INTEL 8086 4.77 Mhz @ 12Mhz watercooled, 640kb main mem(neeeh neeh, neh neeh neeeh), 20mb Seagate, Noname amber monochroom 14", Hercules monochroom video plankie, Star NL-10 Matrix printer
Zelfs een tweede Firefox opstarten doet dit niet (Firefox is hier heel irritant mee, ook versie 2 naast versie 3 starten gaat niet), tenzij ik de tweede Firefox als andere user start. Maar dat is weer erg lastig.
Oftewel ik wacht af wanneer Chrome een Linux-versie heeft, en ik ben erg benieuwd!
Compact Flash kaartjes als stille IDE harddisk gebruiken. Gebruik kortingscoupon "ship4free" voor gratis verzenden. Mijn nieuwe site: Knoopcel batterij .nl
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders tenslotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. - Max Planck
Maar de linux versie zal vanzelf komen, net als de mac versie. En het is open source, dus je kan ook zelf aan de slag
INTEL 8086 4.77 Mhz @ 12Mhz watercooled, 640kb main mem(neeeh neeh, neh neeh neeeh), 20mb Seagate, Noname amber monochroom 14", Hercules monochroom video plankie, Star NL-10 Matrix printer
* Threaded tabs
* Omnibar
* Automatisch zoekgedrag bijhouden
* Totaal nieuwe java engine
* Privacy modus
* Applicaties zoals bijvoorbeeld gmail krijgen niet eens een adress bar
* Opera achtig dial up screen (zie hierboven)
Ik ben wel heel nieuwsgierig, maar voor 1 ding ben ik alvast bang:
Bye bye Ad Block
Als het open-source is en je kan plug-ins maken (kan dat? Ik heb het niet gezien), dan komt ad-block er vanzelf in. Waar ik vooral over twijfel is de open-source-community, of die de wil hebben om een browser te helpen ontwikkelen die van Google is.quote:Lt. Marx schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:43:
Dat stripverhaaltje laat een hoop features zien zeg:
* Threaded tabs
* Omnibar
* Privacy modus
Bye bye Ad Block
Mozilla heeft een wat positiever imago bij de meeste ontwikkelaars (zachtjes uitgedrukt).
Tukk wijzigde dit bericht 02-09-2008 10:03 (15%)
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders tenslotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. - Max Planck
☻/ Elwood: What kind of music do you usually have here?
/▌ Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik zou zeggen, houd deze in de gaten:quote:beany schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:35:
Wie meer weet, een download lokatie of screenshots heeft... post them!
http://googleblog.blogspot.com/
Bekijk mijn foto's.
Was Firefox ook niet met iets dergelijks bezig? (Ben de naam ff vergeten)
De beta van IE8 heeft ook al iets vergelijkbaars, maar die is hier in de 2 dagen dat ik ermee gespeelt heb toch al een paar keer volledig vastgelopen, vreet geheugen (snel 100MB+ per tab...) en heeft soms moeite met grote topics in React-fora renderen.
Ik ben erg benieuwd wat google er van gebakken heeft, en welke van de features van chrome in Firefox 4 komen
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
HAR 2009 | Get Firefox! | Xbox live gamertag
Reg. datum: 19 september 2005
WoW: Death knight lvl 80 Doniq, Druid 70 Donisan,Rogue 70 Zylx
"There is a little nut inside everyone"
Reg. datum: 12 april 2005
Pagina 29 en 30 van de strip.quote:Tukk schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:45:
[...]
Als het open-source is en je kan plug-ins maken (kan dat? Ik heb het niet gezien)
quote:Plugins have capabilities that aren't public standards, so we can't sandbox these yet.
Intel Q6600 | 4Gb DDR2-1066 | Nvidia 9800GTX+ | ASUS P5k | X-fi X-treme Music 5.1 | Samsung BW226
Java en Javascript zijn twee heel verschillende dingenquote:Lt. Marx schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:43:
* Threaded tabs
* Omnibar
* Totaal nieuwe javascript engine
* Privacy modus
Bye bye Ad Block
Some people, when confronted with a problem, think "I know, I'll use regular expressions." Now they have two problems. — Jamie Zawinski
Wat me trouwens ook opvalt, dat er over deze applicatie in het geheel niet gelekt is. Het kwam zeg maar koud op mijn dak vallen terwijl je van andere software altijd wel wat sneakpeaks of leaks verwacht.
People would make far better pictures if they spent time learning how to make great photos with what they already own instead of worrying about their tools
Reg. datum: 25 mei 2000
Volgens het stripverhaaltje komen er ook plugins voor Chrome. Als Chrome populair wordt is het een kwestie van tijd voordat Adblock, Firebug, e.d. voor Chrome beschikbaar komen.quote:Lt. Marx schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:43:
Bye bye Ad Block
Reg. datum: 02 september 2008
Pluginschrijvers zullen het zelf ook handig vinden. Komt goedquote:TlighT schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:17:
[...]
Volgens het stripverhaaltje komen er ook plugins voor Chrome. Als Chrome populair wordt is het een kwestie van tijd voordat Adblock, Firebug, e.d. voor Chrome beschikbaar komen.
Het is van google, het is een beta... dus waarschijnlijk kan je een typische google beta product verwachtenquote:Miki schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:16:
Ik ben benieuwd naar de bouwkwaliteit van browser die vanmiddag ter beschikking komt. Krijgen we een alpha achtige release of krijgen we een typische google beta product wat eigenlijk prima als eind-product door het leven kan gaan.
Wat me trouwens ook opvalt, dat er over deze applicatie in het geheel niet gelekt is. Het kwam zeg maar koud op mijn dak vallen terwijl je van andere software altijd wel wat sneakpeaks of leaks verwacht.
Geruchten gingen natuurlijk al langer rond, maar het is idd apart dat er tot eergister weinig tot niets is uitgelekt. Ik heb het idee dat ze de ontwikkelaars van Chrome op een eiland hebben geplaatst met de mededeling 'je mag er pas vanaf als het klaar is'.
Precies, ben ook nieuwsgierig of het een beetje leuk is, maar ik ben zo lekker verwend met Adblock plus dat ik eigenlijk niet zonder kanquote:Lt. Marx schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:43:
* Threaded tabs
* Omnibar
* Privacy modus
Bye bye Ad Block
This posting is legen ... wait for it ... dary!
Missing, loving and wanna hug you my Sweety
It's so easy to be social, It's so easy to be cool, yeah it's easy to be hungry when you ain't got shit to lose!
|_____vakje______|
Die chrome bot is impressive. Ze laten de browser dus automatisch los op hun zoek cache, erg slim, op die manier haal je de meeste crashes dr wel uit iig
Reg. datum: 18 juni 2003
Dat alle browsers het moeten ondersteunen voordat het mainstream wordt, ok.
Maar hoe willen ze via GEARS dan IE8 bijvoorbeeld dezelfde functie geven als Chrome?
http://blogoscoped.com/google-chrome/34
Reg. datum: 18 augustus 2002
Het ziet er nl. allemaal erg blauw uit, en mijn gnome niet echt (alles behalve).
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
Dit topic is gesloten.