Liever een Kakker in een Asobak dan een Stakker in een Patserbak :D
Voor zover ik weet heb je dan nog steeds een syncml server nodig, of leveren hun die tegenwoordig ook erbij? Een syncml server is overigens niets meer dan (bijv.) een php script dat met XML communiceert.quote:bpjcjansen schreef op woensdag 24 september 2008 @ 00:08:
[...]
Je moet www.funambol.com eens proberen... Is van een vriend van me in de uk...
Good luck!
BJ
Ik gebruik trouwens Group-Office(.com) Professional om mijn contacten, agenda en taken te synchroniseren. Maar dat is veel te duur als je alleen maar Outlook met je telefoon wil synchroniseren, de huidige versie kost namelijk 400 euro ex. btw. Voor mij begint dit ook te veel te worden, dus ik blijf nu hangen bij een oudere versie totdat ik iets beters gevonden heb.
Het onderstaande goed door jezelf te vinden. Als je mijn post goed had gelezen had je ontdekt dat ik niet zozeer de positieve of de negatieve kanten aandroeg. Mijn vraag aan jou is: Geef aan wat je verwacht van een PPC en vraag om bevesteging in dit topic en het topic van de Touch Pro. Doe je dat, dan krijg je veel beter vergelijkingsmateriaal dan door willekeurig te vragen "wat zijn de redenen om dit toestel en niet het andere toestel te kopen". Als dat aan mij vraagt krijg je eerder een "wij van wc eend" antwoord dan een objectief antwoord.quote:RutgerM schreef op zondag 28 september 2008 @ 00:23:
[...]
Hij is punt 1 al trager, maar waar is hij volgens jou beter in dan ?
OK, Accu, heb je een punt.
Kijk en vergelijk
http://www.elite-electron...cs/htc-touch-pro-unlocked
http://www.elite-electron...n-ii-p4550-unlocked?pop=0
Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.
Ik kan toch prima de nadelen van een Touch Pro vragen tov een Tytn II ?quote:EnsconcE schreef op zondag 28 september 2008 @ 09:32:
[...]
Het onderstaande goed door jezelf te vinden. Als je mijn post goed had gelezen had je ontdekt dat ik niet zozeer de positieve of de negatieve kanten aandroeg. Mijn vraag aan jou is: Geef aan wat je verwacht van een PPC en vraag om bevesteging in dit topic en het topic van de Touch Pro. Doe je dat, dan krijg je veel beter vergelijkingsmateriaal dan door willekeurig te vragen "wat zijn de redenen om dit toestel en niet het andere toestel te kopen". Als dat aan mij vraagt krijg je eerder een "wij van wc eend" antwoord dan een objectief antwoord.
Kijk en vergelijk
http://www.elite-electron...cs/htc-touch-pro-unlocked
http://www.elite-electron...n-ii-p4550-unlocked?pop=0
Ik zie zelf alleen maar voordelen, ik vergelijk gewoon de toestellen en zie voordelen aan de Touch. Om zonder vooroordelen aan informatie te komen stel ik de open vraag welke nadelen er dan aan een Pro zitten tov een Tytn 2.
Jij hebt hier dus al een duidelijke mening over, je wil hem alleen niet geven blijkbaar.
Dude, je leest echt niet he. Ik zeg je dat ik GEEN ervaring heb met een touch pro. Om expliciet te zijn: ik heb geen mening over een touch pro, die heb ik wel over een tytn. Wat ik zeg is dat het moeilijk uit de losse pols te zeggen is wat ik vind van het toestel, dat geldt vermoedelijk ook voor medetweakers omdat ik de enige ben die op jouw post reageert.quote:RutgerM schreef op zondag 28 september 2008 @ 11:23:
[...]
Ik kan toch prima de nadelen van een Touch Pro vragen tov een Tytn II ?
Ik zie zelf alleen maar voordelen, ik vergelijk gewoon de toestellen en zie voordelen aan de Touch. Om zonder vooroordelen aan informatie te komen stel ik de open vraag welke nadelen er dan aan een Pro zitten tov een Tytn 2.
Jij hebt hier dus al een duidelijke mening over, je wil hem alleen niet geven blijkbaar.
Ik heb wel een mening over de tytn, maar of ik daarmee jouw informatie behoefte stil is de vraag. Daarom stel ik je voor om jouw verwachtingen te beantwoorden aan de hand van de ervaringen die ik heb met de tytn. Doe je dat ook in het Touch Pro forum, dan heb je mooi vergelijkings materiaal.
Nogmaals, ik weet NIKS over de touch pro te vertellen!
Reg. datum: 06 januari 2001
Reg. datum: 29 oktober 2000
Ik heb wel ervaring met beide toestellen. Ik heb sinds een maand een Touch Pro, maar gebruik nu tijdelijk een Tytn2... De Touch Pro is een erg mooi toestel, qua uiterlijk mooier dan de Tytn2 en ook qua beeldkwaliteit. De TF3D interface vind ik erg fijn werken (al is het wel ff wennen), maar heeft wel wat tweaks (of een custom ROM) nodig om het écht vlot te laten werken.quote:RutgerM schreef op zondag 28 september 2008 @ 11:23:
[...]
Ik kan toch prima de nadelen van een Touch Pro vragen tov een Tytn II ?
Ik merk al wel dat de Tytn2 langer doet met z'n accu, maar aangezien ik minimaal 1 keer per dag wel de gelegenheid heb om de telefoon op te laden (thuis, in de auto, op het werk), vind ik het geen probleem.
Het enige probleem wat ik met de telefoon heb is de GPS ontvangst. Maar daarvoor is hij vandaag terug naar HTC gegaan. Het krijgen van een fix gaat vrij snel, maar tijdens het rijden loopt de navigatiesoftware (tomtom, mcguider, Igo, maakt niet uit) constant minimaal 50 meter achter. Dit schijnt bij meer toestellen voor te komen, maar met name toestellen uit de eerste batch. Een maat van me heeft sinds dit weekend een TP (MDA Vario IV, de T-Mobile variant) en zijn GPS werkt wel perfect, net zo goed als op de Tytn2.
Hoewel de Tytn2 een erg mooi toestel is, zal ik toch blij zijn als mijn TP weer terug is! Als je moet kiezen tussen beide toestellen, zou ik dus voor de TP gaan.
Ik merk dat de Tytn II wat beter is in zaken als foto's maken bijvoorbeeld, niet zo zeer de kwaliteit maar wel het gebruiksgemak hiervan.
In de TP moet je via een heel menu waar de Tytn II gewoon een fotoknop heeft.
De Tytn II is iets robuuster vind ik zelf, je zou er wat meer mee kunnen smijten als het ware. De TP is vrij vragiel ben ik bang, echter mist de Tytn II zijn FM tuner en flitser, en de TP is ook nog sneller dus dat zijn wel zaken waarom je voor de TP zou kunnen kiezen.
Over de batterij heb ik hetzelfde als jij hebt. Echter lijkt de batterij volgens de site van HTC toch hetzelfde te zijn qua capaciteit.
RutgerM wijzigde dit bericht 29-09-2008 10:22 (11%)
Qua robuustheid vind ik de TP ook niet onder doen voor de Tytn2 om eerlijk te zijn, maar goed, ik ben sowieso altijd vrij voorzichtig met toestellen. Wel schijnen er mensen last te hebben van lak die eraf gaat aan de zijkant van de TP.
De TP is dan wel weer een stukje kleiner dan de Tytn2, wat ik wel een voordeel vind, omdat je hem dan makkelijker in je broekzak steekt. Nadeel is weer wel dat het scherm iets kleiner is.
Is het scherm echt zoveel kleiner ? Je ziet het nauwelijks en krijgt er VGA voor terug toch ?
Het kantelen van het scherm gaat niet bij de TP omdat er een extra rij met toetsen aanwezig is. Opzich vind ik dat kantelen van de Tytn2 wel fijn omdat het makkelijk is met het in evenwicht houden van het toestel als je veel moet typen en je hem in je hand hebt. Ok, duidelijk een persoonlijk iets, maar ervaar jij dit hetzelfde ?
Ik heb de Tytn2 pas in gebruik genomen nadat ik de TP al had, dus ik was het kantelen niet gewend en miste het dus niet. De Tytn2 kantel ik dan ook zelden, hier heb ik geen voorkeur in eigenlijk. Het toetsenbord van de TP vind ik wel lekkerder werken, vooral vanwege de extra rij toetsen. Dat heb ik dan liever dan het kantelende scherm.
Voor mij persoonlijk heeft de Tytn2 weinig voordelen t.o.v. de TP. Als m'n TP terug is en het GPS probleem is verholpen, gaat de Tytn2 ook gewoon weer de deur uit.
Hoezo? Dacht jij dat jij in de HK zat??quote:
C.i.P: Exo-S: WINNER for Mod of the Month May-11: EXO-S
Reg. datum: 02 augustus 2008
wat is HKquote:Mystikal schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:58:
[...]
Hoezo? Dacht jij dat jij in de HK zat??
Reg. datum: 22 augustus 2003
Reg. datum: 19 maart 2005
Ebay heeft ze ook....heb er net 1 besteld zoek eens op kaiser, mda vario etc.quote:clonedonkey schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:54:
Ik zoek eigenlijk een verloopje om van de url van de tytn naar een oortelefoon aansluiting te gaan. nu hebben ze deze wel bij b.v. pdashop maar daar kost het maar liefst 17¤ ik vroeg me af of mensen hier al goedkopere oplossing hebben gevonden ?
Reg. datum: 04 april 2003
Ben ik met je eens.. ik heb zelf vaak m'n wijsvingers vaak in de opening tussen het scherm en de telefoon liggen, zodat je een goede houvast hebt.. ook qua lichtinval vind ik het persoonlijk net iets fijner werken met een stukje gekanteldquote:RutgerM schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:08:
Het kantelen van het scherm gaat niet bij de TP omdat er een extra rij met toetsen aanwezig is. Opzich vind ik dat kantelen van de Tytn2 wel fijn omdat het makkelijk is met het in evenwicht houden van het toestel als je veel moet typen en je hem in je hand hebt. Ok, duidelijk een persoonlijk iets, maar ervaar jij dit hetzelfde ?
En? Draait hij nog steeds goed?quote:ronaldlokers schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 19:32:
[...]
Mooi, ik heb daarstraks de "HyperDragon lll" rom erop gezet waar ook een nieuwe touchflo interface in zit. Hij draait tot nu toe perfect
Ik had voordat ik L26 erop gezet heb ook Manilla2D geinstalleerd. Dat is eigenlijk het punt waarop ik besloot een harde reset te doen. Heel de telefoon crashte op de extra software die ervoor nodig was.
Wat doet de Hyperdragon III rom met je snelheid etc? En accuduur?
Ik doe nu gemiddeld 3 dagen met me volle accu
5DII + 35L = ❤
Ik kan me hier helemaal in vinden, ik cind het alleen zo vreselijk jammer dat er bijvoorbeeld geen flitser in het toestel zit en tevens een fm tuner.quote:tijntjethf schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:58:
[...]
Ben ik met je eens.. ik heb zelf vaak m'n wijsvingers vaak in de opening tussen het scherm en de telefoon liggen, zodat je een goede houvast hebt.. ook qua lichtinval vind ik het persoonlijk net iets fijner werken met een stukje gekanteld
Daarbij komt dat ik de Tytn2 toch echt steviger vind aanvoelen dan een Touch Pro
Reg. datum: 04 april 2003
Zijn inderdaad de dingen die ik er ook aan misquote:RutgerM schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:36:
[...]
Ik kan me hier helemaal in vinden, ik cind het alleen zo vreselijk jammer dat er bijvoorbeeld geen flitser in het toestel zit en tevens een fm tuner.
Reg. datum: 10 november 2005
FM en flitser mis ik niet echt. Wel vind ik het jammer dat er zo weinig dingen verbeterd zijn sinds mijn vorige telefoon (Qtek S200). Ok hij is een stuk sneller en er zit GPS op, maar voor de rest vind ik het wat tegenvallen. Die camera had wel ietsje beter gekund. Mijn 4 jaar oude GSM maakt betere plaatjes. Het hoeft niet perfect maar die 'jaren 80 kiekjes' die hij nu maakt zijn gewoon te slecht.quote:RutgerM schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:36:
[...]
Ik kan me hier helemaal in vinden, ik cind het alleen zo vreselijk jammer dat er bijvoorbeeld geen flitser in het toestel zit en tevens een fm tuner.
Daarnaast moet ik mezelf erg aanleren om het fysieke toetsenbord te gebruiken, terwijl dat juist de reden was voor dit toestel te gaan. Tot nu toe baal ik een beetje dat ik niet voor de Diamond gegaan ben, maar zodra ik het toetsenbord vaker gebruik zal dit wel omslaan.
Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"
Reg. datum: 26 augustus 2007
Alvast bedankt voor de reactie en het meedenken.

Het lijkt alsof de site niet volledig laadt, kopje erotiek en dan niets..?
Ik heb gebeld met de vodafone klantenservice maar die wisten niet meer dan te vertellen dan dat op de site staat. Ze kon daar ook niets aktiveren en verwees me ndaar de vodafone winkel.
Overigens kan ik de vodafone live site met opera niet benaderen, alleen met IE.
eRR_ wijzigde dit bericht 01-10-2008 12:27 (12%)
www.8thcontinent.nl - Travels Through Madagascar
Reg. datum: 24 juli 2005
heeft iemand hier ervaring mee en nog liever een oplossing, want ik geloof niet helemaal dat mijn telefoon kapot is omdat hij wel reageerd bij het verwijderen van de sd kaart
help
Probeer je SD kaart even in je computer uit en kijk of hij dan te benaderen is. Is hij te benaderen dan ligt het waarschijnlijk niet aan de kaart.quote:dabrain schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 20:16:
ik heb vorig weekend, mijn pda laten vallen.sinds dat moment werkt mijn sd kaart niet meer. nu vind ik "kapot" een te simpel antwoord. want op het moment dat ik mijn sd kaartje eruit en erin doet, zie ik wel dat mijn telefoon daarop reageert. maar ik kan nergens op mijn telefoon of tijdens de synchronisatie mijn sd kaart lezen.
heeft iemand hier ervaring mee en nog liever een oplossing, want ik geloof niet helemaal dat mijn telefoon kapot is omdat hij wel reageerd bij het verwijderen van de sd kaart
help
Stop een andere SD kaart in je foon.. Doet die het ligt het niet aan je foon..
Kwestie van testen en je krijgt je antwoord.
Doen ze het allebei dan kaart formateren en nogmaals proberen in je telefoon te stoppen. (eerst backuppen via je pc natuurlijk ;-) )
Reg. datum: 02 augustus 2008
Je kan rechtstreeks naar http://mobile.vodafone.nl/livetv , hier zie je de volledige lijst met tv kanalen.quote:heeft iemand vodafone tv op z'n toestel? Volgens de site van vodafone moet je naar live.vodafone.com gaan om daar het zenderoverzicht te zien, maar ik krijg onder de tap Muziek & Video alleen onderstaande te zien:
Reg. datum: 29 april 2003
Ik heb mijn tytn2 al meerdere gereset via het reset knopje onderaan de telefoon, alleen heeft dit niet geholpen.
Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Ik kan in zn geheel vodafone live niet benaderen. Zowel met IE als met Opera. Hebben jullie iets speciaals gedaan, of zou het liggen aan het feit dat ik de proxy heb uitgeschakeld om mijn Live mail en messenger te laten werken?quote:hewhoyawns schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:07:
[...]
Je kan rechtstreeks naar http://mobile.vodafone.nl/livetv , hier zie je de volledige lijst met tv kanalen.
Die kan je inderdaad alleen via de proxy bereikenquote:dlenstra schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:20:
[...]
Ik kan in zn geheel vodafone live niet benaderen. Zowel met IE als met Opera. Hebben jullie iets speciaals gedaan, of zou het liggen aan het feit dat ik de proxy heb uitgeschakeld om mijn Live mail en messenger te laten werken?
Reg. datum: 30 juni 2002
De HTC klantenondersteuning vond dat ik eerst maar eens een upgrade naar 6.1 moest doen. 1x raden: probleem bestaat nog steeds ....
Netwerkontvangst is gewoon slecht met de Tytn II terwijl mn oude simpele Siemens gewoon volledige ontvangst heeft (Vodafone). Nu maar hopen dat de ruime twee weken reparatietijd nagekomen wordt. Tijdelijk maar weer een papieren agenda gebruiken
Toevallig de network plugin geinstalleerd om je computernetwerk te benaderen? Bij het openen van je gegevens wordt er ook gezocht op het netwerk. Als dit netwerk niet bereikbaar is blijft je Tytn hangen. Welke applicatie dan ook doet er vervolgens lang over om op te starten. De networkplugin uitzetten was bij mij de oplossing!quote:Jieve schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:30:
Ik heb sinds eergister een heel raar probleem, mijn Tytn 2 reageert heel langzaam, als ik bijvoorbeeld naar mijn contacten wil gaan, duurt dit gewoon 20 a 30 sec voor dat ik er ben. In die 20 a 30 sec kan ik dan ook helemaal niets meer met mijn telefoon.
Ik heb mijn tytn2 al meerdere gereset via het reset knopje onderaan de telefoon, alleen heeft dit niet geholpen.
Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Reg. datum: 29 april 2003
Nee, dat niet..quote:sandergar schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:07:
[...]
Toevallig de network plugin geinstalleerd om je computernetwerk te benaderen? Bij het openen van je gegevens wordt er ook gezocht op het netwerk. Als dit netwerk niet bereikbaar is blijft je Tytn hangen. Welke applicatie dan ook doet er vervolgens lang over om op te starten. De networkplugin uitzetten was bij mij de oplossing!
Ik heb inmiddels een hardreset gedaan en alle problemen zijn verholpen.
Reg. datum: 11 november 2004
Je moet wel een amerikaans nummer invoeren maar dat kun je willekeurig verzinnen, want het bestand kun je via je email downloaden.
Skyfire is een browser die écht hetzelfde kan als een desktop browser: youtube maar ook uitzendinggemist kun je er mee kijken.
Al met al nu al mijn favourite browser voor m'n HTC
edit: maar wat ingevuld, krijg geen email/link/bevestiging...
edit2: met eigen domeinnaamemailadres wel, Hotmail wordt dus blijkbaar geblokkeerd...
Raven wijzigde dit bericht 05-10-2008 19:19 (61%)
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Atomsk wijzigde dit bericht 05-10-2008 20:35 (79%)
_██_
(ಠ_ృ)
Heb 'm overigens geinstalleerd, maar verder dan "preparing to load" komt ie niet...
Na reboot Skyfire geeft ie aan dat emailadres+PW ongeldig zijn
edit: nog een keer geinstalleerd en nu gaat het goed
Eens kijken hoe ie bevalt...
Woei! YouTube werkt gelijk zonder problemen
Via WLAN aan het testen btw, benieuwd hoe YT via UMTS/HSDPA werkt...
Raven wijzigde dit bericht 05-10-2008 20:43 (52%)
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Reg. datum: 25 oktober 2003
En Skyfire is best soepel ! Helaas is de navigatie zo brak als wat vergeleken met Opera Mini
Een combo van die twee zou echt ideaal zijn..
Reg. datum: 23 september 2003
Mijn vraag is nu, als ik tomtom aan heb staan tijdens het rijden en ik krijg een inkomend gesprek. springt dan tomtom naar de achtergrond toe?
Dit wil ik namelijk voorkomen, ik wil dat ik via voicedail kan bellen en kan opnemen, maar tomtom moet op de voorzijde blijven.
wie weet raad.
Doorgaans wordt de belsoftware naar voren gehaald zodat de navigatiesoftware niet meer zichtbaar is. Ik gebruik Miomap die dan ook helemaal inactief wordt; zelfs het gesproken deel staat uit (de GPS-ontvanger zelf blijft wel actief). De oplossing: alles minimaliseren en de navigatiesoftware weer activeren (vergelijkbaar met Alt+Tab in Windows).quote:Reezer schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:29:
Mijn vraag is nu, als ik tomtom aan heb staan tijdens het rijden en ik krijg een inkomend gesprek. springt dan tomtom naar de achtergrond toe?
Dus ookal gebruik ik een BT headset ik krijg de inkomende oproep toch te zien op mijn htc, mm jammer.quote:atjong schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:49:
[...]
Doorgaans wordt de belsoftware naar voren gehaald zodat de navigatiesoftware niet meer zichtbaar is. Ik gebruik Miomap die dan ook helemaal inactief wordt; zelfs het gesproken deel staat uit (de GPS-ontvanger zelf blijft wel actief). De oplossing: alles minimaliseren en de navigatiesoftware weer activeren (vergelijkbaar met Alt+Tab in Windows).
zijn er applicaties waar je dit kan instellen?
Mij ook...quote:Ken. schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:33:
Zou ik ook wel willen weten. Is mij ook te vaak gebeurd
En Skyfire is best soepel ! Helaas is de navigatie zo brak als wat vergeleken met Opera Mini
Een combo van die twee zou echt ideaal zijn..
Skyfire werkt wel goed jah, alleen de bediening/navigatie is even wennen...
Oscar Wilde
Niet getest, maar kan veel: http://ae.inc.ru/aebplus.phpquote:joostman schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 02:59:
Weet iemand hoe ik op het toetsenbord het toetsje boven de R en T uit kan zetten, tijdens het SMS-en heb ik namelijk al regelmatig gehad dat ik deze toets per ongeluk raakte en daardoor een half SMSje verzond....
laat het weten of het werkt
Als ik WLAN aan heb staan doet ie, start ik Skyfire terwijl WLAN uitstaat, kan ie geen verbinding krijgen met internet máár de TyTn II maakt geen verbinding met Orange World...
Start ik PIE op om de internetverbinding in stand te brengen, kan Skyfire alsnog niet het internet op
Oscar Wilde
Reg. datum: 22 mei 2007
Zou voldoende moeten zijn... ik hang ook gewoon de telefoon eraan, ActiveSync start dan. En dan op de telefoon zeggen dat je de internet verbinding deelt. Dan is het ff wachten totdat de verbinding op de telefoon naar internet gemaakt is, en kan ik gewoon internetten. Geen andere instellingen gedaan daarvoor.quote:ackerp schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:16:
Een hele tijd geleden gebruikte ik mijn TYTNII om onderweg met mijn laptop op Internet te komen. Ik heb een Internet bundel. Nu wil ik ditzelfde proberen met mijn ASUS EEE PC (XP) maar ik weet werkelijk niet meer hoe ik dat destijds gedaan heb (wordt oud). Via USB heeft mijn voorkeur. Gedeeld Internet aangeven op de telefoon is niet genoeg... iemand een goede tip? Thanks!!
Webhosting voor particulieren en bedrijven: Hosting Brothers
Meteen maar even Dragon 3 ofzo geflashed. Wat draaien jullie? Je merkt wel dat hij een heel stuk trager wordt met dat fancy touchflo menu. Wat zijn jullie ervaringen ermee?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte!
Met Opera mini heb ik op hetzelfde moment gewoon verbinding..
iemand een idee?
Ik heb exact het zelfde. Maar met WLAN doet ie prima
Raven wijzigde dit bericht 09-10-2008 20:37 (13%)
Oscar Wilde
Reg. datum: 14 februari 2006
zie ook http://www.tracyandmatt.c...1&tb=1&pb=1#c8758
Ik kan dus met WM6.1 (ik gebruik de officiele T-mobile WM 6.1 ROM) geen mail meer versturen via GMAIL (met standaard mail programma).
http://mauce.mobi , DE portal / startpagina voor je mobiel of iPhone
welke headset gebruiken jullie voor je HTC TYTN II?
Het betreft hier bluetooth mono bellen
SkyFire werkt hier prima. Heb je wel de versie via de officiële site gedownload ?quote:Raven schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 20:36:
@ eRR_
Ik heb exact het zelfde. Maar met WLAN doet ie prima
Met telefoonnummer en alles bedoel ik dus.
Skyfire connect gewoon niet via Orange World, foon geeft niet eens melding van dat er verbinding met internet wordt gemaakt (door Skyfire), laat ik PIE/OperaMini verbinding maken dan kan Skyfire alsnog niet het internet op...
Oscar Wilde
Reg. datum: 28 mei 2003
heb eens gekeken wat pdashop ervoor vraagt ¤ 32 voor 3 stuks ,, best duur
zijn er alternatieven ?
niet gehindert door enige vorm van inzicht
Reg. datum: 02 november 2007
Alvast bedankt!
Vul je naam, email, type foon OS (WM6 dus) en een denkbeeldig Amerikaans tel. nr. in, dus zoiets als 1-800-555-1234.
Hou er rekening mee dat een Hotmail-emailadres niet werkt, althans bij mij niet.
Dan krijg je een email met de link naar de .cab. Die download je naar pc, of rechtstreeks naar de TyTn II.
Voor installeren WLAN aanzetten (als die al niet aan staat), Skyfire installeren en starten, het ingevoerde emailadres + PW (verzoek tot aanmaken kom je wel tegen bij registreren) invoeren, even wachten en klaar
Raven wijzigde dit bericht 10-10-2008 21:46 (5%)
Oscar Wilde
Reg. datum: 02 november 2007
Bedankt! Moet je dan niks doen met het smsje dat ze je sturen? (op dat neppe telefoonnummer, en zal dit programma ook werken op de HTC Touch?)quote:Raven schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:44:
Ga naar http://www.skyfire.com/register
Vul je naam, email, type foon OS (WM6 dus) en een denkbeeldig Amerikaans tel. nr. in, dus zoiets als 1-800-555-1234.
Hou er rekening mee dat een Hotmail-emailadres niet werkt, althans bij mij niet.
Dan krijg je een email met de link naar de .cab. Die download je naar pc, of rechtstreeks naar de TyTn II.
Voor installeren WLAN aanzetten (als die al niet aan staat), Skyfire installeren en starten, het ingevoerde emailadres + PW (verzoek tot aanmaken kom je wel tegen bij registreren) invoeren, even wachten en klaar
Hij werkt echt goed!!! Heel erg bedankt!!
Cybot12999 wijzigde dit bericht 10-10-2008 22:46 (8%)
Droogkloot.
En deze zijn niet glad en chroom kleurig maar geanodiseerd.
Dus zitten wat stroever erin, anders een plakband randje erom heen.
Maar het mooiste is nog slecht ¤ 14,95
ik koop eigenlijk nooit op ebayquote:MsG schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:18:
Slechts? Op eBay heb je die pennetjes voor luttele euro's.
De rom werkt heerlijk snel, en de "drivers" zitten er ook bij ingebakken.
Hiervoor had ik de Dutty l26 V9 rom, maar dit is toch wel een wereld van verschil eigelijk.
Nu nog hopen dat er ook een 3d versie van dat manila komt...
Ben alleen nog op zoek naar wat leuke tools en spelletjes, op mijn oude mobiel had ik altijd bluezard en "bluetooth" sniper. Maar die zijn tegenwoordig een beetje moeilijk te verkrijgen.
koekoek2003nl wijzigde dit bericht 11-10-2008 16:23 (21%)
diontjuh schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:32: [...] Spongebob pants-off natuurlijk :+
Transport Tycoon
Simcity 2000
Battle Tanks
Warcraft II
MsG wijzigde dit bericht 11-10-2008 16:40 (9%)
Wat is het verschil tussen de 2d en 3d versie? Ik kan me hierbij niet echt voorstellen wat er 3d aan kan zijn?quote:koekoek2003nl schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:20:
Ik draai sinds een dag nu de HyperDragon III + Manila2D rom, en ik moet zeggen dat manila2d ziet er echt retestrak uit...
Hiervoor had ik de Dutty l26 V9 rom, maar dit is toch wel een wereld van verschil eigelijk.
Ben alleen nog op zoek naar wat leuke tools en spelletjes, op mijn oude mobiel had ik altijd bluezard en "bluetooth" sniper. Maar die zijn tegenwoordig een beetje moeilijk te verkrijgen.
Bij de diamond is het 3d, hier zijn het gewoon 2d graphicsquote:ronaldlokers schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:55:
[...]
Wat is het verschil tussen de 2d en 3d versie? Ik kan me hierbij niet echt voorstellen wat er 3d aan kan zijn?
http://www.youtube.com/watch?v=H5fetcaQIaA
Bijvoorbeeld bij 44 en 53 seconden.
zie ook hier
Manila 2d ziet er wat dat betreft anders uit.
http://www.youtube.com/watch?v=vGACjp0Adcg
Ze zijn er al wel mee bezig zie ik
http://www.youtube.com/watch?v=2qcDFjoMMrU
Op 50sec is een leuke hebbespeeltje
koekoek2003nl wijzigde dit bericht 11-10-2008 21:14 (11%)
diontjuh schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:32: [...] Spongebob pants-off natuurlijk :+
Reg. datum: 05 augustus 2008
werkt het ook onder WM 6.0?quote:Raven schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:44:
Ga naar http://www.skyfire.com/register
of moet ik eerst upgraden?
Eerstmal hartelijk welkom allemaal en bedankt voor dit gaafe topic. Ik ben sinds 3 dagen ook trotse eigenaar van de TYTN II en hij bevalt werkelijk prima. Door de hele deel 8 doorgenomen te hebben is het inmiddels gelukt de threading SMS uit te zetten en de herhaaltijd voor de keyboard aan te passen. Echter blijft bij mij een vraag. De toestenboard verlichting gaat uit naar een aantal seconden en vervolgens krijg ik deze niet meer aan. Is daar een tweak voor of is er een weetje hoe je de toetsenboard verlichting dan weer aan krijgt?
Wat moet je onderaan dat registratieformulier invullenquote:smeijers schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:35:
[...]
werkt het ook onder WM 6.0?
of moet ik eerst upgraden?
Oscar Wilde
Ik zou zelf alleen zeggen dat de Tytn wat minder fragiel is.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=430718quote:koekoek2003nl schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:20:
Ik draai sinds een dag nu de HyperDragon III + Manila2D rom, en ik moet zeggen dat manila2d ziet er echt retestrak uit...
Deze die je bedoelt? draait hier alvast strakjes!
Ja dat ja, dank u ga er meteen even mee aan de slag.quote:571Pro schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 16:01:
[...]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=430718
Deze die je bedoelt? draait hier alvast strakjes!
uuuuh.... ah toch lekker proberenquote:Its CPU & resource intensive. Its got high system specs, higher than most pre-kaiser era phone can handle easily, takes an age to install or uninstall and will slow most phones down to a crawl. It also is a huge battery drain and due to the power bugs its almost impossible to even charge the phone while its enabled.
Ik heb het nu draaien, maar het is niet echt heel snel ofzo
De music tab werkt ook niet helemaal 100% en het scrollen van de foto's gaat een beetje traag.
Maar kan wel zeggen dat ik het heb
Kan iemand mij uitleggen hoe hij/zei Warcraft2 en Quake2 aan de praat hebben gekregen? ik krijg het niet voor elkaar namelijk...
koekoek2003nl wijzigde dit bericht 13-10-2008 03:38 (60%)
Reg. datum: 26 juli 2007
... waar haal ik die vandaan???quote:MsG schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:40:
Transport Tycoon
Simcity 2000
Battle Tanks
Warcraft II
Reg. datum: 23 mei 2007
Heb er bij Bol.com 11,90 voor betaald incl. verzendkosten.quote:dj.verhulst schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:30:
ik ben m'n pennetjes kwijt ,, ze vallen er blijkbaar makkelijk eriut
heb eens gekeken wat pdashop ervoor vraagt ¤ 32 voor 3 stuks ,, best duur
zijn er alternatieven ?
Drie orginele HTC-pennetjes
The usual placesquote:
Age of Empires 1 is ook wel tof though.
MsG wijzigde dit bericht 13-10-2008 13:55 (8%)
Hier draait hij ook maar het is in principe nog dikke prut (in mijn geval dan). Witte foto's, scherm kan niet meer uit en crasht geregeld. Genoeg om bij te dragen aan het project (wat misschien ook weer niet positief isquote:koekoek2003nl schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 18:03:
[...]
Ja dat ja, dank u ga er meteen even mee aan de slag.
[...]
uuuuh.... ah toch lekker proberen
Ik heb het nu draaien, maar het is niet echt heel snel ofzo
De music tab werkt ook niet helemaal 100% en het scrollen van de foto's gaat een beetje traag.
Maar kan wel zeggen dat ik het heb
Kan iemand mij uitleggen hoe hij/zei Warcraft2 en Quake2 aan de praat hebben gekregen? ik krijg het niet voor elkaar namelijk...
Ja idd, ik had geen witte foto's maar het scherm kon iid niet meer uit, daarom heb ik het er weer afgehaald.quote:EnsconcE schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:23:
[...]
Hier draait hij ook maar het is in principe nog dikke prut (in mijn geval dan). Witte foto's, scherm kan niet meer uit en crasht geregeld. Genoeg om bij te dragen aan het project (wat misschien ook weer niet positief is)
Repair tracking vermeld het volgende:quote:sandergar schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:03:
Weg vallende telefoongesprekken, voicemailberichten krijgen dat ik gebeld ben terwijl ik geen gemiste oproepen heb en het toestel gewoon voor mij ligt en gewoon geheel niet bereikbaar ben (bellers krijgen niet eens mijn voicemail te horen). Kortom, ook mijn Tytn II staat ingeboekt om opgehaald te worden.
De HTC klantenondersteuning vond dat ik eerst maar eens een upgrade naar 6.1 moest doen. 1x raden: probleem bestaat nog steeds ....![]()
Netwerkontvangst is gewoon slecht met de Tytn II terwijl mn oude simpele Siemens gewoon volledige ontvangst heeft (Vodafone). Nu maar hopen dat de ruime twee weken reparatietijd nagekomen wordt. Tijdelijk maar weer een papieren agenda gebruiken
Status: Closed Service Type: Repair Service Model: C1-Repair Only Problem Type: Others Failure Description: No fault found
Krijg mn toestel dus ongerepareerd retour
Reg. datum: 19 maart 2005
Klinkt als de problemen die met de eerste radioroms van de KAiser te maken hadden. Op XDA bestaat een radiorom thread met daarin alternatieven voor de radio. Stom dat ze bij HTC dat dan niet (ff) doen. Kijk anders een hier.quote:sandergar schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:38:
[...]
Repair tracking vermeld het volgende:
Status: Closed Service Type: Repair Service Model: C1-Repair Only Problem Type: Others Failure Description: No fault found
Krijg mn toestel dus ongerepareerd retour![]()
Aangezien er een nieuwe radio ROM in de updates van HTC zelf zit heeft hij dus ook de radio ROM al geupdate volgens mij.quote:sandergar schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:03:
[...]
De HTC klantenondersteuning vond dat ik eerst maar eens een upgrade naar 6.1 moest doen. 1x raden: probleem bestaat nog steeds ....![]()
[...]
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
Reg. datum: 10 november 2005
Prijs was bij mij de doorslag. Gratis een Tytn II of betalen voor een Touch Pro bij een jaarcontract (over een jaar wil ik toch weer een nieuwe).quote:RutgerM schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 14:44:
Wat is voor veel mensen nog een reden om een Tytn II te verkiezen boven een Touch Pro ?
Ik zou zelf alleen zeggen dat de Tytn wat minder fragiel is.
Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"
Dat is opzich gek want een Touch Pro is toch zeker gratis bij veel abonnementen.quote:xoun schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:52:
[...]
Prijs was bij mij de doorslag. Gratis een Tytn II of betalen voor een Touch Pro bij een jaarcontract (over een jaar wil ik toch weer een nieuwe).
Maar hij wil een éénjarig contrac en dan mag je dokkenquote:RutgerM schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:32:
[...]
Dat is opzich gek want een Touch Pro is toch zeker gratis bij veel abonnementen.
5DII + 35L = ❤
Ja das wel weer waar natuurlijkquote:LeeJon schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:47:
[...]
Maar hij wil een éénjarig contrac en dan mag je dokken
Ik kan sinds orange is overgegaan naar online geen mail meer verzenden via gprs.
Mail ontvangen doet hij keurig maar verzenden ho maar.
Geprobeerd: uitgaande mailserver verandert van smtp.orange naar online.nl
geavanceerde instellingen SSL aangevinkt
Niets van dit alles hielp.
Nu heb ik geen internetabbo meer maar dat mag volgens mij niets uitmaken, ontvangen van mail gaat immers nog steeds goed.
Iemand een suggestie of nog beter een oplossing?
Reg. datum: 14 februari 2006
Als je IMAP gebruikt in WM6.1 heb je last van dezelfde bug als ik last van heb (zie mijn laatste post in deze topic)quote:scorpio schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:27:
K kan nergens iets over m'n probleem vinden , dus vraag ik het maar hier.
Ik kan sinds orange is overgegaan naar online geen mail meer verzenden via gprs.
Mail ontvangen doet hij keurig maar verzenden ho maar.![]()
Nu heb ik geen internetabbo meer maar dat mag volgens mij niets uitmaken, ontvangen van mail gaat immers nog steeds goed.![]()
http://mauce.mobi , DE portal / startpagina voor je mobiel of iPhone
K hoop dat er een oplossing voor komt . geen zin om de oude er weer op te gooien.
thnks btw voor je reply
Reg. datum: 01 mei 2008
want omdat het toetsenbord een belgische is zitten de q en de a verkeerd om
ik bedoel dus niet het touchscreen gedeelte maar het toetsenbord zeg maar
weet iemand hoe ik dit kan aanpassen in de ttyn2
Wat is er aan de hand? Wat is er aan te doen?
Met slide wake aangezet springt hij natuurlijk meteen aan bij het open schuiven. (getest).
De gewone sleep-periode van 2 minuten werkt wel, dan gaat de telefoon gewoon standby.
Uitzetten door knopje vast te houden werkt ook gewoon.
Maar hij springt dus binnen een seconde of 3 uit standby...
HELLUPIE!.....(?)
Dat van die happerende ActiveSync heb ik op me werk ook welleens. De telefoon wordt dan niet goed gedetecteerd en verbind niet met ActiveSync. Na een reboot werkt het weer.
Er staat nog geen enkel bericht in deze telefoon. Vanmorgen net hard-reset gedaan (via menu, geheugen wissen). Daarna nog geen sms of mail gehad. Ook in outlook webacces staan geen ongelezen berichten.quote:My-life schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:10:
Dat komt geloof ik omdat er ongelezen berichten zijn o.i.d. Klopt dat?
Dat van die happerende ActiveSync heb ik op me werk ook welleens. De telefoon wordt dan niet goed gedetecteerd en verbind niet met ActiveSync. Na een reboot werkt het weer.
Ik had het zelf ook welleens als ik TomTom had gebruikt en ik zette hem uit. Dan zat hij in de auto houder en viel het op. Misschien gebeurt het anders ook welleens, maar ik heb er nog nooit last van gehad.
Je moet de uitgaande mailserver van je provider gebruiken. Online accounts kunnen alleen via een Online internet verbinding verstuurd worden. Heb hetzelfde op dit moment met Planet Internet en UPC internet. Wij gaan over naar UPC maar hebben tijdelijk ook nog Planet internet (Ja datum verkeerd doorgegevenquote:scorpio schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:27:
K kan nergens iets over m'n probleem vinden , dus vraag ik het maar hier.
Mail ontvangen doet hij keurig maar verzenden ho maar.![]()
Nu heb ik geen internetabbo meer maar dat mag volgens mij niets uitmaken, ontvangen van mail gaat immers nog steeds goed.![]()
Klopt! Heb ik met mijn eigen server ook. Aangezien ik Hi gebruik op de TyTNII moet ik dus bij de SMTP mail.hiway.nl invoerenquote:Magicjjk schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:31:
[...]
Je moet de uitgaande mailserver van je provider gebruiken. Online accounts kunnen alleen via een Online internet verbinding verstuurd worden. Heb hetzelfde op dit moment met Planet Internet en UPC internet. Wij gaan over naar UPC maar hebben tijdelijk ook nog Planet internet (Ja datum verkeerd doorgegeven) Maar ik maak nog steeds gebruik van mijn planet mail, maar deze kan ik niet versturen via mail.planet.nl als ik gebruik maak van mijn UPC internet verbinding. Heb de server veranderd in smtp.upcmail.nl en kan weer mailen. Sommige providers werken zo. Als je bijvoorbeeld gmail ofzo gebruikt heb je hier geen last van.
5DII + 35L = ❤
De ervaring tot nu toe is dus erg goed, ben benieuwd voor hoelang
5DII + 35L = ❤
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last