BTO 15W25+ WSXGA+ (res. 1680 x 1050), Nvidia 8600M GT 512 Mb IntelŽ Core 2 Duo T7500 2.2GHz - 4 Mb (FSB-800MHz) 2Gb DDR2-800MHz + IntelŽ 1GB Turbo Memory, S-ATA : 160GB 7200 rpm
HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 7
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last
Nieuw Topicheb nergens last van, superprodukt van Brodit (zoals we gewend zijn)quote:megaleo schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:23:
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met de Brodit Active Holder?
Op pda shop is te lezen dat: "Aansluiting tussen telefoon en cradle loopt niet soepel verloopt."
Nou vroeg ik me dus af of meer mensen dit probleem kennen of juist helemaal niet.
BTO 15W25+ WSXGA+ (res. 1680 x 1050), Nvidia 8600M GT 512 Mb IntelŽ Core 2 Duo T7500 2.2GHz - 4 Mb (FSB-800MHz) 2Gb DDR2-800MHz + IntelŽ 1GB Turbo Memory, S-ATA : 160GB 7200 rpm
Reg. datum: 28 februari 2007
Als Dutty zijn rom daar in voorziet, kan je de landcode aanpassen. Zie hier Of hierquote:pilot88 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:23:
Ik heb vandaag de HTC Touch Diamond gekocht, heb het gelijk geupdate naar de nieuwste dutty ROM. Mijn vraag was, is er een mogelijkheid om alles weer in het nederlands te krijgen? Of moet ik dan echt een hele nieuwe ROM erin zetten?
Net even getest op de rom van Swiftblade..werkt bij die rom dus.
Heppieboeddah wijzigde dit bericht 27-08-2008 19:17 (7%)
HTC-Touch P3452: rom: Bleu Elves 5.0. radio: 03.07.90. Protocol:4.1.13.51. HTC-Diamond P3700: rom: Swiftblade WWE v7.5full 12mb pp Radio: 1.0.25.08: Unsigned Hspl Olinex v1.40
Reg. datum: 22 september 2003
ik ben eigenlijk nieuwsgierig of deze batterij ook geschikt is voor de MDA Compact IV...ben bang dat de back cover niet gaat passen.quote:pascalheister schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:46:
Ik had laatst al eens gevraagd of er al mensen waren die in bezit zijn van de HTC extended battery BP E270, is ie het geld waard of maakt het allemaal weinig uit?
Kan volgens mij wel ja, met TF3D config kun je de taal wijzigen dacht ik. Moet je even op XDA checken. Heb jij de nieuwe dutty 1.8 draaien? Hoe is die?quote:pilot88 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:23:
Ik heb vandaag de HTC Touch Diamond gekocht, heb het gelijk geupdate naar de nieuwste dutty ROM. Mijn vraag was, is er een mogelijkheid om alles weer in het nederlands te krijgen? Of moet ik dan echt een hele nieuwe ROM erin zetten?
Verder nog steeds in grote afwachting tot Vodafone 1.93 gaat uitbrengen, ookal ben ik zeker niet ontevreden over 1.37.
Ook leuk trouwens; in een vergadering gaat mn touch af, dus ik doe mn stoere "ik draai mn telefoon om want dan gaat hij op stil".. belt die persoon na 20 seconden nog een keer staat het geluid gewoon weer aan
cheiron wijzigde dit bericht 27-08-2008 19:29 (20%)
Ach ja, volgens mij kan het ook..quote:Okasha schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 19:25:
[...]
Kan volgens mij wel ja, met TF3D config kun je de taal wijzigen dacht ik.
HTC-Touch P3452: rom: Bleu Elves 5.0. radio: 03.07.90. Protocol:4.1.13.51. HTC-Diamond P3700: rom: Swiftblade WWE v7.5full 12mb pp Radio: 1.0.25.08: Unsigned Hspl Olinex v1.40
Reg. datum: 07 januari 2007
Vandaag is de tweede dag weer verlopen na het laden. Maandagavond opgeladen en nu nog 3 blokjes over. Ik heb het vandaag maar bijgehouden om het eens te posten. Ik heb 8x mail gecheckt, half uurtje op internet gezeten met wi-fi, 2 games gespeeld (totaal 20 minuutjes), een half uurtje gebeld en een stuk of 10 foto's gemaakt. Ik ben dus nog altijd goed te spreken over de batterij. Ik weet niet wat ik ermee doe, maar hij lijkt bij mij toch redelijk goed zijn werk te doen!
Hij gaat wel na 40 seconden op de "uit" stand, ik weet niet of dat bij jullie ook zo is, maar volgens mij helpt dat ook goed om de accu te besparen. Tevens is het algemeen bekend, dat bluetooth een grote boosdoener is voor de accu, ik zelf gebruik hem ook voor de carkit maar zet hem bij het uitstappen ook weer uit. Is nog geen 10 seconden werk en verder gebruik ik BT toch niet. Zelfde geld voor wi-fi, al heb ik het idee dat de energiemodus toch redelijk zuinig is.
Mijn TD werd met 1.37 ROM ook erg warm, sinds ik de SwiftBL 6.0 ROM op basis van 1.93 gebruik is dit aanzienlijk minder geworden.quote:Diamond AT schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:25:
Is het normaal dat bij gebruik de achterkant warm word?
Elke minuut geeft je de kans om alles te veranderen.
Heb het uitgeschakeld op mijn telefoon en gebruik nu de ophangknop om te vergrendelen en daarna schakel ik het beeldscherm uit steeds.
opsomming van de dag: wekker 3x af gegaan ivm snooze, 10 smsjes verstuurd, 15 minuten internet en 1 telefoontje van een minuut of 5.
batterij heeft nu 9 streepjes over ! Dat wil zeggen dat er maar 1 verbruikt is :x
Het interesseert me allemaal geen R.A.I.D. !
Dit moet je in de normale WM instellingen doen. Bij Today screen TF3D uitvinken en opnieuw opstarten.quote:Neok_ schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 20:31:
Ik probeer een cab te installen waarvoor de TF3D interface uitgeschakeld moet worden, maar zit er standaard wel een taskmanager ingebouwd om dit te doen?
Settings/today/items==>touchflo 3D, bedoel je dat soms?quote:Neok_ schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 20:31:
Ik probeer een cab te installen waarvoor de TF3D interface uitgeschakeld moet worden, maar zit er standaard wel een taskmanager ingebouwd om dit te doen?
Dubbel..
Deze battery-indicator is wel grappig, vervangt het vlaggetje naast je "start"-knop. In de setup, kan je m over de originele battery-indicator plaatsenquote:Floris-K schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 20:28:
opsomming van de dag: wekker 3x af gegaan ivm snooze, 10 smsjes verstuurd, 15 minuten internet en 1 telefoontje van een minuut of 5.
batterij heeft nu 9 streepjes over ! Dat wil zeggen dat er maar 1 verbruikt is :x
Heppieboeddah wijzigde dit bericht 27-08-2008 20:52 (46%)
Reg. datum: 01 september 2004
Thuis en op het werk staat er altijd netjes de H in beeld. Helaas merk ik wel dat als ik de foon uit de slaapstand haal, hij weer problemen heeft met het netwerk en dus gaat zoeken.quote:Groentenboer schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:22:
[...]
Toevallig in een gebied / gebouw waar de ontvangst een beetje blijft schommelen?
Ik heb op mijn werk nauwelijks tot geen GSM ontvangst als ik binnen ben, waardoor hij veel naar netwerk zoekt. Is niet echt bevorderlijk voor je batterij. Ligt overigens niet aan de TD, geen enkele foon heeft daar dekking.
Thuis blijft hij switchen tussen 3G en GSM. Heb hem nu geforceerd op GSM staan, en dat scheelt een hoop in batterijverbruik. Bijkomend voordeel is dat de gesprekskwaliteit toeneemt, aangezien 4 streepjes op GSM nog altijd beter is dan 1-tje op 3G.
Zal hem eens gaan zetten op GSM only en ik wacht wel af tot m'n Hi abbo in gaat.
Reg. datum: 27 augustus 2008
Reg. datum: 19 maart 2001
Alles werkt veel sneller en beter dan bij mijn vorige smartphone (htc wizard). De wifi-functie verbind veel sneller, ik kan nu voip bellen met redelijke kwaliteit, youtube filmpjes kijken etc. En natuurlijk TomTom7 in vga welke een erg duidelijk overzicht geeft vergeleken met qvga.
Ook de vga resolutie van het scherm vind ik perfect, nou is het veel leuker om een beetje te internetten dan met mijn vorige qvga telefoon. De touchflow werkt ook lekker soepel en bijna alle functies zitten er in, dus ik hoef niet vaak terug te vallen op het normale 'start-menu'.
De batterij gaat idd niet erg lang mee, maar wanneer je hem iedere nacht oplaad is dat geen probleem. Ik hoop dat HTC binnenkort een batterij uitbrengt met hogere capaciteit zonder dat het toestel lelijk/dik wordt.
Voor de mensen die twijfelen over de aanschaf van dit toestel
Bij mij (ik heb KPN) is het zo dat er meerdere bundels zijn. Een onbeperkt internet, op basis van GPRS voor 9,95 per maand, een 10 MB/maand bundel, op UMTS basis, voor 7,50 per maand , en een 150 MB/maand bundel, ook UMTS basis, voor 12,50 per maand.quote:pilot88 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 21:05:
Weet iemand hier toevallig iets over telfort? Ik betaal 10 euro per maand onbeperkt internet, maar betekent dit ook dat ik onbeperkt mag internetten met 3G en HDSPA? Ik kan namelijk als ik 3G uitschakel nog steeds het internet op, en als ik 3G inschakel geeft de diamond Telfort 3G blabla aan op de main scherm.
Ik heb onbeperkt, omdat ik zelfs 150MB gewoon te weinig vind, bij UMTS wil je snel en veel internetten. Niet snel en weinig. Dus ik zit nog altijd op GPRS en heb UMTS uitgeschakelt! Zo sloom vind ik GPRS toch niet, het gaat wel voor mailtjes en mobiele sites. Thuis en op school zet ik wi-fi aan en gaat het razendsnel. In de bus naar school is GPRS goed genoeg. Maarrrr, als er een UMTS bundel komt met aardig wat MB's dan neem ik die wel.
Algemene voorwaarden, art 14.9 t/m 14.13. De vraag is dan alleen nog wat zij als gemiddeld beschouwen. Ik neem aan dat dat niet veel anders zal zijn dan bij andere aanbieders, dus schat ik dat op 50Mb. Het maakt trouwens niet uit hoe je dat dataverkeer genereert, met 3g/H of gprsquote:pilot88 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 21:05:
Weet iemand hier toevallig iets over telfort? Ik betaal 10 euro per maand onbeperkt internet, maar betekent dit ook dat ik onbeperkt mag internetten met 3G en HDSPA? Ik kan namelijk als ik 3G uitschakel nog steeds het internet op, en als ik 3G inschakel geeft de diamond Telfort 3G blabla aan op de main scherm.
Hm ik heb Hi! onbeperkt en internet ook gewoon volop, maar mag je dan geen 3g of HDSPA gebruiken? Want mijn TD switch vrolijk heen en weer, het valt toch gewoon alle drie binnen de bundel?quote:Mtyn schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 22:07:
[...]
Bij mij (ik heb KPN) is het zo dat er meerdere bundels zijn. Een onbeperkt internet, op basis van GPRS voor 9,95 per maand, een 10 MB/maand bundel, op UMTS basis, voor 7,50 per maand , en een 150 MB/maand bundel, ook UMTS basis, voor 12,50 per maand.
Ik heb onbeperkt, omdat ik zelfs 150MB gewoon te weinig vind, bij UMTS wil je snel en veel internetten. Niet snel en weinig. Dus ik zit nog altijd op GPRS en heb UMTS uitgeschakelt! Zo sloom vind ik GPRS toch niet, het gaat wel voor mailtjes en mobiele sites. Thuis en op school zet ik wi-fi aan en gaat het razendsnel. In de bus naar school is GPRS goed genoeg. Maarrrr, als er een UMTS bundel komt met aardig wat MB's dan neem ik die wel.
Reg. datum: 22 april 2007
Ik heb ook Hi en je mag gewoon 3g en HSDPA gebruiken alleen heb je niet echt veel aan want de snelheid is toch beperkt!quote:Okasha schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 22:20:
[...]
Hm ik heb Hi! onbeperkt en internet ook gewoon volop, maar mag je dan geen 3g of HDSPA gebruiken? Want mijn TD switch vrolijk heen en weer, het valt toch gewoon alle drie binnen de bundel?
"Bij Eindeloos online geldt een maximale download snelheid van 128 kbit/seconde. Daarnaast geldt een maximale upload snelheid van 64 kbit/seconde."
Bij KPN (ik zit op rabomobiel maar dat is gewoon in alles KPN) is het zo dat je voor 9,95 euro per maand onbepert kan internetten (fair use 750MB) en de technologie is GPRS en UMTS. Je mag dus UMTS gebruiken. Alleennnnn, wanneer je deze bundel hebt dan is de snelheid van UMTS op 128 kbit/s terug geschroeft. Dat is nog altijd sneller dan de 52 kbit/s van GPRS.
Daarnaast kan ik dus die 150MB/maand bundel nemen voor 12,50 en dan is de snelheid 3mbit/s.
Ze hebben het het afgelopen uur nog maar gewijzigd, want toen keek ik het even na voor je! Dus eigenlijk moet ik jou bedanken met je vraag, want nu ben ik erachter gekomen dat ik UMTS weer mag gebruiken en dat dat sneller is dan de GPRS die ik nu gebruik.
Edit: ik zie net dat je je post had gewijzigd en jij dus hetzelfde als mij hebt. UMTS afgeremd op 128 kbit/s, toch al dubbel zo snel als GPRS.
Mtyn wijzigde dit bericht 27-08-2008 22:44 (8%)
Reg. datum: 27 juli 2008
wie heeft er antwoordt op of kan hier iets voor verzinnen ben erg benieuwd !!
wat me ook heel erg mooi lijkt is,dat de foto's van een beller groter kan want ruimte is er voor toch. of de fotootje van een contact persoon groter, snap niet dat iedereen zo als klein mogelijk maakt. als je ziet welke ruimtes niet benut worden op je scherm is het gewoon zonde
Zo belangrijk dat dat vetgedrukt moet?quote:balak schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 23:17:
wie o wie weet of je ook animatie op kunt krijgen in plaats van themes die iedereen maakt want het is wel leuk dat je verschillende themes maakt maar nog leuker zou zijn als bijv. het wereld bolletje draait als je er heen schuift of dat de gereedschap kistje open gaat voor instellingen
wie heeft er antwoordt op of kan hier iets voor verzinnen ben erg benieuwd !!
wat me ook heel erg mooi lijkt is,dat de foto's van een beller groter kan want ruimte is er voor toch. of de fotootje van een contact persoon groter, snap niet dat iedereen zo als klein mogelijk maakt. als je ziet welke ruimtes niet benut worden op je scherm is het gewoon zonde
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
- hard spbl,radio verven rom geflasht, merk niet gek veel verschil.. is dit normaal ?
- day of the tentacel werkt mom. op scumvmv... werkt erg leuk
watniet lukt :
themes te instaleren met tf3d config.. heb een black_colored.theme maar die doet niets ?
nog een achtergrond in de touchflow omgeveving krijgen (niet alleen inHOME)
nog de "spbl shell"te instaleren..
heefd er iemand tips en trucks voor me ?
stam2003 wijzigde dit bericht 27-08-2008 23:49 (18%)
cruizin,blasting, racing @ gta
Reg. datum: 27 juli 2008
waar jij je druk over maakt kost het papier ?? kost het bit?? doe effe ................
quote:
balak wijzigde dit bericht 27-08-2008 23:44 (5%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last
Dit topic is gesloten.