Reg. datum: 06 juli 2006
Reg. datum: 21 november 2005
Heb hem binnen, hij typt lekker en het lukt me niet om qwe en n't zo snel te tikken dat het fout gaat dus ik denk dat het wel een beetje mee valt.quote:Coeluh schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:37:
[...]
Zou wel prettig zijn voor je! Ben benieuwd hoe het zit met de toetsencombos van het snel typen van QWE en n't . Iemand die m heeft die dat zou willen testen?
Join www.hut-gaming.eu Multigaming
Besteld bij all mall?quote:WicKeD_BosAap schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:15:
[...]
Heb hem binnen, hij typt lekker en het lukt me niet om qwe en n't zo snel te tikken dat het fout gaat dus ik denk dat het wel een beetje mee valt.
Je moet de toetsen ook aanhouden als ik het goed heb begrepen of doe je dat al? In het voorbeeld van het filmpje kon dus niet "n" "apostrof" en dan "t", waarbij de t dan niet verscheen op het scherm.quote:WicKeD_BosAap schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:15:
[...]
Heb hem binnen, hij typt lekker en het lukt me niet om qwe en n't zo snel te tikken dat het fout gaat dus ik denk dat het wel een beetje mee valt.
Tweaker gallery (T.net) - Gebruikersprofiel (GoT) - Timeline crew & ex-crew
Sry, geen camera bij de hand.quote:ciris schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:27:
Vooral geen real life foto's maken hoor.
Yup, besteld bij all-mallquote:
Het lukt nog steeds niet.quote:Regeneration schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:01:
[...]
Je moet de toetsen ook aanhouden als ik het goed heb begrepen of doe je dat al? In het voorbeeld van het filmpje kon dus niet "n" "apostrof" en dan "t", waarbij de t dan niet verscheen op het scherm.
Je moet als het goed is sneller dan 60 wpm (words per minute) typen voordat het merkbaar is.quote:WicKeD_BosAap schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:18:
[...]
Sry, geen camera bij de hand.
[...]
Yup, besteld bij all-mall
[...]
Het lukt nog steeds niet.
Ok, mooi misschien heeft Logitech het probleem dan opgelost.quote:
En als je dat nu niet kan? Je kan het dus makkelijk nabootsen door achtereenvolgens toetsen in te drukken en deze vast blijven houden. Wellicht heeft Logitech het probleem nu dan opgelost.quote:sajoku schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:31:
[...]
Je moet als het goed is sneller dan 60 wpm (words per minute) typen voordat het merkbaar is.
qqqqqqqwwwwwwwwweeeeeeeeeerrrrrrrrrquote:Regeneration schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:48:
[...]
Ok, mooi misschien heeft Logitech het probleem dan opgelost.
[...]
En als je dat nu niet kan? Je kan het dus makkelijk nabootsen door achtereenvolgens toetsen in te drukken en deze vast blijven houden. Wellicht heeft Logitech het probleem nu dan opgelost.
Denk het wel, heb alle knoppen vast gehouden.
werwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwer
Dat krijg ik als ik ze inhoud op mijn ultra-x
Hit Me!
Als je het filmpje ziet zie je hem duidelijk heel snel can't typen en dan valt ie weg.quote:Pinjataaa schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 15:29:
Moet het niet meer als dit zijn:
werwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwer
Dat krijg ik als ik ze inhoud op mijn ultra-x
Ik ga denk ik toch voor een Ultra-X. Ik zoek wel software waarmee ik schortcuts op mijn ftoetsen kan krijgen.
Coeluh wijzigde dit bericht 11-10-2008 23:51 (13%)
Als ik 3 letters tegelijk in druk komen er soms maar 2 te staan, maar heb er in de praktijk nooit last van dus denk dat dit gewoon overdreven is.
Sony Vaio FZ38M - Sony Ericsson W960i - Sony PSP Slim & Lite - Samsung T260
Heb net ook even gekeken en bij mijn standaard Dell toetsenbord is het ook zo.quote:m-tuning schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 13:53:
Dat typ probleem heb ik ook op mijn Logitech Media Keyboard Elite.
Als ik 3 letters tegelijk in druk komen er soms maar 2 te staan, maar heb er in de praktijk nooit last van dus denk dat dit gewoon overdreven is.
Hit Me!
http://www.qliner.com/hotkeys/
Hiermee kan je combo's eropgooien. Ik ga het gebruiken op de ultra flat, dan hoef ik geen illuminated te kopen.
Reg. datum: 15 januari 2006
Ik had het echt nog niet door.quote:Coeluh schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:52:
[...]
Had je dat echt niet door? Nog nooit op een laptop gezeten? Maarja. Hoevaak gebruik je een ftoets nog? Misschien kan je de Fn toets togglen zodat je die niet hoeft in te duwen. Dat zou wel prettig zijn.
Als je hem niet kunt togglen dan maak ik met Autohotkey wel een macro om de toggle functie om te draaien. (FN om F* te gebruiken i.p.v. andersom)
Heb hem besteld op 11 September en krijg hem dus morgen 14 Oktober binnen.
Wou de gok nemen om bij 4allclients te bestellen maar zal nooit meer iets bestellen bij 4allclients dus.
Zal dan wel ff review maken.

Heb em binnen, eerste indruk is: Wat is ie dun!
Hij is namelijk erg dun vergeleken met mijn oude toetsenbord.
De toetsen zijn erg stil en klinken ongeveer zoals op mijn laptop (is ook dezelfde technologie)
De spatie maakt wel wat meer lawaai dan de rest maar maakt nog steeds minder geluid dan mijn oude bord.
Ik merk trouwens niks van dat keyblocking, en dat had ik ook wel verwacht.

Als er meer vragen zijn moet je ze hier maar even plaatsen
Ook als je ergens een foto van wilt zien moet je het even hier plaatsen.
Wat kan je instellen met setpoint software. Kan je daar screenshotje van maken, want instaleren hier (wilde ff kijken) gaf een error.quote:m-tuning schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:01:
[afbeelding]
Heb em binnen, eerste indruk is: Wat is ie dun!
Hij is namelijk erg dun vergeleken met mijn oude toetsenbord.
De toetsen zijn erg stil en klinken ongeveer zoals op mijn laptop (is ook dezelfde technologie)
De spatie maakt wel wat meer lawaai dan de rest maar maakt nog steeds minder geluid dan mijn oude bord.
Ik merk trouwens niks van dat keyblocking, en dat had ik ook wel verwacht.
[afbeelding]
Als er meer vragen zijn moet je ze hier maar even plaatsen
Ook als je ergens een foto van wilt zien moet je het even hier plaatsen.
Edit:

Je kan dus de FN toetsen standaard aanzetten en sommige toetsen kan je helemaal uitschakelen
m-tuning wijzigde dit bericht 14-10-2008 15:54 (64%)
Ik heb nog niets gehoord!
Hij ziet er mooi uit
Mijne komt vrijdag binnen
Pinjataaa wijzigde dit bericht 14-10-2008 16:36 (9%)
Hit Me!
Thanks! Wat kan je kiezen als je andere taak selecteerd?quote:m-tuning schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:47:
Gebruik Setpoint zelf niet, maar zal em eens installeren.
Edit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kan dus de FN toetsen standaard aanzetten en sommige toetsen kan je helemaal uitschakelen
e2160 + Big Typ | Asus P5N-E sli | 7600GS | Diamondmax 10 300gb | 4gb pc6400
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last