Hoofdcategorieën
Topicacties

Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 4]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Nieuw Topic
Mini powah

Heb nu via een belgische site iets gevonden wat bijna hetzelfde is als de "nepserver" maar dan moet je hem laten staan in je instellingen, alle vinkjes voor syncen uitzetten, en alles op manually zetten...
dat eens proberen.

Die "nepserver" is een exchange server, wat normaal ingesteld staat is bij mij alleen "windows PC"

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Mijn vermoeden van het verbreken van de gesprekken is zojuist weer beantwoord. Zowel thuis als op het werk zit ik in een brak 3g gebied met geen à 1 streepje bereik, gsm echter wel voldoende bereik. Het toestel pakt indien mogelijk altijd 3g. Als ik gebeld wordt en er staat 3g aan dan wordt bijna ieder gesprek verbroken, vervolgens zie ik mijn telefoon zichtbaar naar een gewone g springen. Vervolgens bellen de mensen me terug en kan ik prima bellen. Dit kost me dus veel geld want als ik zelf ga bellen heb ik dit probleem ook, en betaal ik dus iedere keer op zijn minst 1 minuut.

Ik dacht dat een switch tussen umts/gsm vlekkeloos moet verlopen?

Het verklaart in ieder geval dat als ik hem op alleen gsm heb staan mijn gesprekken wel behouden blijven. Helaas gebruik ik ook internet en alleen gsm is dus not done.

Mini powah

@Wiene:
daar heb ik ook af en toe last van. Ik gebruik geen mobiel internet, dus bij mij staat hij meestal op alleen GSM.
Was er geen aangepaste RADIO rom die dit verhelpt?

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Reg. datum: 27 september 2007

quote:
Kix@$$ schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 08:48:
[...]

Als je een engelse ROM hebt, is het \Storage Card\wallpapers\
hij geeft nu wel de wallpapers weer die origineel van HTC in deze map staan. Hij geeft nu ook niet meer aan dat er geen files in de map staan. Volgens mij heeft hij de map nu wel gevonden(je ziet dat hij de foto wil wisselen, maar het scherm blijft zwart), maar leest hij de bestanden niet. Is het mogelijk dat hij geen jpg-files (dus mijn gewone vakantiefoto's) kan lezen?

A.M. Terlouw wijzigde dit bericht 10-10-2008 16:30 (6%)

Reg. datum: 20 september 2006

Vanochtend mijn touch pro uit mijn broekzak gehaald en het touchscreen werkte helemaal niet meer, het lijkt wel of er vocht tussen het scherm zit, niks raars mee gedaan en nog nooit last van gehad met mijn eerdere toestellen van htc (qtek 9100, tytn, p3300). Toestel weggebracht naar belcompany, minimaal twee weken kwijt, ook maar gemeld dat het toestel regelmatig vast staat (grijs scherm) na het laden.
Zegt de mevrouw in de winkel dat je het toestel eigenlijk niet in je broekzak moet doen, iemand anders dit ook wel eens gehoord?

Reg. datum: 07 november 2001

quote:
gijssiepijssie schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:51:
Vanochtend mijn touch pro uit mijn broekzak gehaald en het touchscreen werkte helemaal niet meer, het lijkt wel of er vocht tussen het scherm zit, niks raars mee gedaan en nog nooit last van gehad met mijn eerdere toestellen van htc (qtek 9100, tytn, p3300). Toestel weggebracht naar belcompany, minimaal twee weken kwijt, ook maar gemeld dat het toestel regelmatig vast staat (grijs scherm) na het laden.
Zegt de mevrouw in de winkel dat je het toestel eigenlijk niet in je broekzak moet doen, iemand anders dit ook wel eens gehoord?
Ohohoh, heb jij je telefoon in je broekzak? Hoe kun je dat nou doen?! Je hebt toch wel je excuses aangeboden aan die mevrouw hè :P

Reg. datum: 09 oktober 2008

quote:
Mischa_NL schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 01:33:
[...]
batterijprobleem gaat wel over, maarja als je even gezocht had in dit en vorig topic had je dat wel kunnen vinden.
ook het smsen niet threaded kun je volgens mij vinden in het diamond topic (ik denk dat dit met advanced config kan).
Wat ik al zei ik ben me gek aan het zoeken geweest en het diamond topic bestaat uit 47 pagina's plus een deel of 4 dus misschien heb je een linkje :)

Reg. datum: 20 september 2006

Ik heb me duizendmaal gexcuseerd, ze meldde me ook nog dat zijzelf de telefoon altijd netjes in haar jaszak deed, jaja.
quote:
snarf schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:28:
[...]

Ohohoh, heb jij je telefoon in je broekzak? Hoe kun je dat nou doen?! Je hebt toch wel je excuses aangeboden aan die mevrouw hè :P

aka Fatass, WallyLAN
Reg. datum: 26 juni 1999

Ik heb net mijn Touch Pro met Tomtom binnen. Alles prima en wel, maar met Tomtom (of google maps) moet ik echt in open veld staan, anders heb ik geen GPS ontvangst. Meer mensen die daar last van hebben?

Geen idee wat ik gedaan heb, maar de ontvangst is prima nu:)

FatalError wijzigde dit bericht 10-10-2008 19:51 (18%)

If it ain't broken, tweak it.| Cisco 1841 router | Slackware lief! |Intel C2D E8400, 8GB RAM, Gigabyte P35-DS3L, ATI 4870 1GB, Dell 24"

Reg. datum: 20 mei 2005

quote:
PartyDJJurgen schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:40:
[...]

Wat ik al zei ik ben me gek aan het zoeken geweest en het diamond topic bestaat uit 47 pagina's plus een deel of 4 dus misschien heb je een linkje :)
Gewoon in de FAQ: pgerrits in "HTC P3700 Touch Diamond (deel 3)"

Avond...

M'n TP lijkt wel stabieler te worden naarmate ik 'm nu wat langer heb..vreemd :? d:)b
Alleen een bugje tijdens laden...daarna al een paar keer gehad dat ik opnieuw m'n pincode moest invoeren...
Reg. datum: 18 juli 2007

Sinds woensdag ook in bezit van een Touch Pro. Eerste smartphone voor mij. Twijfelde tussen de x1 en deze. Aangezien de levertijd voor de x1 zo onduidelijk was is het deze geworden en heb dr absoluut geen spijt van. Ben alleen nog op zoek naar een alternatief voor windows live messenger. Heeft iemand hier toevallig een goede tip voor.

Reg. datum: 29 mei 2008

Hij is binnen.

Wat een moddervet apparaat zeg :>

Big Brother is watching you

quote:
bosgraaf27 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 14:03:
Hij is binnen.

Ik heb de T-Mobile variant sinds een paar dagen ook, genaal toestel inderdaad (L).
Dankzij dit topic veel tips binnen gekregen, alleen duurt het helaas iets meer dan een minuut voor een goede fix van GPS, M'n N95 had binnen een seconde of wat een fix :(

AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n

Reg. datum: 11 oktober 2008

Is het mogelijk om ontvangstbevestingen van sms in een aparte map op te slaan. Ik heb ontvangstbevesting aangezet via Advanced configuration tool voor mijn vario 4 maar nu komt dit in mijn normale inbox te staan. Ik zou graag willen dat deze naar een aparte map gaan zodat mijn normale inbox overzichtelijk blijft, en ik eens in de tijd een serie ontvangstbevestingen makkelijk kan verwijderen indien die geen nut meer hebben.

Nissan 200SX owner :)

quote:
MichelJ schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:00:
oude sim kaarten zijn geen UMTS kaarten, om 3g te kunnen gebruiken moet je een UMTS sim kaart hebben.
Ja precies dat probleem heb ik dus.

Maar waarom ik dan niet kan SMS-en vindt ik een beetje raadsel achtig. Kan iemand daar opheldering over geven? Want wat ik weet is: het SMSC nummer staat in de simkaart. De telefoon kan daar niet bij komen, omdat hij een UMTS sim kaart verwacht, en die niet heeft.

Kan ik dan niet via een omweg het SMSC nummer aan de telefoon toe kennen zo dat ik toch kan smsen? (Je blijft een tweaker he :P)

Ik heb me helemaal gek gezocht al maar kan nergens wat vinden.

Chieftec Bigtower | AMD Athlon 64 AM2 3500+ | Water-Cooled | ASUS M2N-E | 2GB Crusial DDR2 | Geforce 7600 | NEC 1300a DVD Bakker

Reg. datum: 12 april 2005

Weer wat nieuws. Tegenwoordig worden binnenkomende telefoontjes direct naar de voicemail verwezen. :|

Reg. datum: 18 september 2001

quote:
El-Loco schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:46:
Weer wat nieuws. Tegenwoordig worden binnenkomende telefoontjes direct naar de voicemail verwezen. :|
Is dat geen setting die je per ongeluk via je provider geregeld hebt?
Direct doorschakelen?

WK NIEUWS, POOLS, en MEER...http://www.wijgaanwinnen.nl

Reg. datum: 01 mei 2006

quote:
bosgraaf27 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 14:03:
Hij is binnen.

ik zou er mee terug gaan als ie helemaal onder de modder en het vet zit.
eeks moet er niet aan denken hey. _O-

maar euh ik wens je veel speel plezier :)

Reg. datum: 01 december 1999

quote:
netblade schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 15:08:
[...]
Dankzij dit topic veel tips binnen gekregen, alleen duurt het helaas iets meer dan een minuut voor een goede fix van GPS, M'n N95 had binnen een seconde of wat een fix :(
Ja de GPS-sensor (of de radio-software) is niet helemaal top. Ik hoop dat het softwarematig is én dat er nog een goede update voor komt.

Reg. datum: 07 december 2007

quote:
DAMAGE schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:11:
[...]

Ja precies dat probleem heb ik dus.

Maar waarom ik dan niet kan SMS-en vindt ik een beetje raadsel achtig. Kan iemand daar opheldering over geven? Want wat ik weet is: het SMSC nummer staat in de simkaart. De telefoon kan daar niet bij komen, omdat hij een UMTS sim kaart verwacht, en die niet heeft.

Kan ik dan niet via een omweg het SMSC nummer aan de telefoon toe kennen zo dat ik toch kan smsen? (Je blijft een tweaker he :P)

Ik heb me helemaal gek gezocht al maar kan nergens wat vinden.
Je kan gewoon een nieuwe sim kaart aanvragen bij je provider, kost je iets van 10 euro. Ben je van dat probleem af

Creative Impulses

Is er voor de Touch Pro of de diamond ergens software beschikbaar om vanaf de PC je contact personen te beheren? Active Sync lijkt dit niet te doen..

Met mijn oude Sony Ericsson kon dit allemaal via de SE Suite...

Creative Impulses Developement

Reg. datum: 06 augustus 1999

quote:
Cidious schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 14:59:
Is er voor de Touch Pro of de diamond ergens software beschikbaar om vanaf de PC je contact personen te beheren? Active Sync lijkt dit niet te doen..

Met mijn oude Sony Ericsson kon dit allemaal via de SE Suite...
Dat heet MS Outlook ....

Medicijnman

aka Fatass, WallyLAN
Reg. datum: 26 juni 1999

Kan het ook zonder Outlook? Om nou speciaal voor het syncen Outlook (en dus Office) aan te schaffen...

If it ain't broken, tweak it.| Cisco 1841 router | Slackware lief! |Intel C2D E8400, 8GB RAM, Gigabyte P35-DS3L, ATI 4870 1GB, Dell 24"

Reg. datum: 23 juli 2006

Microsoft = Windows = Office = Outlook. Dus als je persee echte Office wilt wel anders even google raadplegen ;)

PsYkOfOoL wijzigde dit bericht 12-10-2008 15:57 (5%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: