Reg. datum: 25 augustus 2004
>>>insert witty remark here<<<
Forum » Telecommunicatie » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw TopicKun je wel mappen aanmaken als je het microSD kaartje m.b.v. een kaartlezer i.o.d. direct op de PC aansluit?quote:PostalDude schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:15:
Zo uit het niks kan ik NIETS meer schrijven in My Documents op mijn opslagkaart.
Als ik op mijn PDA een nieuwe map aan wil maken gebeurd er niets (My Documents is zowel op PC als PDA leeg) en als ik het op mijn PC wil doen zegt hij dat ik waarschijnlijk niet genoeg rechten heb om de map aan te maken, terwijl ik verder overal op mijn opslagkaart kan schrijven!
TommyCP wijzigde dit bericht 08-09-2008 23:37 (13%)
Je zou treovibe eens kunnen proberen, een tooltje dat draait met mortscript waarmee je je tril functie kunt veranderen.quote:Rixard schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:50:
Mijn TyTN II staat altijd op trilstand. Sinds enkele maanden heb ik het probleem dat de trilstand vast lijkt te lopen. Mijn telefoon controleert periodiek of er nieuwe e-mail is en geeft nieuwe e-mail aan door 3x kort te trillen. Bij de laatste van de 3 trillen blijft hij (vaak) trillen. Ik moet het toestel dan uit standby halen, zodat het scherm aanspringt, en het trillen stopt.
Zijn er meer mensen die dit probleem ondervinden?
www.8thcontinent.nl - Travels Through Madagascar
Syncen betekent niet van de ene naar de andere kopieren, maar 2 verschillende dingen aanpassen zodat ze gelijk zijn. Je kan dus theoretisch helemaal niet alleen van je pc naar je device "syncen", omdat na zo'n "synchronisatie" je pc en device nog steeds niet aan elkaar gelijk zijn.quote:parrish schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:41:
Quote uit deel 7:
dedominee schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:39:
Vreemde actie van Activesync. Alvast bedankt voor eventuele hulp!
Geen idee of je het terug kan halen, maar een vreemde actie is het niet van ActiveSync, is gewoon een instelling die je ook had kunnen instellen dat ie de PC met telefoon moet mergen. Met name voor afspraken is het handiger als 1 van de 2 apparaten leidend is, Outlook is dat bij default.
Mijn vraag:
Hoe kan ik active sync instellen dat hij alleen vanaf mijn PC sync. Dus geen gegevens van de tytn overzet.
Ik gebruik nl. Mobileme met iphone als standaard! De gegevens op mobileme is mijn basis vanuit daar sync ik mijn iphone en outlook! Nu wil ik deze gegevens ook synchroon laten lopen met mijn Tytn. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik heb in de topics gezocht en gegoogeld maar kan niets vinden.
Iemand die een idee heeft
Helaas, dat hielp bij mij ook niks. Als het gebeurde dan zette ik de telefoon ff op de stand dat ie helemaal geen geluid maakt en daarna op de trilstand. Dan stopte het motortje ook weer. Maar irritant is het wel.quote:Rixard schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:00:
[...]
Ik heb nu naar WM 6.1 geupdate. Ik hoop dat het daarmee opgelost is.
What a fine day for Science! | Specs
Bedanktquote:krijn1985 schreef op maandag 08 september 2008 @ 14:04:
[...]
Uit mijn T-mobile 6.1 rom:
iP;193.253.42.109
port: 7275
Of het werkt durf ik ook niet te zeggen. Heb een keer in duitsland tomtom echt half uur/uur laten zoeken en hij kreeg maar geen fix. Toen even GPStest aangezet, die vond wel een fix. En toen werkte tomtom ook weer.
be small, act BIG
Ik ben benieuwd of je het echt kan testen. Voor mijn gevoel werkt het dus niet altijd even goed en helpt GPStest zeker wel. Maar laat het ons weten als je iets gevonden hebt.quote:thaMini schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:50:
[...]
Bedankt, kennelijk is het een frans adres van wanadoo (het oude Orange toch?) Goed, het staat erin, eens even googlen hoe je dit kan testen.
Het is interessant dat er wel direct een data verbinding tot stand wordt gebracht als ik gpstest opstart, daarna worden direct een aantal satellieten gevonden (alleen hun aanwezigheid, ze hebben geen signaalsterkte).quote:krijn1985 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:54:
[...]
Ik ben benieuwd of je het echt kan testen. Voor mijn gevoel werkt het dus niet altijd even goed en helpt GPStest zeker wel. Maar laat het ons weten als je iets gevonden hebt.
be small, act BIG
be small, act BIG
Nee dat werkt ook nietquote:TommyCP schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:35:
[...]
Kun je wel mappen aanmaken als je het microSD kaartje m.b.v. een kaartlezer i.o.d. direct op de PC aansluit?
Dan zou ik hem met een kaartlezer op je PC aansluiten en een schijfcontrole uitvoeren, want misschien dat de FAT beschadigd is geraakt. FAT32-partities (die voor dergelijke kaartjes worden gebruikt) hebben bij mijn weten helemaal geen ondersteuning voor rechten, dus er duidelijk iets mis. Mocht de schijfcontrole niet helpen, dan is je kaartje hoogstwaarschijnlijk kapot.quote:PostalDude schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:57:
[...]
Nee dat werkt ook niet
Heb hem ook al in een andere telefoon gedrukt maar dat hielp ook niet.
Nee het gaat echt om op de Tytn alleen de track bij te houden. Foto's maak ik dan met m'n dSLR. Met een plugin kan ik de track aan de foto's koppelen en zo dus geotaggen.quote:EnsconcE schreef op maandag 08 september 2008 @ 21:51:
[...]
Wil je dan een GPX bestand maken wanneer je een foto maakt met je fotocamera of met de camera van de HTC?
Hier heb je iig een van mijn Google resultaten
Dat zeg ik!
MDA Vario II, III, IV - MDA Pro
Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"
quote:JeeVee schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:55:
Ervaringen met T-Mobile update 6.1
![]()
Conclusie.....! Ik ben voor zakelijk gebruik dik tevreden!!![]()
Mogelijk wordt de volgende de Vario IV, in verband met design, afmeting en extra functionaliteit (eindelijk radio).
Dit heb ik ook idd.. Bij elek plaats...quote:Stinger_Ventura schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:21:
Sinds ik de Windows 6.1 update van Vodafone heb gedraaid, doet mijn HTC Weer Service van accu weather het niet meer?
Krijg elke keer:
"Kan gegevens voor geselecteerde plaats niet ophalen. kies hier om nogmaals te proberen"
Weet iemand hier raad mee ??
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)
Zou je een link naar je iPhone theme voor Mobile Shell kunnen posten? Ik kan alleen verwijzingen vinden naar een VGA-versie van deze theme, maar die werkt bij mij niet; na de installatie is alleen de achtergrond van het now screen gewijzigd naar een andere kleur groen, en zijn een paar icoontjes van plaats versprongen. Ik vermoed dat ik een QVGA versie nodig heb (had in eerste instantie gedacht dat Mobile Shell de boel wel zou resizen, maar niet dus...).quote:JeeVee schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:55:
• Spb Bobile Shell 2.1.2 met i-Phone theme (freeware)
In het buitenland en bij reizen toch wel lekker......quote:teake schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:49:
[...]
zakelijk gebruik doe ik ook, maar ik heb de radio voor zakelijk gebruik nog niet vaak gemist hoor
Verder wél een heel lekker toestel trouwens!
![]()
JeeVee wijzigde dit bericht 09-09-2008 23:27 (22%)
MDA Vario II, III, IV - MDA Pro
Ik heb hem ook en eerlijk gezegd valt die mij best tegen.quote:JeeVee schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:55:
Ervaringen met T-Mobile update 6.1
![]()
Ervaringen zijn positief:gebruik verder de volgende standaard progs:
- verbeterde connectiviteit WiFi scheelt 4 dBm, 3G/G/H is veel stabieler schakelt zonder onderbreking
- toestel is meer 'responsive', zelfs het touchscreen reageert beter
- accu gaat langer mee, rustverbruik nu onder de 50 mA, vroeger (WM6.0) boven de 70 mA
- in combinatie met PIT nu > 200kb/s bij 1 streepje ontvangst, bij 2 streepjes ca 340kb/s op H
- video gaat soepeler zeker met CorePlayer of SmartMovie
- al mijn voor WM6.0 programma's werken zonder probleem
- office kan nu ook office 2007 files aan (wel even instellen office 2003 of 2007)
- koppeling met BT keybord (Adapt, driver Freedom) werkt goed, nu werken ook de extra functies
- Cleartype geeft geen problemen in LandScape
- Het schuifgeluid van het keyboard kent 3 selecteerbare geluiden en de optie geluid uit
Gebruik nu ook OneNote en Gesproken Snelkeuze. Dit laatste programma pas nu echt ontdekt en toegepast, werkt heel goed!
- Spb Backup 2.0.1
- CorePlayer 1.2.5 b4506
- SmartMovie 3.45
- Batti 2.2 (freeware), klein maar fijn
- Battery Status 1.05.147 beta7 b0330 (freeware) extended, biedt veel opties
- Spb Mobile Shell 2.1.2 met i-Phone theme (freeware)
- Spb Weather 1.7.4
- Resco Explorer 7.05
- Handy Converter
- MemMaid 2.3
- TomTom 7.450, de standaard TT6 teaserversie verwijderd.
- PocketDOS 2.12.1 (..2 werkt niet goed)
Conclusie: zoals al eerder geschreven T-Mobile is niet echt snel met zijn updates, maar als ze komen zijn ze stabieler en vrijwel foutvrij. De T-Mobile saus is niet storend en eventueel helemaal te vervangen naar eigen inzicht en smaak! Ik ben voor zakelijk gebruik dik tevreden!!![]()
Mogelijk wordt de volgende de Vario IV, in verband met design, afmeting en extra functionaliteit (eindelijk radio).
Viper® - Amd XP2500+ Barton@190x11.0=2,09ghz 1024 Samsung DDR380, XFX 6800le @ 16x1.6vp @ 350/840
Als je Kaiser Tweaks gebruikt kun je in ieder geval de SMS opbouw terugzetten naar de oude versie.quote:Viper® schreef op woensdag 10 september 2008 @ 08:49:
[...]
Ik heb hem ook en eerlijk gezegd valt die mij best tegen.
- Snelheid vind ik niet verbeterd, in mijn ogen is die zelfs wat trager
- T-mobile customization, vroeger kon je een soft reset doen net na de installatie, dit werkt nu niet meer
- Sms opbouw (gesprekken vorm) is wennen, optie om terug te gaan naar de oude opstelling heb ik zo snel niet kunnen vinden
- Schuifgeluid toetsenbord, normaal kon je dit bij instellingen schuifgeluid uitzetten, die optie kan ik zo niet vinden
Nog geen ervaringen met de internet verbinding/bellen vastlopers etc. Ik heb het gevoel dat die op dit front wel wat verbeterd is.
Sony NW-HD5 + RMMC40ELK & Dell Inspiron 1720 & IBM T61 & MDA Vario III & Canon EOS 30D + EF 24-105mm + EF-S 10-22mm + Speedlite 580 EXII
quote:tinusbalpol schreef op woensdag 10 september 2008 @ 08:59:
[...]
Als je Kaiser Tweaks gebruikt kun je in ieder geval de SMS opbouw terugzetten naar de oude versie.
Als je zoekt binnen het topic zie je ook vanzelf dat je in de windowsdirectory het programma slidingsound.exe kunt starten om het schuifgeluid van het toetsenbord uit te zetten.
Viper® - Amd XP2500+ Barton@190x11.0=2,09ghz 1024 Samsung DDR380, XFX 6800le @ 16x1.6vp @ 350/840
FON - WiFi for Everyone | Flickr
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: