volgende post even doornemen: Welk Samsung 226BW type heb ik Ik ben er zo achter gekomen dat ik 2x een C-panel heb, al is de tweede een ouder type en kan ik niet 2x hetzelfde kleurprofiel per monitor gebruiken.

Tevens staat er in de topic start een link naar het programma van Samsung: MagicTune waarmee je nog beter kunt callibreren dan via die website. (heeft ook OS X support)
dat topic heb ik al een keer doorgenomen maar dat kwam niets anders uit dat het niet vast te stellen was. ik zal magictune is proberen thx

Bij vraag is reeds gezocht | www.easy-upload.nl

Reg. datum: 06 februari 2004

Even een vraag tussendoor: het lijkt erop dat de 2232bw alweer EOL is (een paar winkels verkopen hem nog wel, maar die zijn gelijk 30-60¤ duurder dan de nu nog vermelde laagste prijs (die niet meer levert)), en van wat ik uit reviews op kan maken zijn de 2243 en 2253 qua kleurrepresentatie iig minder dan de 2232.(Les Numeriques)
Weet iemand wat de opvolger van de 2232bw moet zijn? De 2233 is 5ms, dus lijkt me niet, maar welke het dan wel zou moeten zijn ontgaat me.

HEEEL fijn hoor allemaal.

Vorige week T220 bestelt bij de BCC, zeggen ze, eind deze week, begin volgende week wel binnen. Nou ik dus bellen vorige week vrijdag, of het al binnen is, ( ik ongeduldig, aangezien ik die maandag gewoon had verwacht het ding al mee naar huis te kunnen nemen.) Zeggen ze: nee nog niet binnen, maar kan elk moment binnen komen, ik verwacht morgen of zaterdag.

Heel het weekend niks gehoord hierover. net nog even gebelt. Nee sorry meneer. De levertijd is 2 tot 4 weken. Ik zo, Nou dit vind ik belachelijk. eerst zeggen dat het eind van de week is, en nu zeggen dat het heeel misschien eind Deze week is.

Weet iemand hier toevallig iets over die T220 dat die moeilijk leverbaar zijn ofzo? Aangezien ik de T200 en de T240 etc, overal zie staan. Naja altijd al een hekel gehad aan BCC. alleen ik had paar bonnen ervoor :(

Ontopic:

Kun je een Wii aansluiten op de T220? Ik weet niet hoe de kabels van een Wii zijn. Maar een Xbox360 en PS3 kunnen wel met zown HDMI-->DVI kabel. Zit dit ook zo bij een Wii?

Superkuhrtje wijzigde dit bericht 10-11-2008 16:39 (9%)

quote:
Wat willen we niet zien:
* Gezeur over leverbaarheid, levertijden, prijzen en dergelijke.
Waarom hij bij de BCC niet leverbaar is hangt waarschijnlijk van hun leverancier af, en ik zou dan dus ook je geld terug vragen en naar een mediamarkt stappen of hem via internet bestellen waar je in de Pricewatch ziet dat hij op voorraad is.

quote:
Wiethoofd schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:38:
[...]

[...]

Waarom hij bij de BCC niet leverbaar is hangt waarschijnlijk van hun leverancier af, en ik zou dan dus ook je geld terug vragen en naar een mediamarkt stappen of hem via internet bestellen waar je in de Pricewatch ziet dat hij op voorraad is.
aangezien ik alleen bonnen heb voor de BCC twv 225 euro van mn werk, ben ik dus verplicht om bij de BCC te kopen. Ik ga nu proberen te annuleren en daarna via mn schoonouders de kaartjes te verkopen.

Iemand nog een idee over mijn vraag van de Wii?

www.tweaklan.nl

Zit eraan te denken om een 2493HM te bestellen, grotendeels vanwege de resolutie, HDMI-aansluiting en het design. Zou hem dan aansluiten op me xbox360 (hdmi) & PC (dvi). Als ik dan de source op HDMI heb, speelt hij dus ook het geluid van de 360 via de speakers die er in zitten? Aan me PC zelf heb ik een headset & speakers hangen, die kan ik dus gewoon blijven gebruiken voor me PC neem ik aan.

Asus M2N-SLI, AMD x2 6000+, XFX 8800GT 512 alpha dog edition, 2x1gb corsair XBOX Live Gamertag: FatDutchman

Reg. datum: 23 februari 2005

Heeft iemand gehoord over de Samsung T220P? Is het beter dan de gewone T220?

Reg. datum: 06 februari 2004

quote:
miranon schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:29:
Heeft iemand gehoord over de Samsung T220P? Is het beter dan de gewone T220?
zoals vrij makkelijk te vinden is via google (zodra je zoekt op t220p vind je binnen 1 minuut een resultaat wat je vertelt wat je vertelt wat jij wilt weten) heeft de 220p een hogere resolutie (bij dezelfde fysieke grootte), een iets hogere responstijd, en andere getalletjes staan bij de beeldcontrastverhouding.
Most Wanted: Starcraft 2
Reg. datum: 02 februari 2005

Mischien een stomme vraag. Ik wilde de samsung t240 halen en deze gebruiken voor mijn ps3 en mijn pc. Nu las ik dat deze monitor geen 1:1 pixel mapping heeft, maar 'just scan'. En dat dit just scan hetzelfde is als pixel mapping maar alleen werkt indien aangesloten met hdmi kabel?!

Wii/DS/Ps3/PC gamer psnid: valentino1988

quote:
Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:46:
Zit eraan te denken om een 2493HM te bestellen, grotendeels vanwege de resolutie, HDMI-aansluiting en het design. Zou hem dan aansluiten op me xbox360 (hdmi) & PC (dvi). Als ik dan de source op HDMI heb, speelt hij dus ook het geluid van de 360 via de speakers die er in zitten? Aan me PC zelf heb ik een headset & speakers hangen, die kan ik dus gewoon blijven gebruiken voor me PC neem ik aan.
Klopt, ik heb de 2693HM aangesloten op mijn xbox via HDMI en krijg netjes het geluid uit de monitor.
Alleen moet je er niet veel van verwachten. Daarom heb ik ook maar meteen een andere speakerset gekocht van Logitech.

quote:
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:33:
Mischien een stomme vraag. Ik wilde de samsung t240 halen en deze gebruiken voor mijn ps3 en mijn pc. Nu las ik dat deze monitor geen 1:1 pixel mapping heeft, maar 'just scan'. En dat dit just scan hetzelfde is als pixel mapping maar alleen werkt indien aangesloten met hdmi kabel?!
Voor zover ik weet werkt pixel mapping alleen via DVI.
Ik heb er nog niet zo op gelet met mijn xbox op de 2693HM, maar het beeld zit er niet vertekend uit, al is het full-screen. Ik dus wel wat stukken beeld links en rechts, aangezien de Samsumg de maximale hoogte aanhoudt (terwijl het originele beeld dus te breed is voor deze verhouding).

Ik wacht dus met geduld op 16:10 support deze maand :)

Reg. datum: 06 december 2005

Weet iemand wat het verschil is tussen de 2443 NW en 2443 BW?

quote:
jj1983 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 18:33:
Weet iemand wat het verschil is tussen de 2443 NW en 2443 BW?
De NW heeft alleen D-Sub aansluiting, de BW heeft nog een DVI aansluiting extra
Reg. datum: 02 maart 2007

Ik heb interesse in één van de T2x0HD monitoren. Ik denk zelf aan een T240HD en ben van plan hem te gebruiken als tv en monitor voor mijn 360. Heeft er iemand ervaring met dit ding in verband met TV via de analoge lijn? Hoe is het beeld?

Weet iemand toevallig het email adres van Samsung nederland die gaat over monitoren?

Als ik namelijk contact wil opnemen met samsung via de site, staat de T220 er helemaal niet bij als monitor.

Ik heb nu gewoon een ander tft scherm opgegeven en aangegeven dat het om een ander scherm gaat. Waarschijnlijk hadden ze het nog niet veranderd.

offtopic:
Nog steeds wacht ik op mijn T220 scherm bij de BCC, ik wacht nu al 2weken, en heb net gebelt, ze zeggen dat ze nog geen leverdatum van samsung hebben gekregen, dus kan het nog 3a4 weken duren. Damn wat wordt ik daar pissig van zeg. Andere winkels krijgen ze wel elke week of om de week binnen. Balen dat ik aan die bonnen voor de BCC vast zit. anders had ik het wel geweten.. Kijken of ik straks soort van korting kan afdingen omdat ik zolang moest wachten

Superkuhrtje wijzigde dit bericht 17-11-2008 19:31 (61%)

quote:
RayMan schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:21:
[...]

Voor zover ik weet werkt pixel mapping alleen via DVI.
Ik heb er nog niet zo op gelet met mijn xbox op de 2693HM, maar het beeld zit er niet vertekend uit, al is het full-screen. Ik dus wel wat stukken beeld links en rechts, aangezien de Samsumg de maximale hoogte aanhoudt (terwijl het originele beeld dus te breed is voor deze verhouding).

Ik wacht dus met geduld op 16:10 support deze maand :)
Microsoft ondersteunt in de nieuwe update 1680x1050 via VGA (helaas geen 1920x1200).
Maargoed, beter als stretchen... ik zie dat zelf erg goed op mijn T260.

Misschien interessant voor sommige mensen:

Voor mij was het niet echt duidelijk hoe het zat met 1:1 pixel mapping van de Samsung T260 (veel verschillende dingen gelezen):

De gewone T260 heeft geen 1:1 pixel mapping (ook niet via DVI), de T260HD heeft dit wel (de just-scan optie van de T260 stretched gewoon, de just-scan optie van de T260HD doet echt 1:1 mapping)

quote:
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:33:
Ik denk dat voor de T240 hetzelfde geldt als voor de T260 (zie mijn post hierboven)

Reg. datum: 02 maart 2007

Als je een xbox aansluit op een T240HD of T260HD via HDMI. Op welke resolutie kan hij gezet worden?

IseT wijzigde dit bericht 19-11-2008 10:10 (11%)

480p, 720p, 1080i en 1080p zijn de instellingen die de xbox360 aanbiedt via HDMI

Reg. datum: 04 oktober 2006

Is het normaal dat een gamecube (scart) of wii (480p via component) er super lelijk korrelig uitziet op een T220HD? Kan niet echt vergelijken met andere console ofzo (gebruik verder alleen dvi en vga icm laptop).

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: