![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 168
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw Topic![]() | ||
| ||
![]() |
Rakkerzero wijzigde dit bericht 19-10-2008 13:55 (100%)
fgfg? 
Damn echt zin in de nieuwe talents straks! Eindelijk mijn ret pala gefixt! Wordt even flink ownen in arena de komende weken
Damn echt zin in de nieuwe talents straks! Eindelijk mijn ret pala gefixt! Wordt even flink ownen in arena de komende weken
Rankovic: When i see you in the city! I Kill you!
Ja, ff post claimen voor tweede deel van de startpostquote:
Als er nog updates in de startpost moeten komen, laat maar weten
Rakkerzero wijzigde dit bericht 15-10-2008 14:09 (17%)
Helaas werken al die mirrors uit het vorige topic voor die nieuwe patch niet meer
Heeft iemand misschien een goeie link? 
AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrorsquote:Timocos schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:13:
Helaas werken al die mirrors uit het vorige topic voor die nieuwe patch niet meerHeeft iemand misschien een goeie link?
Probeer ze eens
Reg. datum: 31 oktober 2005
Reg. datum: 31 oktober 2005
Sorry dat ik vroeg om een link.
Maar als je beiden patches met all parts neemt, dan is het toch goed?
Ik vind dit echt goed nieuws voor warlocks. Affli en demo zijn mijns inziens de trees die het leuk maken om een Warlock te spelen. Destro deed (ff wennen om in de verleden tijd te pratenquote:Bokkie schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:09:
[...]
zeg maar gerust echt niet raid viable ongeacht je setup. qua dmg is Afflcition echt heer en meester, gruwlijke cijfers pomp je er daar mee uit.
Pet uphouden is niet echt problematisch met de standaard 80% avoidance en wat micro management, maar je dps laat gewoon zwaar te wensen over. Ik ga niet eens speccen om de demon form te tsten
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
WoW @ Arathor: Dricus 80 Warlock | Pignose 71 Warrior | Arès 75 Death Knight
Welke dan precies? Staat voor het eerst echt onduidelijk aangegevenquote:Rakkerzero schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:14:
[...]
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors
Probeer ze eens
Palm IIIc, Palm M500, Palm M505, Palm Tungsten E, Palm Tungsten E2, Palm Tungsten T, iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC Diamond, iPhone 3G
Feest, uurtje uitstel.
Jammer, had wel graag ff met paar man MC in gewilt om nieuwe pet te scoren ^^
Ga ook compleet overnieuw beginnen met mods. paar ouwe er uit gegooit, paar nieuwe dering.
word weer leuk straks, eerste uur dat ik weer speel.
alle bindings weer goed zetten, skills verplaatsen etc etc
en dan vanavond easymode SWP, alle bosses zijn STUK simpeler geworden.
Quote van USA forums
Ga ook compleet overnieuw beginnen met mods. paar ouwe er uit gegooit, paar nieuwe dering.
Quote van USA forums
kortom, elke dag 1 instance clearen?quote:All existing raids in game are now retard proof. I'm not super excited to see wrath of the lich king now since they pretty much turned the entire game as casual as possible.
Kalecgos-dead after 1 round of portals
brutallus - dead in 2 mins 20 seconds
felmyst - dead after first air phase
eredar twins- conflag blows up entire melee group and we still win with 3 mins left to enrage
muru - lol 55% before first humanoids spawn.
KJ - still 1 shot, but had to pay attention. Having 4mil less hp , blizzard really took a huge dookie in his cereal and made him eat it.
Reg. datum: 26 juli 2008
Reg. datum: 26 juli 2008
Als ik in wil loggen staat er bij language packs "development".
Ik hoef toch geen language pack te installeren? Heb altijd de enGB gehad.
Realms zijn nog niet up , vroeg me het wel af...
Vette nieuwe inlogscreen btw
Ik hoef toch geen language pack te installeren? Heb altijd de enGB gehad.
Realms zijn nog niet up , vroeg me het wel af...
Vette nieuwe inlogscreen btw
Werken helaas allemaal niet (FTP vol, server overbelast, link linkt niet door enz). Naja dan maar via de Blizzard downloader downloaden, wat nu ongeveer nog 4 uur duurtquote:Rakkerzero schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:14:
[...]
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors
Probeer ze eens
AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |
Uit de rijtje van 2.4.3 (TBC) → 3.0.1 All Parts (~845 MiB), een EU linkje proberenquote:Skillz schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:17:
[...]
Welke dan precies? Staat voor het eerst echt onduidelijk aangegeven
Inlogscreen is echt tof. Heb ondertussen al 5x WoW opgestart alleen al om dat scherm te zien. Die draak die komt aanvliegen e.d. geeft het echt een tof gevoel.
Uurtje vertraging bij Blizz. Valt me reuze mee voor zo'n giga patch. Dit is denk ik de grootste die ooit gedaan is 
Ga straks lekker een beetje rondlopen, specs uit proberen en kijken of mijn herbs nog geld willen opbrengen
Ga straks lekker een beetje rondlopen, specs uit proberen en kijken of mijn herbs nog geld willen opbrengen
Tieske 80 Druid @ Genjuros (Cruor)
Reg. datum: 13 juni 2005
Reg. datum: 13 juni 2005
Ach, bovenstaande guild killde waarschijnlijk toch alles al in SWP... wel of geen HP nerf...quote:TepelStreeltje schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:18:
Feest, uurtje uitstel.
Quote van USA forums
[...]
kortom, elke dag 1 instance clearen?
Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)
Ik vond het gisteren vreemd dat mijn blizzard downloader niet begon na het afsluiten van wow.
Vrienden van me hadden nogtans de grote patch al binnen en klaar voor gebruik.
Nu mag ik nog 4 uur wachten om alles opnieuw in te stellen met nieuwe mods

Vrienden van me hadden nogtans de grote patch al binnen en klaar voor gebruik.
Nu mag ik nog 4 uur wachten om alles opnieuw in te stellen met nieuwe mods
2.0.1 en 2.4 komen ook aardig dichtbij.quote:rodie83 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:20:
Uurtje vertraging bij Blizz. Valt me reuze mee voor zo'n giga patch. Dit is denk ik de grootste die ooit gedaan is
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic." Mijn weblog
Ik vond Destruction juist altijd het tofste, 7/7/47 vond ik altijd geweldig om tequote:MrHuge schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:16:
[...]
Ik vind dit echt goed nieuws voor warlocks. Affli en demo zijn mijns inziens de trees die het leuk maken om een Warlock te spelen. Destro deed (ff wennen om in de verleden tijd te praten) veel damage, maar het is wel een 1-button-bash spec, hetgeen niet geldt voor demo en affli.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.