Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
quote:
Ken. schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:13:
Dat gaat volgens mij alleen op bij dubbele entries, en niet bij het syncen zelf ?
Geldt alleen voor conflicten. In activesync op de tytn zelf kun je dit ook instellen.Boven de dropdown staat de tekst Als een conflict optreedt. In de dropdown staat Het item op mijn apparaat vervangen en Het item op mijn apparaat behouden. Voor de initiële sync is volgens mij nergens iets in te stellen.

Wat ik wel vaag vind is dat ik op mijn oude ipaq (origneel een PPC2002 deveice, geupgrade naar 2003) nog een derde optie heb, namelijk vragen wat er moet gebeuren bij een conflict. Waarom deze in Windows Mobile ineens verdwenen is? Geen idee.

Reg. datum: 02 augustus 2008

quote:
Lennart_1337 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 01:32:
Ik zit een beetje op xda rond te kijken en wat blijkt, iemand heeft google andoid naar de tytnII gehaald!
Het is een exe filetje dat je kan runnen onder windows mobile, deze verdrukt windows mobile en boot linux/android.
Vanaf dat moment kan je bellen, internetten etc. met android!
Na een softreset boot windows weer gewoon, hij veranderd dus niks aan je windows installatie.

Link http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=396782

Laat het weten als iemand het getest heeft :9
Ik heb et getest en werkt waardeloos. calibratie is niet goed en als ik naar bijv contacts ga, dan kan ik niet terug naar beginscherm. Miss dat ik iets verkeerds doe hoor, maar volgens mij nog niet geschikt voor de Tytn II

Live long and prosper
Reg. datum: 19 augustus 2003

Ik heb de T-Mobile ROM van Windows 6.1 er op gezet en probeer het scherm in landscape te zetten (Start -> Instellingen -> Systeem -> Scherm en dan Afdrukstand Liggend (naar rechts)).
Dit werkt prima maar als ik de tytn uit- en weer aanzet dan start 'ie weer op in portrait (staand) scherm.
Weet iemand of dit een bug is en hoe op te lossen?

Thanks!

Marrik

Dangeroes
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
marrik schreef op zondag 07 september 2008 @ 12:54:
Ik heb de T-Mobile ROM van Windows 6.1 er op gezet en probeer het scherm in landscape te zetten (Start -> Instellingen -> Systeem -> Scherm en dan Afdrukstand Liggend (naar rechts)).
Dit werkt prima maar als ik de tytn uit- en weer aanzet dan start 'ie weer op in portrait (staand) scherm.
Weet iemand of dit een bug is en hoe op te lossen?

Thanks!
Het is geen bug dat je beeld na het opstarten weer in portrait staat. Waar je eventueel mee kan proberen jouw gewenste beeld te forceren is met Advanced Config. Deze is te vinden op XDA.

Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.

Live long and prosper

quote:
EnsconcE schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:09:
[...]

Het is geen bug dat je beeld na het opstarten weer in portrait staat. Waar je eventueel mee kan proberen jouw gewenste beeld te forceren is met Advanced Config. Deze is te vinden op XDA.
Ik denk wel dat het een bug is want in de originele ROM (Windows 6.0) werkte dit wel goed. Maar bedankt voor de tip, ik ga een kijken op xda.

Marrik

Live long and prosper

quote:
EnsconcE schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:09:
[...]

Gevonden op xda maar helaas, na een herstart is de instelling weer vergeten... :'(

Marrik

oftewel: Blauwe Vlam :P

Hmmm.. kom er net achter dat alle verjaardagen bij mijn contacten op de TyTN II een dag te vroeg staan.
Bij mijn contacts op de pc (sync) staan ze wel goed, en ook de kalender verjaardag herrinneringen staan goed.

Iemand een idee hoe ik dat weer goed krijg zonder alle contacten stuk voor stuk na te lopen?

Nog steeds originele WM 6.0 van Orange met de windows winter zomertijd patch.

Soms zit het mee, maar meestal zit het tegen

I'm a Coach 4 All

Staat je tijdzone goed? (op pc en pda) Anders begint hun verjaardag een uur eerder (en dus een dag eerder).
quote:
TommyCP schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:37:
Ik heb vooralsnog geen mogelijkheid gevonden om bij de nieuwe T-Mobile ROM het keyboard slide geluid te veranderen. Het bijhorende icoontje dat onder "instellingen" zichtbaar was bij de originele T-Mobile WM6.0 ROM, lijkt in de WM6.1 ROM te ontbreken.
Dat kan ik inderdaad ook niet vinden.
Heeft iemand gevonden waar je dat kunt instellen?
Anders moet ik ook maar in de registry aan de gang.

http://i.mauce.mobi , DE portal / startpagina voor je iPhone

Reg. datum: 28 januari 2006

Je moet het met registry doen, als je je telefoon aansluit met active sync kan je met behulp van volgende programma gewoon vanaf je windows pc je register aanpassen:
http://www.breaksoft.com/Blog/Utilities/2005/1/Mobile_Registry_Editor.aspx

Roar !!!
Reg. datum: 11 december 2000

Beste mede-tweakers,

per ongeluk heb ik het ip adres van de assisted gps functie gewijzigd |:(. Heeft iemand dit adres nog ergens staan? Liefst met poort nummer.

Op GoT kan ik alleen supl.nokia.com vinden, zonder poort.

Op google is het niet te vinden, alleen adressen van Verizon. En de klantenservice gooide me na 15 min in de wacht gewoon van de lijn af :(

Te vinden onder: HKLM\Software\HTC\SUPL AGPS --> ServerIP

Overigens heb ik geen idee of deze functie echt werkt in NL maar baat het niet dan schaadt het niet. :P

be small, act BIG

Phone Addicted

Heb even je post hier naar toe verplaatst :)
Roar !!!
Reg. datum: 11 december 2000

Owkeej, dankjewel. :)

Dacht dat het wel een topic waard was, gezien het andere telfort agps topic :D

ik ben benieuwd.

be small, act BIG

Reg. datum: 28 januari 2006

quote:
thaMini schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:30:
Beste mede-tweakers,

per ongeluk heb ik het ip adres van de assisted gps functie gewijzigd |:(. Heeft iemand dit adres nog ergens staan? Liefst met poort nummer.

Te vinden onder: HKLM\Software\HTC\SUPL AGPS --> ServerIP
Uit mijn T-mobile 6.1 rom:

iP;193.253.42.109
port: 7275

Of het werkt durf ik ook niet te zeggen. Heb een keer in duitsland tomtom echt half uur/uur laten zoeken en hij kreeg maar geen fix. Toen even GPStest aangezet, die vond wel een fix. En toen werkte tomtom ook weer.

krijn1985 wijzigde dit bericht 08-09-2008 14:05 (21%)

Reg. datum: 24 oktober 2005

quote:
BtM909 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:52:
Wat je beter kan doen is op zoek naar de volgende file C:\Windows\SMSInboxThreading
Maak een kopie en hernoem de kopie naar SMSInboxThreading.exe. Vanaf nu kan je met deze exe netjes bepalen wat voor view je wilt hebben ;)
Ik hoef niet te kopieren en er een .exe bestand van maken; gewoon op klikken en wordt geopend.
Vanavond even op de smartphone van m'n vriendin proberen of het daarop ook werkt. :P

Bedankt voor de tip!

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

NPC
Reg. datum: 28 september 2000

Mijn TyTN II staat altijd op trilstand. Sinds enkele maanden heb ik het probleem dat de trilstand vast lijkt te lopen. Mijn telefoon controleert periodiek of er nieuwe e-mail is en geeft nieuwe e-mail aan door 3x kort te trillen. Bij de laatste van de 3 trillen blijft hij (vaak) trillen. Ik moet het toestel dan uit standby halen, zodat het scherm aanspringt, en het trillen stopt.

Zijn er meer mensen die dit probleem ondervinden?

Was bekend als Huntor
Reg. datum: 15 november 2000

quote:
Rixard schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:50:
Mijn TyTN II staat altijd op trilstand. Sinds enkele maanden heb ik het probleem dat de trilstand vast lijkt te lopen. Mijn telefoon controleert periodiek of er nieuwe e-mail is en geeft nieuwe e-mail aan door 3x kort te trillen. Bij de laatste van de 3 trillen blijft hij (vaak) trillen. Ik moet het toestel dan uit standby halen, zodat het scherm aanspringt, en het trillen stopt.

Yupp, ik had dat ook vaak dat de trilmotor aan bleef staan. Soms als ik gebeld werd (erg irritant :P) maar vaak met een smsje. Maar heb er nooit een fix voor kunnen vinden.

What a fine day for Science! | Specs

NPC
Reg. datum: 28 september 2000

quote:
Yupp, ik had dat ook vaak dat de trilmotor aan bleef staan. Soms als ik gebeld werd (erg irritant :P) maar vaak met een smsje. Maar heb er nooit een fix voor kunnen vinden.
Ik heb nu naar WM 6.1 geupdate. Ik hoop dat het daarmee opgelost is.

Reg. datum: 02 juni 2008

quote:
TommyCP schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:37:
Ik heb vooralsnog geen mogelijkheid gevonden om bij de nieuwe T-Mobile ROM het keyboard slide geluid te veranderen. Het bijhorende icoontje dat onder "instellingen" zichtbaar was bij de originele T-Mobile WM6.0 ROM, lijkt in de WM6.1 ROM te ontbreken. Echter, ik heb wel uitgevonden hoe je het slidegeluid kunt uitzetten d.m.v. een aanpassing in het register. Voor wie hier ook tegenaan loopt, de aanpassing moet worden gemaakt in de map:

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\SlidingSound\

Hier staan drie mappen, elke map vertegenwoordigt één geluidsthema om het zo maar even te noemen. Standaard zijn drie mappen aanwezig. Verder zijn er twee registersleutels aanwezig: ActiveSlidingSound en SlidingSoundEffect. ActiveSlidingSound geeft aan welk geluid wordt gebruikt, de bijhorende waarde (0, 1 of 2) verwijst naar de eerdergenoemde mappen. SlidingSoundEffect geeft aan of het keyboard slide geluid aan of uit staat. "0" is uit, "1" is aan.
Ik kwam op Pocketinfo nog een andere tip tegen die ik iets veiliger vind.. In de windows-map staat het bestand "Slidingsound". Als je deze opstart kan je weer als vanouds de instellingen aanpassen.
Tip: maak er een snelkoppeling van en plaats deze in de map windows/startmenu/instellingen.. Na een softreset zie je de optie slidingsound tussen de systeem-instellingen staan.. :D

quote:
Magicjjk schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:13:
[...]

Ik kwam op Pocketinfo nog een andere tip tegen die ik iets veiliger vind.. In de windows-map staat het bestand "Slidingsound". Als je deze opstart kan je weer als vanouds de instellingen aanpassen.
Tip: maak er een snelkoppeling van en plaats deze in de map windows/startmenu/instellingen.. Na een softreset zie je de optie slidingsound tussen de systeem-instellingen staan.. :D
Werkt perfect, goeie tip! _/-\o_

>>>insert witty remark here<<<

/w Flux-Capacitor
Reg. datum: 31 oktober 2001

Mijn tytn2 doet heel vreemd de laatste tijd: heb ingesteld dat bij conflicterende data mijn pc de lead heeft. Het gebeurd echter de laatste tijd steeds vaker dat ik notities wijzig op mijn pda en dat de pc dan bij synchen de oude notitie terug zet! Terwijl ik dus helemaal niets gewijzigd heb op de pc aan die notitie! Ook duurt het synchen vanaf dat ik hem heb al heel erg lang als ik het via BT doe. Het verbinding maken gaat snel, maar dan duurt het een paar minuten voor ie begint. Drukken op "synchroniseren" linksonder op de pda helpt niets, hij begint gewoon op een gegeven moment terwijl er al wel verbinding is. Ookal heb ik slechts 1 notitie gewijzigd, toch is ie dan ruim 3 minuten bezig. Dat is toch niet normaal?

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

Reg. datum: 01 mei 2003

Ik heb een vraag voor GPS gebruikers. Ik wil foto's gaan geotaggen, dus met camera en telefoon op stap. Ik gebruik Adobe Lightroom voor het beheren van m'n foto's. Hier is heb ik een geotag plugin voor geinstalleerd. Deze vereist een GPX bestand om deze te koppelen aan foto's.
Vraag is welke tracker ik op m'n Tytn II kan gebruiken dat m'n route als GPX bestand kan opslaan?

Ik heb de volgende geprobeerd: TrackMe, Trackr, GPS Tuner, Reperion

Dat zeg ik!

Reg. datum: 02 juni 2008

quote:
Rixard schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:50:

Ik had best vaak last van dit probleem ma nu ik met WM6.1 draai heb ik er nog geen last van gehad...draai WM6.1 wel pas vanaf dinsdag...dus miss heb ik gewoon geluk tot nu toe ma normaal zou ik zeker al een paar x een vastloper gehad hebben

Dangeroes
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
cdl schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:19:
Ik heb een vraag voor GPS gebruikers. Ik wil foto's gaan geotaggen, dus met camera en telefoon op stap. Ik gebruik Adobe Lightroom voor het beheren van m'n foto's. Hier is heb ik een geotag plugin voor geinstalleerd. Deze vereist een GPX bestand om deze te koppelen aan foto's.
Vraag is welke tracker ik op m'n Tytn II kan gebruiken dat m'n route als GPX bestand kan opslaan?

Ik heb de volgende geprobeerd: TrackMe, Trackr, GPS Tuner, Reperion
Wil je dan een GPX bestand maken wanneer je een foto maakt met je fotocamera of met de camera van de HTC?

Hier heb je iig een van mijn Google resultaten

Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.

Reg. datum: 17 januari 2006

Jongens, HELP!

Ik heb een SUPER vaag probleem!
Zo uit het niks kan ik NIETS meer schrijven in My Documents op mijn opslagkaart.

Als ik op mijn PDA een nieuwe map aan wil maken gebeurd er niets (My Documents is zowel op PC als PDA leeg) en als ik het op mijn PC wil doen zegt hij dat ik waarschijnlijk niet genoeg rechten heb om de map aan te maken, terwijl ik verder overal op mijn opslagkaart kan schrijven!

Vreemde is ook dat als ik een foto maak en ik deze weer wissen hij de melding geeft: Weet u zeker dat u Opslagkaart/My Documents/Mijn Afbeeldingen/IMAGE_136.jpg wilt verwijderen?

Dus hij ziet daar wel iets, als ik echter zelf ga kijken kom ik niet verder dan My Documents omdat deze dus "leeg" is.

Iemand hier een oplossing voor? Hier staan namelijk AL mijn persoonlijke gegevens in! (kopiëren naar pc is ook een lege map)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: