Hoofdcategorieën
Topicacties

Samsung SGH-i900 Omnia Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 88 89 90 91 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 18 september 2008

Ik heb zojuist hoort, dat er binnenkort al een nieuwe Omnia uitkomt?

Is dit waar?

Reg. datum: 19 oktober 2001

Als je nou eens begint met vertellen waar je dit hebt gehoord en om welk toestel het gaat, dan wordt het een stuk duidelijker.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

quote:
jpvaneijk schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 11:39:
[...]
Als ik op downloaden druk, blijft hij hangen in de download. Ik weet dus niet of of ik de satalietgegevens binnenhaal.
Ik wil weten of mijn 'downloadinstellingen' goed staan en ik wil weten of ik kan controleren of die gegevens daadwerkelijk zijn gedownload in één of ander mapje.
Ik ben er achter gekomen dat de enhanced GPS data wordt opgeslagen in xtra.bin in de root van je toestel. Moet je dus even kijken of die gewijzigd wordt.

Reg. datum: 20 maart 2005

quote:
splendes schreef op zondag 28 september 2008 @ 11:58:
[...]

nee probeer zelf maar eens is heel anders je kan de achtergrond wel op zwart zetten maar je icoontjes blijven nog gewoon in kleur

ik zou ook graag willen dat je hoofd menu ook in zwart kan worden gezet dan issie voor mij echt af
Is het überhaupt wel mogelijk om je hoofdmenu aan te passen :?

Reg. datum: 28 september 2008

quote:
jpvaneijk schreef op zondag 28 september 2008 @ 13:19:
[...]

Hoe moeten die voor Vodafone staan dan? Ik heb de volgende instellingen:

GPRS Authentications:
GPRS Connection
Name: Vodafone Internet
Authentication: PAP

Modem settings
Name: Vodafone International
Number: Live.vodafone.com

Celluar Line GPRS
Accespoint name: live.vadofone.com

Ik ben benieuwd!
Instellingen-->Verbinding-->Operator instellingen en dan Vodafone aanklikken, dan wordt alles op de juiste manier ingesteld.

Veurscheutuhhh

quote:
VPMercedes schreef op zondag 28 september 2008 @ 15:14:
[...]

Is het überhaupt wel mogelijk om je hoofdmenu aan te passen :?
nee maar dat zou ik wel willen het zou niet moeilijk moeten zijn de F480 heeft het ook dus waarom de i900 niet ?

Fuck Apple / Iphone, telefoon verkopers gezocht in zoetermeer voor meer info stuur me een PM

Hmmmm
Reg. datum: 01 juli 2000

Voor de liefhebbers.. Ik ben bezig om te bekijken of het ook mogelijk is om android te draaien op de omnia (net zoals op bv. de kaiser). Hier wat detail info betreffende de architectuur:
code:
1
2
3
4
Welcome, this is HaRET 0.5.1 running on WindowsCE v5.2
Minimal virtual address: 00010000, maximal virtual address: 7FFFFFFF
Detected machine Default/generic (Plat='PocketPC' OEM='SGH-i900')
CPU is Intel ARM arch 5TE revision 2 product 9 stepping 2 running in system mode

Veurscheutuhhh

quote:
us1111 schreef op zondag 28 september 2008 @ 16:16:
Voor de liefhebbers.. Ik ben bezig om te bekijken of het ook mogelijk is om android te draaien op de omnia (net zoals op bv. de kaiser). Hier wat detail info betreffende de architectuur:
code:
1
2
3
4
Welcome, this is HaRET 0.5.1 running on WindowsCE v5.2
Minimal virtual address: 00010000, maximal virtual address: 7FFFFFFF
Detected machine Default/generic (Plat='PocketPC' OEM='SGH-i900')
CPU is Intel ARM arch 5TE revision 2 product 9 stepping 2 running in system mode

voor een leek is dit natuurlijk abracadabra

Fuck Apple / Iphone, telefoon verkopers gezocht in zoetermeer voor meer info stuur me een PM

quote:
splendes schreef op zondag 28 september 2008 @ 16:44:
[...]
Gelukkig hoeven leeken er dan ook niet op te reageren. Als je er iets mee kan, doe er je voordeel mee en anders laat je het links liggen.

In tegenstelling tot us1111 zijn post, voegt je reactie niet echt veel toe.

DeOS wijzigde dit bericht 28-09-2008 17:08 (11%)

Reg. datum: 09 oktober 2004

quote:
DeOS schreef op zondag 28 september 2008 @ 17:06:
[...]

Gelukkig hoeven leeken er dan ook niet op te reageren. Als je er iets mee kan, doe er je voordeel mee en anders laat je het links liggen.

In tegenstelling tot us1111 zijn post, voegt je reactie niet echt veel toe.
Ben jij een mod? (serieuze vraag)

Reg. datum: 17 augustus 2006

quote:
hardcore_bass schreef op zondag 28 september 2008 @ 17:26:
[...]

Ben jij een mod? (serieuze vraag)
Waarom vraag je dit? (serieuze vraag)
Oh en ik vind namelijk dat Deos een goede opmerking maakte. Onzin opmerkingen (zoals die van splendes) voegen namelijk niks toe aan een topic. Net zoals jouw post (en de mijne nu).

silmaril8 wijzigde dit bericht 28-09-2008 17:32 (3%)

Reg. datum: 22 september 2006

Hallo,
ik heb nu sinds een maand de samsung i900. Nu zat ik een tijdje geleden te denken dat het wel handig zou zijn als ik internet zou kunnen gebruiken op mijn laptop, via mijn telefoon (aangezien ik onbeperkt internet heb op mijn telefoon).
Heb een beetje gekeken, maar kon niet vinden hoe en wat. Wel dat er andere zijn die er ook mee bezig zijn, maar niet hoe en of het gelukt is.
nu vroeg ik mij dus af of iemand mij hiermee zou kunnen helpen.
ik heb een sony vaio FE31H met windows XP mce en een samsung i900 met onbeperkt internet.
Hoe kan ik het internet van mijn mobiel gebruiken op mijn laptop?
Ik hoor het graag.
alvast bedankt!

Onder "programma's" vind je "gedeelde internetverbinding" . Hier kun je de optie "USB" selecteren en je mobiele internetverbinding. Via de usb kabel kun je hierna via je toestel internetten.

Reg. datum: 20 september 2008

met een usb kabel die bij de telefoon geleverd is en via gedeelde internetverbinding te selecteren is dit mogelijk.

je was me voor deOs :)

burnboy1968 wijzigde dit bericht 28-09-2008 19:13 (10%)

Reg. datum: 12 augustus 2008

quote:
splendes schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 20:57:
geweldig van dit soort posts moeten we er meer hebben zelfs nijs kan dit op zijn i900 plaatsen zonder handleiding :P
Vanwaar deze kleine haat?

Maare Mijn internet is weer aan het kutten. Als ik WIFI aan zet kan ik geen sites laden.
Hoe moesten die verbindingsinstellingen ook alweer staan?
quote:
Michiel Jansen schreef op zondag 28 september 2008 @ 09:42:
Ik had een flash lite 3.1 cab gevonden. DEZE NIET GEBRUIKEN voor je i900. ik heb em niet gebricked, maar hij liep helemaal vast
Ik had deze ook op mijn i900 gezet, maar werkte ook niet naar behoren.
Dus wordt nog even afwachten op een betere of andere versie.

Nijs wijzigde dit bericht 28-09-2008 19:57 (31%)

fa2

Hmmmm

quote:
splendes schreef op zondag 28 september 2008 @ 16:44:
[...]

We zitten hier wel op tweakers en niet op beginners.net... Om eerlijk te zijn vind ik het niveau hier wel een beetje erg diep zinken.. Bijvoorbeeld rechtstreekse vergelijkingen maken tussen een F480 met proprietary OS en een i900 met Windows Mobile is eigenlijk een beetje jammer.. Daarbij zit je in dit topic zeer goed als je niet weet hoe je IGO8 moet installeren of je trilstand moet uitzetten... :'(

Ik wil niet denigrerend overkomen, maar ben wel lichtelijk teleurgesteld... Development is blijkbaar uit den boze en oweee als je een beetje dieper op je machientje wilt ingaan.. Dát zouden juist de leuke dingen moeten zijn imho.. Stel je eens voor dat je wat (liefst veel) meer uit je omnia kan halen...

http://www.talkandroid.co...roid-htc-tytn-kaiser.html

Maar goed... Ik heb ook manilla2d even uitgeprobeerd en ook deze draait zonder al teveel problemen op de omnia..

http://www.youtube.com/watch?v=4LpKFeXSNEg
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=398173

Ik heb een custom background aangemaakt en de xml file aangepast zodat hij fullscreen draait op de omnia (240x400) mocht iemand interesse hebben, zet ik hem hier ergens neer...

us1111 wijzigde dit bericht 28-09-2008 21:03 (25%)

Reg. datum: 22 september 2006

quote:
DeOS schreef op zondag 28 september 2008 @ 19:12:
Onder "programma's" vind je "gedeelde internetverbinding" . Hier kun je de optie "USB" selecteren en je mobiele internetverbinding. Via de usb kabel kun je hierna via je toestel internetten.
Super!!! haha, wel erg simpel. zit nu dus via m'n tel hier.
bedankt DeOS & burnboy1968.
kan ik morgen in de trein lekker internetten

Acties: [view]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Modbreak:
Bij deze het vriendelijke verzoek om NIET over het niveau van berichten in discussie te gaan. Als dat je stoort, maak dan aub een TR (TopicReport) aan.

quote:
us1111 schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:42:
[...]
Maar goed... Ik heb ook manilla2d even uitgeprobeerd en ook deze draait zonder al teveel problemen op de omnia..

http://www.youtube.com/watch?v=4LpKFeXSNEg
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=398173

Ik heb een custom background aangemaakt en de xml file aangepast zodat hij fullscreen draait op de omnia (240x400) mocht iemand interesse hebben, zet ik hem hier ergens neer...
Interesse hier. Was net van plan om van de week manilla2d er zelf op te zetten.

Heb je nog kunnen kijken naar voice dial?

Hmmmm

quote:
DeOS schreef op zondag 28 september 2008 @ 21:16:
[...]

Interesse hier. Was net van plan om van de week manilla2d er zelf op te zetten.

Heb je nog kunnen kijken naar voice dial?
Nou, ik heb de cab die je had neergezet even geprobeerd.. Weet dus niet of hij al in de rom zat, maar vermoed het niet.. Ik denk dat ik morgen toe ben aan een hard reset (en/of upgrade naar ...HI3) en zal dan ff voor je kijken.. Let er wel op dat je (volgens de geleerden op XDA) een hard reset nodig bent om manilla te verwijderen.. Wat ik wel jammer vind aan deze voice dial, is dat je hem eerst moet trainen per naam. Mijn oude N95 herkende alles zonder dat ik iets hoefde te leren...

Wat betreft manilla.... Ik zal de verschillen tussen de originele xml en de 240x400 versie vanavond of morgen even plaatsen.. Let wel.. er zijn een aantal zaken die (nog) niet handig zijn:

- Alles moet op je phone memory (13MB in /windows) of je moet handmatig zaken gaan splitsen adhv. de HTChomeSettings.xml
- Weather zeurt vrij vaak over een missende data verbinding (als je geen always internet hebt)
- Comm manager werkt wel, maar WiFi niet... De originele comm manager wil niet starten vanuit manilla
- Een aantal schermen is bijna niet aan te passen aan 240x400 zonder daarvoor helemaal de gehele skin te gaan herschrijven..

Maar hij draait verder retesnel en ziet er in z'n algemeen goed uit, op dit moment is het allemaal al goed werkbaar en dit is een vrij vroege versie zelfs.. Als het zo doorgaat wordt dit zeker mijn vervanger voor SPB...

Reg. datum: 05 december 2006

Ik weet niet hoe ik het zoeken moet dus wellicht dat het ergens al eerder beantwoord is.
Ik heb de volgende vraag.

Als ik gebeld wordt dan wil ik dat ik enkel op kan nemen door op de opneem knop te drukken. Niet via het scherm.
Is me nu al enkele keren gebeurt dat ik iemand 'wegdruk' doordat in me broekzak ik op negeren heb gedrukt in het touchscreen.
Is het mogelijk dit op alleen de opneem knop te laten zetten?

Dacht dat met de vorige WM telefoons dit een optie was HOE je op wilde nemen. Anybutten, anywhere onscreen of enkel opneem knop.

Iemand die weet hoe ik dat in moet stellen. Is behoorlijk irritant zo.

Reg. datum: 07 april 2006

Tweakers! zwerf al een tijd rondt in dit topic, alle delen gelezen en paar dagen geleden besloten een update te doen via de samsungwebsite, waar ik spijt van heb!

Ik heb(had) een gewone samsung omnia i900XKHH1 geloof ik, nu wou ik de nieuwe rom eropzetten, alle instructies gevolgd van de samsungsite. maar het is niet gelukt! als ik hem opstart krijg ik nu de witte letters SAMSUNG OMNIA en dan een blauw scherm met 10 puntjes onderelkaar! nu is me telefoon dus niet meer bruikbaar...
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? voel me behoorlijk fucked up hierdoor,

Ik hoor het graag! bedankt voor de reacties alvast.

Reg. datum: 21 juli 2008

@ us1111

Als ik me niet vergis is die manilla een soort van touchflo wat je op de HTC diamond en pro hebt?
Ik heb daar wel interesse in om dat eens uit te proberen dus als je me daar bij mee zou kunnen helpen.

quote:
DeOS schreef op zondag 28 september 2008 @ 14:56:
Als je nou eens begint met vertellen waar je dit hebt gehoord en om welk toestel het gaat, dan wordt het een stuk duidelijker.
Nen maat van mij is gistere in nen gsm winkel gaan vrage voor ook nen I900 Omnia te kopen. Maar em kent diene verkoper persoonlijk. En die had hem dat afgeraden en gezegd voor ongeveer een maand te wachten.
Dat er dan al direct een nieuwe versie van de Omnia uitkomt.

Ik heb al zitten zoeken op het internet en het enigste dat ik dan kan terugvinden is over de Samsung M8800..

dus weet ik het niet aja:s

quote:
franktig schreef op zondag 28 september 2008 @ 22:01:
Tweakers! zwerf al een tijd rondt in dit topic, alle delen gelezen en paar dagen geleden besloten een update te doen via de samsungwebsite, waar ik spijt van heb!

Ik heb(had) een gewone samsung omnia i900XKHH1 geloof ik, nu wou ik de nieuwe rom eropzetten, alle instructies gevolgd van de samsungsite. maar het is niet gelukt! als ik hem opstart krijg ik nu de witte letters SAMSUNG OMNIA en dan een blauw scherm met 10 puntjes onderelkaar! nu is me telefoon dus niet meer bruikbaar...
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? voel me behoorlijk fucked up hierdoor,

Ik hoor het graag! bedankt voor de reacties alvast.
Heb dus juist hetzelfde voorhad als u..
Mijn toestel is terug binnen hiervoor.

Heb hierwel op het forum in deel 3 een oplossing gevonden voor dit zelf te maken.

Staan nog steeds warez op die site, dus no go ;)

Aub;)
het is wel op eigen risico;)

DaannO wijzigde dit bericht 28-09-2008 22:23 (8%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 88 89 90 91 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: