Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 19 januari 2004

GPRS zou ook gewoon moeten werken, ik gebruik het ook af en toe op mijn telefoon, daar werkt GPRS wel. Als het de eerste keer is dat je Android boot, dan werkt het inderdaad niet. De 2e keer zou het dan wel moeten werken.
Anders zou je de APN instellingen binnen android nog even moeten controleren ;)

Reg. datum: 15 oktober 2002

Na je eenvoudige tip heeft GPRS een keer gewerkt volgens mij. Nu lukt het me niet meer. De ANP instellingen, van Vodafone, had ik wel in 'default.txt' gezet.

Maar ik kan geen goed werkende Android vinden. Het bellen werkt niet eens. Als ik opneem hoor ik niets en de andere kant ook niet. Ophangen gaat ook niet, de applicatie hangt gelijk.

Wat ik lees is dat de build in deze post stabiel zou zijn. Ik heb hem geprobeerd samen met de kernels op deze site, maar krijg er niets bruikbaars uit.

Dat de camera niet goed werkt enz. maakt me niet uit, maar bellen en internetten moet wel werken voor ik het kan uitproberen.

Wat draai jij?

My-life wijzigde dit bericht 10-10-2009 16:21 (8%)

Op dit moment gebruik ik de rogersmod van deze site. Samen met de laatste basefiles die je daar kunt vinden.
En ook de laatste zImage van deze site. Hiermee kun je ook (gedeeltelijk) de camera gebruiken.

Wat ook nog een tip is (weet niet of dit nog steeds zo is, maar ik doe het nog wel): Bel zelf eerst 1 keer, bijvoorbeeld naar je voicemail, daarna moet je ook gewoon gebeld kunnen worden.

Zorg wel dat je een 1.7xx.xx of 1.65.xx radio gebruikt, anders werkt het ook niet.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt :)

edit: Dit is trouwens de cmdline die ik gebruik in mijn default.txt (T-Mobile):
set cmdline "ppp.nostart=0 board-htckaiser.panel_type=2 ppp.apn=internet pm.sleep_mode=1 mddi.width=320 mddi.height=480 no_console_suspend board-kaiser-keypad.atttilt=0"

Nu heb ik er ook nog steeds de apn gegevens in staan, maar volgens mij worden bij de laatste builds deze gegevens automatisch ingevuld bij het opstarten van android.

cryonic90 wijzigde dit bericht 10-10-2009 17:02 (25%)

Ik heb de originele Nederlandse HTC ROM op m'n Kaiser, radioversie 1.65.17.56, dus dat moet goed zijn toch?

Draait die rogersmod niet op Android 1.6 en is die niet minder stabiel als 1.5?

Ik zal zelf eens eerst uitbellen en het dan nog eens proberen. Bedankt voor je tips.

Ik kan nu wel bellen en heb na veel prutsen ook het 3G logo in beeld, maar het werkt nog niet echt.
Het houd je wel van de straat dat Android ;) .

Edit:
Hoe weet je trouwens wel panel_type je moet gebruiken? Is dat 2 voor alle Kaisers?

My-life wijzigde dit bericht 11-10-2009 16:12 (24%)

Wat je ook nog kunt proberen als je geen data hebt is dat je de modem applicatie start en 2x op disconnect drukken. Hiermee wordt het modem gereset en kan het best zijn dat hij (als je dan weer op connect drukt) dan wel een dataverbinding kan maken.

En het panel_type is gewoon een gok geweest van mij ;) Het kan bij iedere kaiser weer anders zijn namelijk. Is maar net welk panel gebruikt is in jouw kaiser. En je merkt het gauw genoeg als het niet de goede is. Dan krijg je namelijk allemaal rare kleuren en dingen op het scherm.

En het houdt je zeker van de straat, maar dat is ook het leuke natuurlijk :) Lekker een beetje prutsen ;)

Ik had hem werkend door de vodafone dingen uit de default.txt te halen en in Android handmatig de APN toe te voegen. Werkte heel erg goed. Snelheid ook top.

Nu ben ik rogers ROM erop aan het zetten aangezien die ook in het Nederlands is.

Edit: Werkt in een keer :) .

My-life wijzigde dit bericht 12-10-2009 12:08 (6%)

That is the way I am!
Reg. datum: 19 april 2005

Iemand al WM 6.5 opgezet? of WM 7 zelfs? Is daar eigenlijk al iets van uit?

WM6.5 al een tijdje in gebruik zelfs. Niet de build die nu op telefoons uitkomen, maar al nieuwere, met de startknop onderin dus.
Ben er wel tevreden over, werkt allemaal wel lekker eigenlijk. WM7 gaat voorlopig nog niks van komen, zijn in ieder geval nog geen builds van voor zover ik weet.

That is the way I am!

quote:
cryonic90 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:36:
WM6.5 al een tijdje in gebruik zelfs. Niet de build die nu op telefoons uitkomen, maar al nieuwere, met de startknop onderin dus.
Ben er wel tevreden over, werkt allemaal wel lekker eigenlijk. WM7 gaat voorlopig nog niks van komen, zijn in ieder geval nog geen builds van voor zover ik weet.
Hoe kan je aan WM 6.5 komen? of moet je daarvoor de illigale snelweg oprijden?

Een officiële update voor de kaiser zal er niet komen. Dus legaal is het waarschijnlijk niet.
Maar neem eens een kijkje op xda-developers. Daar staat een heleboel informatie en ook ROMs die je daar kunt downloaden.

That is the way I am!

thank you..

Reg. datum: 01 april 2006

ik heb een htc tytn 2 met de stock rom en wil hier graag manilla opzetten, ik heb via google deze website gevonden: http://www.htcwiki.com/page/Manila+2D+and+M2D+Themes
daar staat een stappenplan om het erop te zetten, maar als je op de download link klikt kom je in een forum waar ik de download niet kan vinden. op internet heb ik dus naar andere downloads gezocht, maar er zijn er zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. weten jullie misschien een goede download? of raden jullie mij een andere manier aan om manilla erop te zetten?

Canon EOS 400D, Canon 18-55mm 3.5-5.6, Canon 50mm 1.8 Tamron 70-300mm 3.5-5.6

Ik zou zeggen: Kijk hier eens :)

quote:
cryonic90 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:53:
Een officiële update voor de kaiser zal er niet komen. Dus legaal is het waarschijnlijk niet.
Maar neem eens een kijkje op xda-developers. Daar staat een heleboel informatie en ook ROMs die je daar kunt downloaden.
Ik vraag me af of het illegaal is. Het is geen nieuwe versie (van 6.1 naar 6.5) dus het valt onder dezelfde licentie lijkt me.
De software is niet door HTC gemaakt (voor de TyTN 2), maar dan hoeft het toch niet lijk illegaal te zijn?

Ik draai nu een tijdje Android en dat bevalt prima. De Kaiser soms zelfs beter als op WM.
Ik zoek alleen nog een ROM zonder toevoegingen in het Nederlands. Tip's?
Reg. datum: 01 april 2006

quote:
thnx! omdat de stock rom win6.1 is zal ik de patched versie uitproberen ;)

Canon EOS 400D, Canon 18-55mm 3.5-5.6, Canon 50mm 1.8 Tamron 70-300mm 3.5-5.6

True true..
Reg. datum: 28 september 2002

Sinds een tijdje terug heeft mijn Kaiser het volgende probleem:

Als ik het toetsenbord openslide, gaat vervolgens het bereik compleet weg of geeft hij aan dat er geen sim-kaart in zit. Als ik 'm weer terugklap, vliegtuigmodus aan en uit doe, doet hij het soms weer.
Is dit een bekend probleem wat (gemakkelijk) op te lossen is?

Wat ik al heb geprobeerd:
  • contactpuntjes gereinigd (ziet er allemaal perfect uit)
  • 3 verschillende simkaarten geprobeerd, zelfde problemen
  • plaatje iets aangedrukt, zodat de sim-kaart wat steviger zit
  • reset naar fabrieksinstellingen
help :)

Just sitting here on GoT.. being true ;)

Reg. datum: 15 februari 2000

Even "fixallproblems.cab" installeren.. ;)

Maar (serieus) meer een hardwareprobleem lijkt me. Wanneer er nog garantie op zit, zou ik contact opnemen met de klantenservice van HTC.

_██_
(ಠ_ృ)

F*CK *FF
Reg. datum: 23 september 2001

Ik heb mijn TYTN2 kort na aanschaf voorzien van WM6.1. Echter mijn GPS werkt niet en ik meen dat het onder WM6.0 wel werkte. Ik wil nu dus even terug naar WM6.0 om de GPS nog eens te checken alvorens het ding op te sturen. Ik kan echter nergens vinden hoe ik terug kan naar WM6.0. Heb gezocht op de site van HTC, gebruiksaanwijzing nagevlooid, op de CD's gekeken (heb het toestel 2e hands en geen originele CD) maar kan er niks over vinden. Hoe kan ik terug naar WM6.0??

.
..
Hail to the misfits!
....
.....

Hier een NL rom van vodafone, en Hier een WWE rom van HTC zelf :)
Succes ermee :)

F*CK *FF
Reg. datum: 23 september 2001

Thx! Is dit trouwens wel legaal :?

.
..
Hail to the misfits!
....
.....

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

Het zijn gewoon officiele roms hoor :), daar zijn licentiegelden voor afgedragen. Bovendien heeft de TyTN II officieel een update naar WM 6.1 gehad geloof ik, dus ja.

Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen

Reg. datum: 22 augustus 2003

Misschien een stomme vraag maar zal mijn tytn2 met t-mobile gewoon werken in de vs? Of moet ik hier eerst nog iets voor doen ?

Meh
Reg. datum: 03 augustus 2004

Networks Quad band GSM 850, 900, 1800, 1900
* 850 MHz (U.S./Canada/Latin America/Brazil (Only the carrier Vivo in the south and south-east of Brazil))
* 900 MHz (Africa/Europe/Brazil/Australia/Asia (ex Japan and S. Korea))
* 1800 MHz (Africa/Europe/Brazil/Australia/Asia)
* 1900 MHz (U.S./Canada/Latin America/Brazil (Only the carrier Vivo in the north, north-east and centre-west of Brazil))
Hoe het zit met de provider die je in de VS toegewezen krijgt, das misschien meer een vraag aan je NL provider.

Ascathon wijzigde dit bericht 31-10-2009 16:30 (10%)

Join het DPC WhatPulse team - Last.FM - Save the Whales -- Harpoon a Honda

Reg. datum: 22 augustus 2003

Oke thanks werkt dus gelukkig gewoon :) Maakt mij verder niet uit welke provider ik toegewezen krijg. Alleen misschien weten mensen hier met ervaring welke je krijgt met T-mobile hier in NL...

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: