Specs --- Mijn aquarium --- Motor
HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 5
Reg. datum: 23 april 2009
Heb nu maar weer WM 6.0 erop gezet.
Draait nu 2 dagen, nog geen fouten gehad. Hij is ook sneller, merk ik.
Draait nu 2 dagen, nog geen fouten gehad. Hij is ook sneller, merk ik.
Reg. datum: 13 augustus 2001
Reg. datum: 13 augustus 2001
Dit is geen reclame.. maar het is zo'n waanzinnig goede prijs:
Batterij (1350mAh) voor de Kaiser voor $5.16 inclusief verzenden: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23973
Overigens staan alle andere HTC modellen ook op deze site. Zelf heb ik al hele goede ervaring met deze site.
Batterij (1350mAh) voor de Kaiser voor $5.16 inclusief verzenden: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23973
Overigens staan alle andere HTC modellen ook op deze site. Zelf heb ik al hele goede ervaring met deze site.
Reg. datum: 08 september 2004
Reg. datum: 08 september 2004
Toch heb ik nog nooit zo'n probleem gehad met de TyTNII icm met een Parrot CK3100.quote:schemert schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:51:
Yep, ik kan doen wat ik wil met het schuifje, geen geluid.
Vermoed dat de bluetooth software niet zo lekker inelkaar zit waardoor er iets Lost raakt in de communicaite met de carkit.
Zodra de carkit uitging, ging het gesprek automatisch terug naar de telefoon.
Hallo,
Ik wil gmail als Imap instellen, echter als ik een account toevoeg pakt ie automatisch popmail.
Nu ben ik aan het zoeken en zoeken, en vond ik op google dat ik Imap via programs -> messaging kan instellen, echter als ik naar programs ga , dan zie ik geen programma genaamd 'messaging'
nu las ik hier dat dit een bug is en hoe je dit kan herstellen:
http://www.htcwiki.com/th...+get+to+Messaging+anymore
uiteindelijk ook eens een harde-reset gedaan, maar dan vind ik nog geen 'messaging' programma onder programma's.
ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen
Ik wil gmail als Imap instellen, echter als ik een account toevoeg pakt ie automatisch popmail.
Nu ben ik aan het zoeken en zoeken, en vond ik op google dat ik Imap via programs -> messaging kan instellen, echter als ik naar programs ga , dan zie ik geen programma genaamd 'messaging'
nu las ik hier dat dit een bug is en hoe je dit kan herstellen:
http://www.htcwiki.com/th...+get+to+Messaging+anymore
echter (ja ik ben er niet heel goed in) vind ik de storage card niet in de file explorer, kan iemand mij vertellen hoe ik daar kom via de verkenner? want ik kan deze dus echt niet vindenquote:Okay, I've finally found an answer for this problem. There is a bug with storing attachments to e-mails on the storage card. To fix the problem, go to the Storage Card in file explorer, and delete the folder with "inbox" in the name. (Mine was called InboxXXXXXXX, where the X's were a string of numbers.) As soon as you delete that folder, your access to messaging will be restored, but you need to immediately turn off the option to store attachments to the storage card. So, go to the main messaging screen, click on Menu/Options, and go to the Storage tab. Uncheck the "When available, use this storage card to store attachments" option. Then do a soft reset, and everything should be fine again.
uiteindelijk ook eens een harde-reset gedaan, maar dan vind ik nog geen 'messaging' programma onder programma's.
ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen
Gebruik je een micro-sd kaart? Waarschijnlijk wel
In de verkenner zal deze daar staan als storage car bij een engelstalige ROM, en als opslagkaart bij een nederlandse ROM. Misschien dat je daarmee iets verder komt.
En waarom gmail instellen als IMAP? Dit is tegenwoordig ook gewoon als POP3 in te stellen
En waarom gmail instellen als IMAP? Dit is tegenwoordig ook gewoon als POP3 in te stellen
zal s kijken,
ik wil liever imap dan pop mail
want nu werkt het als popmail
en ik kan het gewoon nog niet vinden, zie niks van opslagkaart (is de Nederlandse versie inderdaad)
ik wil liever imap dan pop mail
en ik kan het gewoon nog niet vinden, zie niks van opslagkaart (is de Nederlandse versie inderdaad)
HenkS wijzigde dit bericht 04-06-2009 12:33 (38%)
Bij Gmail settings staat een link naar de configuratie instructies bij IMAP. Wanneer je daar op klikt en het juiste os selecteert, wijst de rest zich vanzelf.quote:HenkS schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:10:
Hallo,
Heb zeker pech en begrijp echt niet waardoor het komt, ga altijd netjes met het apparaat om. Heb nu tijdelijk van het werk een Nokia E71 en moet zeggen dit toestel is ook wel fijn, enige minpunt is geen touchscreen.quote:ronh schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:45:
Toch heb je dan met jouw apparaat pech.
Er zijn miljoenen TyTNII gebruikers die fatsoenlijk werken met dit apparaat.
Ik gebruik de mijn ook dagelijks zonder enig probleem (zakelijk)
Dus het lijkt mij dat HTC het al netjes doen als ze de TyTNII ruilen voor een nieuwere.
http://www.ownd.nl
Dat is het hem nu net, dat doe ik, en op de 2e regel van die instructies staat:quote:Atomsk schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:07:
[...]
Bij Gmail settings staat een link naar de configuratie instructies bij IMAP. Wanneer je daar op klikt en het juiste os selecteert, wijst de rest zich vanzelf.
Open het menu Start en selecteer Programs > Messaging > New E-mail Account.
echter als ik naar programma's ga (nederlands) dan is er geen 'messaging' of iets wat erop lijkt waarmee ik dit kan doen. In mijn eerder gegeven link hierboven blijkt het dus ook een bug te zijn dat 'messaging' kan verdwijnen uit programma's.
En daar is een oplossing voor alleen kom ik daar niet uit
Bij de Nederlandse versie van die Gmail helppagina hebben ze het inderdaad ook over "messaging". Beetje slordig van Google. Het gaat echter gewoon om het programma waarmee je (nieuwe) e-mail accounts configureert.
Ze hebben bovendien de tip die in de Engelse helppagina wel staat voor WM6.1 er niet bijgezet. Om de automatische pop3 configuratie te omzeilen moet je, wanneer je e-mailadres gevraagd wordt, niet naam@gmail.com invullen, maar iets als x@g.g
Dan kun je gewoon imap instellen. Na aanmaken van het account nog wel even het e-mailadres aanpassen natuurlijk.
Ze hebben bovendien de tip die in de Engelse helppagina wel staat voor WM6.1 er niet bijgezet. Om de automatische pop3 configuratie te omzeilen moet je, wanneer je e-mailadres gevraagd wordt, niet naam@gmail.com invullen, maar iets als x@g.g
Dan kun je gewoon imap instellen. Na aanmaken van het account nog wel even het e-mailadres aanpassen natuurlijk.
Inmiddels via een zeer lucratieve route (Touch Pro, Xperia, TyTNII) weer terug naar deze telefoon voorlopigquote:john-hendriks schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 22:05:
[...]
heb ik ook gedaan, die overstap en snel weer terug naar Tytn II, minder mooi scherm maar veel meer toestelkwaliteit! Nu een Tytn II met WM 6.1
Iemand een G11/G15 pootje polssteun JPAC-interface te koop? PM Me plz!
sind hij weer met WM 6.0 draait, heb ik geen problemen meer gehad.quote:ronh schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 16:26:
[...]
Toch heb ik nog nooit zo'n probleem gehad met de TyTNII icm met een Parrot CK3100.
Zodra de carkit uitging, ging het gesprek automatisch terug naar de telefoon.
Ook de GPS fix is weer snel, met 6.1 duurde het 5-xx minuten
met 6.0 max paar minuten.
Lijkt me dat het apparaatje niet krachtig genoeg is voor WM 6.1, of, WM6.1 bevat een hoop extra spul wat zoveel vertraagd dat de Tytn bij bellen niet snel genoeg kan reageren.
Tja, WM 6.0 dus maar weer.
Toch draai ik WM6.1 zonder problemen sinds de officiële release ervan voor de TyTN 2.
Mijn GPS fix duurt zeker geen 5 minuten.
Mijn GPS fix duurt zeker geen 5 minuten.
tnx, werkt perfect nu. Ik vind imap veel fijner, want als ik mijn gmail op mijn laptop gebruik, zijn die berichten tenminste ook gelezen als ik ze op mijn PDA open, met POP mail was dat niet zo handig vond ik zelfquote:Atomsk schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:08:
Bij de Nederlandse versie van die Gmail helppagina hebben ze het inderdaad ook over "messaging". Beetje slordig van Google. Het gaat echter gewoon om het programma waarmee je (nieuwe) e-mail accounts configureert.
maar werkt perfect, tnx
Gisteren de nieuwe beta van Opera Mobile geinstalleerd, maar zodra ik hem start loopt de hele telefoon vast. Ik gebruik de laatste officiele ROM.
Iemand anders deze versie nog geprobeerd?
Reg. datum: 09 maart 2008
Reg. datum: 09 maart 2008
some problemquote:My-life schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:30:
Gisteren de nieuwe beta van Opera Mobile geinstalleerd, maar zodra ik hem start loopt de hele telefoon vast. Ik gebruik de laatste officiele ROM.
Reg. datum: 04 april 2003
Reg. datum: 04 april 2003
Momenteel proef aan het draaien met WM6.5, draait best goed nog en ziet er allemaal wel leuk uit.. Probleem is alleen dat hij nu niet meer wil syncen met mijn macbook via missing sync..
Vanavond even proberen met activesync op windows, hopen dat dat wel werkt want zo zonder contacten is toch niks.
Vanavond even proberen met activesync op windows, hopen dat dat wel werkt want zo zonder contacten is toch niks.
Reg. datum: 26 februari 2006
Reg. datum: 26 februari 2006
Hmm, heb hem hier anders probleemloos draaien. Gaat een stuk vloeiender dan de vorige beta (9.5b2).quote:My-life schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:30:
Dit is met de officiële 6.1 ROM (Nederlands).
Heb wm 6.5 ook geprobeerd, maar moet zeggen dat het bij mij allemaal nog erg traag was in verhouding met bijvoorbeeld de wm 6.1 van Solace (v3.1)! Ben dan ook weer terug overgestapt en wacht totdat er snellere versies komen...quote:tijntjethf schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:25:
Momenteel proef aan het draaien met WM6.5, draait best goed nog en ziet er allemaal wel leuk uit.. Probleem is alleen dat hij nu niet meer wil syncen met mijn macbook via missing sync..
Weet iemand of ik bij de wifi instelling kan kiezen voor een 10 digit HEX WEP wachtwoord? Mijn TyTn II wil namlelijk niet connecten zodra hij op WEP ingesteld is, lijkt wel alsof hij het wachtwoord alleen in ascii doorstuurt en de router ondersteund alleen hex. Zodra ik de router op WPA - PSK instel werkt het wel.
(en nee ik kan geen WPA permanent gebruiken ivm linux doos die dat niet leuk vind
)
(en nee ik kan geen WPA permanent gebruiken ivm linux doos die dat niet leuk vind
Metro2002 wijzigde dit bericht 24-06-2009 16:16 (4%)
Mind explorer
"Berichten kunnen niet worden gedownload naar uw mobiele apparaat. Controleer uw verbinding en de instellingen van uw e-mailaccount. Probeer vervolgens opnieuw berichten te downloaden."
Deze melding bezorgt me al weken grijze haren. Heb veel geprobeerd. Account tig x verwijderd en toegevoegd.
Ik heb een e-mailaccount van versatel (tele2) en heb een abo bij Tmobile. Of ik nou via WIFI of via T-mobile probeer om mijn e-mail binnen te halen: constant bovenstaande melding!
Iemand die een goede oplossing heeft?
Mijn tytn draait op de officiële 6.1 versie.
Deze melding bezorgt me al weken grijze haren. Heb veel geprobeerd. Account tig x verwijderd en toegevoegd.
Ik heb een e-mailaccount van versatel (tele2) en heb een abo bij Tmobile. Of ik nou via WIFI of via T-mobile probeer om mijn e-mail binnen te halen: constant bovenstaande melding!
Iemand die een goede oplossing heeft?
Mijn tytn draait op de officiële 6.1 versie.
Proxyserver uitvinken bij de verbindingsinstellingen?
Daar stond al geen vinkje. Heb ook al hard reset gedaan, maar mag allemaal niet baten. Internetten gaat wel goed zowel via WIFI als via T-mobile.quote:Atomsk schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 19:44:
Proxyserver uitvinken bij de verbindingsinstellingen?
Update: het werkt weer. Heb hard reset gedaan. Daarna bij de verbindingsinstellingen bewust een foute gebruikersnaam ingevoerd. Later weer de juiste gebruikersnaam ingevoerd en nu doet ie 't. Vreemd maar waar. Heb in een opwelling SPB mobile shell gekocht. Is mooi....
Bakkenes wijzigde dit bericht 25-06-2009 23:09 (30%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last