Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

[PC] X3: Terran Conflict

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

Reageer Nieuw Topic
Taalpurist Extraordinaire.
Reg. datum: 20 juli 2010

Savegames zijn niet compatibel met TC, dat staat expliciet vermeld in de nieuwsbrief(helaas). Waarschijnlijk is dit omdat ze de galaxy map enigszins op de schop genomen hebben.

Ik zal mijn vriendin alvast even inlichten :P

Cooler Master Elite 333, Cooler Master GX550W, MSI 770-G45, AMD Phenom II x6 1055t, Kingston HyperX 2GB 1600 x2, Sapphire HD5830 1GB, Samsung Spinpoint F3 HD103SJ

The Bunnynator
Reg. datum: 09 juli 1999

Volgens mij zijn de savegames niet compatible omdat het een hele nieuwe storyline is?
Als iemand dat even test scheelt het mij 10 euro als het niet bevalt :+

(\__/)     (\(\      (\__/)     /)/) 
(='.'=)    (='.')    (       )   ('.'=)
(")_(") o(_")")  (_O_)  ("("_)o
Hoezo "Er zijn geen domme vragen?" Heb je al in mijn Inbox gekeken?

Hoeft niet getest, staat expliciet vermeld in de nieuwsbrief
quote:
It is important to note that X3: Albion Prelude will NOT feature savegame compatibility with X3: Terran Conflict.
edit: of doelde je nou op de storyline? Hoe kan je die testen en weten of het aan jouw smaak voldoet? :P

Tormbo wijzigde dit bericht 08-12-2011 10:28 (21%)

Cooler Master Elite 333, Cooler Master GX550W, MSI 770-G45, AMD Phenom II x6 1055t, Kingston HyperX 2GB 1600 x2, Sapphire HD5830 1GB, Samsung Spinpoint F3 HD103SJ

The Bunnynator

quote:
Tormbo schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:27:
edit: of doelde je nou op de storyline? Hoe kan je die testen en weten of het aan jouw smaak voldoet? :P
Op het storyline gedeelte uiteraard. als ht gewoon een expansion is en je de bestaande galaxy door fladdert en de bestaande quests kan/moet doen en er dan gewoon één quest bij gekomen is dan geloof ik het wel voor die tien euro.
als het echt een nieuwe insteek is en je dus een nieuwe galaxy hebt om te ontdekken en om rel in te schoppen dan is het misschien wel de moeite nog even waard - mits ze XR niet uitbrengen voor ik Skyrim zat ben ;)

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

quote:
Tormbo schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:22:
Savegames zijn niet compatibel met TC, dat staat expliciet vermeld in de nieuwsbrief(helaas). Waarschijnlijk is dit omdat ze de galaxy map enigszins op de schop genomen hebben.

Ik zal mijn vriendin alvast even inlichten :P
ach, hoef ik dus ook niet te zoeken :p

Specs :|: BF:BC2 & BF3 nick: TepelStreeltje

www.erikie.nl
Reg. datum: 29 september 2000

Jemig,

Ik ben een paar weken geleden opnieuw begonnen met tc (zonder te cheaten), heb nu wat stations , een berg UT's. Het spel komt nu pas eigenlijk op gang, komt er een update uit! Aargh... Daar gaat mn leven

traktor scratch!

Mental Aid
Reg. datum: 28 november 2001

quote:
Erikie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:13:
Jemig,

Ik ben een paar weken geleden opnieuw begonnen met tc (zonder te cheaten), heb nu wat stations , een berg UT's. Het spel komt nu pas eigenlijk op gang, komt er een update uit! Aargh... Daar gaat mn leven
Leuk verjaardagscadeautje! gefeliciteerd ;)

Raku

Reg. datum: 24 februari 2001

quote:
socks schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:42:
ik check nog met enige regelmaat de site van egosoft in afwachting van updates voor X:rebirth die 2012 verwacht wordt.

Vandaag een verrassing: X3: Albion Prelude, een uitbreiding voor X3:TC!

[video]
Tof :)
Ben benieuwd hoe en wat!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

@_@;
Reg. datum: 29 augustus 2003

Ben benieuwd naar de kosten voor deze expansion en of het op zich zelf staat of X3 al gekocht moet zijn.

Go to work, send your kids to school, follow fashion, act normal, walk on the pavement, watch T.V. Save for your old age, Obey the law. REPEAT AFTER ME: I AM FREE.

quote:
DreamCatchers schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:17:
Ben benieuwd naar de kosten voor deze expansion en of het op zich zelf staat of X3 al gekocht moet zijn.
Als je de X Superbox hebt dan is-ie gratis, voor eigenaren van X3:TC zal-ie $9.99 zijn, en anders is-ie te krijgen voor $19,99 (in een bundle samen met X3:TC).
bron

Al iemand Albion aan het spelen? Ik moet helaas tot vanavond wachten. Ben wel benieuwd wat voor nieuwe scheepjes er nu in zitten.

Reg. datum: 15 mei 2004

Damn daar gaat mijn voornemen om tijdens de kerstvakantie te studeren voor m'n certificaat :+ Hoe zit het met de mods voor Albion, zijn deze nog/al een beetje compatibel?

Het spel is vandaag pas uitgekomen, ik vrees dus van niet :)

Sowieso zou ik zeggen, probeer eerst vanilla eens, wie weet wat ze allemaal verbeterd hebben.

Reg. datum: 26 augustus 2000

quote:
Sfinx- schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:24:
Damn daar gaat mijn voornemen om tijdens de kerstvakantie te studeren voor m'n certificaat :+ Hoe zit het met de mods voor Albion, zijn deze nog/al een beetje compatibel?
TC mods zouden moeten werken. Mods voor Albion werken waarschijnlijk niet voor TC.

@_@;
Reg. datum: 29 augustus 2003

Ben nu 2 uur aan het spelen geweest in X3 kan niet zeggen dat Albion een toevoeging is.

Go to work, send your kids to school, follow fashion, act normal, walk on the pavement, watch T.V. Save for your old age, Obey the law. REPEAT AFTER ME: I AM FREE.

inert
Reg. datum: 05 november 2006

Alle packs van Egosoft (AP los volgens mij namelijk niet) zijn nu t/m 2 januari -50% op Steam. Heb zelf de gelegenheid maar aangegrepen om het Terran War Pack aan te schaffen, wellicht kan iemand anders er nog wat mee.

Mental Aid

Mjah, wel jammer dat je als je X3:TC hebt je niets aan al die aanbiedingen hebt. X3TC+Albion: 9.99, Albion, 9.99 :( Nog maar even aanhoren of het een beetje leuk is, anders wacht ik wel op rebirth. Heb nog genoeg te spelen op het moment.

Raku

Op dit moment is het kwa plot redelijk beperkt, maar daar is verbetering voor beloofd.

Qua gameplay zijn er een hoop verbeteringen die het opbouwen van een vloot of imperium vergemakkelijken.

Voor iedereen die ervoor voelt om de Stock Exchange te manipuleren:

spoiler:
Vind een stock exchange met een lagere supply dan demand van Mosquito Missiles.
Verkrijg een freighter, met zo hoog mogelijke cargo, laad deze vol met Mosquitos.
Bouw een complex met 1 of meer Mosquito Missile fabrieken
Dump alle missiles van de freighter in het complex.
Koop zoveel mogelijk Mosquito Missile stock(er is meer beschikbaar als de supply hoger is(stock = supply*2))
Laad de missiles terug in de freighter.
Verkoop je stock, met flinke winst.
Herhaal zolang je wilt.

Het zal nog winstgevender zijn als je de *volledige* supply van Mosquito Missiles kan beheersen.

Tormbo wijzigde dit bericht 21-12-2011 09:04 (63%)

Vandaag in de Daily Deal van Steam de X-spellen met 75% korting.
Dus Albion Prelude voor ¤2,50 voor de mensen die het nog niet hebben :)

Fairytale gone bad...

Jup, heb alles van X gekocht voor 10e. heb nu enkele dingen dubbel, maar goed :)

Mental Aid

quote:
anandus schreef op maandag 26 december 2011 @ 00:52:
Vandaag in de Daily Deal van Steam de X-spellen met 75% korting.
Dus Albion Prelude voor ¤2,50 voor de mensen die het nog niet hebben :)
Bedankt voor de tip. Weet nog niet wanneer ik er aan toe kom om te spelen, maar voor 2.50 kan ik deze echt niet laten liggen.

Raku

Reg. datum: 16 april 2002

Als X-noob vraag ik me af wat verstandiger is, meteen beginnen met Albion Prelude of eerst X3:TC gaan doen? Of zelfs helemaal terug en beginnen bij Reunion? :o

Niets...

High speed addict!
Reg. datum: 24 juni 2002

Je kan 3 dingen doen, X3 Reunion zou ik vergeten, maar als je nostalgie wilt, dan wel.

X3AP, je kan dan gelijk goed beginnen en de meeste mods zijn beschikbaar, maar ik zou persoonlijk eerst zonder mods spelen.

X3TC, je kan vanilla spelen wat ik ook heb gedaan tot aan zo'n beetje nu heb ik zonder mods gespeeld (152 game dagen, alles completed), daarna zou het leuk worden om met mods te spelen (dit stelt je bijvoorbeeld in staat om ATF schepen te kopen, beter PHQ zodat een Aran niet gesliced wordt e.t.c.).

X3TC Extended, je kan alvast een beginnetje maken met 1.2, maar 2.0 is dichtbij een release, voordeel hiervan is, is dat alles beter gebalanceerd is en verschillende rassen zullen zo nu en dan ook echt eens een vette mat partij hebben en als jij wat groter bent komen ze je af en toe ook eens wat klappen uit delen.

Let wel op dat X3TC Extended een totaal ander stelsel is, hier is geen toegang meer tot de Commonwealth, Sol system en andere sectoren, dit is vanwege het totaal modden niet mogelijk!
Je begint in het gedeelte van in en om Aldrin als Terran en je hebt 199 sectoren die je totaal kan bezoeken, maar het meeste daarvan is locked totdat je een bepaalde rep of plot heb gedaan.
quote:
BerendBoon schreef op maandag 26 december 2011 @ 16:48:
Als X-noob vraag ik me af wat verstandiger is, meteen beginnen met Albion Prelude of eerst X3:TC gaan doen? Of zelfs helemaal terug en beginnen bij Reunion? :o

Buzzfuzz wijzigde dit bericht 03-01-2012 09:39 (14%)

Mijn pc'tje en veel Amiga's

Reg. datum: 20 september 2005

Op het moment ben ik met XTM bezig en het bevalt me prima. Heb er nu goed 13 uur gameplay opzitten. Ik ben begonnen met de Sinassis start (Teladi) want die begint met iedereen op neutral of friend ;- ) Heb me nu omhoog gewerkt tot vriend van de Terrans en heb daar ook m'n eerste complex gebouwd, 2 Crystal Fabs XL. In heel de Terran space staat daar maar 1 van, en ook nog een M versie. Ik heb de 3 Crystal Fabs van de Argon die in New Horizons stonden opgeblazen, maar tot mijn verbazing stonden er in no-time weer 3 nieuwe.

Er zijn al wel een paar "issues" die hopelijk nog gefixt worden. Er was namelijk beloofd dat de Solar Power Plants produceren in verhouding tot de zonnesterkte in een sector, zowel de NPC als player plants. Dat doen ze niet. De military outposts hebben altijd dezelfde hoeveelheid spullen te koop. Het maakt niet uit of je 1000 2GJ Mil shields koopt of verkoopt, het blijft altijd hetzelfde.... Dat voelt best wel aan als cheaten. Een klein foutje is dat de Nagoya M7M (Terrans) maar 5M kost. Daar waar alle andere M7 schepen het tienvoudige kosten. Maar daar zal wel een nulletje vergeten zijn.

Verder hoop ik ook dat ze nog een goed trade-script erin stoppen zoals bijvoorbeeld het CAG(Commercial Agent) script van de bonuspack. Want spullen kopen en verkopen van en naar jouw stations is echt een hel met de vanilla scripts. De combat scripts en management scripts zijn daarentegen erg leuk.

Die race relations zijn best wel tof in XTM. Ik heb me maar aan de Terrans gelieerd omdat je bij hun iedereen mag afschieten behalve de Goners, en er rep-bonus voor krijgt. Ik heb het al zover geschopt dat er een (klein) armada aan Argon schepen door Terran space aan het banjeren was op zoek naar mij ;D Gelukkig hebben de Terrans dat voor mij opgelost. Het wordt nu wel tijd om de credits om te zetten in wapentuig, want ik denk dat de Paranid ook binnenkort op expeditie gaan ;P

Ik kan niet wachten op XTM 2.0

Same here, al wel weer uitgekeken op AP eigenlijk.

Hou me ondertussen maar even bezig met SPAZ, leuk tussendoor spelletje :)

Reg. datum: 01 september 2002

iemand van de ruimtefanaten hier evochron mercenary geprobeerd?

www.erikie.nl
Reg. datum: 29 september 2000

quote:
Semmy schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:28:
Nop, ziet er opzich wel interessant uit!

traktor scratch!

Reg. datum: 19 juli 2006

quote:
Semmy schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:28:
Schijnt wat minder diep te zijn dan de X-games, meer ala Freelancer..
Zag dat er wat threads op het steam forum staan met impressies van de game...

Ben trouwens van de week begonnen met X3:AP, had binnen 8 uur spelen, 100 mil op de rekening staan. Wel leuk die stock-market ;-)

Xboxlive Gamertag: EK FiReWiRe

Zal je waarschijnlijk na de update niet meer lukken. :)

Ben toch maar even bezig gegaan met de Poisoned Paranid start.

Braaaains
Reg. datum: 14 juni 2002

Ik ben zojuist begonnen aan X3TC maar vroeg me af waar de spanning in dit spel vooral in te zoeken is? Op dit moment vergelijk ik het een beetje met Freelancer en EVE Online. Qua gameplay vind ik het meer op Freelancer lijken, met een beetje de snelheid/traagheid van EVE online erin. Alleen ik mis een beetje de spanning. Het is tot nu toe een beetje missies doen en af en toe een piraat tegenkomen, maar om nou te zeggen dat ik bang ben wanneer ik in de buurt van een gate kom?
Bij EVE online was het altijd spannend wie er in local kwam ingejumped en of ze je gingen webben/scramblen, dat kon een tactisch spel worden. Hier vlieg ik recht op alle schepen af, even knallen en klaar is kees. Of komt daar nog verandering in?

β-γ The Beauty of All

Fairytale gone bad...

zodra je combat rank hoger word, kan je het af en toe best wel lastig krijgen, komt vanzelf wel.

uitdaging in X3 is gewoon een empire opbouwen. UT's, factories, complexxes, vloten aansturen etc
de combat kan je met Freelancer vergelijken, de Economy met Eve, daar houd het wmb klein beetje op met vergelijkingen...

The Bunnynator

quote:
MailMan schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:18:
Ik ben zojuist begonnen aan X3TC maar vroeg me af waar de spanning in dit spel vooral in te zoeken is? Op dit moment vergelijk ik het een beetje met Freelancer en EVE Online. Qua gameplay vind ik het meer op Freelancer lijken, met een beetje de snelheid/traagheid van EVE online erin. Alleen ik mis een beetje de spanning. Het is tot nu toe een beetje missies doen en af en toe een piraat tegenkomen, maar om nou te zeggen dat ik bang ben wanneer ik in de buurt van een gate kom?
Bij EVE online was het altijd spannend wie er in local kwam ingejumped en of ze je gingen webben/scramblen, dat kon een tactisch spel worden. Hier vlieg ik recht op alle schepen af, even knallen en klaar is kees. Of komt daar nog verandering in?
Als je je stressniveau wat op wilt voeren kun je misschien je leven spannender maken door een beetje zelf piraatje te gaan spelen. Dit is vooral leuk in het begin van het spel, als je niets hebt en alles een uitdaging is. Het is gen on-rails knallerij: zoals bij zovele open world spellen maak je zelf het tempo en bepaal je zelf of je een permanente rel voor overleving voert of af en toe een schermutseling. Het tempo gaat nooit hoog worden als je het zelf niet hoog maakt.

Je hoeft trouwens niet alle opties in het spel te benutten - soms is het veel leuker om een potje te spelen waarin je juist bepaalde dingen niet gebruikt.

Lesmateriaal:
http://rapidshare.com/files/254086378/Squiddy_EN.zip
Vervolgens de Advanced cursus:
http://rapidshare.com/files/254086377/Zen_EN.zip
Gevolgd door het vervolg (let op: hieraan pas beginnen als je de vorige af hebt! dit is een vervolg verhaal.)
http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=248619&start=0

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011