Hoofdcategorieën
Topicacties

Samsung SGH-i900 Omnia Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 67 68 69 70 last

Nieuw Topic
Dat kun je aan die foto links niet zien, want ik heb een millionaires editie, maar dan zwart voor, chrome rand en een witte achterkant.

Reg. datum: 11 februari 2008

grappig, want volgens GSMhelpdesk.nl is de mil.versie volledig zwart. Dus ook zonder een chromen rand o.i.d.

Viperation wijzigde dit bericht 02-09-2008 11:45 (22%)

It's me out there....Scared yet!?

Veurscheutuhhh

quote:
Tim Schuhmacher schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:44:
Dat kun je aan die foto links niet zien, want ik heb een millionaires editie, maar dan zwart voor, chrome rand en een witte achterkant.
tim heeft een lapjeskat telefoon :Y

Fuck Apple / Iphone, telefoon verkopers gezocht in zoetermeer voor meer info stuur me een PM

Dat is gewoon de witte uitvoering van de millionaires editie. Die heeft idd een chromen stuk

Reg. datum: 31 oktober 2007

laatste update: net even samsung gebeld.
Het uiterlijk van de telfoon klopt volgens hun ook gewoon.
Als het in de millonair doos zat, is het gewoon de millionair versie :)
Of hij nou wit is of zwart of met chromen rand, het is de doos die hem het doet.
Logica van de bovenste plank. _/-\o_
Promotiecodes kan zijn dat je daar nog niet aan mee kan doen aangezien de provider de imeicode nog niet actief heeft gemaakt.

De Rom update moet ik even voor wachten tot de servicepoints deze beschikbaar hebben, je kan het niet zelf doen.
Die binnenkort maar is even ergens uit een forum trekken en zelf updaten :-)

Overigens zet de medewerker zelf ook voor het eerst met het toestel te spelen, hij was er erg van onder de indruk :+

hij zou ook eens anders zeggen :D

Maar we kunnen hem dus niet zelf updaten?

Veurscheutuhhh

als er al een opvolger komt voor de H1 rom versie laat ik het liever door een medewerker van het service punt doen als die je toestel verkloot valt het tenminste onder de garantie en kun je die mederwerker verrot schelden ipv boos op je zelf zijn

Fuck Apple / Iphone, telefoon verkopers gezocht in zoetermeer voor meer info stuur me een PM

true true... Ik heb hem bij T for telecom weg, kunnen zij dat ook doen?

Viperation wijzigde dit bericht 02-09-2008 12:28 (71%)

Veurscheutuhhh

hoe hebben jullie trouwens jullie hardware buttons ingesteld aan de zijkant ?
ik:

hoofdmenu kort: Radio
hoofdmenu lang: Taak beheer

camera kort: camera
camera lang: google maps

Veurscheutuhhh

quote:
Viperation schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:26:
true true... Ik heb hem bij T for telecom weg, kunnen zij dat ook doen?
nee t for Telecom is helaas geen service winkel voor samsung je zal meer geluk hebben bij the phonehouse

Reg. datum: 18 november 2004

Dus als ik het goed begrijp zijn er dus 3 verschillende milionairs versies in omloop?

- Wit - H1 Rom
- Zwart - H1 Rom
- Zwart met chromen rand - G5 Rom

En dan hebben sommigen het leren hoesje er wel bij, en anderen hebben een voucher voor het leren hoesje.

Konda wijzigde dit bericht 02-09-2008 12:38 (25%)

quote:
nossio schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:13:

Ook het locken van het toestel is bagger, al aardig wat gesprekken gehad in mn broekzak.
Wat is er bagger aan dan? Als je hem vergrendeld door de knop rechts onder lang ingedrukt te houden, dan kan hij niet in je broekzak geactiveerd worden toch, je moet immers 2 handelingen verrichten om hem weer te ontgrendelen? Ik heb er geen last van iig.

quote:
us1111 schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:44:
Hmmm.. Wat wel vreemd is, is dat als we hem op de lader doen, het scherm zwart wordt en je niets meer kan doen... Alleen helemaal uit en aan zetten werkt dan.. Dit gebeurt overigens als je hem weglegt en een tijdje niet gebruikt... Beetje vreemde stroombesparing lijkt mij...

Heeft iemand anders dit ook?
Nee geen last van. Nouja het scherm wordt volgens mij bij mij ook wel zwart na een tijd niet gebuiken, maar als je kort op het aan en uit knopje drukt gaat het scherm gewoon weer aan.

Veurscheutuhhh

quote:
Wat is er bagger aan dan? Als je hem vergrendeld door de knop rechts onder lang ingedrukt te houden, dan kan hij niet in je broekzak geactiveerd worden toch, je moet immers 2 handelingen verrichten om hem weer te ontgrendelen? Ik heb er geen last van iig
idd en als je daarna ook nog een keer de aan en uitknop indrukt gaat je beeld ook nog eens op inactief en spaar je weer energie

splendes wijzigde dit bericht 02-09-2008 12:39 (51%)

quote:
splendes schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:38:
[...]

idd en als je daarna ook nog een keer de aan en uitknop indrukt gaat je beeld ook nog eens op inactief en spaar je weer energie
Ja precies, doe ik ook altijd, dus eerst vergrendelen en dan het scherm uit.

Veurscheutuhhh

als ie dan in je broek zit krijg je ook niet dat irritante gepiep

hehe, ik wist niet dat je hem zo kon vergrendelen :D weer wat geleerd, erg handig dit forum :D

Op welke todayscreen hebben jullie hem staan?

Veurscheutuhhh

ik heb een foto van mn katten (10 weken oud) als achtergrond vind ik wat persoonlijker dan de standaard achtergronden

cute! Volgend jaar gaan mijn vriendin en ik verhuizen, dan nemen we ook twee kleine katjes.

voor zover de slowchat.

Kan je ook een (bijv. bij today screen 1) andere achtergrond plaatsen dan de standaard groene kleur?

quote:
Konda schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:33:
[...]

Wat is er bagger aan dan? Als je hem vergrendeld door de knop rechts onder lang ingedrukt te houden, dan kan hij niet in je broekzak geactiveerd worden toch, je moet immers 2 handelingen verrichten om hem weer te ontgrendelen? Ik heb er geen last van iig.
net nog even getest, en scherm gelocked.
Daarna mezelf gebeld.
unlockscherm komt naar voren, en maakt gelijk verbinding.
Dus zonder ook maar een toets aan te raken.
Helemaal top 8)7

Is dit een instelling ergens, of mijn rom versie?

Veurscheutuhhh

dus je wilt zeggen dat je toestel zelf de gesprekken aanneemt ? zonder een knop aan te raken ???

ja helemaal correct

Veurscheutuhhh

dan zou ik er maar eens snel H1 op laten zetten of een nieuwe eisen die wel goed werkt
maar kijk eerst eens of je instellingen goed staan

Mijn accelero meter doet het ene moment het wel, en wanneer de telefoon wat langer aanstaat niet meer......irritant gebeuren

gedaan, bij instellingen --> telefoon --> meer: automatisch beantwoorden.
Hier staat alles op uit.
Echter neemt hij gewoon automatisch op.
Weet iemand anders ergns nog een setting hoor ik het graag :)
morgen maar weer een retourtje vodafone :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 67 68 69 70 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: