PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Ja, dat weet ik zeker. Zal die jongens waar het gekocht eens eerst mailen. Misschien moeten ze nog iets doorgeven aan Sony en is dat niet goed gegaan.quote:JeepXJ89 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:55:
[...]
Hhm vreemd! Zouden ze het onmogelijk hebben gemaakt om je US account op te waarderen vanuit Europa? Lijkt me niet logisch.
Een tijdje geleden is het me nog gelukt, zonder problemen. Weet je zeker dat je het US account was?
PSN: Shiver23 //
Reg. datum: 07 augustus 2008
Kreeg de code na een kwartier al binnen
Code werkt bij mij gewoon btw...
Moet je ook shipping costs betalen? Het lijkt er wel op als ik het probeer namelijk maar dat is toch raar?Die code krijg je via mail..quote:SToRM666 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:02:
Zojuist eindelijk een US PSN Card weten te bemachtigen via deze site:
http://www.hdmoviesource...._130&products_id=2382
http://www.hdmoviesource...._130&products_id=2383
Goeie en snelle service! Binnen een paar uur kreeg ik mijn code via mail binnen
PSN id: PENo1
mogelijkheden zijn eindeloos en niet normaal wat er nu al voor mooie creaties te spelen zijn.. ik dacht ik ga fftjes kijken. nu is het 3 uur later!
alleen hoe kun je bepalen of je een map met 4 spelers joined of gaat dit niet? sommige dingetjes zijn af en toe nog een beetje onduidelijk maar dit komt hopelijk nog wel
Dat weet ik ook niet precies. Ik zat op een gegeven moment met 1 andere gast in een level, toen kwamen er 2 bij, maar die konden pas spelen als wij het level af hadden. Toen 1 van die 2 weg ging kreeg ik de vraag of we mee wilden (en zo met 3 verder gingen) of niet.quote:El_V schreef op woensdag 05 november 2008 @ 18:43:
alleen hoe kun je bepalen of je een map met 4 spelers joined of gaat dit niet? sommige dingetjes zijn af en toe nog een beetje onduidelijk maar dit komt hopelijk nog wel
Maar hoe je precies kunt zoeken op levels waar 3 mensen in zitten en jij de 4e zou worden weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het een te briljant spel is. Ik lig de hele tijd dubbel op de bank van het lachen...
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik had dat dus ook als opmerking bij mijn bestelling geplaatst en ik kreeg dit als uitleg:quote:P.E.No.1 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 18:12:
[...]
Moet je ook shipping costs betalen? Het lijkt er wel op als ik het probeer namelijk maar dat is toch raar?Die code krijg je via mail..
quote:The shipping price is Handling charge and taxes, as we have to get these from a store and pay NY Sales tax on top of the price.
PSN id: NL_SToRM
Nou dat is niet helemaal de waarheid denk ik, sales tax is in NY zo'n 8,5% voor een 50$ PSN card zou dat dus iets meer dan 4$ worden. Voor een 20$ card nog minder dan 2$ dus.quote:SToRM666 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 18:50:
[...]
Ik had dat dus ook als opmerking bij mijn bestelling geplaatst en ik kreeg dit als uitleg:
[NY sales tax blabla.]
Leuk he? Ik vond hem zelf ook wel geslaagd.quote:swopdark schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:00:
[...]
Wat heb jij een zieke avatar zeg... ik kan men ogen er niet vanaf houden en ik krijg er pijn van in men vinger!
Gewoon transactiekosten voor de moeite.quote:SToRM666 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 18:50:
[...]
Ik had dat dus ook als opmerking bij mijn bestelling geplaatst en ik kreeg dit als uitleg:
[...]
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Specsels ♦♦♦ 5D Mark II + wat mooi glaswerk en lichtjes
Volgens mij kan je elke 2,5" 5400rpm schijf er in stoppen. 7200rpm wordt afgeraden i.v.m. meer hitte productie.quote:reuzekind schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:46:
Ik wil de harde schijf upgraden van m'n PS3, maar het word mij niet echt duidelijk of er nu een limiet zit aan de grootte van harde schijf. Op de ene site lees je dat de PS3 harde schijven ondersteund tot 250GB, op andere sites lees je weer dat er geen limiet is. Iemand die hier uitsluitsel over kan geven?
Ik gebruikte een Hard Drive Extender. Khad simpelweg een 750Gb externe via e-sata -> sata als interne van m'n ps3 gebruikt. Dus nee niet als externe, maar als interne (ookal staat ie externquote:reuzekind schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:51:
Je hebt het over aanhangen, bedoel je daarmee een externe harde schijf? Want ik bedoelde eigenlijk de interne harde schijf.
Specsels ♦♦♦ 5D Mark II + wat mooi glaswerk en lichtjes
* The playback quality of some PS3 format software has been improved.quote:Remco76 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:35:
Ik krijg net de mededeling dat er een software update is die gedownload moet worden. Net gedaan maar het is me niet echt duidelijk wat er nu gewijzigd is. Iemand een idee
* A text entry issue that occurs when using the on-screen keyboard, USB keyboard or Bluetooth keyboard with some PS3 format software has been addressed.
Niet echt noemenswaardig dus
Join the Resistance!
iemand enig idee hoe je de volgende trophies kunt behalen:
Trendsetter (Hidden)
Place a sticker or a decoration on another player’s sackperson
Secret Stickerist (Hidden)
Unlock the race in First Steps
edit: hmm was dus weer eens te laat
axel23 wijzigde dit bericht 05-11-2008 23:05 (38%)
Reg. datum: 07 augustus 2008
Ja beetje onzinnige update dus. Moest ik daar voor een kwartier wachtenquote:
Maar goed, voordat je stopt met gamen even aanzetten en de PS3 vertellen dat ie na het installeren uit moet gaan, problem solved.
Honda, The Power of Dreams!
Weg met het onterechte radardetectorverbod!
Hou zoveel mogelijk afstand op je achterligger :D
Ik hoop dat ik er aan denk om te spelenquote:We understand everyone has a busy schedule and would like to thak you for your participation. Wednesday and Thursday nights from 8 PM to 10 PM PT will be out scheduled evenings of play. During this time we ask all beta invitees to participate in online testing as we try and get as many people as possible online.
When the event night is over, we encourage you to play together with a group of participants in this test. There are a variety of options for you to try out. We would appreciate it if you would report your feedback to the developers.
Xbox 360 Gamertag || PSN: Rivalz0r
Ben er alleen nog niet uit of dit nu de zoveelste generieke shooter is, maar vermakelijk vind ik 'm wel.
Flickr --- PSN / Live -> Shiverzz
Reg. datum: 09 november 2005
Daarna dacht ik, ik begin opnieuw en dan op het moeilijke level, dat is ook echt moeilijk, ik was al blij dat ik het eerste checkpoint gehaald had, op normaal "wandel" je er door heen, eens kijken hoe ver ik kom op moeilijk.
PSN ID: Svennie-NL
Lucky bastardquote:Rival24 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 00:24:
Ik heb net een code ontvangen voor de Killzone 2 beta, het lijkt echter nogal beperkt te zijn helaas.
[...]
Ik hoop dat ik er aan denk om te spelen
Reg. datum: 15 maart 2007
Heb ik eigenlijk 2 vragen.
- Waar kan ik in NL voor een schappelijke prijs een controller kopen? Heb al zitten zoeken met google maar vind de prijzen best hoog. Wil niet in het buitenland kopen.
- Kan ik ook imitatie controllers gebruiken? Ik meen ergens gelezen te hebben dat de logitech controllers niet met lbp werken? Orginele sixaxis zijn ook nog best duur.
1: Succes ermee. Prijzen in Nederland zijn echt belachelijk. Gewoon even op eBay kijken en uit Engeland een DS3 halen.quote:wiene schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:23:
- Waar kan ik in NL voor een schappelijke prijs een controller kopen? Heb al zitten zoeken met google maar vind de prijzen best hoog. Wil niet in het buitenland kopen.
- Kan ik ook imitatie controllers gebruiken? Ik meen ergens gelezen te hebben dat de logitech controllers niet met lbp werken? Orginele sixaxis zijn ook nog best duur.
2: Meeste 3rd party controller zullen toch wel overal mee moeten werken. Volgens mij moeten die fabrikanten een overeenkomst sluiten met Sony voordat ze iets voor de PS3 mogen maken.
Yup is inderdaad best een groot verschil per "difficulty setting". daar heb ik me ook al eens over verbaasd. Ik speel het meestal coop, en dan komt mijn mede speler meestal niet langs het begin waar die chimera op de 1e verdieping staat en jij op dat plein bent.quote:Svennie schreef op donderdag 06 november 2008 @ 08:25:
Gisteren RFOM uitgespeeld, best lastig nog dat laatste level, maar dat mag ook wel.
Daarna dacht ik, ik begin opnieuw en dan op het moeilijke level, dat is ook echt moeilijk, ik was al blij dat ik het eerste checkpoint gehaald had, op normaal "wandel" je er door heen, eens kijken hoe ver ik kom op moeilijk.
-= It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end =- PSNid: egopro78
Dat dacht ik dus ook.quote:tiguan schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:52:
[...]
Volgens mij kan je elke 2,5" 5400rpm schijf er in stoppen. 7200rpm wordt afgeraden i.v.m. meer hitte productie.
Ok duidelijkquote:ev1ltje schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:57:
[...]
Ik gebruikte een Hard Drive Extender. Khad simpelweg een 750Gb externe via e-sata -> sata als interne van m'n ps3 gebruikt. Dus nee niet als externe, maar als interne (ookal staat ie extern)
Hm nee ik zeker geen theme gedownload. Ik weet eerlijk gezegd niet waarom ik deze code heb gekregen, het zou namelijk best kunnen dat ik me ergens heb aangemeld voor een code (zoals ik dat bij zoveel games doe eigenlijkquote:l00pz schreef op donderdag 06 november 2008 @ 08:59:
[...]
Lucky bastardBen je een Beta tester, of heb je deze code ontvangen nadat je de Killzone 2 MP Theme hebt gedownload??
Xbox 360 Gamertag || PSN: Rivalz0r
Ik heb er een 320GB inzitten. Maar het maakt niet uit hoe groot, als ie maar 2,5" en 5400 RPM is.quote:reuzekind schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:46:
Ik wil de harde schijf upgraden van m'n PS3, maar het word mij niet echt duidelijk of er nu een limiet zit aan de grootte van harde schijf. Op de ene site lees je dat de PS3 harde schijven ondersteund tot 250GB, op andere sites lees je weer dat er geen limiet is. Iemand die hier uitsluitsel over kan geven?
VW Passat Variant Sportline 1.8T - ALPINE CDE-113BT - ALPINE KTP-445 - ALPINE SPG-17CS. PSN-ID: Apf3lt3q. Olympus PEN E-PM1 + 14-42mm
qua difficulty setting had er idd 1 tussen mogen zitten, maakt de uitdaging wel groter.quote:EgoPro schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:41:
[...]
Yup is inderdaad best een groot verschil per "difficulty setting". daar heb ik me ook al eens over verbaasd. Ik speel het meestal coop, en dan komt mijn mede speler meestal niet langs het begin waar die chimera op de 1e verdieping staat en jij op dat plein bent.
De persoon waar ik co-op mee speel had daar in het begin ook moeite mee, maar hij heeft het snel opgepikt, het speelt wel lekker met zijn 2en, een stalker is met zijn 2en toch wat makkelijker.
Svennie wijzigde dit bericht 06-11-2008 11:04 (7%)
Yep, ik heb gisteren ook een paar potjes van de beta gespeeld. Het ziet er goed uit en loopt prima met grote groepen. Dat van het overgaan qua speltypes was inderdaad leuk, geen downtime en direct door gaan tussen 'assassination', 'search & destroy' etc.quote:Shiverzz schreef op donderdag 06 november 2008 @ 07:26:
Gisteravond ook met de KZ2 beta bezig geweest en ik moet toegeven dat ik me er best aardig mee vermaakt heb. Het verbaasde me vooral hoe soepel de online gameplay verloopt (en dat voor een beta). Binnen no time ben je op een server ingelogd en zit je direct middenin de actie. In het online menu is de mogelijkheid je friendslist te laten zien en evt te iemand te joinen. Overigens ook geen last gehad van lag tot nu toe (16vs16). Ook over het map design is goed nagedacht; meerdere grote ruimtes zijn middels verschillende sluiproutes met elkaar verbonden en dat leverde zo hier en daar best intense shootouts op. Positief vind ik ook dat je meerdere speltypes per game speelt. Weet niet precies hoe de speltypes nu heten, maar bv na een potje domination ga je direct over in een potje VIP zonder dat je tussentijds terug gaat naar de lobby en je dus niet steeds naar een menuscherm zit te staren. Grafisch ziet het er gewoon goed uit, niet mindblowing imho maar de grimmige sfeer is wel typisch voor Killzone. Grote kans dat de single player er een stuk beter uitziet.
Ben er alleen nog niet uit of dit nu de zoveelste generieke shooter is, maar vermakelijk vind ik 'm wel.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Nee hoor kunnen ook andere toerentallen inquote:
-= It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end =- PSNid: egopro78
Ik zou toch het buitenland overwegen, snap niet waarom je dat niet zou willen.quote:wiene schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:23:
Ik zit er over te denken om wat extra controllers te kopen voor lbp te spelen. Ik wil sowieso één orginele dual shock extra maar die andere 2 extra controllers kunnen ook gewoon sixaxis zijn. Dan heb ik er 4.
Heb ik eigenlijk 2 vragen.
Video game plus voor 43 euro inclusief verzenden.
Yesasia voor 48 euro inclusief verzenden.
3 busy men(ebay) voor 46 euro inclusief verzenden.
Je moet het zelf weten
Reg. datum: 25 augustus 2006
Ik snap het ook niet .quote:Sandyman538 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:51:
[...]
Ik zou toch het buitenland overwegen, snap niet waarom je dat niet zou willen.
Video game plus voor 43 euro inclusief verzenden.
Yesasia voor 48 euro inclusief verzenden.
3 busy men(ebay) voor 46 euro inclusief verzenden.
Je moet het zelf weten
Als je ooit een game bij play.com hebt gekocht, dan weet je waarom: je loopt in NL naar de winkel, haalt de game, gaat naar huis en gaat gamen.quote:botech schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:02:
[...]
Ik snap het ook niet .Als je ziet dat het op veel games zo'n 20 euro scheelt, snap ik zelfs niet dat er hier nog games in de winkels verkocht worden.
Wanneer het niet boeit wanneer je de game ontvangt, tuurlijk dan is het buitenland beter.
--------------------
Overigens erger ik me meer en meer aan het ge-OH over winkels, leveringen e.d. in deze thread. Het is nl. niet het 'koop X ervarigen topic' maar het PS3 ervaringen topic.
Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog | Twitter
Heb ik al meerdere keren gedaan en tot nu toe geen klagen. Maar je moet er idd een paar dagen op wachten.quote:EfBe schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:19:
[...]
Als je ooit een game bij play.com hebt gekocht, dan weet je waarom:
Tja, als dat voor jou 20 euro waard is..........quote:je loopt in NL naar de winkel, haalt de game, gaat naar huis en gaat gamen.
Of je hebt misschien geld te veel, in dat geval zou ik ook naar de winkel gaan
Ik wacht nu bijna een maand op een paar films. Worden nu dan ook opnieuw gestuurd. Een wachttijd van een x-aantal weken is bij Play echt geen uitzondering hoor.quote:botech schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:30:
Maar je moet er idd een paar dagen op wachten.
Nickname does not reflect reality
Reg. datum: 23 augustus 2001
Dat verschilt echt. Heb een aantal games besteld en die waren wel snel binnen. Buzz bv was er binnen 4 dagen.quote:Brad Pitt schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:57:
[...]
Ik wacht nu bijna een maand op een paar films. Worden nu dan ook opnieuw gestuurd. Een wachttijd van een x-aantal weken is bij Play echt geen uitzondering hoor.
Tis dus niet allemaal drama
HoefMeistert wijzigde dit bericht 06-11-2008 14:00 (3%)
PSNID : HoefMeistert
In mijn vriendenkring gebruiken veel mensen bijvoorbeeld een ANWB pasje om 10% korting te krijgen bij de Freerecordshop. Ook hebben sommige zo'n Power Unlimited pasje met 7,50 ¤ korting. Dat maakt het prijsverschil al weer aanzienlijk kleiner.quote:botech schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:02:
[...]
Ik snap het ook niet .Als je ziet dat het op veel games zo'n 20 euro scheelt, snap ik zelfs niet dat er hier nog games in de winkels verkocht worden.
En dat is nou juist het probleemquote:
Last.fm | Mijn DVD-collectie | Kawasaki ZX7R
VGP is wel in opkomst, meestal betekend dat het niet lang meer duurt voordat de prijzen stijgen. Gamehubs was eerst een hele basic site met bizar lage prijzen, nu zie je steeds vaker dat prijzen boven de 40 liggen. Dat was toen ik er voor het eerst bestelde nog nooit zo.
Reg. datum: 07 december 2004
Dat heeft niets te maken met geld te veel. Alsof het 'elitair' is om je games gewoon in het binnenland te kopen.quote:botech schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:30:
[...]
Heb ik al meerdere keren gedaan en tot nu toe geen klagen. Maar je moet er idd een paar dagen op wachten.
[...]
Tja, als dat voor jou 20 euro waard is..........
Zo duur zijn ze nu ook weer niet. Ik heb nog geen enkele game online gekocht en dat lukt prima. Een beetje geduld, zelfbeheersing en vooral niet elke game kopen die verschijnt wil al een heel eind helpen.
Als je gewoon erg selectief bent en alleen de echte topgames koopt, die je aanvult met wat platinum/budget games, dan kan het prima. Stel, er komen twee topgames tegelijk uit. Dan koop je er bvb één en wacht je tot de andere in de budgetbak ligt (je kan ze toch niet beiden tegelijk spelen).
Indien je daar naast nog een beetje een leven hebt, dan merk je snel genoeg dat je met al je gametijd gemakkelijk kan volstaan met 1-2 topgames. (en dan bedoel ik 9+/90/A+ games)
Bovendien kan je nog steeds lenen en uitwisselen met vrienden (heerlijk die consoles, geen serial keys of wat dan ook, je kan gemakkelijk schijfjes uitwisselen). Zo speel je al snel 2x zoveel games als wat je werkelijk zelf bezit.
Ik geef een voorbeeld: waarom zou je in hemelsnaam bvb Saints Row 2 willen kopen. Als je geld uitgeeft, doe het dan goed en koop GTA IV. SR2 is op alle punten slechter, cheesy, voelt meer budget aan, koop dan het origineel waar duidelijk meer moeite in gestoken is. Dat soort tweederangsgames kopen is duidelijk omdat je echt alles wil spelen waar ook maar iets van media-aandacht naar toe gaat.
Ik heb in elk geval voor mezelf een houding ontwikkeld waardoor gamen evenveel voldoening schenkt, echt niet duur is, en ik gewoon de bartsmit kan binnenwandelen. Hoef ik niet online geld over te schrijven of te wachten. Over the counter ftw!
Dat is dan toch de schuld van de engelse post en niet van Play?quote:JeepXJ89 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:23:
Play.com is niet een goede vergelijking. Veel pakketten raken zoek of zijn weken vertraagd, en de prijzen bij play.com liggen vaak maar een paar euro onder de winkelprijzen hier.
VGP is wel in opkomst, meestal betekend dat het niet lang meer duurt voordat de prijzen stijgen. Gamehubs was eerst een hele basic site met bizar lage prijzen, nu zie je steeds vaker dat prijzen boven de 40 liggen. Dat was toen ik er voor het eerst bestelde nog nooit zo.
Van VGP heb ik gisteren een mail gekregen dat Resistance 2 verzonden was, ben eens benieuwd hoe lang dat dan gaat duren, want dat was m'n eerste bestelling daar.
Reg. datum: 07 juni 2004
Welke Bart Smit, eentje in Hasselt? Welke precies?quote:Engineer Stewie schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:47:
Heb sinds vandaag ook een PS3.
PS3 80GB + DS3 + Motorstorm 2 + Resistance Fall of Men + James bond game voor 360¤ bij Bart Smit (België).
Ze wilden LBP pack niet preorderen ofzo, maar ik wou toch motorstorm 2 en LBP, moet dus enkel LBP nog zien te scoren dit weekend.
In de carrefour was overal reclame van LBP, maar het spel lag nog niet in de winkel.
In de mediamarkt in Hasselt had je nog 2 mooie acties:
PS3 40 gb + 2 sixasis controller + Fifa street 3 en 2 Ratchet & Clank spellen voor 399¤
PS3 80 GB + 2 x DS3 + nieuwe Ratchet & Clank ook voor 399.
Mij vertelden ze aan telefoon dat er een promotie was van ¤375 voor de PS3 40GB + extra dualshock controller + ratchet & clank (een van de oudere) + little big planet (als keuzespel) voor ¤379 euro.
Dan lijkt me jouw deal van ¤360 voor een PS3 80GB + extra dualshock (1 dualshock zit al in de doos, he?) + ak die games.. wel een betere deal!?
Ik zou dus graag dezelfde deal krijgen bij BartSmit en dan koop ik LBP wel apart erbij ofzo...
Setup: PS3 -> optische kabel -> receiver --> speakers
Het vreemde is dat ik bij PCM of DTS geen probleem heb met het geluid
Van VGP duurt bij mij alles 4-5 werkdagen... Best snel dus.quote:botech schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:30:
[...]
Dat is dan toch de schuld van de engelse post en niet van Play?
Van VGP heb ik gisteren een mail gekregen dat Resistance 2 verzonden was, ben eens benieuwd hoe lang dat dan gaat duren, want dat was m'n eerste bestelling daar.
Hattrick: VII.337: The Drunk Dribblers (811211)
Ok, dat is mooi. Dan weet ik dus dat dat kanquote:t3q schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:40:
[...]
Ik heb er een 320GB inzitten. Maar het maakt niet uit hoe groot, als ie maar 2,5" en 5400 RPM is.
Of je koopt ze in het buitenland voor een mooie prijs en verkoopt ze hier na een tijdje weer door voor ongeveer hetzelfde bedrag. De prijzen in Nederland zijn de laatste tijd wel behoorlijk aan het zakken en de Euro wordt weer minder waard, dus het wordt steeds minder interessant helaas.quote:alvi schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:25:
[...]
Dat heeft niets te maken met geld te veel. Alsof het 'elitair' is om je games gewoon in het binnenland te kopen.![]()
Zo duur zijn ze nu ook weer niet. Ik heb nog geen enkele game online gekocht en dat lukt prima. Een beetje geduld, zelfbeheersing en vooral niet elke game kopen die verschijnt wil al een heel eind helpen.
Als je gewoon erg selectief bent en alleen de echte topgames koopt, die je aanvult met wat platinum/budget games, dan kan het prima.
In feite wel ja, toch is het dom om een internationaal opererende webwinkel te vestigen in een land met de slechtste postdiensten van de hele westerse wereld. Onderdeel van je ondernemingsplan....quote:botech schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:30:
[...]
Dat is dan toch de schuld van de engelse post en niet van Play?
Gisteren mijn eerste PS3 crash gehad. Ik was net klaar met een potje NHL'09 (demo) en daarna toont hij wat plaatjes met tekst, echter je moet er wel handmatig doorheen klikken, dus ik ging ervan uit dat er even niks van de HDD werd geladen en drukte gewoon de PS knop in. Resultaat 3 korte piepjes, beeld zwart en alles muurvast (controller en PS bleven dus wel aan staan). Na hard uitzetten wel alles weer ok en gewoon door kunnen spelen. Schrok wel even, crashes is wel het laatste wat ik op mijn console wil hebben. Ik had met mijn GameCube weleens problemen dat hij een DVD (vooral NFS:U2) niet goed kon lezen en dan hoorde je een reeks van harde tikken, alsof de laser door de Cube werd geramd, en dat werkte verlammend. Elke keer als je zo'n tik hoorde was het "ohgodohgodohgod niet weer hé...". Hopelijk krijg ik dat niet met de PS.
Voor de rest nog steeds happy met alles, zelfs de controller begint goed in de hand te liggen (was niet zo'n fan van de DS), en zelfs op mijn CRT (nog even) ziet alles er best ok uit.
TODAY IS THE TOMORROW THEY PROMISED YOU YESTERDAY.
Ze zitten op Jersey. Ze kunnen beter de postzakken via Frankrijk versturen indd.quote:JeepXJ89 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:15:
[...]
In feite wel ja, toch is het dom om een internationaal opererende webwinkel te vestigen in een land met de slechtste postdiensten van de hele westerse wereld. Onderdeel van je ondernemingsplan....
Ik heb andere ervaringen. Ook met andere winkels via internet, die veelal sneller leverden, maar waar je toch een week op een game moet wachten. Als je NU wilt gamen, dan zul je dus naar de winkel moeten.quote:botech schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:30:
[...]
Heb ik al meerdere keren gedaan en tot nu toe geen klagen. Maar je moet er idd een paar dagen op wachten.
Mwah, bij de bartsmit hier bij de pier is iedere game 59 euro, en dat vind ik niet duur, want richtprijs is toch een tientje hoger. Tuurlijk, als ik een game via internet koop ben ik wellicht een paar euro goedkoper uit, maar ach... zoveel games koop ik niet.quote:[...]
Tja, als dat voor jou 20 euro waard is..........
verder vergeet je dat sommige games online mogelijkheden hebben en ik wil per se europese online mogelijkheden, ik ga echt niet het risico lopen om bv R2 te kopen nu in canada en dan zometeen niet op EU servers kunnen inloggen.
My .NET Blog | Twitter
Dit vind ik ook helemaalquote:EfBe schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:47:
Mwah, bij de bartsmit hier bij de pier is iedere game 59 euro, en dat vind ik niet duur, want richtprijs is toch een tientje hoger. Tuurlijk, als ik een game via internet koop ben ik wellicht een paar euro goedkoper uit, maar ach... zoveel games koop ik niet.
verder vergeet je dat sommige games online mogelijkheden hebben en ik wil per se europese online mogelijkheden, ik ga echt niet het risico lopen om bv R2 te kopen nu in canada en dan zometeen niet op EU servers kunnen inloggen.
Kruising tussen Momento Mori & Carpe diem
Nu ja, ieder zijn mening natuurlijkquote:FireBladeX schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:05:
[...]
Dit vind ik ook helemaalVooral bij dynabyte zijn meesten spellen ~55,- ¤ . Tja voor ¤15,- al die moeite met paypal en uit het buiteland, waar je nooit zeker bent van Multiplayer regio's ( vooral online + DLC ).
Sorry voor late reactie, maar...quote:Jumpman schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:49:
[...]
Hoe was de prijs opbouw bij deze set?
Heeft iemand al wat geleverd gekregen met twee keer de 15% coupons op één artikel?
Eerst even gevraagd naar een actie-pakket met LBP, maar die was er niet.
Hij had nog een 40GB staan, zonder doos (maar wel ongebruikt).
Ik dus een beetje aan de praat met die man, niet te geinteresseerd...
Uiteindelijk dus voor 350 het hele pakket meegekregen, prijsopbouw is mij onbekend... maar er zit wel een DS3 + HDMI + 3 games bij... ik vind het best
Honda, The Power of Dreams!
Weg met het onterechte radardetectorverbod!
Hou zoveel mogelijk afstand op je achterligger :D
Voor de PC gamers (van vroeger) die nog steeds graag met toetsenbord en muis gamen even interessant.
Ik wil zelf ook weer lekker kunnen muizen vanwege het feit dat je makkelijker richt. Nu zijn er op dit moment 2 keuzes:
- 80$ Splitfish FragFX; een combi van een halve controller verbonden aan een muis met als extra de welbekende rondje-kruisje-vierkantje-driehoekje toetsen.
- 70¤ Farmer XFPS Rateup Adapter: via USB sluit je de dongle aan en je zorgt dat hij als controller 1 herkend wordt, daarna steekt u de muis en tobo in de usb-poorten op de adaptor en GO!
Ik heb gebeld met de Splitfish support in Canada en ze hadden gehoopt op een holidayrelease, helaas moet er nog veel gebeuren voordat de V2.0 klaar is dus -> Q1 2009. Of u koopt voor een bizar bedrag een V1 van Ebay. Er was een een Nederlandse webwinkel die de eerste versie ook verkocht maar ik kan hem niet meer vinden.
Er schijnt nog iets op de markt te zijn dat XIM 360 heet maar dat werkt overdreven onhandig ism PC.
Ik heb het ook een keertje gehad met de Juiced-demo. Precies op dezelfde manier hoe je het vertelt over de NHL'09-demo. Crashen demo's sneller ofzo..?quote:dialMforMike schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:22:
[...]
Gisteren mijn eerste PS3 crash gehad. Ik was net klaar met een potje NHL'09 (demo) en daarna toont hij wat plaatjes met tekst, echter je moet er wel handmatig doorheen klikken, dus ik ging ervan uit dat er even niks van de HDD werd geladen en drukte gewoon de PS knop in. Resultaat 3 korte piepjes, beeld zwart en alles muurvast (controller en PS bleven dus wel aan staan). Na hard uitzetten wel alles weer ok en gewoon door kunnen spelen. Schrok wel even, crashes is wel het laatste wat ik op mijn console wil hebben. Ik had met mijn GameCube weleens problemen dat hij een DVD (vooral NFS:U2) niet goed kon lezen en dan hoorde je een reeks van harde tikken, alsof de laser door de Cube werd geramd, en dat werkte verlammend. Elke keer als je zo'n tik hoorde was het "ohgodohgodohgod niet weer hé...". Hopelijk krijg ik dat niet met de PS.
[...]
Voor de rest geen crashes in games ooit gehad, wel een paar keer tijdens het internetten (en muziek aan tegelijk).
Join het Front Anti-Liev!
LTS-zwakstromers met een 3 voor Nederlands zeggen liev!
Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.
Nou ja dat is al in volle gang, bij zowel PS3 en 360 worden de ranglijsten gedomineerd door FragFX of XFPS gebruikers bij online FPS. Deze ontwikkeling is niet meer tegen te gaan. Ranked matches is de enige oplossing. Persoonlijk gaat het me niet om de rankings, mijn favoriete uitrusting is in bijna alle FPS games 'recon' (afhankelijk van de map.) Bij snipen op lange afstanden zijn de analog sticks toch vaak wat te jerky waardoor je weer te ver doorschiet, met een muis kun je sensitivity instellen.quote:Sandyman538 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 18:47:
Bij mij geeft zo'n muis tobo combi toch een beetje het gevoel van oneerlijke concurrentie online. Als iedereen met controller speelt heb je gelijke kansen in een shooter, ga je daar een fragFX of iets dergelijks voor gebruiken ben je significant in het voordeel, wat ik jammer vind.
Ik vind het altijd wel leuk als spelers na een tijdje dan toch doorkrijgen waar je zit, vooral sniper vs sniper kan soms erg grappig zijn.
ben ik helemaal met je eens!quote:Sandyman538 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 18:47:
Bij mij geeft zo'n muis tobo combi toch een beetje het gevoel van oneerlijke concurrentie online. Als iedereen met controller speelt heb je gelijke kansen in een shooter, ga je daar een fragFX of iets dergelijks voor gebruiken ben je significant in het voordeel, wat ik jammer vind.
Reg. datum: 14 maart 2001
Sinds deze week de TV binnen en ook een kabeltje bij de Action gehaald. Ziet er allemaal heel goed uitquote:hemiparo schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 13:12:
Sinds de release van MGS4 eindelijk een Playstation 3 gekocht (ook de reden om destijds een PS2 te kopen, release MGS2 dan) maar beeld was niet echt super op mijn Philips breedbeeld.
Sinds deze week een nieuwe TV gekocht, de Toshiba 37XV505D en nu dus ook een HDMI kabel.
Is deze kabel goed of zit hier ook kwaliteitsverschil in (en als deze goed is, waarom is het prijsverschil dan zo groot).
En dan snel weer met MGS4 aan de slag!
BlackBerry Bold 9700 | Eminent EM-7080 | Nikon D90 | iPhone 3GS 16GB | iPad 16GB | PlayStation 3 Fat 500GB
Ik zie nu ook dat de MGS demo on-line staat, dus die ga ik iig even proberen, ben niet helemaal zeker dat het wat voor me is.
Reg. datum: 27 juni 2002
Een vriend van me is gisteren langsgekomen met zijn exemplaar van Bart Smit en ik weet niet of het daar aan lag, maar ik kan nu de spacehelm en pompoen gratis downloaden. Dat eerste week t-shirt voor 5 EUR slaat natuurlijk ook nergens op zeg...quote:lapino schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:59:
Kunnen jullie met Little Big Planet a) online vandaag en b) de extra kostuums die te downloaden zijn uit de PSN store gebruiken? Bij mij is beide negatief. Vrees er beetje voor dat mijn import-versie geblokkeerd zal zijn hier in Europa (zelfs al staan er ook nederlandse stemmen op en zo).
Even terug op de indeling van de store, waarom dan niet de functionaliteit van de US store overnemen (content wellicht niet qua rechten en zo), maar dat is toch een fluitje van een cent. Of denk ik nou weer te logisch na?
Armada wijzigde dit bericht 06-11-2008 23:04 (14%)
Laat me raden, in donkere zwarte gebieden krijg je een soort plekjes van paars-bruine pixels?quote:hemiparo schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:43:
[...]
Sinds deze week de TV binnen en ook een kabeltje bij de Action gehaald. Ziet er allemaal heel goed uitmaar ik zie ook elke keer pixels flikkeren op de achtergrond (ik weet niet eens of het pixels zijn, het zijn echt hele kleine puntjes, het lijkt een beetje op ruis). Als ik volop aan het spelen ben zie ik het niet maar met een zwarte achtergrond (standaard scherm) zie je het wel. Komt dit nu door de goedkope HDMI kabel of kan er iets anders zijn?
In het standaard menu hoor je het niet te zien, bij bewegende filmpjes heb je dat eerder.
MGS4 had het bijvoorbeeld erg veel in de schaduw rijke gebieden, waarschijnlijk is het mijn oude TV die het veroorzaakt...model pana 50PV60. Experts die meer over deze vlekken weten?
@ Little big planet gebruikers, servers zijn down.
Reg. datum: 16 februari 2007
@lapino: Ik heb zelf vandaag geen LBP gespeeld, maar ik weet wel dat er onderhoud vandaag was. Ik heb ook een import versie. Vannacht is de US store update, daar kun je dan de gratis kostuums vandaan plukken.
PSN ID: blu-fox
Reg. datum: 14 maart 2001
Nee, het is meer een soort glitter die over het scherm gaat, heel licht. Ik zie het dus vooral wel in het standaard menu omdat dat een donkere achtergrond is. Het is net of de kabel niet helemaal goed is aangesloten (zoals met de antenne kabel die niet helemaal goed zit en een beetje ruis geeft). Weet niet precies hoe ik het anders moet omschrijven maar ga me er wel steeds meer aan ergeren...quote:JeepXJ89 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:07:
[...]
Laat me raden, in donkere zwarte gebieden krijg je een soort plekjes van paars-bruine pixels?
In het standaard menu hoor je het niet te zien, bij bewegende filmpjes heb je dat eerder.
MGS4 had het bijvoorbeeld erg veel in de schaduw rijke gebieden, waarschijnlijk is het mijn oude TV die het veroorzaakt...model pana 50PV60. Experts die meer over deze vlekken weten?
BlackBerry Bold 9700 | Eminent EM-7080 | Nikon D90 | iPhone 3GS 16GB | iPad 16GB | PlayStation 3 Fat 500GB
Had bij GameHubs besteld al maanden maar die hebben mn order teruggestort omdat ze niet een non-Jap versie kunnen leveren...
vat dit niet op als een flame ofzo, maar serieus wat moeten wij met deze informatie?quote:nudie schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:24:
Hopelijk restocked VideoGamesPlus snel, ik wacht nog steeds op LBP en Socom+Headset![]()
Had bij GameHubs besteld al maanden maar die hebben mn order teruggestort omdat ze niet een non-Jap versie kunnen leveren...
veel demo's zijn nog gebaseerd op de beta code. dit is grafisch niet altijd te zien, maar onder de motorkap kunnen er nog wel eens een paar bugjes inzitten die voor vastlopers zorgen. in de eindfase van de beta worden deze meestal wel eruit gevist zodat ze niet in de volledige versie terug te vinden zijn. ik denk dat het hiermee te maken heeft.quote:SChief schreef op donderdag 06 november 2008 @ 19:17:
[...]
Ik heb het ook een keertje gehad met de Juiced-demo. Precies op dezelfde manier hoe je het vertelt over de NHL'09-demo. Crashen demo's sneller ofzo..?
Voor de rest geen crashes in games ooit gehad, wel een paar keer tijdens het internetten (en muziek aan tegelijk).
PromoX wijzigde dit bericht 07-11-2008 11:57 (89%)
PromoX wijzigde dit bericht 07-11-2008 11:57 (97%)
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Reg. datum: 26 mei 2008
Geen probleem voor mij (Europese versie)
het gaat mij niet om het copieren of hacken van mijn PS3, ik vroeg het me gewoon af, nieuwsgierig of de PS3 al gehacked was.
PromoX wijzigde dit bericht 07-11-2008 12:32 (65%)
Reg. datum: 01 februari 2007
Is er een gemakkelijke manier om alle demo's te zien en dus alleen maar demo's.
Heb bij aanmelden het land België gekozen.
Ik zie wel wat betalende spellen, maar vind geen demo's.
i7 950 @4GHz HT + Noctua NH-D14 - Asus P6X58D-E - 6Gb Corsair XMS 1600 MHz CL7 - Sapphire 6870 CF - OCZ Vertex II 120Gb Raid 0 - Coolermaster Cosmos s - Samsung T240
Kort antwoord: Neen.quote:Engineer Stewie schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:30:
Is er een gemakkelijke manier om alle demo's te zien en dus alleen maar demo's.
Lang antwoord: als je demos wilt vinden in de Benelux store zal je alle games moeten doorlopen op genre. In die categorieën kan je naast de betalende spellen ook de demos terugvinden.
Ja, het trekt op niets. Registreer op de US store met een tweede masteraccount en ga daar demos downloaden. Ik laat de Benelux store links liggen voor gratis content, ik ga het meeste uit de US store halen. Als ik een spel wil kopen, haal ik die meestal wel uit de Benelux store (maken ze meestal voldoende reclame voor, dat je hem dan toch makkelijk vindt).
AMD Phenom II X4 965 - 4GB DDR3 1333Mhz - Asus M4A87TD-Evo - Sapphire HD 6870 1GB - WD Caviar Green 1TB - WD Caviar Black 750GB - XFX PRO650W - Antec Two Hundred
We zouden eigenlijk hierover een petitie moeten beginnen. Dit is natuurlijk belaggelijk.quote:DarthDavy schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:43:
[...]
Kort antwoord: Neen.
![]()
Lang antwoord: als je demos wilt vinden in de Benelux store zal je alle games moeten doorlopen op genre. In die categorieën kan je naast de betalende spellen ook de demos terugvinden.
Ja, het trekt op niets. Registreer op de US store met een tweede masteraccount en ga daar demos downloaden. Ik laat de Benelux store links liggen voor gratis content, ik ga het meeste uit de US store halen. Als ik een spel wil kopen, haal ik die meestal wel uit de Benelux store (maken ze meestal voldoende reclame voor, dat je hem dan toch makkelijk vindt).
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Touché. Was meer zelf-ventilatie en eventueel mede Gamehubs slachtoffers om makkelijk op in te haken, maargoed /care.quote:Skire schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 00:17:
[...]
vat dit niet op als een flame ofzo, maar serieus wat moeten wij met deze informatie?ik merk dat je wel vaker van dit soort berichten post
Ja de Benelux store is natuurlijk belachelijk. Laatst was er in het nieuws dat ze de goedkeuringsfase van elke PSN release niet meer via EU, US en JAP hoeven te doen maar via 1 centraal iets. Dit zou de release tijden van spellen (vertraging op de EU store) verminderen. Wellicht dat dit ook kan bijdragen aan de store zelf al kunnen ze dat nu al makkelijk doen.
Misschien moeten we ff ergens gaan klagen met z'n allen?
|| Pentax | K-5 | DA* 16-50 | F 50 | DA 50-200 WR || Sigma | 10-20 || Metz | 48 AF-1 ||
via de kortingsavond bij de Bart Smit Little Big Planet gekocht. meteen met z'n vieren aan de slag gegaan. helaas hadden een paar last met het 3D effect van LBP en hadden ze wat moeite met de besturing. maar dat kan er ook aanliggen dat ze gewoon nooit games spelen
daarnaast bij VGP Call of Duty : World at War voor ¤ 46.89 gepreordered en Resistance : Fall of Man (deel 1 dus) voor ¤ 24.52 besteld.
gaat goed met mijn collectie
ik heb nu de volgende games : Call of Duty 4 / Assasins Creed / Devil May Cry 4 / Metal Gear Solid 4 / Little Big Planet / Guitar Hero 3 / Singstar / Wipeout : Fusion / Burnout Paradise / Grand Theft Auto 4
PS. heb ik nog een vraag: helaas heb ik een 40GB PS3 en die heeft dus maar twee USB poorten, nu wil ik wel eens Singstar, PS Eye en één of twee opladende controllers. dus USB poorten te weinig.
als ik nu een USB hub aanschaf, moet ik dan een powered hub kopen of is een hub die zich voedt via de USB poort van de PS3 genoeg?
Apple MacBook Pro 2011 13" i7 | Apple iPhone4 16GB | Apple iPad 2012 -32GB, WiFi
<3 SABNZB, Sickbeard & Couchpotato
PSN notimeremains
Reg. datum: 23 augustus 2004
Dat zijn stoer-doeners.. Of ze proberen een virus te verspreiden. Er is nog GEEN PS3 hack.quote:Svennie schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:14:
Weet iemand hier meer van of doen een paar personen "stoer"?
PS3 games: 23 and counting... PSN: Chrisboers Now playing: Burnout Paradise, Prince of Persia, Tomb Raider, Endwar
Dat niet alleen, maar je komt ook veel PSP demos / games tegenquote:DarthDavy schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:43:
[...]
Kort antwoord: Neen.
@Arx: petitie, whatever, als Sony NL maar hoort hoe ruk die store is. Heb alleen weinig hoop dat er bij Sony ook maar 1 persoon is die het EN kan veranderen EN wil veranderen.
@Positron: heb jij dan een email adres aldaar anders dan info@sony.nl ?
EfBe wijzigde dit bericht 07-11-2008 11:40 (5%)
My .NET Blog | Twitter
Je meent het serieus als je zegt dat je een digitaal t-shirtje gekocht hebt voor 5 EUR???quote:Rhox1979 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:53:
Gisteren heb ik de gratis costumes + de 1 week voor LPB kunnen downloaden en installeren.
Geen probleem voor mij (Europese versie)
en dus?quote:Armada schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:58:
[...]
Je meent het serieus als je zegt dat je een digitaal t-shirtje gekocht hebt voor 5 EUR???
Apple MacBook Pro 2011 13" i7 | Apple iPhone4 16GB | Apple iPad 2012 -32GB, WiFi
<3 SABNZB, Sickbeard & Couchpotato
PSN notimeremains
Mijn zegen heb je. Ik zal zeker tekenen. Ik ken nog wel wat mensen die een dergelijke petitie met plezier zullen tekenen.quote:Arx schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:45:
[...]
We zouden eigenlijk hierover een petitie moeten beginnen. Dit is natuurlijk belaggelijk.
Reg. datum: 28 februari 2007
Dit is ff mijlen off topic maar zoek en kijk de dood recht in de ogen. Purple Snakes of paarse slangen. Gekend probleem bij de 60 reeks van pana. Als je nog garantie hebt (wat ik betwijfel) contact opnemen met pana vriend.quote:JeepXJ89 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:07:
[...]
Laat me raden, in donkere zwarte gebieden krijg je een soort plekjes van paars-bruine pixels?
@ Little big planet gebruikers, servers zijn down.
Ontopic (ale, min of meer): Gisteren met vriendin LBP gespeeld en we hebben toch wel goed gelachen, die sackboys zijn geniaal!
Het is info_Netherlands@scee.netquote:EfBe schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:39:
[...]
@Positron: heb jij dan een email adres aldaar anders dan info@sony.nl ?
Maar het is toch algemeen geweten dat zo'n emailadres niet gelezen wordt. Of toch niet serieus.
We moeten een voornaam.naam@scee.net emailadres te pakken krijgen.
AMD Phenom II X4 965 - 4GB DDR3 1333Mhz - Asus M4A87TD-Evo - Sapphire HD 6870 1GB - WD Caviar Green 1TB - WD Caviar Black 750GB - XFX PRO650W - Antec Two Hundred
Ik heb even gebeld met de Sony Playstation helpdesk. Daar heb ik te horen gekregen dat ik via Sony's eigen PS3 forum een moderator kan contacten die misschien iets voor ons kan betekenen. Degene die ik sprak had er echter weinig vertrouwen in dat we echt iets veranderd zullen krijgen, omdat de store pas is veranderd en ze waarschijnlijk eerst een paar maanden ervaringen willen verzamelen.
Dat de EU en US store zo verschillen had er volgens hem te maken dat SCUS en SCEE (Sony US en EU) echt verschillende bedrijven zijn.
|| Pentax | K-5 | DA* 16-50 | F 50 | DA 50-200 WR || Sigma | 10-20 || Metz | 48 AF-1 ||
Reg. datum: 12 juli 2007
Ik hoop dat we gezamenlijk iets kunnen bereik op dit gebied en dat de aanwezige Tweakers me ook van gerichte feedback kunnen voorzien, anders sta ik daar mooi voor paal.quote:Beste Sony-PS3-forum-admin-meneer-of-mevrouw-maar-dan-zijn-of-haar-echte-nickname,
Ik ben actief op Gathering of Tweakers en kom daar veel gebruikers tegen die de NL PS3 store niet optimaal ingericht vinden. Velen spiegelen deze aan de US store, die ook naar mijn mening, veel inzichtelijker is.Veel gebruikers zouden de store graag wat overzichtelijker zien. Ik heb contact opgenomen met de NL helpdesk voor de PS3 om een ingang te vinden bij Sony, zodat wij als gebruikers gebruikers en Sony mogelijk uiteindelijk iets voor elkaar kunnen betekenen op dit gebied. Ik heb jouw 'naam' en dit forum toen doorgekregen, dus vandaar dit bericht. Mijn vraag is ook wat precies jouw rol hierin is en of ik niet de verkeerde persoon hiermee probeer te belasten.
Kort gezegd: ik ben bereid om opmerkingen/klachten/suggesties over de store te verzamelen en die aan Sony door te geven, maar dan moet ik wel weten dat het zin heeft. Kun jij mij/ons hierbij helpen?
Groet, Dennis
Dan mogen ze van mij wel een paar mensen van SCEE op straat zettenquote:Positron schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:15:
Over het mailen/contacten/spammen van Sony over de slechte interface/opbouw van de NL/EU-store:
Ik heb even gebeld met de Sony Playstation helpdesk. Daar heb ik te horen gekregen dat ik via Sony's eigen PS3 forum een moderator kan contacten die misschien iets voor ons kan betekenen. Degene die ik sprak had er echter weinig vertrouwen in dat we echt iets veranderd zullen krijgen, omdat de store pas is veranderd en ze waarschijnlijk eerst een paar maanden ervaringen willen verzamelen.
Dat de EU en US store zo verschillen had er volgens hem te maken dat SCUS en SCEE (Sony US en EU) echt verschillende bedrijven zijn.
Reg. datum: 19 maart 2001
Dell Precision 670 dual Xeon 3.6/800/2M SCSI73 15k4Raid0 +2x1Tb WD, FireV3100 ----Dell XPS M1730----Poweredge 2900 III
Nieuwe account aan maken, en daar aangeven dat je in de US woont.quote:johoo schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:46:
Kan iemand me vertellen hoe ik me aan kan melden bij de US en EU store?
There are two types of people: those who can extrapolate from incomplete data.
Reg. datum: 08 oktober 2007
Volgens mij moet je een hub met voeding hebben omdat je anders alleen muizen en keyboards en dergelijke via je hub kunt gebruiken (low power devices). Het is vergelijkbaar met de PC. Een externe harddisk die gevoed word vanuit USB zal op een hub zonder voeding ook niet werken, dus ik denk niet dat je je controllers kunt laden met een hub zonder voeding.quote:NoTimeRemains schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:14:
PS. heb ik nog een vraag: helaas heb ik een 40GB PS3 en die heeft dus maar twee USB poorten, nu wil ik wel eens Singstar, PS Eye en één of twee opladende controllers. dus USB poorten te weinig.
als ik nu een USB hub aanschaf, moet ik dan een powered hub kopen of is een hub die zich voedt via de USB poort van de PS3 genoeg?
Disclaimer: Ik heb hier geen persoonlijke ervaring mee alleen over gelezen.
"So long as they don't get violent, I want to let everyone say what they wish, for I myself have always said exactly what pleased me." -- Albert Einstein
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last
Dit topic is gesloten.