HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw TopicMaar neem eens een kijkje op xda-developers. Daar staat een heleboel informatie en ook ROMs die je daar kunt downloaden.
daar staat een stappenplan om het erop te zetten, maar als je op de download link klikt kom je in een forum waar ik de download niet kan vinden. op internet heb ik dus naar andere downloads gezocht, maar er zijn er zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. weten jullie misschien een goede download? of raden jullie mij een andere manier aan om manilla erop te zetten?
Canon EOS 400D, Canon 18-55mm 3.5-5.6, Canon 50mm 1.8 Tamron 70-300mm 3.5-5.6
Ik vraag me af of het illegaal is. Het is geen nieuwe versie (van 6.1 naar 6.5) dus het valt onder dezelfde licentie lijkt me.quote:cryonic90 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:53:
Een officiële update voor de kaiser zal er niet komen. Dus legaal is het waarschijnlijk niet.
Maar neem eens een kijkje op xda-developers. Daar staat een heleboel informatie en ook ROMs die je daar kunt downloaden.
De software is niet door HTC gemaakt (voor de TyTN 2), maar dan hoeft het toch niet lijk illegaal te zijn?
Ik draai nu een tijdje Android en dat bevalt prima. De Kaiser soms zelfs beter als op WM.
Ik zoek alleen nog een ROM zonder toevoegingen in het Nederlands. Tip's?
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
thnx! omdat de stock rom win6.1 is zal ik de patched versie uitproberenquote:
Canon EOS 400D, Canon 18-55mm 3.5-5.6, Canon 50mm 1.8 Tamron 70-300mm 3.5-5.6
Als ik het toetsenbord openslide, gaat vervolgens het bereik compleet weg of geeft hij aan dat er geen sim-kaart in zit. Als ik 'm weer terugklap, vliegtuigmodus aan en uit doe, doet hij het soms weer.
Is dit een bekend probleem wat (gemakkelijk) op te lossen is?
Wat ik al heb geprobeerd:
- contactpuntjes gereinigd (ziet er allemaal perfect uit)
- 3 verschillende simkaarten geprobeerd, zelfde problemen
- plaatje iets aangedrukt, zodat de sim-kaart wat steviger zit
- reset naar fabrieksinstellingen
Just sitting here on GoT.. being true ;)
Maar (serieus) meer een hardwareprobleem lijkt me. Wanneer er nog garantie op zit, zou ik contact opnemen met de klantenservice van HTC.
_██_
(ಠ_ృ)
.
..
Hail to the misfits!
....
.....
.
..
Hail to the misfits!
....
.....
Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen
Reg. datum: 22 augustus 2003
Networks Quad band GSM 850, 900, 1800, 1900
Hoe het zit met de provider die je in de VS toegewezen krijgt, das misschien meer een vraag aan je NL provider.* 850 MHz (U.S./Canada/Latin America/Brazil (Only the carrier Vivo in the south and south-east of Brazil))
* 900 MHz (Africa/Europe/Brazil/Australia/Asia (ex Japan and S. Korea))
* 1800 MHz (Africa/Europe/Brazil/Australia/Asia)
* 1900 MHz (U.S./Canada/Latin America/Brazil (Only the carrier Vivo in the north, north-east and centre-west of Brazil))
Ascathon wijzigde dit bericht 31-10-2009 16:30 (10%)
Join het DPC WhatPulse team - Last.FM - Save the Whales -- Harpoon a Honda
Reg. datum: 22 augustus 2003
Reg. datum: 12 november 2009
Email is wel te synchroniseren, mijn weer-applicatie doet het ook.. Maar als ik internet explorer open dan geeft hij na een tijdje de foutmelding:
De pagina kan niet worden weergegeven of gedownload omdat de verbinding is verbroken. Controleer de verbinding en probeer het opnieuw.
Heb mijn telefoon al een aantal keer opnieuw geïnstalleerd (ge-reset) maar ik krijg hem niet aan de praat. Al twee keer gesproken met de technische dienst van mijn provider, maar ze vragen me steeds opnieuw de verbinding te checken, maar alle instellingen staan zoals ze horen.
Bij KPN Hi had ik dit probleem niet, wifi werkt ook gewoon..De technische dienst vertelde me dat er meer Tringg 3G abonnees zijn met een HTC Tytn 2... en dat zij geen problemen ervaren. Misschien zit er een HTC Tytn 2/windows mobile gebruiker op dit forum die me kan helpen?
Reg. datum: 01 juni 2001
Probeer dit eens: https://www.tringg.nl/instellingen
Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Sapphire 4830 512DDR3 @ 675/1000- Samsung Syncmaster 940BW
Reg. datum: 12 november 2009
Reg. datum: 01 juni 2001
Hhhm, vreemd. Mijn eigen IMEI-code bestaat overigens ook uit 17 cijfers.quote:rensske schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 18:16:
Lukt helaas niet.. mijn imei-nummer is overigens 17 cijfers.. deze kan ik ook niet invoeren. Laat ik het eerste cijfer eraf, dan kan ik wel instellingen versturen.. maar dan accepteert mijn telefoon het niet. Snap er niets van :-(
Ik heb zelf geen Tringg dus ik ben bang dat ik je verder ook niet kan helpen.
Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Sapphire 4830 512DDR3 @ 675/1000- Samsung Syncmaster 940BW
Reg. datum: 14 februari 2005
Ik heb zelf wat onderzoek gedaan maar ik kan geen goede indruk van de ervaring van mensen
met de roms.
Als iemand er 1 aan zou kunnen raden waar hij goede ervaringen mee heeft zou ik dat erg waarderen!
Ik heb nog geen problemen ondervonden.
EgoPro wijzigde dit bericht 14-11-2009 11:15 (9%)
-= It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end =- PSNid: egopro78
Reg. datum: 26 februari 2008
Ik heb het geprobeerd!quote:Mattie B schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:59:
[...]
thnx! omdat de stock rom win6.1 is zal ik de patched versie uitproberen
NIET DOEN WERKT NIET!
kan mijn hele systeem weer opnieuw instellen !@#$%
Reg. datum: 17 januari 2007
Heb zelf de boel opengeschroeft want had zelf het probleem dat simkaart en dus ook de connectie met de provider niet meer werkte.
In dat geval een flink probleem wat die flatcable is niet appart te vervangen. De printplaatjes met electronica in het frontje van je scherm zitten namelijk volledig vast aan deze flatcable. Dit houd in dan dit in zn geheel vervangen moet worden. Heb deze onderdelen niet op internet kunnen vinden
Heb nu maar een oude defecte tytn2 via marktplaatst besteld. En ga nu de onderdelen daar uit halen.
Reg. datum: 17 januari 2007
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last