As finishing touch, God created the Dutch.
Is dat niet deel drie? Deel twee was toch Beyond Divinity?quote:FloydRaalte schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:44:
Helemaal mee eens hurtebise, Divine Divinity was echt een topper. Deeltje 2 genaamd "Divinity II Ego Draconis" (vertaald is dat "ik de draak"?!) komt in Q1 2009 geloof ik, nog voor Diablo 3. Lijkt me ZO vet. Schijnt dat je op een gegeven moment in een draak kunt veranderen, dus je hebt altijd een Flying Mount bij je
http://www.larian.com/fansites.php
Ik ga morgen even langs bij de plaatselijke gameshop, die heeft namelijk wel vaker CE's die je nergens anders vindt.
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Citizen of Vienna
Uitgebreid verslag met veel eyecandy in PCGameplay van oktober. Draak klopt idd. Je bent je zo je eigen mount. zodat je als het ware firstperson fireballs kan knallen. Spel zou voor Q2 2009 zijn.quote:FloydRaalte schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:44:
Helemaal mee eens hurtebise, Divine Divinity was echt een topper. Deeltje 2 genaamd "Divinity II Ego Draconis" (vertaald is dat "ik de draak"?!) komt in Q1 2009 geloof ik, nog voor Diablo 3. Lijkt me ZO vet. Schijnt dat je op een gegeven moment in een draak kunt veranderen, dus je hebt altijd een Flying Mount bij je
http://www.larian.com/fansites.php
@ Troonstaal: Nope, Beyond Divinity was een standalone addon van DivDiv. Geen draak, wel een deadknight die met je meeliep. Stuk minder beklijvend dan DivDiv trouwens.
Hurtebise wijzigde dit bericht 01-10-2008 15:53 (11%)
Beyond divinity is een expension voor Divine divinityquote:TroonStaal schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:17:
[...]
Is dat niet deel drie? Deel twee was toch Beyond Divinity?
Ik ga morgen even langs bij de plaatselijke gameshop, die heeft namelijk wel vaker CE's die je nergens anders vindt.
Deathwing - Paladin (Prot) lvl 80 - Bíanca - Rogue (Sub) lvl 80 - Shade
Citizen of Vienna
Remember, remember the 5th of November.
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag; Do my eyes represent the OO in gOOgle or something?
In de demo kon ik door de gate heen zonder de quest aan te nemen, dus daar de skeleton boss gekilled (lvl 7 dual wield
Ook een lvl 7 gelved met bows, blacksmith en mounts enzo lijkt me wel leuk
Games: BF1942, World of Warcraft, Sacred 2, LBP!
Reg. datum: 03 augustus 2004
datzelfde wil ik ook graag weten.quote:Four schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:42:
iemand al in NL een CEditie kunnen vinden??
Q6600@3.6Ghz (450x8), 2x2GB 800 DDR2 GSkill @ 900mhz, HD4870@875/1050 - HR03-GT ,P35-DS4, 2x Samsung Spinpoint 320GB RAID0, 36GB Raptor 10k, Antec Nine Hundred, Corsair 520w
Je zegt dat je de demo hebt uitgespeeld, krijg je daar ingame ook een bericht van of zijn je quest gewoon op zoals bij mij? Ik heb namelijk alles verkent en ik kan gewoon niet verder. Ook kan ik twee quests niet uitspelen:
Yellow herb quest: Je moet voor een boerin 4 yellow herbs verzamelen. Daarvoor moet je een paar van die trolletjes verslaan bij een riviertje. Makkie, maar het 4de trolletje dat een yellow herb zou moeten droppen is bij mijn niet aanwezig. Dus heb ik 3 van de 4 herbs en kan ik de querst niet afmaken.
Gang of villans quest: Dit is de storyline quest. Waarschijnlijk mag je deze niet verder spelen omdat het een demo is. Wel raar dat ze dan wel de quest opgeven, maargoed. Het gaat om de gangleider die je moet afmaken. Volgens mij is de gate die uit het dorp naar deze gangleider leid al het einde omdat deze op slot zit. Wanneer je de wachter aanspreekt start er een timer en binnen 4 minuten eindigd dan de demo. Je kunt echter de wachter niet aanspreken en dwars door het hek lopen. Je kunt dan de skelton king mollen waarna het eindigd in een dood lopend ravijn. Achter de stenen in het ravijn bevind zich de gangleider maar daar kun je dus niet komen.
Al met al een prima demo! Hier en daar nog buggy, maar daaris het een demo voor. Bijvoorbeeld vijanden die als ze dood zijn half in de grond zakken en vast zitten in een animatieloop waarbij ze nog met hun wapens slaan. Of vijanden die je gedood hebt maar toch nog achter je aan komen en jouw pijn doen, je kunt hun echter niet raken want ze zijn "dood". Maar dat nemen we voor lief
Kan niet wachten tot hij in de winkels ligt!
As finishing touch, God created the Dutch.
Natuurlijk gelijk de hele avond gespeeld. Heb me goed vermaakt met de Inquisitor. Ik heb wat pics gemaakt van de verpakking van de CE:
(pas op : pop-ups)

Om op jouw vraag terug te komen Vash, online werd ik met eu.sacrednet.com (zoiets) verbonden. Dat zal misschien bij jou wel au.sacrednet.com zijn? Er waren trouwens alleen maar Duitsers. Was zelfs al iemand met level 32
Heb trouwens gehoord dat er donderdag al een patch komt, er worden o.a. 100 nieuwe rare's toegevoegd en je kan nu 6 ipv 3 online character slots hebben!
Ik ga nog even spelen
Citizen of Vienna
Vraagje aan de mods: Kan deze post voor mij geblocked worden?quote:H3llsing schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 23:49:
Ik heb hem! De Duitse CE editie door Amazon Duitsland.
Natuurlijk gelijk de hele avond gespeeld. Heb me goed vermaakt met de Inquisitor. Ik heb wat pics gemaakt van de verpakking van de CE:
(pas op : pop-ups)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Om op jouw vraag terug te komen Vash, online werd ik met eu.sacrednet.com (zoiets) verbonden. Dat zal misschien bij jou wel au.sacrednet.com zijn? Er waren trouwens alleen maar Duitsers. Was zelfs al iemand met level 32![]()
Heb trouwens gehoord dat er donderdag al een patch komt, er worden o.a. 100 nieuwe rare's toegevoegd en je kan nu 6 ipv 3 online character slots hebben!
Ik ga nog even spelen
Ik wordt er namelijk stikjaloers van
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Ja, ik heb eigenlijk alle quests af, behalve 1 (of 2) die achter de gate en dan achter dat doodlopende ravijn. Ik kon door de gate lopen zonder timerquote:FloydRaalte schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:32:
@Meme1000:
Je zegt dat je de demo hebt uitgespeeld, krijg je daar ingame ook een bericht van of zijn je quest gewoon op zoals bij mij? Ik heb namelijk alles verkent en ik kan gewoon niet verder. Ook kan ik twee quests niet uitspelen:
Yellow herb quest: Je moet voor een boerin 4 yellow herbs verzamelen. Daarvoor moet je een paar van die trolletjes verslaan bij een riviertje. Makkie, maar het 4de trolletje dat een yellow herb zou moeten droppen is bij mijn niet aanwezig. Dus heb ik 3 van de 4 herbs en kan ik de querst niet afmaken.
Gang of villans quest: Dit is de storyline quest. Waarschijnlijk mag je deze niet verder spelen omdat het een demo is. Wel raar dat ze dan wel de quest opgeven, maargoed. Het gaat om de gangleider die je moet afmaken. Volgens mij is de gate die uit het dorp naar deze gangleider leid al het einde omdat deze op slot zit. Wanneer je de wachter aanspreekt start er een timer en binnen 4 minuten eindigd dan de demo. Je kunt echter de wachter niet aanspreken en dwars door het hek lopen. Je kunt dan de skelton king mollen waarna het eindigd in een dood lopend ravijn. Achter de stenen in het ravijn bevind zich de gangleider maar daar kun je dus niet komen.
Al met al een prima demo! Hier en daar nog buggy, maar daaris het een demo voor. Bijvoorbeeld vijanden die als ze dood zijn half in de grond zakken en vast zitten in een animatieloop waarbij ze nog met hun wapens slaan. Of vijanden die je gedood hebt maar toch nog achter je aan komen en jouw pijn doen, je kunt hun echter niet raken want ze zijn "dood". Maar dat nemen we voor lief![]()
Kan niet wachten tot hij in de winkels ligt!
En damn de CE is toch wel heel nice
Games: BF1942, World of Warcraft, Sacred 2, LBP!
Is het bekend of er een demo uitkomt voor de PS3 ergens in de nabije toekomst?
PSN ID: Vanholm - Ik speel nu: Resistance 2, Fallout 3, Midnight Club: LA, Fifa 09, GTA4, Wipeout HD, Beijing 2008. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)
hehequote:TroonStaal schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 00:00:
[...]
Vraagje aan de mods: Kan deze post voor mij geblocked worden?
Ik wordt er namelijk stikjaloers van![]()
Ziet er goed uit zeg! Veel plezier er mee!
Heb nu na een goede 5 uur nog steeds een goede indruk van het spel en zit nog steeds in het begin voor mijn gevoel.
Ik wil namelijk de hele map uncoveren net zoals ik altijd bij Sacred 1 deed.
Maar eens zien hoe het is met de balancing, ik heb tot nu toe op bronze geen 1x een health potion moeten gebruiken. Enkele bugs die ik zag in de demo zijn weg, wel was er tot nu toe 1 bug in een missie waar een soldaat de hele tijd in een loop wat zei.
Kan niet wachten om vanavond verder te kunnen spelen en ik hoop dat jullie hem ook snel binnen krijgen.
Over de PS3 demo kan ik dit op een Duitse site vinden :
"Zur Demo: Deep Silver wird Themes, Screenshots, Bilder und Video-Trailer über das Playstation Store veröffentlichen, dann soll eine Demo dazu kommen. Erscheinen soll der Titel am 6. November, da kann die Demo nicht weit sein."
Schijnbaar dus wel. Veel kan ik er niet over zeggen omdat ik geen console thuis heb.
Citizen of Vienna
Wacht al veel te lang op deze game. Zou het nut hebben om vanavond effe de stad in te duiken om te kijken of iemand hem al in de shop heeft liggen, het vrouwtje is van het weekend werken en ik wil me eigenlijk opsluiten om het hele weekend Sacred 2 te spelen!
Als iemand Sacred 2 ergens spot vandaag in de winkel, hier laten weten dan rij ik er naar toe....
O, o, o the horror.......
I pitty the fools who took my game-station.....
Citizen of Vienna
Het is al een ganse tijd geleden dat ik nog een hack'n slash game gespeeld heb, de laatste was vorig jaar met Hellgate London, maar dit is toch alweer een ander soort spel.
Ik heb voornamelijk problemen met de camera. Misschien ben ik misvormd geworden door zoveel MMO's te spelen de laatste tijd, maar ik wil constant de camera bewegen met mijn rechter muisknop, wat natuurlijk geen optie is met dit soort spellen.
Ik probeer het dan maar te spelen met de cameramanipulatie op het toetsenbord met de WASD toetsen. Dat ging iets vlotter, maar heel comfortabel spelen was het nog niet.
Ten tweede vind ik geen goeie positie voor de camera. Volledig ingezoomd is het speelveld veel te klein om lekker op te spelen (maar wel lekker detail om te bekijken). Volledig uitgezoomd is alles te klein om vlotjes aan te klikken. Dus ik ben op zoek naar een comfortabele positie daartussen, maar ik heb ook nog altijd niet gevonden.
Sacred 2 is ook best een vrij pittig spel voor mijn systeem. Ik ben het al gewoon dat ik nieuwe spellen niet meer hoef te spelen op 1920x1200 met mijn 7900GTX (alhoewel, hangt af van spel tot spel), maar zelfs op 1680x1050 met detail op medium zou het allemaal nog iets vlotter mogen. Ligt dit aan de demo en is de release versie beter geoptimaliseerd, want hoewel Sacred 2 heel mooi is, vind ik de systeemeisen toch vrij zwaar de pan uitswingen. Zoveel polygonen hebben karakters nu ook weer niet.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
Reg. datum: 04 september 2005
Ziet er netjes uitquote:H3llsing schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 23:49:
Ik heb hem! De Duitse CE editie door Amazon Duitsland.
Om op jouw vraag terug te komen Vash, online werd ik met eu.sacrednet.com (zoiets) verbonden. Dat zal misschien bij jou wel au.sacrednet.com zijn? Er waren trouwens alleen maar Duitsers. Was zelfs al iemand met level 32
De enige die (voor zover ik weet) uit is, is de DE versie. Op het officiele is het ook een zooitje met release-dates. Vanuit de publishers komt er maar heel weinig info naar voren en de games-sites en shops hebben het daarom ook nogal eens fout. De US versie komt iig in November, dat staat min-of-meer wel vast (PC-versie). UK en EU is nogal een raadsel.
@hierboven, heb jij AA aanstaan? Bij mij hakte dat er iig heel erg hard in met de frame-rate.
Vash_Stampede wijzigde dit bericht 02-10-2008 09:30 (4%)
E8400 | 4GB RAM | 8800GT - War. War never changes. | GTA IV PC Live ID: Krshnik01
Ik heb wel een beetje het gevoel dat de full beter loopt dan de demo, en is ook net iets mooier.
Zelf draai ik het met alles op high en 1280x1024 resolutie redelijk goed (hier en daar een stotter).
Dit op een x2 3800+ (die al aan vervanging toe is) 2gig mem, 8800GT en Windows Vista x64.
Edit : Ik heb AA op 2x
Edit 2 : November 11, 2008 pas voor de Engelstalige versie! Dat is gewoon nog een dikke maand wachten. Heb de startpost er maar mee geupdate.
H3llSiNG wijzigde dit bericht 02-10-2008 09:38 (13%)
Citizen of Vienna
krijg je die draagslaaf nou ook in je online char?
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag; Do my eyes represent the OO in gOOgle or something?
Die draagslaaf kan ik alleen in closed net gebruiken. dus niet public online en ook niet single player. Heb de slaaf nog niet kunnen proberen omdat vandaag pas de servers echt gaan werken.quote:Four schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:38:
H3llsing,
krijg je die draagslaaf nou ook in je online char?
Citizen of Vienna
Mwa, je wil toch op closed blijven ivm cheaters etc... dus dat is wel leuk om te hebben in een CE.quote:H3llsing schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:40:
[...]
Die draagslaaf kan ik alleen in closed net gebruiken.
Als ik weer inet heb, ga ik de demo testen. Jullie reacties zijn te lovend om 'em niet te kopen.
Hurtebise wijzigde dit bericht 02-10-2008 14:08 (81%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last