Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia E66 Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 13 februari 2006

quote:
Dethroned schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:50:
[...]

Ik wil (ook) kunnen internetten op mijn laptop via mijn foon. Ik weet dat het prijstechnisch een veel duurdere foon is. Maar mijn digitale camera is gaar, mijn ipod is stuk en mijn E65 heb ik in mijn broek in mijn wasmachine gestopt.

Dus ik zoek nu gewoon een foon. En welke prijs... maakt me eigenlijk niet uit, of althans, dat is niet relevant. Zelfs al zou blijken dat de 8800 Carbon de meest geschikte was geweest zou ik die kopen.
Ik vind RDS op die i8510 ook wel aanlokkelijk.

Echter de E66 is 1. nokia, 2. dunner en weegt minder, 3. duurzaam gebouwd.
Ik weet nog niet echt hoe het zit met de Samsung, maar de E65 was ik zeeeeer tevreden over.
ja ik begrijp je dilemma! De samsung is creme-de-la-creme als ik mobile-review (goede review, ook van de e66 overigens) moet geloven. De e66 is wat zakelijker zonder poespas. De camera is niet best, maar qua andere functies vind ik hem top!

De samsung, has it all, maar daar betaal je dan ook voor natuurlijk!

de e66 werkt gewoon goed, vlot en doet wat hij moet doen. Batterij gaat 3 dagen (24u/dag) mee, dat vind ik matig maar net voldoende

Batsu wijzigde dit bericht 23-09-2008 11:12 (7%)

Alkmaar6 zal bloeien en nooit vergaan!!! HOEI!!!!

Reg. datum: 23 januari 2002

Ik heb ook aan de i8510 zitten denken, maar ik lees in alle reviews dat het een behoorlijk lomp apparaat is en op den duur weet ik dat mij dat gaat irriteren (zeker als je een broek aan hebt met wat strakkere zakken).
Het formaat van de E66 is echt prettig.

Liev
Reg. datum: 22 augustus 2001

quote:
StrayDog schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:19:
Ik heb ook aan de i8510 zitten denken, maar ik lees in alle reviews dat het een behoorlijk lomp apparaat is en op den duur weet ik dat mij dat gaat irriteren (zeker als je een broek aan hebt met wat strakkere zakken).
Het formaat van de E66 is echt prettig.
In alle reviews.... ?

Qua lengte maakt het niet uit. Breedte scheelt wel iets en tja qua dikte ook wel wat.
106.5 x 53.9 x 17.2 mm (Samsung)
107,5 x 49,5 x 13,6 mm (Nokia)

Then again, is de camera van de Nokia slecht te noemen.

I got a problem-solver and its name is revolver

quote:
Dethroned schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:09:
[...]

In alle reviews.... ?

Qua lengte maakt het niet uit. Breedte scheelt wel iets en tja qua dikte ook wel wat.

Tja denk dat je gewoon naar de winkel moet gaan en ze vast moet houden om een goede indruk te krijgen over de afmetingen, tevens kan je dan de bouwkwaliteit beoordelen!

Bij mij is het criteria: breedte <50mm en dikte <16mm Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk!

Reg. datum: 23 januari 2002

quote:
Dethroned schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:09:
[...]

In alle reviews.... ?

Alleen vergeet je daarbij dat Samsung de specs nooit eerlijk opgeeft.
Die 17,2mm is exclusief het dikke uitstekende deel van de lens, wat hem nog eens een paar mm dikker maakt (en een uitstekend deel aan de telefoon vind ik erg vervelend zitten in je broekzak).
Ook weegt hij 140 gram, en met 121 vind ik e E66 al niet echt licht.

Het lijken op papier kleine verschillen ,maar in de praktijk is dat alles bij elkaar een flink verschil en aangezien ik de camera bijna nooit gebruik, heb ik dus voor de E66 gekozen.
Ik heb jaren met van die bakstenen rondgelopen en daar had ik geen zin meer in, maar als iemand een camera op zijn telefoon heel belangrijk vindt zal hij uiteraard niet voor de E66 kiezen.

xbox360: Count Black
Reg. datum: 06 december 2006

Weet iemand hoe ik het toetsenbord kan blokkeren als mijn telefoon ingeklapt zit?

xbox360: Count Black

quote:
Awakener schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:16:
Weet iemand hoe ik het toetsenbord kan blokkeren als mijn telefoon ingeklapt zit?
dat kan geloof ik niet, even slide omhoog en omlaag (net zo snel als toetsencombinatei) werkt natuurlijk wel

overigens, je kan ook een tijd opgeven waarna automatische toetsenblokkering volgt

Reg. datum: 09 november 2000

Ik ben heel tevreden met mijn (Nederlandse) E66. In eerste instantie zijn de looks en het broekzakformaat natuurlijk super. Internetten gaat leuk, VOIP functionaliteit is echt geweldig handig thuis en zelfs de camera vind ik prima (het blijft een telefoon he!!!) ;)

Enige wat ik echt minder vind is dat ik hem nu bijna twee weken heb en nog niets met die GPS heb kunnen doen. Dacht in eerste instantie dat het GPS stukje defect was, maar soms kan ik getallen terugvinden bij satelliet status. Kan iemand me vertellen wat ik concreet moet doen om bijvoorbeeld mijn positie te bepalen? Op google vond ik ergens dat A-GPS juist uit moest om sneller een fix te hebben. Heb dit gedaan, maar nog niet echt succes geboekt. Nu lees ik hier weer dat A-GPS juist aan moet. Ben het spoor bijster.

I was cool before I met ya
Reg. datum: 02 november 2000

quote:
Joor schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:34:
Ik ben heel tevreden met mijn (Nederlandse) E66. In eerste instantie zijn de looks en het broekzakformaat natuurlijk super. Internetten gaat leuk, VOIP functionaliteit is echt geweldig handig thuis en zelfs de camera vind ik prima (het blijft een telefoon he!!!) ;)

Enige wat ik echt minder vind is dat ik hem nu bijna twee weken heb en nog niets met die GPS heb kunnen doen. Dacht in eerste instantie dat het GPS stukje defect was, maar soms kan ik getallen terugvinden bij satelliet status. Kan iemand me vertellen wat ik concreet moet doen om bijvoorbeeld mijn positie te bepalen? Op google vond ik ergens dat A-GPS juist uit moest om sneller een fix te hebben. Heb dit gedaan, maar nog niet echt succes geboekt. Nu lees ik hier weer dat A-GPS juist aan moet. Ben het spoor bijster.
Als je normaal GPS gebruikt, moet je de eerste keer een flinke tijd laten zoeken. >5 minuten.
Als je A-GPS gebruikt, dan krijgt ie een snellere fix omdat de locatie al beperkt is doordat de telefoon weet bij welke GSM-mast je zit.

quote:
kmf schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:44:
[...]
Als je normaal GPS gebruikt, moet je de eerste keer een flinke tijd laten zoeken. >5 minuten.
Als je A-GPS gebruikt, dan krijgt ie een snellere fix omdat de locatie al beperkt is doordat de telefoon weet bij welke GSM-mast je zit.
Thnx, ik ga het proberen. Misschien heb ik toch iets te voorbarig gepost.

Ik zag ook in de manual het volgende:

"Satellietstatus
Als u wilt controleren hoeveel satellieten uw apparaat
heeft gevonden, en of uw apparaat satellietsignalen
ontvangt, selecteert u Menu > GPS > GPS-ggvns >
Positie > Opties > Satellietstatus. Als uw apparaat
satellieten heeft gevonden, wordt voor elke satelliet
een balk weergegeven in de weergave
Satellietinformatie. Hoe langer de balk, hoe sterker het
satellietsignaal. Als uw apparaat voldoende gegevens
heeft ontvangen van het satellietsignaal om de
coördinaten van uw locatie te berekenen, wordt de
balk zwart.
Uw apparaat heeft aanvankelijk de signalen van ten
minste vier satellieten nodig om de coördinaten van
uw locatie te berekenen. Zodra de eerste berekeningen
zijn voltooid, is het mogelijk het berekenen van de
coördinaten van uw locatie met drie andere satellieten
voort te zetten. Het resultaat is echter over het
algemeen nauwkeuriger"

Ik heb dus op één moment vier balken gehad, maar nog geen zwarte balk :) Ik denk dat ik inderdaad te ongeduldig ben geweest. Ga vanavond eens testen met de A-GPS.

quote:
Joor schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:34:

en het zeker buiten uitproberen en niet binnen!! Dit ivm ontvangsterkte binnenshuis (zeeer matig)

Het is gelukt, heel erg bedankt voor je reactie! Vanmorgen in de auto een goed signaal en een positiebepaling op 30m nauwkeurig.

Ich bin der champion

Is de camera slechter als zijn voorganger de E65 ?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Reg. datum: 01 juni 2005

Weet iemand hoe je al je contactpersonen in 1x kunt verzenden via Bluetooth.
Op mijn N95 8gb kan ik alles markeren en dan kiezen voor visitekaartje verzenden en dan kan ik kiezen uit bluetooth Infrarood en multimedia'.Deze keuze zie ik op mijn E66 niet.
De camera vergelijken is in mijn ogen appels en peren.Dit is een 3,2 MP de E65 2 MP.
Als jedit toestel koopt om mee te fotograveren kun je beter wat nders kopen.
Het is gewoon een veelzijdig apparaat wat qua formaat een stuk handzamer is dan bijvoorbeeld een N95.Maar qua functies er nauwelijks voor onderdoet.
Bevalt mij prima. Ik heb overigens een NL versie.

Ich bin der champion

Dat was de vraag niet :) Juist omdat de camera niet al te goed is zou ik graag willen weten of het toch beter is door zijn specs, want het aantal MP zegt natuurlijk helemaal niks. En een telefoon koop ik niet om foto's te maken, maar af en toe redelijke filmpjes maken deed ik wel met mijn oude E65.

Reg. datum: 26 mei 2004

quote:
Slasher schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:29:
In diverse reviews lees ik dat de camera maar matig is, is dat ook werkelijk zo?
Kwaliteit heb ik nog niet echt geprobeerd. Wat mij vooral opvalt/stoort is de vertraging van drukken op de ontspanknop en de daadwerkelijke foto. Zit soms wel meer dan 2 seconde tussen, erg vervelend. Verder toptoestel. Alleen Tomtom nog even aan de praat krijgen.

Weet iemand toevallig of het mogelijk is bestanden via WiFi over te sturen? Of MOET dit dan via VPN oid?

[]Canon EOS 350D [] Canon EOS 500 [] Canon 38-76mm [] Canon 18-55mm [] Canon 80-200mm [] Sigma 105mm F2.8 EX DG Macro [] Peleng 8mm Fisheye [] Canon Speedlight 430 EX [] Crumpler Long Schlong []

Reg. datum: 26 mei 2004

Ik heb een probleem met internetten op mijn E66. Internetten gaat wel maar als ik bijvoorbeeld bij youtube op een filmpje klik krijg ik eerst "verbinding wordt gemaakt" en na een +- 25 seconden de melding: "Kan geen verbinding maken met server. Timeout verbinding" Hierna krijg ik de melding: "RtsTemp niet opgeslagen. Nu oplaan?"

Dit probleem heb ik als ik via mijn WLan werk maar ook via gprs. Weet iemand wat ik fout doe / Welke instellingen ik verkeerd heb staan.

[]Canon EOS 350D [] Canon EOS 500 [] Canon 38-76mm [] Canon 18-55mm [] Canon 80-200mm [] Sigma 105mm F2.8 EX DG Macro [] Peleng 8mm Fisheye [] Canon Speedlight 430 EX [] Crumpler Long Schlong []

Liev
Reg. datum: 22 augustus 2001

quote:
quote:
quote:
Gutteguttegut schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:36:
[...]
Welkom op GoT.
Ik je aanraden eerst even de regeltjes te lezen ;)
Vooral: Het algemeen beleid #groeten
:z

I got a problem-solver and its name is revolver

Ich bin der champion

Ik heb nu ook een E66, verdomd mooi toestelletje, maar hoe krijg je die icoontjes weer tevoorschijn bij het startmenu? Ik heb er een paar weggehaald, en wil er graag wat andere neerzetten die ik vaak gebruik.

Is er ook nog wat handige software die erop kan?

I was cool before I met ya
Reg. datum: 02 november 2000

Kan iemand nog mooie themes aanraden?

quote:
Christiano007 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:35:
Ik heb nu ook een E66, verdomd mooi toestelletje, maar hoe krijg je die icoontjes weer tevoorschijn bij het startmenu? Ik heb er een paar weggehaald, en wil er graag wat andere neerzetten die ik vaak gebruik.

Is er ook nog wat handige software die erop kan?
in het menu zelf of in je standby scherm??

sofware, gmail, mcguider, spellertjes, themas

quote:
kmf schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:41:
Kan iemand nog mooie themes aanraden?
zedge

mobile9

Ich bin der champion

quote:
Batsu schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:41:
[...]

in het menu zelf of in je standby scherm??

sofware, gmail, mcguider, spellertjes, themas
Wat je ziet als je de telefoon open schuift ;)

Nog links naar freeware software?

quote:
Christiano007 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:49:
[...]

Wat je ziet als je de telefoon open schuift ;)

Nog links naar freeware software?
de snelkoppelingen dus.

menu -> instrumenten -> modi-> toep startscherm -> toep snelkoppelingen

freeware... alelen themas en spellen en gmail.

Reg. datum: 17 oktober 2007

Goedemorgen mannen,

ik weet niet of ik hier de juiste vraag stel maar ga het toch proberen.

Dat soort vragen staan we hier niet toe.

Een beetje Tweaker is zelf in staat om het juiste abonnement met het juiste toestel te kiezen. Omdat die keuze persoonlijk is en topics over die keuze over het algemeen nergens op uitdraaien, staan we dat soort vragen niet toe.

pven wijzigde dit bericht 02-10-2008 08:59 (57%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: