Browser: Google Chrome - Deel II
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw Topic'Religion is an insult to human dignity.
With or without it, you'd have good people doing good things and evil people doing bad things.
But for good people to do evil things, it takes religion'
- Steven Weinberg
Reg. datum: 18 april 2004
Reg. datum: 18 mei 2000
M
Dat ligt toch op één of andere manier aan jouw PC, hier ziet het er gewoon goed uit (op meerdere PC's)!quote:mcleaver schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:36:
Tweakers is nog steeds broken in mijn Chrome. Alles ziet er prima uit, behalve Tweakers. Ik krijg alleen een tekst site. Ik heb FF3 geinstalleerd en met FF ziet het ook prima uit. Er zijn geen opties in Chrome om zoiets te verklaren. Vreemd.
M
Reg. datum: 20 juni 2007
Dat gaat automatisch. Op hun site wordt het niet echt aangegeven welke versie je download geloof ik. In je programmamap kun je het zien omdat de oude exe hernoemd wordt naar old_chrome.exe. Bij mij tenminste.quote:Jigs schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:14:
Wanneer breng google een echte upgrade uit en hoe laat zij dat aan de chrome users weten?
Zie svn log:quote:dumbledore schreef op woensdag 10 september 2008 @ 07:57:
Weet iemand misschien waar ik het changelog van Chrome kan vinden?
• Chromium unstable builds (SVN log)
Reg. datum: 18 april 2004
Ja maar gebeurt dat dan automatisch op de achtergrond of moet ik hem elke keer handmatig opnieuw downloaden?quote:Jogai schreef op woensdag 10 september 2008 @ 08:35:
[...]
Dat gaat automatisch. Op hun site wordt het niet echt aangegeven welke versie je download geloof ik. In je programmamap kun je het zien omdat de oude exe hernoemd wordt naar old_chrome.exe. Bij mij tenminste.
[...]
Als ik een tekst plak in het venster en deze vervolgens weer weg wil halen dmv CTRL+Z dan slaat het tabblad vast.
Heb niet het hele topic gelezen, dus weet niet of dit al eerder aan bod gekomen is...;)
[ Canon 450D + EFS 18-55 IS ] [ MacBook (late '08) 2,4GHz ] - IMG uploaden zonder reclame?
Reg. datum: 20 oktober 2007
Check - hier ook.quote:Gdo0 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:06:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met GMail icm Google Chrome?
Als ik een tekst plak in het venster en deze vervolgens weer weg wil halen dmv CTRL+Z dan slaat het tabblad vast.
Heb niet het hele topic gelezen, dus weet niet of dit al eerder aan bod gekomen is...;)
Ik gebruik Gmail 4 domains, en heb hetzelfde probleem! CTRL-Z na een paste actie helpt de Tab om zeep.quote:
Als je zonder opmaak bezig bent crasht de tab niet. Lijkt aan de Wysiwyg functies te liggen dus.
(kleine crosspost uit Welke tools heb jij gemaakt?)
ChromeLauncher / Chrome Portable

Google Chrome neemt altijd aan dat het profiel in Local Settings staat. Dat is goed voor je eigen computer, maar als je Chrome portable maakt gaat dat niet goed. Daarom deze Launcher, deze kopieert voor gebruik de profiel map naar Local Settings van de gebruiker en kan na gebruik van Google Chrome het profiel synchroniseren en / of verwijderen van de lokale hoofdcomputer. Zo blijft er geen troep achter. Zie instructies.txt voor installatie en gebruiksinstructies. Je wilt waarschijnlijk ook wel de instellingen van de launcher in ChromePortable.ini aanpassen.
Requirements:
- Windows 2000 of hoger;
- Microsoft .NET 2.0 of hoger (zit meegeleverd bij Windows XP standaard).
Downloaden:
- 7-zip ingepakt;
- Zelfuitpakkend archief.
Sebazzz wijzigde dit bericht 11-09-2008 08:23 (22%)
Reg. datum: 24 juli 2000
Ik heb hem handmatig geupdate toen ik bij About ... zag dat er een nieuwe versie was. Het gaat dus niet automatisch automatisch...quote:Jogai schreef op woensdag 10 september 2008 @ 08:35:
Dat gaat automatisch. Op hun site wordt het niet echt aangegeven welke versie je download geloof ik. In je programmamap kun je het zien omdat de oude exe hernoemd wordt naar old_chrome.exe. Bij mij tenminste.
Reg. datum: 06 maart 2003
Gaat hier ook mis.quote:mocean schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:57:
[...]
Ik gebruik Gmail 4 domains, en heb hetzelfde probleem! CTRL-Z na een paste actie helpt de Tab om zeep.
Als je zonder opmaak bezig bent crasht de tab niet. Lijkt aan de Wysiwyg functies te liggen dus.
Misschien is de keus om elke plugin in een Sandbox te draaien toch te pittig voor een browser?
Edit: Webkit is van Applenatuurlijk...
mocean wijzigde dit bericht 11-09-2008 16:06 (10%)
Opera gebruikt geen Webkit overigens.
Het probleem in GMail treedt hier ook op trouwens...
being high is my total existence
Catch Interactive
Plugins draaien juist niet in de sandbox,quote:mocean schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:13:
En als ze nu eens hard die Flash plugin gaan fixen! In Opera Safari (Webkit) doet ie het prima, dus dan zou die in Chrome ook moeten draaien.
Misschien is de keus om elke plugin in een Sandbox te draaien toch te pittig voor een browser?
Edit: Webkit is van Applenatuurlijk...
Kijk even in deze lijst van welke flash bug je last hebt:
http://code.google.com/p/...mp;y=area&cells=tiles
Voeg een comment toe met jou informatie of maak een nieuwe bugreport aan als jou probleem er niet tussen staat
Oh.? You want me to watch my mouth? How rip my f*ck*ng Eyeballs out and turn them around?
Reg. datum: 21 januari 2001
Alle karakters welke worden ingetikt worden overgestuurd naar de google servers. Hierbij hebben ze niet alleen je IP, maar ook het user account (ze kunnen dus exact traceren wie wat wanneer doet).
Ook heeft de bijgeleverde google updater spyware achtige trekjes.. uninstallen gaat niet, je zal hem handmatig moeten killen en verwijderen.
Ondanks dat de browser in sommige opzichten best goed werkt (zeker gezien het feit dat dit pas de eerste public versie is!) ben ik absoluut tegen dit soort spyware achtige zaken. -> Uninstalled.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." - Benjamin Franklin
Alleen wat je in de adresbalk typt, en dat kan je uitzetten. Je moet het niet erger maken dan het is.quote:KBDE schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 17:05:
Wat ik mis in de startpost is dat google chrome in feite één stuk spyware is.
Alle karakters welke worden ingetikt worden overgestuurd naar de google servers. Hierbij hebben ze niet alleen je IP, maar ook het user account (ze kunnen dus exact traceren wie wat wanneer doet).
Catch Interactive
Jup, Google gaat steeds meer richting die kant. Ook met Google Earth krijg je automatisch die updater erbij. En ik wil gewoon kunnen bepalen waar een programma zich installeert.quote:KBDE schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 17:05:
Wat ik mis in de startpost is dat google chrome in feite één stuk spyware is.
Ook heeft de bijgeleverde google updater spyware achtige trekjes.. uninstallen gaat niet, je zal hem handmatig moeten killen en verwijderen.
Ondanks dat de browser in sommige opzichten best goed werkt (zeker gezien het feit dat dit pas de eerste public versie is!) ben ik absoluut tegen dit soort spyware achtige zaken. -> Uninstalled.
Ik neem aan dat dat de optie is 'suggesties weergeven voor naviagatiefouten' is? Of DNS prefetching?quote:Punksmurf schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 18:37:
[...]
Alleen wat je in de adresbalk typt, en dat kan je uitzetten. Je moet het niet erger maken dan het is.
...of een andere zoekmachine dan Google instellen, dat kan natuurlijk ook.
Navigatiefouten is iets wat pas gebeurt als je naar een verkeerde site gaat; DNS prefetching gebeurt natuurlijk lokaal (althans, dat is de meest logische weg -- ik heb zelf de bron ook niet bekeken).
De installatielokatie is ruk, de updater ook, en het feit dat er amper aan de gebruiker wordt vertelt dát er data wordt doorgestuurd is ronduit slecht (hoewel ik me dan weer wel afvraag of je je er echt zorgen om hoeft te maken). Om het niet allemaal goed te praten
Punksmurf wijzigde dit bericht 13-09-2008 19:12 (63%)
Catch Interactive
Die optie wil ik uit, want dat elke toetsaanslag naar Google gaat, gaat me echt te ver. Dat ze m'n zoekopdrachten e.d. bewaren vind ik prima. Maar soms heb ik bijv. iets anders onder m'n ctrl+v en plak ik dat per ongeluk in m'n zoekblak. Een wachtwoord ofzo, en dan heeft Google dat gelijk. Niet dat ook maar 1 mens het te zien krijgt hoor, ik ben niet paranoide, maar dat is gewoon overdreven.
Reg. datum: 21 januari 2001
Ik maak helaas niks erger dan het is, er worden gegevens verzameld van alles wat je doet, niet alleen wat je in de adresbalk intikt.quote:Punksmurf schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 18:37:
[...]
Alleen wat je in de adresbalk typt, en dat kan je uitzetten. Je moet het niet erger maken dan het is.
Éen voordeel is er, het wordt langzaam aan bekend en er zijn nu hacks aan het komen om dit alles te deactiveren....
Desondanks kies ik ervoor om geen spyware op mijn pc te hebben, en dus ook geen google chrome.
Wil je toch chrome gebruiken adviseer ik je op zijn minst het volgende programma aan: http://www.almisoft.de/?cont=kchrome
Deze is vanavond gereleased. Is beter dan niks lijkt me zo.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." - Benjamin Franklin
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 37 38 39 40 last