Als een computer 'Ram Disk' vraagt, is dat geen werkwoord ^^
Voor de streep geen staanplaatsen, niet spreken met de chauffeur tijdens de rit.
Reg. datum: 07 december 2004
Gistende wijn heeft een walgelijke geur, en met die circulatie en pompen en warmte...
Waarom klei tenslotte? Is er niet een ander materiaal om zoiets te 'boetseren'? Ik dacht dat de laatste afwerkingsstap van klei de oven was, maar dat gaat nu niet meer lukken denk ik
Van die klei had ik een mal gemaakt (positief, negatief, positief, je kent het verhaal wel) met epoxy bvb. Heb je nog het voordeel dat je er een serieproductie van kan maken
Reg. datum: 16 juni 2006
klei droogt ook wel met een lage warmte zoals je huiskamerquote:alvi schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 04:00:
Wijn zou ik idd niet gebruiken, tenzij je dat circuit hermetisch afsluit.
Gistende wijn heeft een walgelijke geur, en met die circulatie en pompen en warmte...Maar je mag het proberen.
Waarom klei tenslotte? Is er niet een ander materiaal om zoiets te 'boetseren'? Ik dacht dat de laatste afwerkingsstap van klei de oven was, maar dat gaat nu niet meer lukken denk ikOok breekbaar, toch?
Van die klei had ik een mal gemaakt (positief, negatief, positief, je kent het verhaal wel) met epoxy bvb. Heb je nog het voordeel dat je er een serieproductie van kan maken
ik zou ook geen wijn nemen of iets dat bederfelijk is als het enigzins met zuurstof in aanraking komt...
gewoon water met een kleurstof of iets met olie erbij hoewel ik wel mijn twijfels heb bij het rondpompen, dat het daadwerkelijk gemengd wordt rond gepompt (ik weet niet zeker heb verder geen ervaring met waterkoeling).
Er zijn wel andere oplossingen te verzinnen, ik denk in de eerste plaats aan een systeem met 2 pompjes (met laag debiet, eventueel op de perskant een terugkoppeling naar het reservoir), die onderaan en halfweg het reservoir aanzuigen (zodat bij een goed gevuld systeem elke pomp een andere vloeistof aanzuigt). Dan een aansturing die elk van de pompjes elke 2 seconden een stoot vloeistof laat stuwen, zodat je goed ziet dat er elke seconde beweging in zit.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Het verven van de kop was niet het enigste wat ik aan het doen was, ik was ondertussen ook bezig met kleinen van het lichaam.

Eerst alles bij elkaar leggen en op een plank met schoeven de juiste plek/houding geven. De ene arm komt op zijn buik te liggen, de andere op een instument. De hoogte daarvan dus d.m.v. schroeven in het houd ingesteld.

Dan de eerste laag plamuur aanbrengen, lekker stevig, en het houd goed vast op de klei laag

Meer plamuur en wat klei voor de uiteindelijke details.

Details; een vrouwtje ofzo

Bezig met de heup, een mooie uitstekende rand, als een soort bot wat uitsteekt

Het leek mij wel grappig om er ook nog wat extra in te verwerken; Een display, die laat ik dan een beetje knipperen en vage tekens weergeven, alsof er ergens kortsluiting is opgetreden.

Een hoop schuur en kleiwerk verder waren de heupen klaar, en kon ik het schermpje uitzagen en monteren waar het display dan weer achter past.

Test

Zo komt het er uiteindelijk in

Tijd om hem eens in de grondverf te zetten, plastic primer. Zo worden alle laatste putjes opgevuld en hecht de airbrush verf ook weer even wat beter.

Tijd voor de eerste details

Armen ook plamuren, hier kon ik geen dikke laag klei aanbrengen, daarom eerst een dunne laag polyester plamuur met daar over staalplamuur. Dat is wat minder makkelijk te bewerken dan de klei, maar met klei moest ik zo'n dunne laag aanbrengen dat het ook niet makkelijk hechtte aan het polyester plamuur.

En uiteindelijk lukt het wel

Al blijven dit soort plekjes lastig, telkens weer wat plamuur, schuren, plamuren, schuren enz.
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
Een perforator?quote:kijk eens goed naar het uiteinde, zie je waar ze van afkomstig zijn?
Het wordt wel extreem mooi zeg!
Tux is 1337 | The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
ik dacht eerder aan de ringen van een map..quote:Tux schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:35:
[...]
Een perforator?
hier had ook uw tekst kunnen staan...
Hij/zij/het begint er goed uit te zien
Bijnaquote:Tux schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:35:
[...]
Een perforator?
Correctquote:
Reg. datum: 31 oktober 2004
Schrijf je ook de uren op die er aan werkt?
Denk dat je in man uren in geld erg hoog uit komt met deze mod
Had het topic al eens eerder doorgekeken, echt topwerk.
Mijn complimenten!
Als hij advertenties tussen de foto's plaatst kan hij er nog wat aan verdienenquote:Calamor schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:45:
Het ziet er steeds mooier en mooier er uit.
Schrijf je ook de uren op die er aan werkt?
Denk dat je in man uren in geld erg hoog uit komt met deze mod.
Soms wil je eerst even wat anders knutselen dan alsmaar aan de alien. Tijd voor wat gereedschap en operatietools

Het eerste deel van de steun waar zijn arm op komt te liggen.

Samen met het 2e deel. Zou natuurlijk niets zijn als er geen lampjes in zitten, die kun je dus ook terug vinden, onder het scherm, die 4 kleine gaatjes.
Resultaat na het verven zie je een volgende keer (besef me nu pas dat ik daar nog helemaal geen pics van heb gemaakt.

Wat zou dat nou gaan worden

Juistem, een heel klein schaartje

Na heel veel zagen, vijlen, schuren en een beetje polijsten is dit het resultaat. Mag ook wel, want er gaat dus 8 uur werk in zitten

Tijd voor het volgende, een pincet, hier de 2 delen, 1 gepolijst, de ander ongepolijst. De variatie in dikte en lijntjes zijn gemaakt met een freesmachientje

Klaar

Weer een onderdeeltje uitgezaagd en gefreesd

Voor het afrezen van wat overtollig plexi.

Na het frezen+polijsten.

Al duidelijk zo?

Nog wat uitgezaagd.

En zo begint het al aardig op een.... juist ja, ouderwetse injectiespuit, te lijken. Kost wat tijd, maar dan heb je ook wat

En als ik er dan ook nog een naald en zuiger in monteer dan is het setje operatie gereedschap klaar. Zuiger bestaat uit een stukje dik RVS draad, een aluminium vingertip, en een zuiger uit een oud spuitje met koelpasta.
Klein detail: Schroefje van de schaar later nog vervangen door een kleiner model. Mogelijk maak ik later nog een scalpel mesje en andere zut.
En hier zou het een veredelde pennendop kunnen zijn
::: Beoordeel mijn Productreviews ::: Systeemspecs ::: T.net-Gallery :::
Maar zoals je zelf al aangaf, waarom niet gewoon kopen ?
Vind jij dat ook niet ?
Reg. datum: 15 januari 2007
ontopic : het ziet er geweldig uitquote:Juistem, een heel klein schaartjeJa, je kan ook kleintjes kopen, maar kopen kan iedereen
My cases; The Machine, BFG, R2-D2, Sting, Wall-E, C&C Powerplant etc etc
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Je laat zien dat je bij CM op de goede plek zit als mod
Better a weekend wasted, then a wasted weekend.. PTC website
Ik weet zeker dat je hier een prijs mee kan winnen.
spel fouten voor houden