Dat zeg ik!
HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 02 mei 2004
Ik zou even contact opnemen met de T-mobile klantenservice. Wat een andere optie is is dat je onder de verbindingsinstellingen naar het tab geavanceerd gaat, dan op netwerken selecteren klikt, en daar bij de bovenste optie een andere / nieuwe ISP selecteren. Daar kan je de instellingen wel van wijzigen.quote:Maniac schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:10:
Ik heb ook de WM6.1 update van T-mobile geïnstalleerd, maar nu krijg ik mijn internetverbinding niet meer werkend. Ik had een PiT abbo. Heb ook de installatie laten versturen via de website van T-mobile, maar ook dit werkt niet.
Verder kan ik de instellingen niet bewerken of bekijken, want er staat bij dat de verbinding vooraf geconfigureerd is en niet gewijzigd kan worden. Iemand een idee?
Met deze 6.1 update werkt iGo niet meer.
En ik vindt iGo zoveel beter dan TomTom, maar dat is een andere discussie.
Zolang mijn baas doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk.
quote:Viper® schreef op woensdag 10 september 2008 @ 08:49:
[...]
Ik heb hem ook en eerlijk gezegd valt die mij best tegen.
- Snelheid vind ik niet verbeterd, in mijn ogen is die zelfs wat trager
- T-mobile customization, vroeger kon je een soft reset doen net na de installatie, dit werkt nu niet meer
- Sms opbouw (gesprekken vorm) is wennen, optie om terug te gaan naar de oude opstelling heb ik zo snel niet kunnen vinden
- Schuifgeluid toetsenbord, normaal kon je dit bij instellingen schuifgeluid uitzetten, die optie kan ik zo niet vinden
Nog geen ervaringen met de internet verbinding/bellen vastlopers etc. Ik heb het gevoel dat die op dit front wel wat verbeterd is.
- Snelheid is verbeterd, hij draait wat soepeler
- Maak voor SMS gebruik van Spb MS, werkt heel prettig en logisch!
- T-Mobile customization is gemakkelijk te vervangen met Spb MS en extra theme voor achergrond
- Schuifgeluid: staat bij mij bij Spb MS onder settings: Schuifgeluid van toetsenbord 3 verschillende geluiden plus optie geluid uit
MDA Vario II, III, IV - MDA Pro
Reg. datum: 10 september 2008
Een verademing na m'n IPAQ 6915 waar ik van ellende niks meer op installeerde. Kreng liep echt altijd vast.
Ik heb 2 vraagjes:
Weet iemand hoe je een ingestelde mailbox verwijderd??
En wat Tomtom 7 betreft, in Tomtom home zie ik de kaart van Europa niet die toch echt geïnstalleerd is en werkt op de TyTn. Dus kan ik geen flitspalen via m'n abonnement meer installeren
Verder nog een handige tip van mijn kant (wellicht al genoemd):
Installeer deze eens als je net een nwe PDA hebt. Kun je je PDA vanaf je pc aansturen, gaat toch net even wat sneller als je alle settings etc nog moet doen. De trial werkt prima (en lang genoeg voor die eerste keer of een herinstall)
Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!
Reg. datum: 26 juli 2007
"het" probleemquote:spacecrap schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:28:
iemand toevallig een oplossing voor het windows live aanmeld-probleem?
Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.
Reg. datum: 02 mei 2004
Nieuwste versie installerenquote:spacecrap schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:28:
iemand toevallig een oplossing voor het windows live aanmeld-probleem?
Geweldig, het werkt weer. Was inderdaad een probleem bij T-mobile.quote:Big Daddy schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:28:
[...]
Ik zou even contact opnemen met de T-mobile klantenservice. Wat een andere optie is is dat je onder de verbindingsinstellingen naar het tab geavanceerd gaat, dan op netwerken selecteren klikt, en daar bij de bovenste optie een andere / nieuwe ISP selecteren. Daar kan je de instellingen wel van wijzigen.
Ik ben al langere tijd op zoek naar een manier om mijn Outlook agenda via the air te syncen met mijn telefoon. Nu heb ik mail2web geprobeerd, maar kan dan niet de afspraken in Outlook krijgen (kan niet syncen met Outlook). Verder heb ik ook Google Calendar geprobeerd in samenwerking met een tool om Outlook en Google Calender te syncen en Goosync. Werkt op zich wel, maar ik moet iedere keer op mijn mobiel de sync starten. Nu kan ik een betaalde versie van Goosync overwegen, maar ik weet niet of ik over 8 maanden nog steeds de Tynt II heb. Kan ook zomaar de Iphone, Blackberry of een Nokia worden. Als ik dan geen Goosync ondersteuning meer heb vind ik dat ook zonde. Ik wil er best wat voor betalen, maar ik heb nog niet de ideale oplossing gevonden. Iemand een goed idee?
FON - WiFi for Everyone | Flickr
Zou dit een hardwaredefect kunnen zijn (onbetrouwbaar onboard geheugen)? Kan natuurlijk thuis wel weer synchroniseren, maar zo blijf je bezig..
_██_
(ಠ_ృ)
Reg. datum: 26 juli 2007
Point madequote:EnsconcE schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:58:
[...]
"het" probleem. Voor nu is "het" probleem dat je een onduidelijk probleem aanduidt.
Het gaat hier om een vraag die ik gisteren had gesteld:
" Ik heb gisteren een telefoon van de baas gekregen... aangezien dit een zwaar verouderd toestel was heb ik ervoor gekozen mijn huidige telefoon (TYTN II) te gaan gebruiken echter mag ik er op het moment nog geen data abb. bij.
Om deze reden heb ik alle verbindingen etc. uitgeschakeld en mijn windows live account verwijderd/uitgeschakeld... nu wordt er echter periodiek gevraagd of ik niet wil aanmelden met windows live (dus dan krijg je het aanmeld scherm etc. en dat is superirritant!)
Weet iemand hoe ik dit kan uitschakelen?"
Welke nieuwe versie? Ik heb W.M. 6.1 er al op staan...quote:Nieuwste versie installeren
>>> Het laatste nieuws en de geilste motoren??? Motorfreaks <<<
Tijdzone stond goed.quote:BlueFlame schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:48:
Hmmm.. kom er net achter dat alle verjaardagen bij mijn contacten op de TyTN II een dag te vroeg staan.
Bij mijn contacts op de pc (sync) staan ze wel goed, en ook de kalender verjaardag herrinneringen staan goed.
Iemand een idee hoe ik dat weer goed krijg zonder alle contacten stuk voor stuk na te lopen?
Nog steeds originele WM 6.0 van Orange met de windows winter zomertijd patch.
heb mn mobile device gedelete bij active sync. hierna weer koppelen en dan gooit ie alles op mn tytn ii weg, nieuw partnerschap aanmaken en alles synced weer terug waarna de verjaardags data weer goed stonden
Beetje omslachtig, maar problem solved.
Soms zit het mee, maar meestal zit het tegen
Ik heb een versie van juni 2008 ofzo.quote:Coach4All schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:20:
Je hebt een recente iGo? Bij mij werkt hij gewoon (wel even in sys.txt aangegeven dat hij het importeren van de Outlook contactpersonen mag overslaan)
Welke versie heb jij precies ?
Zolang mijn baas doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk.
Heb je 'm in een strakke broekzak zitten toevallig ? Klinkt als een gebarsten scherm / touchscreen..quote:S913 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:56:
Grrr ... heb niet alle topics teruggelezen, maar ik haal vanmiddag mijn TyTN uit "power save" en opeens is mijn scherm bijna helemaal wit met wat vage grijze/zwart letters. Het lijkt wel of het scherm opeens "negatief" is ... Gereset, batterij eruit ... gekeken of hij soms ergens niet helemaal contact maakt ... Niets
Reg. datum: 21 oktober 2001
maak een gratis exchange account aan bij mail2web en sla contactgegevens, taken en agenda online op.. Kan je onderweg alles ook gewoon weer synchroniserenquote:Atomsk schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:42:
Leuk, m'n hele agenda en alle contacten zijn ineens gewist. Tijden geleden al eens gehad, maar toen was het weer verholpen na een reset. Nu wilde ik dus even geleden bellen, maar de TyTNII (WM 6.1 officiele rom) reageerde niet op klikken in de lijst met gebelde telefoonnrs en de contactenlijst was niet tevoorschijn te krijgen. Dus ik reset ff en daarna dus de hele lijst met contacten weg en m'n agenda en takenlijst ook leeg. Paar notities staan er nog wel.
Zou dit een hardwaredefect kunnen zijn (onbetrouwbaar onboard geheugen)? Kan natuurlijk thuis wel weer synchroniseren, maar zo blijf je bezig..
Eastman wijzigde dit bericht 12-09-2008 13:08 (3%)
Geen idee ? Ik weet wel dat een vriend van mij dit ook had, en hij heeft volgens mij geen nieuwe gekregen via de garantie. Denk meer dat die garantie voor de elektronica is en defecten die vanzelf verschijnen bij gebruik. Maar ik zou het sowieso proberen natuurlijk.quote:S913 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:57:
Nope, standaard HTC tasje aan mijn riem. Touchscreen zie je verder niets aan en werkt gewoon goed ... Mocht hij gebarsten zijn, gaan ze daar qua garantie nog moeilijk over doen? Ik ben juist altijd erg zuinig op dat ding en daarom loop ik ook met dat stomme tasje aan mijn riem
Reg. datum: 02 augustus 2008
Wow, je bent mijn held! Hier ben ik zo lang naar op zoek. Eindelijk een exchange wat werkt en nog gratis ook!!quote:Eastman schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:07:
[...]
maak een gratis exchange account aan bij mail2web en sla contactgegevens, taken en agenda online op.. Kan je onderweg alles ook gewoon weer synchroniseren
Thanks
edit: Alleen jammer dat je, als je een mail verstuurd, dat het adres van mail2web als afzender wordt weergegeven... En dat ie maar per uur naar mail checked op je geimporteerde mail ipv direct... Maar goed dat komt omdat het gratis is...
Maar voor de rest werkt het perfect!!
csjah wijzigde dit bericht 13-09-2008 16:04 (25%)
Dat laatste geldt voor mij toch ook vind ik ... ik gebruik hem gewoon, doe er geen gekke dingen meer, is niet gevallen, draag hem altijd in het HTC tasje en opeens krijgt hij dit.quote:Ken. schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:49:
Geen idee ? Ik weet wel dat een vriend van mij dit ook had, en hij heeft volgens mij geen nieuwe gekregen via de garantie. Denk meer dat die garantie voor de elektronica is en defecten die vanzelf verschijnen bij gebruik.
Maar vandaag weggebracht en hij wordt opgestuurd, ik wacht wel af. Maar als bij gewoon gebruik na 6 maanden het scherm er op deze manier al mee ophoudt en ik moet zelf betalen ... dan kan het een duur geintje worden als ik de telefoon zo'n 2 jaar wil blijven gebruiken en dit soort dingen gebeuren meer.
Ik gebruik al bijna een jaar mal2web en het synct prima met mijn tytnII (orange wm 6.0). Dus ik zou het nog eens proberen want het is een prima gratis oplossing.quote:Maniac schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:41:
[...]
Ik ben al langere tijd op zoek naar een manier om mijn Outlook agenda via the air te syncen met mijn telefoon. Nu heb ik mail2web geprobeerd, maar kan dan niet de afspraken in Outlook krijgen (kan niet syncen met Outlook).
Reg. datum: 02 augustus 2008
waarschijnlijk bedoeld hij dat ie niet synced met outlook op de pc. Alleen de webfunctie kun je gebruiken met de gratis versie. Oftewel je kunt alleen syncen tussen exchange server en bijv je tel maar niet tussen exchangeserver en pc met outlookquote:pl0p schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 13:48:
[...]
Ik gebruik al bijna een jaar mal2web en het synct prima met mijn tytnII (orange wm 6.0). Dus ik zou het nog eens proberen want het is een prima gratis oplossing.
Reg. datum: 21 oktober 2001
Stel gewoon een mail forward in, bij je huidige email ipv dat je Mail2web je mailtjes laat ophalen. Dan krijg je ze wel direct op je telefoon.quote:csjah schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:21:
[...]
Wow, je bent mijn held! Hier ben ik zo lang naar op zoek. Eindelijk een exchange wat werkt en nog gratis ook!!
Thanks
edit: Alleen jammer dat je, als je een mail verstuurd, dat het adres van mail2web als afzender wordt weergegeven... En dat ie maar per uur naar mail checked op je geimporteerde mail ipv direct... Maar goed dat komt omdat het gratis is...
Maar voor de rest werkt het perfect!!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last