HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
Reageer Nieuw TopicMaar ik kan geen goed werkende Android vinden. Het bellen werkt niet eens. Als ik opneem hoor ik niets en de andere kant ook niet. Ophangen gaat ook niet, de applicatie hangt gelijk.
Wat ik lees is dat de build in deze post stabiel zou zijn. Ik heb hem geprobeerd samen met de kernels op deze site, maar krijg er niets bruikbaars uit.
Dat de camera niet goed werkt enz. maakt me niet uit, maar bellen en internetten moet wel werken voor ik het kan uitproberen.
Wat draai jij?
My-life wijzigde dit bericht 10-10-2009 16:21 (8%)
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
En ook de laatste zImage van deze site. Hiermee kun je ook (gedeeltelijk) de camera gebruiken.
Wat ook nog een tip is (weet niet of dit nog steeds zo is, maar ik doe het nog wel): Bel zelf eerst 1 keer, bijvoorbeeld naar je voicemail, daarna moet je ook gewoon gebeld kunnen worden.
Zorg wel dat je een 1.7xx.xx of 1.65.xx radio gebruikt, anders werkt het ook niet.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt
edit: Dit is trouwens de cmdline die ik gebruik in mijn default.txt (T-Mobile):
set cmdline "ppp.nostart=0 board-htckaiser.panel_type=2 ppp.apn=internet pm.sleep_mode=1 mddi.width=320 mddi.height=480 no_console_suspend board-kaiser-keypad.atttilt=0"
Nu heb ik er ook nog steeds de apn gegevens in staan, maar volgens mij worden bij de laatste builds deze gegevens automatisch ingevuld bij het opstarten van android.
cryonic90 wijzigde dit bericht 10-10-2009 17:02 (25%)
Draait die rogersmod niet op Android 1.6 en is die niet minder stabiel als 1.5?
Ik zal zelf eens eerst uitbellen en het dan nog eens proberen. Bedankt voor je tips.
Het houd je wel van de straat dat Android
Edit:
Hoe weet je trouwens wel panel_type je moet gebruiken? Is dat 2 voor alle Kaisers?
My-life wijzigde dit bericht 11-10-2009 16:12 (24%)
En het panel_type is gewoon een gok geweest van mij
En het houdt je zeker van de straat, maar dat is ook het leuke natuurlijk
Nu ben ik rogers ROM erop aan het zetten aangezien die ook in het Nederlands is.
Edit: Werkt in een keer
My-life wijzigde dit bericht 12-10-2009 12:08 (6%)
Ben er wel tevreden over, werkt allemaal wel lekker eigenlijk. WM7 gaat voorlopig nog niks van komen, zijn in ieder geval nog geen builds van voor zover ik weet.
Hoe kan je aan WM 6.5 komen? of moet je daarvoor de illigale snelweg oprijden?quote:cryonic90 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:36:
WM6.5 al een tijdje in gebruik zelfs. Niet de build die nu op telefoons uitkomen, maar al nieuwere, met de startknop onderin dus.
Ben er wel tevreden over, werkt allemaal wel lekker eigenlijk. WM7 gaat voorlopig nog niks van komen, zijn in ieder geval nog geen builds van voor zover ik weet.
Maar neem eens een kijkje op xda-developers. Daar staat een heleboel informatie en ook ROMs die je daar kunt downloaden.
daar staat een stappenplan om het erop te zetten, maar als je op de download link klikt kom je in een forum waar ik de download niet kan vinden. op internet heb ik dus naar andere downloads gezocht, maar er zijn er zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. weten jullie misschien een goede download? of raden jullie mij een andere manier aan om manilla erop te zetten?
Canon EOS 400D, Canon 18-55mm 3.5-5.6, Canon 50mm 1.8 Tamron 70-300mm 3.5-5.6
Ik vraag me af of het illegaal is. Het is geen nieuwe versie (van 6.1 naar 6.5) dus het valt onder dezelfde licentie lijkt me.quote:cryonic90 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:53:
Een officiële update voor de kaiser zal er niet komen. Dus legaal is het waarschijnlijk niet.
Maar neem eens een kijkje op xda-developers. Daar staat een heleboel informatie en ook ROMs die je daar kunt downloaden.
De software is niet door HTC gemaakt (voor de TyTN 2), maar dan hoeft het toch niet lijk illegaal te zijn?
Ik draai nu een tijdje Android en dat bevalt prima. De Kaiser soms zelfs beter als op WM.
Ik zoek alleen nog een ROM zonder toevoegingen in het Nederlands. Tip's?
thnx! omdat de stock rom win6.1 is zal ik de patched versie uitproberenquote:
Canon EOS 400D, Canon 18-55mm 3.5-5.6, Canon 50mm 1.8 Tamron 70-300mm 3.5-5.6
Als ik het toetsenbord openslide, gaat vervolgens het bereik compleet weg of geeft hij aan dat er geen sim-kaart in zit. Als ik 'm weer terugklap, vliegtuigmodus aan en uit doe, doet hij het soms weer.
Is dit een bekend probleem wat (gemakkelijk) op te lossen is?
Wat ik al heb geprobeerd:
- contactpuntjes gereinigd (ziet er allemaal perfect uit)
- 3 verschillende simkaarten geprobeerd, zelfde problemen
- plaatje iets aangedrukt, zodat de sim-kaart wat steviger zit
- reset naar fabrieksinstellingen
Just sitting here on GoT.. being true ;)
Maar (serieus) meer een hardwareprobleem lijkt me. Wanneer er nog garantie op zit, zou ik contact opnemen met de klantenservice van HTC.
_██_
(ಠ_ృ)
.
..
Hail to the misfits!
....
.....
.
..
Hail to the misfits!
....
.....
Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen
Reg. datum: 22 augustus 2003
Networks Quad band GSM 850, 900, 1800, 1900
Hoe het zit met de provider die je in de VS toegewezen krijgt, das misschien meer een vraag aan je NL provider.* 850 MHz (U.S./Canada/Latin America/Brazil (Only the carrier Vivo in the south and south-east of Brazil))
* 900 MHz (Africa/Europe/Brazil/Australia/Asia (ex Japan and S. Korea))
* 1800 MHz (Africa/Europe/Brazil/Australia/Asia)
* 1900 MHz (U.S./Canada/Latin America/Brazil (Only the carrier Vivo in the north, north-east and centre-west of Brazil))
Ascathon wijzigde dit bericht 31-10-2009 16:30 (10%)
Join het DPC WhatPulse team - Last.FM - Save the Whales -- Harpoon a Honda
Reg. datum: 22 augustus 2003
Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last