![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 167
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topic![]() | ||
| ||
![]() |
Rakkerzero wijzigde dit bericht 02-10-2008 13:55 (99%)
Zijn er nog op/aanmerkingen voor de topicstart?
Moeten er nog informatie bijkomen of is bepaalde informatie niet up to date meer. Laat het ff weten, dan ik het zaakje weer ff updaten en upgraden enzo.
Moeten er nog informatie bijkomen of is bepaalde informatie niet up to date meer. Laat het ff weten, dan ik het zaakje weer ff updaten en upgraden enzo.
Rakkerzero wijzigde dit bericht 01-10-2008 13:55 (64%)
Reg. datum: 03 juli 2008
voor zover ik er heel snel overheen ging zag het er goed uit (snel as in 10 paginas/seconden
)
WoW EU Trollbane: Krish 70 lock, Krizs 70 Mage, 70 rogue Elpimpish, 70 priest Faithi, 63 hunter Krisje, 46 Fama paladin
Damn wat gaan die topics snel 
Net even de warrior van een vriend gemigrate naar onze server. Gaan waarschijnlijk de 3vs3 setup toch veranderen, dus hij van de hunter af en dan op zijn warrior.
Net even de warrior van een vriend gemigrate naar onze server. Gaan waarschijnlijk de 3vs3 setup toch veranderen, dus hij van de hunter af en dan op zijn warrior.
The only verdict is vengeance, a vendetta, held as a votive not in vain.
Laylah 80 BE Rogue @ Ravencrest, EU
Liev dagboek,
Gisteren m'n hunter level 40 gedinged
Ik moet nog steeds erg veel quests afronden in STV, heerlijk pewpew
Wat is eigenlijk de beste dps 'soort' voor een pet? Ik heb nu een tijger (Tijgertje
)
Vind de hunter heerlijk om lekker te pewpew'en als ik even geen zin heb om op m'n andere chars te spelen.
Wat is eigenlijk de beste dps 'soort' voor een pet? Ik heb nu een tijger (Tijgertje
Vind de hunter heerlijk om lekker te pewpew'en als ik even geen zin heb om op m'n andere chars te spelen.
Nordrassil: Lvl80: SquidWardy (resto shaman) Lvl 70: PeterPrik (rogue) / Deschain (warlock) / Dejager (BM funter) Lvl 6x: Squidknight (Unholy DK) Lvl 5x: Holysquid (Tankadin)
Kan iedereen zich het "Sword of a thousand truths" nog herinneren 
"How do you kill that which has no life?"
Welnu, Blizzard's antwoord:
http://wotlk.wowhead.com/?item=39344
Heerlijk dat Blizzard nog steeds niet bang is zichzelf op de hak te nemen
Draeg 80 Tauren Druid @ Kul Tiras 0 / 60 / 11
Ik ga aan de honor farm nu! Blizzard gaat het (helaas) niet verwijderen, dus zal ik daar dan ook zeker gebruik van maken! Nieuwe Spellblade and offhand zijn zeer welkom op lvl 80. En miss wat andere gear, als het aardig is voor PvE
Gamingclock Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread. Pleeeeeaaase
cats till 60.. ravager till 70quote:crashoverride schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:26:
Liev dagboek,
Wat is eigenlijk de beste dps 'soort' voor een pet? Ik heb nu een tijger (Tijgertje)
dat is wat ik doe.. en wat het meeste gebeurt ook..
WoW EU Trollbane: Krish 70 lock, Krizs 70 Mage, 70 rogue Elpimpish, 70 priest Faithi, 63 hunter Krisje, 46 Fama paladin
<3 Blizz!quote:Seraphin schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:27:
Kan iedereen zich het "Sword of a thousand truths" nog herinneren
Die wil ik wel op m'n warrior
Ik denk dat Cat en een Raptor op de eerste plek komen. Daarna komt Ravager.quote:crashoverride schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:26:
Wat is eigenlijk de beste dps 'soort' voor een pet? Ik heb nu een tijger (Tijgertje)
Inderdaad, alleen als je gaat lvlen raad ik je toch echt een boar aan. Die charge die ze hebben is zo nice he.. instant 2k threat ofzo op lvl 60 en 4k op lvl 70, tbh.. moet je toch wel heel gek gaan spelen (distracting shot etc spammenquote:Elpimpish schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:36:
[...]
cats till 60.. ravager till 70
dat is wat ik doe.. en wat het meeste gebeurt ook..
Fout, ravager doet meer dmg.. die heb ipv claw/bite kweenie welke van de 2 een andere skill die meer dmg heeft.quote:Rakkerzero schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:40:
[...]
Ik denk dat Cat en een Raptor op de eerste plek komen. Daarna komt Ravager.
DemO1337 wijzigde dit bericht 01-10-2008 14:44 (21%)
godsamme wat ik nu wel even hoerig vind is dat ze nu in 1x weer niet de honour gaan resetten en NIET de tokens gaan removen.
op me tankadin laatst alle tokens weg gegooid omdat ik niet zo vaak pvp, en ik ff bagspace nodig had.
op me tankadin laatst alle tokens weg gegooid omdat ik niet zo vaak pvp, en ik ff bagspace nodig had.
Specs game bak Specs server "Fight the Battle no matter the cost....The world is sick and it is spinning out of control"
Reg. datum: 23 augustus 2007
Reg. datum: 23 augustus 2007
Dat kluift... heb ik gister net 40k uitgegeven voor trinket, omdat ik dacht dat ze het toch wel gingen resetten en nu opeens weer niet...quote:Darkasantion schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:33:
Ik ga aan de honor farm nu! Blizzard gaat het (helaas) niet verwijderen, dus zal ik daar dan ook zeker gebruik van maken! Nieuwe Spellblade and offhand zijn zeer welkom op lvl 80. En miss wat andere gear, als het aardig is voor PvE
Nouja.. dat wordt weer ff buffelen dan I guess....
Gore doet iets minder damage dan Claw. Dus vandaar ik Cat of Raptor zeg. En daarna pas Ravager.quote:DemO1337 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:43:
Fout, ravager doet meer dmg.. die heb ipv claw/bite kweenie welke van de 2 een andere skill die meer dmg heeft.
Heb je ze weggegooit na het bericht van Blizzard dat ze alles gingen resetten? Dan zal dat gelijk een les zijn voor de volgende keer, niet direct handelen wanneer Blizzard iets zegt, maar afwachten tot het zover is. Heb je de tokens al voor het bericht weggegooit? Dan is het natuurlijk gewoon eigen schuld, dikke bult.quote:Gohan-san schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:45:
godsamme wat ik nu wel even hoerig vind is dat ze nu in 1x weer niet de honour gaan resetten en NIET de tokens gaan removen.
Overgens vind ik het best jammer dat ze het niet allemaal resetten, al speel ik geen PVP en zal ik er dus ook weinig mee te maken hebben. Maar een clean start lijkt me wel een stuk netter. En het argument "veel spelers lezen de forums niet, en zullen raar op kijken als het opeens weg is", lijkt me "eenvoudig" op te lossen door een bericht ingame te laten zien. Maar goed, even afwachten tot de patch live gaat, tot die tijd kan alles nog gebeuren.
Ja doet idd net iets minder dmg, maarquote:Rakkerzero schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:49:
[...]
Gore doet iets minder damage dan Claw. Dus vandaar ik Cat of Raptor zeg. En daarna pas Ravager.
Gores the enemy, causing 37 to 61 damage. This attack has a 50% chance to inflict double damage.
Claw the enemy, causing 54 to 76 damage.
Geloof me, dat maakt het helemaal goed!
Double dmg gores + crit = Leuke getalletjes voor een pet!
DemO1337 wijzigde dit bericht 01-10-2008 14:56 (8%)
Ja, natuurlijk. Die regel helemaal vergeten........quote:DemO1337 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:54:
[...]
Ja doet idd net iets minder dmg, maar
Gores the enemy, causing 37 to 61 damage. This attack has a 50% chance to inflict double damage.
Claw the enemy, causing 54 to 76 damage.
Geloof me, dat maakt het helemaal goed!Ravager > Cat
Double dmg gores + crit = Leuke getalletjes voor een pet!
Anyways. ik heb wel een Ravager als pet.
Rakkerzero wijzigde dit bericht 01-10-2008 14:57 (4%)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.