Hoofdcategorieën
Topicacties

[Ervaringen] Samsung NC10

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 05 september 2001

Van de Duitse Samsung website: Eind oktober leverbaar, 160GB voor ¤ 399,- (aanbevolen verkoopprijs). Zal mij niks verbazen als ze straks wat goedkoper in de winkel liggen. Zo te lezen komt er voorlopig alleen een witte versie.

pdf: http://presse.samsung.de/...90-4f05-a15c-6282e3c8ad2a

http://presse.samsung.de/webdownloads/pressedownloads/nc10_001.jpg

http://presse.samsung.de/webdownloads/pressedownloads/nc10_002.jpg

http://presse.samsung.de/webdownloads/pressedownloads/nc10_004.jpg

Een moderator wijzigde dit bericht 13-10-2008 12:49 (23%)
Reden: Leer eens is resizen

GTA IV - FS-X
Reg. datum: 04 november 2005

Hoe goedkoper, hoe beter. :D Mooie foto's BTW. ;)

*ASUS P5E* | *XEON E3110@ 4.7 GHZ* | *Crucial Tracer @1000-CL4* | *MSI HD5770 1GB* | *X-FI Titanium* 2E HANDS

Paco is de kreet!
Reg. datum: 15 oktober 2001

quote:
was me ook opgevallen na wat rondneuzen. Lekker handige naamstelling.

Ik hoop dat er snel een zwarte versie uitkomt. Wit ziet er ook wel goed uit maar ik heb toch liever een zwarte versie.

Reg. datum: 07 augustus 2003

Vanaf november in België
http://www.zdnet.be/news.cfm?id=91923&mxp=122

Dus met azerty !

Noflow.nl!
Reg. datum: 05 maart 2005

Prima laptopje, ook kudo's voor het antibacteriele toetsenbord.

Enige minpuntjes vind ik:

geen b/g/N wireless
slechts 1gb ram, ipv 2 (is er iets bekend over of dit bij deze laptop bij te prikken is?
ietwat aan de grote kant in het netbooksegment.

www.noflow.nl

Paco is de kreet!

Net voor de gein even een pre-order geprobeerd bij play.com (ze hadden een actie op diverse producten). Blijkt dat we geen laptops bij ze kunnen bestellen 'This item can only be delivered to a UK address. '. Hmm nu is ie overigens nog steeds 460+ euro.

quote:
funrider schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 19:04:
Hmm nu is ie overigens nog steeds 460+ euro.
Hij zal hier vast wel goedkoper worden in de winkel aangezien de adviesprijs op ¤ 399,- ligt.

Al surfend kwam ik dit plaatje tegen. Witte versie met een zwart toetsenbord :?

http://img217.imageshack.us/img217/2166/sam1iv5.jpg

GTA IV - FS-X
Reg. datum: 04 november 2005

quote:
Resinman schreef op zondag 28 september 2008 @ 11:38:
Al surfend kwam ik dit plaatje tegen. Witte versie met een zwart toetsenbord :?

[afbeelding]
Het heeft wel íets vind ik... Maar niet mijn keuze eerlijk gezegd. :N

*ASUS P5E* | *XEON E3110@ 4.7 GHZ* | *Crucial Tracer @1000-CL4* | *MSI HD5770 1GB* | *X-FI Titanium* 2E HANDS

Reg. datum: 28 augustus 2006

Die vind ik best wel mooi, hoop dat ze die ook uitbrengen!
Word trouwens wel een beetje gek van het wachten, had gisteren zelfs bijna een 1000h aangeschaft :X
Het enige wat me daarvan weerhield was het brakke toetsenbord (de versie die ik in handen had) en de gedachte dat ik vast en zeker spijt krijg als de NC10 er straks is (welke ik een stuk mooier vind!)

Reg. datum: 16 december 2007

De ASUS 1000H is ook een mooi apparaat maar idd niet zo mooi als de NC10 (in mijn ogen). Daarnaast is de accuduur van de NC10 beter. Ik blijf daarom ook maar wachten totdat de NC10 in Nederland leverbaar is. Anders ga ik er zeker spijt van krijgen...

Ik hoop dat de NC10 het wachten waard is en dat er geen problemen mee zijn bij release.

C2D E6750 / 4GB / HD3850 / 1TB / Samsung 206BW Dual / MX Revolution / Illuminated Keyboard /// Samsung NC10 / VX Nano / 2GB

Reg. datum: 03 oktober 2004

quote:
Een magnetron met cd-speler en luidsprekers :'(

Ik ben ook geïnteresseerd in deze laptop, ik hou het even in de gaten hier. Zou hij sneller zijn dan mijn 1,6 Ghz Celeron M of de 1,86 Ghz P4 M centrino in mijn andere laptop?

Reg. datum: 28 maart 2003

quote:
shappie schreef op zondag 28 september 2008 @ 15:17:
De ASUS 1000H is ook een mooi apparaat maar [....]. Daarnaast is de accuduur van de NC10 beter.
Samsung geeft een accuduur van 8 uur op maar het is vooral belangrijk wat de accuduur in de praktijk is. En dan zal die volgens mij niet zoveel verschillen als de EEE1000H. Qua design vind ik de Samsung ook mooier. Maar dan moet je ook weer een tijd wachten en hopen dat die geen kinderziektes heeft. Release is begin November, en dan nog maar hopen dat die dan ook verkrijgbaar is in NL.

Reg. datum: 19 juni 2007

quote:
Leolinedance schreef op zondag 28 september 2008 @ 15:24:
[...]

Een magnetron met cd-speler en luidsprekers :'(
:D 5 watt is ook wel wat weinig voor een magnetron :P
quote:
Ik ben ook geïnteresseerd in deze laptop, ik hou het even in de gaten hier. Zou hij sneller zijn dan mijn 1,6 Ghz Celeron M of de 1,86 Ghz P4 M centrino in mijn andere laptop?
De Atom is trager dan jouw huidige CPU. Natuurlijk kan je met een goed geconfigureerde Windows-install natuurlijk wat goedmaken en hoeft ie niet direct traag aan te voelen, das van meer dingen afhankelijk. Maar op pure processorkracht moet de Atom het toch afleggen tegen je huidige CPU. Hier heb je een mooie lijst met rangschikking qua processorkracht:

http://www.notebookcheck....Benchmarklist.2436.0.html

De Atom staat op de 235e plaats.

Reg. datum: 03 oktober 2004

quote:
JeroenBvd schreef op zondag 28 september 2008 @ 17:40:
[...]

:D 5 watt is ook wel wat weinig voor een magnetron :P

[...]

De Atom is trager dan jouw huidige CPU. Natuurlijk kan je met een goed geconfigureerde Windows-install natuurlijk wat goedmaken en hoeft ie niet direct traag aan te voelen, das van meer dingen afhankelijk. Maar op pure processorkracht moet de Atom het toch afleggen tegen je huidige CPU. Hier heb je een mooie lijst met rangschikking qua processorkracht:

http://www.notebookcheck....Benchmarklist.2436.0.html

De Atom staat op de 235e plaats.
Aha dank je. Al heb ik wel de twijfels over de betrouwbaarheid van die lijst..een 2 Ghz Celeron is sneller dan een 1,86 Ghz M CPU (Dothan) volgens de lijst en dat betwijfel ik.

Reg. datum: 19 juni 2007

quote:
Leolinedance schreef op zondag 28 september 2008 @ 23:48:
[...]

Aha dank je. Al heb ik wel de twijfels over de betrouwbaarheid van die lijst..een 2 Ghz Celeron is sneller dan een 1,86 Ghz M CPU (Dothan) volgens de lijst en dat betwijfel ik.
Er zijn verschillende benchmarks gedaan, dus je kan gewoon op basis van de individuele benchmarks zien wat het verschil is. Zo kan het zo zijn dat de ene processor wellicht beter presteren op SuperPi, maar minder op CineBench bijv. Je moet dit dus ook niet zien als de enige echte goede wereldranglijst ofzo, maar meer een indicatie. Het vergelijken van bepaalde benchmarks tussen 2 CPU's geeft wel weer een indicatie van wat je ongeveer kan verwachten.

Paco is de kreet!

quote:
shappie schreef op zondag 28 september 2008 @ 15:17:

Ik hoop dat de NC10 het wachten waard is en dat er geen problemen mee zijn bij release.
Wacht ook geduldi op de Samsung NC10 al is het moeilijk. Ik zag op een Duitse netbook site dat er op Amazon.com speciale versie staat van de 1000 van Asus voor omgerekend zo'n 300 euro. Nu moet je zo'n apparaat ook nog verzenden maar looks, toetsenbord knoppen/kwaliteit doen mij wachten al baarde dit bericht in het Samsung notebook topic me wel wat zorgen qua support/kwaliteit van Samsung toetsenborden.

Nog steeds gek op anime.

Brr, aantal posts terug megagrote plaatjes inladen, duurt lang en forum is tijdelijk uit zijn vorm. Grote plaatjes linken zonder wat te thumbnailen resizen is gewoon fail. (http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/30789783)

Kort vraag: hoe zit 6 cell accu in de laptop? Steekt het uit aan de achterkant? Of helemaal geheel met 1 behuizing. Grotere accu's steken wel vaker uit.

MrDummy wijzigde dit bericht 30-09-2008 21:20 (9%)

Opvouwbare DDRmat - Nieuwsgierig?

Reg. datum: 28 augustus 2006

quote:
MrDummy schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 21:19:
Brr, aantal posts terug megagrote plaatjes inladen, duurt lang en forum is tijdelijk uit zijn vorm. Grote plaatjes linken zonder wat te thumbnailen resizen is gewoon fail. (http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/30789783)

Kort vraag: hoe zit 6 cell accu in de laptop? Steekt het uit aan de achterkant? Of helemaal geheel met 1 behuizing. Grotere accu's steken wel vaker uit.
Voor zover ik weet steekt hij niet uit, kijk maar naar deze foto.
Het is niet zo dat hij net als de Acer Aspire One nog een stuk uitsteekt, dat vind ik erg lelijk (dan maar een iets grotere laptop, ipv een lomp uitstekend gedeelte)
En de EEEPC 1000 heeft ook een 6 cell accu, die steekt ook niet uit.

Paco is de kreet!

Inmiddels vond ik hier weer wat nieuwe foto's en info (helaas in het Frans). Na wat doorklikken blijkt naast play.com je m ook in deze shops buiten NL te kunnen pre-orderen: hier a 399 euro BE/CH | 329 pond UK | 419 euro FR |
Helaas nog geen NL pre-order gevonden.

funrider wijzigde dit bericht 01-10-2008 11:21 (6%)

quote:
funrider schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:21:
Inmiddels vond ik hier weer wat nieuwe foto's en info (helaas in het Frans).
http://translate.google.c...UTF-8&sl=fr&tl=nl

;)

Zo te zien lanceren ze direct een blauwe, witte en zwarte versie. Daarnaast zie ik ook het volgende staan: stock : 2-7 days. Laat ze maar snel komen.

Resinman wijzigde dit bericht 01-10-2008 12:52 (14%)

quote:
funrider schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:21:
Inmiddels vond ik hier weer wat nieuwe foto's en info (helaas in het Frans).
Zo te lezen is het 1GB geheugen niet vastgesoldeerd en kun je deze verwijderen en een 2GB erin stoppen.

Reg. datum: 11 januari 2007

mag inderdaad wel snel komen, het is ten slotte oktober ;)
en dan voor een leuk prijsje..

Trouwens, bij aanschaf van een desktop pc kreeg ik korting als ik geen windows nam (omdat dat een euro of 100 kost) zou dat bij een netbook ook zijn? heb toch nog een legale windows thuis liggen... zou makkelijk geld besparen!
Paco is de kreet!

quote:
vandevorst schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:03:
mag inderdaad wel snel komen, het is ten slotte oktober ;)
en dan voor een leuk prijsje..

Trouwens, bij aanschaf van een desktop pc kreeg ik korting als ik geen windows nam (omdat dat een euro of 100 kost) zou dat bij een netbook ook zijn? heb toch nog een legale windows thuis liggen... zou makkelijk geld besparen!
Bij Netbooks kost t dacht k iets van 20-25 euro om XP erop te hebben (van horen en zeggen) ze doen dit overigens alleen vanwege processor snelheid e.d. en enkel bij netbooks van 10inch en lager mag dit. Daarboven moet er dacht k standaard Vista op. Lees hier en hier nog wat meer over kosten van XP verhaal.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: