vind ik vaag want HSDPA ( 3G+ ) is gewoon actief op mijn telefoon en heb ook Hi en hier maakt ie gewoon verbinding meequote:Viperation schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:39:
[...]
helaas niet volgens mij, want ik ga zometeen ook naar hi/kpn.....
zie:
http://kostenmobielinternet.nl/index.php?id=prive#KPN
Zal KPN dit nog wel krijgen ooit....?
Fuck Apple / Iphone, telefoon verkopers gezocht in zoetermeer voor meer info stuur me een PM
Dat is helemaal niet ergquote:splendes schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:55:
[...]
vind ik vaag want HSDPA ( 3G+ ) is gewoon actief op mijn telefoon en heb ook Hi en hier maakt ie gewoon verbinding mee
Maar mijn accelerometer doet dus helemaal niets meer......
Viperation wijzigde dit bericht 02-09-2008 16:58 (60%)
It's me out there....Scared yet!?
Je kan het beeld dan in één stand vastzettenquote:Tim Schuhmacher schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:51:
hoofdmenu > instellingen > systeem > bewegingssensor
edit: heb ik een aanvullend vraagje, als je niet kiest voor 'automatisch' roteren heb je handmatig, maar hoe doe je dat, handmatig roteren?
toestel al eens uit en aan gezet ? helpt dit niet probeer dan anders eens een soft reset werkt dit ook niet kun je bij instellingen een hard reset uitvoeren maar zorg dan wel dat al je data op de pc staat of op geheugen kaart
Fuck Apple / Iphone, telefoon verkopers gezocht in zoetermeer voor meer info stuur me een PM
waar wordt dit op weggeschreven geheugen kaart of intern geheugen ?quote:whimp schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:09:
FF ter info, kopieer op dit ogenblik een bestand van 350 mb naar de telefoon en dat duurt 25 minuten ongeveer, is dit normaal? Ik vind het eigenlijk iets te langzaam.
Telefoon ondersteund wel usb v2.0 dus dat zou niet het probleem moeten zijnquote:whimp schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:15:
op de geheugenkaart, weet ook niet of de telefoon usb 2 (hi speed) ondersteund
Iedereen wordt als origineel geboren, maar velen sterven als kopie!
Reg. datum: 31 juli 2008
Of kijk ik over de oplossign heen.
kijk eens op de sites van de diverse navigatie software aanbieders bijvoorbeeld
Reg. datum: 20 augustus 2008
traagheid komt door Activesync. Enige oplossing om het sneller op je kaartje te krijgen is kaartje eruit halen en in een cardreader stoppen.quote:whimp schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:09:
FF ter info, kopieer op dit ogenblik een bestand van 350 mb naar de telefoon en dat duurt 25 minuten ongeveer, is dit normaal? Ik vind het eigenlijk iets te langzaam.
Reg. datum: 20 augustus 2008
Thanx!!quote:splendes schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:34:
instellingen en dan versie aanklikken
Je neemt er vast een abbo bij..gaat om een los toestel ..kijk maar bij kieskeurig.nlquote:Awsom schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:06:
[...]
Mmm, ik weet niet welke je bedoelt, maar ik kom het goedkoopstuit op gsmweb, en daar zit wél een headset bij.
[...]
Reg. datum: 02 september 2008
Ik ben ook sinds zaterdag de trotse eigenaar van de i900 maar ik krijg de Windows Live messenger maar niet aan de praat, Ik blijf de melding:
Je kunt niet worden aangemeld bij messenger. Dit kan liggen aan de Service of je telefoon heeft slechte ontvangst. Probeer het later opnieuw.
Top melding kan je veel mee als je niet snapt wat je moet veranderen.
Ik heb t-mobile en gewoon on beperkt internet.
Verbinding is vol en ik kan gewoon op google.nl en of andere websites.
Ben benieuwd of andere mensen hier ook problemen mee hebben en of er iemand een oplossing heeft.
B.v.d
Of misschien bij hoofdmenu > instellinge > verbindingen > USB-verbinding kiezen voor Massaopslag en vervolgens met je pc verbinden.quote:Yannick schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:35:
[...]
traagheid komt door Activesync. Enige oplossing om het sneller op je kaartje te krijgen is kaartje eruit halen en in een cardreader stoppen.
Dan is je omnia een gewone verwisselbare schijf in windows. Kun je bestanden verplaatsen zonder activesync
Reg. datum: 02 september 2008
nee toch gewoon die stappen volgen en dan inloggen lijkt mij ook maar hij blijft maar moeilijk doen...snap er echt de b*llen vanquote:splendes schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 18:47:
windows live messenger werkt gewoon op mijn apparaat en niks aparts gedaan
Misschien maar ff terug naar shop gaan hun laten checken..
hoop dat dat niet nodig is hoop dat iemand nog wat input heeft..
Ik kreeg wel bij het volgen van de stappen aan het eind bij 5/5 een syncronisatie probleem..:S
Henkdetank wijzigde dit bericht 02-09-2008 19:00 (17%)
Reg. datum: 25 maart 2005

PSN ID: Zwembroek
Viperation wijzigde dit bericht 02-09-2008 20:02 (34%)
zelfde als je pc opnieuw opstarten. niks gaat verloren itt hard reset.quote:Viperation schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:57:
wat houdt een soft reset in?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 67 68 69 70 last
Dit topic is gesloten.